Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2019 în toate secţiunile

  1. Probabil ultimele poze inainte de bocancii de iarna...
    11 points
  2. Dupa ce am "maritat" Q5-ul am cautat un inlocuitor tot din familia VAG si fiindca Kodiaq-ul imi facea cu ochiul inca de cand a aparut am decis sa fac pasul hotarator. Fiindca aveam nevoie de masina relativ repede si nu aveam chef de asteptat 3-4 luni am mers pe varianta masina second. Si avem una bucata Kodiaq Style 2.0 TDI 190 cu urmatoarele dotari : Verde smarald, Interior piele/piele artificiala, Incalzire stationara cu telecomanda, Scaune fata reglabile electric cu memorie, ventilate si incalzite, Volan incalzit, Scaune spate incalzite, Parking assistant, Jante aliaj Trinity, Duze stropitoare parbriz incalzite, Trapa plafon panoramica, Sistem navigatie Amundsen, Sunset, Area view si pachet led exterior, Sound system Canton, Inteligent light assistant, Lane assistant si blind spot detection, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Driving mode selection, Detectare oboseala sofer, Virtual cockpit si Skoda connect. Masina avea 15.000 km cand am luat-o si necesita putina atentie pe partea exterioara asa ca saptamana trecuta am fost la "salon" unde a primit un polish si protectie ceramica Gtechnic. Ce nu imi place : faptul ca are jantele cu ET mare si sunt intrate foarte mult sub caroserie se va rezolva prin achizitia altor jante de 19 cu ET mai mic si J mai mare, lipsa suportului de numar fata... Ce nu are si mi-as fi dorit : sasiu adaptativ si navigatia Columbus deoarece la Amundsen cei de la Skoda s-au zgarcit si nu au pus si Dvd player ca la Tiguan. Planuri de viitor : folie navigatie, rama grila fata Sportline care cred ca va ajunge saptamana asta, infoliere trim-uri geamuri deoarece cele argintii deja sunt "varza", embleme negre fata si spate de pe superskoda, arcuri H&R sau Eibach, semnalizari oglinda dinamice, retrofit la Columbus si sigur vor mai urma...
    5 points
  3. Particulele sub 7 microni distrug varful injectoarelor. Viteza mare cu care lovesc gaurile de iesire din injector provoaca probleme. Priviti un studiu facut de CAT cu filtru 2 micron vs restul lumii. Mai jos vedeti pozele de la un Leon 5F 150cai EA288 (ultima generatie ) ce a facut span, a distrus injectoarele. I-am dat 4 injectoare, a curatat si schimbat tot, mentinut CP4. 2 Saptamani mai tarziu a facut un control de rutina. Toata mizeria care se vede a trecut de filtrul de motorina.
    3 points
  4. Pressure Differential,DPF,Specification (Idle/Clean DPF): 3.0...7.0 mbar (Partitally clean DPF): 30.0...70.0 mbar (Fully Loaded DPF): max. 300.0 mbar
    2 points
  5. @catalinmiti: Mulțumesc frumos pentru aprecieri. Am fost plecat câteva luni și nu am mai avut timp să mai fac chestii pe la mașini. Acum o să reiau, în măsura posibilităților timpului, vremii de afară și banilor, îmbunătățirea mașinilor din toate punctele de vedere, precum și întreținerea acestora. Într-adevăr, mă și relaxez la cap, făcând altceva decât la serviciu, iar dacă îmi și iese treaba, e de două ori mai bine, psihic vorbind. Soția s-a obișnuit cu mine, din punctul asta de vedere, îmi mai pune "frână " din când în când, dar în general mă lasă cu bobby ul meu, mai ales că ii place și ei rezultatul. Pentru mine, mașina nu a fost niciodată ceva care mă duce de la A la B, din păcate sau din fericire, depinde din ce punct privești. Financiar ieși în dezavantaj, pentru că nu vei scoate bani în plus de la cel care îi vei vinde mașina. Iar uneori nici nu va fi apreciată munca sau investiția de viitorul proprietar. Dar nu cred că există cineva pe forumul acesta, care face investiții în mașină cu gândul că își va scoate ceva la revănzare. Și sunt destui care cheltuie mai mulți bani ca mine oe diverse accesorii sau sunt mult mai maniaci în ce privește întreținerea. E ca în reclama la Mastercard: aia costă, cealaltă costă, dar satisfacția personală... priceless!
    2 points
  6. Cat mai mica ,2-5-7 mbar dupa regenerare
    2 points
  7. Va multumesc de urari. Culoarea nici pe mine nu m-a incantat la inceput dar acum imi place. Q5-ul era mai puternic si "statea" altfel pe strada, dar asta e mai in ton cu timpurile, oricum din cauza unor incidente cu cei care asigura service-ul la Audi am decis sa renunt de tot la aceasta marca. A sosit si grila dar este foarte dificil sa o scot pe aia veche fara sa desfac bara fata cu totul. Din ce am citit pe forumurile externe desfacand bara necesita recalibrarea senzorului de acc...
    2 points
  8. Uleiul bun scurteaza lantul? Daca cursa intinzatorului este la maxim ,cu ce ajuta uleiul bun? Au sarit distributii care aveau zgomot insesizabil.
    1 point
  9. Felicitari de rezultate...? Totusi...de ce Brasov?sunt caii mai frumosi ca la Bucuresti?:P Ce urmeaza...frane...racire sau evacuare?:P?
    1 point
  10. Sub 2 ...te incadrezi in categoria prea bine ?...sau dpf spart,crapat,topit (daca tevile de esapament sunt afumate)
    1 point
  11. Esti de apreciat... e clar ca pe cat de mult ai de mesterit, te si relaxezi muncind...si este ceva ce te bucura, chiar daca te si oboseste. Si este bine ca ai si timp si intelegere pt a face toate astea
    1 point
  12. Si in ce le prinde ? Sau da gaura cu burghiul ? ?
    1 point
  13. Să mai dezmortim puțin topicul. Am cumpărat două lucruri: plasticul de sub stergatoare, care era spart în ambele capete și un tunel central cu cotieră. A avut grila de aerisire spartă, dar în schimb un preț foarte avantajos. Grila am comandat-o de pe Aliexpress și azi m-am apucat de spălat și curățat totul. apoi am schimbat grilele de aerisire și le-am prins cu gluegun-ul Acum aștept să vină weekendul și să mă apuc de demontat și montat chestiile . revin după ce termin.
    1 point
  14. Motoarele TSI 1.8 / 2.0 EA888 Gen3 de pe MQB, care functioneaza in ciclu Miller si au fost vandute in Europa avea injectie duala: port si direct. Asta este 100% sigur. In State, in aceiasi perioada, aceleasi motoarele TSI pe MQB aveau doar injectia directa. Cu trecerea de la Miller clasic la Budack, adica la generatia EA888 3B, se pare ca a disparut rampa de MPI, probabil s-au zgarcit in stilul clasic nemtesc ca sa compenseze pentru BoM-ul aferent GFP-ului. https://www.briskoda.net/forums/topic/461096-my19-20-tsi-272-has-lost-mpi/
    1 point
  15. @vizitator Am intrebat daca au dispozitiv de masurare al intinderii lantului. Mi-au spus ca au si cat ma costa. La Ploiesti nu m-au primit pt ca nu am Skoda. Au spus ca nu conteaza ca este acelasi motor, daca nu e marca Skoda nu discuta. Sincer nu dau 400 de lei ca sa imi spuna ca este sau nu este in regula, dupa care sa trebuiasca sa dau mult mai multi bani pe schimbul distributiei. Mai bine o schimb cu totul si stau dupa aceea fara griji.
    1 point
  16. Cate secunde suna la start este irelevant, ptr ca acolo suna pana intra in functiune intinzatorul, care la randul lui este dependent de calitatea si fluiditatea uleiului...
    1 point
  17. Am sunat si la Avia. Mi-au cerut 400 de lei. au spus ca sunt 2 ore de manopera, ca trebuie sa demonteze niste chestii pe la motor ca sa masoare. Am luat decizia sa nu mai astept. Mi-am facut programare pentru schimb distributie. M-am gandit ca la km pe care ii am, desi cred ca am o varianta de lant destul de buna, riscul este prea mare sa se intample ceva. Muultumesc pentru sfaturi. Revin cu o postare dupa schimbul lantului.
    1 point
  18. Verificari inainte de concediu. Totul ok!
    1 point
  19. Cei de la Avia Motors spun ca trebuie sa fie 4 secunde de huruit la pornire sau huruit in mers..? Ma rog, ideea este ca ascultatul huruitului este o metoda empirica de determinare a necesitatii schimbarii distributiei. In mod normal se masoara intinderea lantului. La Avia Motors in Buc costa 190 RON, si au incliusiv service Seat. Practic, tu ai 2 optiuni: 1)schimbi direct distributia, fara sa mai masori alungirea lantului. In Buc, la Avia motors, costa 2000 ron cu tot cu ulei. In provincie (ex la Mobel in Rm Valcea mi-au cerut 1500 RON). 2)Masori alungirea, platesti 190 RON, si vezi ca mai tine...cat mai tine nu se stie; la urmatoarea revizie se repeta povestea, iar dai 190 RON, iar iti vor spune ca mai tine (dar nu se stie cat) si tot asa mai departe. Decizia este a ta, insa eu la 136 000km nu m-as mai incurca cu masuratori si as schimba-o (mai ales ca dupa fiecare masurare de lant, huruitul s-a accentuat).
    1 point
  20. @OviVal Multumesc frumos. Ma ajuta enorm. Acum pot sa imi dau seama de ordinea de asamblare, cum arata clemele si directie de desfacere. Super.
    1 point
  21. Ce am observat eu la serviceuri, nu se pricep la ulei. Cu cine au ei contract, acel ulei ti-l toarna in motor. Exista si dealeri care te accepta in garantie cu consumabilele tale ulei si filtre. Sau cand repari masina cu piesele tale, pretul la manopera este mai mare, garantia acordata fiind 3 luni la manopera.
    1 point
  22. Si eu am ramas un pic confuz de recomandare. Oricum am facut revizia cand am ajuns acasa cu masina, si am pus Mobil 1 ESP 0W30. Deja sunt la al 2 lea schimb si sunt f multumit.
    1 point
  23. Daca se aude ,ce sa mai verifici? Schimba distributia si gata. La Km astia ce mai vrei?
    1 point
  24. Am ridicat-o ieri. Urmeaza rodajul. Scaunele ergoactive fac toti banii.
    1 point
  25. Eh si tu! Isi ia omu' masina din gama VAG si nu are rabdare sa citeasca atatea pagini, intreaba si el specialistii Ne vedem dupa alti patru ani Apropo, in fabrica mie mi-au pus 0W20. O fi bun?
    1 point
  26. @F l o r i n : Stiu ce zici. Din pacate, nu am gasit unele cu maxidot la un pret rezonabil. @mad_kat asta intentionez sa fac. Merg strict pe OEM. Si daca tot vorbim despre asta, azi am pus ceasurile, masina porneste, dar afiseaza in continuare eroarea cu cheia si imobilizatorul. Am lasat-o in continuare peste noapte la cel care a facut codarea, ca sa rezolve tot. Am comandat si presurile de noroi pe spate (obsesia mea) si acum caut sa le aduc si pe cele pe fata. Vreau sa vand/schimb jantele si anvelopele cu altele. Daca e cineva interesat, astept un PM. Poze ?
    1 point
  27. Nimic important nou... mai o navigatie si mirror link activata, mai un sistem de franare de 340mm de pe bitdi pe fata... din astea.
    1 point
  28. Singura mea pasiune nu tine cont de conectivitate. SimplyClever cu adevarat!!!!!
    1 point
  29. Va multumesc pentru aprecieri!
    1 point
  30. A venit sigla comandata si am reusit sa scot doar cercul cromat pentru a pastra emblema de pe masina. O sa incerc aplicarea cromului zilele urmatoare dupa ce spal masina. Intre timp am 100km de cand am pus noul soft pentru rezolvarea smucirii in treapta 1 la 1.5TSI. Ma declar multumit de alegere, sper sa mearga bine si frumos in continuare. Intre timp ne pregatim de o tura mai lunga de concediu. AMR 20 zile
    1 point
  31. Da, este compatibil. Se poate monta orice spira/calc coloana de Passat B7, varianta Highline... Ca sa meargă comenzile, pilotul, etc
    1 point
  32. Ok Rave, Voi răspunde punctual la cele solicitate de tine mai sus, mai putin pozele pe care le voi face si încărca, dar nu imediat, cand o să am ocazia. Deci, Cum se simte? -Stă foarte bine pe sosea, destul de greoaie (~1800kg), dar se tine de 6 sec. până la 100 dacă o vrei, foarte silentioasa in interior. -Dar mai întâi despre mine, ce am codus înainte: Sunt un fan si un veteran VW, care iată ca nu am renunțat la această marcă, in ciuda discuțiilor pro masini japoneze tot mai frecvente in multe cercuri. (Sunt si motociclist, dar acolo merg sigur pe Honda ?, nu BMW) Am permis din 1994 si succesiunea a fost urmatoarea: -Golf 1 1.5 GTD, din 94-97, 80000 km parcursi -Transporter 2, 1.6D, din 94-97, 50000km parcursi -Golf 2, 1.6GTD, 97-2001, 130000km -Golf 3, 1.9TDI, a lui sora mea, eu l am ales si vazut diferenta față de Golf2. -Opel Rekord 2.0 benzină, 2001-2004, aprox 50000km -Nu mentionez si cele 2 Dacia 1300, 1310 ???? -Apoi urmează o mașină nouă pe limita pisibilitatilor: Renault Symbol 1.5dci-60kw, Dinamique, 2006-2014, 90000km parcurși Apoi urmează masinile de serviciu: 2008- 2012, logan van 1.6 mpi (primit nou), 213000km 2012-2014, VW Touran 1.9TDI-din 2006, primit la 250000km la bord, predat la 350000km , 100000parcursi. 2014-2016, Duster 1.5dci 110cp, primit nou, 83000 km parcuri 2017-2018, Passat B6 din 2006, primit la 240000km, predat la 343.000km, 100000km parcurși. 2018- actual: Duster II, full option 1.5 110 Final: ~1.000.000 la bord?? Acum, fata de ce am avut mai sus, Allspace, are urmatoarele plusuri: 1. SPATIU ENORM, mai ales in spate, eu nu am optat pt bancheta 7 locuri, deci va dati seama ca Passat sau Tuareg sunt clar mai inghesuite in spate (testat) 2. BENZINA...sunt fan motoare benzina de cand m am născut. Nu normele cu dieselul m au determinat sa iau benzina ci doar: linistea, caracterul motorului, si felul curat in care lucrează. Imi place tot la ea, cel mai mult motorizarea, pe care am ales-o special Ce nu imi place foarte mult este rigiditatea su faptul că pe drum prost nu imi permit sa merg cum merg cu Dusterul, deoarece "bate" rău, deci pe drum prost totuși pierd timp așa cum pierde unul cu Passat sau Arteon, fiindcă o menajez..totuși, dar are 4motion si gardă mai mare, deci destule. Cu alte info, va stau la dispoziție !
    1 point
  33. Salutare, în legătură cu problemele pe care le aveam, cu suportul din portbagaj am înțeles că din 2019 nu mai este dotare standard , am vorbit și o sa îl comand separat ( ~550lei am înțeles că este ) . Cu aplicația car-net încă nu i-am dat de cap, dar conform informațiilor de pe situl Volkswagen ar trebui sa fie posibilă activarea acestuia... Momentan mă cert cu toată lumea . In acest moment folosesc aplicația vw up pt a seta orele de preîncălzire și încărcarea maxima a bateriei ( de regulă o încarc până la 80% în fiecare seară , iar în timpul zile utilizez cam 20%) deci un regim de funcționare în timpul săptămânii intre 60 și 80%. Din ce știu regimul ideal de funcționare se incadreaza intre 40% și 80%. Capacitatea "utilizabila" a baterie este de 16-16,5kwh , restul fiind rezervat de către producător pt a menține bateria in parametri de funcționare în situațiile în care mașina este lăsată pentru o perioada mai mare de timp neîncercată . In acest moment am o nouă problema , nu găsesc în meniu unde este "sunetul motor" . Am citit în carte că ar fi in setări , dar la mine pur și simplu nu este acolo...Din ce știu eu este obligatoriu din 2019 , deci sigur ar trebui sa aibă...
    1 point
  34. Salutare, Sunt proaspat posesor de e-up - la cluj - si vroiam sa va intreb care sunt acele 'best practices' de incarcat bateria ca sa nu se deterioreze: trebuie lasat sa se descarce pana la x%? trebuie tot timpul lasata sa se incarce la maxim? Incarcarea rapida dauneaza (asa scrie in carte, atasez)? Unde pot seta capacitatea maxima de incarcare a bateriei daca nu am car-net si app e-manager? Mersi
    1 point
  35. Asa a fost si la 1,2 TSI, doar ca problema manifestata era faptul ca la prima pornire se ineca motorul (practic masina nu pornea la prima cheie, ci la a doua sau a treia cheie). Nu se intampla mereu, dar se intampla cand afara era rece sau frig. Dupa ce masina pornea, nu mai erau probleme. Au sarit utilizatorii ca arsi ca uite ce motoare proaste face Volkswagen si ca solicita sa se remedieze problema...asa ca producatorul a recunoscut problema si a umblat la soft sa o remedieze. In urma recall-ului masinile au fost resoftate si care a fost urmarea?? Motorul pornea la prima cheie indiferent de temperatura de afara, in schimb a devenit foarte lesinat in vit I si II...lucru care l-a facut foarte enervant la condusul in oras. Degeaba au regretat toti prima varianta de soft, cu pornirile ei defectuoase la rece, nu s-a revenit niciodata la primul soft. Motorul e lesinat in primele viteze chiar si azi. Asa ca mai bine lasati problema asa cum este la 1,5 TSI, nu mi se pare deloc grav. Ca daca se apuca VAG sa umble la soft, tare imi e teama ca se va intampla ca la 1,2 TSI ....si o sa regrete toti varianta originala.
    1 point
  36. @cuntang Cum ai ajuns la concluzia ca motorina E5 e mai uscata ??? La depozitul local ajunge doar un tip de motorina din care o parte se aditiveaza si rezulta sortimenul efix ,max motion ... @emanoeladrian Din contra ,biodiesel-ul afecteaza grav motorul mai ales daca e de calitate slaba si depaseste procentul de 7%. 2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina ,apa fiind principala cauza a deteriorarii pompei cp4
    1 point
  37. masina este supe tareeee...! masina a costat 15138 E. incerc sa mai incarc cea poze si revin
    1 point
  38. Colegul initiator al topicului fiind blocat de la inceputul anului, m-a rugat sa postez eu aici pozele astea. A dat de cap display-ului si are retrofit complet.
    1 point
  39. tocmai am fost la auto variant. Nu prea mi-au placut. mi-au cerut bani in plus pentru ca au deblocat piulita de la bieleta anti-ruliu. Nu m-au lasat sa stau sa vad ce lucreaza, obligandu-ma sa stau undeva in spate. Plus ca i-am sunat si mi-au zis sa vin in 15 minute, am venit si mi-au spus ca mai trebuie sa astept pentru ca mai sunt masini in fata. Nu am asteptat mult, vreo 30 minute, dar ce rost are programarea. PS: Nu pareau pasionati, destul de morocanosi.
    1 point
  40. Cam mult, ori are ceva masina (gen nu se incalzeste suficient de repede sau e stilul tau de condus. Dieselul fie ca-i 1.9 fie ca-i 2.0 sau 1.6 ia cam 8% in oras, la orele de varf, consum facut pe cateva mii de km de oras. Zic asta dupa ce-am facut mult si la orele de varf- Buc Noi- Basarab- Grozavesti-Drumul sarii- Antiaeriana- Magurele la intre orele 8:00-9:00 si 17:00:18:00. Ca idee 1.8 benzina pus pe golf 7 alltrack consuma 13% (cu masina cu sistem 4x4 mult mai grea decat golful tau 1.6).
    1 point
  41. Teoretic, uleiul de la servo se masoara cu masina rece!!!. Nivelul optim, recomandat de vw este sa fie la minim in zona hasurata. Asta deoarece la cald el va creste. Insa, nu se va intampla nimic daca puneti nivelul intre zona de min si max, insa nu prea mult deoarece precum am spus la cald nivelul creste si trebuie sa aiba loc in vas unde sa creasca. Daca umpleti prea tare va forta sistemul si pot apare scurgeri nedorite. De altfel, daca vreti sa schimbati uleiul, exista un buson de golire a instalatiei in partea stanga a masinii, undeva deasupra burdufului de planetara. Desigur, busonul se va afla pe circuitul ce duce la pompa de servo. Se desface busonul, se goleste instalatia, se roteste usor volanul de cateva ori stanga dreapta, iar la umplere, dupa ce se pune ulei pana la nivel, se va porni motorul CU MASINA SAU PUNTEA FATA SUSPENDATA !!!!!. Asta deoacere va trebui rotit de volan pt amorsarea instalatiei. Se va monitoriza de catre cineva nivelul in timpul rotirii volanului pt ca va mai trebui completat cu ulei. Aveti in vedere faptul ca pana se va amorsa instalatia, pompa va scoate zgomot. Este normal. La inceput zgomotul e mai pronuntat, insa dupa cateva secunde trebuie sa se auda mai slab in intensitate, iar dupa cateva minute de rotit stanga dreapta va trebui sa nu mai scoata zgomot. Daca nu se va suspenda masina si se va efectua amorsarea cu rotile pe sol, pompa va fi suprasolicitata si datorita faptului ca nu va avea ulei suficient exista riscul marit ca ea sa se defecteze. Eu am patit-o, datorita inconstientei mecanicului si tin sa va spun ca zgomotul destul de pronuntat al pompei a durat cca 5 minute, pompa facand un mic zgomot inca vreo 15 minute pana sa dispara zgomotul. Dupa cca 1 saptamana, a capatat joc axial si a trebuit sa o schimb. Culmea, presiune facea cat trebuie pt ca nu am sesizat o inrautatire in comportamentul volanului, insa fulia juca stanga dreapta destul de tare. Si uite asa a trebuit sa suport o cheltuiala de 600 de lei cat m-a costat pompa. La golf 4, pompele sunt din aluminiu si din pacate in lipsa de ulei, sunt mult mai sensibile decat pompele de pe golf 3 si mai vechi, deoarece acestea erau din fonta.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!