Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.10.2019 în toate secţiunile

  1. Ravenol e ulei mid-saps, putin riscant pt masini cu dpf, la care am inteles ca e de preferat low-saps. Si eu am zic ca merg pe ravenol data viitoare, totusi faptul ca e mid-saps ma face sa ezit
    3 points
  2. Asa si? poti sa nu mai promovezi la fiecare postare a ta Ravenol sus Ravenol jos? Cel mai bun produs de pe piata? exista uleiuri botique foarte scumpe care au fisa tehnica (cel putin) superioara. Shell, Mobil, Castrol, si mai nou Aral toti au experienta cu produsele VAG, asta nu spune nimic. Sa ne legam de ce e important, preturile produselor ravenol au sarit in aer in ultimele 12 luni, dupa puternica mediatizare pe toate retele de socializare. In 2014 cand mergeam in Moldova doar acolo vedeam 3-4 tablouri publicitare la marginea drumului cu Ravenol in rest in toata tara nimeni nu auzise de Ravenol, in Transilvania nici nu exista era la moda Motul, acum daca intri pe youtube pe canelele "sacalilor influenceri" ghici ce ulei este mediatizat puternic? Ravenol. Publicitatea nu este gratis, niciodata. Exact aceasi poveste s-a intamplat cu Nokian, publicitate la greu, calitatea aceasi, sau mai nou si mai proasta. Pret de anvelope premium, dar constanta in calitate de anvelope asiatice. Faptul ca preturile s-au dublat (280-300ron un bidon de 5 litri in prezent) iar calitatea a ramas neschimbata, ar trebui sa te faca sa judeci de 2 -3 ori inainte sa apesi butonul de achizitie. 300 ron inseamna 8-10 litri de la alti producatori consacrati. Asa ca, te rog frumos sa nu mai aduci in discutie chiar asa des produsele Ravenol.
    3 points
  3. Salut, Nou proprietar de Vw Tiguan Allspace 20TSI 220, comandat la Autoclub Timisoara in Iunie 2018, ridicat in 17 mai 2019.
    2 points
  4. @dadu Ai mai sus raspunsul. Asa ca, cred ca ai cititi printre randuri cele 200 de pagini. Ravenol VMP USVO
    2 points
  5. DIn nou se face referire la vechiul TSI, nu la cele puse pe platforma MQB. In mare masura tot ce fost 1.2TSI cu distributie pe lant a avut probleme. 1.4TSI 160/180 probleme cu pistoanele de s-au inlocuit destule blocuri motor. 14TSI 122 CAXA si la el se inlocuia lantul mai devreme, insa nu la nivelul 1.2. Topicul asta e un amalgam aiurea in care se discuta de vreo 6 tipuri de motoare din ultimii 10 ani aruncate impreuna si care mai mult deruteaza. Iar la intrebarea cat rezista..depinde mai mult ca niciodata cum e intretinut. Mai simplu cautati pe fiecare motor
    2 points
  6. Weekendul asta am reusit sa rezolv o problema mai veche care ma tot macina.... La baza a avut acest incident , unde am fost nevoit sa desfac farul sa schimb placa de baza care controleaza ledurile DRL: Monitorizand toata vara starea masticul nu eram multumit cat de mult se inmoaie la temperaturile mari , cu toate ca nu am vazut sa se abureasca sau sa intre apa , nu eram 100% sigur pe mine.... ma tot macina....plus faptul ca farul era cam cu 5 milimetri iesit mai in afara fata de celalalt din cauza masticului....rezulta un OCD care se activa foarte des...... Am decis sa il schimb si sa nu ma grabesc in acest proces , sa gasesc un far compatibil si in stare aproape perfecta....ca deh va fi SH perfect nu va fi , dar am ridicat pretentiile destul de sus , suficient cat sa nu activez OCD-ul. Facand lucrurile incet si cu cap , ca doar am invatat din greselile trecutului , am constatat ca sunt 3 tipuri de far cu Xenon pentru Tiguanul 5n2......ca sa vezi......si eu care initial am crezut daca e cu xenon e bun...... Cele 3 tipuri de care zic sunt : 1) Xenon fara AFS si fara DLA - doar xenon simplu - Coduri 032 033 stanga/dreapta Mufa 10 pini care au niste plastice montate in locul calculatorului AFS . 2) Xenon cu AFS (Auto Follow System) si fara DLA (Dinamic Light Assist) Mufa cu 10 pini terminatii de coduri 751 si 752 dreapta /stanga. ( nu merg adaptate 3) Xenon cu AFS si cu DLA ( din acesta am eu) 032 si 033 Mufa 9 pini terminatii cod dreapta/stanga si cu un cod de serie 748-01 Asa ca 2/3 din farurile de pe anunturile online au cazut din start ca optiune , am cautat si am tot cautat.... si intr-un final am gasit : Cod identic cu al meu dar cu an de productie 2014 fata de 2012 la al meu , zgarieturi superficiale , intr-o stare optica mult peste 90% si bineinteles toate prinderile originale si intregi . Montat rapid si fara probleme , aliniere corespunzatoare cu restul componentelor : Si s-a dovedit a fi o miscare inspirata ! AM gasit urme de coroziune apa pe mufa calculatoruluid e AFS , umezeala tot intra pe undeva numai ca eu nu o vedeam....... Am regretat putin faptul ca nu am luat far de la inceput dar .....mai bine mai tarziu decat niciodata , am curatat mufa calculatorului si l-am montat pe noul far fara alte probleme. Iar la final am spalat ca la carte Exploratorul..... a dat bine doar in poza de la parcarea subterana afara ploua si eu in parcare aplicam ceara asta da nebunie...... Important este ca m-am simtit eu bine , sa il stiu curat chiar si pentru cateva minute. Si pentru ca nu se putea sa fara.....o spalare si curatare la motor corespunzatoare ! Se vede in poza de mai sus cat de murdar era.....rusine mie ....
    2 points
  7. Nu te zgarci cu descrierea, dotarile sunt asa... interesante si nu prea. Zi-ne cum se simte, ce ai condus inainte, ce-ti place la ea, ce nu-ti place la ea... d-astea! Si nu te zgarci cu pozele! Este totusi o masina cu care poti cara o familie intreaga, cu tot cu bagajele aferente, in timp ce te alergi cu GTI-uri! Nu e chiar o masina oarecare...
    2 points
  8. 1h/zi de mers continuu, nu e tot una cu 1h/zi de mers in care ai 10 sau poate 20 porniri opriri pe parcursul unei zile
    1 point
  9. Pe serpentine sau autostrada se mentine reg pasiva cel mai bine.
    1 point
  10. In ordine: - am incercat si eu vopsea/lac original. La ciupituri merge, la zgarieturi nu prea. Am incercat dupa aceea cu un smirghel de 5000, polish, degeaba. - felicitari pentru 190 cp (WOW). Asa am simtit si eu: in a 3-a, a 4-a, a 5-a, etc, la peste 2000rpm, alta masina. - cred ca ai ales bine firma; @koz si staff-ul sunt OK. Eu am discutat amanunte cu Andrei si am rezolvat masina cu Mihai. Super multumit dupa un an si... Cand am timp/drum la Brasov fac si eu un dyno.
    1 point
  11. Ok, asa o fi. Stiam ca 0w30 fiind mai fluid, imediat in timp scurt e distribuit in tot circuitul de ungere. Uleiul asigura si racirea pieselor, transportand caldura de pe piesele foarte fierbinti. Nu e responsabil doar de ungere. 5w30 poate ar rezista mai bine la forje, viteze mari pe autostrazi sustinute timp lung, cum au ei in DE. Iarna este net superior 0w30 in zonele geroase la noi in RO. Plus ca se incalzeste mai repede motorul in timpul mersului, iar pornirile sunt mult mai usoare, fiind fluid si neopunand rezistenta.
    1 point
  12. ai editat postu intre timp, nu e frumos. Ai scris doar M1 ESP Nici nu stiai ca exista M1 ESP 0w30 ☺️
    1 point
  13. daca citesti un pic mai in urma gasesti explicat si cum sa verifici daca ai sau nu soft dieselgate, si de ce trebuie facut si dpf off daca ai egr off. din pacate nu se pot toate repeta la nesfarsit, citeste macar 20 de pagini in urma
    1 point
  14. Sunt clasicele erori de EGR pe 1.6 TDI CAYC: 7563 - EGR Sensor 1 <=> P046C 7343 - EGR Sensor 2 <=> P0407 Erorile astea le-am avut si eu (tot 1.6 CAYC), scanate initial cu clona apoi cu original; s-a lasat cu schimbarea EGR-ului...
    1 point
  15. Variator ax cu came pe duca (motorul fiind cu distributie variabila), o problema des intalnita la aceasta motorizare. Daca cititi cu atentie ultimele 15-20 de pagini o sa va dati seama despre ce este vorba. Doar cu schimb se rezolva din pacate. Ca noroc piesa este deja revizuita de catre VW si dupa schimb nu o sa mai reapara problema.
    1 point
  16. VST nu este egal VMP. VMP este mai scump decat VST de aceea si @Mumus. a dat mai mult. VMP sub 40lei/1l nu cred ca se gaseste. A fost la promotie in vara ceva de genul 5l la pret de 4l..pe la vreo 215lei. Sunt o droaie de uleiuri bune. Mai testati si voi pe prorpia piele/masina, faceti analize de ulei uzat si trageti propriile concluzii asupra celui mai bun ulei pentru masina voastra, regimul de exploatare etc
    1 point
  17. Eu am dat 150-160ron pe bidon de 5L de Ravenol VST Usvo de la epiesa in vara. Reclama s-ar numi daca as avea vreo afiliere sau beneficii de pe urma mentionarii brandului, ceea ce n-am. E un forum public, unde imi exprim opinia bazata pe documentare si experienta proprie in N masini cu aceste uleiuri.
    1 point
  18. DA, fa o diagnoza cu una ORIGINALA.
    1 point
  19. In clipa asta Ravenol e cam cel mai bun pentru VAG si la pret la care concurenta vinde de obicei ulei mediocru, dar si Mobil1 Esp Formula e decent. Totusi VMP Usvo este PAO in proportie foarte mare, iar Esp Formula 5w30 are 1-5%, deci VMP castiga detasat, e mult mai modern si calitativ. Ca idee, cu Ravenol VMP USVO se merge in Audi Sport TT Cup, au experienta directa cu VAG. Este produs si imbuteliat in Germania si are cod de verificare a autenticitatii, deci ai zero sanse sa prinzi fake.
    1 point
  20. Daca vrei ulei bun si ieftin, Total Quartz Ineo LL 5w30, duce 10.000km fara probleme. In analizele de ulei UOA de pe oil-club.de si oil-club.pl, arata uzuri foarte mici, continut redus de metale. Alt ulei wow este Rowe multi synt dpf 5w30.
    1 point
  21. @tavitara Prinderea la bara este in felul urmator : Se trage lateral pentru desfacerea celor 4 clipsuri , daca clema unui clips este rupta bara nu mai sta corect la linie. Exista sansa ca la unul din clipsuri bara sa fie impinsa prin spatele lui si de aceea sta ciudat. Daca trebuie inclocuita piesa , trebuie desfacute si 2 suruburi de la aripa . Piesa pentru 5n2 este asta :
    1 point
  22. Tu ai motor 1,4 TSI EA 111. Urmasul motorului tau este 1,4 TSI EA 211, nu actuala generatie de motoare. Si intr-adevar prima generatie de 1,2 si 1,4 TSI cu distributie pe lant nu au fost reusite. Dar din 2013 s-au schimbat total aceste motoare, reproiectate astfel incat nu mai seamana deloc cu prima generatie, iar distributia a fost cu curea long life de minim 210000 Km si sunt mult mai fiabile ca cele cu distributia pe lant. Deci VW a renuntat la motorul tau in 2013. Aceste motoare (fiabile) EA 211 de 1,2 si 1,4 TSI s-au inlocuit cu 1 TSI si 1,5 TSI. Inlocuirea sigur nu a fost din cauza ca nu au fost bune. Parerea mea este ca din cauza noilor reglementari legate de poluare, noile metode de testare WLTP. Astea 1 si 1,5 TSI au acum si filtru de particule GPF.
    1 point
  23. Daca tot e asa urat afara, sa ne amintim de vara:
    1 point
  24. Este foarte posibil. Deocamdată vezi dacă mai apare eroarea
    1 point
  25. @ska @Audifan Mai nou nu exista nici carnet de service, nu (mai) ai unde sa citesti intervalele. In manual nu scrie nici macar de altele care le faci mai des (ulei, filtre, etc). La CUAA (2.0 diesel bi-turbo) se schimba la 120.000km, am intrebat la dealer. După specificații cureaua se pare ca va fi o raritate.
    1 point
  26. Nu incadreaza 504. Exista 2 doua norme ,502/505 si 504/507.
    1 point
  27. "aproape" deloc . S-au dus din straturile de ceara
    1 point
  28. apasa pe unlock/lock ( descuiere/incuiere usi ) pe telecomanda si cred ca se va debloca. statia nu are nici o legatura cu masina ta, alta decat cablul de alimentare. apropo: eu am rezolvat problema pocnetului de la frane fata la marsharier si in drive am montat placute FERODO (FDB1978) ...cu monstruoasa suma de 125 lei
    1 point
  29. E greu sa tragi niste concluzii ... multe locuri interesante si frumoase! Fara masina clar nu le poti atinge! Motivatia unui astfel de road-trip (cu plecare din Romania) a fost doar masina noua! E adevarat si faptul ca ne place sa calatorim cu masina indiferent cat/cum/unde! Cel mai probabil daca vom avea ocazia (cu masina inchiriata ) vom merge din nou in zona Malaga-Sevilla si cateva regiuni adiacente. Zona de nord (Tara Bascilor) ne-a atras la fel de mult si parca a fost mai apropiata de gustul nostru. Poate o vom combina data viitoare cu nord-vestul Spaniei! Cat priveste masina asa telegrafic: ACC + DSG isi merita toti banii, am mai spus asta de la primul drum. La drum intins nici macar nu observi cand ai trecut de la 130 la 90 pentru ca cel din fata ta a incetinit, asa cum am scris si in sectiunea "sfaturi de achizitie a Karoq-ului" mi-am reconsiderat pozitia data de lane-assist! Pe autostrada, la drumuri lungi, este exceptional! Farurile Full LED sunt o incantare! senzorii de parcare (varianta full) sunt exceptionali, nu imi pare rau de investitie. Ma refer aici la faptul ca am "ochi" pe toate partile mai ales in parcari super inguste cum am prins in Valencia, Gibraltar sau Burgos. Inca nu m-am obisnuit cu parcarea automata dar mai vedem ... Parchez mai repede fara "asistent" , din punct de vedere al confortului si pozitiei la condus nu am ce reprosa. Nu am simtit oboseala in cele 4 zile de uzura in care am facut peste 1000 km/zi. Mult mai confortabila pozitia ridicata in scaun la drum lung decat pozitia din Octavia, am avut emotii legat de portbagajul Karoq-ului care este mai mic decat la Octavia unde nu se mai termina... Cu toate acestea fara restrictii impuse "pasagerilor" au incaput toate bagajele, pentru 3 adulti/17 zile, in portbagaj. foarte bun ruloul din portbagaj (desi initial am crezut altfel...). A disparut "depozitul de lucuri" din luneta.... imi place faptul ca am controlul masinii de la distanta (statistici, usi, geamuri etc.) Inainte faceam mai mult sport nu! era rau dar asa e mai bine! GPS-ul este OK. Nu am nevoie de mai mult. Imi lipseste alerta de radare care te ajuta mai ales ca nu totdeauna esti fix cu ochii in bord! Au mai fost 2-3 situatii de ratare in care ar fi putut sa ma atentioneze din timp dar .... asta este! In rest sunt recunoscator ca din aplicatia mobila pot trimite destinatiile spre masina. Nu m-as fi impacat cu gandul sa butonez din masina la nesfarsit! Traffic sign recogniton foarte util! Cu exceptia a 2-3 situatii a fost super OK! Problemele au inceput sa apara insa in Ungaria si Romania unde indicatorul de sfarsit al limitarii lipseste cu desavarsire si ramai "blocat" ... In rest, astept sa "mai fac rost de timp" pentru iesiri mai scurte sau mai lungi !
    1 point
  30. Opiniile unei persoane care este foarte bine documentata inclusiv pe acest subiect. ,,Uleiul Vag OE 504.00-507.00 este exact același ulei cu Aral Super Tronic LL3 5w30. Nu are absolut nici o modificare a compoziției , nici o personalizare, vine din aceeași fabrică, provine din aceleași loturi. Se găsesc informații despre asta pe motor-talk.de. Prin urmare as alege varianta mai convenabilă la preț. Aral este o firmă serioasă chiar dacă face parte din concernul BP ca și Castrol, nu au fost plângeri legate de calitate, au un statut care le dă o anumită independență. Ce analize am găsit cu uleiuri Aral arătau bine. Așa că fie ulei din bidoanele Aral, fie din cele ,,originale" poi fi folosite fără strângeri de inimă. Cu mențiunea firește, să fii atent de unde le procuri. Rowe și Total am certitudinea că sunt uleiuri excelente, am vorbit despre asta. Dacă vrei să le încerci este decizia ta, eu doar atât pot spune: sunt excelente!'' ,,Castrol a decăzut atunci când BP a fost nevoit să achite despăgubiri în urma dezastrului platformei Deep Water Horizon. BP a utilizat și fondurile Castrol, companie din portofoliul său. Au fost niște ani în care a fost haos la nivel de companie. Cel mai tare au fost afectate produsele destinate gamei Vag, Castrol Edge a fost descoperit că avea un punct de aprindere de doar 190 și ceva de grade, proprietarii reclamau consum de ulei. Au vrut să taie din costuri și au relocat o parte din producție și asta a fost un adevărat fiasco. Grupul VAG a vrut să îi dea o mână de ajutor partenerului de afaceri de atâta timp și au creat împreună cu BP o societate Quantum care livra ulei oem. Quantum era de fapt tot Castrol. Nemulțumirea clienților nu a putut fi stinsă și la sfârșitul 2017 au făcut altă mișcare, au renunțat la Castrol și au trecut la Aral. Aral este o altă marcă din portofoliul BP dar are un alt statut și fondurile i-au rămas intacte. În plus Aral este o firmă respectată și are o reputație neafectată.'' Despre Ravenol 5W30ll VMP: ,,Ravenol VMP este ceea ce se cheamă un ulei foarte bun. PAO din belșug, esteri, pachet de aditivare Lubrizol customizat, bazele folosite sunt foarte pure, testat și rastestat în colaborare cu cei de la Audi Motorsport. Adică pentru dezvoltarea lui s-au alocat resurse importante, lucru foarte rar întâlnit la o firmă mică cum este Ravenol. Nu am folosit și am să explic de ce. În primul rând nu am o mașină care să solicite așa ceva chiar dacă trebuie să folosesc norma Vag 504.00-507.00, nu circul în condiții care necesită din partea uleiului astfel de performanțe. Deci stric orzul pe gâște. Chiar dacă este un ulei excelent nu îl recomand oricărei mașini. Sunt destule analize făcute pe ,,tigăi" unde Ravenol a dat rezultate la fel de proaste ca orice alt ulei. Dacă bagi VMP atunci mașina trebuie să fie într-o stare tehnică la fel cum e uleiul adică excelentă. Un injector cu probleme, un egr care nu lucrează bine și faci VMP-ul muci așa cum ai face orice ulei. Ravenol face uleiuri bune, nu elixire pentru reîntinerirea motoarelor. Oamenii după ce dau 250 lei pe un bidon au așteptări nerealiste. Situația se schimbă dacă îți cunoști mașina, o ai de nouă, ai avut grijă de ea și mai ales ai un profil de conducere care să pună la treabă un astfel de ulei. Uleiurile mele preferate până acum, din tot ce am folosit le știu toți cei care mi-au citit postările: Rowe Hightec Multi Synt Dpf 5w30 și Total Quartz Ineo LL 5W30. Rezultate bune verificate prin analize, simt că sunt ce trebuie pentru mașina mea. '' ,,Ravenol VMP 5w30 USVO am scris despre el, trebuie să ai o mașină, un profil de conducere care să pună în valoare calitățile sale. Nu mi se pare că reprezintă o alegere economică pentru trafic urban. Da, va proteja excelent, dar va avea durata de viață semnificativ diminuată plus că ți se va părea cam zgomotos deoarece nu prea va fi la temperatura de lucru. Pentru drumuri lungi pe autostradă se schimbă situația și acolo va fi în elementul lui.''
    1 point
  31. Ok Rave, Voi răspunde punctual la cele solicitate de tine mai sus, mai putin pozele pe care le voi face si încărca, dar nu imediat, cand o să am ocazia. Deci, Cum se simte? -Stă foarte bine pe sosea, destul de greoaie (~1800kg), dar se tine de 6 sec. până la 100 dacă o vrei, foarte silentioasa in interior. -Dar mai întâi despre mine, ce am codus înainte: Sunt un fan si un veteran VW, care iată ca nu am renunțat la această marcă, in ciuda discuțiilor pro masini japoneze tot mai frecvente in multe cercuri. (Sunt si motociclist, dar acolo merg sigur pe Honda ?, nu BMW) Am permis din 1994 si succesiunea a fost urmatoarea: -Golf 1 1.5 GTD, din 94-97, 80000 km parcursi -Transporter 2, 1.6D, din 94-97, 50000km parcursi -Golf 2, 1.6GTD, 97-2001, 130000km -Golf 3, 1.9TDI, a lui sora mea, eu l am ales si vazut diferenta față de Golf2. -Opel Rekord 2.0 benzină, 2001-2004, aprox 50000km -Nu mentionez si cele 2 Dacia 1300, 1310 ???? -Apoi urmează o mașină nouă pe limita pisibilitatilor: Renault Symbol 1.5dci-60kw, Dinamique, 2006-2014, 90000km parcurși Apoi urmează masinile de serviciu: 2008- 2012, logan van 1.6 mpi (primit nou), 213000km 2012-2014, VW Touran 1.9TDI-din 2006, primit la 250000km la bord, predat la 350000km , 100000parcursi. 2014-2016, Duster 1.5dci 110cp, primit nou, 83000 km parcuri 2017-2018, Passat B6 din 2006, primit la 240000km, predat la 343.000km, 100000km parcurși. 2018- actual: Duster II, full option 1.5 110 Final: ~1.000.000 la bord?? Acum, fata de ce am avut mai sus, Allspace, are urmatoarele plusuri: 1. SPATIU ENORM, mai ales in spate, eu nu am optat pt bancheta 7 locuri, deci va dati seama ca Passat sau Tuareg sunt clar mai inghesuite in spate (testat) 2. BENZINA...sunt fan motoare benzina de cand m am născut. Nu normele cu dieselul m au determinat sa iau benzina ci doar: linistea, caracterul motorului, si felul curat in care lucrează. Imi place tot la ea, cel mai mult motorizarea, pe care am ales-o special Ce nu imi place foarte mult este rigiditatea su faptul că pe drum prost nu imi permit sa merg cum merg cu Dusterul, deoarece "bate" rău, deci pe drum prost totuși pierd timp așa cum pierde unul cu Passat sau Arteon, fiindcă o menajez..totuși, dar are 4motion si gardă mai mare, deci destule. Cu alte info, va stau la dispoziție !
    1 point
  32. Si daca as lua 300 ore de functionare, zilnic merge masina minim o ora pe zi, asta inseamna ca la 300 zile schimb uleiul, eu prefer sa pun unul cotat bine, si sa il schimb anual, pana acum max 13000 a fost tinut in motor, minim 8000... Eu zic ca precedez ok... Ps cu ravenol vmp 5w30 masina merge identic ca si cu castrol edge 5w30LL Ma refer la sunetrele motorului. Vedem si peste 10000 ce si cum.
    0 points
  33. De-aia ziceam eu de 2 uleiuri verificate, cu analize de ulei extrem de bune si uzuri mici, conform oil-cluburi. Ma refer la Total si Rowe care nu costa mult. Schimbul ar trebui facut la ore de functionare, 250, conform ceasului hourmeter, cam 8000km,sa avem mereu ulei fresh in motor. Filtre de ulei de calitate knecht mahle. Alt ulei wow ar fi Shell Helix Ultra Av-L 0w30, varianta mai ieftina, cu aceleasi specificatii ca si ECT 0w30,fiind acelasi ulei.
    0 points
  34. nu, dar o sa incerc si asta ? LE. tot asa face si dupa reset.
    0 points
  35. Asa ar fi cel mai corect, pe baza analizelor de ulei uzat. Totusi, in practica se pot observa unele diferente intre uleiuri cum ar fi pornirea la rece(in special la temperaturi negative), consumul de ulei(mai ales la masinile cu soft sau alergate bine), starea uleiului dupa cateva mii de km, zgomotul motorului la cald(incins) in forja cat si la pornirea la rece. Regula de aur e ca un ulei decent, care indeplineste norma ceruta si schimbat la timp bate mama uleiurilor ultra mega premium dar schimbate "ca la carte" cum ar fi la 15.000km in capitala cum fac unii colegi de pe aici, fara sa tina cont de nr de ore de functionare, sau crezand ca un ulei cumparat direct din Germania face magie.
    0 points
  36. Daca este week-end este si munte... Lacul Vulturilor este o destinație ocazională pentru aventurierii 4x4 însă oare câți dintre ei au urcat și pe muntele la poala caruia se află lacul? La ascensiunea cu mașina mă refer ? Deci - Vârful Mălâia. Al doilea ca și altitudine din Masivul Siriu ( după Vf. Bocârnea aflat în proximitatea lui)...si pe care Kodiaq-ul l-a cucerit cu succes?
    -1 points
  37. Norma uleiului folosit de mine e 502,505 adica incadreaza 504 si il schimb la maxim 5 k, de doua ori pe an, masina face cam 7 - 10tkm pe an.
    -1 points
  38. Gresit. Au fost inlocuite fix pentru lipsa de fiabilitate. La 170.000 km am doua lanturi schimbate, doua chiulase reconditionate si imediat după ultimul service e lant+chiulasa de numai 10.000 lei, am benzina in ulei. Menționez ca softul e evitat sa emita eroare de lant pana in momentul in care pustoanele au lovit in supape. Primul lant a tinut 100.000 km. Al doilea a tinut doar 70.000. Deci VW nu au avut nicio solutie viabila pentru acest motor si ca atare au renuntat la el si cred ca mimeaza service pana renuntam si noi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!