Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.10.2019 în toate secţiunile

  1. Tu ai motor 1,4 TSI EA 111. Urmasul motorului tau este 1,4 TSI EA 211, nu actuala generatie de motoare. Si intr-adevar prima generatie de 1,2 si 1,4 TSI cu distributie pe lant nu au fost reusite. Dar din 2013 s-au schimbat total aceste motoare, reproiectate astfel incat nu mai seamana deloc cu prima generatie, iar distributia a fost cu curea long life de minim 210000 Km si sunt mult mai fiabile ca cele cu distributia pe lant. Deci VW a renuntat la motorul tau in 2013. Aceste motoare (fiabile) EA 211 de 1,2 si 1,4 TSI s-au inlocuit cu 1 TSI si 1,5 TSI. Inlocuirea sigur nu a fost din cauza ca nu au fost bune. Parerea mea este ca din cauza noilor reglementari legate de poluare, noile metode de testare WLTP. Astea 1 si 1,5 TSI au acum si filtru de particule GPF.
    3 points
  2. Weekendul asta am reusit sa rezolv o problema mai veche care ma tot macina.... La baza a avut acest incident , unde am fost nevoit sa desfac farul sa schimb placa de baza care controleaza ledurile DRL: Monitorizand toata vara starea masticul nu eram multumit cat de mult se inmoaie la temperaturile mari , cu toate ca nu am vazut sa se abureasca sau sa intre apa , nu eram 100% sigur pe mine.... ma tot macina....plus faptul ca farul era cam cu 5 milimetri iesit mai in afara fata de celalalt din cauza masticului....rezulta un OCD care se activa foarte des...... Am decis sa il schimb si sa nu ma grabesc in acest proces , sa gasesc un far compatibil si in stare aproape perfecta....ca deh va fi SH perfect nu va fi , dar am ridicat pretentiile destul de sus , suficient cat sa nu activez OCD-ul. Facand lucrurile incet si cu cap , ca doar am invatat din greselile trecutului , am constatat ca sunt 3 tipuri de far cu Xenon pentru Tiguanul 5n2......ca sa vezi......si eu care initial am crezut daca e cu xenon e bun...... Cele 3 tipuri de care zic sunt : 1) Xenon fara AFS si fara DLA - doar xenon simplu - Coduri 032 033 stanga/dreapta Mufa 10 pini care au niste plastice montate in locul calculatorului AFS . 2) Xenon cu AFS (Auto Follow System) si fara DLA (Dinamic Light Assist) Mufa cu 10 pini terminatii de coduri 751 si 752 dreapta /stanga. ( nu merg adaptate 3) Xenon cu AFS si cu DLA ( din acesta am eu) 032 si 033 Mufa 9 pini terminatii cod dreapta/stanga si cu un cod de serie 748-01 Asa ca 2/3 din farurile de pe anunturile online au cazut din start ca optiune , am cautat si am tot cautat.... si intr-un final am gasit : Cod identic cu al meu dar cu an de productie 2014 fata de 2012 la al meu , zgarieturi superficiale , intr-o stare optica mult peste 90% si bineinteles toate prinderile originale si intregi . Montat rapid si fara probleme , aliniere corespunzatoare cu restul componentelor : Si s-a dovedit a fi o miscare inspirata ! AM gasit urme de coroziune apa pe mufa calculatoruluid e AFS , umezeala tot intra pe undeva numai ca eu nu o vedeam....... Am regretat putin faptul ca nu am luat far de la inceput dar .....mai bine mai tarziu decat niciodata , am curatat mufa calculatorului si l-am montat pe noul far fara alte probleme. Iar la final am spalat ca la carte Exploratorul..... a dat bine doar in poza de la parcarea subterana afara ploua si eu in parcare aplicam ceara asta da nebunie...... Important este ca m-am simtit eu bine , sa il stiu curat chiar si pentru cateva minute. Si pentru ca nu se putea sa fara.....o spalare si curatare la motor corespunzatoare ! Se vede in poza de mai sus cat de murdar era.....rusine mie ....
    2 points
  3. Daca tot e asa urat afara, sa ne amintim de vara:
    2 points
  4. Va salut, joi in 3 octombrie am schimbat egr-ul la reprezentanta si m-a costat cum zicea si colegul de mai sus aproximativ 3000 lei. Ma rog, factura totala ii de 4350 lei cu tva deoarece am facut si revizia la motor (filtre + ulei) si revizia la haldex.
    2 points
  5. Azi in sfarsit am reusit sa ma bucur cat de cat de masina. Am luat intre timp si ceasuri noi pentru a le inlocui pe cele de pe masina, dar nu am gasit pe nimeni care sa le poata face azi, asa ca ramane pe luni. Daca tot am incercat sa pun ceasurile, am scos acul de la turometru, l-am pus invers si acum arata ok cu toate astea, le voi inlocui pentru ca sunt pixeli morti, iar acul de combustibil nu arata bine deloc. Antena de pe cupola, jantele si tipsul trebuie sa dispara cat de repede. Mai jos veti vedea cateva poze cu ea spalata si aranjata (cat de cat).
    2 points
  6. Nimic important nou... mai o navigatie si mirror link activata, mai un sistem de franare de 340mm de pe bitdi pe fata... din astea.
    2 points
  7. Daca nu tragi de ulei 20-30.000 km, sunt foarte bune si TSI-urile noi de pe sasiul MQB. Sunt destule care au sarit de 200.000 km.
    1 point
  8. Se monteaza un ceas ore de functionare (HourMeter) la masina, se leaga pe o fisa de bujii sau pe + si -, depinde de ceas cum este construit si se schimba uleiul la 250 ore de functionare.
    1 point
  9. Pentru ca nu mai suportam sa vad logourile de pe etrieri care au inceput sa se stearga- problema des intalnita- am comandat capacele etrierilor de .:R Performance, acestea fiind alta culoare ma fac sa am o sansa in plus fata de capacele stock, negre
    1 point
  10. Eu nu am alarma din fabrica, daca activez sa sune la inchidere/deschidere imi suna claxonul.
    1 point
  11. Păcat ca nu ai găsit cu display maxidot....
    1 point
  12. @ShadoWzZ Took you long enough! Good choice cu frânele! . Au venit și cu capace cu sticker sau ? Care navi, asta? Pareri despre băieți?
    1 point
  13. Nu intotdeauna un ulei "modern" este compatibil cu normele inferioare. Masinile noi cu GPF vin de ex. cu ulei norma 508.00, 0W20 care nu include norma 502.00 sau 504.00 de ex. Tu desi ai 1,4 TSI si un ulei bun pentru intervalul de schimb flexibil ar trebui sa fie norma 504.00, poti sa bagi linistit 502.00 datorita faptului ca schimbi uleiul exagerat de des. Adica esti la nivelul anilor '70 sau '80. Desi este off topic pentru ca vorbim de "ce ulei recomandam" nu "la cati Km schimbam uleiul", intervalul de schimb dat de tine se folosea pe vremea cand uleiurile erau doar minerale si nici macar nu erau multigrad. (de bagai iarna ulei mineral M20 si vara M40). Tu schimbi uleiul de 3 ori mai des decat trebuie.
    1 point
  14. Stimati colegi Revin cu un update: senzorul functioneaza. Solutia: Bateria webasto înlocuita. Ce am facut: cineva mi-a sugerat ca electronica pe T2 (de fapt toate Touaregurile) este sensibila la curent slab. Aveam pe cea de la șofer 12,3V in repaus si cea de la webasto peste 13V. Am facut rocada intre baterii. Am scos-o pe cea veche din masina si am luat una Duracell 95Ah/800A --390 de lei la un magazin sătesc. Am facut o proba- (fara sa sterg erorile) - ACC fault! Am sters erorile. Am facut probe de drum si totul merge perfect, cum nu am reusit sa observ de cand am gasit eroarea. Mașina este error free!
    1 point
  15. Nu trebuie sa fii intelingent ca sa pricepi ca uleiul duce "pana la 30.000" in conditii perfecte, ci trebuie sa faci calcule elementare de aritmetica. Una e sa pui masina pe cruise control la 100km/h si sa faci 30.000km in 300h, alta e sa faci 30.000km in 2000h cu viteza medie de rulare din capitala. Chiar si 15.000km facuti in magnificul oras inseamna 1000h sau 750h daca esti viteaz si ai deja medie mare de 20km/h. Practic "neamtul" face 100.000km cu 100km/h in orele in care face un Bucurestean 15.000-20.000km. Ce am recomandat eu reprezinta schimbarea uleiului la maxim 350-530h, adica 7-8000km facuti cu 15-20km/h, o viteza de capitala, mai ales pentru o masina cu " un soft destul de agresiv, cu presiuni relativ mari in turbo." si drumuri scurte. Plus ca omul a mentionat clar de soft agresiv si presiune mare in turbo, ceea ce duce la stres mai mare pe motor, temperaturi mai mari in turbina, ce omoara uleiul mult mai rapid. @vladandrei51 depinde de set-up, de conditiile de utilizare. In cazul de fata drumuri in capitala de 5-10km inseamna sa mergi cu uleiul rece mult si bine pana e gata de forja iar traficul din capitala e haotic, de multe ori ajungi sa o calci ca sa te incadrezi pe o strada, dar in general mergi batraneste tot drumul daca e vorba de naveta la ore uzuale cand stai practic pe loc, deci in aceasta situatie un VMP ar fi mai bun. Daca masina e calcata rau dupa ce se incalzeste, VST USVO ar fi mai recomandat, cu mentiunea ca totusi e ceva mai gros pana se incalzeste, iar in cazul de mai sus in 5-10km abia se incalzeste si deja a ajuns la destinatie, practic ajunge sa o calce rece si are multe porniri la rece. Din pacate, ca orice in viata, e vorba despre un compromis, nu poti avea ulei care sa protejeze perfect la rece cat si la cald, ci un ulei care sa ofere un compromis decent pentru scenariul tau de utilizare.
    1 point
  16. Ravenol VMP USVO, de departe dpmdv. VMP simplu nu mai exista decat ce e in stocuri, iar oil finder mai contine mici erori, VMP USVO inlocuieste direct VMP. Mobil 1 mentionat de tine e sub VMP USVO iar Ravenol VST Usvo e peste acel Liqui Moly. Benzinara care face 5-10km in oras, cu presiuni mari in turbo si alergata e oricum o combinatie proasta dpmdv, rareori ajungand la temperaturi optime de "forja". Pentru oras clar un VMP USVO pentru generatia ta de motor, dar pentru soft agresiv si presiuni mari in turbo as merge pe VST USVO. Practiv VMP Usvo e mai bun la rece si pentru drumuri scurte, iar VST USvo e mai bun la cald si pentru mers agresiv, la final e un compromis. Pentru motor turbo cu injectie directa si conditiile tale de rulare recomand schimb de ulei la maxim 7-8000km, nu la 10.000km.
    1 point
  17. Am gasit mai apoi pe YT . Testul cu Cupra https://www.youtube.com/watch?v=DhqRjv5EBzA si part 2 unde mai explica anumite detalii:
    1 point
  18. Au testat niata baieti pe facebook la o cupra de 300hp pe dyno a scos 302 cu benzina 100 si 305 cu benzina 102 , pt 8lei in plus nu cred ca merita.
    1 point
  19. Daca faci 5000-10000 pe an poti sa bagi de 100. Dar cat timp producatorul zice 95 merge bine mersi cu 95. Eu in situatia in care fac 30.000 pe an nu o sa bag de 100 ca nu imi renteaza la buzunar. Si ca sa nu ma intrebati de ce nu am luat diesel la rulajul asta va spun dinainte. Nu imi place.
    1 point
  20. Revin : Am schimbat bobina de inductie, nici un rezultat Am dat resetare la clapeta de acceleratie, desi nu avea nici o problema, nici un rezultat Am scos bujia de le cilindrul 3, este afumata. Le voi schimba pe toate 4 cu NGK. Problema e , se va rezolva? Sau amestecul este prea bogat din cauza injectorului si afuma bujia?
    1 point
  21. Eu am bagat LM luat doar de afara si da, am fost multumit. Din RO, Bag doar ulei vw la bidon de 1 l din ala gri cu sigla vw pe el.
    1 point
  22. Majoritatea uleiurilor sunt facute prin hidrocracare din petrol/gaz mai nou din componentii care se incadreaza in grupa III. Pana prin anii 2000 tot ce apartinea grupelor I, II, III era considerat mineral. Ce apartinea grupelor IV si V era considerat sintetic. In 2000 au venit unii si au schimbat legea si din cauza noile tehnologii de producere a uleiurilor din grupa a III, au spus ca grupa III este semisintetic si o parte sintetic. Majoritatea tarilor au acceptat aceste reglementari mai putin Germania. Toate uleiurile normale apartin grupei III si sunt semisintetice avand o parte minerala/bio. De ex uleiul 10w40 este full mineral/bio si se degradeaza usor si nu e indicat sa-l folosesti in tarile in care iarna temperaturile scad sub -15 grade. Deci daca scrie pe bidon ca e sintetic defapt nu e 100% sintetic are doar o parte sintetica. Uleiurile din grupa III pot contine si esteri sau compusi din grupa IV/V, multe companii fac asta sa le justifice termenul de sintetic. Si ca sa inchei, de ce se vand uleiuri de grp III asa mult? pt ca sunt mult mai ieftin de produs fata de grupa IV/V care sunt cu adevarat sintetice. Redline are in compozitie o concentratie mai mare de grp IV/V din cauza asta e asa de scump.
    1 point
  23. Salut, de 2 zile am schimbat uleiul si sa schimbat si sunetul la motor.A m turnat ulei "fuly syntetic" 5w40 , 502 00, 505 00, 505 01. Am golf 5 1.4 TSI 103 kw. Am atașat si un video cu sunetul la motor. Pentru așa tip de motor este un sunet normal? Golf 5 1.4 TSI 103 kw
    -1 points
  24. Inca un drum de munte.. minunata noastra tara, 4ore jumatate Brasov - Buc .. macar m-am mai distrat un pic pe serpentine .. in limita aglomeratiei Mai las o poza de pe instagramul masinii, pentru toti fanii care ma vaneaza cu dislike ❤️ luv u all, puteti sa v-o puneti ca wallpaper ?
    -1 points
  25. orice vw se simte cel mai bine cu vw 504/507. daca e 0w-30 in loc de 5w-30 cu atat mai bine. axioma!
    -1 points
  26. 504/507 e mult mai bun in orice situatie.
    -1 points
  27. buna seara, doresc un raspuns de la voi legat de regenerarea dfp. detin o Jetta 2013 cod motor cayc 1.6 tdi cu egr anulat din soft(asa am cumparat masina), si constat ca regenerarea o face in jur de250-300 km la mers in Bucuresti,dar din nefericire nu reuseste sa termine regenerarea la mers exclusiv in oras.trebuie sa ies pe autostradda 30-50 km sa termine actiunea de curatare dpf. aceasta chestie are legatura cu faptul ca are egr off sau nu resuste sa incalzeasca sufiecient de mult dpf in oras , desi stau in trafic si 1h pana ajung la destinatie. multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!