Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2019 în toate secţiunile
-
4 points
-
Lasa-o la proprietar. Motorul ala e un esec, indiferent de ce masina vorbim. Vrei limuzina benzina cumpara-ti accord.3 points
-
Nu intotdeauna un ulei "modern" este compatibil cu normele inferioare. Masinile noi cu GPF vin de ex. cu ulei norma 508.00, 0W20 care nu include norma 502.00 sau 504.00 de ex. Tu desi ai 1,4 TSI si un ulei bun pentru intervalul de schimb flexibil ar trebui sa fie norma 504.00, poti sa bagi linistit 502.00 datorita faptului ca schimbi uleiul exagerat de des. Adica esti la nivelul anilor '70 sau '80. Desi este off topic pentru ca vorbim de "ce ulei recomandam" nu "la cati Km schimbam uleiul", intervalul de schimb dat de tine se folosea pe vremea cand uleiurile erau doar minerale si nici macar nu erau multigrad. (de bagai iarna ulei mineral M20 si vara M40). Tu schimbi uleiul de 3 ori mai des decat trebuie.2 points
-
2 points
-
Mai continuam povestea din Zakynthos Am mai apucat sa editez un filmulet din zona Machairado , umbland haihui pe dealuri fara griji si cu zambet pe buze. Mai multa maltratare la vopsea decat la ambreiaj2 points
-
Nu trebuie sa fii intelingent ca sa pricepi ca uleiul duce "pana la 30.000" in conditii perfecte, ci trebuie sa faci calcule elementare de aritmetica. Una e sa pui masina pe cruise control la 100km/h si sa faci 30.000km in 300h, alta e sa faci 30.000km in 2000h cu viteza medie de rulare din capitala. Chiar si 15.000km facuti in magnificul oras inseamna 1000h sau 750h daca esti viteaz si ai deja medie mare de 20km/h. Practic "neamtul" face 100.000km cu 100km/h in orele in care face un Bucurestean 15.000-20.000km. Ce am recomandat eu reprezinta schimbarea uleiului la maxim 350-530h, adica 7-8000km facuti cu 15-20km/h, o viteza de capitala, mai ales pentru o masina cu " un soft destul de agresiv, cu presiuni relativ mari in turbo." si drumuri scurte. Plus ca omul a mentionat clar de soft agresiv si presiune mare in turbo, ceea ce duce la stres mai mare pe motor, temperaturi mai mari in turbina, ce omoara uleiul mult mai rapid. @vladandrei51 depinde de set-up, de conditiile de utilizare. In cazul de fata drumuri in capitala de 5-10km inseamna sa mergi cu uleiul rece mult si bine pana e gata de forja iar traficul din capitala e haotic, de multe ori ajungi sa o calci ca sa te incadrezi pe o strada, dar in general mergi batraneste tot drumul daca e vorba de naveta la ore uzuale cand stai practic pe loc, deci in aceasta situatie un VMP ar fi mai bun. Daca masina e calcata rau dupa ce se incalzeste, VST USVO ar fi mai recomandat, cu mentiunea ca totusi e ceva mai gros pana se incalzeste, iar in cazul de mai sus in 5-10km abia se incalzeste si deja a ajuns la destinatie, practic ajunge sa o calce rece si are multe porniri la rece. Din pacate, ca orice in viata, e vorba despre un compromis, nu poti avea ulei care sa protejeze perfect la rece cat si la cald, ci un ulei care sa ofere un compromis decent pentru scenariul tau de utilizare.2 points
-
2 points
-
Citeste si tu putin pe forum, o sa te lamuresti. Vorbim de o masina de 10 ani si 209.000km pe bord, reali pot sa fie si peste, in orice caz, NU!.1 point
-
1 point
-
Da, schimb des datorita faptului ca miroase a benzina uleiul si ca folosesc masina numai in Bucuresti, km nu sunt multi dar ore de functionare da.1 point
-
@Muale Multumesc! Au fost facute cu un iPhone 11 Pro Max, cu Night Mode activat la durata maxima de expunere si putina joaca cu focalizarea .1 point
-
Motorul ala e gandit pentru uleiuri mai subtiri, indiferent din ce tara il cumperi. Motoarele acelea cer ulei norma 504, tu bagi 502 si vascozitate mai mare. Eu vorbesc despre protectie si preventie, tu vorbesti despre faptul ca asa a bagat fostul proprietar ulei si tu ai continuat sa faci asta, la fel cum se lauda unii ca stiu pe cineva care a baut si fumat pana la 100 de ani bine-mersi. Dupa un calcul elementar tu schimbi la 15.000km un ulei care tine pana la 15.000km, pentru ca ce bagi este norma 504, practic cand il dai jos e apa chioara. Nici ulei 502, indiferent de brand, nu iese grozav dupa 15.000km de capitala.1 point
-
Salutare tuturor! Revin pe forum cu povestea mea. Masina este cea din semnatura, passat B6 2.0 CBBB 170cp 2009. Zilele trecute, mergand normal prin oras, am auzit cum motorul si-a schimbat suntetul, se auziea un tacanit si pedala de acceleratie nu mai reactiona ca inainte. Am continuat sa merg pana acasa, fiind aproape (mers aproximativ 2-3 minute). Cum am ajuns, am dat capacul jos, senzorul de pe pompa si surpriza (poza). Tin sa mentionez ca nu s-a aprins nimic in bord, nu are nicio eroare in calculator. Am luat deja legatura cu Mac, astept kit-ul de conversie cu filtru de 1 micron si sper ca totul sa fie ok. Cu toate ca masina avea in istoric in 2012 la 82k schimbata pompa si 4 injectoare, acum la 253k a cedat si a doua pompa (sper sa nu fie cu tot cu injectoare). Asa ca.......toti care aveti cp4 recomand conversia la cp3 cat mai repede.1 point
-
E greu sa tragi niste concluzii ... multe locuri interesante si frumoase! Fara masina clar nu le poti atinge! Motivatia unui astfel de road-trip (cu plecare din Romania) a fost doar masina noua! E adevarat si faptul ca ne place sa calatorim cu masina indiferent cat/cum/unde! Cel mai probabil daca vom avea ocazia (cu masina inchiriata ) vom merge din nou in zona Malaga-Sevilla si cateva regiuni adiacente. Zona de nord (Tara Bascilor) ne-a atras la fel de mult si parca a fost mai apropiata de gustul nostru. Poate o vom combina data viitoare cu nord-vestul Spaniei! Cat priveste masina asa telegrafic: ACC + DSG isi merita toti banii, am mai spus asta de la primul drum. La drum intins nici macar nu observi cand ai trecut de la 130 la 90 pentru ca cel din fata ta a incetinit, asa cum am scris si in sectiunea "sfaturi de achizitie a Karoq-ului" mi-am reconsiderat pozitia data de lane-assist! Pe autostrada, la drumuri lungi, este exceptional! Farurile Full LED sunt o incantare! senzorii de parcare (varianta full) sunt exceptionali, nu imi pare rau de investitie. Ma refer aici la faptul ca am "ochi" pe toate partile mai ales in parcari super inguste cum am prins in Valencia, Gibraltar sau Burgos. Inca nu m-am obisnuit cu parcarea automata dar mai vedem ... Parchez mai repede fara "asistent" , din punct de vedere al confortului si pozitiei la condus nu am ce reprosa. Nu am simtit oboseala in cele 4 zile de uzura in care am facut peste 1000 km/zi. Mult mai confortabila pozitia ridicata in scaun la drum lung decat pozitia din Octavia, am avut emotii legat de portbagajul Karoq-ului care este mai mic decat la Octavia unde nu se mai termina... Cu toate acestea fara restrictii impuse "pasagerilor" au incaput toate bagajele, pentru 3 adulti/17 zile, in portbagaj. foarte bun ruloul din portbagaj (desi initial am crezut altfel...). A disparut "depozitul de lucuri" din luneta.... imi place faptul ca am controlul masinii de la distanta (statistici, usi, geamuri etc.) Inainte faceam mai mult sport nu! era rau dar asa e mai bine! GPS-ul este OK. Nu am nevoie de mai mult. Imi lipseste alerta de radare care te ajuta mai ales ca nu totdeauna esti fix cu ochii in bord! Au mai fost 2-3 situatii de ratare in care ar fi putut sa ma atentioneze din timp dar .... asta este! In rest sunt recunoscator ca din aplicatia mobila pot trimite destinatiile spre masina. Nu m-as fi impacat cu gandul sa butonez din masina la nesfarsit! Traffic sign recogniton foarte util! Cu exceptia a 2-3 situatii a fost super OK! Problemele au inceput sa apara insa in Ungaria si Romania unde indicatorul de sfarsit al limitarii lipseste cu desavarsire si ramai "blocat" ... In rest, astept sa "mai fac rost de timp" pentru iesiri mai scurte sau mai lungi !1 point
-
Ziua 15 Bilbao – Colmar am petrecut-o in masina traversand hexagonul. Colmar – o bijuterie de oras vazut atat noaptea cat si ziua! Ziua 16 Colmar – Munchen via Freiburg si Stuttgart Freiburg-ul in zi de “piata” probabil prea aglomerat pentru a-l explora complet! Am luat-o apoi pe drumuri pitoresti spre Titisee-Neustadt Evident, ocolul prin Stuttgart avea si o motivatie ascunsa de a prinde cat mai mult din autobahn fara limite de viteza. Mi-am frecat mainile si am testat un pic comportamentul masinii la viteze mai mari. Pentru ca nu era nici o limitare de viteza ne-am asezat pe banda a 3-a (alaturi de alte masini…) si ne-am apropiat vertiginos de viteza maxima data in specificatiile tehnice pentru motorul de 1.5 TSI (a fost doar un test foarte scurt). Dupa cateva ore de tras la volan pe autobahn as zice ca: ACC la xxxx km/h este mai mult decat suficient chiar si pentru Germania (majoritatea circula cam cu aceasta viteza). Dupa parerea mea este viteza ideala/maxima/de siguranta pentru masina pe autostrada, mai ales ca ai la dispozitie si ACC-ul, pentru reprizele intre xxxx-xxxx masina se comporta foarte bine si nu ai nici un fel de probleme (nici macar din punct de vedere al sigurantei – eu unul nu am simtit) desi in afara de Germania nu te ajuta la nimic …. peste aceste viteze nu este concludenta vreo concluzie si nici relevanta in viata de zi cu zi ? din Romania si nici macar din Germania. Nu degeaba cei de la Volvo vor limita vitezele la masinile lor la 180km/h! Ziua 17 – Munchen – Cluj – o zi de uzura dar care a trecut repede avand in vedere ca suntem 2 soferi!1 point
-
Ziua 13 - Madrid - Burgos Drumul spre Burgos destinatia finala a zilei Ziua 14 – Burgos – Bilbao (via Santander) Dimineata in parcarea hotelului “incercuit” de Harley Davidson. Parcarea hotelului incredibil de ingusta. Am coborat 3 nivele si la fiecare trecere intre nivele senzorii laterali erau pe rosu Spectaculoasa catedrala din Burgos Am urmat apoi drumul spre Santander dar am incercat sa ocolim autostrazile. Totul a inceput sa devina tot mai verde Santander si farul de la Cabo Mayor. Am ajuns din nou in zona de coasta a golfului Biscaya Dupa amiaza am petrecut-o in Bilbao dar seara am zis sa incercam si locuri mai retrase cum ar fi Lekeitio un orasel extrem de pitoresc1 point
-
Ziua 12 Cum nu am putut sta deoparte de masina am facut un tur al imprejurimilor Madridului – via Escorial si Segovia cu apeductul, impresionanta catedrala si frumosul centru vechi! Si pentru ca lucrurile sa fie clare am ajuns de la 35 grade la 13 grade in mijlocul zilei si chiar la 5.5 grade la 1860m in muntii din jurul Madridului! Am luat pe noi tot ceea ce aveam mai gros!1 point
-
Ziua 9-a – Sevilla - Toledo In drumul spre Toledo … un popas la Cordoba si de data aceasta livezile de maslini. Din pacate, odata ce am parasit coasta caldura incepea sa isi spuna cuvantul … am cam tinut-o la 35 de grade vreo 3 zile Dupa o mica “incurcatura” cu GPS-ul care tinea mortis sa ma duca la hotel in centrul Toledo-ului prin zone interzise … am ajuns la destinatia zilei! Ziua 10, 11 Ajunsi la Madrid am lasat din nou masina la hotel si ne-am amestecat printre miile de turisti1 point
-
@mmm13 a trecut cam multa vreme dar sincer eu nu imi aduc aminte sa ma fi intrebat cineva de sanatate in afara de Ungaria. Cred ca in afara de rezervarile la ferry Tallin-Helsinki nu au cerut nimic. Oricum eu intotdeauna ies din tara cu pasaportul just in case! Ca sa incheiem si etapa 2-a a concediului .... Dupa ce am parasit zona de coasta ziua a 8-a am continuat-o spre Sevilla. Prea scurt timpul pentru a cuprinde toate frumusetile orasului… de la cladirile impozante la superbul “Alcazar”1 point
-
1 point
-
Ravenol VMP USVO, de departe dpmdv. VMP simplu nu mai exista decat ce e in stocuri, iar oil finder mai contine mici erori, VMP USVO inlocuieste direct VMP. Mobil 1 mentionat de tine e sub VMP USVO iar Ravenol VST Usvo e peste acel Liqui Moly. Benzinara care face 5-10km in oras, cu presiuni mari in turbo si alergata e oricum o combinatie proasta dpmdv, rareori ajungand la temperaturi optime de "forja". Pentru oras clar un VMP USVO pentru generatia ta de motor, dar pentru soft agresiv si presiuni mari in turbo as merge pe VST USVO. Practiv VMP Usvo e mai bun la rece si pentru drumuri scurte, iar VST USvo e mai bun la cald si pentru mers agresiv, la final e un compromis. Pentru motor turbo cu injectie directa si conditiile tale de rulare recomand schimb de ulei la maxim 7-8000km, nu la 10.000km.1 point
-
:Toderean in principiu 7 l/100. Vezi posturile mele din 4 si 16 septembrie din sectiunea de consumuri Karoq pentru mai multe detalii :Muale Merci. O sa trec si partea a doua doar sa am un pic de timp sa selectez "informatia"1 point
-
De la ultimul post am incheiat si concediul pe care anul acesta l-am facut in principal in Spania. Eu am mai fost in Spania dar nu cu masina si nu cu familia (am ajuns noi intr-un an pana in San Sebastian dar asta nu se pune...). Pentru ca nu suntem prieteni cu temperaturile mari, am decis sa facem concediul anul acesta in septembrie, lucru care ne-a ajutat avand in vedere ca masina a ajuns in iulie... De multa vreme cochetam sa prindem unul din marile tururi cicliste asa ca traseul l-am facut in asa fel incat sa ne intersectam cu Vuelta 2019. Nu suntem ciclisti inraiti (doar in limita conditiei fizice ?) dar stim tot/multe despre ciclism, mai ales doamna. Pentru ca nu ne place sa stam prea mult intr-un loc iata traseul Cluj - Verona - Andorra - Barcelona - Murcia - Malaga - Gibraltar - Tarifa - Sevilla - Toldeo - Madrid - Burgos - Bilbao - Colmar - Munchen - Cluj. In total 9300 km. Am fost 3 adulti (juniorul meu face cat un adult din multe puncte de vedere ...) si portbagajul plin. Portbagajul este suficient de incapator si daca iti place puzzle-ul atunci te descurci. Deci ziua 1 - Cluj-Verona. Pana la Budapesta am luat-o pe drumul cel mai rapid. In Budapesta am decis sa o luam pe M0 spre nord. Nu fusesem niciodata si cum nu aveam nici o graba am lasat navigatia masinii (care a tot vazut traffic jam) sa ne duca dupa cum a decis. Evident ca am ajuns prin centrul Budapestei si cred ca era mai simplu de M0 pe sud dar ... La iesire din Budapesta pe M1 spre Viena se lucreaza pe zeci de km asa ca am mers la pas. De la Gyor am luat-o spre Szombathely pe M86 - drum expres dar putin aglomerat tot din dorinta de a parcurge si alte trasee decat cele cu care eram deja obisnuiti. Dupa cativa zeci de km pe DN am trecut apoi granita in Austria si din nou pe autostrada spre Italia. Desi am mai fost prin zona, am retinut ideea de a reveni pe traseu pe DN si nu autostrada pe portiunea Graz - Villach. Dupa o bucata chinuitoare de autostrada in lucru dincolo de Udine (am crezut ca nu se mai termina...) am ajuns la Verona. Daca e Italia, e pizza si paste iar daca e Verona nu poate lipsi balconul Julietei Ziua 2 - Verona - Andorra pe traseul prin sudul Italiei si al Frantei. Intre Genova si Marsilia am mai fost dar de fiecare data pe DN de coasta. Autostrada este insa extrem de spectaculoasa (viaduct - tunel - viaduct - tunel etc.) si parcarile largi si frumos amenajate din Franta Dupa ce am trecut de zonele viticole din apropierea Marsilei si o ploaie torentiala in apropiere de Carcassonne Am ajuns la final de zi in Andorra. A fost a doua zi de testat eficienta la drum lung a Karoq-ului care s-a comportat exemplar. La urcare spre Andorra prin Foix, pentru ca era deja noapte, am apreciat deplin farurile full LED si efectul de cornering. Fiindca a doua zi - 1 septembrie - trebuia sa ne intersectam prima oara cu Vuelta 2019, in Andorra am avut supriza sa stam in acelasi hotel cu echipa Deceuninck–Quick-Step. Sa zicem totusi ca surpriza a avut pretul ei.... parcarea hotelului fiind rezervata pentru echipa, am parcat la un "pret de Andorra" intr-o parcare publica. Seara la o plimbare prin Andorra (de fapt in La Massana) Ziua 3 - Andorra si contactul cu atmosfera unui mare tur Pentru ca etapa din Andorra a insemnat un circuit prin "tara", am lasat masina intr-o parcare si am urcat si noi la finish pe Els Cortals d’Encamp. Ziua 4 si 5 am lasat, in principiu, masina la hotel si ne-am alaturat miilor de turisti din Barcelona. Totusi, daca am fost in Barcelona nu am ratat Montserrat-ul. Ziua 6 - Barcelona - Valencia - Alicante - Murcia In drum spre Valencia am incercat si drumul de coasta. In zona Valencia vezi intregi de livezi de portocali Valencia ... si una dintre cele mai mari piete din Spania. Daca esti in Spania nelipsitul Bocadillo! Alicante La finalul zilei in Murcia - la o teresa din piata catedralei cu cateva platouri de tapas si apoi la plimbare pe stradutele din oras Ziua 7 - de la Murcia la Malaga am luat drumul de coasta. In zona sunt vai intregi cu mii de hectare de sere/solarii de diferite dimensiuni in care cresc de toate. Drumul trece printr-o serie de statiuni cu diverse "stele"... Un mic ocol la Cabo de Gata. Majoritatea cursurilor de rau in aceasta zona sunt secate complet. Malaga seara. Daca inital parea cam pustiu ... cand am ajuns in zona centrala ne-a fost greu sa gasim un loc pentru o paella (de pui dupa gustul nostru...) si 1-2 sangria numai bune pentru caldurile care le-a prins! Ziua 8-a - ne apropiem de cel mai sudic punct al excursiei. In parcare alaturi de un alt Karoq de Spania. Gibraltar - nu, nu a luat foc si nici nu e vulcan.... Un fenomen extrem de interesant. Vantul bate dinspre est (stanga imaginii) si ridica vaporii care condenseaza cand ajung in varful stancii. Spre vest se formeaza un nor lung de cativa km. Ne-am asezat frumos la coada pentru a trece granita. Intre timp se mai deschide atmosfera si norul pare ca se destrama. Dupa o jumatate de ora intram in UK ... traversand pista aeroportului din Gibraltar ... Ne-am asigurat ca nu vine nimic nici din stanga si nici din dreapta ? Dupa ce gasim un loc de parcare (parcarea de la baza telecabinei care urca pe stanca e o gluma ....) facem si o mica plimbare prin oras spre telecabina. E un amalgam de toate "culorile". Departe insa de insula mama din toate punctele de vedere! Sus pe stanca se poate ajunge cu telecabina. Noi am cumparat biletele inainte (valabile 3 luni) si in felul acesta am scutit 30 min. de stat la coada. Se poate ajunge si cu ceva taxiuri. Pe stanca "legea o fac" maimutele care sunt in elementul lor. Teoretic sunt bine hranite (tot teoretic amenzile sunt substantiale daca le hranesti) dar daca gasesc fructe la le tine ai incurcat-o (cea din poza cu caruciorul pana nu a furat punga cu fructe nu s-a lasat...) Cei mai curajosi dintre noi eu mers si pe platforma de sticla. Eu am preferat sa simt beton sub picioare, mai ales ca in partea stanga a morcovului (stanga jos in poza) unul din straturile de sticla securit era spart.... Fiecare cu placerile lui! Din cauza umezelii foarte mari atmosfera este aproape irespirabila Dupa ce am dat un ocol Gibraltarului prin cel mai sudic punct al peninsulei, am stat o ora pentru a parasi UK ... ne-am indreptat spre Tarifa, cel mai sudic punct al excursiei. Marea Mediterana foarte agitata si un vant puternic (aici se pare ca tot timpul este vant dinspre est sau vest) Oceanul Atlantic foarte linistit si o plaja superba! Si daca la Capul Nord am ajuns cu Octavia, la cel mai sudic punct al Europei continentale (Capul Tarifa) am ajuns cu Karoq-ul. Pe istmul care desparte cele 2 ape In departare printre nori se zaresc coastele stancoase ale Africii1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dpmdv, eu zic ca merita facut un efort in ideea in care sa merg macar la toate reviziile la dealer, chiar daca masina e iesita din garantie si chiar daca stiu ca ma fura pe fata. De ce? Pentru ca sunt patit cu fosta masina, un Scirocco, unde nu mi'au oferit Kulanz cand mi'a crapat pistonul, pentru ca aveam o revizie facuta in afara retelei lor. Si nu vorbesc prostii, altii (de exemplu @Luciosu) au beneficiat de Kulanz si au platit preturi relativ mici comparativ cu nota de plata de sute de milioane, daca ar fi fost "la liber".1 point
-
Revizia, adica schimbul de ulei si de filtre, se face la 2 ani sau la 30.000km. Inspectia, care este doar o verificare a masinii, se face anual. Ambele trebuie sa le faci cand iti zice masina ca sa poti sa pastrezi garantia fara discutii. Plus ca la inspectie se pot schimba lucruri care nu tin de revizie. De exemplu, eu am schimbat anul asta la inspectie filtrele (ca am cerut eu) si bujiile (ca au zis ei ca se schimba la 60.000km dupa planul de service) dar uleiul nu, acela trebuie schimbat anul viitor. LE: asta la fostul Leon, nu la electrica din semnatura1 point
-
Eu am ajuns la 9700km cu actualul ulei si weekendul asta il schimb. Uleiul este maro inchis, cand l-am pus in primii 2000-3000km era galben deschis. consumul de ulei este de aproximativ 400ml la 10.000km, se mai pierde prin evaporare, pe la turbo, pe traseu, este oarecum normal. Nu mi s-a aprins niciodata martorul de ulei, dar verific eu periodic nivelul de ulei in instict de la vechea masina si completez mereu sa fie in zona maxima. Ce se vede in poza ta, este barbar, problema cea mai mare este ca uleiul este negru, dar creeaza si depuneri care nu ies afara odata cu vechiul ulei, cel putin nu total.1 point
-
@tetea: Am condus 1.4TSI (125HP) si 1.8TSI (180HP). 1.4 TSI (fara ACT) este mai economic cu ~1.5l/100, mai simplu constructiv si cu o istorie serioasa in spate (i.e cu bug-urile cam rezolvate). Este o placere sa-l conduci daca masina nu este grea/incarcata. L-am condus aproape 70.000 km. fara nici o problema, la vanzare era silentios ca si unul nou. Consum mediu in 5 ani=7.1/100 – cam 70% extraurban. 1.8TSI – daca il iei cu cutie manuala primesti varianta cu 32 daNm, adica imbina avantaje Diesel (cuplu) cu benzina (turatie/accelerari). Dar in oras e setos bine si nu prea se justifica – nu faci nimic in plus ce nu poti face cu 1.4TSI. In plus, cutia de viteze este etajata mai lung – semn ca e gandita pentru confort/drumuri lungi. Mentionez un avantaj mai putin discutat la 1.8tsi: daca faci drumuri dese in oras iarna – se incalzeste la ½ din timp fata de 1.4tsi, care si el se incalzeste mult mai repede decat un Diesel; asta pentru ca are galeriile de evacuare integrate in blocul motor. Concluzia mea: 1.8tsi isi arata atu-urile in extraurban (echilibrare superioara, cuplu, senzatia ca ‘te scoate’, ca ‘are de unde’). In agitatia din oras, astea nu le vezi. Pentru profilul specificat de tine (12k pe an/urban) cred ca o Skoda 1.4TSI ACT este ideala – fasneata si cu consum mic.1 point
-
Daca scade si consumul, sigur imi cumpar un nimbus :)1 point
-
De unde ne cumparam si noi un nimbus? :)1 point
-
SHC inseamna "synthetic hydrocarbon" si desemneaza vechiul full PAO fiind un "trademark" al Exxon Mobil. The Truth about SYNTHETICS v 2.pdf Multa sanatate!1 point
-
Breaking News... In ultimul timp am vazut ca Politia a retinut mai multe taloane ale unor cunostinte si prieteni de ai mei, m-am speriat si eu ca eram in ilegalitate cu rotile mele de vara Madras BBS RS800 de W8 echipate cu anvelope 225/45/R17. Cum imi expira ITP si eu il fac numai la RAR (ca pot si am tupeul asta), am zis sa “pusc 2 eurasi” dintr-un foc si sa intru in legalitate cu dimenisunile rotilor de vara. Zis si facut! Acum sunt in legalitate cu rotile si am omologate anvelopele 225/45/R17 si “Fulgerul Gri” functioneaza perfect! Pret ITP & modificare CIV = 215Lei. #sanatatelamotoare0 points
-
De ce ar fi un compromis daca se presupune ca oricum pana ajunge uleiul la macar 70-80C masina e condusa batraneste? Cel putin a mea nu vede peste 2500 ture si 1/2 pedala. Astea fiind spuse ,de ce as as opta pentru ceva care ma ajuta un pic mai mult la uzura la rece (care e oricum foarte mica din cauza regimului de condus la temperaturile respective) si as face un compormis la uzura cand motorul e cald/forja etc? Makes no sense.-1 points
-
Numai inteligenti pe aici .Cum frate sa recomanzi schimb la 7-8000 cand uleiul este pentru 30000? Nici eu nu recomand 30000,dar 15000 este numai bine. Si da am VMP USVO in motor si nu e chiar asa de laudat.-1 points
-
Am 1,4 tsi caxa de 5 ani si 43 tkm. Am luat masina cu 5w40 din De, merg pe aceeasi cifra dar LM leichtlauf cumparat numai din Germania si schimbat de doua ori pe an, se contamineaza cu benzina, masina merge numai in Bucuresti. Kilometraj actual 193500 si nu da semne sa tuseasca pt ca folosesc 5w40.-2 points
-
-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00