Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.10.2019 în toate secţiunile
-
Salutare dragi colegi, Așa cum am anunțat intr-o postare anterioară modificările la Octavia 3 vrs continua. De aceasta data avem niște modificări radicale și anume: 1. Inlocuire BCM la ultima versiune pentru a permite Full Ambient Lighting, Configurare AID + Columbus MIB 2.5 și pentru a suporta viitoarele retrofituri; 2. Înlocuire senzor ACC generația 1 cu senzor ACC generația a 3 - MRRevo14F, acest lucru va permite functi noi și anume Predictive ACC, Pedestrian Monitoring System, Traffic Jam Assist + autonomie ACC High 0-210 km/h etc.; 3. Înlocuire camera Lane assist generația 1 cu Lane Assist Generația a 3 a, pentru a permite funcțiile enumerate la pct. 2; 4. Înlocuire parbriz + oglinda interioară, pentru a permite montarea camerei Lane Assist generația a 3 a; 5. Inlocuire Gateway de la 5Q... high la 3Q... high, întrucât poarta 5Q nu suporta modificările anterior menționate + vor mai fi disponibile meniuri in plus pentru configurarea AID/Columbus MIB 2.5; 6. Activare Swap pentru generația a 3 a pACC + FPA (Driving mode selection + profil confort și Snow) + Columbus MIB 2.5; 7. Calibrare ACC + Lane Assist in acest sens mi-am pregătit șabloanele și schemele necesare acestor proceduri (sper sa scap de calibrarea ACC-ului la reprezentanta tinând cont ca suportul senzorului rămâne pe poziția calibrata de fabrica). Toate aceste modificări au ca scop unicitatea unui model Octavia 3 vrs prefacelift, fără a tine cont de suma de bani investita, cu atât mai mult cu cât voi pierde sumele de bani cheltuiti anterior pentru codurile Swap aferent Driving Mode Selection și Columbus MIB 2.5 etc. . Retrofitul complet va dura 2-3 săptămâni, întrucât acesta se va face etapizat, durata de generare coduri SWAP, înlocuirea componentelor, codarea și calibrarea acestora este de durata ( numai înlocuirea și codarea BCM-ului poate dura 10 - 20 ore). Pentru orice informație va stau la dispoziție in limita timpului disponibil, va mulțumesc.3 points
-
Azi am descoperit ca la versiunea Desay putem pune logo la icoanele Radio. Cine a făcut asa ceva? https://www.google.com/amp/s/amp.reddit.com/r/RCD_330/comments/bw9sej/rcd_330_radio_station_images/2 points
-
Salutari, De curand am dat avansul pentru un Golf Comfortline 1.0 TSI la PBN. Am pus, pe langa ce are standard Comfortline-ul (acc, jante aliaj si diverse altele) : Pachet drumuri grele (merg destul de des la țară si imi place sa stiu ca e putin mai inalta) Radio cd composition media + app connect Clima Camera marsarier Scaune Ergoactiv (masajul l-am probat si nu e cine stie ce, dar sotia vroia scaune incalzite si mi-a placut mai mult materialul de la ele si cum se simt pentru cei 200 de euro diferenta fata de pachetul de iarna) Roata de rezerva normala Culoarea argintiu Am avut ocazia sa probez masina la Auto Mitric Suceava (un test drive ca la carte, jos palaria, am semnat documentele, mi-au dat masina si cheile si m-au lasat sa imi dau seama singur si urban si extra-urban daca masina este pe gustul meu). Se simte putin ca are punte spate daca tragi de ea pe un drum virajat si are si niste vibratii la relanti usoare (3 cilindri, iar masina de test era destul de uzata, fiind folosita ca înlocuitoare la service), dar per total mi s-a parut comoda, compacta, bine insonorizata, potrivita si pentru sotie sa o mai conduca din cand in cand si, indraznesc sa zic, destul de distractiva la condus. Am avut si masini cu putere mult mai mare anterior, dar nu am simtit-o submotorizata deloc, am observat ca aici pe forum e de rau daca mentionezi viteze din 3 cifre, dar urca bine, zgomotul de 3 cilindri e chiar dragalas ( parca e jumatate de Porsche) si ai si ceva cuplu, per total e mai agila ca 1.6 tdi zic eu. Cam atat deocamdata, incepe luni rabla si am de adunat hartii, voi reveni cand am vesti despre ea. Pana una alta, ma interesez dupa un set de aparatori de noroi, am vazut ca in configurator nu mai apar, nici ca accesorii, am gasit pe net si originale ( presupun ca de la golf 7 anterior de facelift) si after-market.. A mai montat cineva? As vrea sa nu fie totusi de bricolat la ele.1 point
-
Pai cum asa? Vezi... Nimic nu apare peste noapte...1 point
-
1 point
-
Cea masina nu are termocupla, are in senzor detemperatura si nu stiu cum pot ventilatoarele sa plece pe treapta 2 atata timp cat ele sunt cu variatie continua, fara trepte.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Doar de reducere a zgomotului.. Daca ai si toba intermediara si finala, nu cred ca va fi vreo diferenta sesizabila, mai ales daca spui ca nu s-a mai folosit ulterior.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@allspace Daca ti se dezactivează lane assist sub 60 km/h (si implicit paraseste si banda) nu ai TJA. Daca rămâne activ... logic => ai TJA si dai o bere/cola la tot forumul. ?1 point
-
De la ultimul post am incheiat si concediul pe care anul acesta l-am facut in principal in Spania. Eu am mai fost in Spania dar nu cu masina si nu cu familia (am ajuns noi intr-un an pana in San Sebastian dar asta nu se pune...). Pentru ca nu suntem prieteni cu temperaturile mari, am decis sa facem concediul anul acesta in septembrie, lucru care ne-a ajutat avand in vedere ca masina a ajuns in iulie... De multa vreme cochetam sa prindem unul din marile tururi cicliste asa ca traseul l-am facut in asa fel incat sa ne intersectam cu Vuelta 2019. Nu suntem ciclisti inraiti (doar in limita conditiei fizice ?) dar stim tot/multe despre ciclism, mai ales doamna. Pentru ca nu ne place sa stam prea mult intr-un loc iata traseul Cluj - Verona - Andorra - Barcelona - Murcia - Malaga - Gibraltar - Tarifa - Sevilla - Toldeo - Madrid - Burgos - Bilbao - Colmar - Munchen - Cluj. In total 9300 km. Am fost 3 adulti (juniorul meu face cat un adult din multe puncte de vedere ...) si portbagajul plin. Portbagajul este suficient de incapator si daca iti place puzzle-ul atunci te descurci. Deci ziua 1 - Cluj-Verona. Pana la Budapesta am luat-o pe drumul cel mai rapid. In Budapesta am decis sa o luam pe M0 spre nord. Nu fusesem niciodata si cum nu aveam nici o graba am lasat navigatia masinii (care a tot vazut traffic jam) sa ne duca dupa cum a decis. Evident ca am ajuns prin centrul Budapestei si cred ca era mai simplu de M0 pe sud dar ... La iesire din Budapesta pe M1 spre Viena se lucreaza pe zeci de km asa ca am mers la pas. De la Gyor am luat-o spre Szombathely pe M86 - drum expres dar putin aglomerat tot din dorinta de a parcurge si alte trasee decat cele cu care eram deja obisnuiti. Dupa cativa zeci de km pe DN am trecut apoi granita in Austria si din nou pe autostrada spre Italia. Desi am mai fost prin zona, am retinut ideea de a reveni pe traseu pe DN si nu autostrada pe portiunea Graz - Villach. Dupa o bucata chinuitoare de autostrada in lucru dincolo de Udine (am crezut ca nu se mai termina...) am ajuns la Verona. Daca e Italia, e pizza si paste iar daca e Verona nu poate lipsi balconul Julietei Ziua 2 - Verona - Andorra pe traseul prin sudul Italiei si al Frantei. Intre Genova si Marsilia am mai fost dar de fiecare data pe DN de coasta. Autostrada este insa extrem de spectaculoasa (viaduct - tunel - viaduct - tunel etc.) si parcarile largi si frumos amenajate din Franta Dupa ce am trecut de zonele viticole din apropierea Marsilei si o ploaie torentiala in apropiere de Carcassonne Am ajuns la final de zi in Andorra. A fost a doua zi de testat eficienta la drum lung a Karoq-ului care s-a comportat exemplar. La urcare spre Andorra prin Foix, pentru ca era deja noapte, am apreciat deplin farurile full LED si efectul de cornering. Fiindca a doua zi - 1 septembrie - trebuia sa ne intersectam prima oara cu Vuelta 2019, in Andorra am avut supriza sa stam in acelasi hotel cu echipa Deceuninck–Quick-Step. Sa zicem totusi ca surpriza a avut pretul ei.... parcarea hotelului fiind rezervata pentru echipa, am parcat la un "pret de Andorra" intr-o parcare publica. Seara la o plimbare prin Andorra (de fapt in La Massana) Ziua 3 - Andorra si contactul cu atmosfera unui mare tur Pentru ca etapa din Andorra a insemnat un circuit prin "tara", am lasat masina intr-o parcare si am urcat si noi la finish pe Els Cortals d’Encamp. Ziua 4 si 5 am lasat, in principiu, masina la hotel si ne-am alaturat miilor de turisti din Barcelona. Totusi, daca am fost in Barcelona nu am ratat Montserrat-ul. Ziua 6 - Barcelona - Valencia - Alicante - Murcia In drum spre Valencia am incercat si drumul de coasta. In zona Valencia vezi intregi de livezi de portocali Valencia ... si una dintre cele mai mari piete din Spania. Daca esti in Spania nelipsitul Bocadillo! Alicante La finalul zilei in Murcia - la o teresa din piata catedralei cu cateva platouri de tapas si apoi la plimbare pe stradutele din oras Ziua 7 - de la Murcia la Malaga am luat drumul de coasta. In zona sunt vai intregi cu mii de hectare de sere/solarii de diferite dimensiuni in care cresc de toate. Drumul trece printr-o serie de statiuni cu diverse "stele"... Un mic ocol la Cabo de Gata. Majoritatea cursurilor de rau in aceasta zona sunt secate complet. Malaga seara. Daca inital parea cam pustiu ... cand am ajuns in zona centrala ne-a fost greu sa gasim un loc pentru o paella (de pui dupa gustul nostru...) si 1-2 sangria numai bune pentru caldurile care le-a prins! Ziua 8-a - ne apropiem de cel mai sudic punct al excursiei. In parcare alaturi de un alt Karoq de Spania. Gibraltar - nu, nu a luat foc si nici nu e vulcan.... Un fenomen extrem de interesant. Vantul bate dinspre est (stanga imaginii) si ridica vaporii care condenseaza cand ajung in varful stancii. Spre vest se formeaza un nor lung de cativa km. Ne-am asezat frumos la coada pentru a trece granita. Intre timp se mai deschide atmosfera si norul pare ca se destrama. Dupa o jumatate de ora intram in UK ... traversand pista aeroportului din Gibraltar ... Ne-am asigurat ca nu vine nimic nici din stanga si nici din dreapta ? Dupa ce gasim un loc de parcare (parcarea de la baza telecabinei care urca pe stanca e o gluma ....) facem si o mica plimbare prin oras spre telecabina. E un amalgam de toate "culorile". Departe insa de insula mama din toate punctele de vedere! Sus pe stanca se poate ajunge cu telecabina. Noi am cumparat biletele inainte (valabile 3 luni) si in felul acesta am scutit 30 min. de stat la coada. Se poate ajunge si cu ceva taxiuri. Pe stanca "legea o fac" maimutele care sunt in elementul lor. Teoretic sunt bine hranite (tot teoretic amenzile sunt substantiale daca le hranesti) dar daca gasesc fructe la le tine ai incurcat-o (cea din poza cu caruciorul pana nu a furat punga cu fructe nu s-a lasat...) Cei mai curajosi dintre noi eu mers si pe platforma de sticla. Eu am preferat sa simt beton sub picioare, mai ales ca in partea stanga a morcovului (stanga jos in poza) unul din straturile de sticla securit era spart.... Fiecare cu placerile lui! Din cauza umezelii foarte mari atmosfera este aproape irespirabila Dupa ce am dat un ocol Gibraltarului prin cel mai sudic punct al peninsulei, am stat o ora pentru a parasi UK ... ne-am indreptat spre Tarifa, cel mai sudic punct al excursiei. Marea Mediterana foarte agitata si un vant puternic (aici se pare ca tot timpul este vant dinspre est sau vest) Oceanul Atlantic foarte linistit si o plaja superba! Si daca la Capul Nord am ajuns cu Octavia, la cel mai sudic punct al Europei continentale (Capul Tarifa) am ajuns cu Karoq-ul. Pe istmul care desparte cele 2 ape In departare printre nori se zaresc coastele stancoase ale Africii1 point
-
În 2017 am schimbat pentru prima oară uleiul din cutie, am ales Fuchs Sintofluid FE crezând că e același lucru (având aceeași normă pe bidon, G052171A2). Între timp, cutia a început să “transpire” pe la planetare. Am ales să schimb simeringurile cu unele originale și am pus ulei original după ce am dat jos Fuchsu’. Nu pot să nu recunosc că m-am înșelat, e altceva, treptele se schimbă mai ușor acum. Folosiți doar ulei original. Apropo, mi-au mai rămas 700 ml într-un bidon, îl donez dacă are cineva nevoie de el.1 point
-
Dupa 5 luni fara masina,am trecut la un golf 6 gti tornado red foarte frumos. Desi este de 10 ani masina nu vad sa-si arate varsta pe strada in comparatie cu altele mai noi. De la masini de 120,135 de cai la 210 e o diferenta uriasa,nici nu ma asteptam sa fie chiar asa stock,nu se compara cu ce am condus pana acum. Dotarile nu sunt wow ,dar suntem destule pentru mine,cel putin momentan: versiunea la "navigatie" 510 faruri automate pilot automat dublu climatronic cornering(desi se aprinde doar seara cand si farurile sunt aprinse ) coming home oglinzi electrice si incalzite dar nu sunt si rabatabile electric oglinda retrovizoare este heliomata sistem presiune anvelope temperatura ulei(nu stiu sa folosesc asta) kit de pana(desi are loc de o roata) Modificari actuale si viitoare: Am vopsit toate elementele gti,oglinzile negru lucios inclusiv jantele pe 17(pe care o sa le tin pentru iarna,iar vara o sa iau unele pe 18) Azi imi vine comanda cu niste bucati de colant tot negru lucios si folii pentru stopuri si faruri foarte deschise+am comandat niste pleoape foarte mici pana la primavara cand voi cauta niste faruri interesante si stopuri Tot la primavara o sa-mi comand un roof spoiler negru lucios sau carbon . Las pozele sa vorbeasca1 point
-
Eu ma mir ca tu nu stii absolut nimic despre motorizarea pe care o conduci. Segmentii de la pistoane sunt ingusti, se umplu cu depuneri, nu mai etanseaza, se rup, si pierzi toata compresia intr-un final. Masina trebuia sa iti consume ceva ulei pana sa ajungi aici. Ai ignorat total aceasta problema? Apoi, ca solutii daca nu mai ai compresie sunt urmatoarele 2 mari si late: - motor SH dar testat cu garantie 6 luni- - desfacut motorul tau, unde se depisteaza problemele (care pot fi cam asa: segmenti si piston rupt, cilindru piston bloc motor ovalizat sau zgariat de la pistonul defect, supape indoite de la proasta functionare, depuneri pe ele etc. Reparatia inseamna o revizie capitala cu pistoane gen3 noi (toate 4) bloc motor alezat inclusiv la cilindri, segmenti noi, inlocuit supape daca este cazul (Se verifica cu ceas comparator daca sunt indoite). Daca ai supape indoite, o sa pierzi compresie. Aici ai nevoie de un mecanic priceput, care sa stie ce sa faca, cum sa verifice tot, sa inlocuiasca piesele necesare, si cel mai important sa foloseasca cheia dinamometrica. Nu stiu daca trebuie sa inlocuiesti si distributia, daca desfaci motorul. In orice caz, 2000-3000euro minim pt reparatia cu desfacut motorul, cu riscul sa dai de un Dorel care sa-l faca prost. Masina mai valoareaza 4500-5500E, merita?1 point
-
1 point
-
10.06.2018 - 227.000 km Inlocuit furtune frana fata, cablu frana mana, pistonase frana spate. ITP pe bune, mai ales gazele .....1 point
-
Nu vreau sa va dezamagesc, dar exista foarte multe masini cu probleme si la Welt.... km modificati, etc. Nu uitati ca ei primesc si masini la schimb, la vanzare, etc... si nu va inchipuiti ca le fac bec inainte de vanzare1 point
-
Sunt de acord ANdi.B Eu tot de la Weltauto am luat. Nu m-as risca cu Germania unde nu ai avea posibilitatea sa o verifici cap coada.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Breaking News... In ultimul timp am vazut ca Politia a retinut mai multe taloane ale unor cunostinte si prieteni de ai mei, m-am speriat si eu ca eram in ilegalitate cu rotile mele de vara Madras BBS RS800 de W8 echipate cu anvelope 225/45/R17. Cum imi expira ITP si eu il fac numai la RAR (ca pot si am tupeul asta), am zis sa “pusc 2 eurasi” dintr-un foc si sa intru in legalitate cu dimenisunile rotilor de vara. Zis si facut! Acum sunt in legalitate cu rotile si am omologate anvelopele 225/45/R17 si “Fulgerul Gri” functioneaza perfect! Pret ITP & modificare CIV = 215Lei. #sanatatelamotoare-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00