Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2019 în toate secţiunile
-
E greu sa tragi niste concluzii ... multe locuri interesante si frumoase! Fara masina clar nu le poti atinge! Motivatia unui astfel de road-trip (cu plecare din Romania) a fost doar masina noua! E adevarat si faptul ca ne place sa calatorim cu masina indiferent cat/cum/unde! Cel mai probabil daca vom avea ocazia (cu masina inchiriata ) vom merge din nou in zona Malaga-Sevilla si cateva regiuni adiacente. Zona de nord (Tara Bascilor) ne-a atras la fel de mult si parca a fost mai apropiata de gustul nostru. Poate o vom combina data viitoare cu nord-vestul Spaniei! Cat priveste masina asa telegrafic: ACC + DSG isi merita toti banii, am mai spus asta de la primul drum. La drum intins nici macar nu observi cand ai trecut de la 130 la 90 pentru ca cel din fata ta a incetinit, asa cum am scris si in sectiunea "sfaturi de achizitie a Karoq-ului" mi-am reconsiderat pozitia data de lane-assist! Pe autostrada, la drumuri lungi, este exceptional! Farurile Full LED sunt o incantare! senzorii de parcare (varianta full) sunt exceptionali, nu imi pare rau de investitie. Ma refer aici la faptul ca am "ochi" pe toate partile mai ales in parcari super inguste cum am prins in Valencia, Gibraltar sau Burgos. Inca nu m-am obisnuit cu parcarea automata dar mai vedem ... Parchez mai repede fara "asistent" , din punct de vedere al confortului si pozitiei la condus nu am ce reprosa. Nu am simtit oboseala in cele 4 zile de uzura in care am facut peste 1000 km/zi. Mult mai confortabila pozitia ridicata in scaun la drum lung decat pozitia din Octavia, am avut emotii legat de portbagajul Karoq-ului care este mai mic decat la Octavia unde nu se mai termina... Cu toate acestea fara restrictii impuse "pasagerilor" au incaput toate bagajele, pentru 3 adulti/17 zile, in portbagaj. foarte bun ruloul din portbagaj (desi initial am crezut altfel...). A disparut "depozitul de lucuri" din luneta.... imi place faptul ca am controlul masinii de la distanta (statistici, usi, geamuri etc.) Inainte faceam mai mult sport nu! era rau dar asa e mai bine! GPS-ul este OK. Nu am nevoie de mai mult. Imi lipseste alerta de radare care te ajuta mai ales ca nu totdeauna esti fix cu ochii in bord! Au mai fost 2-3 situatii de ratare in care ar fi putut sa ma atentioneze din timp dar .... asta este! In rest sunt recunoscator ca din aplicatia mobila pot trimite destinatiile spre masina. Nu m-as fi impacat cu gandul sa butonez din masina la nesfarsit! Traffic sign recogniton foarte util! Cu exceptia a 2-3 situatii a fost super OK! Problemele au inceput sa apara insa in Ungaria si Romania unde indicatorul de sfarsit al limitarii lipseste cu desavarsire si ramai "blocat" ... In rest, astept sa "mai fac rost de timp" pentru iesiri mai scurte sau mai lungi !3 points
-
Problema e cam generala la 1.6 cu o anumita varsta. Aici intra multi factori nu numai uzura injectoare. Am discutat cu meseriasi care repara injectoare Siemens. Intrebarea care am pus.o.. de ce sint cazuri in care se pun 4 inj noi orig si rontaitul persista ? Raspunsul a fost ... soft. Si le dau dreptate.. mi.au ajuns la urechi multe cazuri din astea. Si eu am la fel.. compensatiile se modifica .. depinde si de stilul de mers. Cert e ca softul dieselgate a rezolvat multe din problemele inj... dar ce te faci cu restu ?2 points
-
Cum weekend-ul trecut am tras o fuga rapida pana la munte si, mai ales, cum ramasesem dator cu un clip, revin cu o mica regie + montaj artistic (de amator) . Nu dati cu pietre . Pentru ce a iesit cu o mica editare pe telefon + un copilot de exceptie, responsabil cu filmarea ( @Yka's ), ma declar multumit ! Totul, evident, pe o coloana sonora adecvata, semnata Hans Zimmer. Totodata, am profitat de locatie si de noul hardware din dotare pentru a mai incerca cateva cadre de zi si noapte dragute .2 points
-
Salutare si bine v-am regasit! Dupa o pauza de aproape 5 ani in care am avut o sumedenie de BMW-uri, incepand de astazi, (cred ca) sunt din nou revenit in grupul VAG. Poate va asteptati ca masina cu care am revenit sa fie ceva fresh, abia scoasa din tipla, dar va anunt ca nu e chiar asa. Este vorba despre un Audi A4 B5 din 2000. Dotarile sunt pretty much standard: - airbaguri - radio casetofon + magazie cd - climatronic - oglinzi electrice si incalzite - proiectoare -geamuri electrice fata etc. Masina a ajuns la mine printr-un concurs de imprejurari si am hotarat sa o pastrez si poate (de ce nu) sa incep sa imi pun amprenta asupra ei. Este ceva ce voi face pe o perioada mai lunga de timp, cu multe detalii si poze (de aici si titlul topicului). Daca e sa fac o lista cu modificari, here it goes: - in primul rand, inmatricularea pe numele meu - alte jante (de preferat modelul de pe S3 sau S4) - reparat/inlocuit ceasuri de bord - sorturi noroi fata/spate OEM (asta e o obsesie de-a mea) - volan 3 spite in piele - tips dublu spate - ceva arcuri pentru a cobori garda la sol - bara fata de S4 - grila capota Kamei sau S4 - cheie briceag - alte chestii legate de design etc pentru ca la motorul asta, pe parte de performante, n-am ce face. Daaar, inainte de tot si toate, trebuie sa vad exact cum remediez urmatoarea problema: masina are momente in care porneste foarte greu; invarte, dar nu porneste, trage intrerupt si chiar se opreste in mers. Iar daca se opreste, porneste foarte greu si dupa 1000 de incercari. A pornit insa foarte rapid dupa ce i-am dat curent (posibil sa fie si bateria pe duca). Pe langa asta, turometrul e dat peste cap (probabil a fost vreun istet care a incercat candva sa ii dea km inapoi si a stricat motorasul), iar ceasurile de bord raman aprinse si noaptea (lumineaza incet - voi reveni cu poze). Daca stie cineva cum sa remediez treaba asta sau care ar fi cauza, va rog postati aici. Tragand linie si facand un rezumat, pot spune ca sunt incantat de masina asta, chiar daca nu se compara cu nimic din ce am avut inainte :))))) si sper sa iasa ceva frumos din ea. Orice idei sau pareri sunt binevenite, deoarece critica nu poate fi decat constructiva. Poze mai jos:1 point
-
Vad eu bine, gaurile din carenajul motorului nu sunt acoperite de clipsurile de prindere ale insonorizantului? Nu ai nimic pe carenaj? In cazul motorizarii pe benzina, aplicarea unui material insonorizant pe carenajul motorului nu a facut sa creasca temperatura uleiului. Baie metalica. Este adevarat ca nici nu am testat in bataie de joc ... Dar trebuie sa ai in vedere ca nici nu va scade prea mult, racirea suplimentara este necesara doar la extreme. Uleiul oricum trece prin schimbator. Daca ai in vedere schimbarea carenajului sau fabricarea unor gauri de aerisire (gaura de admisie tip naca - google > naca duct), as recomanda sa ai in vedere un mic deflector dupa cea de intrare sa urce putin aerul. As face chiar doua gauri mai mici, una in dreptul baii de ulei si una in dreptul cutiei (in mijlocul lor). Ma refer la montarea scutului la nivel, dar cu decupaj in el sa nu atinga teava esapamenului. ex: Se foloseste curent solutia asta cu decupajul. Recomandarea mea este sa faci carenajul din carton gros (gofrat, cutie de echipament) pana la versiunea finala si pe urma sa decupezi din el. Traversa poti sa o faci din orice material putin mai tare sau din doua straturi de carton lipite/legate cu scotch. Simulezi pana ajungi la versiunea finala.1 point
-
Done. _vwforum_3B0920849A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03.BIN1 point
-
Amortizorul de zgomot este pe partea rotii. Eu am punte independenta pe spate. In cazul meu, protectia puntii spate este cea mare de pe passat B7. Nu am montat-o dar am in plan daca gasesc una intreaga la dezmembrari. Noua costa prea mult pentru ce face. Toate scuturile le-am montat cu mult inainte de aparitia topicului. Aveam eu niste pitici si am vrut sa vad cum e. Pe spate am montat decat scutul din zona incercuita :1 point
-
Nu e problemă specifică decât dacă parbrizul de Kody e foarte FRAGIL. Azi dimineață am gasit o crapatura de 2 cm de la o castana.... căzută dintr-un copac destul de mic ca înălțime... Și aproape specifice sunt complicație la schimbarea parbrizului. Înțeleg că recalibrarea senzorilor/ camerei de L.A. presupune inclusiv realinierea direcției. Vedem ce urmează.1 point
-
@ska Te rog sa nu iei in considerare afirmatia cu " nu o deschide" , acest lucru este mai daunator trapei decat crezi ,recomandat cel putin odata pe luna sa fie deschisa pana la capat (cursa completa) . Operatia de curatare o poti face si singur te poti inspira de aici : Trapa ta face parte tot din aceasta "familie" , sinele sunt aproape identice , difera paravantul . Nu mai stiu sigur daca la trapa ta era vre-un recall de care trebuie sa te asiguri sa fie facut , ma documentez si o sa iti dau mesaj prv.1 point
-
@ska Solutia pentru a transforma trapa in plafon panoramic este una si buna. Nu o mai folosesti. Nu o deschizi si gata1 point
-
Salutare dragi colegi, Așa cum am anunțat intr-o postare anterioară modificările la Octavia 3 vrs continua. De aceasta data avem niște modificări radicale și anume: 1. Inlocuire BCM la ultima versiune pentru a permite Full Ambient Lighting, Configurare AID + Columbus MIB 2.5 și pentru a suporta viitoarele retrofituri; 2. Înlocuire senzor ACC generația 1 cu senzor ACC generația a 3 - MRRevo14F, acest lucru va permite functi noi și anume Predictive ACC, Pedestrian Monitoring System, Traffic Jam Assist + autonomie ACC High 0-210 km/h etc.; 3. Înlocuire camera Lane assist generația 1 cu Lane Assist Generația a 3 a, pentru a permite funcțiile enumerate la pct. 2; 4. Înlocuire parbriz + oglinda interioară, pentru a permite montarea camerei Lane Assist generația a 3 a; 5. Inlocuire Gateway de la 5Q... high la 3Q... high, întrucât poarta 5Q nu suporta modificările anterior menționate + vor mai fi disponibile meniuri in plus pentru configurarea AID/Columbus MIB 2.5; 6. Activare Swap pentru generația a 3 a pACC + FPA (Driving mode selection + profil confort și Snow) + Columbus MIB 2.5; 7. Calibrare ACC + Lane Assist in acest sens mi-am pregătit șabloanele și schemele necesare acestor proceduri (sper sa scap de calibrarea ACC-ului la reprezentanta tinând cont ca suportul senzorului rămâne pe poziția calibrata de fabrica). Toate aceste modificări au ca scop unicitatea unui model Octavia 3 vrs prefacelift, fără a tine cont de suma de bani investita, cu atât mai mult cu cât voi pierde sumele de bani cheltuiti anterior pentru codurile Swap aferent Driving Mode Selection și Columbus MIB 2.5 etc. . Retrofitul complet va dura 2-3 săptămâni, întrucât acesta se va face etapizat, durata de generare coduri SWAP, înlocuirea componentelor, codarea și calibrarea acestora este de durata ( numai înlocuirea și codarea BCM-ului poate dura 10 - 20 ore). Pentru orice informație va stau la dispoziție in limita timpului disponibil, va mulțumesc.1 point
-
1 point
-
Daca e sa o dam dupa ureche, cam cu ce ulei credeti ca a iesit masina pe poarta fabricii? Cea mai mare uzura apare la pornirea la rece. Un ulei mai gros nu inseamna deloc protectie mai buna, asa cum o arata analizele de ulei la motoarele VAG. La motoarele de generatie veche un 5w40/10w40 ofera o protectie buna, dar la motorizarile noi cu turbina, tolerante mai mici un ulei mai fluid puternic aditivat este mai eficient. Vorbim de masini uzuale folosite zi de zi, nu de masini puternic modificate cu sute de cai putere, unde deja trebuie altceva.1 point
-
Am parcurs 4500 de kilometri cu VW Golf TSI 1.0 + M6 si mi-am facut o pãrere privind regimurile de lucru ale motorului. Cel mai economic regim are loc când motorul functioneaza fãrã turbina/compresie, adicã la turatii de 1800-2000 rpm, pe drum drept si cu deplasare constantã (iar în acest regim consumul va fi de 2-3 litri/100km). Însa orice iesire din acest 'regim natural' determinã activarea turbinei (si cresterea substantiala a consumului), ceea ce se întâmpla foarte frecvent: la pornirea de pe loc; la accelerarea bruscã (cum este cazul pentru depãsire); la aducerea/stabilirea turatiei la valori mari (peste 2200 rpm); la accelerarea pentru atacarea unei coaste (pantã crescãtoare); la aparitia unei coaste dacã soferul nu accelereazã (deoarece când turatia scade sub 1600 rpm turbina porneste automat pentru a furniza cuplul necesar urcãrii pantei). Recunosc cã pentru mine, dupã decenii de motor pe benzinã cu aspiratie, aceastã neliniaritate a motorului TSI, neliniaritate datã de interventia turbinei, este oarecum incomodã. (Ceea ce se coreleazã negativ cu ideea cã fiabilitatea motoarelor cu injectie directã si cu turbinã este, deocamdatã, inferioarã celor cu aspiratie.) Pe de altã parte, la motorul clasic trebuia sã corelezi binisor conditiile drumului cu treapta de vitezã; pe când la acest TSI, datoritã turbinei, poti apãsa pedala de acceleratie cam în orice treaptã de vitezã (ceea ce poate încuraja o neglijentã în respectarea acelei discipline de rulare). O altã chestiune care 'modificã regulile jocului' este datã de faptul cã, noul motor fiind mult mai usor, nu prea mai ajutã la folosirea frânei de motor.1 point
-
Am recondiționat injectoarele de pe altă mașină de a mea (nu are importanță modelul) ce beneficia de piese de schimb și banc de reglare, la o firmă din Buzău, cu rezultate foarte bune. În timp ce asteptam să le termine, un lucrător de acolo șlefuia o șaibă mică pe o piatră specială cu mâna, monta șaiba (după o curățare chirurgicală), strângea cu cheia dinamometrică, masura cu micrometrul, apoi iarăși desfacea și.... până regla cum trebuie. Prin asta vreau să spun că reglarea injectorului se face uneori prin ajustarea extrem de fină a anumitor componente originale, nu doar înlocuirea lor directă. Bineânțeles trebuie să ai toate detaliile despre injector. Mă gândesc că este posibil să existe piese comune la injectoare relativ diferite, și, cu multă îndemânare să realizezi un lucru foarte bun. Nu sunt adeptul improvizațiilor făcute oricum, dar trebuie să recunoaștem că pot fi făcute inovații uneori cu rezultate peste așteptări.1 point
-
Mersi frumos Florin :) Acum am cateva neclaritati....in primul rand daca ma apuc sa il reglez in ce campuri trebuie sa ma uit mai exact...pe ce grupuri...? Cum reglez avansul asta...? Am tot cautat pe net si am dat peste tot felul de discutii si contradictii...am gasit ceva pe net postat daca nu ma insel chiar de tine....dar este pentru motoarele PD....al meu este CR....este aceiasi procedura ? Din pacate nu am gasit in post nici o poza dupa care sa ma orientez :( Daca ma poti ajuta ti-ar ramane vesnic recunoscator :) "Reglarea avansului distributiei la motoarele PD Aceasta operatiune se executa, in general, dupa schimbarea distributiei. Cu Vag Com-ul, se intra in measuring blocks, la grupul 004 si se verifica valoare din casuta "syncro angle" . Valorile pot fii intre -3 si +3. Valoarea ideala este de 0.0 Dupa ce s-a citit valoarea, cu Vag-ul, se trece la partea mecanica. 1. Se scoate capacul motorului. 2. Se scoate capacul superior al distributiei � are doua cleme pe lateral. 3. Se face un semn cu marker-ul, pe surubul mare (cel incercuit cu verde, in poza), saiba si fulia distributiei. 4. Se slabesc cele 3 suruburi (incercuite cu albastru, in poza), cu ajutorul unei chei de 13. 5. In functie de valoarea pe care o aveai, la syncro angle, cu ajutorul unei chei de 18, se defazeaza axa cu came, prin rotirea surubului mare (incercuit cu verde) � trebuie miscat foarte putin, pt a face corectarea � de ordinul milimetrilor. - daca valoarea era pe plus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre dreapta (pentru -, in poza) � respective semnul de pe surub sa avanseze in fata celui de pe fulie. - daca valoarea era pe minus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre stanga (pentru +, in poza) � respective semnul de pe surub sa se deplaseze in spatele celui de pe fulie. Dupa efectuarea corectarii, se strag suruburile de 13, se porneste motorul si se verifica cu Vag-ul, valoarea. In functie de aceasta, se repeta operatiunea sau se monteaza totul la loc.1 point
-
-1 points
-
Salutari, De curand am dat avansul pentru un Golf Comfortline 1.0 TSI la PBN. Am pus, pe langa ce are standard Comfortline-ul (acc, jante aliaj si diverse altele) : Pachet drumuri grele (merg destul de des la țară si imi place sa stiu ca e putin mai inalta) Radio cd composition media + app connect Clima Camera marsarier Scaune Ergoactiv (masajul l-am probat si nu e cine stie ce, dar sotia vroia scaune incalzite si mi-a placut mai mult materialul de la ele si cum se simt pentru cei 200 de euro diferenta fata de pachetul de iarna) Roata de rezerva normala Culoarea argintiu Am avut ocazia sa probez masina la Auto Mitric Suceava (un test drive ca la carte, jos palaria, am semnat documentele, mi-au dat masina si cheile si m-au lasat sa imi dau seama singur si urban si extra-urban daca masina este pe gustul meu). Se simte putin ca are punte spate daca tragi de ea pe un drum virajat si are si niste vibratii la relanti usoare (3 cilindri, iar masina de test era destul de uzata, fiind folosita ca înlocuitoare la service), dar per total mi s-a parut comoda, compacta, bine insonorizata, potrivita si pentru sotie sa o mai conduca din cand in cand si, indraznesc sa zic, destul de distractiva la condus. Am avut si masini cu putere mult mai mare anterior, dar nu am simtit-o submotorizata deloc, am observat ca aici pe forum e de rau daca mentionezi viteze din 3 cifre, dar urca bine, zgomotul de 3 cilindri e chiar dragalas ( parca e jumatate de Porsche) si ai si ceva cuplu, per total e mai agila ca 1.6 tdi zic eu. Cam atat deocamdata, incepe luni rabla si am de adunat hartii, voi reveni cand am vesti despre ea. Pana una alta, ma interesez dupa un set de aparatori de noroi, am vazut ca in configurator nu mai apar, nici ca accesorii, am gasit pe net si originale ( presupun ca de la golf 7 anterior de facelift) si after-market.. A mai montat cineva? As vrea sa nu fie totusi de bricolat la ele.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00