Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.09.2019 în toate secţiunile
-
Cum zicea bunicul: "Pusca, nevasta si calul nu se imprumuta" Dar e bine ca platim rovinieta ?4 points
-
Daca e sa o dam dupa ureche, cam cu ce ulei credeti ca a iesit masina pe poarta fabricii? Cea mai mare uzura apare la pornirea la rece. Un ulei mai gros nu inseamna deloc protectie mai buna, asa cum o arata analizele de ulei la motoarele VAG. La motoarele de generatie veche un 5w40/10w40 ofera o protectie buna, dar la motorizarile noi cu turbina, tolerante mai mici un ulei mai fluid puternic aditivat este mai eficient. Vorbim de masini uzuale folosite zi de zi, nu de masini puternic modificate cu sute de cai putere, unde deja trebuie altceva.2 points
-
@cristi_eftimie Dap, eu eram probabil esti un professional car spotter ? Intre timp am patit o nepatita ... mergeam la o nunta si i-am dat altcuiva sa conduca masina, a luat o denivelare urata pe sosea cu buza cauciucurului si l-a taiat instant in janta .. + galma pe spate. Si uite asa in loc sa dau o caruta de bani pe alte modificari misto... dau o caruta de bani pe cauciucuri.. yaay Forza romania.2 points
-
Toate problemele relatate de tine sunt prezente pe tot grupul VAG cu aceasi platforma sau care sunt fabricate in aprox aceasi perioada.2 points
-
Salutare si bine v-am gasit. Fost posesor de Passat CC, o fosta bijuterie ce a plecat acum aproximativ 6 luni, de atunci tot cautand si schimband lunar planul pentru o masina noua (unii dintre voi sigur ma cunosc din diverse grupuri si intalniri, sunt un pasionat-maniac incurabil + ceva pasiune pentru motorsport). Am plecat cu gandul ca o sa iau A7, m-am sucit la multe alte masini (X5, Arteon, Tiguan, Touareg, Passat B8, A6.. etc) insa la fiecare descopeream un "show stopper", ceva ce nu imi convenea sau existau riscuri prea mari de piese problematice. Am revenit cu picioarele pe pamant si m-am intors la A7, dupa foarte multe cautari pe mobile, nervi, masini pierdute, vanzatori ce nu raspund, vanzatori ce nu vor sa aiba de-a face cu romanii si tot asa.. am intrat inca odata pe cautarea salvata .. gasesc un A7 nou listat, fara poze.. un anunt simplu, nimic interesant sau wow.. zic sa ii dau mesaj strict "la misto" .. aveam un text facut cu cateva intrebari simple pentru fiecare vanzator. Culmea, am primit un raspuns dupa o zi (era un dealer foarte mare si serios Audi, Feser Lauf ii spune) tot ce intrebasem raspuns la obiect.. inca nu eram foarte incantat fiindca un aveam poze, ii cer poze pe mail .. in gandul meu e clar ca nu o sa mai raspunda... omul imi raspunde in 2 ore cu poze facute cu telefonul rapid. Atunci am incremenit... nu imi venea sa cred ce se ascundea sub anuntul fara poze, practic o masina care indeplinea 99% din visul meu de A7 (acel 1% a ramas neindeplinit fiindca nu are Bang Olufsen dar.. csf ) Too long, didn't read: Audi A7 BiTDI 2014 (313cp 650nm, cutie tiptronic ZF), cost de nou pe factura 110k eur. * Culoare Havana Black metallic, este o culoare foarte deosebita, isi schimba nuanta in functie de timpul zilei etc. * S line * Bose * Perne aer * Diferential Quattro sport * Interior "A8" ventilat si incalzit * Pachete Audi Exclusive (interior in 2 culori, maro si negru, cusaturi in culoare maro pe toata masina, airbag volan in piele) - asta mi-a luat mintile * Pachet full led interior (QQ2) * Trapa, plafon negru * Faruri LED * Toate assist-urile posibile (Radare, ACC, side assist, lane assist, night vision, Audi Pre Sense etc.) * Parcare automata * Evacuare cu sunet activ (boxe pe evacuare) * Soft close (funny, am aflat de soft close dupa ce o achitasem, mai mare bucuria.. ) * 2 Randuri roti vara + iarna (vara 20" audi 10 spoke diamond cut, iarna 19" audi - nu stiu cum ii spune modelului) * Keyless entry / go * Webasto * Muuuulte alte dotari care nu isi mai au rostul de a fi mentionate Ce e demn de mentionat ca ar lipsi din dotari : Bang Olufsen, masaj scaune, coloana volan electrica (reglaj electric al volanului), camere 360 (are doar fata+spate insa senzorii sunt 360), easy open portbagaj (nustiu daca merge pus fiindca are carlig), probabil cunoscatorii vor mai gasi cateva lipsa (chiar sunt curios ce gasiti) Dintre toate insa singurul care mi-ar fi placut 100% sa il aiba era Bang Olufsen (la restul nu le simt deloc lipsa). Masina a fost verificata pe seria VIN (avea revizii facute intre 10 si 15k km, ceea ce e perfect, injectoare schimbate pe garantie cu modelul fara probleme - foarte ok) si apoi vazuta de cineva in Nurmberg (testata, facute poze etc, primit OK-ul ca este "perfecta"). Am achitat-o apoi, si asteptat platforma. Cand m-am urcat prima data in ea, aproape mi-a dat o lacrima... fiind cumparata pe nevazute, ma asteptam la orice. Era perfecta, interiorul impecabil, mirosul de nou, de piele noua ... era tot ce mi-as fi dorit vreodata, era a mea ! Am pornit-o, am auzit motorul si cat de frumos se simtea + misca toata masina cand piscam acceleratia.. m-a topit de tot. Desi am mai condus + mers in alte masini cu alti pasionati cu aceasta motorizare, alte A6, alte A7 etc... parca atunci cand e a mea le depaseste pe toate. Accelereaza pur si simplu exagerat de bine, fara a da nici un pic vreun semn de oboseala sau plafonare. *** Planuri si piese de viitor: Achizitionate din Germania de pe ahw-shop (ii recomand, super ok de fiecare data si produse 100% oem de la mama lor): - Filtru ulei si combustibil OEM -Ulei Audi OEM (ma voi convinge pe viitor daca e ok sau trec pe altceva, oricum schimburile se vor face intre 8-10k km) -Air box + filtru RS7 -Odorizant Audi original (Gecko) -Kit corectie lac pe serie VIN comandat Achizitionate de la noi: - Filtru polen MANN, placute fata Textar + spate TRW (nu am vrut sa iau ceva premium fiindca in scurt timp o sa schimb cu totul discuri + placute cu ceva mai bun) To do (ordinea e random, insa accentul e pe revizii first): - Revizia cu piesele mentionate mai sus - Revizia cutie ZF - Revizia diferential Quattro - Detailing interior / exterior cu tratamente de protectie - 2 sau 4 cauciucuri de vara (trebuie sa le studiez mai bine daca mai merg 2 dintre ele) - Modul sunet evacuare Maxhaust sau Kufatec, inca sunt indecis, imi place mai mult cel Maxhaust parca, dar trebuie sa ma mai documentez - LED torpedou, portbagaj si marsarier (pare ca astea au ramas cu becuri ... wtf audi? ) - Reconditionat vizual etrieri - vopsiti .. inca nu stiu in ce culoare, cei de pe masina arata urat parca au "coclit" On the long run: - Soft stage 1+ (de aceea am luat si air-box RS7, va mai fi nevoie de intercooler Wagner, DPF va ramane pe masina forever) - dupa mai mult timp voi face asta, momentan mi se pare perfecta puterea asa cum este - Alte jante de vara - Schimbat trimuri fie lemn negru oem fie carbon colant 5D ceva - Colantat chrom in negru lucios (ceva premium nu acelea care tipa "colant ieftin") - Kit RS7 full exterior - cand deja ma voi plictisi de masina si o sa simt nevoia de un refresh look, ca sa ma mai duca cativa ani - Alt volan tesit jos cu piele perforata Probabil mi-au mai scapat lucruri de facut, vom trai si vom vedea. Astept orice sugestii de imbunatatiri, feedback, sfaturi. Multumesc. LISTA FULL DE DOTARI: https://pastebin.com/mGgF4Nrm Mai jos niste poze, nimic profi ... facute pe apucate, cand vine vremea frumoasa trag cateva cu trepied-ul1 point
-
De ce ai schimbat FY 2017 cu Touareg ? Pentru spatiu ? Si de ce nu 4M ? Nemultumit de Audi ?1 point
-
Asadar si prin urmare, lansarea oficiala a Octaviei 4 este pe 11 Noiembrie. Sa fie primita ! Cardul meu abia asteapta sa decarteze avansul. https://www.motor1.com/news/373633/2020-skoda-octavia-debut-date/1 point
-
Am ajuns și eu acasă după 6 luni. Golful încă merge binișor, am verificat vopsirile făcute de tatăl meu, nu a făcut fade la vopsea dar important este că am scăpat de rugină în părțile sensibile. Am făcut și un drum mai la ?, cu ocazia asta m-am ales și cu eroare la un senzor ABS pe față, cam atât, mai facem câteva sute de km și apoi îl las iarăși în custodie.1 point
-
@CristiALF Mie mi-a placut legatura intre frana de motor si greutatea lui Il arunci ca pe ancora1 point
-
Numai inteligenti pe aici .Cum frate sa recomanzi schimb la 7-8000 cand uleiul este pentru 30000? Nici eu nu recomand 30000,dar 15000 este numai bine. Si da am VMP USVO in motor si nu e chiar asa de laudat.1 point
-
@dbk iti multumesc tare mult de raspunsul detaliat! Mi-am facut un overview. @vdragos mi se pare ca exagerezi, vorbim de un motor cu 2 puteri diferite iar parerile de mai sus sunt constructive fiindca duc la consilierea mea privind achizitia unui model Superb 3.1 point
-
Erata: new value 292029. Am schimbat bateria si am incercat aceasta modificare. Functioneaza la B7. Start /Stop nu se mai activeaza, este la fel ca atunci cand aveam bateria veche. Un coleg de forum, mult mai priceput ca mine, m-a sfatuit sa nu alterez setarile de fabrica; si eu am dubii daca nu afecteaza si alte elemente aceasta schimbare de temperatura asa ca voi reveni la setarea originala. Cred ca cea mai eleganta varianta este acel modul care tine minte ultima pozitie a butonului SS.1 point
-
Mirosul asta tine nevasta la distanta ?? La prima masina nu am reusit sa scap de el. La asta o sa fac o tentativa. O sa pun garnituri noi la galerie, turbo - am identificat de unde vine mirosul de benzina. Pentru al 3-lea an consecutiv am participat la raliul Memorial Giurgiu. Mai adaug o poza si de la Raliul Brasov (de acum 2 saptamani).1 point
-
1 point
-
Diferenta intre 2.0 TDI 150 si 190 CP, la Passat B8 Variant (care banuiesc ca are cam aceasi greutate ca un Superb sedan) se vede la viteze de autostrada. Dar autostrada trebuie sa fie cea din Germania . Spun asta pentru ca atunci cand "o calci" la 120-130 km/h motorul de 190 cp reuseste inca sa te bage destul de bine in scaun. Cel de 150 cp nu se descurca prost la viteza asta, dar nu mai are aceasi vlaga ca cel de 190 cp. Dar cum la noi 130 km/h e top speed legal....nu prea mai conteaza detaliul asta. OK, poate depasirile in segmentul 80-120 km/h dureaza semnificativ mai putin cu 190 cp (asta nu am testat cand am condus masina de 150 cp, testul fiind facut pe autostrada cu ambele). In rest, pana la 100 sau 120 km/h, diferentele intre cele 2 motoare sunt mici si nu prea pot fi luate in considerare. Ba chiar as spune ca motorul de 150 cp pare mai fasnet, pentru ca are turbina mai mica si ajunge la presiune maxima mai repede...deci turbo-lag mai scazut (ma rog, asta e impresia personala dupa ce am condus ambele versiuni). OFF-topic: apropo de lag, mi se pare ca ambele motoare "sufera" de un lag al pedalei de acceleratie pentru ca atunci cand calci pedala doar la 10-20% din cursa, motoarele par sa nu raspunda deloc...probabil vreo masura de reducere a emisiilor si consumului...sau sunt eu nebun...nu stiu Eu am ales un B8 cu motorul de 190 cp pentru ca masina asta avea majoritatea dotarilor pe care mi le doream eu...nu a fost strict o alegere in functie de motor.1 point
-
Salut si bine v-am gasit (primul post) , Leon FR 1.8 tsi cjsa cu dsg7 DQ200 - > 110.000 km (masina se afla la mine de pe la 88.000 km) Probleme: - dupa un drum prin grecia m-am ales cu niste greierasi in usa soferului . - am "gaze" la busonul de ulei (si am varianta noua de buson). - nu stiu daca e normal ( citind pe-aici lumea zice ca ar fi) am sunete metalice la dq200 pe 3-2 , 2-1 in modul sport. - Nu imi place antifonarea usilor .. cand dai muzica mai tare apar si vibratiile / distorsiuni (golful e altceva aici).1 point
-
Sunt foarte utile jaluzele. Le țin 90% din timp ridicate si nu fac absolut niciun zgomot.In combinatie si cu tenta închisă a geamurilor spate si a lunetei din punctul meu de vedere folia after nu iși are rostul. Funny...incalzirea mea stationara nu a mai fost pornita de 50 de ani...asa zice aplicatia.1 point
-
1 point
-
Discurile spate se uzeaza prematur din cauza franei de mana electrice + autohold (dupa cum scrie si mai sus). Incep cu concluzia personala si detaliez. Am schimbat placutele de frana fata/ spate la 50k (cele de pe spate aratau mai rau fata de cele de pe fata), iar discurile pe spate prezentau urme de uzura mult mai pronuntata fata de cele de pe fata. Am ridicat problema la seful de service (reprezentanta) si am incercat o schimbare a discurilor pe garantie (cum s-a facut in UK - citisem pe forumul de acolo). Nu am rezolvat ceva pentru ca mi s-a comunicat ca nu este o uzura alta decat cea normala.... Pe la 75k, la revizia facuta la aceeasi reprezentanta mi s-a comunicat ca trebuie schimbate discurile pe spate pentru ca prezinta uzura ridicata. Am readus in discutie problema dar fara rezultat - uzura este aceea aferenta a 75k.... Am schimbat discurile si placutele atat fata cat si spate la 101k (nu in reprezentanta, la aprox. 50% din pret). Cele de pe spate aratau dupa cum le vedeti in cele 2 poze. Mentionez ca cei 101k km au fost facuti in principal extraurban, masina este folosita zilnic sau la 2-3 zile diferenta (maxim), cu functia de autohold permanent (mi s-a parut foarte utila). Dupa schimbare nu am mai folosit functia, iar discurile nu prezinta urme de uzura atipica dupa primii 15k. In concluzie, consider ca este un defect de fabricatie (frana de mana electrica utilizata impreuna cu functia autohold) dar este dificil de demonstrat intrucat apare intr-o perioada lunga de utilizare (dupa 50k, ceea ce inseamna aprox 2 ani). In tari cu sustinere puternica din partea ANPC sunt sanse mari de reusita (ex UK) dar nu este cazul nostru.1 point
-
Eu nu inteleg - daca esti din Galati , cum adica ai fost pana la Galati ? Si cine e din Arad ? Si ce treaba au tiganii ? etc ...1 point
-
Si isi tine pretul extrem de bine. Cand imi cautam masina, Superbul SH era mai scump ca Passatul1 point
-
Salutare la toata lumea, Am tot cautat prin acest topic si nu am gasit (poate nu am fost suficient de atent) cum se poate dezactiva start / stop cu VCDS. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva detalii in acest sens.... Am gasit asta pe net dar nu stiu daca e ok sau nu... Multumesc.1 point
-
Pe principiul oare ce mai văd weekend-ul ăsta...am descoperit Muzeul etnografic Pal Haszmann ( Cernat - Covasna) ca parte a Székely Nemzeti Múzeum ( nu vă faceți sânge rău încercând să-l căutați pe net întrucât are site 100% in limba maghiară deși domeniul e ro). Însă mă bucur că l-am descoperit. Întrece cu mult imaginația a ceea ce poate să ofere un muzeu "sătesc"....o combinație între muzeul satului și o istorie incipientă a "locomobilului". Exponatele sunt de o valoare inestimabilă cred.1 point
-
Bună seara! Spuneți-mi, vă rog, ce cod au motoarele 1.4TSI de 120CP la Golf6? Eu am 1.4TSI de 160CP și este CAVD1 point
-
Aceste injectoare sunt piezo si nu se reconditioneaza,VDO nu a scos kit si nici banc de reparatie. Asa ca reclama ta este de prost gust si inselatoare....1 point
-
Avand in vedere ca ambele au acelasi frame exterior obligatoriu au ecranele de 8" (daca pozele sunt ceea ce vand si in realitate). Faptul ca au diagonale diferite in descrieri denota cat de profesionisti sunt cei care le scot la vanzare! Concluziile le trageti voi....1 point
-
0 points
-
Nu trebuie sa fii intelingent ca sa pricepi ca uleiul duce "pana la 30.000" in conditii perfecte, ci trebuie sa faci calcule elementare de aritmetica. Una e sa pui masina pe cruise control la 100km/h si sa faci 30.000km in 300h, alta e sa faci 30.000km in 2000h cu viteza medie de rulare din capitala. Chiar si 15.000km facuti in magnificul oras inseamna 1000h sau 750h daca esti viteaz si ai deja medie mare de 20km/h. Practic "neamtul" face 100.000km cu 100km/h in orele in care face un Bucurestean 15.000-20.000km. Ce am recomandat eu reprezinta schimbarea uleiului la maxim 350-530h, adica 7-8000km facuti cu 15-20km/h, o viteza de capitala, mai ales pentru o masina cu " un soft destul de agresiv, cu presiuni relativ mari in turbo." si drumuri scurte. Plus ca omul a mentionat clar de soft agresiv si presiune mare in turbo, ceea ce duce la stres mai mare pe motor, temperaturi mai mari in turbina, ce omoara uleiul mult mai rapid. @vladandrei51 depinde de set-up, de conditiile de utilizare. In cazul de fata drumuri in capitala de 5-10km inseamna sa mergi cu uleiul rece mult si bine pana e gata de forja iar traficul din capitala e haotic, de multe ori ajungi sa o calci ca sa te incadrezi pe o strada, dar in general mergi batraneste tot drumul daca e vorba de naveta la ore uzuale cand stai practic pe loc, deci in aceasta situatie un VMP ar fi mai bun. Daca masina e calcata rau dupa ce se incalzeste, VST USVO ar fi mai recomandat, cu mentiunea ca totusi e ceva mai gros pana se incalzeste, iar in cazul de mai sus in 5-10km abia se incalzeste si deja a ajuns la destinatie, practic ajunge sa o calce rece si are multe porniri la rece. Din pacate, ca orice in viata, e vorba despre un compromis, nu poti avea ulei care sa protejeze perfect la rece cat si la cald, ci un ulei care sa ofere un compromis decent pentru scenariul tau de utilizare.0 points
-
A venit sigla comandata si am reusit sa scot doar cercul cromat pentru a pastra emblema de pe masina. O sa incerc aplicarea cromului zilele urmatoare dupa ce spal masina. Intre timp am 100km de cand am pus noul soft pentru rezolvarea smucirii in treapta 1 la 1.5TSI. Ma declar multumit de alegere, sper sa mearga bine si frumos in continuare. Intre timp ne pregatim de o tura mai lunga de concediu. AMR 20 zile-1 points
-
Ravenol VMP USVO, de departe dpmdv. VMP simplu nu mai exista decat ce e in stocuri, iar oil finder mai contine mici erori, VMP USVO inlocuieste direct VMP. Mobil 1 mentionat de tine e sub VMP USVO iar Ravenol VST Usvo e peste acel Liqui Moly. Benzinara care face 5-10km in oras, cu presiuni mari in turbo si alergata e oricum o combinatie proasta dpmdv, rareori ajungand la temperaturi optime de "forja". Pentru oras clar un VMP USVO pentru generatia ta de motor, dar pentru soft agresiv si presiuni mari in turbo as merge pe VST USVO. Practiv VMP Usvo e mai bun la rece si pentru drumuri scurte, iar VST USvo e mai bun la cald si pentru mers agresiv, la final e un compromis. Pentru motor turbo cu injectie directa si conditiile tale de rulare recomand schimb de ulei la maxim 7-8000km, nu la 10.000km.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00