Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.09.2019 în toate secţiunile

  1. Singura mea pasiune nu tine cont de conectivitate. SimplyClever cu adevarat!!!!!
    3 points
  2. in VCDS > Applications ai History Data https://www.ross-tech.com/vcds/tour/history-data.php
    1 point
  3. Desfa busonul, da jos garnitura, curata cu ceva busonul + garnitura+ zona unde se aseaza ganitura pe capacul motor. Cand le montezi la loc, intoarce garnitura si strange bine busonul. La mine a functionat. Motorul 1.8 tsi 180 cp este cu distributie pe curea. Pe 5f nu exista distributie pe lant, ci doar pe modelul precedent, care avea 160 cp. Zgomotul de care spui este produs de injectia directa si se aude cu capota deschisa, din habitaclu nu se aude absolut deloc. Recomandare: sa lasi masina sa-si face preincalzirea catalizor la pornirea la rece - variaza turatia si porneste mai turat- daca pleci cu ea asa isi da in nas-, sa folosesti un ulei bun, schimbat la max 15.000km.
    1 point
  4. Octavia scout, 1.8tsi 180hp dsg 6 Dupa 1000 km... o masina mare, placuta, putere suficienta. Dupa primii 500 km, dsg-ul a inceput sa reactioneze mai prompt. Inca nu am fortat spre 3000 ture cu accelerari in forta. Farurile led mi se par geniale! Bat mult peste xenon. Singura mirare... consumul... bucuresti - piatra neamt - bucuresti, medie de 9%.
    1 point
  5. :Toderean in principiu 7 l/100. Vezi posturile mele din 4 si 16 septembrie din sectiunea de consumuri Karoq pentru mai multe detalii :Muale Merci. O sa trec si partea a doua doar sa am un pic de timp sa selectez "informatia"
    1 point
  6. Din pacate nu. E plin topicul acesta cu pareri ale unor utilizatori care ar fi dorit o schimbare mai lina la vitezele inferioare, mai ales din a 3-a in a doua sau la scoaterea din viteza a doua. De asemenea, la rece are un mers mai putin rafinat aceasta cutie. E drept ca in sus, mai ales la acceleratii sustinute schimba foarte bine, nu simti deloc schimbarea. Totusi imi place cum merge, doar explicam colegului ca are si cutia asta mici chestii pe care le simti un pic neplacut si uneori auzi inchiderea ambreiajelor, dar foarte rar. Pe de alta parte, cutiile cu convertizor de cuplu sunt mult mai line la schimbare, practic nu simti schimbarile de trepte. Un exemplu de cutie cu ambreiaje care schimba mai lin este ZF 8HP de la BMW si nu numai BMW dar eu o folosesc aproape zilnic pe x3. Si este si mai lipsita de ezitari decat cutia DSG 6. In partea cealalta sunt robotizatele, cele mai putin rafinate cutii automate. NU am mers cu CVT, dar cu restul cutiilor mentionate mai sus am mers suficient. Nu vreau sa starnesc o polemica, e strict parerea mea subiectiva.
    1 point
  7. "Loudest pipes" era concursul de loudest exhaust Una peste alta masina zice ca mai sunt vreo 20 de zile pana la revizie, asa ca astept cu interes sa vina momentul. Pana atunci trebuie sa actualizez RCA si Casco. Scumpa masina asta...
    1 point
  8. Te asigur ca orice marca vei cumpara de nou, si vei si folosi puterea motorului si vei conduce nu numai cu tempomat la 100km/h in vit. A 6-a la 1900 rpm, dupa tiruri , iti va consuma un pic in 14 000km. Unii recunosc altii mai bine si-ar taia mainile... in rest o fi mai nereusit acest 1.5TSI dar putine motoare foarte reusite sunt la aceasta putere, cilindree si generatie. Bafta la cautat. Iar legat de motorizari din nu stiu cand...nu mai are rost sa discutam despre ele.
    1 point
  9. Lumea incearca sa isi spuna parerea si sa te sfatuiasca, dupa posibilitati. Ce faci tu cu aceste informatii este strict decizia ta. Dar acum sa ne si certi ca am indraznit sa emitem niste pareri contrare celor pe care le ai tu... Poti folosi orice ulei doresti. Cei cativa de mai sus doar ti-au spus ca exista si variante mai bune. Cu aditivul voi sustine in continuare ca gresesti, chiar daca ma vei injura. Decat sa bagi un aditiv ale carui efecte pot fi bune sau nu in timp, eu zic ca mai indicat este sa folosesti un ulei superior, care are deja destui aditivi in el, nefiind nevoie de nimic altceva. Uleiul respectiv (oricare ar fi el) este certificat sa respecte norma producatorului, pe cand Metabondul acela nu. Este un risc pe care ti-l asumi tu bineinteles, doar ca eu consider ca e un risc total gratuit. Si ce sa vezi, niciun producator nu baga Metabond in masinile sale cand aceasta pleaca de pe poarta fabricii pentru "a reduce frecarea" :) .
    1 point
  10. as merge pe optimizare soft totusi, din cate vad race chip e un power box(nu spun ca nu e de calitate fiind din Germania), dar am auzit multe pareri negative impotriva power boxului, cum ca ar pacali de fapt niste senzori de temperatura ai motorinei, ceva de genu, nu sunt informat exact...
    1 point
  11. Am mai scris demult si iarasi o sa scriu: acele tacanituri de care unii se plang si de fapt zgomot care se aude la orice masina echipata cu motor TSI sau si la alte marci cu injectie directa si Turbina, provine de fapt de la pompa de inalta presiune care creaza o presiune de 150-200 bari si asa este injectat benzina . Doar ca multe lume inca traieste cu credinta ca un motor pe benzina trebuie sa sune ca un motor aspirat fara injectie directa de mare presiune, care are un zgomot fin. Este un zgomot absolut fara urmari mecanice negative si sa fiim seriosi, nu cred ca cineva aude acest zgomot din interior cu geamurile inchise. Asa ca chill down, 1.8TSI 180CP este un motor chiar bun si eu as fi mai mult fericit sa am asa motor decat pesimist. Pe deasupra nu mai are problemele predecesoarei de 160CP cu distributie pe lant, care avea si consum de ulei urias dupa o perioada si lant alungit...
    0 points
  12. nu te sfatuiesc .eu am cumparat racechip si sunt multumit .are demarajul mai mare se monteaza usor si se pare si o mica reducere de consum -la pozitia care este setat din fabrica .mai am 2 faze de performanta -il las putin sa fac calculul la motorina pe cel setat de fabrica si dupa o sa il dau pe urmatorul stage 1 si dupa stage 2 sa vad diferentele! oricum am avut 75 cp si dupa montaj motorul nu mai rontaie -rontait specific la 1,6tdi 75 cp . uitam sa iti spun ceva- risti sa te duci la un meserias care nu stie decat putin cu calculatoarele si nu are habar de mecanica ,parametri -iti sterge ceva in ecu sau il pune in alt folder si ramai pieton cel mai usor schimbi turbina ,debitmetrul si o duci la 105 cp dupa care iei un race chip si nu iti faci praf motrul sau calculatorul
    -1 points
  13. aha cu race chip ultimate o duci la 137 cp si cuplu 335Nm pret chip 2300ron-race-chip.ro
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!