Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.09.2019 în toate secţiunile
-
2 points
-
Incep cu necesarele: 5G1863391K 82V - Center console storage compartment 5G1863328D 82V - Insert for stowage compartment 5NA980611 - Wireless Charger Module 4B0971978B - 6-Pin Connector Housing Mufa de 6 pini ar trebui sa contina: pin 1: +12V 0,5mm red/blue catre panoul de sigurante (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare de la amplificatorul Dynaudio) pin 2: Semnal pornire dinspre uitatea de navigatie din torpedo. 0,5mm yellow/red to grey connector on infotainment unit pin 5 (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare dinspre amplificatorul Dynaudio) pin 3: Data/LIN bus from infotainment unit. 0,5mm yellow/blue to grey connector on infotainment unit pin 11 pin 4: Masa/impamantare. 0,5mm brown to ground pin 5: 0,5mm white to 73-pin plug C pin 14 on BCM (T73c/14) (la mine era deja folosit pentru ca am Keyless access - cei ce au Keyless se leaga la acest fir deja prezent.) Masina mea avea deja mufa de 4 pini (cea de culoare beige) catre antena GSM din cotiera asa ca a trebuit doar sa o mut in consola centrala, sa trag al 5-lea fir (pinul 5) si sa mut toate firele in noua mufa de 6 pini. Iar mufa violeta de tip fakra se duce catre amplificatorul Dynaudio (black fakra connector) - aceasta e antena GSM si e optionala. La fel, a fost mutata din cotiera in consola centrala. Codari necesare: [5F] Information Electronics -> Coding -> Byte 15 -> select: - bit 0 Baseplate - bit 1 Antenna_baseplate (necesar doar daca ati relocat si antena GSM) - bit 5 Wireless_charging_availability Verificati inainte sa va apucati daca navigatia voastra stie asa ceva (eu aveam MIB2, e posibil ca MIB1 sa nu stie!) Scheme utile: Rezultatul final (eu am adaugat si iluminare ambientala): P.S: Mesajul de incarcare si iconita specifica apar doar pe navigatia de facelift ! Cea de non-FL nu stie sa afiseze dar functioneaza fara probleme.1 point
-
Octavia scout, 1.8tsi 180hp dsg 6 Dupa 1000 km... o masina mare, placuta, putere suficienta. Dupa primii 500 km, dsg-ul a inceput sa reactioneze mai prompt. Inca nu am fortat spre 3000 ture cu accelerari in forta. Farurile led mi se par geniale! Bat mult peste xenon. Singura mirare... consumul... bucuresti - piatra neamt - bucuresti, medie de 9%.1 point
-
@passat19tdi-eu zic albe/color...tu zici rosii? Nu. Pe rosii-nu. @daniel-rapeste putin din timp si cauta.Am scris de zeci de ori.Se trag 2(doua) fire..nu unul, din modul in Rcd/Rns.1 point
-
Se poate face retrofit la lumini ambientale RGB in 30 culori + codare in funcție de zone și moduri de condus ?. Dar asta este subiect pentru un alt topic ?? .1 point
-
Ala este un redresor foarte bun si robust de dinainte de 1989. Inauntru are un transformator si o punte redresoare. Disjunctorul ala automat este termic, cu bimetal, adica daca curentul de incarcare depaseste 6A, intrerupe alimentarea cateva secunde pana se raceste. Nu are alta electronica inafara de puntea redresoare, deci nu are cum sa fie cu tensiune controlata.1 point
-
:Toderean in principiu 7 l/100. Vezi posturile mele din 4 si 16 septembrie din sectiunea de consumuri Karoq pentru mai multe detalii :Muale Merci. O sa trec si partea a doua doar sa am un pic de timp sa selectez "informatia"1 point
-
Electricele franeaza foarte bine! e-Up!-ul meu franeaza mai bine decat alte masini pe care le-am avut care aveau frane muuult mai mari cu tot cu tamburii lui. Bine, daca nu e bateria plina... Daca e bateria plina masina franeaza doar folosind sistemul de franare care e mic si slab. Dar nu e o mare problema asta pentru ca bateria nu sta la 100% foarte mult timp1 point
-
E muuult mai bine acum , am aflat totul despre masina !1 point
-
Gata, am modificat primul mesaj După câteva luni, aș configura altfel: De scos: scaune ErgoActive trapă priză de 220V De adăugat: telefonie LTE DCC câțiva căluți1 point
-
Cand am citit titlul ma asteptam la o masina clasica, in schimb e o adunatura de marci intr-o caroserie de Golf I. Spor in continuare!1 point
-
1 point
-
Frumos, un vis devenit realtitate pt tine ! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Sunt si eu prin grupurile de UK, si da, e ceva activitate in aria GTI / Ed / R32..am ramas surprins chiar1 point
-
De la ultimul post am incheiat si concediul pe care anul acesta l-am facut in principal in Spania. Eu am mai fost in Spania dar nu cu masina si nu cu familia (am ajuns noi intr-un an pana in San Sebastian dar asta nu se pune...). Pentru ca nu suntem prieteni cu temperaturile mari, am decis sa facem concediul anul acesta in septembrie, lucru care ne-a ajutat avand in vedere ca masina a ajuns in iulie... De multa vreme cochetam sa prindem unul din marile tururi cicliste asa ca traseul l-am facut in asa fel incat sa ne intersectam cu Vuelta 2019. Nu suntem ciclisti inraiti (doar in limita conditiei fizice ?) dar stim tot/multe despre ciclism, mai ales doamna. Pentru ca nu ne place sa stam prea mult intr-un loc iata traseul Cluj - Verona - Andorra - Barcelona - Murcia - Malaga - Gibraltar - Tarifa - Sevilla - Toldeo - Madrid - Burgos - Bilbao - Colmar - Munchen - Cluj. In total 9300 km. Am fost 3 adulti (juniorul meu face cat un adult din multe puncte de vedere ...) si portbagajul plin. Portbagajul este suficient de incapator si daca iti place puzzle-ul atunci te descurci. Deci ziua 1 - Cluj-Verona. Pana la Budapesta am luat-o pe drumul cel mai rapid. In Budapesta am decis sa o luam pe M0 spre nord. Nu fusesem niciodata si cum nu aveam nici o graba am lasat navigatia masinii (care a tot vazut traffic jam) sa ne duca dupa cum a decis. Evident ca am ajuns prin centrul Budapestei si cred ca era mai simplu de M0 pe sud dar ... La iesire din Budapesta pe M1 spre Viena se lucreaza pe zeci de km asa ca am mers la pas. De la Gyor am luat-o spre Szombathely pe M86 - drum expres dar putin aglomerat tot din dorinta de a parcurge si alte trasee decat cele cu care eram deja obisnuiti. Dupa cativa zeci de km pe DN am trecut apoi granita in Austria si din nou pe autostrada spre Italia. Desi am mai fost prin zona, am retinut ideea de a reveni pe traseu pe DN si nu autostrada pe portiunea Graz - Villach. Dupa o bucata chinuitoare de autostrada in lucru dincolo de Udine (am crezut ca nu se mai termina...) am ajuns la Verona. Daca e Italia, e pizza si paste iar daca e Verona nu poate lipsi balconul Julietei Ziua 2 - Verona - Andorra pe traseul prin sudul Italiei si al Frantei. Intre Genova si Marsilia am mai fost dar de fiecare data pe DN de coasta. Autostrada este insa extrem de spectaculoasa (viaduct - tunel - viaduct - tunel etc.) si parcarile largi si frumos amenajate din Franta Dupa ce am trecut de zonele viticole din apropierea Marsilei si o ploaie torentiala in apropiere de Carcassonne Am ajuns la final de zi in Andorra. A fost a doua zi de testat eficienta la drum lung a Karoq-ului care s-a comportat exemplar. La urcare spre Andorra prin Foix, pentru ca era deja noapte, am apreciat deplin farurile full LED si efectul de cornering. Fiindca a doua zi - 1 septembrie - trebuia sa ne intersectam prima oara cu Vuelta 2019, in Andorra am avut supriza sa stam in acelasi hotel cu echipa Deceuninck–Quick-Step. Sa zicem totusi ca surpriza a avut pretul ei.... parcarea hotelului fiind rezervata pentru echipa, am parcat la un "pret de Andorra" intr-o parcare publica. Seara la o plimbare prin Andorra (de fapt in La Massana) Ziua 3 - Andorra si contactul cu atmosfera unui mare tur Pentru ca etapa din Andorra a insemnat un circuit prin "tara", am lasat masina intr-o parcare si am urcat si noi la finish pe Els Cortals d’Encamp. Ziua 4 si 5 am lasat, in principiu, masina la hotel si ne-am alaturat miilor de turisti din Barcelona. Totusi, daca am fost in Barcelona nu am ratat Montserrat-ul. Ziua 6 - Barcelona - Valencia - Alicante - Murcia In drum spre Valencia am incercat si drumul de coasta. In zona Valencia vezi intregi de livezi de portocali Valencia ... si una dintre cele mai mari piete din Spania. Daca esti in Spania nelipsitul Bocadillo! Alicante La finalul zilei in Murcia - la o teresa din piata catedralei cu cateva platouri de tapas si apoi la plimbare pe stradutele din oras Ziua 7 - de la Murcia la Malaga am luat drumul de coasta. In zona sunt vai intregi cu mii de hectare de sere/solarii de diferite dimensiuni in care cresc de toate. Drumul trece printr-o serie de statiuni cu diverse "stele"... Un mic ocol la Cabo de Gata. Majoritatea cursurilor de rau in aceasta zona sunt secate complet. Malaga seara. Daca inital parea cam pustiu ... cand am ajuns in zona centrala ne-a fost greu sa gasim un loc pentru o paella (de pui dupa gustul nostru...) si 1-2 sangria numai bune pentru caldurile care le-a prins! Ziua 8-a - ne apropiem de cel mai sudic punct al excursiei. In parcare alaturi de un alt Karoq de Spania. Gibraltar - nu, nu a luat foc si nici nu e vulcan.... Un fenomen extrem de interesant. Vantul bate dinspre est (stanga imaginii) si ridica vaporii care condenseaza cand ajung in varful stancii. Spre vest se formeaza un nor lung de cativa km. Ne-am asezat frumos la coada pentru a trece granita. Intre timp se mai deschide atmosfera si norul pare ca se destrama. Dupa o jumatate de ora intram in UK ... traversand pista aeroportului din Gibraltar ... Ne-am asigurat ca nu vine nimic nici din stanga si nici din dreapta ? Dupa ce gasim un loc de parcare (parcarea de la baza telecabinei care urca pe stanca e o gluma ....) facem si o mica plimbare prin oras spre telecabina. E un amalgam de toate "culorile". Departe insa de insula mama din toate punctele de vedere! Sus pe stanca se poate ajunge cu telecabina. Noi am cumparat biletele inainte (valabile 3 luni) si in felul acesta am scutit 30 min. de stat la coada. Se poate ajunge si cu ceva taxiuri. Pe stanca "legea o fac" maimutele care sunt in elementul lor. Teoretic sunt bine hranite (tot teoretic amenzile sunt substantiale daca le hranesti) dar daca gasesc fructe la le tine ai incurcat-o (cea din poza cu caruciorul pana nu a furat punga cu fructe nu s-a lasat...) Cei mai curajosi dintre noi eu mers si pe platforma de sticla. Eu am preferat sa simt beton sub picioare, mai ales ca in partea stanga a morcovului (stanga jos in poza) unul din straturile de sticla securit era spart.... Fiecare cu placerile lui! Din cauza umezelii foarte mari atmosfera este aproape irespirabila Dupa ce am dat un ocol Gibraltarului prin cel mai sudic punct al peninsulei, am stat o ora pentru a parasi UK ... ne-am indreptat spre Tarifa, cel mai sudic punct al excursiei. Marea Mediterana foarte agitata si un vant puternic (aici se pare ca tot timpul este vant dinspre est sau vest) Oceanul Atlantic foarte linistit si o plaja superba! Si daca la Capul Nord am ajuns cu Octavia, la cel mai sudic punct al Europei continentale (Capul Tarifa) am ajuns cu Karoq-ul. Pe istmul care desparte cele 2 ape In departare printre nori se zaresc coastele stancoase ale Africii1 point
-
Pe principiul oare ce mai văd weekend-ul ăsta...am descoperit Muzeul etnografic Pal Haszmann ( Cernat - Covasna) ca parte a Székely Nemzeti Múzeum ( nu vă faceți sânge rău încercând să-l căutați pe net întrucât are site 100% in limba maghiară deși domeniul e ro). Însă mă bucur că l-am descoperit. Întrece cu mult imaginația a ceea ce poate să ofere un muzeu "sătesc"....o combinație între muzeul satului și o istorie incipientă a "locomobilului". Exponatele sunt de o valoare inestimabilă cred.1 point
-
1 point
-
Teoretic pare simplu ,practic ai nevoie de : saiba foc,oring ,oring retur,surub fixare,siguranta,curatat impecabil locasul injectorului ,lubrefiat ,strans la cuplu ,codat . Si presa de extras injector1 point
-
@Stef13 - Asta este si punctul meu de vedere vizavi de benzina verso motorina,de asta am si ales motorul pe benzina.Chiar daca toti mi-au recomandat motoarele noi introduse,am ales " imbatranitul " 1,4 care se pare ca nu are nici o problema si nici nu va avea insa o folosesc ca pe a doua masina,probabil ca daca as fi mers zi de zi as fi ales polo diesel....1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00