Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.09.2019 în toate secţiunile
-
De la ultimul post am incheiat si concediul pe care anul acesta l-am facut in principal in Spania. Eu am mai fost in Spania dar nu cu masina si nu cu familia (am ajuns noi intr-un an pana in San Sebastian dar asta nu se pune...). Pentru ca nu suntem prieteni cu temperaturile mari, am decis sa facem concediul anul acesta in septembrie, lucru care ne-a ajutat avand in vedere ca masina a ajuns in iulie... De multa vreme cochetam sa prindem unul din marile tururi cicliste asa ca traseul l-am facut in asa fel incat sa ne intersectam cu Vuelta 2019. Nu suntem ciclisti inraiti (doar in limita conditiei fizice ?) dar stim tot/multe despre ciclism, mai ales doamna. Pentru ca nu ne place sa stam prea mult intr-un loc iata traseul Cluj - Verona - Andorra - Barcelona - Murcia - Malaga - Gibraltar - Tarifa - Sevilla - Toldeo - Madrid - Burgos - Bilbao - Colmar - Munchen - Cluj. In total 9300 km. Am fost 3 adulti (juniorul meu face cat un adult din multe puncte de vedere ...) si portbagajul plin. Portbagajul este suficient de incapator si daca iti place puzzle-ul atunci te descurci. Deci ziua 1 - Cluj-Verona. Pana la Budapesta am luat-o pe drumul cel mai rapid. In Budapesta am decis sa o luam pe M0 spre nord. Nu fusesem niciodata si cum nu aveam nici o graba am lasat navigatia masinii (care a tot vazut traffic jam) sa ne duca dupa cum a decis. Evident ca am ajuns prin centrul Budapestei si cred ca era mai simplu de M0 pe sud dar ... La iesire din Budapesta pe M1 spre Viena se lucreaza pe zeci de km asa ca am mers la pas. De la Gyor am luat-o spre Szombathely pe M86 - drum expres dar putin aglomerat tot din dorinta de a parcurge si alte trasee decat cele cu care eram deja obisnuiti. Dupa cativa zeci de km pe DN am trecut apoi granita in Austria si din nou pe autostrada spre Italia. Desi am mai fost prin zona, am retinut ideea de a reveni pe traseu pe DN si nu autostrada pe portiunea Graz - Villach. Dupa o bucata chinuitoare de autostrada in lucru dincolo de Udine (am crezut ca nu se mai termina...) am ajuns la Verona. Daca e Italia, e pizza si paste iar daca e Verona nu poate lipsi balconul Julietei Ziua 2 - Verona - Andorra pe traseul prin sudul Italiei si al Frantei. Intre Genova si Marsilia am mai fost dar de fiecare data pe DN de coasta. Autostrada este insa extrem de spectaculoasa (viaduct - tunel - viaduct - tunel etc.) si parcarile largi si frumos amenajate din Franta Dupa ce am trecut de zonele viticole din apropierea Marsilei si o ploaie torentiala in apropiere de Carcassonne Am ajuns la final de zi in Andorra. A fost a doua zi de testat eficienta la drum lung a Karoq-ului care s-a comportat exemplar. La urcare spre Andorra prin Foix, pentru ca era deja noapte, am apreciat deplin farurile full LED si efectul de cornering. Fiindca a doua zi - 1 septembrie - trebuia sa ne intersectam prima oara cu Vuelta 2019, in Andorra am avut supriza sa stam in acelasi hotel cu echipa Deceuninck–Quick-Step. Sa zicem totusi ca surpriza a avut pretul ei.... parcarea hotelului fiind rezervata pentru echipa, am parcat la un "pret de Andorra" intr-o parcare publica. Seara la o plimbare prin Andorra (de fapt in La Massana) Ziua 3 - Andorra si contactul cu atmosfera unui mare tur Pentru ca etapa din Andorra a insemnat un circuit prin "tara", am lasat masina intr-o parcare si am urcat si noi la finish pe Els Cortals d’Encamp. Ziua 4 si 5 am lasat, in principiu, masina la hotel si ne-am alaturat miilor de turisti din Barcelona. Totusi, daca am fost in Barcelona nu am ratat Montserrat-ul. Ziua 6 - Barcelona - Valencia - Alicante - Murcia In drum spre Valencia am incercat si drumul de coasta. In zona Valencia vezi intregi de livezi de portocali Valencia ... si una dintre cele mai mari piete din Spania. Daca esti in Spania nelipsitul Bocadillo! Alicante La finalul zilei in Murcia - la o teresa din piata catedralei cu cateva platouri de tapas si apoi la plimbare pe stradutele din oras Ziua 7 - de la Murcia la Malaga am luat drumul de coasta. In zona sunt vai intregi cu mii de hectare de sere/solarii de diferite dimensiuni in care cresc de toate. Drumul trece printr-o serie de statiuni cu diverse "stele"... Un mic ocol la Cabo de Gata. Majoritatea cursurilor de rau in aceasta zona sunt secate complet. Malaga seara. Daca inital parea cam pustiu ... cand am ajuns in zona centrala ne-a fost greu sa gasim un loc pentru o paella (de pui dupa gustul nostru...) si 1-2 sangria numai bune pentru caldurile care le-a prins! Ziua 8-a - ne apropiem de cel mai sudic punct al excursiei. In parcare alaturi de un alt Karoq de Spania. Gibraltar - nu, nu a luat foc si nici nu e vulcan.... Un fenomen extrem de interesant. Vantul bate dinspre est (stanga imaginii) si ridica vaporii care condenseaza cand ajung in varful stancii. Spre vest se formeaza un nor lung de cativa km. Ne-am asezat frumos la coada pentru a trece granita. Intre timp se mai deschide atmosfera si norul pare ca se destrama. Dupa o jumatate de ora intram in UK ... traversand pista aeroportului din Gibraltar ... Ne-am asigurat ca nu vine nimic nici din stanga si nici din dreapta ? Dupa ce gasim un loc de parcare (parcarea de la baza telecabinei care urca pe stanca e o gluma ....) facem si o mica plimbare prin oras spre telecabina. E un amalgam de toate "culorile". Departe insa de insula mama din toate punctele de vedere! Sus pe stanca se poate ajunge cu telecabina. Noi am cumparat biletele inainte (valabile 3 luni) si in felul acesta am scutit 30 min. de stat la coada. Se poate ajunge si cu ceva taxiuri. Pe stanca "legea o fac" maimutele care sunt in elementul lor. Teoretic sunt bine hranite (tot teoretic amenzile sunt substantiale daca le hranesti) dar daca gasesc fructe la le tine ai incurcat-o (cea din poza cu caruciorul pana nu a furat punga cu fructe nu s-a lasat...) Cei mai curajosi dintre noi eu mers si pe platforma de sticla. Eu am preferat sa simt beton sub picioare, mai ales ca in partea stanga a morcovului (stanga jos in poza) unul din straturile de sticla securit era spart.... Fiecare cu placerile lui! Din cauza umezelii foarte mari atmosfera este aproape irespirabila Dupa ce am dat un ocol Gibraltarului prin cel mai sudic punct al peninsulei, am stat o ora pentru a parasi UK ... ne-am indreptat spre Tarifa, cel mai sudic punct al excursiei. Marea Mediterana foarte agitata si un vant puternic (aici se pare ca tot timpul este vant dinspre est sau vest) Oceanul Atlantic foarte linistit si o plaja superba! Si daca la Capul Nord am ajuns cu Octavia, la cel mai sudic punct al Europei continentale (Capul Tarifa) am ajuns cu Karoq-ul. Pe istmul care desparte cele 2 ape In departare printre nori se zaresc coastele stancoase ale Africii6 points
-
Nimic special... Tiguan Allspace Highline. Opționale: 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone priza incarcare USB si AUX-IN Alarma antifurt "Plus" cu senzor supraveghere interioara, back-up horn si protectie antitractare App-Connect Tapiterie standard Drive Net Fara inscriptionare model si cilindree Incalzire sau ventilare stationara programabilã cu operare de la distanta prin telecomanda si programabila din computerul de bord Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Pachet iarna extins: scaune fata incalzite, locurile laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Priza Rear View Camera si Park Assist inclusiv Park Pilot Scaune fata ergoActive scaune sofer si pasager reglabile pe 14 directii, inclusiv reglaj pentru lungimea sezutului suport lombar cu reglaj electric pentru scaune sofer si pasager functie masaj pentru scaune fata scaune fata incalzite spatar fix scaune fata fara sertare sub scaune fata Servodirectie progresiva Side Assist Plus, Lane Assist, inclusiv Rear Traffic Alert Sistem proactiv de protectie pentru Front Assist, recunoaste situatiile potentialpericuloase si strange centurile de siguranta ale soferului si pasagerului din fata si inchide automat geamurile si trapa Soundsystem DYNAUDIO Excite Surround amplificator digital cu 10 canale difuzoare cu rezonanta scazuta si 1 subwoofer, putere 400 W Trapa din sticla panoramica Volan multifunctional piele incalzit cu padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie DSG4 points
-
2 points
-
Da. exact asa gandsc si eu. Eu detin Ford focus 3.5 2.0 tdci luat de nou - EGR picat la 40.000 km - fix dupa iesirea din garantie - cost inlocuire 2000 lei. Se regenereaza odata la 200 de km indiferent de regimul de mers. Trebuie sa fiu tot timpul atent la regenerari, sa nu opresc motorul, sa las sa finalizeze, trebuie sa am grija sa nu merg in oras, care daca are sistem de regenerare la relanti (cu al 5 lea injector) f sensibila la calitatea uleiului etc. Asta fara nici un fel de martor in bord! Motoarele cu DPF si GPF si EGR racit sunt motoare care nu merg doar cu aer curat ci sunt si inecate cu gaze pentru reducerea de emisii fix pe plaja de turatie aferenta mersului in oras (1500 - 3000 rpm). Aia cu racirea capului pistonului vara (cu gaze recirculate) mi se pare o tampenie. Chiar daca la benzina noxele sunt mai mici, si poate GPF-ul nu e asa agresiv, eu chiar vreau sa conduc masina asta in oras fara sa stau 10 min cu motorul pornit cand ajung la munca sau in orice alta parte sau sa dau ture ca tampitul prin cartier. Atat timp cat e EURO 6 eu zic ca e friendly si cu mediul.2 points
-
Trebuie sa se indrepte vremea ca sa faci o descriere masinii ?2 points
-
Salutare colegi. Acum cativa ani mi s-a pus pata pe Vw si nu pe orice VW ci pe un Golf 1 pe care l`am luat de la o cunostiinta si in care mi`am bagat banii si degetele putin, vreo 2 ani asa care a fost dealtfel si prima mea masina si care a devenit masina de zi cu zi pentru deplasarile la lucru ( pentru drumuri lungi am t3 sau sharan.. *t3 il vand*) Masina a fost stock cu motor de 1.6d , cod motor JK,grila cu 4 faruri. Primu lucru a fost sa golesc interiorul.I`am adaptat 2 scaune fata de Mini Cooper ( foarte comode) , cu tot felu de reglaje, iar pe spate am pus o bancheta de Ibiza 2007.Am adaptat si o tableta care merge prin bluetooth cu cd`playerul.S-a modificat si sonorizarea : s-a pus linie completa Alpine inclusiv subwoofer.S-a adaptat si un modul de coming home-leaving home.Am modificat grila, am trecut la cea cu 2 faruri, am pus fusta de GTI, am curatat tot ce a insemnat rugina. In interior am antifonat`o de la plafon si pana la motor cu panouri, inclusiv usi .Am refacut tapiteriile usilor si nu numai,iar intre scaune am adaptat o cotiera de la un Opel cu priza de 12v si suport de pahare in spate,s-a inlocuit pana si volanul. Legat de mecanica, s-a pus o turbina, filtru sport K&N, s-au schimbat fuzetele pe fata / spate.Am trecut la 5 prezoane.Pe fata s-au pus fuzete , cap planetara, pivot, perna aer+telescop de Golf 4 , iar pe spate butuci cu saboti de Polo 2014 si am adaptat 2 perne .Dealtfel s-au inlocuit si conductele de frana pe fata. Suspensia este in totalitate pe aer ( in portbagaj se vede butelia tapitata ) , fata se ridica independent de spate, NU am optat pentru ridicarea fiecarei *roti* pentru ca nu vreau sa danseze ca sa zic asa.Ridicarea precum si coborarea masinii se face dintr`o telecomanda ! Nu stiu cate mk1 coupe pe aer se afla in tara dar sunt mandru ca o am ! De facut la ea ar mai fi o vopsea noua, si retapitate scaunele/bancheta pentru a fi toate aceeasi nuanta. De mentionat este faptul ca am lucrat dupa program si ca singurul ajutor pe care l`am avut a fost de la bunul Dumnezeu ! Poze : https://imgur.com/a/fJWIrUl1 point
-
1 point
-
1 point
-
:Toderean in principiu 7 l/100. Vezi posturile mele din 4 si 16 septembrie din sectiunea de consumuri Karoq pentru mai multe detalii :Muale Merci. O sa trec si partea a doua doar sa am un pic de timp sa selectez "informatia"1 point
-
Lasand gluma la o parte, butonul chiar e necesar, dar nu poti bate gandirea germana!1 point
-
Din ce am inteles GPF-ul nu are regenerari active la fel ca cel de pe diesel asa ca nu e chiar acelasi lucru...1 point
-
E muuult mai bine acum , am aflat totul despre masina !1 point
-
Gata, am modificat primul mesaj După câteva luni, aș configura altfel: De scos: scaune ErgoActive trapă priză de 220V De adăugat: telefonie LTE DCC câțiva căluți1 point
-
Superbă. Asta a fost a doua mea opțiune și mi-au dat termen de livrare 40+ săptămâni. Așa am ajuns la Tiguan Allspace. Recunosc că îmi place mai mult spatele la Kodiak decât la Allspace. Plus că toate echipamentele opționale sunt mai ieftine la Skoda. Cu destul de mult.1 point
-
Eu cred ca o sa achizitionez niste jante de tabla pe 16, pun capace si pentru iarna sunt destul de ok. Mi-ar părea rau sa le deteriorez pe acestea. Cateva luni cat tine iarna e ok si cu capace... Succes!! O sa citesc ceea ce mi-ai lasat, mersi mult!1 point
-
Cutia o sa fie DQ250 (6 viteze) sau DQ 381(7 viteze), ambreiaj umed, no problem.1 point
-
1 point
-
Cel din poza e o varianta mai veche, posibil astea mai noi sa fie ceva mai bune (au incarcare la 5A fata de cel din poza care este la 3.8A). Se pot recomanda dar depinde de buget. Dintre cele inteligente sunt ok Ctek sau Genius dar sunt destul de scumpe, iar problema cu astea inteligente, este ca daca uiti ceva lumini sau radio aprins si iti descarca bateria sub 9V parca, nu mai pornesc incarcarea si dau eroare. Trebuie legata o alta baterie in paralel ca sa pacalesti redresorul, sa inceapa incarcarea, dupa care o poti deconecta.1 point
-
1 point
-
@Bakkrapentru informatia de mai sus, cand ai treaba prin AFI Mall, da-mi de stire si iti dau o cafea, eu eram convins ca se aplica tuturor masinilor noi, inclusiv celor inmatriculate in 2017. Am facut ITP-ul de urgenta in seara asta, imi expirase de o saptamana si eu mai stateam linistit un an.1 point
-
Noua, cu rabla si discount de la dealer sunt aproape sigur ca nu sare de 15500. Eu zic sa mergi la reprezentanta pt o oferta personalizata inainte sa iei decizia.1 point
-
Am condus si 150 si 190 (proprietar de 190), nu am observat o diferenta notabila intre ele. Ambele sunt lenese. As merge in orice zi pe 220 benzina minim.1 point
-
1 point
-
Salut , Revenind la probelma mea cu pornirea grea in anul trecut, am rezolvat problema dupa o patanie superba in Arad cand mi-a murit motorul in mers dupa 300 km ... Inainte de a ajunge la cazare cu 3 km in urcare pe calea ferata, norocul meu ca nu venea nici un tren. Am fost ajutat de un baiat super de treaba m-a ajutat sa pornesc masina (cu deodorant spray, nu aveam altceva la indemana) dupa ce ajung la cazare opresc motorul totul bine, am umblat sa caut un mecanic cu un tester sa vad erori ceva ... Senzor temperatura combustibil si geometrie variabila blocata (turbina infundata de tot), imi zice mecanicul ca el nu are vreme de asa ceva si sa caut alt mecanic dupa mi-a luat bani (ghinionul meu, ca nu aveam cum sa stau mult in Arad ca eram dus pt sustinerea licentei). Cu telefoane si cautari si nervi, m-a ajutat un tip de la bbs(blue byte solution) sa imi caut o pompa de amorsare sa vad ce si cum e Am inceput sa trag motorina cu gura sa vad daca vine usor motorina din rezervor pana la filtru, totul perfect pana aici Am legat popma de amorsare dupa filtru de motorina sa vad daca vine ceva din filtru si ghici ce venea mai mult aer decat motorina ... Am anulat filtrul( l-am legat pe direct si l-am amorsat) am zis hai sa vad daca ii dau o cheie, merge si a pornit mai greu aprox in 3 sec de tinut la automat, fericire maxima ?? Intre timp cautam deja platforma sa ma duca acasa dar ma usca de bani in jur de 1200 ron ... Si sa vezi ca am facut o tura cu pompa anulata si a mers foarte bine masina Am fost si am cautat un filtru de motorina Mann l-am schimbat si in acel moment am observat ca locasul de la vechiul filtru era defect juca T-ul de la retur( si atunci am realizat ca toata problema de anul trecut a fost defapt un filtru de motorina de 2 bani) si de atunci nu am mai avut nici o problema cu masina. Doar cu toate probleme astea cu oprit motor in mers si dat la automat mi-am imbaxit turbina si s-a stricat actuatorul, dar dupa o curatare profesionista si reglat cum trebuie merge masina foarte bine. Acuma m-am lamurit cu chestiile ieftine puse le masina. Va doresc multi km fara probleme1 point
-
Nu o schimb, nici de-al dracului. Sta in garaj non stop, nu folosesc masina decat rar, iarna si mai rar. La 12.35 V mai are o gramada de tras, mai duce 1-2 ani pe putin. Start-stop nu exista, e dezactivat Tu nu ai avut Exide.1 point
-
1 point
-
Folia se aplica pe interior si a fost extraordinara pe timpul verii, dar am dat-o jos deoarece noaptea ma deranja pe drumurile patriei nesemnalizate, nemarcate, neiluminate, pline de gropi, carute si utilaje nesemnalizate. Pentru ca inchide putin, insesizabil ziua, noapte iti de impresia ca porti ochelari de soare si poate fi periculos. In oras, unde in general nu e coplet bezna e ok. Pretul a fost de 400ron.1 point
-
Tara de origine Franta nu inseamna ca masina e terminata. Inca un lucru care e total subiectiv e cel referitor la jantele pe 18. Poate asa a fost configurata masina de noua. Iar faptul ca are PS4 inseamna ca cineva a investit in lucruri de calitate in masina nu neaparat ca nu a menajat-o. Nu toata lumea are jante pe 16.1 point
-
Pe principiul oare ce mai văd weekend-ul ăsta...am descoperit Muzeul etnografic Pal Haszmann ( Cernat - Covasna) ca parte a Székely Nemzeti Múzeum ( nu vă faceți sânge rău încercând să-l căutați pe net întrucât are site 100% in limba maghiară deși domeniul e ro). Însă mă bucur că l-am descoperit. Întrece cu mult imaginația a ceea ce poate să ofere un muzeu "sătesc"....o combinație între muzeul satului și o istorie incipientă a "locomobilului". Exponatele sunt de o valoare inestimabilă cred.1 point
-
1 point
-
De unde temerea asta? masina e noua nu ceva jaf second cu km dati inapoi. Problemele cu dpf-ul apar de la utilizarea necorespunzatoare, sau de la uzura/defectarea unor piese/senzori care nu mai fac posibila regenerarea. Ca se infunda/strica dpf-ul e fix din cauza piesei dintre volan si scaun, care ignora orice eroare si cand apare in bord martoul spirala, opreste si porneste motorul si merge mai departe, mergand pe premiza lasa-o ca merge asa pana bubuie. Masinile dupa 2010-2011 nu mai merg asa, e un lant de piese interconectate, iar cand una se defecteaza (ex. senzor, egr) se defecteaza totul. Stiti voi ceva caz de dpf infundat la o masina cumpara de noua in primii 5 ani?0 points
-
Inca un drum de munte.. minunata noastra tara, 4ore jumatate Brasov - Buc .. macar m-am mai distrat un pic pe serpentine .. in limita aglomeratiei Mai las o poza de pe instagramul masinii, pentru toti fanii care ma vaneaza cu dislike ❤️ luv u all, puteti sa v-o puneti ca wallpaper ?0 points
-
Ce mai multe detalii vrei joky ?. Cu Certificatul de Inmatriculare (Talon) te duci la reprezentanta si pe baza seriei de sasiu afla ce vopsea ai pe masina si comanzi acel kit pentru retus. OK ? O seara buna-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00