Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.09.2019 în toate secţiunile
-
Incep cu necesarele: 5G1863391K 82V - Center console storage compartment 5G1863328D 82V - Insert for stowage compartment 5NA980611 - Wireless Charger Module 4B0971978B - 6-Pin Connector Housing Mufa de 6 pini ar trebui sa contina: pin 1: +12V 0,5mm red/blue catre panoul de sigurante (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare de la amplificatorul Dynaudio) pin 2: Semnal pornire dinspre uitatea de navigatie din torpedo. 0,5mm yellow/red to grey connector on infotainment unit pin 5 (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare dinspre amplificatorul Dynaudio) pin 3: Data/LIN bus from infotainment unit. 0,5mm yellow/blue to grey connector on infotainment unit pin 11 pin 4: Masa/impamantare. 0,5mm brown to ground pin 5: 0,5mm white to 73-pin plug C pin 14 on BCM (T73c/14) (la mine era deja folosit pentru ca am Keyless access - cei ce au Keyless se leaga la acest fir deja prezent.) Masina mea avea deja mufa de 4 pini (cea de culoare beige) catre antena GSM din cotiera asa ca a trebuit doar sa o mut in consola centrala, sa trag al 5-lea fir (pinul 5) si sa mut toate firele in noua mufa de 6 pini. Iar mufa violeta de tip fakra se duce catre amplificatorul Dynaudio (black fakra connector) - aceasta e antena GSM si e optionala. La fel, a fost mutata din cotiera in consola centrala. Codari necesare: [5F] Information Electronics -> Coding -> Byte 15 -> select: - bit 0 Baseplate - bit 1 Antenna_baseplate (necesar doar daca ati relocat si antena GSM) - bit 5 Wireless_charging_availability Verificati inainte sa va apucati daca navigatia voastra stie asa ceva (eu aveam MIB2, e posibil ca MIB1 sa nu stie!) Scheme utile: Rezultatul final (eu am adaugat si iluminare ambientala): P.S: Mesajul de incarcare si iconita specifica apar doar pe navigatia de facelift ! Cea de non-FL nu stie sa afiseze dar functioneaza fara probleme.6 points
-
Deranjand linistea Scotiei. P.s-Nu am ajuns la viteze care sa depaseasca limita legala pe acea portiune de drum, scopul a fost sunetul. VID-20190925-WA0000.mp44 points
-
@Bakkrapentru informatia de mai sus, cand ai treaba prin AFI Mall, da-mi de stire si iti dau o cafea, eu eram convins ca se aplica tuturor masinilor noi, inclusiv celor inmatriculate in 2017. Am facut ITP-ul de urgenta in seara asta, imi expirase de o saptamana si eu mai stateam linistit un an.2 points
-
Cum nu a mai existat de ceva timp preocupare pentru software-ul lui kodi am zis sa incerc ceva nou: un update de firmware la MIB in modul autodidact....si culmea este ca mi-a si reusit. Nu sunt necesare multe: în primul rând trebuie să faci rost de un firmware (ceea ce nu este deloc simplu...), apoi un stick sau sdcard de min 8gb pe care sa copiezi in mod corect firmware-ul ( cu strangerea de inima ca nu ai de unde sa stii 100% daca este un fisier corect), un obdeleven(sau o ustensilă asemanatoare) necesar activarii developer mode in 5F( nici asta nu e simplu desi este doar o Adaptare intrucat in prealabil trebuie modul de diagnosticare comutat din VW sau OBD in Developer, altfel nu accepta modificarea) si ulerior dupa update, pentru eliminarea codului de eroare rezultat din update in 5F (mi-a luat jumatate de zi sa inteleg cum se foloseste un calculator in modul Programator cu HEX si Xor ca sa generez codul variabil corect si sa-l introduc)... Dar rezultatul este cel asteptat: de la firmware 1240 din 2017 acum ne bucuram de 1382 din 11.2018...si cu vise de a face rost si de ultimul 1440.2 points
-
in cartea masinii scrie doat atat vw 507.00. PS. 0w30( 58.7 la 40gr si 11.9 la 100gr)vara este mai subtire decat 5w30(67.5 la 40gr si 11.7 la 100gr) la prima cheie.2 points
-
Pentru acea persoana care mi-a dat "Downvote" , dragul meu, rezumatul postarii mele este "nu baga ulei de floarea soarelui in motor doar pentru ca producatorul uleiului spune ca lubrefiaza, baga ce recomanda producatorul automobilului" . Ca sa fiu si ontopic, pot fi uleiuri bune fara aprobari dar chiar vreti sa riscati ? La mine pt 1.8TSI gen 3 cu Valvoline SynPower XL-III 5w30 nu am avut lipsa deloc intre schimburi . Ca temperaturi, am avut maxim 111 in oras, in exterior nu a depasit 104.Astept rezultatul analizei de ulei uzat acum. Urmatorul schimb o sa fie Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 sau Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 ( cele de la Shell sunt acelasi ulei, difera doar denumirea, una generala si alta pt VW) doar ca sa compar cu Valvoline.2 points
-
orice vw se simte cel mai bine cu vw 504/507. daca e 0w-30 in loc de 5w-30 cu atat mai bine. axioma!2 points
-
2 points
-
8 proprietari, wow. Lumea pe-aici strâmbă din nas de la 2 în sus. E bună de ţinut pentru nepoţi, te vor iubi maxim.2 points
-
Nu lua in derâdere astfel de practici. Eu i-am recomandat unui prieten tot cu kodi sa îi facă încă de nou o sfințire. Nu a vrut sa asculte spunând că sunt prostii ce nu ajută la nimic si de atunci îi papă cu 1-2 litri mai mult la suta de km față de al meu. Cu doar 200 lei sfintire promotională ar fi economisit aprox 2000 lei/an numai din diferența de consum...2 points
-
Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.1 point
-
Cand am citit titlul ma asteptam la o masina clasica, in schimb e o adunatura de marci intr-o caroserie de Golf I. Spor in continuare!1 point
-
Dupa aproximativ 1500km cu masina incerc sa imi exprim o parere comparativa in principal cu fosta masina, Mk5 GTI, pe care am avut-o de peste 7 ani. In general sunt foarte multumit si incantat de Mk 7R, pe care il voi intretine cat mai bine posibil si de care sigur ma voi atasa foarte mult. Plusuri: - in mare parte datorate evolutiei: - stabilitate ( totusi este primul 4motion pe care il am), - insonorizare - clar peste mk5, pe care il antifonasem complet- podea, plafon,usi, portbagaj - multe dotari noi pt mine: DCC, keyless Minusuri:- aici sunt chestii pe care eu le simt ca mici minusuri, dar pe care altii s-ar putea sa nu le simta la fel... - spatiul interior lateral mi se pare putin mai mic decat in Golf 5 - buzunarele din usi imi par foarte inguste spre spate, mereu lovesc in partea de sus cu ceasul ( unora le-ar parea rau de masina, altora de ceas ) - scaunul, dat la minim in jos mi se pare ca ofera totusi o pozitie prea inalta - parca la manevre de parcare, sau viraje aproape pe loc, raza de viraj este apreciabil mai mare decat la golf 5....nu cred ca este o iluzie1 point
-
1 point
-
Corect. E un retrofit ușor. Mai rău e sa cumperi o mașina cu probleme la motor, cutie, etc1 point
-
Daca vrea SH benzina isi tine si mai bine pretul... din pacate Decat sa regreti, mai bine ia din start 190cp. boss. mai bine sa fie decat sa nu fie.1 point
-
1 point
-
Si acum sa va zic si de micul incident din concediu....... dupa ce am intrat in Grecia si am trecut de Serres , s-a schimbat si vantul ca directie si am inceput sa aud de la portbagaj de sus un suierat care nu il mai auzisem pana acum , care se amplifica cu cresterea vitezei . Cand am oprit dupa Salonic la Olympus Plazza am verificat daca totul e in regula si la prima vedere nu parea nimic in neregula . Era chiar sub nasul meu problema ..... lipsea un capac de la bara transversala..... Mare moment de WTF ce am avut atunci...... Cunoscatorii acestor tip de bare stiu care este sistemul de prindere al acestuia , nu cade nici lovit cu pumnul , se clipseaza foarte ferm . Singura oprire facuta a fost intr-un OMV din Bulgaria sa alimentez , dupa care am tras in parcare si am mers la partea cu terasa , maxim 10 minute am stat cu masina nesupravegheata. In benzinarie erau mai multe masini "tunate" cu pustani stransi intr-un colt. Alta explicatie nu am , decat ca a fost furat .... . Intre timp , ajutat de @Andrei_72 , am reusit sa identific capacul si sa il comand.... in acest moment "e pe vine"1 point
-
Mersi de informatie, dar raman pe 5w30, fiecare face ce si cum doreste, si crede ca este mai bine ptr el. Eu unde am cautat, am gasit ptr seat toledo 2014 cbza doar 5w30, 0w30 nu, sigur este mai ok pe frig si la porniri 0w, dar eu zic ca ptr mine este mai ok 5w30.1 point
-
In plus, VW e mult mai flexibil la discounturi, decat la Skoda, unde politica e foarte rigida1 point
-
Masina ta este facuta pentru norma 504 benzina. Pentru aceasta norma (504/507) VW spune ca sunt bune 2 vascozitati: 0W30 si 5W30. In traducere libera a limbii romane, ambele sunt OK, pentru o masina din grupul VAG care solicita la ulei aceasta norma. NU strici masina, cu niciun ulei care respecta aceste 2 vascozitati. Si referitor la al 2 lea post al tau, unde specifica VW sa pui "doar" 5W30? Ideea e ca nu e nicio pb nici cu 5W30, dar e mai ok un 0W30 ( mai ales ca 1.2tsi e cu distributie pe lant? unde o ungere mai buna la pornire ar fi mai bine venita )1 point
-
Non stop (ca restul bordului). Nu stiu daca am inchis ala de 3 ori in 3 ani asa ca nu vad rostul sa ma complic. Am si reglaj de intensitate din navi, e ce trebuie1 point
-
1 point
-
La drumuri scurte, si mai ales iarna un 0W30 e f bun. In plus este pe lista uleiurilor aprobate de VW pentru norma 504/507, ca si vascozitate.1 point
-
Nu conteaza ce spune producatorul uleiului ( ca ei recomanda, ca sugereaza ... e apa de ploaie, trebuie doar ceva ce respecta normele cerute de producator); conteaza doar ce spune producatorul motorului . Iti iei ulei ce respecta norma ceruta de producator. Pentru 1.8/2.0 gen 3 ( rev "A") ai 502.00 pentru schimb la maxim 1 an sau 15000km sau 504 pentru maxim 2 ani sau 30000km . Dupa ce gasesti uleiuri ce respecta normele alea tine doar de experiente obiective ( teste de ulei uzat ) sau subiective ( cum se aude, cum arata ... ) ce iti iei.1 point
-
1 point
-
Opiniile unei persoane care este foarte bine documentata inclusiv pe acest subiect. ,,Uleiul Vag OE 504.00-507.00 este exact același ulei cu Aral Super Tronic LL3 5w30. Nu are absolut nici o modificare a compoziției , nici o personalizare, vine din aceeași fabrică, provine din aceleași loturi. Se găsesc informații despre asta pe motor-talk.de. Prin urmare as alege varianta mai convenabilă la preț. Aral este o firmă serioasă chiar dacă face parte din concernul BP ca și Castrol, nu au fost plângeri legate de calitate, au un statut care le dă o anumită independență. Ce analize am găsit cu uleiuri Aral arătau bine. Așa că fie ulei din bidoanele Aral, fie din cele ,,originale" poi fi folosite fără strângeri de inimă. Cu mențiunea firește, să fii atent de unde le procuri. Rowe și Total am certitudinea că sunt uleiuri excelente, am vorbit despre asta. Dacă vrei să le încerci este decizia ta, eu doar atât pot spune: sunt excelente!'' ,,Castrol a decăzut atunci când BP a fost nevoit să achite despăgubiri în urma dezastrului platformei Deep Water Horizon. BP a utilizat și fondurile Castrol, companie din portofoliul său. Au fost niște ani în care a fost haos la nivel de companie. Cel mai tare au fost afectate produsele destinate gamei Vag, Castrol Edge a fost descoperit că avea un punct de aprindere de doar 190 și ceva de grade, proprietarii reclamau consum de ulei. Au vrut să taie din costuri și au relocat o parte din producție și asta a fost un adevărat fiasco. Grupul VAG a vrut să îi dea o mână de ajutor partenerului de afaceri de atâta timp și au creat împreună cu BP o societate Quantum care livra ulei oem. Quantum era de fapt tot Castrol. Nemulțumirea clienților nu a putut fi stinsă și la sfârșitul 2017 au făcut altă mișcare, au renunțat la Castrol și au trecut la Aral. Aral este o altă marcă din portofoliul BP dar are un alt statut și fondurile i-au rămas intacte. În plus Aral este o firmă respectată și are o reputație neafectată.'' Despre Ravenol 5W30ll VMP: ,,Ravenol VMP este ceea ce se cheamă un ulei foarte bun. PAO din belșug, esteri, pachet de aditivare Lubrizol customizat, bazele folosite sunt foarte pure, testat și rastestat în colaborare cu cei de la Audi Motorsport. Adică pentru dezvoltarea lui s-au alocat resurse importante, lucru foarte rar întâlnit la o firmă mică cum este Ravenol. Nu am folosit și am să explic de ce. În primul rând nu am o mașină care să solicite așa ceva chiar dacă trebuie să folosesc norma Vag 504.00-507.00, nu circul în condiții care necesită din partea uleiului astfel de performanțe. Deci stric orzul pe gâște. Chiar dacă este un ulei excelent nu îl recomand oricărei mașini. Sunt destule analize făcute pe ,,tigăi" unde Ravenol a dat rezultate la fel de proaste ca orice alt ulei. Dacă bagi VMP atunci mașina trebuie să fie într-o stare tehnică la fel cum e uleiul adică excelentă. Un injector cu probleme, un egr care nu lucrează bine și faci VMP-ul muci așa cum ai face orice ulei. Ravenol face uleiuri bune, nu elixire pentru reîntinerirea motoarelor. Oamenii după ce dau 250 lei pe un bidon au așteptări nerealiste. Situația se schimbă dacă îți cunoști mașina, o ai de nouă, ai avut grijă de ea și mai ales ai un profil de conducere care să pună la treabă un astfel de ulei. Uleiurile mele preferate până acum, din tot ce am folosit le știu toți cei care mi-au citit postările: Rowe Hightec Multi Synt Dpf 5w30 și Total Quartz Ineo LL 5W30. Rezultate bune verificate prin analize, simt că sunt ce trebuie pentru mașina mea. '' ,,Ravenol VMP 5w30 USVO am scris despre el, trebuie să ai o mașină, un profil de conducere care să pună în valoare calitățile sale. Nu mi se pare că reprezintă o alegere economică pentru trafic urban. Da, va proteja excelent, dar va avea durata de viață semnificativ diminuată plus că ți se va părea cam zgomotos deoarece nu prea va fi la temperatura de lucru. Pentru drumuri lungi pe autostradă se schimbă situația și acolo va fi în elementul lui.''1 point
-
Sa rugineasca uniform, da. Sa rugineasca si sa se uzeze total aleator (neuniform, doar pe alocuri), nu. Inseamna calitate proasta a ansamblului de franare placuta/disc.1 point
-
e de vanzare unul aici pe forum , aproape de bugetul tau , cu motorul de 2.0 tdi :1 point
-
Pe principiul oare ce mai văd weekend-ul ăsta...am descoperit Muzeul etnografic Pal Haszmann ( Cernat - Covasna) ca parte a Székely Nemzeti Múzeum ( nu vă faceți sânge rău încercând să-l căutați pe net întrucât are site 100% in limba maghiară deși domeniul e ro). Însă mă bucur că l-am descoperit. Întrece cu mult imaginația a ceea ce poate să ofere un muzeu "sătesc"....o combinație între muzeul satului și o istorie incipientă a "locomobilului". Exponatele sunt de o valoare inestimabilă cred.1 point
-
? De fiecare data cand vin aici, merg in josul paginii sa dau like, dupa care iar imi amintesc ca nu se poate. Am luat deja teapa de mai mult de 10 ori. Te-ai dat ceva azi, nu gluma. Ma bucur ca ai prins vreme buna, fara vreme buna traseele astea nu prea sunt recomandate, peisajul facand mare parte din atmosfera. Sa vezi pe un traseu din asta ce frumos injuri cutia manuala pe urcare, atunci iti dai seama din plin ca iti lipseste ceva. Drum bun si in siguranta maine.1 point
-
Merita facut cel putin odata, au drumuri foarte bune, si cu toate ca la inceput taxele mi s-au parut aberante, dupa ce am parcurs drumul si am vazut parcarile, punctele de vizita, harta care ti-o dau la intrare cu ce poti sa faci (inclusiv unde poti sa te opresti sa vezi marmote sau alte puncte de interes) mi-am dat seama ca taxa nu este mare deloc. Grossglockner e spectaculos de privit deci facut neaparat pe vreme cat se poate de buna, cu soare, drumul este lat, se conduce destul de usor. Mult mai solicitant a fost Stelvio, le-am facut in aceasi saptamana, fara trafic, ca am mers foarte devreme. Primele 2 poze Grossglockner, iar ultima Stelvio (drumul pe Stelvio comparat cu GG e mult mai ingust, asfalt mai prost, mai mult trafic- motociclisti- si mai dai si de cate un autobuz)1 point
-
Stroboscopul este o scula banala, care n-ar trebui sa lipseasca nici unui mecanic amator de masini vechi, nu sa existe cate unul pe judet . E ca si cum te-ai duce sa ceri imprumut un patent. Ineficient, cel putin zis. Eu mi-am luat stroboscop cu turometru digital si avans programabil. Recomand un stroboscop cu turometru sau un turometru aditional, pt. reglajele de carburatie. Pt ca oricat de mult te-ai increde in ureche e mai bine sa poti citi daca ai 700, 750, 800 sau 850 de RPM. Asta am descoperit eu.1 point
-
Sa te poarte sănătos. Părerea mea îi ca tu nu ai avut nevoie de sfaturi ci doar ai vrut sa ne spui ce mașina îți cumperi! PS: revizii făcute la 15.000 km? Dar are ultima intrare in service în februarie, in urma cu 45.000 km??? La numărul de kilometri parcurși, cu revizii la 15.000 km, ar trebui să aibă o revizie pe luna! Dar noi sa din sănătoși, că fiarele se repara! Nu mai cita inutil postul anterior, se sanctioneaza!1 point
-
Ma amuza ce abordari au unii, nu prea ati folosit taxi-uri in alte capitale ale lumii nu? Masina fiind taxi este servisata mult mai des, verificata mult mai bine decat alte masini rulate in alte conditii (fiindca asa impune legea etc) Motoarele acelea sunt FOARTE fiabile, duc 500k km lejer servisate ok (si sigur a fost servisat ok, vezi pct 1) DPF se poate curata profesional, la un service dedicat (cu aparatura in acest sens), care scoate un dpf minim 99% ca nou cu garantie minim 12 luni (daca nu e topit, si sigur e ok daca merge bine masina la o prima vedere), cost aprox 800 lei cu tot cu montat demontat etc. Cutia DSG de pe aceste modele este una foarte fiabila daca este servisata la timp (si probabil a fost, vezi pct 1), sansa sa aiba probleme pe mecatronic sunt mici. Cat despre ambreiaje, daca inca nu au fost schimbate pana acum, probabil vor trebui schimbate in urmatorii 50 000km, dar nu este un capat de drum, e o procedura standard, odata cu ea se face si revizia de ulei + filtru. Dar e posibil sa fi fost deja schimbate, fiind taxi rulat mult in oras. Franele si suspensia sunt consumabile si e normal sa trebuiasca schimbate la un moment dat, dar ma indoiesc ca ti-o da cu ele facute varza, totusi masina aia cara oameni si nu oi, trebuie sa le ofere un confort. Interiorul si uzura din interior, ati fi surprinsi cat de bine arata unele taxi-uri la 350k+ km. In cel mai rau caz se cumpara niste protectii de pedale noi (aliexpress, 50 lei), se retapiteaza volanul si iese ca unul nou din fabrica (250 lei ~ ), se mai schimba 1-2 butoane tocite sau zgariate (50-150 lei.. se gasesc si noi si sh destule). Un detailing ca la carte interior / exterior si ar trebui sa fie OK pe partea asta de aspect. Daca ai acces la un istoric complet al masinii si gasesti toate servisarile facute ok, poate si unele lucruri ca ambreiajele + volant schimbate .. cu atat mai bine. Verificata masina pe diagnoza, mers cu ea si facute diverse teste. Daca totul e ok din cele de mai sus, eu as lua-o la banii aia. Nu inteleg ce se sperie unii asa de kilometraj, in conditiile in care 50% din masinile aduse din afara se invart in jurul acelui kilometraj (nu si in bord evident). @Dtc2010 sunt curios ce decizie ai luat / iei cu masina, daca o cumperi sa ii faci o prezentare te rog in aria corespunzatoare (masina mea)1 point
-
Eu ii dau dreptate - putin confort - cat am stat si eu la volan , am simtit confort , dar a fost putin ptr ca a trebuit sa ma dau jos - putina tehnologie - aici chiar are dreptate , orice avion de dupa 2010 are mai multa tehnologie decat masina asta ... jenant - putin off-road - sunt absolut convins ca cei care i-au dat masina sa o testeze l-au lasat doar putin de tot sa iasa de sosea in off-road , poate chiar deloc Prin urmare , deoarece putini o pastreaza , nici dl Mihai Iancu si nici eu nu am pastrat masina ... eu am predat cheile , m-am urcat in 7P si m-am dus acasa Asa ca 7P e mult peste - confort cat am chef , ca e a mea si pot sta la volan cat vreau eu , off road la maxim , ma duc la pescuit si sta masina scoasa de pe asfalt toata ziua , etc Acum depinde daca vi de la mercedes sau daca vii de la mercedes ... ca nu e tot aia1 point
-
Pai ca sa iti dai seama ca e termostatul de vina era simpla o logare cu vagcomul. Puteai vedea usor ca apa nu sare de o anumita temperatura. Sigur era si caloriferul ? sa nu fi fost doar termostatul ?1 point
-
Discurile spate se uzeaza prematur din cauza franei de mana electrice + autohold (dupa cum scrie si mai sus). Incep cu concluzia personala si detaliez. Am schimbat placutele de frana fata/ spate la 50k (cele de pe spate aratau mai rau fata de cele de pe fata), iar discurile pe spate prezentau urme de uzura mult mai pronuntata fata de cele de pe fata. Am ridicat problema la seful de service (reprezentanta) si am incercat o schimbare a discurilor pe garantie (cum s-a facut in UK - citisem pe forumul de acolo). Nu am rezolvat ceva pentru ca mi s-a comunicat ca nu este o uzura alta decat cea normala.... Pe la 75k, la revizia facuta la aceeasi reprezentanta mi s-a comunicat ca trebuie schimbate discurile pe spate pentru ca prezinta uzura ridicata. Am readus in discutie problema dar fara rezultat - uzura este aceea aferenta a 75k.... Am schimbat discurile si placutele atat fata cat si spate la 101k (nu in reprezentanta, la aprox. 50% din pret). Cele de pe spate aratau dupa cum le vedeti in cele 2 poze. Mentionez ca cei 101k km au fost facuti in principal extraurban, masina este folosita zilnic sau la 2-3 zile diferenta (maxim), cu functia de autohold permanent (mi s-a parut foarte utila). Dupa schimbare nu am mai folosit functia, iar discurile nu prezinta urme de uzura atipica dupa primii 15k. In concluzie, consider ca este un defect de fabricatie (frana de mana electrica utilizata impreuna cu functia autohold) dar este dificil de demonstrat intrucat apare intr-o perioada lunga de utilizare (dupa 50k, ceea ce inseamna aprox 2 ani). In tari cu sustinere puternica din partea ANPC sunt sanse mari de reusita (ex UK) dar nu este cazul nostru.0 points
-
Si primavara deja vei incepe sa completezi... Daca masina ta nu este facuta ptr 0w30... Iarna intr-adevar este minunat.-1 points
-
Repet, am detinut un opel corsa (2003) 12. 16v, 75000 km reali. ( in general aceste masini papa ulei pe paine in romanica... Toate au '130000' km, real peste 250000...) Cu ulei de fabrica 5w30, nu a papat nici un gram tot anul, am decis sa ii pun ulei full sintetic ptr ca ii dadeam des in gura (motor mic)... Repet: cu ulei 5w30 de fabrica, nu a papat deloc ulei tot anul, si respectiv vreo 10000km, la revizie am pus 0w30 full sintetic, si toata iarna nu a papat un gram, dar primavara a inceput sa dispara un sfert din joja la 500km... si toata iarna respectiv 4500 km nu a papat deloc... Deci daca ai motorul conceput ptr un anumit ulei, cu un altul mai subtire, vara vei completa... Nu vreau sa risc si cu toledo... Nu are sens. Nu am nevoie de 0w ptr ca plec din garaj, la temperaturi ok chiar si iarna... 5w este suficient, plus ca mai ales vara vede forje destule, si nu am chef sa merg cu ulei de completare in portbagaj. Daca as face doar drumuri scurte si numai in oras, cum faceam cu corsa, hai sa zic ca incercam... Dar asa, nu mersi, pun ce zice fabricantul. ptr ca el specifica 5w30, nu zice si, sau 0w 30...-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00