Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.09.2019 în toate secţiunile
-
@ShadoWzZ arata mai misto cu fisheye effect Daca tot am facut softul .. am instalat si airbox-ul de RS7 impreuna cu un filtru de aer oem vw nou, evident probabil castigul e minim, dar daca tot o aveam.. de ce sa n-o montez .. .. am vazut ca mai toti tunerii recomanda totusi "upgrade"-ul asta (ce-i drept.. impreuna cu un intercooler wagner, care va veni si el.. candva ) Filtrul vechi dupa 5k km era plin de nisip, praf, insecte, mizerie etc... si cutia avea in ea mult nisip si praf, nu stiu de unde dracu atata .. in doar 5k km ? Cred ca il voi schimba odata la 5k km de acum incolo (si restul la 10k ca pana acum). Vai cate planuri de modificari si imbunatatiri mai am pentru masina ... in ultima vreme au aparut foarte multi pitici ?4 points
-
Salut! Dupa ce am "spamat" topicul "Achizitie Passat CC" am ramas cu masina din pozele de mai jos, cumparata din Mures de la fostul proprietar care o avea din 2016. Masina este din 2010: 2.0 TDI, 170cp. Unele dotari: DSG Faruri xenon (Anul viitor o sa trebuiasca sa fac ceva cu acea banda led) ACC DCC Interior piele cu ventilatie Desi m-am informat referitor la problemele pe care le poate avea pe forum, norocul nu a tinut cu mine si pompa de inalte avea inceput de span. Partea buna este ca am primit recomandarea sa merg la @EEXCALADE de la @deenman si @Justin91, iar problema a fost depistata si remediata la timp (si va multumesc pentru asta ). Pompa a fost inlocuita cu una CP3, pentru a scapa de stresul spanului. De asemenea, am facut la Eexcalade si schimbul uleiului de la DSG, deoarece avea 47k km de la ultimul schimb. O alta problema pe care masina o avea era ca se comporta ciudat la denivelari. Aceasta problema a fost rezolvata prin reglajul geometriei, al carui rezultat este intr-una din pozele de mai jos. Mi s-a spus ca unghiul de cadere nu se poate regla si diferenta prea mare poate fi din fuzeta/brate, dar se poate afla doar prin incercari. Din pacate nu am avut inca timp sa trec si prin alta parte pentru constatare. Deoarece se auzea din partea stanga un scartait din bord, am dat jos trimul si am lipit banda de panza pe clipsuri si in locurile de contact, insa scartaitul nu a disparut cu totul pe drumurile "mai bune". Pentru curatarea plafonului si a stalpilor (si nu numai) am ales sa folosesc Meguiar`s APC (diferenta se poate vedea in poza, insa urmele lasate de copilul mic pe plafon nu au disparut in totalitate). Pentru hidratarea pielii am folosit Koch Chemie Leather Star (ramas de la fostul proprietar), pentru plastice am comandat Top Star, iar pentru chedere nu mai retin numele produsului (era ramas in masina). Saptamana viitoare urmeaza sa primeasca un set de jante de iarna (St Moritz), iar cat de curand (sper) trecerea la softul dinainte de Dieselgate. (Poza la interior este facuta de fostul proprietar, intre timp a devenit mai curat)3 points
-
3 points
-
Eu nu inteleg - daca esti din Galati , cum adica ai fost pana la Galati ? Si cine e din Arad ? Si ce treaba au tiganii ? etc ...2 points
-
316k km. Schimbat ulei, filtre. Am trecut de la Valvoline la Motul deoarece am auzit numa de bine de el si am zis sa il incerc si eu. Am anulat clapeta de preincalzire combustibil deoarece scapam putin vacuum pe la ea. Momentan traseul de vacuum este simplificat maxim. (Mai putine griji pe cap) Si inlocuit amortizoarele pe fata. Am mutat pernele de pe amortizoarele vechi reglabile V-max, pe un set de amortizoare stock OEM. Pot sa zic ca am castigat la comfort bine, iar la stabilitate nu am simtit diferente, ceea ce e bine. Si inca un avantaj e ca masina o pot face de offroad acum inainte, cu V-maxx, la 8bari imi statea cat stock de sus, iar acum am mai castigat vreo 3-4 cm. Nu am poze cu setupul asta, dar voi face curand si postez + celelalte 2 nivele prestabilite ce le-am modificat dupa ce am pus noile amortizoare (mi-am mai setat unul de mers foarte low, la limita sa nu rup aripile cand virez, si un nivel unde e mai inalta ca ride height-ul cu vreo 3 cm). Ce sa zic, masina merge bine, nu am avut probleme cu ea deloc in ciuda abuzului de putere, ceea ce inseamna ca reteta actuala este una buna, si sincer, nu cred ca voi mai urca mai sus. Cel putin, nu curand. Probabil o turbina mai mare doar cand 2260-ul va da semne de slabiciune si atunci un + de 20-30 cp din soft. Asa light Las si cateva poze ce le-am mai facut pe parcurs. Ultima poza e ride height-ul (nivelul de mers normal ).2 points
-
La drumuri scurte, si mai ales iarna un 0W30 e f bun. In plus este pe lista uleiurilor aprobate de VW pentru norma 504/507, ca si vascozitate.1 point
-
daca o pui in stg, nu o poti lipi de tunelul oglinzii ca mai trtebuie sa ai loc sa bagi/scoti alimentarile daca vrei sa dai camera jos.... alimentarea camera spate si HK3, ambele se baga in camera cu unghi de 90 gr, destul de fortat ca se ncalica cat de cat. asa a iesit la mine... vom vedea.... n am termiat de montat ptr ca e foarte dificil sa bagi ambele cabluri prin tapiterie astfel incat sa nu se vada nimic. ... cel de la camera spate este foarte gros mai am sa trag alimentarea camerei spate de la stalpul dintre usi, sa o duc la camera si s o leg la sigurante. maine... ca trebuie sa dau bancheta jos. eu am ales traseul pe la pragul lung de plastic de sub usi.. e destul de complicat dar, iese fain1 point
-
Eu am comandat Shell ECT 0w30,am acum Total Ineo LL 5w30(are deja 10.000 km).1 point
-
1 point
-
Edit: Pana acum am retinut Ravenol VMP (USVO ?) 5W30 si Mobil 1 ESP Formula 5W30.1 point
-
Felicitari pt masinuta...este boNba tapiteria de piele face interiorul mult mai placut si elegant...si usor de curatat (daca aveam textil aveam interiorul aruncat la ce au facut copiii in masina) Una peste alta, urmaresc topicul si balesc???? brgds1 point
-
1 point
-
1 point
-
Opiniile unei persoane care este foarte bine documentata inclusiv pe acest subiect. ,,Uleiul Vag OE 504.00-507.00 este exact același ulei cu Aral Super Tronic LL3 5w30. Nu are absolut nici o modificare a compoziției , nici o personalizare, vine din aceeași fabrică, provine din aceleași loturi. Se găsesc informații despre asta pe motor-talk.de. Prin urmare as alege varianta mai convenabilă la preț. Aral este o firmă serioasă chiar dacă face parte din concernul BP ca și Castrol, nu au fost plângeri legate de calitate, au un statut care le dă o anumită independență. Ce analize am găsit cu uleiuri Aral arătau bine. Așa că fie ulei din bidoanele Aral, fie din cele ,,originale" poi fi folosite fără strângeri de inimă. Cu mențiunea firește, să fii atent de unde le procuri. Rowe și Total am certitudinea că sunt uleiuri excelente, am vorbit despre asta. Dacă vrei să le încerci este decizia ta, eu doar atât pot spune: sunt excelente!'' ,,Castrol a decăzut atunci când BP a fost nevoit să achite despăgubiri în urma dezastrului platformei Deep Water Horizon. BP a utilizat și fondurile Castrol, companie din portofoliul său. Au fost niște ani în care a fost haos la nivel de companie. Cel mai tare au fost afectate produsele destinate gamei Vag, Castrol Edge a fost descoperit că avea un punct de aprindere de doar 190 și ceva de grade, proprietarii reclamau consum de ulei. Au vrut să taie din costuri și au relocat o parte din producție și asta a fost un adevărat fiasco. Grupul VAG a vrut să îi dea o mână de ajutor partenerului de afaceri de atâta timp și au creat împreună cu BP o societate Quantum care livra ulei oem. Quantum era de fapt tot Castrol. Nemulțumirea clienților nu a putut fi stinsă și la sfârșitul 2017 au făcut altă mișcare, au renunțat la Castrol și au trecut la Aral. Aral este o altă marcă din portofoliul BP dar are un alt statut și fondurile i-au rămas intacte. În plus Aral este o firmă respectată și are o reputație neafectată.'' Despre Ravenol 5W30ll VMP: ,,Ravenol VMP este ceea ce se cheamă un ulei foarte bun. PAO din belșug, esteri, pachet de aditivare Lubrizol customizat, bazele folosite sunt foarte pure, testat și rastestat în colaborare cu cei de la Audi Motorsport. Adică pentru dezvoltarea lui s-au alocat resurse importante, lucru foarte rar întâlnit la o firmă mică cum este Ravenol. Nu am folosit și am să explic de ce. În primul rând nu am o mașină care să solicite așa ceva chiar dacă trebuie să folosesc norma Vag 504.00-507.00, nu circul în condiții care necesită din partea uleiului astfel de performanțe. Deci stric orzul pe gâște. Chiar dacă este un ulei excelent nu îl recomand oricărei mașini. Sunt destule analize făcute pe ,,tigăi" unde Ravenol a dat rezultate la fel de proaste ca orice alt ulei. Dacă bagi VMP atunci mașina trebuie să fie într-o stare tehnică la fel cum e uleiul adică excelentă. Un injector cu probleme, un egr care nu lucrează bine și faci VMP-ul muci așa cum ai face orice ulei. Ravenol face uleiuri bune, nu elixire pentru reîntinerirea motoarelor. Oamenii după ce dau 250 lei pe un bidon au așteptări nerealiste. Situația se schimbă dacă îți cunoști mașina, o ai de nouă, ai avut grijă de ea și mai ales ai un profil de conducere care să pună la treabă un astfel de ulei. Uleiurile mele preferate până acum, din tot ce am folosit le știu toți cei care mi-au citit postările: Rowe Hightec Multi Synt Dpf 5w30 și Total Quartz Ineo LL 5W30. Rezultate bune verificate prin analize, simt că sunt ce trebuie pentru mașina mea. '' ,,Ravenol VMP 5w30 USVO am scris despre el, trebuie să ai o mașină, un profil de conducere care să pună în valoare calitățile sale. Nu mi se pare că reprezintă o alegere economică pentru trafic urban. Da, va proteja excelent, dar va avea durata de viață semnificativ diminuată plus că ți se va părea cam zgomotos deoarece nu prea va fi la temperatura de lucru. Pentru drumuri lungi pe autostradă se schimbă situația și acolo va fi în elementul lui.''1 point
-
Hai ca erau cativa copii pe acolo si n-am vrut sa le termin copilaria prematur Curajos, curajos eram daca ma inscriam si la "Loudest Pipes" ??1 point
-
Stii cum poti sa obtii un consum foarte mic, si cu cheltuieli aproape inexistente? Nu folosesti masina. 6% ajungi la viteza de autostrada mers constant, unde nu o sa ajungi niciodata. Daca ajungi la 3% cu oras combinat sa zici merci. Acu ia si calculeaza pretul pieselor/elementelor de pe masina si vezi in cate zeci de mii de km iti amortizezi investitia. Daca o faci din pasiune, te inteleg. Daca o faci pt consum, e fix pix.1 point
-
La benzinare nu stiu cat e de indicata pasla - sunt temperaturi ceva mai mari decat la diesel pe acolo. La G4 tin minte ca nici nu era recomandat (si nu aveau din fabrica) scut intreg, cum au dieselele.1 point
-
Asa cum zicea si Ionescu George mai sus, cel mai bun ulei pentru TSI este Ravenol VMP USVO 5W30. Urmatoarele 2 variante imediat dupa Ravenol, ar fi: Mobil 1 ESP Formula 5W30 sau Motul Specific 504/507 SAE 5W30. Toate variantele de mai sus se gasesc la vanzare. PS: Eu as merge pe Ravenol, chiar daca e un pic mai scump - are cele mai bune specificatii1 point
-
Revin cu feedback dupa aproape 2 ani. Inca am anvelopele, rezista eroic la abuz cele de pe fata pe o masina de ~350CP. Clar raman convins ca PS4 sunt cea mai misto guma de strada la ora actuala. Poate le egaleaza altele la anumite capitole, dar ca pachet(viata + rafinament + aderenta la rece + rezistenta la abuz + aderenta pe ud) nimic nu se atinge de ele.1 point
-
Sa te poarte sănătos. Părerea mea îi ca tu nu ai avut nevoie de sfaturi ci doar ai vrut sa ne spui ce mașina îți cumperi! PS: revizii făcute la 15.000 km? Dar are ultima intrare in service în februarie, in urma cu 45.000 km??? La numărul de kilometri parcurși, cu revizii la 15.000 km, ar trebui să aibă o revizie pe luna! Dar noi sa din sănătoși, că fiarele se repara! Nu mai cita inutil postul anterior, se sanctioneaza!1 point
-
Nu stiu ce pret are masina de te face pe tine sa o iei in considerare, dar pe mine ma sperie doar descrierea ta. Orienteaza-te catre o clasa mai inferioara pe care ti-o poti permite intr-o stare mai rezonabila. Taximetristul sigur nu a tinut cont de temperatura ulei/lichid de racire sau schimburi de ulei profilactice si nu la 30.000 cum recomanda producatorul. Fiind fost taxi, cred ca materialele din interior sunt cel putin zgariate. Descrierea mai sus am facut-o pentru masina. Acum pentru ca tu vrei sa o tii in jur de 7 ani... cred ca e no go pentru toata lumea. Ce pret are masina, din curiozitate?1 point
-
?daca iti spun ca mașina o folosea pentru drumuri la munte cu rulota, mă crezi ? Utilitatea carligului se dovedeste atunci cand ai o vecina fara senzori de parcare la mașină, credema pe cuvant ca are numarul indoit in toate partile ?1 point
-
Bad news for me Masina din pacate a plecat de la mine, a ajuns la Bucuresti unde deja a fost inmatriculata. A fost o masina la care am tinut mult si care nu m-a suparat niciodata. Sper ca noul proprietar sa aibe grija de ea asa cum am avut si eu. Din cate am inteles este membru vwforum, daca doreste sa continue topicul este invitatul meu. Ca planuri de viitor s-ar putea sa vina un Phaeton sau un Touareg tot ca masina de weekend/concedii, dar vedem, sanatosi sa fim. Ultimele poze pe care i le-am facut..0 points
-
"Loudest pipes" era concursul de loudest exhaust Una peste alta masina zice ca mai sunt vreo 20 de zile pana la revizie, asa ca astept cu interes sa vina momentul. Pana atunci trebuie sa actualizez RCA si Casco. Scumpa masina asta...0 points
-
Daca cel 'scurt' se monteaza la benzinare, atunci de ce are cele doua gauri de admisie aer (nu-s naca duct, dar pe aproape) pentru cutie? Nu este de ajuns ca nu acopera nimic?0 points
-
Nu se compara Dunlop cu Michelin niciodata indiferent de model, citeste impresiile colegilor care au luat Dunlop, se uzeaza prematur, cele mai zgomotoase........Daca tu esti multumit de ele, nu inseamna ca sunt mai calitative, marci premium sunt doar 3, Michelin, Good-Year, Continental, Bridgestone, Pirelli, restul clasa a 2 a .-1 points
-
M-am uitat pe site la Ravenol si pentru modele US cu injectie directa nu recomanda VMP USVO 5W30, ci variante cu SAE (SSO SAE 0W-30, SSL SAE 0W-40, VMP SAE 5W-30, SMP SAE 5W-30, WIV III SAE 5W-30 sau HLS SAE 5W-30). Mobil in schimb recomanda varianta cunoscuta (Mobil 1 ESP Formula 5W30). Mi-a mai fost recomandat si Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W40.-1 points
-
Nu conteaza ce spune producatorul uleiului ( ca ei recomanda, ca sugereaza ... e apa de ploaie, trebuie doar ceva ce respecta normele cerute de producator); conteaza doar ce spune producatorul motorului . Iti iei ulei ce respecta norma ceruta de producator. Pentru 1.8/2.0 gen 3 ( rev "A") ai 502.00 pentru schimb la maxim 1 an sau 15000km sau 504 pentru maxim 2 ani sau 30000km . Dupa ce gasesti uleiuri ce respecta normele alea tine doar de experiente obiective ( teste de ulei uzat ) sau subiective ( cum se aude, cum arata ... ) ce iti iei.-1 points
-
Si primavara deja vei incepe sa completezi... Daca masina ta nu este facuta ptr 0w30... Iarna intr-adevar este minunat.-1 points
-
orice vw se simte cel mai bine cu vw 504/507. daca e 0w-30 in loc de 5w-30 cu atat mai bine. axioma!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00