Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 9 Noiembrie 2024
-
Anual
10 Noiembrie 2023 - 9 Noiembrie 2024
-
Lunar
10 Octombrie 2024 - 9 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
3 Noiembrie 2024 - 9 Noiembrie 2024
-
Astăzi
10 Noiembrie 2024 - 9 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
24.09.2019 - 24.09.2019
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2019 în toate secţiunile
-
@ShadoWzZ arata mai misto cu fisheye effect Daca tot am facut softul .. am instalat si airbox-ul de RS7 impreuna cu un filtru de aer oem vw nou, evident probabil castigul e minim, dar daca tot o aveam.. de ce sa n-o montez .. .. am vazut ca mai toti tunerii recomanda totusi "upgrade"-ul asta (ce-i drept.. impreuna cu un intercooler wagner, care va veni si el.. candva ) Filtrul vechi dupa 5k km era plin de nisip, praf, insecte, mizerie etc... si cutia avea in ea mult nisip si praf, nu stiu de unde dracu atata .. in doar 5k km ? Cred ca il voi schimba odata la 5k km de acum incolo (si restul la 10k ca pana acum). Vai cate planuri de modificari si imbunatatiri mai am pentru masina ... in ultima vreme au aparut foarte multi pitici ?7 points
-
Salut! Dupa ce am "spamat" topicul "Achizitie Passat CC" am ramas cu masina din pozele de mai jos, cumparata din Mures de la fostul proprietar care o avea din 2016. Masina este din 2010: 2.0 TDI, 170cp. Unele dotari: DSG Faruri xenon (Anul viitor o sa trebuiasca sa fac ceva cu acea banda led) ACC DCC Interior piele cu ventilatie Desi m-am informat referitor la problemele pe care le poate avea pe forum, norocul nu a tinut cu mine si pompa de inalte avea inceput de span. Partea buna este ca am primit recomandarea sa merg la @EEXCALADE de la @deenman si @Justin91, iar problema a fost depistata si remediata la timp (si va multumesc pentru asta ). Pompa a fost inlocuita cu una CP3, pentru a scapa de stresul spanului. De asemenea, am facut la Eexcalade si schimbul uleiului de la DSG, deoarece avea 47k km de la ultimul schimb. O alta problema pe care masina o avea era ca se comporta ciudat la denivelari. Aceasta problema a fost rezolvata prin reglajul geometriei, al carui rezultat este intr-una din pozele de mai jos. Mi s-a spus ca unghiul de cadere nu se poate regla si diferenta prea mare poate fi din fuzeta/brate, dar se poate afla doar prin incercari. Din pacate nu am avut inca timp sa trec si prin alta parte pentru constatare. Deoarece se auzea din partea stanga un scartait din bord, am dat jos trimul si am lipit banda de panza pe clipsuri si in locurile de contact, insa scartaitul nu a disparut cu totul pe drumurile "mai bune". Pentru curatarea plafonului si a stalpilor (si nu numai) am ales sa folosesc Meguiar`s APC (diferenta se poate vedea in poza, insa urmele lasate de copilul mic pe plafon nu au disparut in totalitate). Pentru hidratarea pielii am folosit Koch Chemie Leather Star (ramas de la fostul proprietar), pentru plastice am comandat Top Star, iar pentru chedere nu mai retin numele produsului (era ramas in masina). Saptamana viitoare urmeaza sa primeasca un set de jante de iarna (St Moritz), iar cat de curand (sper) trecerea la softul dinainte de Dieselgate. (Poza la interior este facuta de fostul proprietar, intre timp a devenit mai curat)2 points
-
Azi am reusit sa fac doua lucruri: sa ma vad cu @CZR de la care am primit busonul de ulei Racingline, probabil cea mai buna varianta de a nu avea scapari de vapori de ulei in zona busonului si totodata am reusit sa fac si Operatiunea 6: demontarea protectiilor de pe burta si aplicarea protectiei anticorozive de la Teroson- o ceara galben-maronie plus montarea de suporti pt cric de Audi A3.2 points
-
De la ultimul post am incheiat si concediul pe care anul acesta l-am facut in principal in Spania. Eu am mai fost in Spania dar nu cu masina si nu cu familia (am ajuns noi intr-un an pana in San Sebastian dar asta nu se pune...). Pentru ca nu suntem prieteni cu temperaturile mari, am decis sa facem concediul anul acesta in septembrie, lucru care ne-a ajutat avand in vedere ca masina a ajuns in iulie... De multa vreme cochetam sa prindem unul din marile tururi cicliste asa ca traseul l-am facut in asa fel incat sa ne intersectam cu Vuelta 2019. Nu suntem ciclisti inraiti (doar in limita conditiei fizice ?) dar stim tot/multe despre ciclism, mai ales doamna. Pentru ca nu ne place sa stam prea mult intr-un loc iata traseul Cluj - Verona - Andorra - Barcelona - Murcia - Malaga - Gibraltar - Tarifa - Sevilla - Toldeo - Madrid - Burgos - Bilbao - Colmar - Munchen - Cluj. In total 9300 km. Am fost 3 adulti (juniorul meu face cat un adult din multe puncte de vedere ...) si portbagajul plin. Portbagajul este suficient de incapator si daca iti place puzzle-ul atunci te descurci. Deci ziua 1 - Cluj-Verona. Pana la Budapesta am luat-o pe drumul cel mai rapid. In Budapesta am decis sa o luam pe M0 spre nord. Nu fusesem niciodata si cum nu aveam nici o graba am lasat navigatia masinii (care a tot vazut traffic jam) sa ne duca dupa cum a decis. Evident ca am ajuns prin centrul Budapestei si cred ca era mai simplu de M0 pe sud dar ... La iesire din Budapesta pe M1 spre Viena se lucreaza pe zeci de km asa ca am mers la pas. De la Gyor am luat-o spre Szombathely pe M86 - drum expres dar putin aglomerat tot din dorinta de a parcurge si alte trasee decat cele cu care eram deja obisnuiti. Dupa cativa zeci de km pe DN am trecut apoi granita in Austria si din nou pe autostrada spre Italia. Desi am mai fost prin zona, am retinut ideea de a reveni pe traseu pe DN si nu autostrada pe portiunea Graz - Villach. Dupa o bucata chinuitoare de autostrada in lucru dincolo de Udine (am crezut ca nu se mai termina...) am ajuns la Verona. Daca e Italia, e pizza si paste iar daca e Verona nu poate lipsi balconul Julietei Ziua 2 - Verona - Andorra pe traseul prin sudul Italiei si al Frantei. Intre Genova si Marsilia am mai fost dar de fiecare data pe DN de coasta. Autostrada este insa extrem de spectaculoasa (viaduct - tunel - viaduct - tunel etc.) si parcarile largi si frumos amenajate din Franta Dupa ce am trecut de zonele viticole din apropierea Marsilei si o ploaie torentiala in apropiere de Carcassonne Am ajuns la final de zi in Andorra. A fost a doua zi de testat eficienta la drum lung a Karoq-ului care s-a comportat exemplar. La urcare spre Andorra prin Foix, pentru ca era deja noapte, am apreciat deplin farurile full LED si efectul de cornering. Fiindca a doua zi - 1 septembrie - trebuia sa ne intersectam prima oara cu Vuelta 2019, in Andorra am avut supriza sa stam in acelasi hotel cu echipa Deceuninck–Quick-Step. Sa zicem totusi ca surpriza a avut pretul ei.... parcarea hotelului fiind rezervata pentru echipa, am parcat la un "pret de Andorra" intr-o parcare publica. Seara la o plimbare prin Andorra (de fapt in La Massana) Ziua 3 - Andorra si contactul cu atmosfera unui mare tur Pentru ca etapa din Andorra a insemnat un circuit prin "tara", am lasat masina intr-o parcare si am urcat si noi la finish pe Els Cortals d’Encamp. Ziua 4 si 5 am lasat, in principiu, masina la hotel si ne-am alaturat miilor de turisti din Barcelona. Totusi, daca am fost in Barcelona nu am ratat Montserrat-ul. Ziua 6 - Barcelona - Valencia - Alicante - Murcia In drum spre Valencia am incercat si drumul de coasta. In zona Valencia vezi intregi de livezi de portocali Valencia ... si una dintre cele mai mari piete din Spania. Daca esti in Spania nelipsitul Bocadillo! Alicante La finalul zilei in Murcia - la o teresa din piata catedralei cu cateva platouri de tapas si apoi la plimbare pe stradutele din oras Ziua 7 - de la Murcia la Malaga am luat drumul de coasta. In zona sunt vai intregi cu mii de hectare de sere/solarii de diferite dimensiuni in care cresc de toate. Drumul trece printr-o serie de statiuni cu diverse "stele"... Un mic ocol la Cabo de Gata. Majoritatea cursurilor de rau in aceasta zona sunt secate complet. Malaga seara. Daca inital parea cam pustiu ... cand am ajuns in zona centrala ne-a fost greu sa gasim un loc pentru o paella (de pui dupa gustul nostru...) si 1-2 sangria numai bune pentru caldurile care le-a prins! Ziua 8-a - ne apropiem de cel mai sudic punct al excursiei. In parcare alaturi de un alt Karoq de Spania. Gibraltar - nu, nu a luat foc si nici nu e vulcan.... Un fenomen extrem de interesant. Vantul bate dinspre est (stanga imaginii) si ridica vaporii care condenseaza cand ajung in varful stancii. Spre vest se formeaza un nor lung de cativa km. Ne-am asezat frumos la coada pentru a trece granita. Intre timp se mai deschide atmosfera si norul pare ca se destrama. Dupa o jumatate de ora intram in UK ... traversand pista aeroportului din Gibraltar ... Ne-am asigurat ca nu vine nimic nici din stanga si nici din dreapta ? Dupa ce gasim un loc de parcare (parcarea de la baza telecabinei care urca pe stanca e o gluma ....) facem si o mica plimbare prin oras spre telecabina. E un amalgam de toate "culorile". Departe insa de insula mama din toate punctele de vedere! Sus pe stanca se poate ajunge cu telecabina. Noi am cumparat biletele inainte (valabile 3 luni) si in felul acesta am scutit 30 min. de stat la coada. Se poate ajunge si cu ceva taxiuri. Pe stanca "legea o fac" maimutele care sunt in elementul lor. Teoretic sunt bine hranite (tot teoretic amenzile sunt substantiale daca le hranesti) dar daca gasesc fructe la le tine ai incurcat-o (cea din poza cu caruciorul pana nu a furat punga cu fructe nu s-a lasat...) Cei mai curajosi dintre noi eu mers si pe platforma de sticla. Eu am preferat sa simt beton sub picioare, mai ales ca in partea stanga a morcovului (stanga jos in poza) unul din straturile de sticla securit era spart.... Fiecare cu placerile lui! Din cauza umezelii foarte mari atmosfera este aproape irespirabila Dupa ce am dat un ocol Gibraltarului prin cel mai sudic punct al peninsulei, am stat o ora pentru a parasi UK ... ne-am indreptat spre Tarifa, cel mai sudic punct al excursiei. Marea Mediterana foarte agitata si un vant puternic (aici se pare ca tot timpul este vant dinspre est sau vest) Oceanul Atlantic foarte linistit si o plaja superba! Si daca la Capul Nord am ajuns cu Octavia, la cel mai sudic punct al Europei continentale (Capul Tarifa) am ajuns cu Karoq-ul. Pe istmul care desparte cele 2 ape In departare printre nori se zaresc coastele stancoase ale Africii2 points
-
Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.1 point
-
Salutare si bine v-am regasit! Dupa o pauza de aproape 5 ani in care am avut o sumedenie de BMW-uri, incepand de astazi, (cred ca) sunt din nou revenit in grupul VAG. Poate va asteptati ca masina cu care am revenit sa fie ceva fresh, abia scoasa din tipla, dar va anunt ca nu e chiar asa. Este vorba despre un Audi A4 B5 din 2000. Dotarile sunt pretty much standard: - airbaguri - radio casetofon + magazie cd - climatronic - oglinzi electrice si incalzite - proiectoare -geamuri electrice fata etc. Masina a ajuns la mine printr-un concurs de imprejurari si am hotarat sa o pastrez si poate (de ce nu) sa incep sa imi pun amprenta asupra ei. Este ceva ce voi face pe o perioada mai lunga de timp, cu multe detalii si poze (de aici si titlul topicului). Daca e sa fac o lista cu modificari, here it goes: - in primul rand, inmatricularea pe numele meu - alte jante (de preferat modelul de pe S3 sau S4) - reparat/inlocuit ceasuri de bord - sorturi noroi fata/spate OEM (asta e o obsesie de-a mea) - volan 3 spite in piele - tips dublu spate - ceva arcuri pentru a cobori garda la sol - bara fata de S4 - grila capota Kamei sau S4 - cheie briceag - alte chestii legate de design etc pentru ca la motorul asta, pe parte de performante, n-am ce face. Daaar, inainte de tot si toate, trebuie sa vad exact cum remediez urmatoarea problema: masina are momente in care porneste foarte greu; invarte, dar nu porneste, trage intrerupt si chiar se opreste in mers. Iar daca se opreste, porneste foarte greu si dupa 1000 de incercari. A pornit insa foarte rapid dupa ce i-am dat curent (posibil sa fie si bateria pe duca). Pe langa asta, turometrul e dat peste cap (probabil a fost vreun istet care a incercat candva sa ii dea km inapoi si a stricat motorasul), iar ceasurile de bord raman aprinse si noaptea (lumineaza incet - voi reveni cu poze). Daca stie cineva cum sa remediez treaba asta sau care ar fi cauza, va rog postati aici. Tragand linie si facand un rezumat, pot spune ca sunt incantat de masina asta, chiar daca nu se compara cu nimic din ce am avut inainte :))))) si sper sa iasa ceva frumos din ea. Orice idei sau pareri sunt binevenite, deoarece critica nu poate fi decat constructiva. Poze mai jos:1 point
-
Oups, am vrut sa scriu mai bine decat actualul e-Golf My bad, sorry! Si da, teoretic ai dreptate. Practic, nu! Mergand pe gandirea "merg mai bine pe toate planurile sau deloc" in vreo 20 de ani ajungi la Porsche sau Bentley... Cumpararea unei masini, orice fel de masina ar fi ea si in orice gama de pret, reprezinta un compromis implicit pe care ori il accepti ori nu... Intotdeauna o sa fie loc de mai bine, daca ai si banii necesari pentru acel "mai bine". Si Golf-ul 7 a venit cu suspensie spate semi-independenta pe motorizarile slabe (la Seat/Skoda si pe cele medii) si fete de usi din plastic dur pe spate si tot s-au vandut bine masinile pentru ca suficienti oameni au convenit ca sunt ok cu acel compromis. La fel o sa fie si cu ID. 3-ul... La fel cum suspensia spate semi-independenta era un regres fata de modelul anterior si oamenii urlau ca masina o sa-si piarda stabilitatea si ca nu mai e confortabila si bla bla... N-a fost asa! Asa e si acum. Suna prost "tambure pe spate" in loc de discuri de frana. Da! Dar o masina electrica oricum "franeaza" cel putin 50%, mai ales in oras, fara sa foloseasca franele. Asa ca ce conteaza ce fel de sistem de franare are pe spate daca oricum e cvasi-inutil?! Da, suna mai bine "discuri spate de 310mm" in loc de "tambure" si clar arata mai bine si mai "masina viitorului" dar n-ar fi folositi si ar costa mai mult o eventuala inlocuire a placutelor si discurilor, chiar daca si aia mai rara. E asa un fel de... "daca exista tehnologie de frane ceramice eu de ce inca am discuri de otel?!" si raspunsul este simplu. Pentru ca raportul dintre cat dai si ce primesti(sau cat este de util) nu este favorabil si eficacitatea lor nu-si merita costul crescut in cazul acesta. Cu atat mai mult cu cat masina vine cu baterii de capacitati mai mult decat decente care costa destul de mult si ei sunt nevoiti sa taie din costuri oriunde pot pentru a pastra un pret cat mai mic si a face masina accesibila tuturor oamenilor. Aceasta masina se vrea a fi ce a fost atat Beetle-ul cat si Golf-ul la vremea lor, o masina decenta accesibila intregului popor. Acum evident ca cine vrea mai mult nu are decat sa plateasca mai mult si va primi mai mult; cuvantul de ordine al acestei masini este "accesibil" ceea ce, in cam orice industrie de pe planeta, se poate echivala cu "compromis" Stiind cat de mult franez folosind frana, adica doar cand opresc masina sau in situatii de urgenta pentru ca in rest nu ma apropii de pedala aia, dar si avand tambure pe e-Up!, totusi o masina cat un Golf de grea, are 1.250Kg, si cu 210Nm, adica mai mult decat un 1.0 / 1.2 TSI(care vin din fabrica cu discuri pe spate), eu sunt ok cu sistemul asta de franare. Nu asta este unul dintre dezavantajele masinii pentru mine. Sincer sa fiu, nu l-am luat in calcul nici ca avantaj nici ca dezavantaj, efectiv mi-a fost indiferent acest lucru avand in vedere cat de putin conteaza la genul asta de masina... Si nu, nu se fac doar 30.000 de unitati. Acela este numarul de rezervari facute deja, si platite, pentru ID.3 1ST. Modelul ID. 3 1ST este un model special de lansare, de aceea se si numeste First(1ST), care vine cu niste optiuni care n-or sa mai fie disponibile dupa ce masina se lanseaza in productia de serie; adica niste culori, tapiterii si alte chestii inutile. Cand incepe productia de serie or sa fie disponibile toate modelele si toate bateriile si abia atunci o sa avem si preturi pentru fiecare versiune in parte. Strict personal pentru mine e cam mult 40.000 pentru 1ST. Astept ceva mediu la 35.000 (25.000 dupa subventia de la stat) care sper sa vina de la Seat (care-mi si pare mai ok ca design). Clar nu ma uit la bateria mare, sunt foarte happy cu cea medie si chiar si cu cea mica (personal vreau masina asta doar pentru oras si drumuri rare la mare/munte sau in apropierea Bucurestiului, ceea ce e ok si cu bateria mica; pentru drumuri cu adevarat lungi pastrez termica), si ca dotari pachetul mediu de la editia 1ST mi se pare decent. Daca Seat o sa ofere masina asta cu motorul mic, nu cel de 200CP, cu bateria medie si pachetul mediu de dotari la 35.000 o sa o cumpar. Daca nu, exista si alte alternative pe piata!1 point
-
1 point
-
1 point
-
eu am VDO , temperatura ulei , presiune ulei si voltmetru ........pt remperatura si presiune am senzorii montati cu o reductie in 3 pt a pastra si senzorul masinii in locasul sondei de presiune.......presiunea imi indica 1 bar la relanti si 3-5 in sarcina cu motorul la 90 grade .......temperatura intre 90-120 la turatie mare .......voltmetrul 12-15 aici cred ca greseste caci pe aparat nu trec de 14,3 cu motor pornit.........practic am tras 4 fire pt ele , alimentare si masa pt functionare si iluminat legate pe contact si cate un fir pt senzor presiune-temperatura......am ales sa le pun pe bord caci asa am gasit suport , sunt foarte utile si arata beton.. [/IMG]1 point
-
Limita raportata de VCDS pt 2.0 tdi EA289 este 70 grame sau 0.175 litri, nu merge formula de pe google1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Desi nou Polo a crescut in dimensiuni (suprafata frontala a crescut - 2.04mp la 2.12mp), drag area a scazut cu 4%. A nu se confunda Cd cu Cx. Sunt doua lucruri total diferite. Totul se datoreaza imbunatatirilor facute sub masina. Datorita adaugarii carenajelor s-a putut renunta la air dam (banda aia neagra de sub spoilerul fata). Chestia aia elastica care multi zic ca este pusa sa o auzi cand parchezi la brodura .... --- Am mai adaugat cateva poze in care sunt exemplificati curentii de aer in jurul unei masini.1 point
-
Personal imi doresc lucruri utile, tehnologie. Vreau confort, ergonomie, autonomie. Cred ca cei care se suie intr-o masina si apasa pe plastic/bat in el prima data, nu au decat sa il plateasca. Da, ma intereseaza calitatea suprafetei materialelor. Sa nu se deformeze, decoloreze, sa nu emane mirosuri, se se curete usor, sa nu se zgarie usor. Nu tin ca masina sa arate extraordinar la exterior (ca doar nu o conduc de afara si o privesc cum arata), iar la interior trebuie sa imi asigure functiile scopului pentru care am luat-o. Masina nu-i ceva de 'fala', este doar o masina cu care te deplasezi. Evident, fiecare vede lucrurile in felul lui.1 point
-
1 point
-
pe de alta parte nu imi iau masina doar ca sa ma coste mai putin transportul cu ea. ca pe ideea asta orice motor de peste 1.6 e dauna totala la consum. nu mai zic de viteze de autostrada. e un cumul de factori, unde pretul de transport conteaza, dar nu e singurul si nici cel mai important. asa, iti pot face la comanda una fara scaune, tapiterii, sisteme de siguranta si altele, dar ieftina si cu autonomie imensa1 point
-
1 point
-
1 point
-
316k km. Schimbat ulei, filtre. Am trecut de la Valvoline la Motul deoarece am auzit numa de bine de el si am zis sa il incerc si eu. Am anulat clapeta de preincalzire combustibil deoarece scapam putin vacuum pe la ea. Momentan traseul de vacuum este simplificat maxim. (Mai putine griji pe cap) Si inlocuit amortizoarele pe fata. Am mutat pernele de pe amortizoarele vechi reglabile V-max, pe un set de amortizoare stock OEM. Pot sa zic ca am castigat la comfort bine, iar la stabilitate nu am simtit diferente, ceea ce e bine. Si inca un avantaj e ca masina o pot face de offroad acum inainte, cu V-maxx, la 8bari imi statea cat stock de sus, iar acum am mai castigat vreo 3-4 cm. Nu am poze cu setupul asta, dar voi face curand si postez + celelalte 2 nivele prestabilite ce le-am modificat dupa ce am pus noile amortizoare (mi-am mai setat unul de mers foarte low, la limita sa nu rup aripile cand virez, si un nivel unde e mai inalta ca ride height-ul cu vreo 3 cm). Ce sa zic, masina merge bine, nu am avut probleme cu ea deloc in ciuda abuzului de putere, ceea ce inseamna ca reteta actuala este una buna, si sincer, nu cred ca voi mai urca mai sus. Cel putin, nu curand. Probabil o turbina mai mare doar cand 2260-ul va da semne de slabiciune si atunci un + de 20-30 cp din soft. Asa light Las si cateva poze ce le-am mai facut pe parcurs. Ultima poza e ride height-ul (nivelul de mers normal ).1 point
-
Gata si 4 motion! Cutie mai scurta, sa ma ajute cu plecarea de pe loc, am studiat raportul cel mai convenabil, si chiar e ok. Inainte la 100 kmh era cam subturata cu treapta 6, acum e perfect si la plecare, si la drum lung. Planetare refacute pt ca s-a modificat lungimea ansamblului cutie+motor, a trebuit sa fac o placa adaptoare intre cutie si cutie de transfer pt a iesi cu un unghi corect catre spate. Cardan refacut complet, grup si planetare spate tot asa din mai multe componente (am studiat in programe nuturile de pe diferite axe in asa fel sa se pupe lungimile, imi place ca la vw poti face multe combinati, fara sa fie nevoie de sudura sau alte soluti proaste, poti combina multe piese intre ele, cu un rezultat la fel de bun ca originalul) Suporti pentru grup, alta evacuare pt ca prima data facusem pe traseul cardanului. Partea faina e ca pot actiona spatele la buton, dar si mai fain, este ca pot regla cat sa prinda spatele intre 0 si 50% Initial il facusem 50 - 50 la buton, dar pe asfalt apar tensiuni la viraj, asa ca e undeva la 30 % spatele, cand apas butonul. In felul asta am scapat de vasco cuplajul pacatos de t4, acum este hidraulic, pe sistemul de golf 4. Sincer, la primul test am ramas cu gura cascata, nu as fi crezut ca pot urca pe unde am urcat cu ea, usor fara demaraj, aproape de relanti, 1 treapta scurta e foarte de folos in situatia asta. Ma declar multumit, a fost o luna de munca si pt treaba asta, dar acum macar o pot folosi in mai multe situati dupa bunul plac. Cand am timp, pun si ceva poze. Spor la mesterit!1 point
-
Ma vad nevoit sa te corectez, mai citesc altii si ia de bun. Este norma 502/505 si 504/507 ,benzina /motorina respectiv interval fix 15000 km/interval flexibil pana la 30000km pentru norma 504/5071 point
-
@marin_titus In locul tau nu as vinde masina, acelasi motor il am si eu, nu am avut nici problema cu ea din cele discutate pe topic cu exceptia unui schimb de bujii ce trebuia facut pe la 90.000 km conform manualului si a fost facut la 98.000. Cum spunea si altcineva, eu cred ca masina pe care ai cumparat-o nu avea km din bord la data achizitiei. Variatorul este o piesa cu problema la a prima generatie de 1.8 tsi, la a doua s-a remediat ( din ce m-am interesat ) dar persista problema cu intinzatorul ( la 1.8 si 2.0 tsi ) impreuna cu consumul de ulei.1 point
-
Nu toate "face așa" ?, din fericire. Lăsînd gluma la o parte , vânzătorul meu mi-a spus ca a avut nu a avut reclamații la Karoq ... LE Scuze , fără ochelari e mai greu , la Karoq ar fi fost mai puține reclamații ..0 points
-
O mare problema la astea de trape e ca intra apa pe la cheder... De schimbat e de porc...e vreo 400RON dar problema e ca trebuie dat plafonul jos... Eu m-am linistit si am dat cu vaselina de jur imprejur, sa etanseze... Siguranta vreau sa o scot deoarece are prostul obicei sa se deschida cand vrea muschiul ei...am vazut asta la mai multe Passaturi... Eu initial am zis ca e de la buton pe care l-am schimbat...nu era de acolo... Mai grav ca se deschide inclusiv iarna-1 points