Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2019 în toate secţiunile

  1. Babuin in habitatul lui natural, pe nisipul fierbinte...mergem mai departe Brgds Still going strong...baboon power
    3 points
  2. Mersi pentru mention, însă nu era cazul . Plăcerea a fost si de partea noastra, iar daca la final sa terminat cu zâmbetul pe buze și sufletul împăcat, mă declar mulțumit, iar la noi așa a fost. PS: nu era mai simplu un like/love si să nu trebuiască să spurc limba română?
    3 points
  3. Azi nu ma lasat piticul din creier, si am ceruit-o si umed, cu ceara lichida. Arata si mai bine.
    2 points
  4. Eh, sa nu exageram totusi... Faptul ca masina are fetele de usi din plastic si nu din plastic moale sau piele, artificiala ca vorbim de o masina Eco Friendly ? , nu e echivalent cu o masina "cheala"... Si un ID. 3 full electric de 140 de cai, sau cat are varianta basic, nu e deloc o masina inceata. e-Up!-ul meu are 80 de cai si e mai rapid decat orice masina de 120-150cp in oras prin semi-aglomeratie. Nu mai vorbesc de cel cu motorul de 200 de cai, ala e... sa zicem special Si interiorul nici nu e foarte important! De ce zic asta...?! Pai sunt 2 motive foarte clare. 1. Aceleasi discutii erau si cand a aparut Octavia 3 si era toata lumea nemultumita ca are fetele de usi din plastic si... masina s-a vandut in draci! Aparent toti cumparatorii ei au trecut peste faptul ca erau mai premium fetele de usi de la O2 decat cele din O3 si s-au concentrat pe celelalte avantaje oferite de masina si aparent "riscul" asumat de Skoda a dat roade si masina e un succes... Ca erau oamenii mai multumiti daca fetele de usi erau mai premium la aceeasi bani este indiscutabil dar nu traim intr-o lume ideala ci intr-o lume cam de... cacao bazata pe capitalism. Asta-i viata! 2. VW are deja in line-up o masina full electrica cvasi-premium dupa cum vor ei sa zica. Anume actualul e-Golf! Care ofera totul la nivelul unui Golf dar si un range decent. Si care... nu e chiar cumparata pentru ca oamenii, desi se dau zmei si cer chestii nu vor sa si plateasca pretul cerut pentru toate acele chestii si vor mai mult pentru banii aia. Asa ca ID. 3-ul ofera fix asta. Mai mult range, cu costul unui interior mai... spartan sa zicem, si la fel de multa tehnologie, pentru cine vrea. Si eu pun pariu ca masina asta se va vinde mult mai bine decat actualul Golf. Daca e sa vorbim despre dezavantajele ID. 3-ului atunci are 2 mari. Primul dezavantaj este tractiunea spate, care este mai delicata pentru majoritatea soferilor, mai ales cu o masina cu 300Nm (sau cat are ca am uitat) disponibili instant la orice viteza. Si al doilea este faptul ca motorul este in spate, ceea ce limiteaza spatiul din portbagaj. Sau na, asa vad eu lucrurile...
    2 points
  5. Bag si eu aici cateva poze ca toti colegii care au fost la intalnirea de azi : Si de la stanga la dreapta : Tiguan -30mm coborare / Tiguan Stock / Tiguan +60mm inaltare AfterMovie gasiti aici :
    2 points
  6. De la ultimul post am incheiat si concediul pe care anul acesta l-am facut in principal in Spania. Eu am mai fost in Spania dar nu cu masina si nu cu familia (am ajuns noi intr-un an pana in San Sebastian dar asta nu se pune...). Pentru ca nu suntem prieteni cu temperaturile mari, am decis sa facem concediul anul acesta in septembrie, lucru care ne-a ajutat avand in vedere ca masina a ajuns in iulie... De multa vreme cochetam sa prindem unul din marile tururi cicliste asa ca traseul l-am facut in asa fel incat sa ne intersectam cu Vuelta 2019. Nu suntem ciclisti inraiti (doar in limita conditiei fizice ?) dar stim tot/multe despre ciclism, mai ales doamna. Pentru ca nu ne place sa stam prea mult intr-un loc iata traseul Cluj - Verona - Andorra - Barcelona - Murcia - Malaga - Gibraltar - Tarifa - Sevilla - Toldeo - Madrid - Burgos - Bilbao - Colmar - Munchen - Cluj. In total 9300 km. Am fost 3 adulti (juniorul meu face cat un adult din multe puncte de vedere ...) si portbagajul plin. Portbagajul este suficient de incapator si daca iti place puzzle-ul atunci te descurci. Deci ziua 1 - Cluj-Verona. Pana la Budapesta am luat-o pe drumul cel mai rapid. In Budapesta am decis sa o luam pe M0 spre nord. Nu fusesem niciodata si cum nu aveam nici o graba am lasat navigatia masinii (care a tot vazut traffic jam) sa ne duca dupa cum a decis. Evident ca am ajuns prin centrul Budapestei si cred ca era mai simplu de M0 pe sud dar ... La iesire din Budapesta pe M1 spre Viena se lucreaza pe zeci de km asa ca am mers la pas. De la Gyor am luat-o spre Szombathely pe M86 - drum expres dar putin aglomerat tot din dorinta de a parcurge si alte trasee decat cele cu care eram deja obisnuiti. Dupa cativa zeci de km pe DN am trecut apoi granita in Austria si din nou pe autostrada spre Italia. Desi am mai fost prin zona, am retinut ideea de a reveni pe traseu pe DN si nu autostrada pe portiunea Graz - Villach. Dupa o bucata chinuitoare de autostrada in lucru dincolo de Udine (am crezut ca nu se mai termina...) am ajuns la Verona. Daca e Italia, e pizza si paste iar daca e Verona nu poate lipsi balconul Julietei Ziua 2 - Verona - Andorra pe traseul prin sudul Italiei si al Frantei. Intre Genova si Marsilia am mai fost dar de fiecare data pe DN de coasta. Autostrada este insa extrem de spectaculoasa (viaduct - tunel - viaduct - tunel etc.) si parcarile largi si frumos amenajate din Franta Dupa ce am trecut de zonele viticole din apropierea Marsilei si o ploaie torentiala in apropiere de Carcassonne Am ajuns la final de zi in Andorra. A fost a doua zi de testat eficienta la drum lung a Karoq-ului care s-a comportat exemplar. La urcare spre Andorra prin Foix, pentru ca era deja noapte, am apreciat deplin farurile full LED si efectul de cornering. Fiindca a doua zi - 1 septembrie - trebuia sa ne intersectam prima oara cu Vuelta 2019, in Andorra am avut supriza sa stam in acelasi hotel cu echipa Deceuninck–Quick-Step. Sa zicem totusi ca surpriza a avut pretul ei.... parcarea hotelului fiind rezervata pentru echipa, am parcat la un "pret de Andorra" intr-o parcare publica. Seara la o plimbare prin Andorra (de fapt in La Massana) Ziua 3 - Andorra si contactul cu atmosfera unui mare tur Pentru ca etapa din Andorra a insemnat un circuit prin "tara", am lasat masina intr-o parcare si am urcat si noi la finish pe Els Cortals d’Encamp. Ziua 4 si 5 am lasat, in principiu, masina la hotel si ne-am alaturat miilor de turisti din Barcelona. Totusi, daca am fost in Barcelona nu am ratat Montserrat-ul. Ziua 6 - Barcelona - Valencia - Alicante - Murcia In drum spre Valencia am incercat si drumul de coasta. In zona Valencia vezi intregi de livezi de portocali Valencia ... si una dintre cele mai mari piete din Spania. Daca esti in Spania nelipsitul Bocadillo! Alicante La finalul zilei in Murcia - la o teresa din piata catedralei cu cateva platouri de tapas si apoi la plimbare pe stradutele din oras Ziua 7 - de la Murcia la Malaga am luat drumul de coasta. In zona sunt vai intregi cu mii de hectare de sere/solarii de diferite dimensiuni in care cresc de toate. Drumul trece printr-o serie de statiuni cu diverse "stele"... Un mic ocol la Cabo de Gata. Majoritatea cursurilor de rau in aceasta zona sunt secate complet. Malaga seara. Daca inital parea cam pustiu ... cand am ajuns in zona centrala ne-a fost greu sa gasim un loc pentru o paella (de pui dupa gustul nostru...) si 1-2 sangria numai bune pentru caldurile care le-a prins! Ziua 8-a - ne apropiem de cel mai sudic punct al excursiei. In parcare alaturi de un alt Karoq de Spania. Gibraltar - nu, nu a luat foc si nici nu e vulcan.... Un fenomen extrem de interesant. Vantul bate dinspre est (stanga imaginii) si ridica vaporii care condenseaza cand ajung in varful stancii. Spre vest se formeaza un nor lung de cativa km. Ne-am asezat frumos la coada pentru a trece granita. Intre timp se mai deschide atmosfera si norul pare ca se destrama. Dupa o jumatate de ora intram in UK ... traversand pista aeroportului din Gibraltar ... Ne-am asigurat ca nu vine nimic nici din stanga si nici din dreapta ? Dupa ce gasim un loc de parcare (parcarea de la baza telecabinei care urca pe stanca e o gluma ....) facem si o mica plimbare prin oras spre telecabina. E un amalgam de toate "culorile". Departe insa de insula mama din toate punctele de vedere! Sus pe stanca se poate ajunge cu telecabina. Noi am cumparat biletele inainte (valabile 3 luni) si in felul acesta am scutit 30 min. de stat la coada. Se poate ajunge si cu ceva taxiuri. Pe stanca "legea o fac" maimutele care sunt in elementul lor. Teoretic sunt bine hranite (tot teoretic amenzile sunt substantiale daca le hranesti) dar daca gasesc fructe la le tine ai incurcat-o (cea din poza cu caruciorul pana nu a furat punga cu fructe nu s-a lasat...) Cei mai curajosi dintre noi eu mers si pe platforma de sticla. Eu am preferat sa simt beton sub picioare, mai ales ca in partea stanga a morcovului (stanga jos in poza) unul din straturile de sticla securit era spart.... Fiecare cu placerile lui! Din cauza umezelii foarte mari atmosfera este aproape irespirabila Dupa ce am dat un ocol Gibraltarului prin cel mai sudic punct al peninsulei, am stat o ora pentru a parasi UK ... ne-am indreptat spre Tarifa, cel mai sudic punct al excursiei. Marea Mediterana foarte agitata si un vant puternic (aici se pare ca tot timpul este vant dinspre est sau vest) Oceanul Atlantic foarte linistit si o plaja superba! Si daca la Capul Nord am ajuns cu Octavia, la cel mai sudic punct al Europei continentale (Capul Tarifa) am ajuns cu Karoq-ul. Pe istmul care desparte cele 2 ape In departare printre nori se zaresc coastele stancoase ale Africii
    2 points
  7. 316k km. Schimbat ulei, filtre. Am trecut de la Valvoline la Motul deoarece am auzit numa de bine de el si am zis sa il incerc si eu. Am anulat clapeta de preincalzire combustibil deoarece scapam putin vacuum pe la ea. Momentan traseul de vacuum este simplificat maxim. (Mai putine griji pe cap) Si inlocuit amortizoarele pe fata. Am mutat pernele de pe amortizoarele vechi reglabile V-max, pe un set de amortizoare stock OEM. Pot sa zic ca am castigat la comfort bine, iar la stabilitate nu am simtit diferente, ceea ce e bine. Si inca un avantaj e ca masina o pot face de offroad acum inainte, cu V-maxx, la 8bari imi statea cat stock de sus, iar acum am mai castigat vreo 3-4 cm. Nu am poze cu setupul asta, dar voi face curand si postez + celelalte 2 nivele prestabilite ce le-am modificat dupa ce am pus noile amortizoare (mi-am mai setat unul de mers foarte low, la limita sa nu rup aripile cand virez, si un nivel unde e mai inalta ca ride height-ul cu vreo 3 cm). Ce sa zic, masina merge bine, nu am avut probleme cu ea deloc in ciuda abuzului de putere, ceea ce inseamna ca reteta actuala este una buna, si sincer, nu cred ca voi mai urca mai sus. Cel putin, nu curand. Probabil o turbina mai mare doar cand 2260-ul va da semne de slabiciune si atunci un + de 20-30 cp din soft. Asa light Las si cateva poze ce le-am mai facut pe parcurs. Ultima poza e ride height-ul (nivelul de mers normal ).
    2 points
  8. Senzorii de parcare sunt destul de sensibili dupa parerea mea... mie imi dau alarme false in trafic, daca teava de esapament de la masina din fata este in dreptul lor. Resimt presiunea aerului suflat spre ei sau nu mi dau seama ce se intampla. Precizez faptul ca masina n are nimic revopsit sau demontat pana in prezent.
    1 point
  9. Desi nou Polo a crescut in dimensiuni (suprafata frontala a crescut - 2.04mp la 2.12mp), drag area a scazut cu 4%. A nu se confunda Cd cu Cx. Sunt doua lucruri total diferite. Totul se datoreaza imbunatatirilor facute sub masina. Datorita adaugarii carenajelor s-a putut renunta la air dam (banda aia neagra de sub spoilerul fata). Chestia aia elastica care multi zic ca este pusa sa o auzi cand parchezi la brodura .... --- Am mai adaugat cateva poze in care sunt exemplificati curentii de aer in jurul unei masini.
    1 point
  10. Personal imi doresc lucruri utile, tehnologie. Vreau confort, ergonomie, autonomie. Cred ca cei care se suie intr-o masina si apasa pe plastic/bat in el prima data, nu au decat sa il plateasca. Da, ma intereseaza calitatea suprafetei materialelor. Sa nu se deformeze, decoloreze, sa nu emane mirosuri, se se curete usor, sa nu se zgarie usor. Nu tin ca masina sa arate extraordinar la exterior (ca doar nu o conduc de afara si o privesc cum arata), iar la interior trebuie sa imi asigure functiile scopului pentru care am luat-o. Masina nu-i ceva de 'fala', este doar o masina cu care te deplasezi. Evident, fiecare vede lucrurile in felul lui.
    1 point
  11. Ce iti recomand eu, pt masinile samsarite in RO, este sa iei una cu istoric la reprezentanta, chiar daca are 250+k km reali, decat sa dai banii pe una cu 200.000 km dati inapoi ; 1.6 TDI ruleaza destul de mult in exterior, daca te uiti pe olx / autovit, sunt mult exemplare care in 3-4 ani au 200.000+ km. Pe langa asta, poti sa dai un search pe google dupa nr vanzatorului, sa vezi ce masini a mai vandut..se pare ca la 1.6 tdi kilometrajul standard e 190.000, la fel ca preturile psihologice din market. https://carzz.ro/ford-focus-16-diesel-euro-5-2010-anunt_2086786.html Spor.
    1 point
  12. Bravo Cristian, asa se face un road trip. Felicitari si multumim!
    1 point
  13. Nota 10 cu felicitari si coronita!!! Multumim pentru idei, sfaturi si impresii :)
    1 point
  14. Numai cel cu D funcționează A2DP.
    1 point
  15. Îți trebuie kit modul bt... Adică modulul, cablaj, microfon. Dacă decent însemna în jurul la 300 euro, atunci găsești. Modul cu 3c8 XXx xxx Y, 7p6, 5k
    1 point
  16. Opiniile unei persoane care este foarte bine documentata inclusiv pe acest subiect. ,,Uleiul Vag OE 504.00-507.00 este exact același ulei cu Aral Super Tronic LL3 5w30. Nu are absolut nici o modificare a compoziției , nici o personalizare, vine din aceeași fabrică, provine din aceleași loturi. Se găsesc informații despre asta pe motor-talk.de. Prin urmare as alege varianta mai convenabilă la preț. Aral este o firmă serioasă chiar dacă face parte din concernul BP ca și Castrol, nu au fost plângeri legate de calitate, au un statut care le dă o anumită independență. Ce analize am găsit cu uleiuri Aral arătau bine. Așa că fie ulei din bidoanele Aral, fie din cele ,,originale" poi fi folosite fără strângeri de inimă. Cu mențiunea firește, să fii atent de unde le procuri. Rowe și Total am certitudinea că sunt uleiuri excelente, am vorbit despre asta. Dacă vrei să le încerci este decizia ta, eu doar atât pot spune: sunt excelente!'' ,,Castrol a decăzut atunci când BP a fost nevoit să achite despăgubiri în urma dezastrului platformei Deep Water Horizon. BP a utilizat și fondurile Castrol, companie din portofoliul său. Au fost niște ani în care a fost haos la nivel de companie. Cel mai tare au fost afectate produsele destinate gamei Vag, Castrol Edge a fost descoperit că avea un punct de aprindere de doar 190 și ceva de grade, proprietarii reclamau consum de ulei. Au vrut să taie din costuri și au relocat o parte din producție și asta a fost un adevărat fiasco. Grupul VAG a vrut să îi dea o mână de ajutor partenerului de afaceri de atâta timp și au creat împreună cu BP o societate Quantum care livra ulei oem. Quantum era de fapt tot Castrol. Nemulțumirea clienților nu a putut fi stinsă și la sfârșitul 2017 au făcut altă mișcare, au renunțat la Castrol și au trecut la Aral. Aral este o altă marcă din portofoliul BP dar are un alt statut și fondurile i-au rămas intacte. În plus Aral este o firmă respectată și are o reputație neafectată.'' Despre Ravenol 5W30ll VMP: ,,Ravenol VMP este ceea ce se cheamă un ulei foarte bun. PAO din belșug, esteri, pachet de aditivare Lubrizol customizat, bazele folosite sunt foarte pure, testat și rastestat în colaborare cu cei de la Audi Motorsport. Adică pentru dezvoltarea lui s-au alocat resurse importante, lucru foarte rar întâlnit la o firmă mică cum este Ravenol. Nu am folosit și am să explic de ce. În primul rând nu am o mașină care să solicite așa ceva chiar dacă trebuie să folosesc norma Vag 504.00-507.00, nu circul în condiții care necesită din partea uleiului astfel de performanțe. Deci stric orzul pe gâște. Chiar dacă este un ulei excelent nu îl recomand oricărei mașini. Sunt destule analize făcute pe ,,tigăi" unde Ravenol a dat rezultate la fel de proaste ca orice alt ulei. Dacă bagi VMP atunci mașina trebuie să fie într-o stare tehnică la fel cum e uleiul adică excelentă. Un injector cu probleme, un egr care nu lucrează bine și faci VMP-ul muci așa cum ai face orice ulei. Ravenol face uleiuri bune, nu elixire pentru reîntinerirea motoarelor. Oamenii după ce dau 250 lei pe un bidon au așteptări nerealiste. Situația se schimbă dacă îți cunoști mașina, o ai de nouă, ai avut grijă de ea și mai ales ai un profil de conducere care să pună la treabă un astfel de ulei. Uleiurile mele preferate până acum, din tot ce am folosit le știu toți cei care mi-au citit postările: Rowe Hightec Multi Synt Dpf 5w30 și Total Quartz Ineo LL 5W30. Rezultate bune verificate prin analize, simt că sunt ce trebuie pentru mașina mea. '' ,,Ravenol VMP 5w30 USVO am scris despre el, trebuie să ai o mașină, un profil de conducere care să pună în valoare calitățile sale. Nu mi se pare că reprezintă o alegere economică pentru trafic urban. Da, va proteja excelent, dar va avea durata de viață semnificativ diminuată plus că ți se va părea cam zgomotos deoarece nu prea va fi la temperatura de lucru. Pentru drumuri lungi pe autostradă se schimbă situația și acolo va fi în elementul lui.''
    1 point
  17. Hai ca erau cativa copii pe acolo si n-am vrut sa le termin copilaria prematur Curajos, curajos eram daca ma inscriam si la "Loudest Pipes" ??
    1 point
  18. Intalnire Vwforum Am in plan o evacuare sport cap-coada si tot caut variante fie de inox custom, fie ceva aftermarket. Stock se aude destul de tare,dar, concursul de azi, loudest pipes, m-a facut sa-mi doresc altceva de la masina. Asa ca.. in viitor urmeaza ceva upgrade-uri pe partea asta.
    1 point
  19. Am fost azi la intalnirea aniversara si inca sunt suparat ca nu am castigat premiul la categoria "Engine bay porn" Inca incerc sa-mi dau seama daca a fost din cauza ca era masina plina de praf sau pentru ca nu avea motor... Si o poza de "pe drum" !
    1 point
  20. @xorx confirm ca am aprox acelasi consum, poate chiar usor sub al tau pe masina mea in Buc, iar pe autostrada mers legal scot intre 8 si 10. Allspace 2.0 tsi 4motion dsg. Deci tind sa le dau dreptate colegilor de mai sus referitor la downsizing.
    1 point
  21. Este echiparea style. Era în lista cu opționale. Mulțumesc mult pentru urări. Abia miercuri o să intru în posesia ei.
    1 point
  22. Ne pregatim de iarna, spalat cu mana masina, degresat si uscat, si ceruit manual.
    1 point
  23. In Bucuresti nu merita sa dai multi bani pe vopsea , e traficul ingrozitor si plus sunt multi care ori nu stiu sa manuieasca volanul cum trebuie ori nu sunt atenti ... A iesit bine vopseaua !
    1 point
  24. La recomandarea colegului @Doomy am inlocuit tampoanele de la capacul motorului ( 06A103226) Spalat motor si curatat compartimentul de sub stergatoare
    1 point
  25. Si isi tine pretul extrem de bine. Cand imi cautam masina, Superbul SH era mai scump ca Passatul
    1 point
  26. Tara de origine Franta nu inseamna ca masina e terminata. Inca un lucru care e total subiectiv e cel referitor la jantele pe 18. Poate asa a fost configurata masina de noua. Iar faptul ca are PS4 inseamna ca cineva a investit in lucruri de calitate in masina nu neaparat ca nu a menajat-o. Nu toata lumea are jante pe 16.
    1 point
  27. Cei interesati de aceasta masina sunt clar interesati de o masina electrica, pentru ca nu exista nicio varianta a ID. 3-ului cu motor termic. Si, mai exact de atat, sunt oameni care prefera sa dea 5.000 de euro in plus pe 100km range in plus si nu pe plastice moi pe fetele de usi si, in acelasi timp, nu au sau nu vor sa dea mai multi bani pe o masina "premium". Adica fix oamenii care cumpara un Leon, de exemplu... aceeasi masina ca Golf-ul dar cu standarde ceva mai joase pentru cei care nu cred ca merita sa dai bani in plus pe chestii fara importanta (pentru ei). Sa nu uitam ca cea mai "faimoasa" masina electrica este si cea mai criticata pentru calitatea asamblarii interiorului, si nu numai, si tot se vinde in draci la preturi exorbitante pentru oamenii normali. Eu sunt unul dintre oamenii multumiti de interiorul Leon-ului pe care l-am avut, raportat la pretul lui. Daca masina era mai scumpa nu cred ca merita sau trebuia sa compenseze cu altceva. ID. 3-ul compenseaza cu o tehnologie foarte dorita si foarte ok si eu ma declar multumit de el chiar si cu fetele de usi din plastic dur (ca posesor multumit de e-Up! mi se pare chiar ok interiorul de ID. 3 ) Competitorii de ~400km range si pret apropiat de ID. 3 sunt Kia e-Niro, Hyundai Kona Electric si Tesla Model 3, toate cam la acelasi nivel de "calitate" sau "minimalism" al interiorului. Mie mi se pare o masina corecta. Nu, nu este masina cu calitatea interiorului de Passat (desi sunt oameni nemultumiti si de acela), pret de Up!, acceleratie de Golf R si autonomie de 700km dar... niciuna nu este. Mai ales nu la pretul asta (eu ma refer strict la pretul platit de cumparatori dupa aplicarea primei de la stat, fara ea se schimba datele problemei dar nu luam in calcul varianta asta atata timp cat prima inca exista). Nu este o masina WOW, nu este un Must Buy, sunt alternative mai bune ( la alte preturi) dar masina este corecta.
    1 point
  28. Exact, era foarte curata, nici o murdarie in ea, nimic. Si locasul filtrului era complet curat, desi telefonul nu mi-a focusat chiar bine unde era motorina, dar se vede si asa. Fiindca oriunde citesc, toti zic ca la noi motorina este foarte murdara si maxim la 15 000km se schimba filtrul ca distrugi motorul... in schimb la noi cu aerul plin de praf este problema. Filtrele de aer si polen chiar erau murdare , desi acum am facut schimbul dupa numai 12 000 km.
    1 point
  29. Am reusit intr-un final sa incalt jantele
    1 point
  30. Merci ! Asa ceva exista si pe Emag la noi ... e o varianta ce merita studiata ...https://www.emag.ro/perdele-interior-vw-passat-b6-b7-2006-2015-break-ba4413/pd/D97V5LBBM/?X-Search-Id=b4240d3ac75cf3e0c139&X-Product-Id=41268488&X-Search-Page=1&X-Search-Position=12&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view
    1 point
  31. Lăsați normele pt benzina și mergeți pe uleiurile LL schimbate mai des. Cele cu 507.00 au mult mai multe norme inclusiv cele stricte (porche, MB) și au o bază mai buna, rezista mai mult. 502/504 sunt uleiuri care se baga când treci pe interval fix de 15.000km in timp.ce 507.00 e pt interval flexibil cu schimb la 30.000km, ceea ce înseamnă că 507.00 este mai rezistent. Pe topicul de uleiuri sunt scrise zeci de pagini despre toate motorizările, cine dorește informații extra sa citească. Producătorul recomanda o normă tocmai pt că motorul a fost gândit pt o anumită vâscozitate, sunt anumite tolerante care îi obligă să folosească doar un anumit tip de ulei. Vw pe motorizările noi nu prea are nevoie de uleiuri groase pentru că se încing prea tare piesele și uleiul e terminat. Motoarele noi folosesc 5w20, iar cele euro 5 folosesc toate 5w30 sau 0w30 cu norma 507.00. indiferent daca vorbim de diesel sau benzina. Sunt de acord că e vorba și de protectia mediului, eficienta consumului de carburant, dar un ulei schimbat des e suficient . Motoarele japoneze folosesc uleiuri subțiri pt a asigura ungere buna la turații inalte. Daca bagi 5w40 Intr un vtec l ai terminat. Pe motoarele vechi de tipul alh sau PD mergea un ulei gros dar la astea noi exclus. Dacă aveți consum de ulei cu 5w30 peste 1 L la 10.000km atunci aveți o problema la motor, iar rezolvarea înseamnă recondiționare motor nu turnarea unui ulei 5w40 mai gros, care uzează și mai tare motorul ducând la consumuri și mai mari in timp. Consumul de ulei crește odată cu vechimea lui. Sunt proprietari aici care sunt în garanție și fac schimburi la 30.000km. după 18-20.000km deja incepe sa consume ulei și să completeze. Asta înseamnă că uleiul e alterat și nu mai are proprietățile inițiale, iar pt protecție maximă ar trebui schimbat. O.valoare safe ar fi max 15.000km.
    1 point
  32. Ce cod motor? EA888 gen 1 sau 2? Eu am incercat pana acum Motul Specific 504/507 5w30, Liqui Moly 0w40 (ft scump), Motul Xclean+, Shell Helix 5w30, iar acum am Ravenol VMP USVO 5w30. Nici unul din cele enumerate mai sus nu se compara cu Ravenol, poate Liqui cat de cat, numai ca acela era un 502 si la mine (EA888 gen2, cod CDAA) e problema mare cu sludge-ul in segmenti, trebuie sa respect cu sfintenie 504. Consider ca BZB-ul este mai nepretentios la ulei, poate scapi cu un 502 de calitate schimbat mai des. De cand am bagat ravenol pur si simplu sta uleiul curat, nu se mai aud tachetii ca masina de cusut (30-40% reducere acustica) si la ture inalte nu se mai aude acea rezonanta metalica in motor (care sincer ma speria grozav). Mentionez ca motorul la a mea este cel din profil. Edit: Vorbesc prostii, a ta fiind 1.4 nu este EA888, asa-i? Numai 1.8 si 2.0 sunt din clasa asta parca. (BZB este gen1 la EA888 de 1.8) scuze daca te-am derutat, sper sa iti extragi ce iti e de folos din comment.
    1 point
  33. Ba da.... dar eu de uneori gandesc cu inima, nu cu capul ?
    1 point
  34. Atunci sa revenim la imbunatatiri Superb 3 zic. ? Cumparat de pe superskoda, livrat in 3 zile, montat la Skoda BC, o ora si un pic, 136 ron. Atentie, suportii de senzori de parcare de pe ornamentul vechi sunt lipiti, si nu pot fi refolositi, am comandat dinainte 4 bucati, 95 ron bucata. Oricum sunt multumit de rezultat.
    1 point
  35. Cel mai simplu test de a vedea cat de mult deranjeaza farurile e sa chemi noaptea un prieten si sa-l rogi sa opreasca ceva mai departe cu fata la tine, ca si cum ati fi pe un drum. Si apoi, dupa ce vezi cum bat farurile lui, sa te urci la volanul masinii lui. Daca pe tine te vor deranja la fel va fi si cu ceilalti soferi de pe drum
    1 point
  36. Mersi mult, le tin doar ptr o proba, curiozitate personala, dupa care indiferent cum lumineaza, le trec pe faza lunga, ca aia o folosesti rar, si nu are cum sa se incalzeasca.
    1 point
  37. Vrei neapărat Porsche sau mai mult ideea de decapotabila mica, 2 locuri, fun to drive? Te intreb pentru că ai putea sa te uiți și la Mazda mx-5/miata. Nu are puterea unui Porsche clar, dar e ușoară, tracțiune spate, manuala și nu în ultimul rând, are o comunitate mare de fani la nivel mondial. Problema cu un boxter cum vrei tu, nu e vechimea, ci mai degraba rulajul mare. Totuși nu sunt chiar motoare că pe mașinile de rând, ci orientate către performanta. Banii de achiziție sa nu fie cumva doar începutul cheltuielilor, pe lângă nervi cu piese, mecanici etc.
    1 point
  38. T-ul merge, nimic de reprosat, si extraordinar de placut la drum. pun o poza simpatica pe care am gasit-o pe net - o motivare pentru cei care am ales t4 in detrimentul generatiilor mai noi.
    1 point
  39. Salut, - Uite aici codul original cu ce am schimbat eu. 5Q0 615 116Q. Si aici codul de la ATE: 13.0460-2785.2 /602785 (Atentie: cod valabil pt PR punte fata 1ZE, 1ZA, 1ZB) Am cerut o oferta in service insa cand am vazut ca ma costa undeva la 560 ron numai placutele am zis passs... asa ca mi-am comandat singur placutele dupa cod => 300 ron (orgininale)si de schimbat le-am schimbat singur. Nu iti trebuie presa pentru pistonas pentru ca merge foarte usor. La mine a durat 20 de min pe roata. - toate O3 vin fara sensor de uzura pt puntea fata. De spate numai vorbim Placutele fie Aftermarket (ex. ATE) sau cele originale vin si cu un sensor de uzura pentru ca se pot monta si pe alte modele gen Passat / Golf etc... care dispun de citirea acestui sensor. Senzorul nu il poti activa ulterior pentru ca nu exista niciun cablu care sa il poti conecta la sensor. => cut cost la greu Daca cineva si-a tras cablu singur + codare BCM / cluster (in caz ca portul la microcontroler este prezent) il rog sa dea share! P.S. Am cautat inca o data si exista si O3 care au PR 1ZF => adica placutele sunt mai mici. Asa ca verificati in cartea masini/ eticheta ce PR aveti! 1ZF: latime: 146 mm, intaltime: 62,4 mm, grosime: 17,5 mm 1ZE: latime: 160 mm, intaltime: 64,5 mm, grosime: 20,4 mm Sper sa te ajute mai departe!
    1 point
  40. @Liviu_sbn nu da sfaturi proaste. Cum sa ii spui omului ca n-are treaba cu peste 10k? http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/carry/alcohol-tobacco-cash/index_ro.htm
    1 point
  41. Da, in principiu pentru garantie e suficient sa aiba norma, dar la noi... sufli si-n iaurt. D-aia cel mai bine e sa il iei de la ei, ca sa nu poata comenta la o adica. Acum o luna cand am facut revizia in DE am cerut oferte la mai multe reprezentante si am primit oferte cu: Motul, Mobil, Shell, Castrol. Fiecare lucreaza cu ce vrea, asta ca idee. Nu am incredere in Castrol pt ca am vazut multa lume care sustine ca au calitati diferite pentru piete diferite. Cat adevar e la mijloc nu stiu, insa in general parerile nu sunt tocmai pozitive, si de obicei nu prea iese foc fara fum. Un alt lucru pentru care nu vreau sa le dau bani e acela ca de la ei a plecat toata prosteala asta cu scris pe bidoane "synthetic" pe uleiuri care de fapt sunt minerale prelucrate (grupa III, HC). De obicei, posesorii care au trecut de la Castrol la altceva gen Mobil, Motul, Shell, Valvoline au raportat imbunatatiri in privinta zgomotului si consumului de ulei. Dar pana la urma, singurul mod de a afla care iti place mai mult e sa incerci.
    1 point
  42. Anularea Egr-ului clar ca este benefica pentru motor, dar intervine problema ecologica care se anuleaza, adevarul e ca motorul lucreaza cu aer curat, scapi de funingine in ulei, turbina, gaze recirculate dar si o incalzire mai greoaie a motorului pe timp rece, noxele la ITP nu prea mai ies.
    1 point
  43. Nu, între timp am ajuns la 218k. Când o să pice asta e, nu mai bag bani așa aiurea. Probabil e rulmentul care scârțâie.
    0 points
  44. Buna as dori și eu mai multe informații despre cum ai reușit sa conectezi telefonul cu modulul bluetooth
    0 points
  45. neinspirata alegere as putea spune masina nu poate fi folosita decat in oras, in extraurban risti sa ramai in drum si singura solutie e sa chemi platforma iar peste 3-4 ani cand acumulatorii se vor epuiza masina va mai valora maxim 20%, asta in cazul in care se va gasi cineva dispui sa-i schimbe http://www.topgear.com/uk/videos/9998399001
    -1 points
  46. pe de alta parte nu imi iau masina doar ca sa ma coste mai putin transportul cu ea. ca pe ideea asta orice motor de peste 1.6 e dauna totala la consum. nu mai zic de viteze de autostrada. e un cumul de factori, unde pretul de transport conteaza, dar nu e singurul si nici cel mai important. asa, iti pot face la comanda una fara scaune, tapiterii, sisteme de siguranta si altele, dar ieftina si cu autonomie imensa
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!