Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2019 în toate secţiunile

  1. Si azi am facut antrenament pentru plafonul de la Bora - si anume plafonul de la duba. Dupa cum stim, masinilor, in jurul acestei varste, li se lasa. Plafonul. Asa ca am purces in a lua material (d-ala cu buretel, moale si cu textura cat mai oem-ish) si adeziv - tesa extra strong, aparent fara prenadez, neatacand astfel materialul. Demontare, simpla, curatat panza si burete copt, simplu dar time consuming, aplicat material nou - mediu ca dificultate, insa mai usor decat credeam. Rezultatul, in poze. Pretul, muuult sub cotatiile atelierelor specializate, motivatia principala a fost insa experienta. Din ciculul: "da' eu de ce nu pot sa fac asta?" Pentru o prima incercare sunt multumit. Urmeaza Bora... edit: in ultima poza mai aveam de pus o bagheta, d-aia luftul din plafon...
    9 points
  2. 316k km. Schimbat ulei, filtre. Am trecut de la Valvoline la Motul deoarece am auzit numa de bine de el si am zis sa il incerc si eu. Am anulat clapeta de preincalzire combustibil deoarece scapam putin vacuum pe la ea. Momentan traseul de vacuum este simplificat maxim. (Mai putine griji pe cap) Si inlocuit amortizoarele pe fata. Am mutat pernele de pe amortizoarele vechi reglabile V-max, pe un set de amortizoare stock OEM. Pot sa zic ca am castigat la comfort bine, iar la stabilitate nu am simtit diferente, ceea ce e bine. Si inca un avantaj e ca masina o pot face de offroad acum inainte, cu V-maxx, la 8bari imi statea cat stock de sus, iar acum am mai castigat vreo 3-4 cm. Nu am poze cu setupul asta, dar voi face curand si postez + celelalte 2 nivele prestabilite ce le-am modificat dupa ce am pus noile amortizoare (mi-am mai setat unul de mers foarte low, la limita sa nu rup aripile cand virez, si un nivel unde e mai inalta ca ride height-ul cu vreo 3 cm). Ce sa zic, masina merge bine, nu am avut probleme cu ea deloc in ciuda abuzului de putere, ceea ce inseamna ca reteta actuala este una buna, si sincer, nu cred ca voi mai urca mai sus. Cel putin, nu curand. Probabil o turbina mai mare doar cand 2260-ul va da semne de slabiciune si atunci un + de 20-30 cp din soft. Asa light Las si cateva poze ce le-am mai facut pe parcurs. Ultima poza e ride height-ul (nivelul de mers normal ).
    8 points
  3. @bubu182 Multumesc! Din fericire in momentul de fata masina e intr-o stare tehnica foarte buna si nu necesita nici un fel de reparatii. La partea optica mai am de "lucrat" ,dar un proiect mai important imi mananca tot timpul. De curand am reusit sa inlocuiesc si consola cu una 2013.Totul a fost facut OE si totul e perfect fuctional. Si pe aceasta cale multumesc colegului @Mecatronic pentru conexiuni si piesele electronice necesare.
    3 points
  4. @pronet @Andrei_72 Multumesc! Arata ok dar nu cum vreau. Nu-mi place bara spate ,senzorii de parcare parca sunt AM ,difuzorul e ...anemic. Trebuie refacute sau inlocuite jantele,inlocuite tipsurile ......
    2 points
  5. Dupa 6 luni de asteptare am ajuns vineri in posesia unei Skoda Karoq 1.5 TSI DSG, Gri Business cu optionale: jante aliaj Triton, airbag-uri laterale spate, bare longitudinale plafon de culoare argintie si ornamente cromate geamuri, duze stropitoare parbriz incalzite, elemente suplimentare protectie sasiu, intelligent light assistant, KESSY - sistem access keyless + alarma, lane assistant si blind spot detection, oglinzi exterioare pliabile electric, ornament pasaj roti, parbriz incalzit, parking assistant, pregatire telefon cu Bluetooth (incarcare wireless), protectie podea portbagaj cu fata dubla, sistem VarioFlex, sistem de navigatie Amundsen (cu optiunile Connect-3ani si Infotainment-1an - urmeaza sa ajunga si cardul cu hartile), travel assistant si traffic sign recognition, virtual cockpit, volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi + padele selectare DSG). Am adaugat la livrare covorase cauciuc, covorasul median spate, aparatori noroi.
    1 point
  6. De la ultimul post am incheiat si concediul pe care anul acesta l-am facut in principal in Spania. Eu am mai fost in Spania dar nu cu masina si nu cu familia (am ajuns noi intr-un an pana in San Sebastian dar asta nu se pune...). Pentru ca nu suntem prieteni cu temperaturile mari, am decis sa facem concediul anul acesta in septembrie, lucru care ne-a ajutat avand in vedere ca masina a ajuns in iulie... De multa vreme cochetam sa prindem unul din marile tururi cicliste asa ca traseul l-am facut in asa fel incat sa ne intersectam cu Vuelta 2019. Nu suntem ciclisti inraiti (doar in limita conditiei fizice ?) dar stim tot/multe despre ciclism, mai ales doamna. Pentru ca nu ne place sa stam prea mult intr-un loc iata traseul Cluj - Verona - Andorra - Barcelona - Murcia - Malaga - Gibraltar - Tarifa - Sevilla - Toldeo - Madrid - Burgos - Bilbao - Colmar - Munchen - Cluj. In total 9300 km. Am fost 3 adulti (juniorul meu face cat un adult din multe puncte de vedere ...) si portbagajul plin. Portbagajul este suficient de incapator si daca iti place puzzle-ul atunci te descurci. Deci ziua 1 - Cluj-Verona. Pana la Budapesta am luat-o pe drumul cel mai rapid. In Budapesta am decis sa o luam pe M0 spre nord. Nu fusesem niciodata si cum nu aveam nici o graba am lasat navigatia masinii (care a tot vazut traffic jam) sa ne duca dupa cum a decis. Evident ca am ajuns prin centrul Budapestei si cred ca era mai simplu de M0 pe sud dar ... La iesire din Budapesta pe M1 spre Viena se lucreaza pe zeci de km asa ca am mers la pas. De la Gyor am luat-o spre Szombathely pe M86 - drum expres dar putin aglomerat tot din dorinta de a parcurge si alte trasee decat cele cu care eram deja obisnuiti. Dupa cativa zeci de km pe DN am trecut apoi granita in Austria si din nou pe autostrada spre Italia. Desi am mai fost prin zona, am retinut ideea de a reveni pe traseu pe DN si nu autostrada pe portiunea Graz - Villach. Dupa o bucata chinuitoare de autostrada in lucru dincolo de Udine (am crezut ca nu se mai termina...) am ajuns la Verona. Daca e Italia, e pizza si paste iar daca e Verona nu poate lipsi balconul Julietei Ziua 2 - Verona - Andorra pe traseul prin sudul Italiei si al Frantei. Intre Genova si Marsilia am mai fost dar de fiecare data pe DN de coasta. Autostrada este insa extrem de spectaculoasa (viaduct - tunel - viaduct - tunel etc.) si parcarile largi si frumos amenajate din Franta Dupa ce am trecut de zonele viticole din apropierea Marsilei si o ploaie torentiala in apropiere de Carcassonne Am ajuns la final de zi in Andorra. A fost a doua zi de testat eficienta la drum lung a Karoq-ului care s-a comportat exemplar. La urcare spre Andorra prin Foix, pentru ca era deja noapte, am apreciat deplin farurile full LED si efectul de cornering. Fiindca a doua zi - 1 septembrie - trebuia sa ne intersectam prima oara cu Vuelta 2019, in Andorra am avut supriza sa stam in acelasi hotel cu echipa Deceuninck–Quick-Step. Sa zicem totusi ca surpriza a avut pretul ei.... parcarea hotelului fiind rezervata pentru echipa, am parcat la un "pret de Andorra" intr-o parcare publica. Seara la o plimbare prin Andorra (de fapt in La Massana) Ziua 3 - Andorra si contactul cu atmosfera unui mare tur Pentru ca etapa din Andorra a insemnat un circuit prin "tara", am lasat masina intr-o parcare si am urcat si noi la finish pe Els Cortals d’Encamp. Ziua 4 si 5 am lasat, in principiu, masina la hotel si ne-am alaturat miilor de turisti din Barcelona. Totusi, daca am fost in Barcelona nu am ratat Montserrat-ul. Ziua 6 - Barcelona - Valencia - Alicante - Murcia In drum spre Valencia am incercat si drumul de coasta. In zona Valencia vezi intregi de livezi de portocali Valencia ... si una dintre cele mai mari piete din Spania. Daca esti in Spania nelipsitul Bocadillo! Alicante La finalul zilei in Murcia - la o teresa din piata catedralei cu cateva platouri de tapas si apoi la plimbare pe stradutele din oras Ziua 7 - de la Murcia la Malaga am luat drumul de coasta. In zona sunt vai intregi cu mii de hectare de sere/solarii de diferite dimensiuni in care cresc de toate. Drumul trece printr-o serie de statiuni cu diverse "stele"... Un mic ocol la Cabo de Gata. Majoritatea cursurilor de rau in aceasta zona sunt secate complet. Malaga seara. Daca inital parea cam pustiu ... cand am ajuns in zona centrala ne-a fost greu sa gasim un loc pentru o paella (de pui dupa gustul nostru...) si 1-2 sangria numai bune pentru caldurile care le-a prins! Ziua 8-a - ne apropiem de cel mai sudic punct al excursiei. In parcare alaturi de un alt Karoq de Spania. Gibraltar - nu, nu a luat foc si nici nu e vulcan.... Un fenomen extrem de interesant. Vantul bate dinspre est (stanga imaginii) si ridica vaporii care condenseaza cand ajung in varful stancii. Spre vest se formeaza un nor lung de cativa km. Ne-am asezat frumos la coada pentru a trece granita. Intre timp se mai deschide atmosfera si norul pare ca se destrama. Dupa o jumatate de ora intram in UK ... traversand pista aeroportului din Gibraltar ... Ne-am asigurat ca nu vine nimic nici din stanga si nici din dreapta ? Dupa ce gasim un loc de parcare (parcarea de la baza telecabinei care urca pe stanca e o gluma ....) facem si o mica plimbare prin oras spre telecabina. E un amalgam de toate "culorile". Departe insa de insula mama din toate punctele de vedere! Sus pe stanca se poate ajunge cu telecabina. Noi am cumparat biletele inainte (valabile 3 luni) si in felul acesta am scutit 30 min. de stat la coada. Se poate ajunge si cu ceva taxiuri. Pe stanca "legea o fac" maimutele care sunt in elementul lor. Teoretic sunt bine hranite (tot teoretic amenzile sunt substantiale daca le hranesti) dar daca gasesc fructe la le tine ai incurcat-o (cea din poza cu caruciorul pana nu a furat punga cu fructe nu s-a lasat...) Cei mai curajosi dintre noi eu mers si pe platforma de sticla. Eu am preferat sa simt beton sub picioare, mai ales ca in partea stanga a morcovului (stanga jos in poza) unul din straturile de sticla securit era spart.... Fiecare cu placerile lui! Din cauza umezelii foarte mari atmosfera este aproape irespirabila Dupa ce am dat un ocol Gibraltarului prin cel mai sudic punct al peninsulei, am stat o ora pentru a parasi UK ... ne-am indreptat spre Tarifa, cel mai sudic punct al excursiei. Marea Mediterana foarte agitata si un vant puternic (aici se pare ca tot timpul este vant dinspre est sau vest) Oceanul Atlantic foarte linistit si o plaja superba! Si daca la Capul Nord am ajuns cu Octavia, la cel mai sudic punct al Europei continentale (Capul Tarifa) am ajuns cu Karoq-ul. Pe istmul care desparte cele 2 ape In departare printre nori se zaresc coastele stancoase ale Africii
    1 point
  7. Sunt de acord cu tine! Cand am ajuns a doua oara pe Stelvio, in jur de 18:00, ne-am programat sa mancam sus la o terasa/restaurant... Totul era inchis si oricum cam "ciudat" asa ca am fost nevoiti sa gasim alternative dupa o zi de mers ... Ca sa mai scapi de aglomeratie cred ca spre seara se mai calmeaza si biciclistii si drumul este OK de parcurs... In rest, vad ca ai testat bine curbele, in toate sensurile si directiile, si nu ti-a scapat nimic ?! Senzatiile raman si nu prea poti sa le imortalizezi! Uite aici elefantul in raionul de portelan ...... In Muntenegru la coborare in Kotor. Am dat eu cu spatele pentru ca eram aproape de o curba .... (drumul alb P1) https://www.google.com/maps/place/Kotor,+Muntenegru/@42.4051701,18.7867921,14.77z/data=!4m5!3m4!1s0x134c33063d70c91b:0x7a73f15e212e9306!8m2!3d42.424662!4d18.771234
    1 point
  8. Bine ne-am regasit dupa ceva timp. ? Nu am mai apucat sa postez deoarece nu am mai fost in tara si nu am mai putut sa ma bucur de masina, dar acum proaspat reintors definitiv in tara am inceput sa am grija de ea si sa o rasfat cu mai multe. Masina a implinit varsta de 3 ani si 50.000 km si ma bucur ca am putut sa o tin ca si noua ? Ca si schimbari am facut: - MTM power upgrade la 180 hp, destul de mult ca si pret dar ce primesti pentru acel pret este... WOW! - Filtru sport K&N - Detailing facut de mine acasa cu produse de la Koch Chemie, Meguiar's, Gyeon si alte cateva de pe la Carrefour (pentru ce nu avea rost sa iau ceva profi sau nu am stiut ce sa iau la acel moment), pot spune ca a iesit ok pentru o incercare facuta de mine acasa dar polish intr-adevar nu este unul profi deci halouri si zgarieturi tot se vad dar ma bucur ca am putut decontamina toata masina cu clay bar si aplica ceara carnauba la final + destule solutii sa nu o mai duc la spalatorie. Urmeaza: - Jante pe 18' cel mai posibil de la Rotiform (imi plac foarte mult) cu cauciucuri Michelin de vara, iar cele actuale de pe masina vor deveni de iarna. - Posibil stopurile cu led de facelift, nu sunt inca convins ca as vrea sa fac o struto-camila prin schimbarea stopurilor adica nici 7 nici 7.5 - Posibil si app-connect dar am inteles ca este ~1.600 lei deci... Nu as dori sa mai schimb foarte multe deoarece cat de curand in urmatorii 1-2 ani doresc sa o schimb cu o noua masina care pana la momentul acela va ramane surpriza ? Acum va las cu cateva poze recente si sa ne vedem cu bine duminica la intalnire!
    1 point
  9. Exact, era foarte curata, nici o murdarie in ea, nimic. Si locasul filtrului era complet curat, desi telefonul nu mi-a focusat chiar bine unde era motorina, dar se vede si asa. Fiindca oriunde citesc, toti zic ca la noi motorina este foarte murdara si maxim la 15 000km se schimba filtrul ca distrugi motorul... in schimb la noi cu aerul plin de praf este problema. Filtrele de aer si polen chiar erau murdare , desi acum am facut schimbul dupa numai 12 000 km.
    1 point
  10. Salutare. Am schimbat recent toate arcurile si amortizoarele pe masina din semnatura cu Bilstein OEM. O singura greseala am facut la comanda ca am primit arcuri heavy-duty pe spate. Dupa montaj, m-am trezit cu o garda la sol, de zici ca stai intr-un Touareg. Intrebarile mele sunt: - daca Bilstein se lauda ca piesele sunt OE replacement, de ce am o garda la sol atat de mare? - a mai folosit cineva arcuri Bilstein? Din cate stiu garda la sol e stabilita de arcuri. - ce inseamna arcuri heavy-duty? Din ce am citit sunt cu inca 20% mai rigide comparativ cu cele normale.
    1 point
  11. Asa am avut si Eu prima data o bataie , un Tacanit de metal am schimbat injectoarele toate 4 , Dupa 6 luni iarasi insa nu au doar injectoarele a doua ora , Problema a Fost uleiul castrol .am Bagat Acum Liquie Molly nu se Mai aude nimic Nici mie nu Mia venit sa cred Incearca si tu
    1 point
  12. In Bucuresti nu merita sa dai multi bani pe vopsea , e traficul ingrozitor si plus sunt multi care ori nu stiu sa manuieasca volanul cum trebuie ori nu sunt atenti ... A iesit bine vopseaua !
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!