Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.09.2019 în toate secţiunile

  1. @bubu182 Multumesc! Din fericire in momentul de fata masina e intr-o stare tehnica foarte buna si nu necesita nici un fel de reparatii. La partea optica mai am de "lucrat" ,dar un proiect mai important imi mananca tot timpul. De curand am reusit sa inlocuiesc si consola cu una 2013.Totul a fost facut OE si totul e perfect fuctional. Si pe aceasta cale multumesc colegului @Mecatronic pentru conexiuni si piesele electronice necesare.
    6 points
  2. Daca nu ma inseala privirea, eu vad o coaja de portocala excesiva dupa vopsire. Esti multumit in raport calitate / pret, sau..?
    4 points
  3. Bine ne-am regasit dupa ceva timp. ? Nu am mai apucat sa postez deoarece nu am mai fost in tara si nu am mai putut sa ma bucur de masina, dar acum proaspat reintors definitiv in tara am inceput sa am grija de ea si sa o rasfat cu mai multe. Masina a implinit varsta de 3 ani si 50.000 km si ma bucur ca am putut sa o tin ca si noua ? Ca si schimbari am facut: - MTM power upgrade la 180 hp, destul de mult ca si pret dar ce primesti pentru acel pret este... WOW! - Filtru sport K&N - Detailing facut de mine acasa cu produse de la Koch Chemie, Meguiar's, Gyeon si alte cateva de pe la Carrefour (pentru ce nu avea rost sa iau ceva profi sau nu am stiut ce sa iau la acel moment), pot spune ca a iesit ok pentru o incercare facuta de mine acasa dar polish intr-adevar nu este unul profi deci halouri si zgarieturi tot se vad dar ma bucur ca am putut decontamina toata masina cu clay bar si aplica ceara carnauba la final + destule solutii sa nu o mai duc la spalatorie. Urmeaza: - Jante pe 18' cel mai posibil de la Rotiform (imi plac foarte mult) cu cauciucuri Michelin de vara, iar cele actuale de pe masina vor deveni de iarna. - Posibil stopurile cu led de facelift, nu sunt inca convins ca as vrea sa fac o struto-camila prin schimbarea stopurilor adica nici 7 nici 7.5 - Posibil si app-connect dar am inteles ca este ~1.600 lei deci... Nu as dori sa mai schimb foarte multe deoarece cat de curand in urmatorii 1-2 ani doresc sa o schimb cu o noua masina care pana la momentul acela va ramane surpriza ? Acum va las cu cateva poze recente si sa ne vedem cu bine duminica la intalnire!
    4 points
  4. Pana la urma m'am linistit de tot. A venit bebele si ne'am dat seama ca Golful e muuult prea mic, asa ca m'am dus in NL si mi'am luat un Volvo
    3 points
  5. La recomandarea colegului @Doomy am inlocuit tampoanele de la capacul motorului ( 06A103226) Spalat motor si curatat compartimentul de sub stergatoare
    2 points
  6. Astea-s schimbarile pe care le-a facut VW la versiunea actuala de Polo fata de cea precedenta. A adaugat foarte carenaje sub masina pentru trecerea aerului cat mai usor. Se observa ca puntea spate a fost imbracata pe toata suprafata ei. Si basculele fata au fost imbracate. Una din modificarile pe care le-am facut si eu, deoarece basculele sunt din tabla ambutisata si nu pline. Pentru racirea etrierelor s-a ales varianta directionarii cat mai precisa a fluxului de aer catre etrier si asa s-a putut scade cantitatea intrata in carenajul rotii/scade rezistenta la inaintare.
    2 points
  7. @mad_kat ce pot sa zic decat "Ghinion" (copiata replica) , o piatra pusa in locul potrivit la momentul nepotrivit poate imi facea si mie o surpriza , dar nu a fost sa fie . Oricum cu o anvelopa normala nu ma aventuram pe asa ceva. Chiar am monitorizat anvelopele pe anumite drumuri de pietre si acestea aveau "semne" pe ele , dar dupa spalare nu a ramas nimic vizibil : Iar pentru drumul de pietre am mai copt si asta: Nu se vede asa de bine din cauza comprimarii youtubului dar dupa minutul 9:00 incepe sa fie destul de OK si se vede clar cum flexeaza anvelopa. @xdx presiunea mea standard pentru aceste anvelope este de 2.4 , o consider optima pentru confort si franare , asta a fost si presiunea in offroad . Pentru drumurile de dus/intors am pus 2.5 fata si 2.6 spate deoarece masina a fost maxim de incarcata . Asta in conditiile in care se recomanda si mai mult de 2.6 pentru masina plina si drum intins. Ce vezi tu mai sus este imediat dupa plecare . Am patit chiar in unele portiuni de autostrada la venire sa creasca si cu 0.4 bari presiunea din cauza mai multor factori externi si a stilului de condus dar nu a ramas asa constant si a scazut treptat la ceea ce vezi tu mai sus . Anvelopa Michelin Lattitude Cross la dimensiunea 235 65 R17 suporta pana la 3.5 bar in specificatia ei. Una de pe drumul de venire : Oricum e safe sa zic ca media pentru anvelope a fost de 2.6 pe drum. Ceea ce vedeti in poza de mai sus e maximul vazut , nu a crescut mai mult de atat. Daca pe offroad scad presiunea la 2.2 in anvelope devine maxim de confortabila dar nu sunt multumit cu burta laterala care o fac , fiind expusa la pietre. @Aerofan
    2 points
  8. Aventura Exploratorului din Zakynthos s-a incheiat , pentru sotie concediul s-a inchieiat , pentru multi nu este diferenta in modul de exprimare , dar este diferenta uriasa in ochii unui pasionat. Aventura / concediul din Zakynthos a decurs in felul urmator ...... 4 persoane , bagaje.....multe bagaje..... cu plecare intr-o zi de saptamana la 10:00 PM din Bucuresti , special sa evit traficul RO/BG din timpul zilei cu target de a ajunge la vama Kulata inainte de ora 7:00 AM urmatoarea zi Zis si facut ......Plecat la 10:00 , trecut vama in RO cu 3 masini in fata doar , vigneta de BG facuta Online asa ca nu a fost nevoie de oprire .....drumul a continuat linistit , mers legal fara incidente rutiere ( doar de alta natura dar fac scopul altui post) ....asa ca am facut o singura oprire in BG la un OMV si am ajuns in vama la Kulata pe la aproximativ 6:30 dimineata , vama goala , o singura masina in fata mea , intrarea in tara a fost facuta la viteze de "relanti" avand in vedere ca vamesii erau obositi , mana mea intinsa pe geam cu buletinele aranjate in forma de evantai nu a prezentat interes , acesta facand semn cu jumatate de mana "treceti" fara sa mai atinga actele noastre de identitate ..... asa ca cine sunt eu sa contest? Am intrat in Grecia cu zambetul pe bune stiind ca de acum voi avea parte de drumuri doar pe autostrada sau E-uri care sunt aproape echivalente. Am continuat drumul lejer , dar fara sa depasesc viteza legala , pe unele portiuni cu viteza maxima de 110kmh, asa ca majoritatea drumului Exploratorul a vazut doar viteza a 5-a.... opriri dupa cum cerea natura sau plamanii ocupantilor .......fara incidente am ajuns la Orasul port Kilinii in jur de ora 15:30 ..... urmand sa prindem urmatorul feribot care era la ora 16:30.... numai bine sa mai bagam un Gyros la terasele din zona. Am urcat in feribotul de 16:30 si in 1 ora si 25 minute eram pe insula , iar de acolo a fost floare la ureche ,nu am prins asa de aglomerat cum ma asteptam ....... un total rotunjit de ore pentru drumul de venire ar fi 20 ore si 1270km , mers lejer cu pauze dese si fara incidente. Inca de pe feribot imi puneam in actiune planul vazand muntii in fata ochiilor , toate traseele si waypointurile salvate incepeau sa prinda forme Ajunsi la destinatie , aventura a inceput ...... asteptand nerabdator zilele alocate pentru Explorator nu numai pentru prajit la soare , terase si alte nebunii ..... Partea cu statul pe plaja la soare sau linistit sub umbrela are o limita pentru mine , imi place pana la un anumit punct , dar ca un baiat cuminte am asteptat linistit zilele alocate pentru pasiunile mele ........ Plaje la greu , croaziere si alte activitati specifice insulei au fost in program : Nu se poate sa mergi in Zakynthos fara sa vezi faimoasa plaja "Navagio" aka Shipwreck beach: Am vizitat si "Askos Stone Park" , gradina zoologica dintr-un mic orasel de munte de pe insula : Si cam atat cu activitatile turistice normale , unde sunt pozele cu masina ? Daca ati avut rabdare sa cititi inceputul si sa nu inchideti pagina dupa ce ati vazut pozele cu animalele, eu zic ca nu ati pierdut timpul degeaba... Let the games begin ! Acesta este filmuletul cu best moments ! In caz ca nu aveti rabdare sa le vizionati si pe cele de mai jos Plecand de acasa deja cu trasee salvate pe maps , am incercat sa profit din plin de zilele alocate sa nu stau sa o iau orbeste , macar sa am un punct de inceput . Unul din trasee a fost sa fac drumul care taie muntele Skopos din sudul insulei , un traseu pe care il consider usor ( in general) si care este marcat cu albastru pentru ATV ( Medium difficulty) Un traseu la sfarsitul caruia rasplata in peisaje este pe masura : Am continuat cu un alt traseu care taie insula de la Vest la Est( sau invers dupa caz) , in care se vede toata splendoarea vegetatiei de pe insula , catalogat cu albastru si cu rosu ca traseu de ATV , dupa parerea mea este de dificultate medie datorita curbelor si pietrelor alunecoase dar si a zonelor cu "boscheti" foarte stramte pentru un auto normal: Cam asa se prezinta traseul , nu este circulat dar are totusi niste portiuni care se apropie de zone cu dificultate avansata. In poze si in filmarea de mai sus nu pare sa fie asa de dificil nu? dar situatia se schimba odata ce schimbam POV-ul : Asa ca filmarea de mai sus a fost ultima reduta a respectivului Gopro , la sfarsit a luat eroic o piatra care i-a stins lumina la propiu ....... Trist ca am pierdut o scena foarte tare putin mai in sus pe drum dar pe de alta parte fericit ca acum pot sa justific sotiei cumpararea unei camere noi. Deja eram multumit cu mine , multumit ca am petrecut timp cu Exploratorul , multumit ca am avut parte de "fix ce trebuie" . Aceste momente , mici si neinsemnate pentru unii ii fac fericiti . De la un simplu zambet aruncat catre tine in oglinda retrovizoare stiind ca faci ce iti place , la o privire lunga aruncata care masina ta favorita in timp ce stai la distanta pe un mic deal , in timp ce deschizi o doza de Fanta rece si pe langa un Snickers dublu ( fiecare cu ce-i place don't judge ) Poti sa alergi masina pe curbe , sa auzi anvelopele cum gem ca reclamele de pe site-urile porno , sa simti tu acolo vibratia lor in timp ce iei curba in viteza si apoi la sfarsit , te asezi linistit langa masina si bagi o tigara linistit ....tigarea de dupa.........de dupa pasiune fiecare cu pasiunea lui.... La mine am simtit ca nu a fost de ajuns , asa ca am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta ce mai e de interes prin zona de explorat . Raspunsul a venit tocmai de la proprietarul de la cazare in penultima zi . Il intrebam eu acolo de drumuri....stii tu offroad ...chestii si imi spune el ca r fi un drum undeva in nord care la capat are si o zona buna de scufundari ... dar a insistat ca nu pot sa merg cu masina si ca trebuie sa inchiriez ATV Zis si facut.....bineinteles ca nu l-am ascultat , nu lasam un ATV chinezesc sa imi ia gloria si bucuria de a conduce exploratorul meu in teren necunoscut ... Ghidat de niste indicatii date in engleza de balta a grecului am reusit totusi sa dau de drumul sugerat de el : bla bla bla .....left....right....left ........behind rich guy's house there is a stone fence and behind the fence the road starts , you go uphill and then downhilll and after 20 minutes you make a right and then just go down......... Sotia fiind incantata de cuvintele "great beach" si "diving spot" in rest toata discutia a fost doar zgomot , a decis sa vina cu mine in aceasta aventura . Oare am regretat? I think not! Drumul se prezenta cam asa : Ce am gasit la capatul drumului a fost ....de vis...... o zona stancoasa , linistita , pustie cu apa clara si curata in care nimeni si nimic nu iti putea strica ziua ! Daca scoteam capul din apa imi vedeam Exploratorul cuminte cum ma asteapta .....dar mai presus de asta pustietatea locului te ungea pe suflet . Mare parte din traseu este in filmuletul de mai jos : Traseul a fost destul de dificil , nu neaparat din cauza garzii la sol , pietrele erau destul de ascutite si era un risc real pentru anvelope .......pentru anvelope normale Nu am stat deloc cu morcovul in cur , chiar am fost foarte relaxat , Anvelopele Michelin au facut fata fara nici cea mai mica problema , fara derapaje, tractiune excelenta si confort sporit pe drumurile accidentate..... Si iata ca aventura a luat sfarsit...... drumul de intoarcere a fost mult mai liber si lejer ca drumul de ducere , doar 17 ore au fost de la cazare pana in Bucuresti. Pe drumul de intoarcere masina a atins un kilometraj psihologic : Avem un total de 3076 km facuti in aceasta calatorie din care ~2500 sunt drumul dus/intors si restul ce am mai umblat pe insula . Ca sa aflam a doua zi ca am plecat la marele fix de pe insula , un mare incendiu de vegetatie a izbucnit si au fost nevoiti sa evacueze peste 300 persoane din zonele afectate . Orasul port Keri fiind inchis pentru turisti temporar. Noi sa fim sanatosi !
    2 points
  9. Roadtrip de 3523 km, 69 km/h media(69, not just a number), 2 adulti cu bagaje si lada frigorifica, R19 vara, mers cu ACC in principiu , 6,5L/100km media de consum pe consola centrala daca este cineva curios Cateva cadre raw.... Si unul editat... Va ramane o amintire frumoasa cu Ateca, tot la fel de posibil insa sa nu fiu dispus sa dau 50k+ € pe o masina premium sh, cu dotarile care le am pe cap, si sa ma limitez la 45k€ achizitie masina noua. Pe moment, ma tot repet, vine Octombrie si vedem ce imi poate neuronul.
    2 points
  10. ieri am ajuns sa schimb toate fliudele sistemului 4 motion: -Cutie viteze -Diferential fata -Diferential Spate -Haldex + filtru haldex + curatare pompa haldex in plus a fost aerisit ambreiajul si s-a facut o verificare a clapetei de acceleratie care se prezenta destul de bine(fusese inlocuita in urma cu 20.000 km in garntie) si curatat ''degetarul'' si tubulatura metalica Degetarul era plin de funingine/cenusa... Filtrul haldex se prezenta cat de cat ok,insa pompa,mai exact sita pompei era plina de chestii gelationase Masina are acum aproape 91.000 km. Opertiunile au fost executate bineinteles de un specialist(Catalin) caruia ii multumesc!
    2 points
  11. Dupa aproape 11 ani cu Audi A3 in 2 portiere, a venit vremea sa o schimb cu ceva mai mare, pentru ca acusi vor fi 2 copii. VW Passat Variant 2.0 TDI 150cp, Bluemotion (nu stiu exact ce vrea sa insemne asta), echipare Confortline, culoare Night Blue, fabricata in 11/2015, luata de mine la 150.000 km. In plus fata de varianta de echipare are Infotainment Discover Media cu navigatie (cam mic ecranul), camera video marche arriere, AAC, volan, scaune fata si duze stergator incalzite, functie masaj scaun. Mi se pare ok functia de masaj in scaun, dar nu inteleg cum functioneaza sau e ceva stricat...se pare ca incepe sa se miste lombarul dupa ce apas de 2 ori pe butonul de masaj si dureaza gen 10 secunde. Am tot cautat informatii si am gasit doar ceva ca ar trebui sa mearga maxim 10 minute, dar totusi 10 secunde e cam putin. Inteleg ca nu e mare smecherie sa se umfle pernele de la lombar, dar parca merge putin masaj la calatorii mai lungi. Nu am putut sa iau echipare Highline (buget), cutia automata nu a fost prioritara, desi nu m-ar fi deranjat deloc. Asa ca sunt cateva lucruri pe care mi-as fi dorit sa le mai am, dar sunt multumit de ea asa cum este. Ce mi-as mai fi dorit: ecran mai mare, app-connect, suspensie adaptiva, inchidere/deschidere electrica portbagaj, faruri led, oglinzi rabatabile electric. Cum spuneam, am luat-o cu 150.xxx km si acum are deja 153.000 dupa un concediu prin tara. Nu o sa continui in ritmul asta cu kilometrii totusi; cu A3-ul am facut cam 11.000 km/an. Imi place cum merge si cum arata, nu se simte la fel de agila ca A3-ul (diferenta de caroserie), dar urca totusi in viteza destul de ok. Am vrut spatiu si 4 portiere si le am Mai jos sunt caracteristicile decodate cu un VIN decoder pe un website: Parameter Value E0ASpecial editions: No special edition 1PALockable wheel bolts: Standard wheel bolts 7ZDVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation -3G0- 0P0Exhaust tailpipe: Rear exhaust tailpipe (standard) UG6Hill start assist: Hill hold control 7MMEmissions standard: Emission standard EU6 plus 1D0Trailer hitch: Without trailer hitch 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 1E0Activated carbon canister: Without activated charcoal canister 8ZHAntennas: Antenna for AM/FM reception, "diversity" 6XUExterior mirror setting: Exterior mirrors: automatically dimming, electrically adjustable, separately heated EA0Follow-on warranty: Without subsequent warranty 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical GM1Electronic engine sound measures: Standard outside sound 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 0K0Alternative drive system: Without alternative drive module 1X0Drive layout: Front wheel drive 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle A8CEquipment levels: Comfort equipment 6K3Area monitoring systems: Front Assist incl. city automatic emergency braking for ACC low 1KUBrake type in rear: Disc brakes, rear J2DBatteries: Battery 380 A (68 Ah) 1ZABrake type, front: Disc brakes, front 4M6Beverage holders: Cup holder NY0Battery/alternator capacity: Standard battery/alternator capacity B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement 1S1Tool kit and jack: Tool kit and jack 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 4V0Front passenger seat control: Without front passenger seat adjustment from the rear 0VCOwner's manuals: Information kit in German 9Z3Operating voltage: Operating voltage 12 V plus 230 inverter 9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles, front 7RECD ROM/DVD/SD card: SD card (Europe) 2H0Charism: Without "drive select" QJ1Chrome package: Chrome work package C43General operating permit, alterations: Operating permit, alteration 3S2Roof rails/roof load rack: Black roof rails 3FARoof insert/convertible top: Without roof insert (standard roof) 1JASuspension system in rear: Rear shock absorption, basic design 1 G01Suspension system in front: Front shock absorption 1Y0Differential lock: Without differential lock 2G5Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Filler neck module 1 without insert EF0ECO function for driving profiles and Drive select: Without ECO function 0ENInstallation differentiation for vehicle components: Installation differentiation for transmission MQ 350 vehicle components 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 5MAInserts: Decorative inserts 7M0Scuff plates: Plastic scuff plates in door apertures 7X2Park distance control: Park distance control, front and rear 7W0Extended safety system: Without extended safety system UI2Electric interface for external use: Electric interface for external use AUX-IN and 2 x USB 0FGManufacturing sequence differentiation: Mosel manufacturing sequence 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher VL1Pedestrian protection: Extended pedestrian protection measures VF0Pedal cluster: Standard pedal cluster 8K3Headlight control: Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function UH2Parking brake: Parking brake 7G0Vehicle tracing system: Without preparation for VTS (vehicle tracking system) F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment 8GUAlternators: Alternator 140 A 0G4Transmission types/gearshift mechanisms: Cable gearshift 0YCWeight category rear axle: Weight range 3 installation control only, no requirement forecast L33Weight category front axle: Suspension range 33 installation control only, no requirement forecast TR1Base engine: 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 04L.A 4U0Luggage net/pocket on backrest(s): Without luggage nets/pockets on backrests 3U2Luggage compartment cover: Sliding trunk cover 6M0Tie down straps/net/pocket: Without tie down straps/net/pocket 8T7Cruise control system: Adaptive Cruise Control (w/o "Follow-to-Stop") and Speed Limiter VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener G0KTransmission specifications: 6-speed manual transmission 5J0Rear spoiler: Without rear spoiler 6NAMolding roof liner: Unsplit molding roof liner 3NTRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding (three pieces) with center armrest KH7Heating and air conditioning system: Climatronic (3-zone) with rear air conditioning control panel 8IDHeadlamps: Halogen twin headlights KS0Head-up display: Without head-up display 20AHybrid drive: Without electric motor ( hybrid ) FC0Customized installation: Without customized installation 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell U5AInstrument clusters: Instrument insert, km/h speedometer 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming K8DBody style: Station Wagon Variant/Avant QK0Camera/distance sensor: Without camera without distance sensor (driver assistance system) 6SMLuggage compartment floor covering: Needle-punched trunk floor covering (Dilours) 0M4Fuel tank capacity: Fuel tank 4H3Child safety lock: Manual child lock QA0Child seats: Without child seat 0Y1Climatic zones: Standard climatic zones QR8Compass/road sign display: Without traffic signs recognition 4D0Seat ventilation/massage seat: Without seat ventilation/massage seat 3T2Rear head restraints: Three rear headrests 5ZCHead restraints: Headrests for front seats (x-adjustment) 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling A63Tire categorization: Category 3 0F5Fuel systems: Fuel system for diesel engine 5C0Body measures: Without special body measures KA2Camera systems/accident sensors: With rear view camera system (type 2) KK1Refrigerant: Refrigerant R134a 31KLicense plate carrier: Front and rear license plate carrier (ECE) 5K7Paint preservative/transit coating: Transport protection film (minimum protection) with additional transport protection measures 3GARear luggage/load compartment floor: Without cargo area QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) ES0Vehicle inlet: Without vehicle inlet L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle 8S6Reading light: Two reading lights front 1N3Steering: Speed-related variable steering assist (Servotronic) 3H0Backrest release: Without backrest release for front seats 8G0Light control systems: Without light assistant EV0Charging cable: Without charging cable 2P1Loading edge protection: Plastic trunk sill protection 8I2Lumbar support: Electrically adjustable lumbar support for left front seat with massage feature 2ZWSteering wheels: Leather trimmed multi-function steering wheel, heated AV1Driving on the left/on the right: Driving on the right 8RMSpeaker installation: 8 speakers (passive) 8Q1Headlight range control: Headlight-range adjustment 6E3Center armrest: Front center armrest FM0Versions: Basic equipment variant 9S5Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer "Medium" 3D2Center console: Center console EM1Driver alert system: Rest Assist (drowsiness detection) 8Z5Engine cooling system: Not hot country DN4Engine specifications: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/110 kW (4V) TDI common rail| b.engine T37/T6F TS1/TR1/T0P/T0N/T13/T29/TM4/TD1/TI9/T1I 7UFNavigation device: Navigation system - Standard 8TBRear fog lamp: Rear fog light 8WHFront fog lamp/additional headlamp: Front fog lamp and cornering lamp EL3Online services: Online service, with OCU, with head unitcoding, without engine immobilizer interconnection 1NLWheel covers: Covers for alloy wheels F86Wheels: Alloy wheels 6.5J x 16 I8ERadios: Standard radio (Gen2) 9JASmoker's/non-smoker's package: Non-smoking package ER1Regional code for radio: Regional code " ECE " for radio 7K1Direct tire pressure monitoring system: Tire pressure warning light H3YTires: Tires 215/60 R16 95 V super-optimized rolling resistance V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand 1G2Spare wheel/breakdown kit: Steel spare wheel with original equipment tires 0B4Wheelbases: Wheelbase 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front PNCNavigation feature "Discover Media" (for "Composition Media") PTVInstalacja telefoniczna "Comfort" WBD"Business Premium" package incl.navigation YOWCar-Net - dostêp do mobilnych usªugOnline za po«rednictwem telefonu(bezpªatnie przez trzy lata) ZCBSystem radiowy "Composition Media" 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 6Q2Gearshift knob/handle: Leather gearshift knob/handle 0SBSpecial labels/plates: Labels/plates in German 8SKRear combination lamps: LED taillamp assembly 4E2Lock operation for tailgate/trunk lid: Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) QI6Service indicator: Service indicator 30,000 km or 2 year ( variable ) 9P9Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in the buckle, advanced safety equipment 3ZBOuter rear seat belts: 3-point seat belts, outer rear with ECE label 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat N0USeat trim covers: Cut pile seat covering 3PWSeat adjustment: Man. height adjustm. f. front seats plus seat squab inclination a. depth adjustm. left, plus el. backrest adjustm. left 4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled 7L6Start-stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking 8Y1Horns: Two-tone horn SA0Control number (no PR family): Model year change calendar week 45 5XUSun visors: Sun visors with mirror, illuminated, extractable, airbag label on sun visor QH1Audio-response system/voice control: Voice control 7Y0Lane change assist/lane keeping system: Without lane change assistant 4KCSide and rear windows: Side and rear windows in heat-insulating glass 4B3Protective side molding: Protective side molding 3Y0Roll-up sun screen for rear and side windows: Without roll-up sun screen 7B3Socket: 12-volt socket(s) 2JPBumpers: Bumper 7U0Starter: Standard engine starter 8X0Headlamp washer system: Without headlight washer system 8N6Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 3M0Special registration measures: Without special measures 0PPNameplate set: Nameplate set "BlueMotion" 1Q2Mass damper for steering wheels: Mass damper for steering wheel, 36 Hz 4I7Door and lid locking system: Central locking system "Keyless-Go" without deadlock B01Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Germany 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 3CXPartition: Net partition 3LCDoor and side trim panels: Door and side trim panel in foam film and woven fabric QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1EXIdentification plates: Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 2A0Delivery equipment: Without delivery equipment 1T9First aid kit / warning triangle: First aid kit with warning triangle and safety vest 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation Q2JFront seats: Comfort front seats 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9IFTelephone / telematics: Comfort telephony with WLAN 9TJAdditional warning lights: Additional LED warning light (door area) front QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation 7E6Heat accumulator system/auxiliary heater: Electric auxiliary air heater 4GFWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass 8FASecond battery/battery installation: Without second battery 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 0TDFloor mats: Front and rear floor mats 4ZBDecorative trims: Bright moldings 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater UP0Clocks: Analog clock
    1 point
  12. Am comandat 3 repere de Polo AW sa vad cum arata. Revin cu info cand ajung saptamana viitoare. Sunt tot pentru suspensie, fata si spate.
    1 point
  13. Foarte frumos felul si detaliile in care ai impartasit cu noi experientele tale
    1 point
  14. Tu iti dai seama ca ce ai spus aici este ceva gen "iarna nu-i ca vara", fiind adevarat ca si principiu oricarei motorizari turbo, da? Turbina functioneaza tot timpul, nu este "activata" cand si cand. Ca boost-ul este pe o anumita plaja de turatii - bineinteles, un fapt normal. Daca iti plac atat de mult motorizarile aspirate (care da, au farmecul lor cateodata), nu trebuia sa iti iei 1.0 TSI. Mai mult, trebuia sa mergi la drive test inainte (ca nu vorbim de o motorizare rarisima sa nu o gasesti) pentru a vedea exacta cu ce se mananca.
    1 point
  15. A venit sigla comandata si am reusit sa scot doar cercul cromat pentru a pastra emblema de pe masina. O sa incerc aplicarea cromului zilele urmatoare dupa ce spal masina. Intre timp am 100km de cand am pus noul soft pentru rezolvarea smucirii in treapta 1 la 1.5TSI. Ma declar multumit de alegere, sper sa mearga bine si frumos in continuare. Intre timp ne pregatim de o tura mai lunga de concediu. AMR 20 zile
    1 point
  16. Am pus o diagrama cu ceva posturi in urma pentru cat conteaza rezistenta la inaintare in oras. Si totusi dai un procent scos din burta. Scopul principal nu este consumul, dar prin consum cuantifici cel mai bine rezultatul. Tu ai ramas blocat pe consum. Ma gandeam ca poate ai un + de adus discutiei, orice idee noua este binevenita.
    1 point
  17. Am luat-o la 205.000, in prezent 219.000km.E curata, asa am zis si eu, merg toate usile si nu are alte probleme, cred ca asta conteaza, sa fi fost intretinuta. Loganul e pe GPL si consuma putin dar e foarte incomod la drum lung, mai ales cand faci mai multi km plus ca e zgomotos si-l am de vreo 9 ani dar va ramane in familie pana ajunge de fier vechi.(ambele le conduc doar eu). Acum cu motorul de Passat, in zona mea cu mai mult de 100km/h nu se poate merge, pe tronsonul Buzau-Ploiesti, DN1B, e dezastru, aglomeratie non-stop, drum prost, TIR-uri care merg cu 80, doar sa rupi masina in trepte inferioare sa iti risti viata pentru 5 minute castigate. Pretul de achizitie la Passat a fost de 2200E. Am condus de pe la prieteni tot felu de bombe, Volvo S60 2.4D, BMW X5 3.0, Mercedes 2.7, Passat 1.9 131cp si cred ca a trecut varsta aia cand vrei senzatie sa te bage in scaun, liniute, nervi in trafic, stiti ce zic . Cel mai mult m-a impresionat un Mercedes E220 2011 Avantgarde cu cutie automata, 2.2 170cp, cutia schimba ceva senzatie, suspensie confortabila, un vis . Si daca nu era impozitul asta, imi luam B5.5 cu 2.8 V6.Ceva in genu: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284079961&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=37&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2001&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=09a9f1ba-4961-6006-c9ee-eb79738e4afb dar ramane la stadiul de vis. Pana in momentul de fata, cu tot ce am schimbat, inclusiv ulei in cutie, bluetooth player, 2 boxe, cred ca am bagat 1500E pe langa pretul de achizitie, aici e inclusa si inmatricularea, RAR-ul. Mai pun o poza cu catalizatorul vechi, fagurele din interior s-a desprins si inca o poza cu motorul fara capac.
    1 point
  18. După două luni de asteptare au ajuns lip ul pt bara fata și eleronul de la Maxton Design. Le am comandat în varianta pe negru lucios ca să nu mai fie nevoie de vopsire, potrivirea a fost perfecta iar calitatea lor una destul de mare. Las pozele sa vorbească.
    1 point
  19. In concluzie, camera e destul de ok. Se vede bine si-n fata si-n spate, integrarea e cat de subtila se poate, imaginea e ok si ziua si noaptea. Va las cu niste poze ale camerei si cu o faza amuzanta surprinsa chiar in prima zi P.S. imaginile sunt mult downsized ca sa le accepte forumul
    1 point
  20. cu doua zile in urma am incheiat cu succes 2 retrofituri importante ptr mine; 1. interfata Android inseriata cu sistemul media original instalat deja 2. folding mirrors cand o sa am timp (probabil prin septembrie ) o sa fac doua topic-uri aici dar, pana atunci, daca este cineva "realmente interesat" poate sa ma contacteze pe whatsapp si i dau detalii. zi cu spor... tuturor !
    1 point
  21. Inlocuire discuri si placute frana .Cu ocazia asta am "schimbat" si culoarea. Curatarea etrierilor nu a fost chiar simpla deoarece am vrut sa le vopsesc integral. Discuti ,placute,aparatori ,toate OE.
    1 point
  22. In Bucuresti nu merita sa dai multi bani pe vopsea , e traficul ingrozitor si plus sunt multi care ori nu stiu sa manuieasca volanul cum trebuie ori nu sunt atenti ... A iesit bine vopseaua !
    0 points
  23. Multumesc pentru aprecieri! Am avut si un mic incident, usa impreuna cu coltul jos de la aripa mi-a fost frecata intr`o parcare nesupravegheata video. Ma bucur ca se mai inchide usa. @mada_13 da sunt din Oradea, mi-ar prinde bine o recomandare. Iti multumesc !!
    0 points
  24. Stii cum poti sa obtii un consum foarte mic, si cu cheltuieli aproape inexistente? Nu folosesti masina. 6% ajungi la viteza de autostrada mers constant, unde nu o sa ajungi niciodata. Daca ajungi la 3% cu oras combinat sa zici merci. Acu ia si calculeaza pretul pieselor/elementelor de pe masina si vezi in cate zeci de mii de km iti amortizezi investitia. Daca o faci din pasiune, te inteleg. Daca o faci pt consum, e fix pix.
    -1 points
  25. 150 ron/litru de ulei ,mai dragilor dar il aduce de pe Marte astia din reprezentanta.Prefer sa schimb uleiul mai des decât sa pun OE.Si e mult mai proaspăt!!!!
    -1 points
  26. In primul rand .. diagnoza la vag se face cu vas sau vcds.. Valorile la inj is praf. Fa o setare a cantitatii minime.. daca nu au facut. Softul dieselgate nu te afecteaza la parametri inj.. din contra.. arata pe tester valori mai ok.. de aceea motorul e mai silentios. Scapa de dieselgate daca il ai.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!