Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.09.2019 în toate secţiunile

  1. Aventura Exploratorului din Zakynthos s-a incheiat , pentru sotie concediul s-a inchieiat , pentru multi nu este diferenta in modul de exprimare , dar este diferenta uriasa in ochii unui pasionat. Aventura / concediul din Zakynthos a decurs in felul urmator ...... 4 persoane , bagaje.....multe bagaje..... cu plecare intr-o zi de saptamana la 10:00 PM din Bucuresti , special sa evit traficul RO/BG din timpul zilei cu target de a ajunge la vama Kulata inainte de ora 7:00 AM urmatoarea zi Zis si facut ......Plecat la 10:00 , trecut vama in RO cu 3 masini in fata doar , vigneta de BG facuta Online asa ca nu a fost nevoie de oprire .....drumul a continuat linistit , mers legal fara incidente rutiere ( doar de alta natura dar fac scopul altui post) ....asa ca am facut o singura oprire in BG la un OMV si am ajuns in vama la Kulata pe la aproximativ 6:30 dimineata , vama goala , o singura masina in fata mea , intrarea in tara a fost facuta la viteze de "relanti" avand in vedere ca vamesii erau obositi , mana mea intinsa pe geam cu buletinele aranjate in forma de evantai nu a prezentat interes , acesta facand semn cu jumatate de mana "treceti" fara sa mai atinga actele noastre de identitate ..... asa ca cine sunt eu sa contest? Am intrat in Grecia cu zambetul pe bune stiind ca de acum voi avea parte de drumuri doar pe autostrada sau E-uri care sunt aproape echivalente. Am continuat drumul lejer , dar fara sa depasesc viteza legala , pe unele portiuni cu viteza maxima de 110kmh, asa ca majoritatea drumului Exploratorul a vazut doar viteza a 5-a.... opriri dupa cum cerea natura sau plamanii ocupantilor .......fara incidente am ajuns la Orasul port Kilinii in jur de ora 15:30 ..... urmand sa prindem urmatorul feribot care era la ora 16:30.... numai bine sa mai bagam un Gyros la terasele din zona. Am urcat in feribotul de 16:30 si in 1 ora si 25 minute eram pe insula , iar de acolo a fost floare la ureche ,nu am prins asa de aglomerat cum ma asteptam ....... un total rotunjit de ore pentru drumul de venire ar fi 20 ore si 1270km , mers lejer cu pauze dese si fara incidente. Inca de pe feribot imi puneam in actiune planul vazand muntii in fata ochiilor , toate traseele si waypointurile salvate incepeau sa prinda forme Ajunsi la destinatie , aventura a inceput ...... asteptand nerabdator zilele alocate pentru Explorator nu numai pentru prajit la soare , terase si alte nebunii ..... Partea cu statul pe plaja la soare sau linistit sub umbrela are o limita pentru mine , imi place pana la un anumit punct , dar ca un baiat cuminte am asteptat linistit zilele alocate pentru pasiunile mele ........ Plaje la greu , croaziere si alte activitati specifice insulei au fost in program : Nu se poate sa mergi in Zakynthos fara sa vezi faimoasa plaja "Navagio" aka Shipwreck beach: Am vizitat si "Askos Stone Park" , gradina zoologica dintr-un mic orasel de munte de pe insula : Si cam atat cu activitatile turistice normale , unde sunt pozele cu masina ? Daca ati avut rabdare sa cititi inceputul si sa nu inchideti pagina dupa ce ati vazut pozele cu animalele, eu zic ca nu ati pierdut timpul degeaba... Let the games begin ! Acesta este filmuletul cu best moments ! In caz ca nu aveti rabdare sa le vizionati si pe cele de mai jos Plecand de acasa deja cu trasee salvate pe maps , am incercat sa profit din plin de zilele alocate sa nu stau sa o iau orbeste , macar sa am un punct de inceput . Unul din trasee a fost sa fac drumul care taie muntele Skopos din sudul insulei , un traseu pe care il consider usor ( in general) si care este marcat cu albastru pentru ATV ( Medium difficulty) Un traseu la sfarsitul caruia rasplata in peisaje este pe masura : Am continuat cu un alt traseu care taie insula de la Vest la Est( sau invers dupa caz) , in care se vede toata splendoarea vegetatiei de pe insula , catalogat cu albastru si cu rosu ca traseu de ATV , dupa parerea mea este de dificultate medie datorita curbelor si pietrelor alunecoase dar si a zonelor cu "boscheti" foarte stramte pentru un auto normal: Cam asa se prezinta traseul , nu este circulat dar are totusi niste portiuni care se apropie de zone cu dificultate avansata. In poze si in filmarea de mai sus nu pare sa fie asa de dificil nu? dar situatia se schimba odata ce schimbam POV-ul : Asa ca filmarea de mai sus a fost ultima reduta a respectivului Gopro , la sfarsit a luat eroic o piatra care i-a stins lumina la propiu ....... Trist ca am pierdut o scena foarte tare putin mai in sus pe drum dar pe de alta parte fericit ca acum pot sa justific sotiei cumpararea unei camere noi. Deja eram multumit cu mine , multumit ca am petrecut timp cu Exploratorul , multumit ca am avut parte de "fix ce trebuie" . Aceste momente , mici si neinsemnate pentru unii ii fac fericiti . De la un simplu zambet aruncat catre tine in oglinda retrovizoare stiind ca faci ce iti place , la o privire lunga aruncata care masina ta favorita in timp ce stai la distanta pe un mic deal , in timp ce deschizi o doza de Fanta rece si pe langa un Snickers dublu ( fiecare cu ce-i place don't judge ) Poti sa alergi masina pe curbe , sa auzi anvelopele cum gem ca reclamele de pe site-urile porno , sa simti tu acolo vibratia lor in timp ce iei curba in viteza si apoi la sfarsit , te asezi linistit langa masina si bagi o tigara linistit ....tigarea de dupa.........de dupa pasiune fiecare cu pasiunea lui.... La mine am simtit ca nu a fost de ajuns , asa ca am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta ce mai e de interes prin zona de explorat . Raspunsul a venit tocmai de la proprietarul de la cazare in penultima zi . Il intrebam eu acolo de drumuri....stii tu offroad ...chestii si imi spune el ca r fi un drum undeva in nord care la capat are si o zona buna de scufundari ... dar a insistat ca nu pot sa merg cu masina si ca trebuie sa inchiriez ATV Zis si facut.....bineinteles ca nu l-am ascultat , nu lasam un ATV chinezesc sa imi ia gloria si bucuria de a conduce exploratorul meu in teren necunoscut ... Ghidat de niste indicatii date in engleza de balta a grecului am reusit totusi sa dau de drumul sugerat de el : bla bla bla .....left....right....left ........behind rich guy's house there is a stone fence and behind the fence the road starts , you go uphill and then downhilll and after 20 minutes you make a right and then just go down......... Sotia fiind incantata de cuvintele "great beach" si "diving spot" in rest toata discutia a fost doar zgomot , a decis sa vina cu mine in aceasta aventura . Oare am regretat? I think not! Drumul se prezenta cam asa : Ce am gasit la capatul drumului a fost ....de vis...... o zona stancoasa , linistita , pustie cu apa clara si curata in care nimeni si nimic nu iti putea strica ziua ! Daca scoteam capul din apa imi vedeam Exploratorul cuminte cum ma asteapta .....dar mai presus de asta pustietatea locului te ungea pe suflet . Mare parte din traseu este in filmuletul de mai jos : Traseul a fost destul de dificil , nu neaparat din cauza garzii la sol , pietrele erau destul de ascutite si era un risc real pentru anvelope .......pentru anvelope normale Nu am stat deloc cu morcovul in cur , chiar am fost foarte relaxat , Anvelopele Michelin au facut fata fara nici cea mai mica problema , fara derapaje, tractiune excelenta si confort sporit pe drumurile accidentate..... Si iata ca aventura a luat sfarsit...... drumul de intoarcere a fost mult mai liber si lejer ca drumul de ducere , doar 17 ore au fost de la cazare pana in Bucuresti. Pe drumul de intoarcere masina a atins un kilometraj psihologic : Avem un total de 3076 km facuti in aceasta calatorie din care ~2500 sunt drumul dus/intors si restul ce am mai umblat pe insula . Ca sa aflam a doua zi ca am plecat la marele fix de pe insula , un mare incendiu de vegetatie a izbucnit si au fost nevoiti sa evacueze peste 300 persoane din zonele afectate . Orasul port Keri fiind inchis pentru turisti temporar. Noi sa fim sanatosi !
    7 points
  2. Ținănd cont de faptul că acest subforum include o schimbare majoră de tehnologie (folosirea curentului electric în locul combustibililor fosili), m-am gândit că poate ar fi utilă o discuție despre serviciile de alimentare pentru acest tip de vehicule. Ideea ar fi de actualizarea a serviciilor publice de încărcare, întrucât unele sunt gratuite [încă], altele au început gratis dar au trecut la perceperea de tarife iar altele au pornit (sau vor porni) direct contra cost. Iar o sursă de informare care să includă cât mai multe asemenea detalii nu strică, până când vom ajunge la situația "un încărcător la fiecare colț de stradă" (*preferabil gratis, desigur... :D). Intenționez să întrețin primul post astfel încât informațiile să fie la zi, în măsura culegerii lor fie personal, fie prin semnalările voastre. Până acum am găsit următoarele: Plugshare - Nu neapărat un serviciu de încărcare, cât un director al stațiilor de încărcare disponibile - Include stațiile listate de operatorii menționați anterior; - Nu poate fi folosit la activarea/plata încărcării la stațiile operate de terți, însă poate fi de folos pentru a vedea disponibilitatea porturilor de încărcare (liber / ocupat / nefuncțional). Dacă vreți, un fel de Waze pentru stații de încărcare. Renovatio / e-charge - Cost: 1,9 / 1,4 lei/kWh (DC / AC). Beneficiați de încărcare gratuită la Kaufland folosind un card virtual Kaufland care se înregistrează în aplicația e-charge, dar tot trebuie să aveți minim 30 de lei în portofelul electronic din aplicație pentru a porni încărcarea. Practic sistemul încarcă de câți bani aveți în "portofel" (dacă aveți mai puțin decât intră în mașină) iar la final vi se aplică o reducere de 100%. Această reducere este valabilă pentru O SINGURĂ ÎNCĂRCARE PE ZI ÎNTR-UN ORAȘ! Dacă bateți țara, puteți încărca de 2 ori într-un oraș în aceeași zi - dar numai dacă ați mai încărcat și altundeva între aceste două sesiuni. - Răspândire: București, Muntenia, Transilvania, Constanța, Iași Polyfazer - Putere: marea majoritate 22 kW (AC); 50 kW (DC) disponibili la: Cluj-Napoca, Sfântu-Gheorghe (Hotel Park), București (Hub CMEB - Palatul Copiilor). - Cost: în general gratuit, dar sunt stații care percep tarif (între 0,8 și 1,3 lei/kWh, în funcție de stație). - Răspândire: 31 de stații: București, Constanța. Suceava, Drobeta Turnu-Severin, Pitești, Ploiești, Bușteni-Brașov, Sfântu-Gheorghe, Sibiu, Târgu-Mureș, Cluj-Napoca, Oradea, Arad. E-ON - Puteri de 22 kW și de 50 kW - Cost: 1,2 / 1,7 lei/kWh (AC/DC) în regim prepaid; 1,4 / 1,9 lei/kWh (AC/DC) în regim "plată unică"; - Preponderent Moldova și Transilvania Pe măsură ce mai găsesc, o să mai adaug. Desigur, orice comentarii/completări sunt binevenite.
    4 points
  3. Pana la urma m'am linistit de tot. A venit bebele si ne'am dat seama ca Golful e muuult prea mic, asa ca m'am dus in NL si mi'am luat un Volvo
    3 points
  4. A venit sigla comandata si am reusit sa scot doar cercul cromat pentru a pastra emblema de pe masina. O sa incerc aplicarea cromului zilele urmatoare dupa ce spal masina. Intre timp am 100km de cand am pus noul soft pentru rezolvarea smucirii in treapta 1 la 1.5TSI. Ma declar multumit de alegere, sper sa mearga bine si frumos in continuare. Intre timp ne pregatim de o tura mai lunga de concediu. AMR 20 zile
    2 points
  5. Nu stiu cati soferi cunosc aspectul asta dar, o concentratie prea mare de antigel, produce exfolieri ale vasului de expansiune, care pleaca pe circuit si nfunda radiatorul. puteti sa ntrebati in service uri/reprezentante despre asta asta asa, ca idee. fiecare procedeaza cum doreste ... eu vroiam doar sa ajut.
    2 points
  6. N-am diluat nimic. Pentru 100-150ml, nu cred ca fie vreo pb.
    2 points
  7. Buna inițiativa ta, dar cred ca primul trebuia trecut Plugshare. Ai acolo harta și informații legate de tarife și disponibilitate pompa și putere. Altfel, nu facem decât sa reluam informațiile de acolo. Cum ar fi sa listam toate stațiile Mega Image, Penny, IKEA, benzinăriile Mol, Rompetrol, etc, când ele sunt deja adăugate in Plugshare, iar utilizatorii pun date actualizate pe platforma, inclusiv modalități de contractare.
    1 point
  8. La recomandarea colegului @Doomy am inlocuit tampoanele de la capacul motorului ( 06A103226) Spalat motor si curatat compartimentul de sub stergatoare
    1 point
  9. Astea-s schimbarile pe care le-a facut VW la versiunea actuala de Polo fata de cea precedenta. A adaugat foarte carenaje sub masina pentru trecerea aerului cat mai usor. Se observa ca puntea spate a fost imbracata pe toata suprafata ei. Si basculele fata au fost imbracate. Una din modificarile pe care le-am facut si eu, deoarece basculele sunt din tabla ambutisata si nu pline. Pentru racirea etrierelor s-a ales varianta directionarii cat mai precisa a fluxului de aer catre etrier si asa s-a putut scade cantitatea intrata in carenajul rotii/scade rezistenta la inaintare.
    1 point
  10. @mad_kat ce pot sa zic decat "Ghinion" (copiata replica) , o piatra pusa in locul potrivit la momentul nepotrivit poate imi facea si mie o surpriza , dar nu a fost sa fie . Oricum cu o anvelopa normala nu ma aventuram pe asa ceva. Chiar am monitorizat anvelopele pe anumite drumuri de pietre si acestea aveau "semne" pe ele , dar dupa spalare nu a ramas nimic vizibil : Iar pentru drumul de pietre am mai copt si asta: Nu se vede asa de bine din cauza comprimarii youtubului dar dupa minutul 9:00 incepe sa fie destul de OK si se vede clar cum flexeaza anvelopa. @xdx presiunea mea standard pentru aceste anvelope este de 2.4 , o consider optima pentru confort si franare , asta a fost si presiunea in offroad . Pentru drumurile de dus/intors am pus 2.5 fata si 2.6 spate deoarece masina a fost maxim de incarcata . Asta in conditiile in care se recomanda si mai mult de 2.6 pentru masina plina si drum intins. Ce vezi tu mai sus este imediat dupa plecare . Am patit chiar in unele portiuni de autostrada la venire sa creasca si cu 0.4 bari presiunea din cauza mai multor factori externi si a stilului de condus dar nu a ramas asa constant si a scazut treptat la ceea ce vezi tu mai sus . Anvelopa Michelin Lattitude Cross la dimensiunea 235 65 R17 suporta pana la 3.5 bar in specificatia ei. Una de pe drumul de venire : Oricum e safe sa zic ca media pentru anvelope a fost de 2.6 pe drum. Ceea ce vedeti in poza de mai sus e maximul vazut , nu a crescut mai mult de atat. Daca pe offroad scad presiunea la 2.2 in anvelope devine maxim de confortabila dar nu sunt multumit cu burta laterala care o fac , fiind expusa la pietre. @Aerofan
    1 point
  11. Andrei, sper ca ai vrut sa spui 3.000km, altfel s-a spulberat si ultima speranta ?
    1 point
  12. Materialul este cumparat de pe un site dedicat insonorizare si sunet auto se numeste CTK Elastic 6mm
    1 point
  13. Banuiesc ca e posibil ca in loc de panou fotovoltaic sa reincarci prin 5G ! Ce spuneti ? Sa folosesti o tehnologie wireless de reincarcare , cum au unele telefoane ...
    1 point
  14. Nu este ca la uleiul de motor. O cutie de viteze este mult mai scumpa fata de valoarea unui schimb cu ulei OE, mai ales ca acesta rezista peste 200.000Km. Folositi numai ulei OE!
    1 point
  15. SUPERBĂ! M-a convins că nu mai vreau motorizare termică de acum încolo, neam. Iar partea cu costul - perfect de acord. Am constatat asta acum 12 ani când m-am apucat de modelism: motorizarea electrică pe un avion era de minim 2 ori mai scumpă ca motorizarea termică, și asta doar cu 2 packuri de baterii. Avantajele electricului însă erau și au rămas aceleași: silențios, nu pute, nu cureți o oră la finalul zilei de zbor (tot uleiul din combustibil - motoare 2T - se depune pe fuselaj și stai să ștergi și să degresezi de-ți vine acru). În plus, reglajele unui motor termic sunt sensibil mai complicate decât cele ale unui sistem electric. Pentru automobile însă, din punctul meu de vedere cel mai mare beneficiu este reducerea masivă a zgomotului. Aștept cu nerăbdare ziua când majoritatea mașinilor din Bucale vor fi electrice, să nu mai duduie bulivarele de "tractoare". Întru totul de acord. Iar zgomotul de rulare are două componente: zgomotul roților și zgomotul aerului. De principiu ambele sunt o funcție de viteză, dar peste un anumit prag (cred că 80 sau 100 km/h) preponderent după mine este șuieratul aerului. Aici e mai problematic, pentru că fiecare componentă sau interstițiu (spațiul dintre capota motor și caroserie, de exemplu, ăia 2-3 mm) contribuie, ba chiar masiv. Și de ăsta nu prea poți scăpa... Am înțeles. La zgomotul produs de retrovizoare, practic poți auzi direcția de unde vine.
    1 point
  16. Pentru puntea spate, am gasit ceva carenaje de imprumutat. Unul scurt (esapament care trece pe sub punte), unul lung (esapament care trece peste punte) si altul care arata mai bine, dar cu modificari multe pentru adaptare (i-am pus codul mai mult de info). Nu stiu la 4WD cum se monteaza. 3C0 501 713 A (Passat) 1K0 501 713D (Golf5) 3Q0 501 713 (Superb, Passat) Mai sunt necesare cateva cleme si suruburi pentru prindere.
    1 point
  17. Acum avem numere, și ne plimbam, pe drumuri de concediu? Am sărit de 5000 km, totul merge strună!
    1 point
  18. ati avut dreptate, astazi a ajuns masina acasa, are plafon panoramic. in afara de asta, totul e in ordine, masina e foarte ok. totusi mi se pare ciudat ca nu a fost mentionat trapa. multumesc, noapte buna tuturor
    1 point
  19. Ce treaba are prostia si incompetenta VAG cu ghinionul? Poate vrei sa zici ultima varianta de kit. La cei mai multi poate sa se sparga si pistoanele in motor si nu aud nimic ,doar cand nu mai merge motorul sesizeaza si ei ca au o problema.Nu e ceva grav dar probabil mai mult de 100.000 km nu tine nici ultima varianta. A ,la risc poti merge pentru cine vrea sa isi asume.Bine macar ca pana acum nu consuma ulei cu bidonul cum e la alte esecuri de motoare vag.
    1 point
  20. Breaking News... Astazi am pus folie 3M pe faruri si le-am reglat corect, corespunzator ashea! #sanatatelamotoare
    1 point
  21. Salutare, revin cu up-date am schimbat din nou uleiul, de data asta cu ulei OE. Nu pot sa cred ce diferenta este, desi eu nu consideram ca am nici o problema, am schimbat doar ca socotisem eu ca e vechi si degradat de timp. Pusesem Febi si am simtit schimbare in rau. Am pus OE si de data asta am simtit schimbare in bine, fata de Febi in mult mai bine, fata de cel din cutie, in bine. Multumesc mult lui MyKe, care mi-a trimis (fara bani) ce ii ramasese lui de la schimb si asa m-a scutit de cumparat inca 1 litru cu 150 de lei, litru pe care ar fi trebuit sa-l cumpar pentru doar 200ml. Astfel mi-au ramas aprox 300ml pe care la randul meu am sa-i donez oricui are nevoie.
    1 point
  22. Salut, Cel mai elegat ,montezi asa ceva:https://www.ebay.com/itm/NEW-Start-Stop-Memory-module-with-SERVICE-MODE-Start-Stop-SSA-memory/322352078637?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 Sau se poate confectiona:https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren# Eu am ales prima varinata.Am montat pe doua masini si functioneaza perfect. O zi buna
    1 point
  23. Referitor la ce ai spus in citatul de mai jos, daca te referi strict la regimul termic, in ziua de azi termometrele cu infrarosu se gasesc pe toate drumurile iar achizitia de date se poate face foarte usor cu un laptop chiar si cu slabe performante la care poti sa legi un senzor de temperatura sa inregistrezi parametrii in timp. Nu mai vb. de cei ai motorului. Dar adaugarea de xenoane, spoilere si eleroane decorative (si sa fim seriosi, foarte putine imbunatatesc aspectul), luminite sau furtune colorate la motor este ok. Info de la alte marci, Kio Niro are un deflector care a fost montat ulterior si pe restul masinilor din gama. Pentru ca pe foarte mult masini se gasesc montate, m-am gandit sa deslusesc si tainele acelor mici aparatori de la rotile spate. Ce rol au, cat trebuie sa acopere, ce unghiuri ... COMMISSION REGULATION EU) No 1009/2010 Pentru ca trebuie sa ne intereseze si soarta altor participanti la trafic, am cautat repere care pot sa le adaptez usor. La Renault sunt montate pe Scenic, Zoe etc 788130598R 788127175R In cadrul grupului, Audi este cel care le-a implementat la cele mai multe masini. In special la cele cu garda la sol mai mare.
    1 point
  24. Incurci foarte mult termenii. Reducerea frecarii nu inseamna acealasi lucru cu reducerea rezistentei la inaintare. Frecarea este influentata de alte repere de pe masina. Nu cred ca este necesar sa le prezint ... Cum procentul tau nu este calculat corect, nu am ce sa comentez la el. De ce? As prefera un raspuns punctual, tehnic daca se poate. Repet, orice idee noua este binevenita pentru toata lumea. Desi nu alimentez eu ca sa fac economie si nici nu ar conta daca as face-o, consumul cu toate modificarile a scazut cu 30%. Mixt. Ciclul extra este si mai mare. In oras nu conteaza. Au costat cateva milioane, calculeaza tu cu baza 7% la 10.000km in cazul unei masini cat a fost economia. Nu am gasit asta in regulament, dar cred ca este destul de clar despre ce masina este vb. Dar avand in vedere platforma MQB, se potrivesc modificarile pe mai mult modele. Nu ca ar conta productorul sau modelul. Referitor la 'o masina care nu e facuta sa fie economa din start', hai sa prezentam istoricul modelului: Mk1 Golf - 0.42 -- Mk4 Golf - 0.34 -- Mk7 Golf - 0.27 Prius in 2001 avea 0.29. 0.26 la a doua generatie si a scazut la 0.25 la actuala. Ma rog, arata ca naiba, dpdv al designului. Valoarea generatiei actuale de Golf este al unei masini economice sau nu?
    1 point
  25. Am pus o diagrama cu ceva posturi in urma pentru cat conteaza rezistenta la inaintare in oras. Si totusi dai un procent scos din burta. Scopul principal nu este consumul, dar prin consum cuantifici cel mai bine rezultatul. Tu ai ramas blocat pe consum. Ma gandeam ca poate ai un + de adus discutiei, orice idee noua este binevenita.
    1 point
  26. Chiar , ma roade o intrebare . Cand ai condus ultima oara pe soselele patriei ? ?
    1 point
  27. In numele haterilor care iti dau downvote iti mentionez ca nu ne plac pentru wallpaper poze fiind facuta cu fisheye.... baga si tu "fov 100"
    1 point
  28. Pe principiul oare ce mai văd weekend-ul ăsta...am descoperit Muzeul etnografic Pal Haszmann ( Cernat - Covasna) ca parte a Székely Nemzeti Múzeum ( nu vă faceți sânge rău încercând să-l căutați pe net întrucât are site 100% in limba maghiară deși domeniul e ro). Însă mă bucur că l-am descoperit. Întrece cu mult imaginația a ceea ce poate să ofere un muzeu "sătesc"....o combinație între muzeul satului și o istorie incipientă a "locomobilului". Exponatele sunt de o valoare inestimabilă cred.
    1 point
  29. De acum încolo sa știi că se baga mașinile în garaj în funcție de fiabilitate. VW îl bagi primul in spate.
    1 point
  30. Salut @teo.wtw ai venit fix unde trebuie, acum trebuie doar sa iei la citit topicul. Altfel, ar trebui sa recitim noi pt tine si sa repostam de 10 ori aceleasi lucruri. cred ca iti lua maxim 20 de minute sa te lamuresti daca incercai sa citesti ultimele cateva pagini de aici...
    1 point
  31. Salutare. O mica modificare a partii superioare portbagaj Insonorizare si acoperire partea inestetica. 2.modificare lampa portbagaj prin inlocuire bec 12v 10w cu bagheta aluminiu 3 led 3650.
    1 point
  32. Indiferent de situatie folosirea versiunii IV e o inducere in eroare intentionata.
    1 point
  33. Nu-mi vine sa cred, au lansat-o ca Superb IV ?
    1 point
  34. Cand socotesti cat dai in plus pe intretinere la 4wd vs cat risti cu DSG7 uscat (dq200), mai ca iti vine sa zici ca e chiar ieftin !
    1 point
  35. Concluzia e ca trebuia sa-ti iei o masina pe benzina pentru drumuri scurte prin oras.
    1 point
  36. Din manualul VW: Fuel Temperature Sensor G81 The Fuel Temperature Sensor G81 is located in the fuel return line between the fuel pump and the fuel cooler. It determines the current temperature of the fuel at that point. The Fuel Temperature Sensor G81 has a negative temperature coefficient. The sensor resistance decreases with increasing fuel temperature. Signal application The signal generated by the Fuel Temperature Sensor G81 is used by the Diesel Direct Fuel Injection Engine Control Module J248 to determine the fuel temperature. This signal is needed to calculate the start of injection point and the injection quantity so that allowance can be made for the density of the fuel at different temperatures. This signal is also used to determine the timing for switching on the fuel cooling pump. Effects of signal failure In the event of Fuel Temperature Sensor G81 signal failure, the Diesel Direct Fuel Injection Engine Control Module J248 calculates a substitute value from the signal generated by Engine Coolant Temperature Sensor G62. Precum vedeti, daca nu functioneaza corect, pe langa faptul ca nu se face racirea motorinei si se ajunge ca motorina din tank, incet, incet, in timpul drumurilor lungi, sa sa incalzeasca prea mult, ECU nu poate compensa pentru modificarea densitatii motorinei prin incalzire si ca atare startul injectiei (avansul) si durata ei (cantitatea injectata) nu pot fi corectate. Ca atare masina va consuma mai mult, deoarece ECU va injecta mai multa motorina pentru ca sa compenseze cu vascozitatea mai mare a motorinei, care el (ECU) crede ca este mai rece (motorina).
    1 point
  37. senzoru ala este foarte important pt functionarea buna a motorului....in functie de indicatiile lui se corecteaza avansul dinamic si cantitatea injectata...daca el nu functioneaza,ecu il substituie si se orienteaza dupa indicatiile senzorului de temperatura a lichidului de racire...asa ca daca vrei sa-ti consume masina ca la carte,schimba-l...
    1 point
  38. Am gasit si eu modul E. Saptamana viitoare voi avea niste drumuri care vor cumula aprox 2000km, si voi testa pe autostrada sa vad daca se simte vreo diferenta sau nu. Am mai bifat un milestone, adica un binemeritat consum extraurban de aproape 9%. Un X6 M50d a fost foarte "neplacut" surprins ?? de un "banal" Passat
    -1 points
  39. 150 ron/litru de ulei ,mai dragilor dar il aduce de pe Marte astia din reprezentanta.Prefer sa schimb uleiul mai des decât sa pun OE.Si e mult mai proaspăt!!!!
    -1 points
  40. Sper ca ai diluat antigelul cu apa disttilata in proportie de 1/1 inainte sa l pui
    -1 points
  41. O sa resimti diferenta de consum in Bucuresti intre semafoare, suflat de vantul din fata? Daca o faci ca te pasioneaza subiectul, te inteleg. Daca o faci pentru consum, atunci nu are nici un sens logic, e de neinteles. Tirurile fac 10000000000000km in regim extraurban, tu faci cati km pe an?
    -2 points
  42. Stii cum poti sa obtii un consum foarte mic, si cu cheltuieli aproape inexistente? Nu folosesti masina. 6% ajungi la viteza de autostrada mers constant, unde nu o sa ajungi niciodata. Daca ajungi la 3% cu oras combinat sa zici merci. Acu ia si calculeaza pretul pieselor/elementelor de pe masina si vezi in cate zeci de mii de km iti amortizezi investitia. Daca o faci din pasiune, te inteleg. Daca o faci pt consum, e fix pix.
    -2 points
  43. In cazul masinii/motorizarii tale, care este exact scopul acestor modificari? daca tot vrei sa vorbim on-topic nu pe langa. Si te rog completeaza semnatura cu ce masina detii, este obligatoriu c.f regulamentului. -adaugarea de elemente decorative la exterior pt design- ok -adaugarea de elemente pt reducerea dragului la masini foarte puternice pt curse, sau a masinilor foarte economice- gen electrice pt marirea autonomie-ok -adaugarea de plastice pe sub masina la o masina care nu e facuta sa fie economa din start- not ok. 4.5% economie prin reducerea frecarii inseamna la un consum mediu de 6.5 (foarte mic, in special pt cei din Buc- sau daca doresti mai pe fata, ireal) inseamna o economie de sub 0.3 litri per 100km rulati, ceea ce se traduce ca la fiecare 10.000km economisesti vreo 165 ron. Acu spune-ne si noua, astia care vrem sa facem economie, cat costa aceste elemente? pentru ca, le-ai cumparat. Multumesc!
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!