Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.09.2019 în toate secţiunile

  1. Aventura Exploratorului din Zakynthos s-a incheiat , pentru sotie concediul s-a inchieiat , pentru multi nu este diferenta in modul de exprimare , dar este diferenta uriasa in ochii unui pasionat. Aventura / concediul din Zakynthos a decurs in felul urmator ...... 4 persoane , bagaje.....multe bagaje..... cu plecare intr-o zi de saptamana la 10:00 PM din Bucuresti , special sa evit traficul RO/BG din timpul zilei cu target de a ajunge la vama Kulata inainte de ora 7:00 AM urmatoarea zi Zis si facut ......Plecat la 10:00 , trecut vama in RO cu 3 masini in fata doar , vigneta de BG facuta Online asa ca nu a fost nevoie de oprire .....drumul a continuat linistit , mers legal fara incidente rutiere ( doar de alta natura dar fac scopul altui post) ....asa ca am facut o singura oprire in BG la un OMV si am ajuns in vama la Kulata pe la aproximativ 6:30 dimineata , vama goala , o singura masina in fata mea , intrarea in tara a fost facuta la viteze de "relanti" avand in vedere ca vamesii erau obositi , mana mea intinsa pe geam cu buletinele aranjate in forma de evantai nu a prezentat interes , acesta facand semn cu jumatate de mana "treceti" fara sa mai atinga actele noastre de identitate ..... asa ca cine sunt eu sa contest? Am intrat in Grecia cu zambetul pe bune stiind ca de acum voi avea parte de drumuri doar pe autostrada sau E-uri care sunt aproape echivalente. Am continuat drumul lejer , dar fara sa depasesc viteza legala , pe unele portiuni cu viteza maxima de 110kmh, asa ca majoritatea drumului Exploratorul a vazut doar viteza a 5-a.... opriri dupa cum cerea natura sau plamanii ocupantilor .......fara incidente am ajuns la Orasul port Kilinii in jur de ora 15:30 ..... urmand sa prindem urmatorul feribot care era la ora 16:30.... numai bine sa mai bagam un Gyros la terasele din zona. Am urcat in feribotul de 16:30 si in 1 ora si 25 minute eram pe insula , iar de acolo a fost floare la ureche ,nu am prins asa de aglomerat cum ma asteptam ....... un total rotunjit de ore pentru drumul de venire ar fi 20 ore si 1270km , mers lejer cu pauze dese si fara incidente. Inca de pe feribot imi puneam in actiune planul vazand muntii in fata ochiilor , toate traseele si waypointurile salvate incepeau sa prinda forme Ajunsi la destinatie , aventura a inceput ...... asteptand nerabdator zilele alocate pentru Explorator nu numai pentru prajit la soare , terase si alte nebunii ..... Partea cu statul pe plaja la soare sau linistit sub umbrela are o limita pentru mine , imi place pana la un anumit punct , dar ca un baiat cuminte am asteptat linistit zilele alocate pentru pasiunile mele ........ Plaje la greu , croaziere si alte activitati specifice insulei au fost in program : Nu se poate sa mergi in Zakynthos fara sa vezi faimoasa plaja "Navagio" aka Shipwreck beach: Am vizitat si "Askos Stone Park" , gradina zoologica dintr-un mic orasel de munte de pe insula : Si cam atat cu activitatile turistice normale , unde sunt pozele cu masina ? Daca ati avut rabdare sa cititi inceputul si sa nu inchideti pagina dupa ce ati vazut pozele cu animalele, eu zic ca nu ati pierdut timpul degeaba... Let the games begin ! Acesta este filmuletul cu best moments ! In caz ca nu aveti rabdare sa le vizionati si pe cele de mai jos Plecand de acasa deja cu trasee salvate pe maps , am incercat sa profit din plin de zilele alocate sa nu stau sa o iau orbeste , macar sa am un punct de inceput . Unul din trasee a fost sa fac drumul care taie muntele Skopos din sudul insulei , un traseu pe care il consider usor ( in general) si care este marcat cu albastru pentru ATV ( Medium difficulty) Un traseu la sfarsitul caruia rasplata in peisaje este pe masura : Am continuat cu un alt traseu care taie insula de la Vest la Est( sau invers dupa caz) , in care se vede toata splendoarea vegetatiei de pe insula , catalogat cu albastru si cu rosu ca traseu de ATV , dupa parerea mea este de dificultate medie datorita curbelor si pietrelor alunecoase dar si a zonelor cu "boscheti" foarte stramte pentru un auto normal: Cam asa se prezinta traseul , nu este circulat dar are totusi niste portiuni care se apropie de zone cu dificultate avansata. In poze si in filmarea de mai sus nu pare sa fie asa de dificil nu? dar situatia se schimba odata ce schimbam POV-ul : Asa ca filmarea de mai sus a fost ultima reduta a respectivului Gopro , la sfarsit a luat eroic o piatra care i-a stins lumina la propiu ....... Trist ca am pierdut o scena foarte tare putin mai in sus pe drum dar pe de alta parte fericit ca acum pot sa justific sotiei cumpararea unei camere noi. Deja eram multumit cu mine , multumit ca am petrecut timp cu Exploratorul , multumit ca am avut parte de "fix ce trebuie" . Aceste momente , mici si neinsemnate pentru unii ii fac fericiti . De la un simplu zambet aruncat catre tine in oglinda retrovizoare stiind ca faci ce iti place , la o privire lunga aruncata care masina ta favorita in timp ce stai la distanta pe un mic deal , in timp ce deschizi o doza de Fanta rece si pe langa un Snickers dublu ( fiecare cu ce-i place don't judge ) Poti sa alergi masina pe curbe , sa auzi anvelopele cum gem ca reclamele de pe site-urile porno , sa simti tu acolo vibratia lor in timp ce iei curba in viteza si apoi la sfarsit , te asezi linistit langa masina si bagi o tigara linistit ....tigarea de dupa.........de dupa pasiune fiecare cu pasiunea lui.... La mine am simtit ca nu a fost de ajuns , asa ca am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta ce mai e de interes prin zona de explorat . Raspunsul a venit tocmai de la proprietarul de la cazare in penultima zi . Il intrebam eu acolo de drumuri....stii tu offroad ...chestii si imi spune el ca r fi un drum undeva in nord care la capat are si o zona buna de scufundari ... dar a insistat ca nu pot sa merg cu masina si ca trebuie sa inchiriez ATV Zis si facut.....bineinteles ca nu l-am ascultat , nu lasam un ATV chinezesc sa imi ia gloria si bucuria de a conduce exploratorul meu in teren necunoscut ... Ghidat de niste indicatii date in engleza de balta a grecului am reusit totusi sa dau de drumul sugerat de el : bla bla bla .....left....right....left ........behind rich guy's house there is a stone fence and behind the fence the road starts , you go uphill and then downhilll and after 20 minutes you make a right and then just go down......... Sotia fiind incantata de cuvintele "great beach" si "diving spot" in rest toata discutia a fost doar zgomot , a decis sa vina cu mine in aceasta aventura . Oare am regretat? I think not! Drumul se prezenta cam asa : Ce am gasit la capatul drumului a fost ....de vis...... o zona stancoasa , linistita , pustie cu apa clara si curata in care nimeni si nimic nu iti putea strica ziua ! Daca scoteam capul din apa imi vedeam Exploratorul cuminte cum ma asteapta .....dar mai presus de asta pustietatea locului te ungea pe suflet . Mare parte din traseu este in filmuletul de mai jos : Traseul a fost destul de dificil , nu neaparat din cauza garzii la sol , pietrele erau destul de ascutite si era un risc real pentru anvelope .......pentru anvelope normale Nu am stat deloc cu morcovul in cur , chiar am fost foarte relaxat , Anvelopele Michelin au facut fata fara nici cea mai mica problema , fara derapaje, tractiune excelenta si confort sporit pe drumurile accidentate..... Si iata ca aventura a luat sfarsit...... drumul de intoarcere a fost mult mai liber si lejer ca drumul de ducere , doar 17 ore au fost de la cazare pana in Bucuresti. Pe drumul de intoarcere masina a atins un kilometraj psihologic : Avem un total de 3076 km facuti in aceasta calatorie din care ~2500 sunt drumul dus/intors si restul ce am mai umblat pe insula . Ca sa aflam a doua zi ca am plecat la marele fix de pe insula , un mare incendiu de vegetatie a izbucnit si au fost nevoiti sa evacueze peste 300 persoane din zonele afectate . Orasul port Keri fiind inchis pentru turisti temporar. Noi sa fim sanatosi !
    16 points
  2. Nu cred ca alegerea VW Tiguan Allspace ca si masina a fost marea greseala....Poate alegerea motorizarii nu a fost cea mai inspirata pentru o caroserie/greutate asa de mare....
    4 points
  3. Breaking News... Astazi am pus folie 3M pe faruri si le-am reglat corect, corespunzator ashea! #sanatatelamotoare
    3 points
  4. Sa scriem un review dupa primul drum mai lung avut cu Tiguanul la inceputul lunii Septembrie. Ruta: Bucuresti-Giurgiu-Ruse-Sofia-HALKIDIKI(approx 800 km) condus lejer,trafic lejer....consum 6.5%, 4 pers(3 adulti + 1 copil) + bagaje . La intoarcere a fost putin mai aglomerat iar consumul a fost in jur de 6.8%-7.1%. Parca anul asta drumul nu a mai fost asa de obositor,am facut aproxx acelasi drum 3 ani la rand cu passatul si parca resimteam mai tare oboseala dupa drum. Desi initial credeam ca portbagajul este foarte mic,am constat ca au avut loc toate toate bagajele,colaci,piscinute,jucarele etc.(ce e drept anul acesta nu am mai avut carutul pt copil si lada frigorifica) Am fost foarte multumit de comportamentul masinii,totul a decurs normal fara probleme sau inconveniente. Am facut si niste mici schimbari in ceea ce priveste iluminatul interior,am trecut la leduri philips 4000k,am schimbat lampile de iluminare pentru placuta de inmatriculare / lumini picioare / lumini parasolare...toate cu led
    2 points
  5. Roadtrip de 3523 km, 69 km/h media(69, not just a number), 2 adulti cu bagaje si lada frigorifica, R19 vara, mers cu ACC in principiu , 6,5L/100km media de consum pe consola centrala daca este cineva curios Cateva cadre raw.... Si unul editat... Va ramane o amintire frumoasa cu Ateca, tot la fel de posibil insa sa nu fiu dispus sa dau 50k+ € pe o masina premium sh, cu dotarile care le am pe cap, si sa ma limitez la 45k€ achizitie masina noua. Pe moment, ma tot repet, vine Octombrie si vedem ce imi poate neuronul.
    2 points
  6. Dupa aproape 11 ani cu Audi A3 in 2 portiere, a venit vremea sa o schimb cu ceva mai mare, pentru ca acusi vor fi 2 copii. VW Passat Variant 2.0 TDI 150cp, Bluemotion (nu stiu exact ce vrea sa insemne asta), echipare Confortline, culoare Night Blue, fabricata in 11/2015, luata de mine la 150.000 km. In plus fata de varianta de echipare are Infotainment Discover Media cu navigatie (cam mic ecranul), camera video marche arriere, AAC, volan, scaune fata si duze stergator incalzite, functie masaj scaun. Mi se pare ok functia de masaj in scaun, dar nu inteleg cum functioneaza sau e ceva stricat...se pare ca incepe sa se miste lombarul dupa ce apas de 2 ori pe butonul de masaj si dureaza gen 10 secunde. Am tot cautat informatii si am gasit doar ceva ca ar trebui sa mearga maxim 10 minute, dar totusi 10 secunde e cam putin. Inteleg ca nu e mare smecherie sa se umfle pernele de la lombar, dar parca merge putin masaj la calatorii mai lungi. Nu am putut sa iau echipare Highline (buget), cutia automata nu a fost prioritara, desi nu m-ar fi deranjat deloc. Asa ca sunt cateva lucruri pe care mi-as fi dorit sa le mai am, dar sunt multumit de ea asa cum este. Ce mi-as mai fi dorit: ecran mai mare, app-connect, suspensie adaptiva, inchidere/deschidere electrica portbagaj, faruri led, oglinzi rabatabile electric. Cum spuneam, am luat-o cu 150.xxx km si acum are deja 153.000 dupa un concediu prin tara. Nu o sa continui in ritmul asta cu kilometrii totusi; cu A3-ul am facut cam 11.000 km/an. Imi place cum merge si cum arata, nu se simte la fel de agila ca A3-ul (diferenta de caroserie), dar urca totusi in viteza destul de ok. Am vrut spatiu si 4 portiere si le am Mai jos sunt caracteristicile decodate cu un VIN decoder pe un website: Parameter Value E0ASpecial editions: No special edition 1PALockable wheel bolts: Standard wheel bolts 7ZDVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation -3G0- 0P0Exhaust tailpipe: Rear exhaust tailpipe (standard) UG6Hill start assist: Hill hold control 7MMEmissions standard: Emission standard EU6 plus 1D0Trailer hitch: Without trailer hitch 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 1E0Activated carbon canister: Without activated charcoal canister 8ZHAntennas: Antenna for AM/FM reception, "diversity" 6XUExterior mirror setting: Exterior mirrors: automatically dimming, electrically adjustable, separately heated EA0Follow-on warranty: Without subsequent warranty 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical GM1Electronic engine sound measures: Standard outside sound 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 0K0Alternative drive system: Without alternative drive module 1X0Drive layout: Front wheel drive 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle A8CEquipment levels: Comfort equipment 6K3Area monitoring systems: Front Assist incl. city automatic emergency braking for ACC low 1KUBrake type in rear: Disc brakes, rear J2DBatteries: Battery 380 A (68 Ah) 1ZABrake type, front: Disc brakes, front 4M6Beverage holders: Cup holder NY0Battery/alternator capacity: Standard battery/alternator capacity B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement 1S1Tool kit and jack: Tool kit and jack 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 4V0Front passenger seat control: Without front passenger seat adjustment from the rear 0VCOwner's manuals: Information kit in German 9Z3Operating voltage: Operating voltage 12 V plus 230 inverter 9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles, front 7RECD ROM/DVD/SD card: SD card (Europe) 2H0Charism: Without "drive select" QJ1Chrome package: Chrome work package C43General operating permit, alterations: Operating permit, alteration 3S2Roof rails/roof load rack: Black roof rails 3FARoof insert/convertible top: Without roof insert (standard roof) 1JASuspension system in rear: Rear shock absorption, basic design 1 G01Suspension system in front: Front shock absorption 1Y0Differential lock: Without differential lock 2G5Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Filler neck module 1 without insert EF0ECO function for driving profiles and Drive select: Without ECO function 0ENInstallation differentiation for vehicle components: Installation differentiation for transmission MQ 350 vehicle components 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 5MAInserts: Decorative inserts 7M0Scuff plates: Plastic scuff plates in door apertures 7X2Park distance control: Park distance control, front and rear 7W0Extended safety system: Without extended safety system UI2Electric interface for external use: Electric interface for external use AUX-IN and 2 x USB 0FGManufacturing sequence differentiation: Mosel manufacturing sequence 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher VL1Pedestrian protection: Extended pedestrian protection measures VF0Pedal cluster: Standard pedal cluster 8K3Headlight control: Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function UH2Parking brake: Parking brake 7G0Vehicle tracing system: Without preparation for VTS (vehicle tracking system) F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment 8GUAlternators: Alternator 140 A 0G4Transmission types/gearshift mechanisms: Cable gearshift 0YCWeight category rear axle: Weight range 3 installation control only, no requirement forecast L33Weight category front axle: Suspension range 33 installation control only, no requirement forecast TR1Base engine: 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 04L.A 4U0Luggage net/pocket on backrest(s): Without luggage nets/pockets on backrests 3U2Luggage compartment cover: Sliding trunk cover 6M0Tie down straps/net/pocket: Without tie down straps/net/pocket 8T7Cruise control system: Adaptive Cruise Control (w/o "Follow-to-Stop") and Speed Limiter VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener G0KTransmission specifications: 6-speed manual transmission 5J0Rear spoiler: Without rear spoiler 6NAMolding roof liner: Unsplit molding roof liner 3NTRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding (three pieces) with center armrest KH7Heating and air conditioning system: Climatronic (3-zone) with rear air conditioning control panel 8IDHeadlamps: Halogen twin headlights KS0Head-up display: Without head-up display 20AHybrid drive: Without electric motor ( hybrid ) FC0Customized installation: Without customized installation 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell U5AInstrument clusters: Instrument insert, km/h speedometer 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming K8DBody style: Station Wagon Variant/Avant QK0Camera/distance sensor: Without camera without distance sensor (driver assistance system) 6SMLuggage compartment floor covering: Needle-punched trunk floor covering (Dilours) 0M4Fuel tank capacity: Fuel tank 4H3Child safety lock: Manual child lock QA0Child seats: Without child seat 0Y1Climatic zones: Standard climatic zones QR8Compass/road sign display: Without traffic signs recognition 4D0Seat ventilation/massage seat: Without seat ventilation/massage seat 3T2Rear head restraints: Three rear headrests 5ZCHead restraints: Headrests for front seats (x-adjustment) 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling A63Tire categorization: Category 3 0F5Fuel systems: Fuel system for diesel engine 5C0Body measures: Without special body measures KA2Camera systems/accident sensors: With rear view camera system (type 2) KK1Refrigerant: Refrigerant R134a 31KLicense plate carrier: Front and rear license plate carrier (ECE) 5K7Paint preservative/transit coating: Transport protection film (minimum protection) with additional transport protection measures 3GARear luggage/load compartment floor: Without cargo area QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) ES0Vehicle inlet: Without vehicle inlet L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle 8S6Reading light: Two reading lights front 1N3Steering: Speed-related variable steering assist (Servotronic) 3H0Backrest release: Without backrest release for front seats 8G0Light control systems: Without light assistant EV0Charging cable: Without charging cable 2P1Loading edge protection: Plastic trunk sill protection 8I2Lumbar support: Electrically adjustable lumbar support for left front seat with massage feature 2ZWSteering wheels: Leather trimmed multi-function steering wheel, heated AV1Driving on the left/on the right: Driving on the right 8RMSpeaker installation: 8 speakers (passive) 8Q1Headlight range control: Headlight-range adjustment 6E3Center armrest: Front center armrest FM0Versions: Basic equipment variant 9S5Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer "Medium" 3D2Center console: Center console EM1Driver alert system: Rest Assist (drowsiness detection) 8Z5Engine cooling system: Not hot country DN4Engine specifications: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/110 kW (4V) TDI common rail| b.engine T37/T6F TS1/TR1/T0P/T0N/T13/T29/TM4/TD1/TI9/T1I 7UFNavigation device: Navigation system - Standard 8TBRear fog lamp: Rear fog light 8WHFront fog lamp/additional headlamp: Front fog lamp and cornering lamp EL3Online services: Online service, with OCU, with head unitcoding, without engine immobilizer interconnection 1NLWheel covers: Covers for alloy wheels F86Wheels: Alloy wheels 6.5J x 16 I8ERadios: Standard radio (Gen2) 9JASmoker's/non-smoker's package: Non-smoking package ER1Regional code for radio: Regional code " ECE " for radio 7K1Direct tire pressure monitoring system: Tire pressure warning light H3YTires: Tires 215/60 R16 95 V super-optimized rolling resistance V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand 1G2Spare wheel/breakdown kit: Steel spare wheel with original equipment tires 0B4Wheelbases: Wheelbase 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front PNCNavigation feature "Discover Media" (for "Composition Media") PTVInstalacja telefoniczna "Comfort" WBD"Business Premium" package incl.navigation YOWCar-Net - dostêp do mobilnych usªugOnline za po«rednictwem telefonu(bezpªatnie przez trzy lata) ZCBSystem radiowy "Composition Media" 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 6Q2Gearshift knob/handle: Leather gearshift knob/handle 0SBSpecial labels/plates: Labels/plates in German 8SKRear combination lamps: LED taillamp assembly 4E2Lock operation for tailgate/trunk lid: Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) QI6Service indicator: Service indicator 30,000 km or 2 year ( variable ) 9P9Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in the buckle, advanced safety equipment 3ZBOuter rear seat belts: 3-point seat belts, outer rear with ECE label 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat N0USeat trim covers: Cut pile seat covering 3PWSeat adjustment: Man. height adjustm. f. front seats plus seat squab inclination a. depth adjustm. left, plus el. backrest adjustm. left 4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled 7L6Start-stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking 8Y1Horns: Two-tone horn SA0Control number (no PR family): Model year change calendar week 45 5XUSun visors: Sun visors with mirror, illuminated, extractable, airbag label on sun visor QH1Audio-response system/voice control: Voice control 7Y0Lane change assist/lane keeping system: Without lane change assistant 4KCSide and rear windows: Side and rear windows in heat-insulating glass 4B3Protective side molding: Protective side molding 3Y0Roll-up sun screen for rear and side windows: Without roll-up sun screen 7B3Socket: 12-volt socket(s) 2JPBumpers: Bumper 7U0Starter: Standard engine starter 8X0Headlamp washer system: Without headlight washer system 8N6Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 3M0Special registration measures: Without special measures 0PPNameplate set: Nameplate set "BlueMotion" 1Q2Mass damper for steering wheels: Mass damper for steering wheel, 36 Hz 4I7Door and lid locking system: Central locking system "Keyless-Go" without deadlock B01Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Germany 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 3CXPartition: Net partition 3LCDoor and side trim panels: Door and side trim panel in foam film and woven fabric QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1EXIdentification plates: Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 2A0Delivery equipment: Without delivery equipment 1T9First aid kit / warning triangle: First aid kit with warning triangle and safety vest 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation Q2JFront seats: Comfort front seats 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9IFTelephone / telematics: Comfort telephony with WLAN 9TJAdditional warning lights: Additional LED warning light (door area) front QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation 7E6Heat accumulator system/auxiliary heater: Electric auxiliary air heater 4GFWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass 8FASecond battery/battery installation: Without second battery 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 0TDFloor mats: Front and rear floor mats 4ZBDecorative trims: Bright moldings 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater UP0Clocks: Analog clock
    1 point
  7. Filtru de mai sus e bagat in locul pompei de medii. Am uitat sa specific, am deja 40mii km de la schimbare si nu am simtit nimic negativ, ba din contra, si fac pariu ca va da rugina in masina si pompa aia va merge perfect. M-am gandit de 100 de ori inainte sa fac retrofitul asta, ca nu e chiar ieftin, dar “zgarcitul mai mult pierde si lenesul mai mult alearga”! Cand mi-au spus de la reprezentanta o suma aproximativa a reparatilor in caz de ‘apocalipsa’ ,<pokerface> gen mai bine de 5000 euro:))).. Merita toti banii pompa asta, CP3 cu 2 filtre! Dar fiecare are dreptul de a decide. Good Luck! Thanks @racingparts.ro si lui Stefi ! ’Case closed’
    1 point
  8. Putina filtrare in plus nu strica, mai ales daca ati avut span inainte de a pune cp3. Sa te bucuri de ea in liniste!
    1 point
  9. Cam asa sta treaba dupa 6 ani si 106k: DN-urile patritei, fara vant din spate sau la vale. Si doar Mol Evo.
    1 point
  10. Salutare, revin cu up-date am schimbat din nou uleiul, de data asta cu ulei OE. Nu pot sa cred ce diferenta este, desi eu nu consideram ca am nici o problema, am schimbat doar ca socotisem eu ca e vechi si degradat de timp. Pusesem Febi si am simtit schimbare in rau. Am pus OE si de data asta am simtit schimbare in bine, fata de Febi in mult mai bine, fata de cel din cutie, in bine. Multumesc mult lui MyKe, care mi-a trimis (fara bani) ce ii ramasese lui de la schimb si asa m-a scutit de cumparat inca 1 litru cu 150 de lei, litru pe care ar fi trebuit sa-l cumpar pentru doar 200ml. Astfel mi-au ramas aprox 300ml pe care la randul meu am sa-i donez oricui are nevoie.
    1 point
  11. Tara de origine Franta nu inseamna ca masina e terminata. Inca un lucru care e total subiectiv e cel referitor la jantele pe 18. Poate asa a fost configurata masina de noua. Iar faptul ca are PS4 inseamna ca cineva a investit in lucruri de calitate in masina nu neaparat ca nu a menajat-o. Nu toata lumea are jante pe 16.
    1 point
  12. 2020 Volkswagen ID.3 Development And Production Volkswagen ID.3 Production - Electric Car Factory (4K)
    1 point
  13. Foarte tari cadrele, am inceput sa prind si eu gustul zonelor muntoase in care pur si simplu simti o libertate iesita din comun.. Cred ca in urmatorii ani planuiesc ceva iesiri in zonele acelea pe unde ati fost voi, par un deliciu (si a inceput sa imi fie dor de turul europei facut acum 2ani .. prin austria / germania / elvetia / italia .. speechless) PS: As merge pe SQ5 all the way , scuze de OT
    1 point
  14. A venit packul ieri, am zis să-i fac o probă și chiar a pornit cu el la 10.5V tensiune. Nu știu cum a reușit dar e bine să fie acolo. Azi a venit și bateria Exide, 12.5 tensiune, data de fabricație nu am găsit-o pe ea, am montat-o, apărut ceva erori care s-au șters după ce am mers cu mașina un pic așadar toate bune. Mulțumiri lui Aerofan ptr recomandarea shopului, prețul tare bun la 70 de euro.
    1 point
  15. Bun venit in comunitatea posesorilor de CP3 ?.
    1 point
  16. Daca palpaie de cinci ori, atunci indica functionarea necorespunzatoare a senzorului de nivel ulei din baie. Acesta este alimentat printr-o siguranta si, daca nu sunt probleme pe circuit, necesita inlocuire. Bafta!
    1 point
  17. Am luat-o la 205.000, in prezent 219.000km.E curata, asa am zis si eu, merg toate usile si nu are alte probleme, cred ca asta conteaza, sa fi fost intretinuta. Loganul e pe GPL si consuma putin dar e foarte incomod la drum lung, mai ales cand faci mai multi km plus ca e zgomotos si-l am de vreo 9 ani dar va ramane in familie pana ajunge de fier vechi.(ambele le conduc doar eu). Acum cu motorul de Passat, in zona mea cu mai mult de 100km/h nu se poate merge, pe tronsonul Buzau-Ploiesti, DN1B, e dezastru, aglomeratie non-stop, drum prost, TIR-uri care merg cu 80, doar sa rupi masina in trepte inferioare sa iti risti viata pentru 5 minute castigate. Pretul de achizitie la Passat a fost de 2200E. Am condus de pe la prieteni tot felu de bombe, Volvo S60 2.4D, BMW X5 3.0, Mercedes 2.7, Passat 1.9 131cp si cred ca a trecut varsta aia cand vrei senzatie sa te bage in scaun, liniute, nervi in trafic, stiti ce zic . Cel mai mult m-a impresionat un Mercedes E220 2011 Avantgarde cu cutie automata, 2.2 170cp, cutia schimba ceva senzatie, suspensie confortabila, un vis . Si daca nu era impozitul asta, imi luam B5.5 cu 2.8 V6.Ceva in genu: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284079961&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=37&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2001&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=09a9f1ba-4961-6006-c9ee-eb79738e4afb dar ramane la stadiul de vis. Pana in momentul de fata, cu tot ce am schimbat, inclusiv ulei in cutie, bluetooth player, 2 boxe, cred ca am bagat 1500E pe langa pretul de achizitie, aici e inclusa si inmatricularea, RAR-ul. Mai pun o poza cu catalizatorul vechi, fagurele din interior s-a desprins si inca o poza cu motorul fara capac.
    1 point
  18. 4000 euro buget? Și vrei Touareg? Ceva nu ii din același film!
    1 point
  19. Intreaba daca merita un Touareg in anul 2019, nu din anul 2019. Ai un buget mic, deci vei cumpara o masina cu probleme in care vei baga bani si nu vei circula cu ea. Sau ai bugetul de reparatii mai mare decat cel de achizitie?
    1 point
  20. Buget de 4000 si intrebi de Touareg din 2019? Ai gresit ori la buget, ori la an.
    1 point
  21. Se aude frumos, dar nu-mi place locul ales pentru astfel de demonstrații, mai ales când unii își plimbă liniștiți bebelușii.
    1 point
  22. Votez cu GLC. SQ5 cu evacuarile lui fake ma lasa rece. Defapt toata masina ma lase rece.. un AMG, si puiut, îl consider altceva.
    1 point
  23. Breaking News... Pe 31 august am vut sa mai plec cateva zile in vacanta inainte sa incepa fata scoala si am zis sa ma duc sa spal masina, sa o alimentez cu zeama si gaz, sa-i verific presiunea in roti si lichidele. Cand sa plec vine americanu’ (@Radu Gabriel colegul nostru), am mai stat cu el de vorba si am dezbatut niste probleme tehnice si vad sub masina mea care era pornita si mergea si clima balta sub ea. Zic ca e de la scurgerea climei. Am mai vorbit vro 20 min cand ma duc sa-mi iau o tigara din masina imi vine miros de antigel pe nas din grile, ma uit in bord apa era la 90 de grade, cand deschid capota...na beleaua, tasnea abur ca la balamuc din vasul de expansiune. Plasticul era vechi si copt si din cauza vechimii si a presiunii a crapat in 2 locuri. Ma duc, iau vas de expansiune SH ca era sambata si totul inchis, platesc 50 da lei si plec. Americanu’ avea 2 sticle de HEPU acas, i-am spus sa mi le dea mie ca maine am drum de facut si ii cumpar bidoanele cand ma intorc sau ii le platesc. Mi le-a dat impumut. Am mai cumparat 5L de apa distilata, am incercat sa curat cu Domestos vasul ala SH (fara succes) si m-am pus pe demontat-montat. Am montat vasul, am completat cu 1L de antigel HEPU si 1L de apa distilata. Am lasat-o sa mearga la relanti, m-am dus am spalat masina, am alimentat-o cu zeama si gaz, am facut presiunea si am fost la LIDL sa mai cumpar cate ceva. Vad ca toate sunt bune pana acum. La intoarcere am cumparat vas nou de expansiune de la Hella si l-am inlocuit p’asta SH pentru linistea mea, i-am cumparat antigelul colegului si ii l-am returnat. Mii de multumiri Radule! Ieri cum stateam eu asa linistit si ma uitam la faruri, mi-a venit boala pe ele, aveau lupele afumate si oglinzile crapare in zona becului de pozitie si am zis ca e cazul dupa mai mult de 15 ani de functionare sa le schimb. Si cum sunt eu perfectionist....am trecut la treaba. Drept urmare ieri am intrat pe Autokarma si am achizitionat 2 buc. Hella noi, au venit astazi si ca tot aveam clemele de sub far (alte raritati) am zis ca e ocazia perfecta sa le montez. Montaj faruri noi Hella, ceme de sub far si pene far....mai jos aveti codurile originale. -Pana centratoare far Cod OEM: 3B0941042 -Clema unghi susinere far Cod OEM: 3B0941453B -Surub combi M6x20 Codul OEM: N 90683302 -Far Hella dreapta cod producator: 1EL 008.350-021 -Far Hella stanga cod producator: 1EL 008.350-011 Acum e alta viata...lasar frate! PS: Acum mi-am pus un uischean cu gheata si ma relaxez acasa cu picioarele pe birou si-l savurez! Sa ne vedem sanatosi la intalnirea aniversara...ei voi fi prezent!
    1 point
  24. Vezi in primul rand daca parbrizul e original
    1 point
  25. Incepand cu 1 octombrie o sa-mi pun anvelopele si jantele de iarna pe masina, nu de alta, dar vreau sa vad cum e trecerea de la 18 la 16. Anvelopele sunt 2 pirelli snowcontrol 3 iar 2 sunt kleber krisalp hp3, dot 2016 la toate. O sa vin cu feedback dupa ce le probez pe umed/uscat si zapada cand o sa ninga. Inainte de asta din 2013 pana in 2017 am folosit nokian wr d3 luate de noi, au fost foarte bune, excelente primele 2 ierni dupa care s-a simtit ca nu mai sunt ca noi, dar tot isi faceau treaba. Cele mai bune anvelope de iarna folosite de mine nokian wr d3/ cele mai slabe anvelope de iarna: nokian w+ ambele pe 195/65/15.
    1 point
  26. Pentru Romania Cross climate sunt tot ce trebuie in orice sezon.
    1 point
  27. Doi posesori de Arteon ti-au dat dislike . Foarte bune rezultate in urma softului! Sunt sigur ca acel cuplu o transforma total si nici timpul nu este de neglijat... 5 sec pentru 2t+ masa, este impresionant !
    -1 points
  28. @lambda_dryver merci, tre sa ne vedem la un photoshoot pe seara O poza pentru cei 4* hateri care ma urmaresc cu dislike-uri nu uitati sa-mi dati follow pe insta-ul masinii:
    -1 points
  29. In numele haterilor care iti dau downvote iti mentionez ca nu ne plac pentru wallpaper poze fiind facuta cu fisheye.... baga si tu "fov 100"
    -1 points
  30. Se poate inchide, masina s-a vandut.
    -1 points
  31. Salut! Văd ca nu se mai discuta nimic pe acest topic. Am și eu una : mie mi-a scăzut consumul!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!