Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.09.2019 în toate secţiunile

  1. Roadtrip de 3523 km, 69 km/h media(69, not just a number), 2 adulti cu bagaje si lada frigorifica, R19 vara, mers cu ACC in principiu , 6,5L/100km media de consum pe consola centrala daca este cineva curios Cateva cadre raw.... Si unul editat... Va ramane o amintire frumoasa cu Ateca, tot la fel de posibil insa sa nu fiu dispus sa dau 50k+ € pe o masina premium sh, cu dotarile care le am pe cap, si sa ma limitez la 45k€ achizitie masina noua. Pe moment, ma tot repet, vine Octombrie si vedem ce imi poate neuronul.
    8 points
  2. Pe principiul oare ce mai văd weekend-ul ăsta...am descoperit Muzeul etnografic Pal Haszmann ( Cernat - Covasna) ca parte a Székely Nemzeti Múzeum ( nu vă faceți sânge rău încercând să-l căutați pe net întrucât are site 100% in limba maghiară deși domeniul e ro). Însă mă bucur că l-am descoperit. Întrece cu mult imaginația a ceea ce poate să ofere un muzeu "sătesc"....o combinație între muzeul satului și o istorie incipientă a "locomobilului". Exponatele sunt de o valoare inestimabilă cred.
    8 points
  3. Inca un drum de munte.. minunata noastra tara, 4ore jumatate Brasov - Buc .. macar m-am mai distrat un pic pe serpentine .. in limita aglomeratiei Mai las o poza de pe instagramul masinii, pentru toti fanii care ma vaneaza cu dislike ❤️ luv u all, puteti sa v-o puneti ca wallpaper ?
    5 points
  4. In numele haterilor care iti dau downvote iti mentionez ca nu ne plac pentru wallpaper poze fiind facuta cu fisheye.... baga si tu "fov 100"
    3 points
  5. O alta idee de upgrade, pentru cei care nu le au. Deflectoarele montate in lateralele lunetei. Face ca aerul se se desprinda de caroserie si sa nu mai adere la ea. Vizibil luneta nu se va mai murdarii (pentru cine vrea sa cuantifice rezultatele), dar cel mai important scade rezistenta la inaintare. Sunt modele diferite pentru hatch/break. Eu nu am luat versiunea originala, nu merita pretul respectiv. Acelasi rol il are forma stopului in lateral. Mai nou toti producatorii au inceput sa copieze Toyota Prius, doar ca au preferat sa mascheze cu 'ochi de pisica' lateralele spoilerului spate (ex. Ford Focus 2019). Sau au integrat in design o linie mai agresiva in partea din spate (cum este cazul lui ID.3 1, pentru un exemplu in gama). Lupta cu rezistenta la inaintare ascunde foarte mult solutii in design, desi unora li se va parea haios sau nu le sesizeaza.
    2 points
  6. cred ca o conditie esentiala pentru un dialog de calitate e macar sa citesti cu atentie ce spune omul. si apoi sa-ti dai cu parerea daca esti in subiect, nu din auzite. 1. impozitul e cat e 2. intretinerea corecta e f. scumpa, mai ales la reprezentanta, daca mai gasesti piese originale pe cod 3. intretinerea corecta AM e si ea f. scumpa mai ales la caroserie/exterior/elemente 4. consum de 12% sau mai jos scoti daca mergi cu 100 kmh intr-a 6-a constant. in oras in mod normal de bucuresti o sa mergi cu 17-20%, ...... 5. belele poti sa ai de la perne la turbine la tot felul de furtune si senzori, faruri, becuri, motorase, butoane moarte, etc. o multime de nimicuri pentru care o sa ajungi la service-uri de cartier ca la reprezentanta o sa-ti dea jos toata masina pentru un senzor pe cateva mii de euro. intrebarea ta e prea generica - daca ai noroc si iei una, ii schimbi uleiul, discuri/placute, cateva mii de lei si mergi cu ea asa - bagi doar motorina si impozit. daca ai ghinion o sa-ti iasa peri albi. P.S - nu exista lux petru saraci. aia mai bogati isi permit s-o repare/carpeasca/intretina cum trebuie. un sarac, evident, va avea si ghinion, si il va ingropa. iar cand zici lux, ai grija ca ai sanse mai mari sa gasesti lux pe un logan 2019 decat pe un touareg V10. tehnologia e veche rau. cuplul da senzatii tari la masina asta, si cam atat
    2 points
  7. Am luat-o la 205.000, in prezent 219.000km.E curata, asa am zis si eu, merg toate usile si nu are alte probleme, cred ca asta conteaza, sa fi fost intretinuta. Loganul e pe GPL si consuma putin dar e foarte incomod la drum lung, mai ales cand faci mai multi km plus ca e zgomotos si-l am de vreo 9 ani dar va ramane in familie pana ajunge de fier vechi.(ambele le conduc doar eu). Acum cu motorul de Passat, in zona mea cu mai mult de 100km/h nu se poate merge, pe tronsonul Buzau-Ploiesti, DN1B, e dezastru, aglomeratie non-stop, drum prost, TIR-uri care merg cu 80, doar sa rupi masina in trepte inferioare sa iti risti viata pentru 5 minute castigate. Pretul de achizitie la Passat a fost de 2200E. Am condus de pe la prieteni tot felu de bombe, Volvo S60 2.4D, BMW X5 3.0, Mercedes 2.7, Passat 1.9 131cp si cred ca a trecut varsta aia cand vrei senzatie sa te bage in scaun, liniute, nervi in trafic, stiti ce zic . Cel mai mult m-a impresionat un Mercedes E220 2011 Avantgarde cu cutie automata, 2.2 170cp, cutia schimba ceva senzatie, suspensie confortabila, un vis . Si daca nu era impozitul asta, imi luam B5.5 cu 2.8 V6.Ceva in genu: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284079961&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelGroupId=37&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2001&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=09a9f1ba-4961-6006-c9ee-eb79738e4afb dar ramane la stadiul de vis. Pana in momentul de fata, cu tot ce am schimbat, inclusiv ulei in cutie, bluetooth player, 2 boxe, cred ca am bagat 1500E pe langa pretul de achizitie, aici e inclusa si inmatricularea, RAR-ul. Mai pun o poza cu catalizatorul vechi, fagurele din interior s-a desprins si inca o poza cu motorul fara capac.
    1 point
  8. omul a zis ca se gandeste la un Touareg V10, alea le gasesti si la 3000Euro si sub. On topic, o poti lua la banii aceia dar orice dupa aceea costa de nu poti duce mai ales daca nu stii sa ti-o repari tu, oameni sa aiba habar de astfel de motoare si electronica masinii vei gasi extrem de greu, daca nu e 2.5Td sau 3.0TDi multi se uita ca la Ferrari la ele Impozitul e oricum ok daca e trecuta ca si autoutilitara, e cca 900Ron, mai toate sunt inregistrate asa la noi. Consumul ala de 12% e in regim de extra-urban, altfel urban ia lejer 20%. Nu e masina de lux pentru saraci, e tot pentru oameni care si-o pot permite chiar daca are deja 15 ani, e la fel de scumpa intretinerea ca si cand a fost lansata, nu e Golf. Mai bine, ia-ti un 3.2 VR6 cu LPG si esti mai castigat pe termen lung.
    1 point
  9. welcome in the club . E draguta masina dar fa ceva cu capacele alea, mai bine lasa jantele goale, nu mi se pare o masina demna de jante cu capace. Interesant motorul si destul de rar, nu ai gasit un 1.8T ? 10w40 nu este un ulei pentru motorul asta, nu prea vad de ce l-ai fi folosit. Pune si poze cu interiorul :). Sa te bucuri de ea!
    1 point
  10. Da este foarte important acest TBN mare adica indicele de bazicitate sau "rezerva de alcalinitate". Asta face uleiul sa fie long life si-l impiedica sa devina acid prea repede. Dupa parerea mea, TBN-ul asta mare foloseste doar celor care intr-adevar schimba uleiul dupa cum spune producatorul masinii, respectiv dupa indicatiile CB. La ce foloseste TBN-ul asta mare daca voi schimbati oricum uleiul la 1/3 sau 1/2 din viata lui? La intervale reduse de schimb de ulei face fata si un ulei normal care nu apuca sa devina acid.
    1 point
  11. Gata, s-a rezolvat in 30 min. Au reajustat niste cabluri. Puteau face asta de la început dar, mă rog, s-a terminat cu bine
    1 point
  12. Buget de 4000 si intrebi de Touareg din 2019? Ai gresit ori la buget, ori la an.
    1 point
  13. Se aude frumos, dar nu-mi place locul ales pentru astfel de demonstrații, mai ales când unii își plimbă liniștiți bebelușii.
    1 point
  14. Ce țară frumoasă avem, dar cu drumuri proaste și din păcate și cu mulți șoferi cretini. De exemplu, ca să faci Transalpina trebuie să aștepți la barajul de la Oașa, pentru că se parchează blocandu-se un sens, cand ar putea să traverseze și apoi să revină pentru fotografii, pe jos, între 20 si 500 metri cel mult... Dar na, șoferul român până nu se dă jos din mașină în fața ușii apartamentului, nu se lasă. Sau în pantă, în curbă, frână și din a doua retrogradează în treapta 1... cine le-o fi dat carnetul?! Nu mă înțelegeți greșit, în fiecare curbă în pantă aceeași manifestare, nu doar în una dintre ele și nu era vreun "ac de păr"... Și guvernele dacă s-ar implica prin construirea câtorva parcări și aducerea câtorva coșuri de gunoi pe traseu ar influența turismul în zonă. Dacă vă plac serpentinele, curbele și priveliștea montană vă recomand să mergeți pe Transalpina, Sebej - Rânca - Novaci - Tg. Jiu - Petroșani - Simeria - Deva/Sibiu.
    1 point
  15. La câtă atenție primesc, #csf#ncsf Și gata, m-am pus la somnic
    1 point
  16. In primul rand felicitari! Sa ai parte de ea! Vreau sa te intreb ce te-a motivat sa alegi DSG in detrimentul la manuala? Ai facut proba si cu un R manual sa iti faci o Idee?
    1 point
  17. Salut. La 197 000 KM mi s a rupt cureaua de accesorii, o bucatica din ea a intrat la distributie , ceea ce a determinat ca aceasta sa sara de la punct 2 dinti. Consecintele: masina nu mai pornea. Am dus o intr un atelier mic, unde merg intotdeauna, mi au pos distributia la punct, dar masina pornea greu, a 4-a sau a 5-a cincea cheie, la relanti mergea prost, se balbaia parca mergea in 3 pistoane, dupa ce se incalzea, mergea aproape ca inainte de nefericitul eveniment. Verificare cu diagnoza Delphi, rezultat desincronizare axe came sau ceva de genul, baietii de acolo mi au spus ca ar fi bine sa merg cu ea la reprezentanta VW din Targoviste. Este una singura, deci simplu de aflat cum se numeste. In fine, ajung acolo, o las, dupa 3 zile ma suna Directorul de Service , care mi transmite foarte relaxat ca au pus si ei distributia la punct "ca la carte" citez, dar masina nu mai porneste. Am ramas fara cuvinte, in conditiile in care le am dus masina mergand, nu la parametii optimi, dar pe roti. Acest Domn Director mi a sugerat, fara sa fi verifcat in prealabil mai departe de distributie, ca ar fi bine sa schimb fie motorul fie cel putin chiulasa fie noi fie second hand (12000 Lei noi sau 5000 lei second:( Am Ramas total surprins in conditiile in care ei nici macar nu m au intrebat daca pot sa verifice supape, etc, si sa incerce sa se convinga ca este intradevar motorul. Prin urmare, vazand aceasta lipsa totala de profesionalism, am decis sa imi iau masina de acolo, am luat o cu platforma pentru ca asa bine au pus o la punct incat nu mai pornea si am dus o din nou la atelierul unde au reusit totusi sa o puna la punct si sa porneasca. Mi au verificat supapele, toate erau la linie, niciuna ridicata sau lasata, si au verificat cu un alt tester de la ce ar putea fi. Mare mi a fost mirarea cand am aflat ca senzorul axelor cu came era defect, un cost de 100 de lei, iar acum masina merge fara absolut nici o problema. Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, doar am vrut sa semnalez lipsa totala de profesionalism, lipsa cunostintelor personalului si lejeritatea de a trata probleme mai serioase in aceasta reprezentanta. Sper ca aceasta postare sa ii ajute pe cei care vor avea probleme similare.
    1 point
  18. 3Q0 825 236 C + 3x WHT 000 729 A Acum sa vina downvote-urile. Poate data viitoare nu-mi mai pierd timpul.
    -1 points
  19. Pret prea mare. Vascozitate prea mica la 100C pentru cei care folosesc masina extaurban sau merg turat/viteza de autostrada sustinut.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!