Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.09.2019 în toate secţiunile

  1. De acum încolo sa știi că se baga mașinile în garaj în funcție de fiabilitate. VW îl bagi primul in spate.
    3 points
  2. Inseamna ca interfata china nu cunoaste eroarea
    2 points
  3. ? De fiecare data cand vin aici, merg in josul paginii sa dau like, dupa care iar imi amintesc ca nu se poate. Am luat deja teapa de mai mult de 10 ori. Te-ai dat ceva azi, nu gluma. Ma bucur ca ai prins vreme buna, fara vreme buna traseele astea nu prea sunt recomandate, peisajul facand mare parte din atmosfera. Sa vezi pe un traseu din asta ce frumos injuri cutia manuala pe urcare, atunci iti dai seama din plin ca iti lipseste ceva. Drum bun si in siguranta maine.
    2 points
  4. Apar si eu dupa o vreme...Am avut gpl pe patru masini din care doua era vw golf. Daca instalatia este secventiala nu sunt probleme de fiabilitate.Computerul stie mai bine sa adapteze injectia. Insa , la motoare asa mici , ma indoiesc ca s-ar amortiza investitia daca nu faci cel putin 20.000 km ppe an.
    1 point
  5. in cel mai rau caz iti taie ACC si diferite functii de asistenta mai mult sau mai putin similare. Sunt cazuri in care poti genera eroarea fara alte simptome/efecte.
    1 point
  6. Lasa ca am fost eu cu dashcam, si am facut ceva setare si nu am salvat nimic (cred ca nu era pusa pe functia inregistrare ci era scoasa pe manual pt niste setari). Asta in timp ce camera mergea! Dar nu imi pare rau. @Aerofan tu mergi pe Stelvio doar inainte de revizia la frane, ca sigur le schimbi dupa. Pe la 50.000km am schimbat franele pe fata, cred ca la anul te incadrezi. ?
    1 point
  7. Cei interesati de aceasta masina sunt clar interesati de o masina electrica, pentru ca nu exista nicio varianta a ID. 3-ului cu motor termic. Si, mai exact de atat, sunt oameni care prefera sa dea 5.000 de euro in plus pe 100km range in plus si nu pe plastice moi pe fetele de usi si, in acelasi timp, nu au sau nu vor sa dea mai multi bani pe o masina "premium". Adica fix oamenii care cumpara un Leon, de exemplu... aceeasi masina ca Golf-ul dar cu standarde ceva mai joase pentru cei care nu cred ca merita sa dai bani in plus pe chestii fara importanta (pentru ei). Sa nu uitam ca cea mai "faimoasa" masina electrica este si cea mai criticata pentru calitatea asamblarii interiorului, si nu numai, si tot se vinde in draci la preturi exorbitante pentru oamenii normali. Eu sunt unul dintre oamenii multumiti de interiorul Leon-ului pe care l-am avut, raportat la pretul lui. Daca masina era mai scumpa nu cred ca merita sau trebuia sa compenseze cu altceva. ID. 3-ul compenseaza cu o tehnologie foarte dorita si foarte ok si eu ma declar multumit de el chiar si cu fetele de usi din plastic dur (ca posesor multumit de e-Up! mi se pare chiar ok interiorul de ID. 3 ) Competitorii de ~400km range si pret apropiat de ID. 3 sunt Kia e-Niro, Hyundai Kona Electric si Tesla Model 3, toate cam la acelasi nivel de "calitate" sau "minimalism" al interiorului. Mie mi se pare o masina corecta. Nu, nu este masina cu calitatea interiorului de Passat (desi sunt oameni nemultumiti si de acela), pret de Up!, acceleratie de Golf R si autonomie de 700km dar... niciuna nu este. Mai ales nu la pretul asta (eu ma refer strict la pretul platit de cumparatori dupa aplicarea primei de la stat, fara ea se schimba datele problemei dar nu luam in calcul varianta asta atata timp cat prima inca exista). Nu este o masina WOW, nu este un Must Buy, sunt alternative mai bune ( la alte preturi) dar masina este corecta.
    1 point
  8. La GLC nu am inteles niciodata care e diferenta dintre un AMG , un AMG Line si un AMG Style - ultimele 2 nu sunt de fapt AMG , corect ? sunt un fel de AMG design ? A aparut si in famile prin rudele apropiate un GLC AMG Style dar ... alb .. Coupe , desi au deja 2 copii - eu nu incap in spate si cand vad deschiderea de la portbagaj nu inteleg banii dati pe masina Masina arata fain ptr cine e fan Mercedes , eu nu sunt Dar totusi fara Coupe , GLC-ul normal arata ca un SUV , e mai pe gustul meu Ambele , GLC 43 AMG si SQ5 sunt un salt mare fata de Seat-ul de acum, desi masina ta e cel mai fain Ateca pe care l-am vazut
    1 point
  9. Vine octombrie și vedem cum bate vântul, mersi pentru păreri
    1 point
  10. Verifica bieletele antiruliu. Mi s a intamplat de 2 ori sa am acelasi zgomot ca la tine..si alea au fost.
    1 point
  11. Breaking News... Pe 31 august am vut sa mai plec cateva zile in vacanta inainte sa incepa fata scoala si am zis sa ma duc sa spal masina, sa o alimentez cu zeama si gaz, sa-i verific presiunea in roti si lichidele. Cand sa plec vine americanu’ (@Radu Gabriel colegul nostru), am mai stat cu el de vorba si am dezbatut niste probleme tehnice si vad sub masina mea care era pornita si mergea si clima balta sub ea. Zic ca e de la scurgerea climei. Am mai vorbit vro 20 min cand ma duc sa-mi iau o tigara din masina imi vine miros de antigel pe nas din grile, ma uit in bord apa era la 90 de grade, cand deschid capota...na beleaua, tasnea abur ca la balamuc din vasul de expansiune. Plasticul era vechi si copt si din cauza vechimii si a presiunii a crapat in 2 locuri. Ma duc, iau vas de expansiune SH ca era sambata si totul inchis, platesc 50 da lei si plec. Americanu’ avea 2 sticle de HEPU acas, i-am spus sa mi le dea mie ca maine am drum de facut si ii cumpar bidoanele cand ma intorc sau ii le platesc. Mi le-a dat impumut. Am mai cumparat 5L de apa distilata, am incercat sa curat cu Domestos vasul ala SH (fara succes) si m-am pus pe demontat-montat. Am montat vasul, am completat cu 1L de antigel HEPU si 1L de apa distilata. Am lasat-o sa mearga la relanti, m-am dus am spalat masina, am alimentat-o cu zeama si gaz, am facut presiunea si am fost la LIDL sa mai cumpar cate ceva. Vad ca toate sunt bune pana acum. La intoarcere am cumparat vas nou de expansiune de la Hella si l-am inlocuit p’asta SH pentru linistea mea, i-am cumparat antigelul colegului si ii l-am returnat. Mii de multumiri Radule! Ieri cum stateam eu asa linistit si ma uitam la faruri, mi-a venit boala pe ele, aveau lupele afumate si oglinzile crapare in zona becului de pozitie si am zis ca e cazul dupa mai mult de 15 ani de functionare sa le schimb. Si cum sunt eu perfectionist....am trecut la treaba. Drept urmare ieri am intrat pe Autokarma si am achizitionat 2 buc. Hella noi, au venit astazi si ca tot aveam clemele de sub far (alte raritati) am zis ca e ocazia perfecta sa le montez. Montaj faruri noi Hella, ceme de sub far si pene far....mai jos aveti codurile originale. -Pana centratoare far Cod OEM: 3B0941042 -Clema unghi susinere far Cod OEM: 3B0941453B -Surub combi M6x20 Codul OEM: N 90683302 -Far Hella dreapta cod producator: 1EL 008.350-021 -Far Hella stanga cod producator: 1EL 008.350-011 Acum e alta viata...lasar frate! PS: Acum mi-am pus un uischean cu gheata si ma relaxez acasa cu picioarele pe birou si-l savurez! Sa ne vedem sanatosi la intalnirea aniversara...ei voi fi prezent!
    1 point
  12. Posibil GLC 43 AMG sau SQ5, încă nu sunt decis 100%
    1 point
  13. Salutare http://lightistransformation.com/shop/produkt/osram-ledriving-vw-golf-mk6-rueckleuchten
    1 point
  14. Mulțumesc. Am rezolvat cu modul si adaptările aferente pe mașină si retrofitul e complet. Totul funcționează cum trebuie.
    1 point
  15. In mod normal, in "oala" aia din portbagaj, poti pune roata de rezerva slim, si atunci nu iti afecteaza optiunea de a cobora acel capac/mocheta in pozitia cea mai joasa. Daca vrei roata normala de rezerva, atunci capacul/mocheta, va trebui sa o pastrezi mereu in pozitia de sus, la nivel cu marginea de incarcare in portbagaj. In poza 1 este roata de rezeva slim, si cumva nu iti depaseste marginea adanciturii, deci te mai poti juca pe urma cu mocheta portbagajului pe cele 2 nivele. In poza 2, cu roata normala, pierzi un pic din intreg volumul portbagajului, dar pe langa roata, mai poti depozita tot felul.
    1 point
  16. O.... vad ca ai luat seama la sfaturile mele din postul Stelvio to Grossglockner ? sau asa a iesit.... Cat priveste elefantul in raionul de portelan cand ajung acasa iti trimit o poza .... se poate si mai rau ? Dupa Stelvio mai vorbim .... Drumuri bune si vreme buna de calatorit!!!
    1 point
  17. Stiu ca ti-ai facut deja traseul de acasa, insa daca ai ocazia si este timp, incearca sa incluzi ruta asta in traseu, eu am facut-o pe aia din dreapta, insa merge si aia din stanga. https://www.google.com/maps/dir/46.4194408,12.3705071/46.7404567,12.3757827/@46.8358204,12.2739063,9.46z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=de-DE Daca faci tot Stelvio, in partea din sud iti recomanda bucatica asta de drum, asfalt bun, curbe cate vreo, trafic minim. A fost mai greu decat pe Stelvio, dar am zambit ca un tembel tot drumul. In varf la Aprica te rasplatesti cu o inghetata. Apoi in functie de ce planuri ai, o iei spre N Austria sau S-E Venetia. https://www.google.com/maps/dir/46.1804024,10.3257709/46.1644438,10.0896253/@46.0410887,9.8113591,9.54z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=de-DE Bucatile astea doua de pe maps m-au impresionat foarte mult. Sa aveti drumuri bune, vreme faina.
    1 point
  18. la oglinzi ai si buton, nu stau incalzite tot timpul, dar duzele mi se pare o mare prostie sa stea calde la 40 de gr afara
    1 point
  19. Cel mai bine te duci la el, nu la Dorei sau la cosco garaj. La el e mai ieftin si e cel mai bun mecanic VAG din tara. In plus la el rezolvi tot, de la electrica, la verificare puncte sensibile masina, motor, cutie dsg, pompa de inalte . Noi am mers de la Bucuresti sau de la Cluj la el, tu de la Iasi faci un timp mic ~ 2 ore.
    1 point
  20. Raspunde la o serie de intrebari sincer. Spune-ne ce serie de fabricatie ai pe geamuri+parbriz. Daca ai farurile cu aceasi data de fabricatie cu masina. Daca aripile sunt originale si au seria Vin trecuta. Daca suruburile de la trager sunt fara uzura. O uzura neuniforma la anvelope inseamna o uzura la suspensie, o geometrie defectuoasa, sau un accident. In fond ai cumparat o masina in urma unui test drive, si in urma unei verificari in graba. Punctele sensibile au ramas neverificate, insa orice poate fi reparat. Faptul ca are rugina te poate duce cu gandul la o revopsire, uita-te atent la chedere, suruburi prindere usi/aripi. Vezi in ce stare e oala de la roata de rezerva din portbagaj. Pune niste poze cu masina, fa un topic. Pentru verificare treci prin Bacau la colegul Excalade/Catalin.
    1 point
  21. Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.
    1 point
  22. @CATA_ASD Am schimbat doar displayul. Unitatea din torpedo nu necesita inlocuire, totul merge plug and play. Dpdv costuri - eu am luat displayul din Cehia cu aprox. 180 euro, l-am gasit cu greu pe un fel de olx /dezmembrari al lor. Mi l-a adus cineva care oricum venea. In rest am mai gasit pe diverse siteuri si pe ebay cu preturi de la 300 euro / lire in sus (nu as fi dat atat).
    1 point
  23. Esti sigur ca 1.2 tsi prinde 100km/h in 10.7 secunde? Eu sub 15 secunde nu am reusit sa scot.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!