Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.09.2019 în toate secţiunile
-
6 points
-
5 points
-
3 points
-
3 points
-
Cei interesati de aceasta masina sunt clar interesati de o masina electrica, pentru ca nu exista nicio varianta a ID. 3-ului cu motor termic. Si, mai exact de atat, sunt oameni care prefera sa dea 5.000 de euro in plus pe 100km range in plus si nu pe plastice moi pe fetele de usi si, in acelasi timp, nu au sau nu vor sa dea mai multi bani pe o masina "premium". Adica fix oamenii care cumpara un Leon, de exemplu... aceeasi masina ca Golf-ul dar cu standarde ceva mai joase pentru cei care nu cred ca merita sa dai bani in plus pe chestii fara importanta (pentru ei). Sa nu uitam ca cea mai "faimoasa" masina electrica este si cea mai criticata pentru calitatea asamblarii interiorului, si nu numai, si tot se vinde in draci la preturi exorbitante pentru oamenii normali. Eu sunt unul dintre oamenii multumiti de interiorul Leon-ului pe care l-am avut, raportat la pretul lui. Daca masina era mai scumpa nu cred ca merita sau trebuia sa compenseze cu altceva. ID. 3-ul compenseaza cu o tehnologie foarte dorita si foarte ok si eu ma declar multumit de el chiar si cu fetele de usi din plastic dur (ca posesor multumit de e-Up! mi se pare chiar ok interiorul de ID. 3 ) Competitorii de ~400km range si pret apropiat de ID. 3 sunt Kia e-Niro, Hyundai Kona Electric si Tesla Model 3, toate cam la acelasi nivel de "calitate" sau "minimalism" al interiorului. Mie mi se pare o masina corecta. Nu, nu este masina cu calitatea interiorului de Passat (desi sunt oameni nemultumiti si de acela), pret de Up!, acceleratie de Golf R si autonomie de 700km dar... niciuna nu este. Mai ales nu la pretul asta (eu ma refer strict la pretul platit de cumparatori dupa aplicarea primei de la stat, fara ea se schimba datele problemei dar nu luam in calcul varianta asta atata timp cat prima inca exista). Nu este o masina WOW, nu este un Must Buy, sunt alternative mai bune ( la alte preturi) dar masina este corecta.2 points
-
2 points
-
? De fiecare data cand vin aici, merg in josul paginii sa dau like, dupa care iar imi amintesc ca nu se poate. Am luat deja teapa de mai mult de 10 ori. Te-ai dat ceva azi, nu gluma. Ma bucur ca ai prins vreme buna, fara vreme buna traseele astea nu prea sunt recomandate, peisajul facand mare parte din atmosfera. Sa vezi pe un traseu din asta ce frumos injuri cutia manuala pe urcare, atunci iti dai seama din plin ca iti lipseste ceva. Drum bun si in siguranta maine.1 point
-
Breaking News... Pe 31 august am vut sa mai plec cateva zile in vacanta inainte sa incepa fata scoala si am zis sa ma duc sa spal masina, sa o alimentez cu zeama si gaz, sa-i verific presiunea in roti si lichidele. Cand sa plec vine americanu’ (@Radu Gabriel colegul nostru), am mai stat cu el de vorba si am dezbatut niste probleme tehnice si vad sub masina mea care era pornita si mergea si clima balta sub ea. Zic ca e de la scurgerea climei. Am mai vorbit vro 20 min cand ma duc sa-mi iau o tigara din masina imi vine miros de antigel pe nas din grile, ma uit in bord apa era la 90 de grade, cand deschid capota...na beleaua, tasnea abur ca la balamuc din vasul de expansiune. Plasticul era vechi si copt si din cauza vechimii si a presiunii a crapat in 2 locuri. Ma duc, iau vas de expansiune SH ca era sambata si totul inchis, platesc 50 da lei si plec. Americanu’ avea 2 sticle de HEPU acas, i-am spus sa mi le dea mie ca maine am drum de facut si ii cumpar bidoanele cand ma intorc sau ii le platesc. Mi le-a dat impumut. Am mai cumparat 5L de apa distilata, am incercat sa curat cu Domestos vasul ala SH (fara succes) si m-am pus pe demontat-montat. Am montat vasul, am completat cu 1L de antigel HEPU si 1L de apa distilata. Am lasat-o sa mearga la relanti, m-am dus am spalat masina, am alimentat-o cu zeama si gaz, am facut presiunea si am fost la LIDL sa mai cumpar cate ceva. Vad ca toate sunt bune pana acum. La intoarcere am cumparat vas nou de expansiune de la Hella si l-am inlocuit p’asta SH pentru linistea mea, i-am cumparat antigelul colegului si ii l-am returnat. Mii de multumiri Radule! Ieri cum stateam eu asa linistit si ma uitam la faruri, mi-a venit boala pe ele, aveau lupele afumate si oglinzile crapare in zona becului de pozitie si am zis ca e cazul dupa mai mult de 15 ani de functionare sa le schimb. Si cum sunt eu perfectionist....am trecut la treaba. Drept urmare ieri am intrat pe Autokarma si am achizitionat 2 buc. Hella noi, au venit astazi si ca tot aveam clemele de sub far (alte raritati) am zis ca e ocazia perfecta sa le montez. Montaj faruri noi Hella, ceme de sub far si pene far....mai jos aveti codurile originale. -Pana centratoare far Cod OEM: 3B0941042 -Clema unghi susinere far Cod OEM: 3B0941453B -Surub combi M6x20 Codul OEM: N 90683302 -Far Hella dreapta cod producator: 1EL 008.350-021 -Far Hella stanga cod producator: 1EL 008.350-011 Acum e alta viata...lasar frate! PS: Acum mi-am pus un uischean cu gheata si ma relaxez acasa cu picioarele pe birou si-l savurez! Sa ne vedem sanatosi la intalnirea aniversara...ei voi fi prezent!1 point
-
În 2017 am schimbat pentru prima oară uleiul din cutie, am ales Fuchs Sintofluid FE crezând că e același lucru (având aceeași normă pe bidon, G052171A2). Între timp, cutia a început să “transpire” pe la planetare. Am ales să schimb simeringurile cu unele originale și am pus ulei original după ce am dat jos Fuchsu’. Nu pot să nu recunosc că m-am înșelat, e altceva, treptele se schimbă mai ușor acum. Folosiți doar ulei original. Apropo, mi-au mai rămas 700 ml într-un bidon, îl donez dacă are cineva nevoie de el.1 point
-
Eu am comandat de pe GearBest in 17.06.2019, si inca e NOT SHIPPED Daca ai nevoie rapid, cauta ceva local ( Romania )1 point
-
Ar fi bine sa faca fiecare niste poze in dreptul rezervorului, nu am programe de piese si impreuna putem gasi raspunsul mai repede. ----- Daca ma gandesc bine, la 4motion se pot adapta carenajele de brate. Eu le-am cumparat din USA, in EU nu se mai gasesc. Trebuie sa imi ajunga in octombrie (mi le-a luat cineva si le aduce personal). Nu sunt de G7 (imprumutate de la Audi ), dar bratele sunt asemanatoare. Posibil o mica adaptare la cablul franei, repozitionare etc 1k0511540c 1k0511539e A nu se cumpara varianta cu c (de la 1k0511539), e-ul are modificari la prindere (in bine). Se vede la urechea de sus, c-ul face joc si zdrangane in timp. c e1 point
-
uita-te in topicul golfului meu si vezi daca iti plac long beach-urile pe 17 dupa parerea mea sunt la fel de faine ca santa monica, insa mai usor de intretinut. nu, nu le dau dar daca iti plac gasesti similare ok ca si bani1 point
-
Cred ca ai “imbatranit” putin Pe vremea Jettei, fraza asta ar fi sunat cam asa - “Imi dau seama ca e mersul meu obisnuit e mereu in WOT”1 point
-
Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.... a dat cu spray inainte de pornire, (nu ma intrebati unde ca habar nu am, a scos un furtun subtire si a bagat spray apoi a pus furtunul la loc)... la prima cheie a si pornit. Mi-a facut aceasta improvizatie sa o pot folosi din masina, sa nu tot deschid capota.... costul total a fost de 80 lei.... Mi-a spus ca in Satu Mare mai este un passat identic cu aceeasi problema ..... si tot asa a rezolvat.... acuma intrebarea mea este... oare nu poate identifica piesa vinovata? la pornire cu motorul rece (in special dimineata) nu intra destul combustibil in camera de ardere iar sprayul compenseaza aceasta lipsa..... in rest motorul merge perfect.... am facut in concediu cam 1800 de KM si nu am avut nici o problema.... ciudat.....1 point
-
In mod normal, in "oala" aia din portbagaj, poti pune roata de rezerva slim, si atunci nu iti afecteaza optiunea de a cobora acel capac/mocheta in pozitia cea mai joasa. Daca vrei roata normala de rezerva, atunci capacul/mocheta, va trebui sa o pastrezi mereu in pozitia de sus, la nivel cu marginea de incarcare in portbagaj. In poza 1 este roata de rezeva slim, si cumva nu iti depaseste marginea adanciturii, deci te mai poti juca pe urma cu mocheta portbagajului pe cele 2 nivele. In poza 2, cu roata normala, pierzi un pic din intreg volumul portbagajului, dar pe langa roata, mai poti depozita tot felul.1 point
-
1 point
-
Folia bituminoasa se aplica doar pe tabla si foloseste la reducerea vibratiilor prin disiparea energiei mecanice. Asa se modifica punctul de rezonanta intr-o plaja care nu mai este deranjanta. La plastic se folosesc bureti, bureti cauciucati, garnituri de cauciuc, pasla ... Intre plastice producatorii folosesc banda adeziva textila ca sa se elimine zgomotele.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
BCA 2005 Without Long Life service (QG0, QG2) PETROL ENGINES 4-cylinder engines, ►2007 501 01/502 00 (sursa elsawin)1 point
-
1 point
-
Mi se pare mie, sau anvelopa dreapta spate, e montata invers pe janta? ?1 point
-
1 point
-
A ajuns Porsche de rasul lumii cu acel "turbo". Astept cu interes varianta "turbo s" cu "fake exhaust pipes"1 point
-
Multumesc pentru raspuns. Am sa marturisesc toata istoria, pentru ca am citit acest forum "dupa" Am decis sa schimb uleiul, nu aveam habar ce cutie am si nici nu am studiat, am mers la magazin, am dat VIN si au zis: ai doua variante, Original 150 lei/L si Febi 50 lei/L Am ales Febi 21829 (are norma G052171a2 pe el GL 4) si am fost sa schimb, am luat 3L si in cutie au intrat, undeva la 2,150 (probabil maxim 2,1 prin pierderile de la primele 2 bidoane si de la dat afara la supraplin de la bidonul 3) A doua dimineata deja am simtit diferenta, un mic frecus metalic la tr1, fara zgomot, frecus pe care il aveam si inainte dar era mai estompat, mai plasticos, gen, ulterior am inceput sa citesc (dooh) si am decis sa-l scimb, conform recomandarii lui Dolfin. Acuma as avea nevoie de alt sfat: -stiu ca par cheapper dar, are rost sa iau al 3-lea litru pentru 100gr? afectez in timp cutia fara 100 gr? intreb in ideea in care (daca inteleg eu bine sistemul de transmisie) o cantitate de 100-200gr mai putin ar afecta intr-o oarecare masura, dimineata la pornire cand e lasat uleiul dar, in situatia asta tot sistemul, exceptand poate rulmentul de la tr5 si 6, ar sta ingropat in ulei. La pornirea motorului deja ar imprastia peste tot ulei si in mers, probabil, ar face 2L ungere corecta in toata cutia? multumesc inca odata0 points
-
Așteptam update-uri, poze, filmulețe, povesti. Sper sa ai parte de vrem?e buna si trafic cat mai redus.0 points
-
Poate doar pe la dezmembrari auto, sau vreo copie ieftina de prin china.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00