Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.09.2019 în toate secţiunile

  1. Ce nu face omul pentru like-uri
    6 points
  2. La câtă atenție primesc, #csf#ncsf Și gata, m-am pus la somnic
    3 points
  3. curios este ca mie nu imi dadea nicio eroare, daca nu vedeam pe acolo ceva depuneri de la vaporii de ulei care scapau si mirosul emanat nu m-as fi prins ca e crapat acel furtun, il depistam oricum ca desfaceam sa schimb garnitura corpului filtrului de ulei pe care o banuiam vinovata de mizeria creata :). uleiul are 505.00 si 502.00, my bad, am pus doar norma de diesel mai sus. Inca un lucru curios e faptul ca am scos din motor cca 5L de ulei si nu 4.3 cat ma asteptam, evident la fel au si intrat astfel incat sa arate pe joja ca e la nivelul corespunzator. Initial, cum am schimbat tubul jojei, m-am gandit ca poate o fi mai lung, dar e imposibil intrucat nu as fi putut monta tubul daca avea alte dimensiuni, deci e clar ca are o capacitate de aprox. 5L, stiu ca citisem ceva de faptul ca unele au filtrul de ulei mai mare, cred asa este al meu. Am prins tare drag de masinuta asta si sper sa stea la mine mai multa vreme, mai am planuri pentru ea de viitor, ii caut jante acum :). Intre timp am si inmatriculat-o, evident nu puteam alege alte litere cred :). Lipseste un capacel la roata fata, cumva l-am pierdut, am deja unul comandat pe drum, cel putin cat mai stau jantele astea pe masina trebuie sa fie totul in regula.
    2 points
  4. Am intrat si eu in randul celor "normali" cu capacul bidonului cu lichid de spalare parbriz:
    2 points
  5. Urmatoarea pe lista: evacuarea de RS4 provine de pe RS4 avant. Va trebui adaptata unui singur traseu pana in toba intermediara si apoi adaptat traseul catre tobele finale. Sper sa am norocul ca saptamana viitoare sa prind loc in programare la baieti si sa ma bucur de sunet.
    2 points
  6. Mai las un cadru cu "filtru" de la telefon, și nu va mai plictisesc
    2 points
  7. Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.
    1 point
  8. Mie imi smuceste in treapta 1 numai dupa ce se incalzeste,poate fi de la ulei?
    1 point
  9. Operatiunea 6: schimbarea butonului de Start-stop. Incepuse sa se cojeasca N-urile de pe el. Plus o rama noua a schimbatorului pe care intamplator o aveam de cativa ani in casa
    1 point
  10. Slabe sanse sa fie bateria. Sunt oameni cu masini fabricate in 2015 care se plang in 2017 ca au probleme la pornire, bateria noua nu se duce in 2 ani decat daca e defect de fabricatie. De obicei cauza principala pentru pornire greoaie pe generatia asta de TDI este Variable Valve Timing (VVT). Cand opresti motorul, este un senzor ce citeste pozitia de oprire ca sa stie la pornire cum sa optimizeze totul. Sunt cativa colegi pe forum cu problema asta si au rezolvat dupa schimbarea acestui senzor.
    1 point
  11. 1 point
  12. in gaura aia intra cheie Torx .... de 10, parca. si da de acolo se regleaza.
    1 point
  13. Asa...asa...spune toate denumirile pe unde treci ca le memorez in Gmaps ?
    1 point
  14. După două luni de asteptare au ajuns lip ul pt bara fata și eleronul de la Maxton Design. Le am comandat în varianta pe negru lucios ca să nu mai fie nevoie de vopsire, potrivirea a fost perfecta iar calitatea lor una destul de mare. Las pozele sa vorbească.
    1 point
  15. Buna Pentru tehnic și opționale, colegii stiu mai bine, eu pot sa iți dau câteva sugestii pe financiar Eu am luat leasing de la alta firma de leasing. (bine lucram cu ei ca și firme, și am obținut discount bun), dar oricum puteți încerca. Din calculele mele cel de la Porsche e foarte foarte scump. ei iți oferă o reducere pentru mașină, dar te jupoaie la dobânzi, comisioane, comision de acordare (doar din comisionul lor de acordare plătesc dobânda si toate taxele la cealaltă firma) Sfatul meu este sa cereți oferte de la toate firmele de leasing, și vedeți care și ce va oferă. Diferențele pot fi semnificative. Sa nu mai zic ca au înmatriculat-o în doua zile (trebuia sa plecam în vacanta) Pentru cele pe stoc, știu ca s-a schimbat ceva și trebuiau toate înmatriculate pana pe 1 septembrie (ceva cu poluarea) sau sa se ceara prelungire (sigur au cerut dar puteți folosi acest argument pentru a cere o reducere suplimentara) De asemenea mai amintiți ca în curând va apărea face-liftul, si poate poate mai lasă la preț (eu am obținut într-un final o reducere bunicica adevarul ca doar de la dealerul din Bistrița), în București au fost mai reticenți (drept dovada unele și acum sunt pe stoc la ei)
    1 point
  16. Incepe remontarea pieselor. Am reusit sa remontez plafonul, mocheta,plansa de bord,portbagajul (la mai vopsit o data). Saptamana care vine sper sa termin cu montajul. O sa mai ramana de facut instalatia electrica pt coloana electrica(nu gasesc nicaieri sa cumpar sh o mufa de la calculator, trebuie sa comand pe AliExpress), perdeluta electrica si mai trebuie sa fac instalatia pentru alimentarea releului de la suspensie. Pana acuma foloseam butoanele modificate de la Onstar, insa in ultima perioada incepea sa faca figuri butonul si trebuie sa gasesc un alt buton pentru releul acela. Acestea o sa le mai fac cu timpul fiindca nu e nevoie sa desfac prea multe, cablurile fiind trase deja de acuma.
    1 point
  17. Ieri am fost la Skoda Bacau, imi aparuse mesaj ca trebuie sa fac verificare in 23 de zile. Personalul foarte amabil, ca de obicei, mai ales ca sunasem dimineata cand eram in drum spre Comanesti si am intrebat daca au timp, si la intoarcere m-au primit. Gata cu offtopicul. I-am rugat sa verifice daca pot seta oglinzile exterioare sa se deplieze nu la descuiere, ci la pornirea motorului. S-au uitat prin computer si mi-au spus ca nu e posibil. Stiu ca la facelift a aparut aceasta modificare standard, am sa mai studiez problema. A recunoscut si doamna de la receptie ca e deranjant sa se deplieze la fiecare descuiere a masinii.
    1 point
  18. 3Q0 825 236 C + 3x WHT 000 729 A Acum sa vina downvote-urile. Poate data viitoare nu-mi mai pierd timpul.
    1 point
  19. si pentru ca nu imi dadea pace un aspect, si anume faptul ca pe langa corpul filtrului de ulei si pe toata partea aceea a motorului era usor umed de ulei am zis sa ma apuc de desfacut sa vad despre ce este vorba. Initial am banuit ca probabil garnitura corp filtru ulei(dar aceea de obicei pierde mult, deci aveam dubii), apoi mi-am mutat atentia catre oringul furtunului de gaze carter care iese din filtru, ca la momentul cand am si defacut sa constat ca acel cot de 90 de grade era de fapt fisurat pe jumatate din diametrul sau, asa se explica si de ce sub capota imi miroasea cateodata a gaze benzina/ulei, nu pricepeam nicicum de unde mirosul... Cum e cazul cu o masina de varsta asta, furtunele ce duc la PCV sunt cam coapte, joja de ulei si ea e obosita si a crapat cand am scos-o, furtunele de vacuum de asemenea, garnitura corp acceleratie, garnituri injectoare si ce-o mai aparea. Tot pentru ca sunt in zona, voi schimba si termostatul si senzorul de T al lichidului de racire care imi tot dadea eroare intermitenta. Pentru ca am si un TFSi nu pot sa nu remarc cat de curate sunt supapele la 1.8T :), inca un motiv sa iubesti motorul asta parca si mai mult.
    1 point
  20. O "revizie" daca ii pot spune asa la EGolf-ul meu a costat 350 lei, au inspectat masina din punct de vedere mecanic si au schimbat filtrul de habitaclu care a fost 185 lei. Deci dupa expirarea garantiei o poti face si singur acasa. Momentan a mea a facut doi ani dar nu am decat 9000 km, exclusiv in oras. Au tinut-o 36 de ore pentru ca aveam o eroare pe faruri pe care in dulcele stil romanesc au decis sa o stearga si sa-mi spuna ca nu are de fapt nici o problema.
    1 point
  21. Eto, acum cca 2 ani m-a lovit în spate un tip cu un Logan ce avea RCA la Euroins. Am făcut amiabila, am sunat la Euroins pentru programare și am mers pentru constatare undeva pe Șoseaua Morarilor. Pe urmă, cu constatarea făcută, m-am dus la Porsche București Vest. Aceștia nu aveau decontare directă dar au demontat bara spate și au făcut o reconstatare detaliată, cu poze, detalii tehnice etc. Ei au contactat Euroins, au prezentat un deviz estimativ și după vreo 2 zile au primit acceptul. Eu în această perioadă am mers cu mașina așa mototolită. Pe urmă, am convenit cu Porsche București Vest data la care se vin pentru reparație și totodată am stabilit la sediul lor pentru închirierea unui Golf, prin intermediul partenerului AVIS. Am dus mașina la reparat, am încheiat contract de închiriere pentru Golf (aproape nou, cca. 40 euro pe zi) și am revenit după 5 zile. Am plătit factura de reparații în care era rubrică și pentru închirierea Golfului. Cu această factură m-am dus la sediul Euroins, prin Pipera Voluntari, am depus la ei actele și după exact 30 zile mi-au virat toți banii în cont bancar. Reparația a fost aproape 10.000 lei iar inițial mi se oferiseră cam 1900 lei ca să o repar la servicele din Morarilor, de unde îmi dădeau la schimb pentru 2 zile un Logan super jegos/cleios pe interior. I-am refuzat politicos și am urmat pașii precizați.
    1 point
  22. 507.00 nu e chiar cea mai buna norma pentru bca
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!