Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.09.2019 în toate secţiunile

  1. +1 ( ca nu pot sa-ti dau upvote )
    4 points
  2. Poze interesante pentru cine nu a vazut live ce e acolo , multumim Hidoasa statuie ... Eu nu prea merg la biserica dar stiam ca una din porunci este sa nu-I faci chip cioplit
    2 points
  3. Superb drum, si eu imi doresc foarte mult sa fac un roadtrip prin Austria Cand te intorci si ai timp, poti detalia putin traseul parcurs, cazari, zone etc? Distractie placuta
    2 points
  4. Tot ce pot sa spun este ca urmatoarea masina pe care o voi cumpara o sa fie asta. Sau hai sa zicem un 99%, poate varianta lui de la Seat o sa-mi placa mai mult
    2 points
  5. Dacă nu vă plictisesc prea tare am mai compilat câte ceva...
    2 points
  6. Ce cadre ?La noapte sigur visez frumos ?
    1 point
  7. Superbe cadrele! @deenmandoar o rulotă tractată am prins pe coborâre fumegând frânele ?span widget @cristi511 iluzie optică, ceramicul împlinește deja 2 ani in februarie, sper că atunci sa fiu in alt halat, uite motivul pentru care a mea strălucea mai bine
    1 point
  8. Operatiunea 5: Curatarea tipsurilor de la evacuare. Sunt destul de multumit, desi tips-urile nu mai sunt noi, incepe sa plece cromul de pe ele
    1 point
  9. Cu puțin noroc, in octombrie va ieși de vânzare....
    1 point
  10. Da-mi si mie ce iei ca pare bun E parerea ta si alegerea ta. Inseamna ca nu stii ce ai Astea sunt de TTRS 8J si nu, nu sunt montate gresit. Exista un singur fel in care le poti monta (exemplu jos). Mai exista de RS3 8V2 (ce am acum) dar nu semana deloc Aerul intra prin fata si iese prin spate... of... ?‍♂️ In stanga cum te uiti la poza este baia de ulei iar in dreapta cutia. Unii vad alternatoare si curele ?‍? Ma retrag, te las cu coeficientii Poluez prea mult si se aglomereaza topicul inutil.
    1 point
  11. Exact la fel s-a intamplat cu update-ul de soft care a rezolvat problema inecatului motorului la pornire la motorizarea 1,2 TSI: adica, dupa update-urile de soft (au fost vreo 5 cu totul) motorul nu se mai ineca la rece, dar i-au taiat semnificativ din putere si cuplu la turatii joase. Parerea mea este ca nu ti se pare, ci chiar asa s-a intamplat: masina e mai lenesa decat inainte. Cat despre benzina, nu cred ca e de acolo: benzina Mol e cel putin la fel de buna ca cea de la OMV. In octombrie trebuie sa soseasca Karoqul 1.5 TSI comandat de un coleg de serviciu, (achizitie in care sunt si eu implicat). Vom merge impreuna sa ridicam masina si o sa scriu pe forum daca problema smuciturilor s-a rezolvat cu totul la comenzile noi (masinile vin cu ultima varianta de soft din fabrica, deci in mod normal ar trebui ca smuciturile sa dispara, gratie noului soft).
    1 point
  12. Ciudat tare cum a ales VW sa afiseze consumul pentru electrice. Ma asteptam ca acel CB sa indice consumul total, inclusiv auxiliare, asa cum face si la restul masinilor cu motor termic. In cazu in care nu am fost explicit, eu nu spun ca masina consuma mult mai mult (sau mai putin) decat a scos VW in omologare, spun doar ca valoarea indicata de CB pare incorecta fata de 'pompa de electroni'. Toate masuratorile mele au ca punct de plecare o incarcare la 100%, dar e drept ca incarc pe seara si plec abia peste 8-10-12 ore cu masina. Statia pe care o folosesc este din gama business line. Am ales initial home line, dar din motive logistice furnizorul a ales sa imi ofere, pe cheltuiala lui, modelul de business. Model ce de altfel este folosit cu succes pentru 'vanzarea' de electroni in tari precum Olanda. Nu exclud faptul ca acel contor sa nu fie exact, dar tind sa cred (fara sa ma bazez pe ceva concret) ca monitorizeaza corect consumul de energie. De altfel, statia poate fi utilizata in regim public si privat, accesul facandu-se pe baza de RFID, la fel ca si la concurenta (diferenta fiind ca eu am dreptul sa autorizez cardurile rfid la statia mea). Extras din brosura statiei: All online charging stations include a MID-certified kWh meter. Pe de alta parte, o comparatie cu o alta statie publica pare sa fie foarte utila, dar din pacate nu am timpul necesar sa astept dupa o incarcare la o statie publica. Nu am una in proximitate, partea de sud a Bucurestiului inca trebuie sa se dezvolte pe parte de statii de alimentare publice. Celalalt aspect de mentionat este ca legatura intre contor Enel si statie, via o siguranta de 32A, este facut printr-un cablu de diametru de 10mm, sub 2m lungime. Nu stiu daca acest cablu este supradimensionat sau nu, dar in acelasi timp, contorul statiei, la cel ce ma raportez, inregistreaza energia consumata intre statie si masina, iar aceasta ultima legatura este facuta cu ajutorul cablului Type2 de la Volkswagen, despre care nu stiu cat de gros este, si ce pierderi poate avea acest cablu din cauza rezistentei materialului. Intreb aici, a contorizat cineva pana acum consumul CB vs. statie de incarcare publica sau privata cu contor? Ne incarcam chiar toti masinile la priza casnica, si nu putem contoriza in vreun fel acest consum de energie, pentru a avea o comparatie? Sau altfel, dupa ce conduceti 50-60km in oras si va opriti sa incarcati masina, cat afiseaza indicatorul bateriei in bord in procente? Corespunde oarecum cu CB? Stim capacitatea bateriei, asa ca restul este aritmetica si aproximare. La mine, de fiecare data cand consuma 9-10kw la reincarcare, acel ac indica ~1/2 capacitate ramasa, ceea ce e mai aproape de realitate, bateria fiind de 18.8 Kw.
    1 point
  13. Știți cumva dacă în RO se găsesc CTHD și dacă poate înlocui CAVD-ul? Pe forum-urile din afară se pare că ar fi o soluție bună pentru CAVD-uri.
    1 point
  14. Încercăm una aici ... Probably printre ultimele drumuri împreună
    1 point
  15. Poze noi. Voi face cateva de noapte cu farurile si mai bune cu interiorul. Dupa aproximativ 2500 km facuti in vara 50/50 urban/extraurban, cu benzina OMV 100 am inregistrat un consum mediu 7.9 l /100 km. Sunt foarte multumit de cum trage masina iar despre zgomotul la rulare al anveopelor numai de bine. Pe portiunile bune de drum (ex A3 sau A2 dupa km 40 spre CT) e mai dificil de perceput acustic viteza cand ma fura peisajul ?.
    1 point
  16. la un asemenea rulaj poti sa iti iei si un motor de 4000cmc pe benzina , in ecuatia asta diesel-ul nici nu-si are rostul, multi se bucura la consumul pe termen scurt ignorand ceilalti factori. Oricum e faina masina, si eu ma uitam dupa G5 GTi insa a fost sa dau peste G4 Gti, dar al tau e fain si e cu atat mai fain pentru ca il readuci tu la viata, e un sentiment placut cand faci asta si se creeaza o alta legatura cu masina :). Bafta in continuare cu masinuta.
    1 point
  17. In concluzie, camera e destul de ok. Se vede bine si-n fata si-n spate, integrarea e cat de subtila se poate, imaginea e ok si ziua si noaptea. Va las cu niste poze ale camerei si cu o faza amuzanta surprinsa chiar in prima zi P.S. imaginile sunt mult downsized ca sa le accepte forumul
    1 point
  18. Cum vorbele nu inseamna nimic fara poze, incep cu aerodinamica si o sa prezint pe rand modificarile care imbunatatesc rezistenta la inaintare si creeaza unui lift negativ. Intrucat 50% din rezistenta la inaintare (25% rotile + 25% podeaua) este influentatata de roti + 'podea', este foarte usor de facut modificari fara impact vizual. Volvo imparte altfel procentele, 25% rotile, 30% podeaua si 45% forma superioara a masinii. Modificarile le-am facut personal. In parte din fata s-a adaugat un carenaj pentru puntea fata (ΔCd= -0.003, din totalul de ΔCd= -0.015, dar scutul motor este deja prezent in cazul de fata) si esapament (ΔCd= -0.005, daca acopeream tot esapamentul, castigul era dublu). Reperele noi au fost luate de pe T-Roc/Tiguan si au fost montate cu suruburile si clipsurile aferente. Pentru scutul de punte am folosit doua piulite-nit semihexagonale cu cap tesit din inox, de M8 (cele doua suruburi de sus). Va urma.
    1 point
  19. Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?
    1 point
  20. Casco nu este chiar necesar ca sa-ti poti repara fara emotii masina avariata din vina altuia. Poti sa-ti faci RCA la o firma serioasa si apoi adaugi Clauza de Decontare Directa care costa in jur de 100 lei. In caz de accident iti faci masina pe asigurarea ta chiar daca nu ai Casco si este treaba asiguratorului tau sa scoata banii de la asiguratorul (serios sau neserios) al vinovatului. "Legea 132/2017 (Legea RCA) introduce in legislatie notiunea de decontare directa si o defineste ca fiind serviciul auxiliar de gestionare a daunelor de catre asiguratorii RCA a propriilor asigurati, care se oferteaza obligatoriu de catre asigurator, iar achizitia acestuia este optionala de catre asigurat.Mai pe scurt : partea prejudiciata intr-un accident de vehiculele ce a optat pentru decontarea directa la incheierea contractului RCA va fi despagubita de catre propriul asigurator RCA atunci cand se indeplinescconditiile decontarii directe." Eu de ex. am masina de 27 ani. Daca plateam Casco 500 euro/an m-ar fi costat acesta pana acum peste 13.000 euro. Imi pare bine ca nu mi-am facut (cel putin deocamdata).
    1 point
  21. Eto, acum cca 2 ani m-a lovit în spate un tip cu un Logan ce avea RCA la Euroins. Am făcut amiabila, am sunat la Euroins pentru programare și am mers pentru constatare undeva pe Șoseaua Morarilor. Pe urmă, cu constatarea făcută, m-am dus la Porsche București Vest. Aceștia nu aveau decontare directă dar au demontat bara spate și au făcut o reconstatare detaliată, cu poze, detalii tehnice etc. Ei au contactat Euroins, au prezentat un deviz estimativ și după vreo 2 zile au primit acceptul. Eu în această perioadă am mers cu mașina așa mototolită. Pe urmă, am convenit cu Porsche București Vest data la care se vin pentru reparație și totodată am stabilit la sediul lor pentru închirierea unui Golf, prin intermediul partenerului AVIS. Am dus mașina la reparat, am încheiat contract de închiriere pentru Golf (aproape nou, cca. 40 euro pe zi) și am revenit după 5 zile. Am plătit factura de reparații în care era rubrică și pentru închirierea Golfului. Cu această factură m-am dus la sediul Euroins, prin Pipera Voluntari, am depus la ei actele și după exact 30 zile mi-au virat toți banii în cont bancar. Reparația a fost aproape 10.000 lei iar inițial mi se oferiseră cam 1900 lei ca să o repar la servicele din Morarilor, de unde îmi dădeau la schimb pentru 2 zile un Logan super jegos/cleios pe interior. I-am refuzat politicos și am urmat pașii precizați.
    1 point
  22. Foarte frumoasa @b'Alex sa o stapanesti sanatos si drumuri bune sa ai! Din cate stiu motorul cu Stage 1 ajunge undeva intre 350-370 cai putere. Vad ca si tu ai Performance Package ca optiune pe masina. Mare grija cu placutele Originale deoarece sunt foarte dure eu le cataloghez ca placute de circuit si dupa ceva km o sa vezi ca iti sapă sanţ in discuri! Eu personal neducandu-mi masina pe circuit am optat pentru un set de placute aftermarket de la Brembo cod P85116 de care sunt foarte multumit cum se comporta si in acelasi timp sunt friendly si cu viata discurilor.
    1 point
  23. eu as mai incerca ceva in locul tau, dai jos panoul de sigurante si vezi ca firul ala de pe siguranta 4 e posibil sa fie lipit de altele pe acolo, desfaci pana unde poti mansonul ala de izolatie si vezi care e treaba cu el, al meu era topit vreo 10 cm si in capatul asta la mine s-a intamplat situatia asta pt ca am avut o siguranta chinezeasca de 5A care nu a cedat si nu stiam de ce in loc sa se arda iesea fum de sub bord, am pus-o pe baterie inseriata cu firele de la multimetru pe 20A si nu a cedat, se inmuiase firul de la aparat, deci niste XXXX de sigurante cu care iei foc Atentie la limbaj
    1 point
  24. Woozie, vezi sa nu ti se fi scurtcircuitat firele incalzirii duzelor stropitoare in dreptul balamalei capotei. Nu mai schimba mereu siguranta, ca ti se vor topi firele pana in spatele torpedoului, cum am patit eu.
    1 point
  25. Posed un Superb 3 2.0 TDI DSG , STYLE, Kessy 2016, etc (pret ~ 30000 eu) Detin acest autoturism de 2 ani. Probleme intampinate: 1) La un an de la cumparare ornamentele cromate de la portiere fata au luat-o razna. Cei de la Brady recunosc defect din fabricatie la nu stiu ce lot. Asteptat o luna pentru remediere, deh..era un singur electrician , restul in concediu. 2) Prima iarna: Deschid iarna trecuta capota si se deschide intr-un final foarte greu. Ma uit cu atentie...si vad cum un cheder de langa amortizor partea dreapta, care a avut condens s-a rupt la ridicarea capotei. Am incercat sa strabat manualul masinii si nu am gasit nici o contraindicatie sa nu ridic capota iarna. Merg la Brady la prima revizie si le povestesc si sunt tratat cu flit cum ca nu face obiectul garantiei un cheder lipit prost de capota. O sa incerc sa adresez sesizarile mai sus, eventual sa le cer sa specifice in fisa tehnica sa nu ridicam capota iarna la acest autoturism 3) Un an jumate de functionare, contactul se incapataneaza sa se apese si sa porneasca sau opreasca masina. Schimb cheia 2, la fel. Incep sa devin tot mai atent la intrarile in intersectii, avand in vedere ca sistemul start-stop da eroare cand ai nevoie mai multa de el... Sun iar la Brady...Veniti cu 2 randuri de chei la noi...iar recunosc un defect din fabricatie. Concluzii: Masina mi se pare mai prost lucrata decat Superb 2. Unii poate vor spune ca sunt pretentios...dar Dupa al 2-lea Superb nou, ma voi indrepta catre un audi a4 ori a6 sh. Succes !
    1 point
  26. Legat de schimbul de ulei la o revizie si nivelul de verificare pe joja, stie cineva care e limita? jojaPassat.jfif
    0 points
  27. Discutia a existat de cel putin inca 3 ori aici pe forum. Au existat atunci postate inclusiv log-uri de pe masini in acest sens. Asa ca nu mai reiau informatiile pentru ca tot timpul exista un Toma Necredinciosul ...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!