Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.09.2019 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
Incepe remontarea pieselor. Am reusit sa remontez plafonul, mocheta,plansa de bord,portbagajul (la mai vopsit o data). Saptamana care vine sper sa termin cu montajul. O sa mai ramana de facut instalatia electrica pt coloana electrica(nu gasesc nicaieri sa cumpar sh o mufa de la calculator, trebuie sa comand pe AliExpress), perdeluta electrica si mai trebuie sa fac instalatia pentru alimentarea releului de la suspensie. Pana acuma foloseam butoanele modificate de la Onstar, insa in ultima perioada incepea sa faca figuri butonul si trebuie sa gasesc un alt buton pentru releul acela. Acestea o sa le mai fac cu timpul fiindca nu e nevoie sa desfac prea multe, cablurile fiind trase deja de acuma.3 points
-
2 points
-
2 points
-
La benzinare nu stiu cat e de indicata pasla - sunt temperaturi ceva mai mari decat la diesel pe acolo. La G4 tin minte ca nici nu era recomandat (si nu aveau din fabrica) scut intreg, cum au dieselele.2 points
-
la un asemenea rulaj poti sa iti iei si un motor de 4000cmc pe benzina , in ecuatia asta diesel-ul nici nu-si are rostul, multi se bucura la consumul pe termen scurt ignorand ceilalti factori. Oricum e faina masina, si eu ma uitam dupa G5 GTi insa a fost sa dau peste G4 Gti, dar al tau e fain si e cu atat mai fain pentru ca il readuci tu la viata, e un sentiment placut cand faci asta si se creeaza o alta legatura cu masina :). Bafta in continuare cu masinuta.2 points
-
Nu ma timp sa scriu posturi lungi, am spus ca va urma. O sa dau toate detaliile in masura timpului disponibil, nu credeam ca o sa trezeasca asa de mult interes imediat. Masina este G7 hatch, facelift, standard (nu GTI, GT ....etc). Dar se pot face imbunatatiri si pe break. Sunt foarte mult modificari in cazul imbunatatirii aerodinamicii pe care o sa le prezint, in zona rezervorului, punte spate (in functie de versiune, independenta sau H) si spate dar si la exterior (pentru ca se poate castiga ceva de aici, din cei 50%). Totul vine dupa multa documentare, as putea sa pun poze cu flow-uri de aer, studii facute de diverse institutii. Nu stiu cat intereseaza pe cineva. Sunt magazine online care vand repere modificate, de ex. VERUS vinde difuzoare de aer pentru multe tipuri de masini, toate le fac la un singur unghi (si prezinta niste desene frumoase pe site), indiferent de tipul caroseriei. Studiile arata ca unghiul variaza foarte mult in functie de forma superioara a masinii in partea din spate. Ambele flow-uri de aer, cel superior si cel care iese de sub masina trebuie sa se 'imbine' la mijloc si sa nu se influenteze unul pe altul. Un unghi mai mare scoate aerul de sub masina si creeaza depresiune pentru lift negativ (apasare), dar creste rezistenta la inaintare cu pana la Cx 0.04 (enorm). Va rog nu va grabiti cu codurile, sa comandati ceva sau sa cumparati sh (Atentie! Pe site-ul pieseauto.ro majoritatea vanzatorilor le vand la pret dublu/triplu second-hand fata de reperul nou). O sa mai corectez un cuvant, am folosit 'scut' si trebuia carenaj. Scut-urile protejeaza de lovituri, iar in cazul in care este de plastic, nu protejeaza mai nimic (in afara de stropire directa cu apa) si are rol doar de carenaj aerodinamic/imbunatatirea fluxurilor de aer in compartimentul motor etc. Primul carenaj, cel de punte fata se monteaza doar in cazul in care carenajul motorului are forma 'ondulata'. Pentru ca mai sunt versiuni de carenaj motor cu forma dreapta in spate si nu se potriveste. Chiar in poza cu programul de piese de mai sus se vad doua carenaje de motor. Al doilea carenaj, cel de esapament, la fel nu se potriveste pe toate versiunile, cel prezentat mai sus (programul de piese) este cel scurt. Tot acolo este cel metalic din aluminiu. Nu merge pe G7. La modelul din poza mea, unele au si un ecran de aluminiu in partea superioara, altele nu. Este bine sa fie prezent din cauza fluxului de aer care iese de la motor. O sa revin maine cu codurile si cateva detalii de montaj.2 points
-
Tot TCE ,stii tu ala facut de colaborarea Nissan& Renault& Mercedes( A klasse) Nu detaliez pt ca nu caut discutii,controverse si barfe ,nu sunt hater VAG, dimpotriva am in familie si i recunosc partile bune + ca pt mine Octavia 3 1.5 tsi era prima optiune dc nu citeam nemultumirile voastre vis a vis de acest motor.Vorbisem cu dealerul Skoda ,avea ceva in vama si ma astepta cu actele..."m am sucit " de pe o zi pe alta in mom in care am vazut dyno+ forumuri straine+ si la noi aici Sper sa se rezolve cat mai repede,bafta tuturor2 points
-
2 points
-
2 points
-
Pe mine nu ma prea pasioneaza luminitile sau butoanele, mi se par inutile daca nu iti aduc un ceva in confort/ergonomie/utilitate. In schimb modificarea comportamentului masinii, aerodinamicii, NVH si a altor cateva 'directii' mi se par un real castig. Din ambitie am adus imbunatatiri unui G7 in aerodinamica si NVH, fara modificari invazive. Adica fara a modifica structura masinii, a da gauri suplimentare sau afecta anumite fluxuri de aer care sa impiedice racirea. Am folosit repere de pe alte masini din grup, unele s-au potrivit, in anumite locuri au fost manufacturate manual, placi din polietilena sau aluminiu.1 point
-
Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.1 point
-
Salut, Asa cum unii stiti deja, acum 3 saptamani am cumparat un Golf 5 gti, 2007, cod motor BWA, stock, cu ~ 230.000 km reali ( in bord 176900 ). Masina m'am decis sa o cumpar dupa ce cu o seara inainte am condus un ed30 al unui tovaras. Initial am vazut'o a2a zi ( am cautat un Gti de prin apropiere, ba chiar omul a venit la mine acasa sa o vad ) si nu am vrut sa o iau la prima vedere intrucat la aspect exterior sta destul de prost ( necesita revopsire completa, reconditionare jante, polisat faruri, etc ) iar pretul era de 6100€. Pe langa asta avea si o eroare cu presiunea in rampa. In fine, dupa negocieri mai drastice m'am hotarat sa o salvez si pe asta si mi'am luat in calcul ca voi face toate cele de mai sus. Din pacate eroarea mi'a dat batai de cap mai mari decat ma asteptam, intrucat tachetul de la pompa de inalte era spart, asa ca am bagat'o in service si ieri am luat'o de la Silviu Ghita ( Dop ) unde s'au schimbat urmatoarele : Axul cu came, simering axa + garnituri, pompa de inalte, tachetul de la pompa, distributia pe curea si pompa de apa, uleiul ( valvoline 5w50 ) si filtrele. Alte probleme nu a avut, si acum merge super. Am fost intotdeauna fan benzinar turbo, si chiar daca multi nu inteleg de ce am dat g5'ul tdi in care am bagat atatia bani pe acest gti, pt mine este o placere mult mai mare. Exceptand problema cu tachetul spart, dpdv tehnic masina a fost f bine intretinuta ; momentan nu necesita nicio investitie ; cauciucurile sunt noi, la fel si franele + etrierii spate + ambreiajul. Ce am apucat sa fac la ea in 3-4 zile inainte sa o bag in service : Schimbate becuri xenon ( unul era ars ), polisat faruri, vopsit volan + nuca, si facut switch de stopuri + player + subwoofer + semnalele dinamic led de pe tdi ( pe care l'am vandut apoi saptamana trecuta ). Ca si dotari are scaune incalzite, xenon oe, volan cu comenzi, senzori ploaie si lumina, pe langa cele uzuale. Interiorul arata impecabil acum, urmeaza sa intre la vopsit la primavara daca nu apuc toamna asta, sa reconditionez roti, schimbat parbriz ca e spart, iar in plan ar fi o admisie ramair. P.s : are spate de R32 si finala borla.1 point
-
Salutare lume si bine v-am gasit! Dupa 12 ani de japoneze, am intrat si eu in randul posesorilor de VAG, din cauza (sau datorita ) Cuprei. Daca acum 2 luni nu stiam cum sa fac sa ajung mai repede la drive test cu noul Type R, iar de noul brand al celor de la Seat nici macar nu auzisem, astazi sunt extrem de fericitul posesor al unui exemplar de Cupra. Nu o sa intru acum in detalii, pentru ca scriu foarte pe fuga (e rosie, e dotata cam cu tot ce se poate, exceptand scaunele scoica), dar promit sa revin cu informatii si ceva poze cat de repede. Asfalt uscat sa avem!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poze noi. Voi face cateva de noapte cu farurile si mai bune cu interiorul. Dupa aproximativ 2500 km facuti in vara 50/50 urban/extraurban, cu benzina OMV 100 am inregistrat un consum mediu 7.9 l /100 km. Sunt foarte multumit de cum trage masina iar despre zgomotul la rulare al anveopelor numai de bine. Pe portiunile bune de drum (ex A3 sau A2 dupa km 40 spre CT) e mai dificil de perceput acustic viteza cand ma fura peisajul ?.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Este muuult mai ok cu discuri, te ajuta mult la racire si ca franare iar frana de mana e mai "teapana" Nu este chiar atat de complicat, cauti o punte completa ( punte cu rulmenti, discuri, etrieri, placute, aparatori noroi, conducte ) in dezmembrari si o montezi la tine, dupa faci aierisirea sistemului.1 point
-
Salut! Menu/Settings/Screen/Menu/Carousel or Grid Acum este setat pe Carousel.1 point
-
Să o stăpânești fără incidente!! Arata foarte bine pentru vârsta ei, parerea mea. Mă tot uit la nemți poate poate prind si eu una cat de cat intretinuta mecanic. As da Polo GTI pe Golf GTI chiar daca ar fi acelasi an de fabricatie( doar pentru suspensia aia spate ?) Drumuri multe!1 point
-
Exact, la DI problema e mare cu gazele ce fac depuneri masive pe valve in admisie. Eu trebuie sa desfac si sa curat ..ce bucurie. Apoi am sa montez un catch si pe RS.1 point
-
1 point
-
Salutare , va multumesc tuturor pentru mesaje . Nu eram nici eu foarte incantat de o eventuala modificare . Ma gandeam ca poate costurile sunt mult mai mici decat sa o vand si sa cumpar o alta masina . Pe de alta parte , eu nu as cumpara o masina la care s-au operat astfel de modificari si m-am gandit ca mai sunt multi ca mine si o sa-mi fie greu sa o vand la un moment dat . Asa ca renunt la ideea de conversie . Va multumesc inca odata . Drumuri bune !1 point
-
1 point
-
Cum vorbele nu inseamna nimic fara poze, incep cu aerodinamica si o sa prezint pe rand modificarile care imbunatatesc rezistenta la inaintare si creeaza unui lift negativ. Intrucat 50% din rezistenta la inaintare (25% rotile + 25% podeaua) este influentatata de roti + 'podea', este foarte usor de facut modificari fara impact vizual. Volvo imparte altfel procentele, 25% rotile, 30% podeaua si 45% forma superioara a masinii. Modificarile le-am facut personal. In parte din fata s-a adaugat un carenaj pentru puntea fata (ΔCd= -0.003, din totalul de ΔCd= -0.015, dar scutul motor este deja prezent in cazul de fata) si esapament (ΔCd= -0.005, daca acopeream tot esapamentul, castigul era dublu). Reperele noi au fost luate de pe T-Roc/Tiguan si au fost montate cu suruburile si clipsurile aferente. Pentru scutul de punte am folosit doua piulite-nit semihexagonale cu cap tesit din inox, de M8 (cele doua suruburi de sus). Va urma.1 point
-
O adevarata aventura ce vrei tu sa faci ,si o cheltuiala pe masura. Cel mai simplu e sa vinzi masina si sa-ti cumperi ce doresti1 point
-
După ce am reușit sa rezolv partea financiara provocata de o renovare ieșită din buget, fapt ce ma împingea sa vând masina., Am pus-o la treaba(și sedanurile pot cară diverse, ne împiedică gura de încărcare a portbagajului) Apoi te gândești, după ce îți revii, te uiți la modele mai noi de masini(știți cum e, te atrage design-ul noilor modele, noile dotări etc) dar când citesc despre ele fie benzina fie diesel ba carârâie, bârâie, nu întra în viteza, scoate zgomote, consuma ulei, etc.. Am impresia (defapt cred cu tărie) ca fabricantul le sabotează intenționat încă din proiectare cu diferite mici/mari defecte care se pot produce după un anumit rulaj(mai mic sau mai mare) pt ca mașinile din ziua de azi sa fie mult mai consumabile (vezi cazul motoarelor 2.0tfsi gen1 cu un consum exagerat de ulei, 1, 2tsi gen1 ale căror lanțuri se întindea, rupeau. Cazul deja arhicunoscut al motoarelor n47 de la BMW) Nu pot sa cred ca în ziua de azi cu toată tehnologia diponibila, a miliardelor de euro disponibile, inginerii companiilor auto, nu pot proiecta/testa/asigura bună funcționare a unor motoare pt cel puțin 500-700k km. Dar desigur dacă ar tine atât motoarele, cine ar mai cumpăra mașini noi?!! Atat cu offtopicul ca m-am lungit și "mi-o iau" de la moderator! Pt viitor as vrea sa- retapitez volanul -poate sa vopsesc sau colantez trimurile în negru lucios -o finala noua pt un zgomot mai gros și puțin mai pronuntat -o vizita la TCM ca vb aia: te obișnuiești cu puterea actuala și vrei mai mult. M-am uitat pe site-ul lor și ma încântă creșterea de aproape +90nm și vreo +30cp.1 point
-
Tot legat de ulei am aflat ceva detalii si aici: https://www.auto-motor-oel.de/ratgeber/vw-50800-motoroel-freigabeliste/1598/1 point
-
Cititi si o explicatie detaliata a modificarilor Dieselgate, traduceti-l cu Google.1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?1 point
-
Daca este week-end este si munte... Lacul Vulturilor este o destinație ocazională pentru aventurierii 4x4 însă oare câți dintre ei au urcat și pe muntele la poala caruia se află lacul? La ascensiunea cu mașina mă refer ? Deci - Vârful Mălâia. Al doilea ca și altitudine din Masivul Siriu ( după Vf. Bocârnea aflat în proximitatea lui)...si pe care Kodiaq-ul l-a cucerit cu succes?1 point
-
Sunt doua variante: Voltaj: Start/stop start voltage limit de la 7.8 V (din fabrica) -> 12.1 V (este valoarea maxima) Temperatura: EM_start_stop_requirement_ambient_temperature-Maximum_temperature (-50.0 °C din fabrica) -> 50 EM_start_stop_requirement_ambient_temperature-Minimum_temperature (-50.0 °C din fabrica) -> 50 Daca iti apar in germana, poti cauta dupa "Start/Stopp Auntemperaturvorgabe" pentru varianta 2 Nu genereaza erori ci pur si simplu nu indeplineste conditiile pentru activarea S/S. Nu recomand deconectarea firului de pe baterie, aceasta avand mai multe roluri (printre care si managementul consumatorilor/incarcarii)1 point
-
Zi asta cu voce tare motoarelor care rezista la dublul puterii din fabrica Crezi ca pornesti pe uscat daca stai 1 minut (chiar si mai multe) ? Cea mai mare uzura este la rece, dupa multe ore de stationare. Turbina se raceste cu "apa", mai nou. Iar sistemul functioneaza si cu motorul oprit (si masina incuiata), atunci cand e nevoie. Si inainte de aparatia S/S nu era tot datoria soferului sa NU opreasca motorul daca acesta (impreuna cu turbina) erau foarte incinse ? Deci sa ne luam Dacia 1310, zic. E chioara si n-are nici macar ECU. Si statul in parcare uzeaza bucse, anvelope, furtune, etc. Mai bine folosim transportul in comun si nu mai dam banii pe masini (care sunt consumabile, btw) daca suntem asa impotriva lor1 point
-
Pai as vrea sa renunt din doua motive: ma tem sa nu afectez cutia DSG, plus ca saltul de putere de la GTi-ul 5 cu stage 1 la R-ul stock este suficient... vreau sa ma plictisesc cat mai tarziu de el si sa il tin cat mai aproape de stock0 points
-
Sper sa nu fie, la un moment dat, obligatorie acea resoftare si sa le ''strice'' pe cele fara probleme. Mie imi place tare mult acest motor pana acum, cuplat la manuala. In alta ordine de idei, am un obiectiv foto produs in Japonia, care costa aproape cat un Golf entry level, cu mari erori pe o anumita plaja de folosire (foarte similara situatia cu motorul acesta, pastrand proportiile) si la care am degeaba garantie pentru ca producatorul japonez isi arata, din plin, incompetenta. Se pare ca, lucrurile noi vin la pachet cu tot felul de probleme, indiferent de producator.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00