Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.09.2019 în toate secţiunile
-
Salut, Asa cum unii stiti deja, acum 3 saptamani am cumparat un Golf 5 gti, 2007, cod motor BWA, stock, cu ~ 230.000 km reali ( in bord 176900 ). Masina m'am decis sa o cumpar dupa ce cu o seara inainte am condus un ed30 al unui tovaras. Initial am vazut'o a2a zi ( am cautat un Gti de prin apropiere, ba chiar omul a venit la mine acasa sa o vad ) si nu am vrut sa o iau la prima vedere intrucat la aspect exterior sta destul de prost ( necesita revopsire completa, reconditionare jante, polisat faruri, etc ) iar pretul era de 6100€. Pe langa asta avea si o eroare cu presiunea in rampa. In fine, dupa negocieri mai drastice m'am hotarat sa o salvez si pe asta si mi'am luat in calcul ca voi face toate cele de mai sus. Din pacate eroarea mi'a dat batai de cap mai mari decat ma asteptam, intrucat tachetul de la pompa de inalte era spart, asa ca am bagat'o in service si ieri am luat'o de la Silviu Ghita ( Dop ) unde s'au schimbat urmatoarele : Axul cu came, simering axa + garnituri, pompa de inalte, tachetul de la pompa, distributia pe curea si pompa de apa, uleiul ( valvoline 5w50 ) si filtrele. Alte probleme nu a avut, si acum merge super. Am fost intotdeauna fan benzinar turbo, si chiar daca multi nu inteleg de ce am dat g5'ul tdi in care am bagat atatia bani pe acest gti, pt mine este o placere mult mai mare. Exceptand problema cu tachetul spart, dpdv tehnic masina a fost f bine intretinuta ; momentan nu necesita nicio investitie ; cauciucurile sunt noi, la fel si franele + etrierii spate + ambreiajul. Ce am apucat sa fac la ea in 3-4 zile inainte sa o bag in service : Schimbate becuri xenon ( unul era ars ), polisat faruri, vopsit volan + nuca, si facut switch de stopuri + player + subwoofer + semnalele dinamic led de pe tdi ( pe care l'am vandut apoi saptamana trecuta ). Ca si dotari are scaune incalzite, xenon oe, volan cu comenzi, senzori ploaie si lumina, pe langa cele uzuale. Interiorul arata impecabil acum, urmeaza sa intre la vopsit la primavara daca nu apuc toamna asta, sa reconditionez roti, schimbat parbriz ca e spart, iar in plan ar fi o admisie ramair. P.s : are spate de R32 si finala borla.7 points
-
5 points
-
Nu ma timp sa scriu posturi lungi, am spus ca va urma. O sa dau toate detaliile in masura timpului disponibil, nu credeam ca o sa trezeasca asa de mult interes imediat. Masina este G7 hatch, facelift, standard (nu GTI, GT ....etc). Dar se pot face imbunatatiri si pe break. Sunt foarte mult modificari in cazul imbunatatirii aerodinamicii pe care o sa le prezint, in zona rezervorului, punte spate (in functie de versiune, independenta sau H) si spate dar si la exterior (pentru ca se poate castiga ceva de aici, din cei 50%). Totul vine dupa multa documentare, as putea sa pun poze cu flow-uri de aer, studii facute de diverse institutii. Nu stiu cat intereseaza pe cineva. Sunt magazine online care vand repere modificate, de ex. VERUS vinde difuzoare de aer pentru multe tipuri de masini, toate le fac la un singur unghi (si prezinta niste desene frumoase pe site), indiferent de tipul caroseriei. Studiile arata ca unghiul variaza foarte mult in functie de forma superioara a masinii in partea din spate. Ambele flow-uri de aer, cel superior si cel care iese de sub masina trebuie sa se 'imbine' la mijloc si sa nu se influenteze unul pe altul. Un unghi mai mare scoate aerul de sub masina si creeaza depresiune pentru lift negativ (apasare), dar creste rezistenta la inaintare cu pana la Cx 0.04 (enorm). Va rog nu va grabiti cu codurile, sa comandati ceva sau sa cumparati sh (Atentie! Pe site-ul pieseauto.ro majoritatea vanzatorilor le vand la pret dublu/triplu second-hand fata de reperul nou). O sa mai corectez un cuvant, am folosit 'scut' si trebuia carenaj. Scut-urile protejeaza de lovituri, iar in cazul in care este de plastic, nu protejeaza mai nimic (in afara de stropire directa cu apa) si are rol doar de carenaj aerodinamic/imbunatatirea fluxurilor de aer in compartimentul motor etc. Primul carenaj, cel de punte fata se monteaza doar in cazul in care carenajul motorului are forma 'ondulata'. Pentru ca mai sunt versiuni de carenaj motor cu forma dreapta in spate si nu se potriveste. Chiar in poza cu programul de piese de mai sus se vad doua carenaje de motor. Al doilea carenaj, cel de esapament, la fel nu se potriveste pe toate versiunile, cel prezentat mai sus (programul de piese) este cel scurt. Tot acolo este cel metalic din aluminiu. Nu merge pe G7. La modelul din poza mea, unele au si un ecran de aluminiu in partea superioara, altele nu. Este bine sa fie prezent din cauza fluxului de aer care iese de la motor. O sa revin maine cu codurile si cateva detalii de montaj.3 points
-
Pe mine nu ma prea pasioneaza luminitile sau butoanele, mi se par inutile daca nu iti aduc un ceva in confort/ergonomie/utilitate. In schimb modificarea comportamentului masinii, aerodinamicii, NVH si a altor cateva 'directii' mi se par un real castig. Din ambitie am adus imbunatatiri unui G7 in aerodinamica si NVH, fara modificari invazive. Adica fara a modifica structura masinii, a da gauri suplimentare sau afecta anumite fluxuri de aer care sa impiedice racirea. Am folosit repere de pe alte masini din grup, unele s-au potrivit, in anumite locuri au fost manufacturate manual, placi din polietilena sau aluminiu.2 points
-
2 points
-
Sa o stapanesti sanatos! Din poze arata bine masina, nu pare sa necesite revopsire gti-ul e o experienta diferita fata de tdi, chiar daca puterile sunt asemanatoare, partea de suspensie si sunetul de benzinar schimba complet feeling-ul. Cred ca exprimarea corecta era "cand voi pune..."2 points
-
2 points
-
2 points
-
Cum vorbele nu inseamna nimic fara poze, incep cu aerodinamica si o sa prezint pe rand modificarile care imbunatatesc rezistenta la inaintare si creeaza unui lift negativ. Intrucat 50% din rezistenta la inaintare (25% rotile + 25% podeaua) este influentatata de roti + 'podea', este foarte usor de facut modificari fara impact vizual. Volvo imparte altfel procentele, 25% rotile, 30% podeaua si 45% forma superioara a masinii. Modificarile le-am facut personal. In parte din fata s-a adaugat un carenaj pentru puntea fata (ΔCd= -0.003, din totalul de ΔCd= -0.015, dar scutul motor este deja prezent in cazul de fata) si esapament (ΔCd= -0.005, daca acopeream tot esapamentul, castigul era dublu). Reperele noi au fost luate de pe T-Roc/Tiguan si au fost montate cu suruburile si clipsurile aferente. Pentru scutul de punte am folosit doua piulite-nit semihexagonale cu cap tesit din inox, de M8 (cele doua suruburi de sus). Va urma.2 points
-
Daca ai egr insuficient flow.. sant sanse mari sa se rezolve cu o curatare. Egr asta e o sperietoare .. serviceurile le convine sa vanda marfa noua... de aceea nici nu recomanda curatarea. Demontarea e destul de anevoioasa.. ore de manopera. Dar.. daca esti dispus sa incerci .. in f multe cazuri se poate remedia.1 point
-
Kleber poti lua linistit. Asta daca gasesti pentru ca eu anul trecut pe unde intrebam erau "out of stock". am gasit pana la urma pana in 1000lei pentru 4 buc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
e bine ca jucam trivia 1x 3Q0 199 110 B 2x N 906 312 02 2x WHT 000 729 A 3x WHT 008 0231 point
-
si eu ma gandeam de ce ai dat golful, si acum am inteles benzinarul este intr-adevar altceva ca si feeling - daca nu ajunge sa te enerveze, in timp, consumul - asa cum bine ai spus - dublu.1 point
-
Tot ca o paranteza cum zice colegul mai sus. Si eu eram cu banii in mana pentru un TCE dar dupa ce am citit si am vazut niste neajunsuri mari am zis sa merg pe O3 1.5 cu gandul ca se rezolva acest neajuns pe care il ai doar la rece la plecarea de pe loc, in rest motorul e genial la drum lung sau pe autostrada. Ideal e sa te orientezi spre ce crede fiecare ca e bine :). Interesant ce spun unii ca nu au probleme cu acest 1.5. Cum se poate acest lucru cand toate masinile ies pe banda? Unde e diferenta? Sau acesti posesori pleaca mereu de pe loc in forta si nu se simte?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am achizitionat doua Kodiaq de la Avia Motors in decurs de 2 ani, ii recomand numai prin prisma experientei mele. la nivel de echipari, pe prima comanda, eu am crezut ca am pus tot ce imi doream (din ce stiam eu ca folosesc si ca exista) si la a doua comanda am adaugat inca o data pe atat, nu mai zic de motorizare. Dupa experienta mea tb luat echiparea Style (cuprinde cele mai multe dotari utile) la care sa adaugi dupa bunul tau plac - mers in showroom si “pe testate”. Dupa ce ti-ai pus tot ce vrei, vezi unde esti cu calculatia totala si incepi sa tai ca sa ajungi unde poti . Bafta la cumparaturi!1 point
-
Tare frumos acolo la Paul. Vreau si eu! ??. Asteptam adresa exacta in postarea urmatoare! Merci! ?1 point
-
1 point
-
Nu. Acum vad ca e inactiv. Posibil sa se fi dat. In cele din urma cred ca la asta raman : https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-passat-2-0-tdi-highline-125-kw-170-cp-IDcbNxg.html Mi se pare o masina onesta si proprietarul transparent in informatii. Mi.a oferit si istoricul masinii din monentul in care a luat.o din germania.1 point
-
Incepe remontarea pieselor. Am reusit sa remontez plafonul, mocheta,plansa de bord,portbagajul (la mai vopsit o data). Saptamana care vine sper sa termin cu montajul. O sa mai ramana de facut instalatia electrica pt coloana electrica(nu gasesc nicaieri sa cumpar sh o mufa de la calculator, trebuie sa comand pe AliExpress), perdeluta electrica si mai trebuie sa fac instalatia pentru alimentarea releului de la suspensie. Pana acuma foloseam butoanele modificate de la Onstar, insa in ultima perioada incepea sa faca figuri butonul si trebuie sa gasesc un alt buton pentru releul acela. Acestea o sa le mai fac cu timpul fiindca nu e nevoie sa desfac prea multe, cablurile fiind trase deja de acuma.1 point
-
Cumpara-ti Kleber Krisalp HP3, sunt best buy. La 230 ron/bucata, au B la aderenta pe umed, si in review-uri ies foarte bine.1 point
-
@Sop tot respectul dar vorbim de VAG ,nu de Fiat sau Suzuki cu motoare imprumutate Nu o zic cu hate,dar eu ulti oara am intrat aici prin februarie cand cautam info despre Octavia 3 si alesesem acest motor ,cutie manuala...sunt consternat de faptul ca au trecut mai mult de 6 luni si lumea asteapta un update de soft,sunt din ce in ce mai multi nemultumiti( pe buna dreptate la o masina noua) care si vor banii inapoi sau alta motorizare Chestia cu completatul uleiului nu e un capat de tara, dar masina e noua...la ultima mea masina faceam aceasta completare dupa 12 ani de folosire si peste 250 mii km la bord ! Si toate astea vin la un motor benzinar( singurul decent raport consum/putere) dupa ce in antecedent VAGul a mai avut probleme cu motoarele Repet,nu sunt hater dar la valoarea VAG astea sunt lucruri de neacceptat. Scuzati offtopicul si sper ca MoSNicolae sau cel tarziu Craciun sa va aduca softul cu probl rezolvate. Bafta si salutari la toata comunitatea !1 point
-
Pai as vrea sa renunt din doua motive: ma tem sa nu afectez cutia DSG, plus ca saltul de putere de la GTi-ul 5 cu stage 1 la R-ul stock este suficient... vreau sa ma plictisesc cat mai tarziu de el si sa il tin cat mai aproape de stock1 point
-
Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?1 point
-
Nu e o investitie cam mare (pret piese + 136 RON + 4 x 95 RON) pt efect minim si zero functionalitate ?1 point
-
Salutare Ieri am avut o problema si anume martorul EPC apris si eroarea( Sistemul Start Stop indisponibil) masina nu accelara deloc, cand bagam in treapta a doua murea motorul. Am sunat la Compexit Cluj si solutia a fost sa duc masina cu platforma la ei in Cluj eu fiind din Zalau. Noroc ca masina este sub 2ani ca altfel trebuia sa platesc platforma. Azi s-a facut constatarea si problema este motorasul de la pedala de acceleratie dus Masina are 25000km. Deja este a 2a problema cu ea prima fiind unitatea de comanda de la portbagaj, acesta fiind electric. incep sa fiu dezamagit de Superb. Eu am avut inainte o Octavia de 1.2 TSI si am tinut-o 4ani fara nici o problema1 point
-
Vad ca va place sa faceti tiganii. Dc nu montati un oil catch can dedicat? Nu costa foarte multi bani 2-300 ron maxim. Pe ebay se gaseste un catch can foarte bun cu filtru, la oferta 36 sterline acum. Are intrare si iesire de 25mm, totul trece prin filtru iar pe fund are scurgere. Cautati Provent 200 Un catch can este foarte util ptr a tine departe uleiul de admisie. Recent am montat si eu unul construit de mine din aluminiu cu elemente filtrante dupa modelul APR cu scurgere in plus.1 point
-
Salut, Cam asa arata "setup-ul "meu DIY, Piese sunt toate luate de la un magazin de bricolaj: Filtru de apa (filtrul are si interior un fltru, pe care l-am umplut cu bureti de spalat vase) Teava de apa rece, cam 5 lei pentru 4-5 metri (confirmat de catre lucrator ca teava tine si la temperatura) Conectori de 1/2 pentru teava de apa Coliere Va atasez pozele pentru ca se intelege mult mai usor. P.S. Prinderea pentru filtru este facuta din colier (pentru cabluri electrice) si este prinsa de filtru de ulei.1 point
-
Tot TCE ,stii tu ala facut de colaborarea Nissan& Renault& Mercedes( A klasse) Nu detaliez pt ca nu caut discutii,controverse si barfe ,nu sunt hater VAG, dimpotriva am in familie si i recunosc partile bune + ca pt mine Octavia 3 1.5 tsi era prima optiune dc nu citeam nemultumirile voastre vis a vis de acest motor.Vorbisem cu dealerul Skoda ,avea ceva in vama si ma astepta cu actele..."m am sucit " de pe o zi pe alta in mom in care am vazut dyno+ forumuri straine+ si la noi aici Sper sa se rezolve cat mai repede,bafta tuturor-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00