Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.09.2019 în toate secţiunile
-
6 points
-
4 points
-
Incepe remontarea pieselor. Am reusit sa remontez plafonul, mocheta,plansa de bord,portbagajul (la mai vopsit o data). Saptamana care vine sper sa termin cu montajul. O sa mai ramana de facut instalatia electrica pt coloana electrica(nu gasesc nicaieri sa cumpar sh o mufa de la calculator, trebuie sa comand pe AliExpress), perdeluta electrica si mai trebuie sa fac instalatia pentru alimentarea releului de la suspensie. Pana acuma foloseam butoanele modificate de la Onstar, insa in ultima perioada incepea sa faca figuri butonul si trebuie sa gasesc un alt buton pentru releul acela. Acestea o sa le mai fac cu timpul fiindca nu e nevoie sa desfac prea multe, cablurile fiind trase deja de acuma.2 points
-
Din acest motiv am deschis acest topic. Nu stiu ce raportează CB-ul masinii, dar am luat modelul vechiculelor cu motor termic, care raportează tot consumul, inclusiv auxiliare, iar pentru acestea din urma, diferentele de consum (raportat/real) sunt de sub 10%, poate chiar 5%. In cazul masinii mele electrice, diferentele raportate sunt de peste 30%. Acum, ce e drept, capacitatea ramasa a bateriei raportata de indicatorul analogic din bord se apropie de 1/2, ceea ce se apropie mult de realitatea indicata de statie. Facand referire la posibilitatea de a avea chiriași nedoriți la statia de incarcare (si de aici diferenta de consum), exclud aceasta posibilitate din doua motive: 1. Consumul raportat si postat de mine corespunde unei singure sesiuni de încărcare, de la 50% la 100%. 2. Statia necesita autentificare pentru a incepe procesul de încărcare, realizat pe baza de rfid. Offtopic: Pentru ca am facut referire la musafiri nedoriți, si nu vreau sa se inteleaga gresit, pentru cei ce stau in Popesti-Leordeni si au masini electrice, fac cinste un plin de electroni de la statia mea.2 points
-
Salut! De mai bine de o luna si 1500 km, conduc o mașinuță electrica, de care sunt foarte multumit. Numai ca, ca tot omul, mi-am pus statie de încărcare acasă, si am activat we connect. Si de atunci tot colectez date despre consum. Date raportate de computerul de bord al masinii, si de consumul statiei de încărcare. Si comparând consumul din CB cu cel tradițional, treaba nu da bine. In sensul ca CB raportează 14KwH la 100km, iar stația de incarcare spune 17-18 kwh/100km. A mai contorizat careva consumul real la masina electrică? E posibil sa nu calculez eu bine toată treaba, sau VW face vreo manarie ordinară? Azi am condus 58 de Km, din doua bucati, iar CB a raporta 12 respectiv 14 Kwh/100km. Pe de alta parte, statia a consumat 9.93 kw sa reincarce bateria la 100%.1 point
-
Da, doar atunci cand ECU calculeaza si raporteaza valori reale de cuplu. Lucru care nu prea se intampla la resoftarile doar de ECU. Daca raportezi peste limita softului stock din cutie... iti va limita cuplul (cu efecte secundare - masina sa nu mearga corect). In cazul de fata e ok, nu s-a ajuns la acea limita1 point
-
Am zis, si ma repet: la telefon nu vor recunoaste asa ceva. Eu cand am sunat mi-au zis ca nu stiu sa debreiez corect si in 4000km nu m-am obisnuit cu masina(lucru care m-a enervat), dar totusi imi face o progranare sa discutam. Cand am ajuns cu masina la ei deja erau pregatiti si imi citeau informarea venita de la fabrica in engleza si faptul ca este soft in lucru. Deci, la telefon nu rezolvati nimic, probabil au o politica sau procedura pe subiecte sensibile la unele probleme si chiar telefoanele ascultate. Solutia: programare si vazut la fata locului. Revin miercuri cu amanunte despre noul soft.1 point
-
Salutare , va multumesc tuturor pentru mesaje . Nu eram nici eu foarte incantat de o eventuala modificare . Ma gandeam ca poate costurile sunt mult mai mici decat sa o vand si sa cumpar o alta masina . Pe de alta parte , eu nu as cumpara o masina la care s-au operat astfel de modificari si m-am gandit ca mai sunt multi ca mine si o sa-mi fie greu sa o vand la un moment dat . Asa ca renunt la ideea de conversie . Va multumesc inca odata . Drumuri bune !1 point
-
1 point
-
Văd că ai mers pe Bilstein. Eu acum după câțiva km, pot spune că sunt mai ferme decât cele originale, dar suficient de confortabile pentru denivelari. Oricum felicitări pentru întreținere si investitiile făcute în ambele mașini.1 point
-
1 point
-
Pentru toti cei care doresc sa afle codurile pieselor din gama VAG cu scheme de asamblare o pot face pe urmatorul site: https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/ O zi buna.1 point
-
500 camerele fata/spate si 150 montajul. Asta a mea e dedicata pentru Audi dar au cam pt orice marca din ce-am vazut. http://www.bluelens.ro/p/bluelens-custom-dual-audi1 point
-
1 point
-
@lambda_dryver merci, tre sa ne vedem la un photoshoot pe seara O poza pentru cei 4* hateri care ma urmaresc cu dislike-uri nu uitati sa-mi dati follow pe insta-ul masinii:1 point
-
1 point
-
E foarte buna configuratia, felicitari. Singura problema este motorul TDI. Sunt sigur ca ti-ai facut calculele si ai studiat despre viitorul motoarelor diesel si sper sa fi ales corect acest tip de motorizare. Am facut drive test cu 2.0 TDI 190, pentru ca doar asta era disponibil, eu vroiam sa testez benzina. De la inceput eram hotarat pe benzina pt ca diesel-ul nu mai renta pentru mine. Dar nu despre asta vroiam sa zic, ci despre faptul ca la motorizarea 2.0 TDI 190 m-a deranjat foarte tare lag-ul turbinei. Odata acceleratia la podea, mi s-a parut ca motorul reactioneaza foarte greu, iar cand o face, o face intr-un mod foarte brutal. Am mai avut diesel, dar parca lag-ul nu era asa pronuntat. La 2.0 TSI nu se intampla asta. Exista si aici un mic lag, dar nederanjant. Drumuri usoare si in siguranta!1 point
-
Sper sa nu fie, la un moment dat, obligatorie acea resoftare si sa le ''strice'' pe cele fara probleme. Mie imi place tare mult acest motor pana acum, cuplat la manuala. In alta ordine de idei, am un obiectiv foto produs in Japonia, care costa aproape cat un Golf entry level, cu mari erori pe o anumita plaja de folosire (foarte similara situatia cu motorul acesta, pastrand proportiile) si la care am degeaba garantie pentru ca producatorul japonez isi arata, din plin, incompetenta. Se pare ca, lucrurile noi vin la pachet cu tot felul de probleme, indiferent de producator.0 points
-
-1 points
-
Din cate am inteles golf 7 si passat b8 nu mai au aceasta problema. Este adevarat ?-1 points
-
Te asigur ca orice marca vei cumpara de nou, si vei si folosi puterea motorului si vei conduce nu numai cu tempomat la 100km/h in vit. A 6-a la 1900 rpm, dupa tiruri , iti va consuma un pic in 14 000km. Unii recunosc altii mai bine si-ar taia mainile... in rest o fi mai nereusit acest 1.5TSI dar putine motoare foarte reusite sunt la aceasta putere, cilindree si generatie. Bafta la cautat. Iar legat de motorizari din nu stiu cand...nu mai are rost sa discutam despre ele.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00