Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.09.2019 în toate secţiunile
-
6 points
-
@lambda_dryver merci, tre sa ne vedem la un photoshoot pe seara O poza pentru cei 4* hateri care ma urmaresc cu dislike-uri nu uitati sa-mi dati follow pe insta-ul masinii:4 points
-
Cum vorbele nu inseamna nimic fara poze, incep cu aerodinamica si o sa prezint pe rand modificarile care imbunatatesc rezistenta la inaintare si creeaza unui lift negativ. Intrucat 50% din rezistenta la inaintare (25% rotile + 25% podeaua) este influentatata de roti + 'podea', este foarte usor de facut modificari fara impact vizual. Volvo imparte altfel procentele, 25% rotile, 30% podeaua si 45% forma superioara a masinii. Modificarile le-am facut personal. In parte din fata s-a adaugat un carenaj pentru puntea fata (ΔCd= -0.003, din totalul de ΔCd= -0.015, dar scutul motor este deja prezent in cazul de fata) si esapament (ΔCd= -0.005, daca acopeream tot esapamentul, castigul era dublu). Reperele noi au fost luate de pe T-Roc/Tiguan si au fost montate cu suruburile si clipsurile aferente. Pentru scutul de punte am folosit doua piulite-nit semihexagonale cu cap tesit din inox, de M8 (cele doua suruburi de sus). Va urma.3 points
-
Salutare , Am un G6 1.6 tdi dsg , motor CAYC . As dori sa înlocuiesc 1.6 tdi 105cp cu 1.4 tsi 122cp . A facut cineva o astfel de conversie ? Unde ? Cat a costat ? Care au fost pașii din punct de vedere acte ? As dori sa schimb motorul din diesel în benzina din cauza restricțiilor de prin Europa , nu am alt motiv . As face acest lucru deoarece as "pastra" masina - caroseria e impecabilă si am aproape toate opțiunile extra pe ea . Multumesc antucipat2 points
-
2 points
-
Merci de aprecieri tuturor ? Dragy are o eroare insesizabila fata de pistele 1/4 drag, pare un tool ff bun (tunerul meu il avea, nu eu... Din pacate ) Am vazut ca multi il folosesc destul de mult in toata lumea, deci cred ca e 100% reliable.2 points
-
@redryver: la omologare îți vor cere jantele și cauciucurile din carte, iar 225/45/19 nu e talon de Tiguan. Dacă nu ai 255/40/19 trecute în carte, le iei degeaba, tot nu vei trece RAR-ul. Soluția fără probleme este sa respecți ce scrie in carte sau sa omologhezi dimensiunea corectă pe masina ta.1 point
-
1 point
-
Ce naspa sa fii moderator ca nu poti primi niste inimioare! Macar aici in topicul masinii. Drum bun!1 point
-
Corect, tine foarte mult si de perceptie, si clar nu e la fel de "fortat" sa zic asa ca un 2.0TDI150. Din cate am citit toata conceptia motorul, de la bloc motor la interne, sunt altele fata de un TDI simplu, tocmai pentru a rezista la putere/cuplu. Nu sunt genul care sa omoare masina la semafoare, dar la drum intins ( cand nu sunt cu copilul ), exploatez masina la potentialul ei ( in limitele bunului simt, bine inteles ), iar noi cum nu avem autostrazi, regimul de mers pe DN-urile noastre e destul de haotic. Nu e tot una sa mergi 180-200kmh pe autostrada in Germania unde nu este limita de viteza, pe 500km sau sa faci un drum de 500km in Romania unde faci 100-200 depasiri, unele fortate ( nu ca ai vrea tu, dar mersul haotic si infrastructura te mai obliga cateodata ), iar in acesti 500km, cutia lucreaza mult mai intes si "fortat" decat pe autobahn. In marea majoritate a cazurilor, nici macar cei 8s pana la 100 nu sunt atinsi, dar daca e de depasit, depasim Cat despre citirea cuplului nu stiu ce sa zic, dar cu siguranta cutia se adapteaza la stilul de mers ( asta stiu ), si oricum sunt mai mult decat convins ca s-au luat toate masurile de precautie si limitarile necesare in zonele cu probleme ale cuplului, adica nu s-a sarit calul de dragul obinerii unor cifre "mai mari". Si stilul de mers este unul decent, cel putin pana la ajungerea temperaturilor ( ulei motor/cutie ) in parametrii. Totodata resoftarea cutiei as vrea sa o fac nu doar din prisma cuplului crescut, cat si a modificarilor turatiilor de schimb in D, unde as dori sa creasca cu macar 250rpm, acest lucru eu considerandu-l benefic pentru motor/dpf ( poate gresesc... )1 point
-
O adevarata aventura ce vrei tu sa faci ,si o cheltuiala pe masura. Cel mai simplu e sa vinzi masina si sa-ti cumperi ce doresti1 point
-
Este un aparat cu care se masoara bateria. Ala ii masoara tensiunea in timp ce pune si un consum pe ea. Asta cu tensiunea in gol nu-i concludent. Ce am vazut scris este ca o baterie incarcata 100% trebuie sa aibe tensiunea de 12,8 V.; incarcata 75% 12,5V; incarcata 50% 12,3V; si incarcata 25% 12V. Asta la cateva ore dupa stationare sau cateva ore dupa ce ai luat redresorul de pe ea. Am o masina veche cu o baterie de vreo 3 ani care are intradevar 12,8V. Dar zic ca este neconcludent pentru ca am o masina noua cu baterie EFB cu SS care de cand a fost noua, niciodata nu a avut mai mult de 12,35V. Acum are si masina si bateria 3 ani si tot asa, are 12,35V. La revizii au spus ca bateria este buna, verificata si scos raport tiparitde la aparat, desi si mie imi pare ca voltajul este mic. Am pus si redresor pe ea, degeaba, dupa cateva ore tot 12,3-12,4 V arata si asta inca de cand a venit masina.1 point
-
Mare teapa acest 1.5 tsi,sunt bucuros ca m am reorientat spre altceva...am fost f aproape sa mi iau Octavia cu motorul asta,manuala Multumesc celor care au facut si au afisat acel dyno test pe la inceputul discutiei( pagina3/4/5) + celor care au semnalat problemele pe forum( chiar dc ei erau pagubiti) Asta e chiar culmea,oameni care se plang ca nu trage,smuceste ,zgomot sau ca trebuie sa adaugi ulei dupa 14 000km la o masina noua de peste 20 mii de euro si sa astepti un update de soft ca pe MosCraciun in copilarie...iar chestia cu returnatul si primitul banilor inapoi sau sa ti ofere alta motorizare in Ro sunt vise umede( scuzati expresia)1 point
-
E numai cu Rsap. Vrei conexiune și internet pe telefon, schimba modulul cu unul cu 3c8 XXx xxx y... Sau 7p6.... Dacă vrei premium, cum ai acum, cu afișare pe bc și unitatea media1 point
-
si pentru ca nu imi dadea pace un aspect, si anume faptul ca pe langa corpul filtrului de ulei si pe toata partea aceea a motorului era usor umed de ulei am zis sa ma apuc de desfacut sa vad despre ce este vorba. Initial am banuit ca probabil garnitura corp filtru ulei(dar aceea de obicei pierde mult, deci aveam dubii), apoi mi-am mutat atentia catre oringul furtunului de gaze carter care iese din filtru, ca la momentul cand am si defacut sa constat ca acel cot de 90 de grade era de fapt fisurat pe jumatate din diametrul sau, asa se explica si de ce sub capota imi miroasea cateodata a gaze benzina/ulei, nu pricepeam nicicum de unde mirosul... Cum e cazul cu o masina de varsta asta, furtunele ce duc la PCV sunt cam coapte, joja de ulei si ea e obosita si a crapat cand am scos-o, furtunele de vacuum de asemenea, garnitura corp acceleratie, garnituri injectoare si ce-o mai aparea. Tot pentru ca sunt in zona, voi schimba si termostatul si senzorul de T al lichidului de racire care imi tot dadea eroare intermitenta. Pentru ca am si un TFSi nu pot sa nu remarc cat de curate sunt supapele la 1.8T :), inca un motiv sa iubesti motorul asta parca si mai mult.1 point
-
Nu se schimbă un singur piston, se schimbă toate. Doar pistoanele fara nimic pe ele costa 4000ron. Adaugă segmenți, cuzineți, șuruburi, garnituri , alezat cilindri, manopera și vezi daca mai e 800-1200euro.mai trebuie curățată admisia de carbon și supapele. E posibil sa fie nevoie și de ghid supape. Fa un cilindru și după un an mai bubuie unul. Când îți cumperi o mașină sh dai o căutare daca tot ești membru pe forum despre motorizarea respectiva, ce probleme are și ce puncte slabe. s Sunt destul de convins că se da jos distribuția când desface motorul și blocul motor. Asta înseamnă că trebuie macar întinzător hidraulic nou. Deci cu 800-1200e nici o șansă să îl repari, doar o cârpeală ieftina.1 point
-
Exact, era foarte curata, nici o murdarie in ea, nimic. Si locasul filtrului era complet curat, desi telefonul nu mi-a focusat chiar bine unde era motorina, dar se vede si asa. Fiindca oriunde citesc, toti zic ca la noi motorina este foarte murdara si maxim la 15 000km se schimba filtrul ca distrugi motorul... in schimb la noi cu aerul plin de praf este problema. Filtrele de aer si polen chiar erau murdare , desi acum am facut schimbul dupa numai 12 000 km.1 point
-
Ah, modul E... what a... cum sa zic... joke? L-am testat... aaa... maxim 10-15min? E castrata rau masina. Deabia se misca, si asta pe autostrada, unde nu e nevoie sa "tasnesti". Ma gandesc cu groaza ca poate sunt oameni care folosesc asa ceva pe drumurile nationale... si mai si depasesc... ( si eu am ceva herghelie sub capota ). Oare cum se simte E-ul asta la un 1.6TDI? E ca un fel de "E" alimentar, adica dauneaza grav sanatatii, atat a tale, cat si poate a masinii1 point
-
Am inchis si luna August, cu aproape 5300km... Am dat o fuga pana in Croatia ( Novalja - Zrce ). Intr-o zi am fugit si la Split si Zadar. La retur ne-am oprit si la Plitvice. Au fost si multe drumuri nationale, unde limita de viteza si-a spus cuvantul, dar in rest s-a mers bine. Croatii merg BINE Doar pe partea de Croatia, 2445km, medie de 92kmh si 7,1% consum ( 3 adulti, porcbagaj plin, si AC la blana ). Se simte bine diferenta intre mers pe zi la 35grd si mers seara/noaptea la 25grd. Cel putin la retur, noaptea, de la Budapesta la Oradea, 312km, medie de 110kmh si 6,9% consum. Partea de suport pt cotul mainii stangi, devine tot mai enervanta. E foarte nasoala pozitia, nu mi-am gasit nicicum o pozitie comfortabila, decat daca las mainile foarte jos, dar parca simt ca nu am un control foarte bun al covrigului. Mi-a placut ca in astia 2500km nici n-am "simtit" vreo regenerare ( nu ca nu si-ar fi facut ) dar ce inseamna ritm sustinut si multe autostrazi... habar n-ai ca ai un filtru de particule pe masina. Avand in vedere ca s-au adunat multi km destul de repede, si facuti in regim extraurban, ma gandesc daca sa mai las revizia pana la 15k ( in loc de 10k, la cat as face-o in mod uzual ) ?? In rest masina s-a comportat impecabil, mentine lejer un ritm mai sustinut, totul in parametrii si in grafic. Dupa mai bine de 10k km, uleiul e acolo unde trebuie, la max.1 point
-
Nu e flame! Aplicatia e chiar slabă! Din vreo 15 tentative doar 3 a dus la bun sfarsit! Pierde semnalul gps aiurea cam in primele 2-3 secunde. Am incercat cu toate setarile posibile cu/fara High Accuracy si gps correction! Telefonul este un s10 fixat in parbriz si am probat si cu alte aplicatii gps, receptia satelitilor fiind perfecta si stabila! Setat pe acc si vitezometru digital in bord pe o viteza rotunda...nu variaza deloc! Drag racer fluctueaza intr-o marja de 3-4 km! Daca ar fi corect ar insemna ca am scos timp pentru 100 km/h la fel ca si kodiaqul rs ?1 point
-
@detinator am doua bidoane in bucatarie, si cu o lingurita am gustat din fiecare. Sunt la fel. Cauta fisele tehnice la ele, si nu mai pune intrebari stupide.1 point
-
Salutare, retrofiturile la Skoda Octavia 3 vrs continua, de data aceasta am montat camera marsarier High OEM cu spălător cod 5NA827566D. Atenție ca aceasta camera se montează pe mai multe modele din grupul VAG, prin urmare veți avea nevoie de softul aferent Skoda Octavia 3 Facelift . Am sa atașez și câteva poze după montare și calibrare. Pentru orice informație suplimentară va stau la dispoziție in limita timpului disponibil. Ps. Doresc sa menționez faptul ca nu prestez servicii contra cost, tot ajutorul pe care l-am oferit membrilor acestui forum a fost GRATIS, din pasiune și din dorința de a ajuta și alte persoane.1 point
-
1 point
-
Nu e nici o problema bro, ai incredere in producator. De la 14 la 30.000km cu uleiul asta mai completezi de 2 ori ?. Asa ca sa-ti iei cu tine 1-2 litri pt completat. Pe scurt, ca nu e nici topicul potrivit pentru asta: un ulei are o anumita vascozitate (5w30 trebuie sa fie intre 10 si 12 indice cinematic vascozitate la rece (40 C)). Uleiul rulat se uzeaza, se contamineaza cu benzina, devine mai fluid. In timp scade sub vascozitatea ceruta de producator si se transforma intr-o alta norma (0w20 sa zicem) acelasi lucru se intampla si cu indicele de vascozitate la 100 C. Un ulei cu alta norma decat cea data de producator inseamna uzura. Producatorul recomanda 30.000km pentru regimul de mers si traficul din Vest. La 200km autostrada in toata tara nu merge 30.000km, dar e masina ta, garantia ta, banii tai. Succes.1 point
-
Da la cat ,la 30000? Crezi ca faci vreo economie?De unde atata incredere in producator si mai ales in VAG?1 point
-
1 point
-
@Muale da.. am tot zis ca imi caut unul.. voiam oem cu audi sport.. dar n-am apucat sa imi comand.. @detinator nu, acestea sunt: https://www.zarahome.com/ro/parfumuri/produse/cartoane-parfumate-c1020000079.html (mie imi plac cele black vanilla... dar sunt de incercat toate ) Sper sa nu fie considerata reclama, fiindca nu este, doar o clarificare Merci.1 point
-
So... this happened - Embleme (cerculete + A7) piano black - Colantat tot chrom-ul piano black - Folie faruri + stopuri smoked (ceva de bun simt... arata f ok in realitate si nu afecteaza cu nimic) - Folie geamuri fata ceramica cu protectie UV + Infrared etc etc. Toate facute la Luk Customs, foarte ok baiatul, calitate/pret nota 10 Planuri de viitor... visez la un kit RS7 sau macar o fusta de RS/S7 .. la trimuri interior carbon (RS7 look) .. jante de RS pe 20 negre .. oh well... mai avem destui ani la dispozitie Ce intorcea in trecut capete pe strada... dupa shadow line si modificarile recente .. suceste gaturi la greu =)) Pentru cei ce vor sa fie up to date cu pozele masinii mele, cautati pe instagram: Audi A7 Havana ?1 point
-
@liviu. eu respect ce zice producatorul asa cum am facut la toate masinile pana acum. Deci nu o sa schimb uleiul la 15.000. @caddy.fan problema este ce ulei s-a pus in motor.502,504 sau 508. Din ce am mai cautat ar fi 508 avand in vedere ca am gpf. Dar nu as vrea sa fac mix de uleiuri si de aceea intrebam. Poate are cineva date concrete privind acest aspect.-1 points
-
1. Mai am o masina care e luata tot de noua si care dupa 400.000km si 12ani face reviziile tot la 15.000 cum a spus producatorul. Si nu are probleme. 2. Tehnica a evoluat de acum 10 ani. E normal ca materialele si consumabilele folosite sa fie mai calitative. 3. Daca nu aveam incredere in vag luam altceva. 4. Masina are garantie 4 ani sau 120.000km 5. Masina a ajuns la mine la jumatatea lunii mai. Am facut 14.000 pana acum. Mai am de facut o vacanta de aproape 10.000km la sfarsitul lunii. Dupa cum estimez eu cei 30.000 vor fi atinsi maxim la jumatatea lui octombrie. Eu iti garantez ca dupa 30.000 km in 6 luni uleiul meu va arata mai bine ca unul dintr-o masina care a facut 10.000 in 2 ani.-1 points
-
Pe mine nu ma prea pasioneaza luminitile sau butoanele, mi se par inutile daca nu iti aduc un ceva in confort/ergonomie/utilitate. In schimb modificarea comportamentului masinii, aerodinamicii, NVH si a altor cateva 'directii' mi se par un real castig. Din ambitie am adus imbunatatiri unui G7 in aerodinamica si NVH, fara modificari invazive. Adica fara a modifica structura masinii, a da gauri suplimentare sau afecta anumite fluxuri de aer care sa impiedice racirea. Am folosit repere de pe alte masini din grup, unele s-au potrivit, in anumite locuri au fost manufacturate manual, placi din polietilena sau aluminiu.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00