Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.09.2019 în toate secţiunile

  1. @lambda_dryver merci, tre sa ne vedem la un photoshoot pe seara O poza pentru cei 4* hateri care ma urmaresc cu dislike-uri nu uitati sa-mi dati follow pe insta-ul masinii:
    3 points
  2. După ce am reușit sa rezolv partea financiara provocata de o renovare ieșită din buget, fapt ce ma împingea sa vând masina., Am pus-o la treaba(și sedanurile pot cară diverse, ne împiedică gura de încărcare a portbagajului) Apoi te gândești, după ce îți revii, te uiți la modele mai noi de masini(știți cum e, te atrage design-ul noilor modele, noile dotări etc) dar când citesc despre ele fie benzina fie diesel ba carârâie, bârâie, nu întra în viteza, scoate zgomote, consuma ulei, etc.. Am impresia (defapt cred cu tărie) ca fabricantul le sabotează intenționat încă din proiectare cu diferite mici/mari defecte care se pot produce după un anumit rulaj(mai mic sau mai mare) pt ca mașinile din ziua de azi sa fie mult mai consumabile (vezi cazul motoarelor 2.0tfsi gen1 cu un consum exagerat de ulei, 1, 2tsi gen1 ale căror lanțuri se întindea, rupeau. Cazul deja arhicunoscut al motoarelor n47 de la BMW) Nu pot sa cred ca în ziua de azi cu toată tehnologia diponibila, a miliardelor de euro disponibile, inginerii companiilor auto, nu pot proiecta/testa/asigura bună funcționare a unor motoare pt cel puțin 500-700k km. Dar desigur dacă ar tine atât motoarele, cine ar mai cumpăra mașini noi?!! Atat cu offtopicul ca m-am lungit și "mi-o iau" de la moderator! Pt viitor as vrea sa- retapitez volanul -poate sa vopsesc sau colantez trimurile în negru lucios -o finala noua pt un zgomot mai gros și puțin mai pronuntat -o vizita la TCM ca vb aia: te obișnuiești cu puterea actuala și vrei mai mult. M-am uitat pe site-ul lor și ma încântă creșterea de aproape +90nm și vreo +30cp.
    2 points
  3. Pai nu ne lasa asa... Zi-ne despre ce motor este vorba! Si eu am o masina de alta marca tot cu un motor "pe langa" 1.5 TSI si tot cu mai multi cai si mai mult cuplu si, la cei 12.000km ai masinii facuti in 10 luni nu a consumat ulei deloc\semnificativ (desi nivelul pe joja l-am verificat de vreo 3 ori ca na... masina noua) dar lumea de pe aici stie ca vorbesc despre 1.6 TCE de pe actualul Megane GT... E urat sa zici ceva rau despre un motor fara sa oferi o alternativa sau un exemplu de "asa da"
    1 point
  4. Te asigur ca orice marca vei cumpara de nou, si vei si folosi puterea motorului si vei conduce nu numai cu tempomat la 100km/h in vit. A 6-a la 1900 rpm, dupa tiruri , iti va consuma un pic in 14 000km. Unii recunosc altii mai bine si-ar taia mainile... in rest o fi mai nereusit acest 1.5TSI dar putine motoare foarte reusite sunt la aceasta putere, cilindree si generatie. Bafta la cautat. Iar legat de motorizari din nu stiu cand...nu mai are rost sa discutam despre ele.
    1 point
  5. @Sop tot respectul dar vorbim de VAG ,nu de Fiat sau Suzuki cu motoare imprumutate Nu o zic cu hate,dar eu ulti oara am intrat aici prin februarie cand cautam info despre Octavia 3 si alesesem acest motor ,cutie manuala...sunt consternat de faptul ca au trecut mai mult de 6 luni si lumea asteapta un update de soft,sunt din ce in ce mai multi nemultumiti( pe buna dreptate la o masina noua) care si vor banii inapoi sau alta motorizare Chestia cu completatul uleiului nu e un capat de tara, dar masina e noua...la ultima mea masina faceam aceasta completare dupa 12 ani de folosire si peste 250 mii km la bord ! Si toate astea vin la un motor benzinar( singurul decent raport consum/putere) dupa ce in antecedent VAGul a mai avut probleme cu motoarele Repet,nu sunt hater dar la valoarea VAG astea sunt lucruri de neacceptat. Scuzati offtopicul si sper ca MoSNicolae sau cel tarziu Craciun sa va aduca softul cu probl rezolvate. Bafta si salutari la toata comunitatea !
    1 point
  6. @Hmr mai sunt si oameni de cealalta parte a baricadei. Eu unul sunt multumit de el. Putere indeajuns chiar si cu 4 persoane si portbagaj plin, daca o folosesti cand si cum trebuie. Si faza cu motorul la rece cel putin la mine la dsg si 4drive nu se aplica. Astept sa se mai raceasca afara sa vedem daca se manifesta. Avand in vedere ca nu vroiam diesel aveam doar optiunea de 2.0 tsi care venea cu un consum mai mare. Astfel ca mi-a fost de ajuns 1.5. Asa ca nu cred ca este o mare teapa ci un motor corect. Am completat 500ml ulei la 14-15.000 Consider ca daca va consuma mai putin de 1l la 30.000 nu e un consum de speriat.
    1 point
  7. Cel mai bun pe care il folosesc si eu este acesta CIMTEK 70025 | 300BHA-01 Particulate Fuel Filter, 3/4" Flow
    1 point
  8. Am oameni care le spala... Dar eu recomand sa cumperi un Denso nou. Este singura soluție gatantata
    1 point
  9. Cred că asta este cea mai mică problemă.
    1 point
  10. Dupa ce ai scos injectoarele ai folosit trusa de curatare a lacasului injectoarelor (VAS 6811)? Este o operatiune foarte importanta pentru functionarea fara probleme in viitor.
    1 point
  11. CAT 1R-0750 NO 1R-0749 Acest filtru nu ar merge?
    1 point
  12. si pentru ca nu imi dadea pace un aspect, si anume faptul ca pe langa corpul filtrului de ulei si pe toata partea aceea a motorului era usor umed de ulei am zis sa ma apuc de desfacut sa vad despre ce este vorba. Initial am banuit ca probabil garnitura corp filtru ulei(dar aceea de obicei pierde mult, deci aveam dubii), apoi mi-am mutat atentia catre oringul furtunului de gaze carter care iese din filtru, ca la momentul cand am si defacut sa constat ca acel cot de 90 de grade era de fapt fisurat pe jumatate din diametrul sau, asa se explica si de ce sub capota imi miroasea cateodata a gaze benzina/ulei, nu pricepeam nicicum de unde mirosul... Cum e cazul cu o masina de varsta asta, furtunele ce duc la PCV sunt cam coapte, joja de ulei si ea e obosita si a crapat cand am scos-o, furtunele de vacuum de asemenea, garnitura corp acceleratie, garnituri injectoare si ce-o mai aparea. Tot pentru ca sunt in zona, voi schimba si termostatul si senzorul de T al lichidului de racire care imi tot dadea eroare intermitenta. Pentru ca am si un TFSi nu pot sa nu remarc cat de curate sunt supapele la 1.8T :), inca un motiv sa iubesti motorul asta parca si mai mult.
    1 point
  13. @The_Ego , am citit la vremea respectivă, pe forum, și pe unde am mai găsit informații, că sunt două versiuni de Composition Media, și că pe una din ele nu ar merge....Nu știu ce să zic, concluzia nu era chiar clară... Dealerul din Pitești, unde era respectiva mașină, a spus că nu se poate activa...Pe de altă parte, tot pe forum am citit că și alții au primit un astfel de răspuns, dar s a putut activa... Eu am preferat sa nu am bătăi de cap.. Cât despre scaune încălzite, daca erau, erau bune...Dar nu mă pasionează atât da tare încât să plănuiesc un astfel de retrofit.. @costin va, da, tot așa m am gândit și eu, de obicei îi șterg imediat ,dar asta a fost situația acum...Oricum urmele sunt foarte mici, nu se observa decât dacă privești cu mare atenție, dar na, când mașină e nouă, te cam enervează ? Și o poza de bebeluș, la livrare?
    1 point
  14. Pe str Stadionului.Asteapta sa vezi daca se modifica ceva in 100km,in caz contrar va trebui sa le duci pe toate 4 la reconditionat,doar cu unul nu vei rezolva mai nimic.Eu pana nu le-am facut pe toate nu am scapat de problema.
    1 point
  15. Cumpara-l pe cel care rezulta din seria vin
    1 point
  16. Doi posesori de Arteon ti-au dat dislike . Foarte bune rezultate in urma softului! Sunt sigur ca acel cuplu o transforma total si nici timpul nu este de neglijat... 5 sec pentru 2t+ masa, este impresionant !
    1 point
  17. Si la mine suna la fel, dar nu intotdeauna... are toanele ei. Oricum adevaratul concert incepe sub 0 grade (tractor mode on).
    1 point
  18. Ah, modul E... what a... cum sa zic... joke? L-am testat... aaa... maxim 10-15min? E castrata rau masina. Deabia se misca, si asta pe autostrada, unde nu e nevoie sa "tasnesti". Ma gandesc cu groaza ca poate sunt oameni care folosesc asa ceva pe drumurile nationale... si mai si depasesc... ( si eu am ceva herghelie sub capota ). Oare cum se simte E-ul asta la un 1.6TDI? E ca un fel de "E" alimentar, adica dauneaza grav sanatatii, atat a tale, cat si poate a masinii
    1 point
  19. Dacă nu vă plictisesc prea tare am mai compilat câte ceva...
    1 point
  20. Daca este week-end este si munte... Lacul Vulturilor este o destinație ocazională pentru aventurierii 4x4 însă oare câți dintre ei au urcat și pe muntele la poala caruia se află lacul? La ascensiunea cu mașina mă refer ? Deci - Vârful Mălâia. Al doilea ca și altitudine din Masivul Siriu ( după Vf. Bocârnea aflat în proximitatea lui)...si pe care Kodiaq-ul l-a cucerit cu succes?
    1 point
  21. Seara bună, dragilor. Încă sunt în stare de șoc. Am confirmat comanda de eGolf la Porsche București Vest 1 în drum spre aeroport. Acum sunt lângă Disneyland Paris încercând să-mi revin... Am o săptămână la dispoziție. După aia încă 9-11 de așteptat... Ca "dom'injiner" de profesie, fac luxație la neuron (singurul rămas viu, ar bea de stinge să-și mai aline uitarea...) când văd amestecul - de fapt confuzia - de unități de măsură. Am avut un prof bun de fizică în generală care ne <BEEP> de ne îndoia cu "unitățile de măsură". Se dovedește că nu era prost degeaba, așa cum credeam noi la momentul respectiv... Vă implor în genunchi: nu mai folosiți unități de energie când vorbiți de PUTERE, respectiv INVERS... Puterea e câtă energie papă consumatorul (motorul) în unitatea de timp. Adicătelea Watt-ul, care este 1 Joule pe secundă. Deci: consumul instant - sau puterea la care se recuperează energia, respectiv se încarcă bateria - se exprimă în kW. NU kWh!!! Din partea opusă, energia (lucrul mecanic efectuat) se exprimă în Jouli. Ca să nu amețim, deși poate c-ar fi mai bine (dar e mai incomod, recunosc) Joule-ul este energia transferată la o putere de 1 W în timp de 1 s. (Nu intrăm în alte detalii.) Ca să rămânem în plajele de valori la care ne referim, un trasfer de energie la o putere de 1 kW în timp de 1 oră = 1 kW * 3600 s = 3600 kJ = 3,6 MJ. Adică 1 kWh. Deci: - puterea motorului -> kW (100 la e-Golf, au scos-o rotund...); - puterea la care încărcăm bateria: am înțeles că pe AC e-golf-ul ar păpa maxim 7,2 kW pe trifazic și 3,2 kW pe monofazic, iar pe CC (DC for us Romglish speakerz) maxim 40 kW. Nu am date exacte, când vine jucăria actualizez postul dacă mă mai lasă careva (inclusiv memoria mea); - capacitatea bateriei se exprimă în kWh - câte ore poate ea să debiteze la o putere de 1 kW sau ce putere poate ea debita constant într-o oră. Parcă 35,<ceva> kWh la e-golf? Acum, dacă mai rezistați și nu editează/șterge cineva postul, o mențiune despre procesul de încărcare la bateriile litiu-polimer. Până spre 80-85% din capacitate, procesule este de încărcare la curent constant (CC), care este determinat de construcția bateriei. Nu ne interesează asta, ci doar valoarea. Puterea la care se face încărcarea este dată de tensiunea nominală a bateriei și curentul acesta maxim de încărcare. Odată ce este atinsă tensiunea maximă pe o celulă, regulatorul care se ocupă de acest proces trece la reducerea constantă a curentului de încărcare, astfel încât tensiunea pe celule să nu depășească valoarea de 4,2 V (da, atât are O CELULĂ) pentru că nu vreți să se întâmple altfel. (Google "li-po overcharge"). Această etapă finală se numește regim de încărcare la tensiune constantă (CV), și practic este "top-up-ul" bateriei până la capacitatea maximă. Mulțumesc dac-ați rezistat până aici, și deoarece belgianca blondă cu care am devenit foarte intim mă face aproape să-mi înfig un cuțit în mână (pentru că pâinea se taie în mână, nu pe farfurie, n-așa?) vă las cu bine până data viitoare. Dacă-mi revin după semnăturile de azi... Iar belgianca vă e dedicată, chit că io-s ăla de s-a bucurat de ea.
    1 point
  22. Faci contract cu tatal tau dupa care cu ambele contracte , briefurile mare ,mic scoti numere rosii.
    1 point
  23. Exceptand modelele de America eu nu stiu sa existe Golf 7 cu frana de mana manuala...
    1 point
  24. Si in parcare ai stat cu centura pusa? Ai avut macar 4 Km/h de la ultima oprire? Asta scrie in carte, degeaba imi da un hater minus. Sau ai luat temperatura la baterie sa vezi daca nu-i rece? Nu conteaza ca motorul este cald. Daca nu sunt indeplinite conditiile urmatoare si poate si altele, nu merge SS si gata, si nu are nimeni de unde sa stie de ce nu merge. (citez ce am scris mai sus cu cateva posturi): Ca sa functioneze SS trebuie sa ai usa soferului inchisa, centura pusa, capota inchisa, sa nu ai remorca, motorul sa nu fie foarte rece sau foarte infierbantat, bateria incarcata si buna, DPF sa nu fie in regenerare, sa nu ai multi consumatori porniti (incalzire scaune, AC), bateria sa aibe temperatura normala, viteza de la ultima oprire sa fie peste 4Km/h.
    1 point
  25. @skodamen B1W de la BlueSkySea. Am vrut ceva discret cu montaj permanent și funcție de parcare. @Rave și la mine a stat în portbagaj un timp . Nu are calitatea unui GoPro sau BlackVue dar pentru ce îmi trebuie mie este suficient. Deja am surprins câteva situații neprevăzute.
    1 point
  26. @Muale da.. am tot zis ca imi caut unul.. voiam oem cu audi sport.. dar n-am apucat sa imi comand.. @detinator nu, acestea sunt: https://www.zarahome.com/ro/parfumuri/produse/cartoane-parfumate-c1020000079.html (mie imi plac cele black vanilla... dar sunt de incercat toate ) Sper sa nu fie considerata reclama, fiindca nu este, doar o clarificare Merci.
    -1 points
  27. Merci frumos @msclemike, aparatul este un telefon OnePlus 6T + ceva editare foto In sezonul cu temperaturi pana in 25 grade m-a tinut si o luna un odorizant d'ala.. e super ok. Cand sare de 30 grade afara, complementez cu Areon Gold something.. e tip spray, dau pe mocheta in general si 1-2 puf-uri in aer.. miroase f ok, in combinatie cu Zara iese ceva "exclusivist" .. as spune ?
    -1 points
  28. @detinator , in conditii de temperaturi pana in ~22 grade, vara e alta poveste, tin cam 1-2 saptamani (maxim) pe canicula. Hai sa continuam in privat discutiile despre cartonase daca mai aveti intrebari etc... ca sa nu-mi iau vreun avertisment ceva, merci
    -1 points
  29. Merci de aprecieri tuturor ? Dragy are o eroare insesizabila fata de pistele 1/4 drag, pare un tool ff bun (tunerul meu il avea, nu eu... Din pacate ) Am vazut ca multi il folosesc destul de mult in toata lumea, deci cred ca e 100% reliable.
    -1 points
  30. @puricele , @Rave , mulțumesc! Cu senzorii s a lămurit, cât despre poze, atât mi a permis forumul..
    -1 points
  31. A ajuns Porsche de rasul lumii cu acel "turbo". Astept cu interes varianta "turbo s" cu "fake exhaust pipes"
    -1 points
  32. După 9 ani și 150 000 de alergat cu Polo 6R și 6C, a sosit vremea schimbării...cu noua jucărie...Golf 7, alb, motor 1.0 TSI, 115 CP, versiunea Trendline. Decizia a fost luată brusc, in ziua în care s-au epuizat tichetele Rabla, în prima sesiune...Dar a rămas înscrisă ca eligibilă pentru program, atâta timp cât avea numere roșii...Și am reușit înscrierea în program cu o săptămână înainte de a expira numerele roșii, in august când a fost suplimentat programul Rabla...Deci, am avut un noroc chior...Mulțumiri pe aceasta cale dealerului, Nurvil Vâlcea, pentru profesionalism și implicare. Mașinuța are un preț de listă de 18 300 euro, dar cu diverse reduceri și rabla, prețul final a fost 14 500. Golfy deși este un Trendline, are și ceva opțiuni, nu este chiar chel... Am ținut să fie dotat cu motorul de 115 căluți, Composition Media și App Connect, nu suport telefoane in bord și cabluri atârnate pentru a beneficia de navigație...Cu astfel de echipare, in stoc nu exista la momentul respectiv decât culoarea alba...Nu prea mi a plăcut, dar nu aveam de ales... Însă acum îmi place din ce in ce mai mult, mi se pare că i se potrivește de minune...ca și opțiuni, mașina beneficiază de pachetul Select - climatronic, cotiera centrala, faruri ceata, park pilot, app Connect , volan îmbrăcat în piele...Foarte mulțumit de jucărie, se simte diferența față de Polo, și avem până acum 4000 km împreună...Ca și upgrade, am in plan niste jante de aliaj, comenzi pe volan și schimbarea plafonierei, cu una cu suport de ochelari...
    -1 points
  33. 2Micron care facea filtrul respectiv a dat faliment de ceva vreme si oricum nu rezolva problema spanului. Cea mai sigura solutie e sa pui cp3 sau sa iti iei o masina pe benzina.
    -2 points
  34. Mai stergem praful, in viteza Revizie ulei + filtre, totul oem ca de obicei ✔️ Soft motor + cutie ✔️ done ? Masuratori dragy 0-100 5,0s (cu 2 oameni in masina, prostii grele prin portbagaj, roata rezerva etc... Probabil merge 4,9s cu o sg persoana si portbagaj golit). Comparand cu alte masini cu aceleasi cifre, acelasi motor si greutate se aproximeaza undeva la 380cp cu 750nm ~. Nu voi sti decat peste ceva timp cifre concrete, cand se vor rezolva mici probleme cu dyno-ul de la tunerul respectiv. Masina se comporta exemplar pana acum si abia astept un drum mai lung . ???✈️✈️✈️ O poveste amuzanta: eram la o benzinarie, alimentasem si stateam la coada sa achit. La o pompa langa mine ajunsese un Arteon rosu, R line.. delicios. Prin zona erau si 2 tipi care discutau despre masina, se uitau spre ea (nu stiam daca la a mea sau la arteon)... Au iesit ei din benzinarie si s au uitat la a mea efectiv ignorand 100% Arteon-ul ???, literally s-au tot uitat dupa ea mergand in continuare. Stiam si stiu in continuare ca am ales masina care trebuie ?.
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!