Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.09.2019 în toate secţiunile

  1. Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.
    3 points
  2. Mai stergem praful, in viteza Revizie ulei + filtre, totul oem ca de obicei ✔️ Soft motor + cutie ✔️ done ? Masuratori dragy 0-100 5,0s (cu 2 oameni in masina, prostii grele prin portbagaj, roata rezerva etc... Probabil merge 4,9s cu o sg persoana si portbagaj golit). Comparand cu alte masini cu aceleasi cifre, acelasi motor si greutate se aproximeaza undeva la 380cp cu 750nm ~. Nu voi sti decat peste ceva timp cifre concrete, cand se vor rezolva mici probleme cu dyno-ul de la tunerul respectiv. Masina se comporta exemplar pana acum si abia astept un drum mai lung . ???✈️✈️✈️ O poveste amuzanta: eram la o benzinarie, alimentasem si stateam la coada sa achit. La o pompa langa mine ajunsese un Arteon rosu, R line.. delicios. Prin zona erau si 2 tipi care discutau despre masina, se uitau spre ea (nu stiam daca la a mea sau la arteon)... Au iesit ei din benzinarie si s au uitat la a mea efectiv ignorand 100% Arteon-ul ???, literally s-au tot uitat dupa ea mergand in continuare. Stiam si stiu in continuare ca am ales masina care trebuie ?.
    2 points
  3. O sa scriu acest post ca un punct de plecare pentru cei care nu stiu prea multe despre masinile electrice si cauta informatii despre ele. Asadar, ce este o masina electrica? O masina electrica este o masina normala care are in locul unui motor termic unul electric. Energia necesara functionarii acestui motor electric este luata din diverse surse, pentru simplitate ne vom referi doar la cele echipate cu baterii si vom ignora masinile cu pila de combustie (hidrogen) si altele. Transmisia este asigurata de catre o cutie cu o singura viteza, nu pentru ca nu se pot monta cutii cu mai multe viteze, ci pentru ca nu prea are rost. Avantajele motorului electric sunt cuplul instant, disponibil inca de la start, si silentiozitatea. Teoretic aici ar trebui sa intre si fiabilitatea si costul mic de exploatare dar cred ca suntem inca prea la inceput ca sa ne putem pronunta exact asa ca o sa le omit. Dezavantajele motorului nu prea exista dar masinile electrice au, si tin mai mult de baterie decat de motor, si anume range-ul si timpul de incarcare. Range-ul se calculeaza cam ca la o masina termica, motorul consuma X/100Km si rezervorul, bateria in acest caz, poate tine Y. Cate X intra in Y inseamna cate sute de km putem merge cu masina, la fel ca la o masina termica, diferenta este ca nu vorbim despre litri/100Km ci de kiloWatts ora (kWh)/100Km. Range-ul, la fel ca la o masina termica, nu este un numar fix ci variaza in functie de consum si consumul, iarasi la fel ca la o masina termica, poate varia in functie de stil de condus, trafic, recuperari, temperatura, folosirea AC-ului si altele. Spre deosebire de o masina termica, sau similar unor masini mild-hibrid, masina electrica poate recupera energie atunci cand decelereaza, sau cand coboara niste pante, si aceasta energie poate incarca bateria. Acest lucru poate duce la situatii oarecum stupide cand, plecand din varful muntelui intr-o continua coborare cu o viteza constanta, masina sa incarce in loc sa consume: Mai toate discutiile despre masinile electrice ajung mereu in acelasi punct, anume range si timp de incarcare, asa ca o sa ne axam pe acestea. Range-ul este simplu, cu o baterie cat mai mare si un consum cat mai mic obtii un range mai mare. Deja avem masini pe piata, si urmeaza sa se lanseze mai multe, cu 400-500 km range pe piata, cam cat obtin eu de la masina termica (benzina), asa ca acesta incepe sa nu mai devina o problema ci incepe sa conteze si mai mult timpul de incarcare. Incarcarea bateriei unei masini electrice se poate face in mai multe moduri. Bine, practic e unul singur, se baga in priza dar hai sa vedem cat de mult conteaza de care priza Exista prize AC (curent alternativ) si DC (curent continuu) si masina are un charger integrat pentru ambele. Ca sa putem obtine un timp de incarcare trebuie sa luam in calcul cea mai mica valoare care exista dintre toate acestea. Adica: 1. AC. Masina se poate incarca la priza normala (230V) folosind un adaptor: Problema este ca timpul de incarcare este destul de lung. Avand in vedere ca se pot obtine vreo 2,2-2,3 kWh din priza casnica, asta inseamna 2,2-2,3 kilowatts in fiecare ora, trebuie sa impartim capacitatea bateriei la acesti 2,3kWh si astfel obtinem timpul de incarcare, in ore, al bateriei. La o baterie de 50kWh, de ex, dureaza cam 24 de ore o incarcare full la priza casnica. Din fericirea acesta nu este singurul mode de incarcare al bateriei, mai avem si posibilitatea de incarcare la o statie AC. Aceste statii sunt de diferite puteri: 7-11-22-43 kWh, adica pot livra 7-11-22-43 kilowatts in fiecare ora. Teoretic ar trebui sa fie la fel, impartim capacitatea bateriei la puterea statiei si obtinem timpul de incarcare. Daaaar nu e atat de simplu! Mai intai trebuie sa vedem cu cat poate incarca masina de la aceste statii si acest lucru difera de la model la model. e-Up!-ul meu poate incarca maxim 3,6kWh pe conectorul Typ2 al unei statii AC. Zoe poate incarca pana la 50kWh dar nu are incarcare DC (modelul viitor va avea). Asa ca timpul de incarcare este dat de cea mai mica valoare disponibila, cea a charger-ului masinii, cu toate ca statia poate livra mult mai mult de atat. Unele masini incarca mai mult/repede, altele mai incet, aveti grija ce cumparati! Apoi, pentru cei grabiti, exista varianta incarcarii rapide la statii DC. Si aici se aplica regula cea mai mica valoare da timpul de incarcare. e-Up!-ul meu poate incarca cu 50kWh la statii DC, ceea ce inseamna ca incarca bateria de 18kWh in vreo 20 de minute, dar exista si unele statii de 20kWh asa ca acolo sunt limitat de puterea statiei. In acelasi timp, noul ID 3, si nu numai el, cica poate incarca cu 125kWh dar la o statie de 50kWh va incarca doar cu 50kWh. Incarcarea rapida nu este constanta, insa, si pe la 75-80% din incarcare va limita puterea pentru a nu stresa foarte tare bateria si a-i prelungi durata de viata. Aceleasi limitari sunt si la temperaturi extreme, atat frig cat si cald, cand masina va limita puterea de incarcare pentru a proteja bateria. Din aceasta cauza timpul de incarcare va creste atat la temperaturi sub 0 grade cat si la temperaturi de peste 30 de grade Celsius. Unele masini, mai scumpe, au o funtie de pre-incalzire a bateriei care a permite o incarcare mai rapida iarna. Altele au si un sistem de management termic al bateriei care previne incalzirea/racirea extrema a acesteia si, astfel, ajuta atat timpul de incarcare cat si durata de viata a bateriei care nu mai este supusa la schimbari extreme de temperatura. Exista mai multe tipuri de conectori de incarcare, atat AC cat si DC, dar in Europa cei mai folositi sunt Typ2 pentru AC si CCS pentru DC si cele mai multe masini sunt lansate cu acesti conectori. Chiar si masini din alte piete sunt lanstate in Europa cu acesti conectori. Hyundai, care vine dintr-o piata unde predomina CHAdeMO (standard de incarcare DC) se vinde cu CCS si Model 3, care are un conector exclusiv Tesla in SUA, se vinde cu conector CCS in Europa. Nu stiu ce altceva sa mai scriu dar daca am omis ceva sau credeti ca ar trebui sa exemplific ceva mai amanuntit, spuneti-mi!
    1 point
  4. Cumparat eu din alta sursa 2 bucati si tot asa arata .E sters. Se pot verifica daca sunt vdo pe site.
    1 point
  5. Deci afirmatiile omului cu privire la kilometraj pica, intrucat in momentul de fata masina are mai putini km decat avea acum 5 luni. Pretul este corect, pt o masina corecta cu dotarile ei ; ca idee, in DE ai de unde alege in configuratii similare pe la 8500-10500 euro ; intr-adevar, mai greu cu motorul de 170 cp. Cutia din cate stiu este dsg6, si asa cum ai spus si tu, daca a fost intretinuta corect ( si pt a vedea asta ai nevoie de istoric ) nu ar fi un impediment ; dar totodata ar fi ideal sa iti iei in calcul un cost mai mare in caz de nevoie pe viitor, ca si la o masina manuala de altfel, cand la km astia schimbi ambreiaj complet si te duce ~ 2500 lei reparatia ; daca o reparatie a cutiei te va face sa vinzi masina, e decizia ta daca te mai gandesti sau joci la loterie.
    1 point
  6. Cumpara-l pe cel care rezulta din seria vin
    1 point
  7. Vad ca e luata de la Weltauto din Cluj-Napoca Pacat ca esti din Bucuresti ca as fi vrut sa o vad ?
    1 point
  8. Poti deschide un pic geamurile pe spate si calci acceleratia cam 70-80 %, daca ii dai talpa, mai mult se aude motorul cel putin in masina ca afara e alta poveste Have fun
    1 point
  9. Irelevant ( asta se vede si in "anunturile utilizatorului" pe olx ), ca toate link-urile pe care le-ai postat ; mai aveai sa ne spui ca e preot de profesie si poate doamne ajuta masina e buna. Lucru ce s-a intamplat acum 2 ani...iar masina e cumparata recent.. @Costi23 in astfel de cazuri parerile sunt cam egale cu 0, acolo unde masina corespunde descrierii iar din poze ( care si alea sunt putine ) nu se observa mare lucru. Te documentezi despre problemele specifice si pornesti la drum ca sa te convingi, pt ca realitate de obicei difera foarte mult de cele spuse de proprietari. Singurul semn de intrebare care ar fi ( dar evident degeaba te adresezi proprietarului ca poate sa aiba mai multe povesti pregatite decat caii masinii ) de ce vrea sa scape de ea avand in vedere paragraful de mai jos din anunt : " Motorul este varianta de 170cp, a nu se confunda cu cele de 140, am cautat f mult o masina cu aceste dotari ".
    1 point
  10. Multumesc foarte mult! @TheRipper are rolul de a adauga silicati in lichidul de racire pentru a nu coroda aluminiul. Prefer sa schimb antigelul mai des decat sa se rupa acel saculet si sa infunde canalizatiile din calorifer/ radiator. @lambda_dryver ca si planuri am sa mentin masina cat mai aproape de stock si starea de nou. Pe termen scurt ( sub o luna) vreau sa: - demontez power box-ul - demontez scuturile de plastic si sa protejez podeaua cu ceara de cavitati - schimb ulei motor, dsg, haldex - tratament piele scaune
    1 point
  11. Dupa nr.de telefon al vanzatorului, am gasit o adresa de mail, numele vanzatorului e Silviu Guseila. Cautarea dupa nume a dat foarte multe rezultate: https://www.romimo.ro/anunturi-utilizator-7b016d737a6067 http://www.terenuri.org/anunt-trimite/55738/ https://www.youtube.com/channel/UCU4vBfCa57BYTy9AUXHaanw https://www.olx.ro/oferte/user/eGLB/ https://uk.linkedin.com/in/silviu-guseila-certified-demandware-developer-49664150 https://www.facebook.com/silviu.guseila?fref=nf&__tn__=%2Cdm-R-R&eid=ARBV9tnZVPgVYwfCTjVMU2La3lJLqbKDpDDsaVN2tO_GIraA-WXwMZNWaPZEqHkMYm5Q1Q14KYB9FZSA https://www.google.com/search?q=bg17aw&rlz=1C1EJFA_enRO704RO704&oq=bg17aw&aqs=chrome..69i57j69i60&sourceid=chrome&ie=UTF-8 https://buhnici.ro/video-concurs-lg-32lh530v-game-tv-televizorul-pentru-camera-copilului/comment-page-72/ ? Totusi, cred ca e si membru vwforum? Masina arata bine, dar sa vezi in ce stare e DSG-ul, intre clipurile "like-uite" pe youtube, primul e"VW DSG Mechatronic Repair" ?
    1 point
  12. Doi posesori de Arteon ti-au dat dislike . Foarte bune rezultate in urma softului! Sunt sigur ca acel cuplu o transforma total si nici timpul nu este de neglijat... 5 sec pentru 2t+ masa, este impresionant !
    1 point
  13. n are nimic motorul tau, asa face si al meu de 150cp, este sunet normal ptr tipul asta de motor. daca vrei sa te sperii de tot, deschide capota si porneste l noaptea, cand e liniste .... poate asa o sa vrei sa inlocuiesti motorul ?
    1 point
  14. Ma mustra constiinta pentru ultimul meu post in care m-am grabit cu aprecierile si ignoram utilitatea Lane Assit! Am testat pe pielea mea cat de util este pe autostradă! Mai mult, doamna mea, care nu are nici o treaba cu sistemele masinii, fara sa o influentez in vreun fel mi-a zis "foarte utila chestia asta de la masina, imi da siguranta pe banda 2" Mea culpa Rave:!
    1 point
  15. Pentru că a venit concediul cam astea sunt consumurile Karoq-ului in regim de autostrada. 3 adulti, portbagajul plin ochi și mers în limita legală! Consum 1 - Cluj-Verona (vreo 300 km DN restul autostrada) Consum 2 - Verona-Andora (autostrada + vreo 150km DN - trecut pe la 2050m in Andorra)
    1 point
  16. Dupa 5 luni fara masina,am trecut la un golf 6 gti tornado red foarte frumos. Desi este de 10 ani masina nu vad sa-si arate varsta pe strada in comparatie cu altele mai noi. De la masini de 120,135 de cai la 210 e o diferenta uriasa,nici nu ma asteptam sa fie chiar asa stock,nu se compara cu ce am condus pana acum. Dotarile nu sunt wow ,dar suntem destule pentru mine,cel putin momentan: versiunea la "navigatie" 510 faruri automate pilot automat dublu climatronic cornering(desi se aprinde doar seara cand si farurile sunt aprinse ) coming home oglinzi electrice si incalzite dar nu sunt si rabatabile electric oglinda retrovizoare este heliomata sistem presiune anvelope temperatura ulei(nu stiu sa folosesc asta) kit de pana(desi are loc de o roata) Modificari actuale si viitoare: Am vopsit toate elementele gti,oglinzile negru lucios inclusiv jantele pe 17(pe care o sa le tin pentru iarna,iar vara o sa iau unele pe 18) Azi imi vine comanda cu niste bucati de colant tot negru lucios si folii pentru stopuri si faruri foarte deschise+am comandat niste pleoape foarte mici pana la primavara cand voi cauta niste faruri interesante si stopuri Tot la primavara o sa-mi comand un roof spoiler negru lucios sau carbon . Las pozele sa vorbeasca
    1 point
  17. @spido Problema rezolvata, vinovat, releu, doar ca la b7 nu e releu 460, dar esentialul acela e, un releu defect. l-am inlocuit, porneste fara probleme, multumesc mult
    1 point
  18. Cititi si o explicatie detaliata a modificarilor Dieselgate, traduceti-l cu Google.
    1 point
  19. In primul rand sa o stapanesti sanatos! Grija la turbina ca obisnuiau sa mai pice loturile din 2013-2014. Legat de mentenanta - in functie de buget si stilul de condus: - schimb ulei + filtru motor la 8-12-15.000km - ulei haldex as recomanda la *maxim* 2 ani (chiar anual daca se poate) si mare atentie si la filtru (nu se schimba dar poate fi curatat - se da pompa jos si in 10 minute e inapoi pe masina) - ulei + filtru DSG (numai pe original) la 40-50.000km. N-as astepta 60.000 - al meu era pamant dupa 40.000km. - bujii (originale, nu risca cu aftermarket, pot fi sensibile) la 20-30.000km. @vdragos MTM e la fel de "acceptat" ca Racechip sau orice alt producator de cutiute minune mai mult sau mai putin invizibile la garantie. Ce poate strica la DSG ? Pai, crezi ca e ok sa maresti cuplul fara sa maresti si presiunea pe ambreiaje ? Pe termen lung zic. E o intrebare retorica, nu e locul unde sa pornim o discutie in acest sens Stiu ca sunt la moda powerbox-urile dar nu vor putea inlocui un soft (bun, nu de la colt de strada) niciodata. Am avut si si - nu pot fi comparate. DSG-ul resoftat rezista eroic pana la valori apropiate de dublul celor din fabrica (600CP/800Nm). "Safe" ar fi undeva pe la 530-550CP si 650Nm.
    1 point
  20. Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?
    1 point
  21. Inca sint mai noi sau relativ noi .. nu au uzura morala si fizica cum au cele din 2010. Timpul si km ne va lamuri.
    1 point
  22. Și încă una până unde am putut intra cu mașina mergând la Ochiul Beiului, destul de prost drumul, dar cu grijă am ajuns.
    1 point
  23. De prin Băile Herculane. Cu poliția nu am avut probleme că nu am fost oprit. Din cate am citit farurile sunt aprobate EU. Am schimbat pentru prima oară de când s-a născut plăcuțele fata, spate și cică ar mai fi ținut încă vreo 10mii km.
    1 point
  24. E o combinatie de "citit pe net" cu "urmarit diverse filmulete" si cu "hai sa vad ce se intampla daca" e-Up!-ul, ca si e-Golf-ul de altfel, are schimbatorul putin diferit de alte masini. Pe langa clasicele P, N si R are D si B in loc de D si S. In D schimbatorul se poate misca stanga-dreapta lucru care selecteaza diferite moduri de recuperare. In D recuperarea este 0 cand iei piciorul de pe acceleratie si este prezenta doar cand apesi frana. Apoi urmeaza D1, D2 si D3 fiecare cu un grad din ce in ce mai mare de recuperare la ridicarea piciorului de pe acceleratie, astea sunt utile, de exemplu, atunci cand cobori o panta, sau un munte, pentru ca te poti juca si poti gasi nivelul perfect in care masina franeaza si incarca bateria dar pastreaza si o viteza constanta. Adica poti sa cobori de la Predeal/Sinaia cu un 50 km/h constant in timp ce si incarci bateria si nu numai ca nu consumi nimic dar ajungi si cu bateria mai plina decat ai plecat. Asta daca e drumul liber... ? Mai departe se poata muta schimbatorul in B care este nivelul maxim de recuperare, un fel de D4, in care masina incetineste cam la fel ca la apasarea pedalei de frana, mod care iti permite sa conduci masina aproape doar din acceleratie. In D si D1 nu se aprind stopurile de frana la ridicarea piciorului de pe acceleratie pentru ca regenerarea este destul de slaba. In D2, D3 si B se aprind stopurile de frana pentru ca regenerarea, mai ales in B, este foarte puternica. Mai toate masinile electrice au chestia asta desi se foloseste altfel, unele regleaza puterea de regenerare din padelele volanului, la altfel se activeaza/dezactiveaza din infotainment etc.
    1 point
  25. Nimeni din cate stiu din Buc. De montat am vorbit cu Eric de la Dio Performance si se poate ocupa de toata operatia. In plus cine doreste poate sa isi faca EGR-DPF OFF + resoftare. In zona Sibiului exista Lucian care se poate ocupa de toata operatia de montare-resoftare, anulare EGR-DPF etc. Zona Cugir ..am si acolo deja un baiat ce a montat si se descurca bine. Iasi- Dragos Complete Chip, montare-resoftare Timisoara -nu e problema Bacau- Eexcalade de pe forum
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!