Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.09.2019 în toate secţiunile

  1. Ah, modul E... what a... cum sa zic... joke? L-am testat... aaa... maxim 10-15min? E castrata rau masina. Deabia se misca, si asta pe autostrada, unde nu e nevoie sa "tasnesti". Ma gandesc cu groaza ca poate sunt oameni care folosesc asa ceva pe drumurile nationale... si mai si depasesc... ( si eu am ceva herghelie sub capota ). Oare cum se simte E-ul asta la un 1.6TDI? E ca un fel de "E" alimentar, adica dauneaza grav sanatatii, atat a tale, cat si poate a masinii
    4 points
  2. Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.
    3 points
  3. După 9 ani și 150 000 de alergat cu Polo 6R și 6C, a sosit vremea schimbării...cu noua jucărie...Golf 7, alb, motor 1.0 TSI, 115 CP, versiunea Trendline. Decizia a fost luată brusc, in ziua în care s-au epuizat tichetele Rabla, în prima sesiune...Dar a rămas înscrisă ca eligibilă pentru program, atâta timp cât avea numere roșii...Și am reușit înscrierea în program cu o săptămână înainte de a expira numerele roșii, in august când a fost suplimentat programul Rabla...Deci, am avut un noroc chior...Mulțumiri pe aceasta cale dealerului, Nurvil Vâlcea, pentru profesionalism și implicare. Mașinuța are un preț de listă de 18 300 euro, dar cu diverse reduceri și rabla, prețul final a fost 14 500. Golfy deși este un Trendline, are și ceva opțiuni, nu este chiar chel... Am ținut să fie dotat cu motorul de 115 căluți, Composition Media și App Connect, nu suport telefoane in bord și cabluri atârnate pentru a beneficia de navigație...Cu astfel de echipare, in stoc nu exista la momentul respectiv decât culoarea alba...Nu prea mi a plăcut, dar nu aveam de ales... Însă acum îmi place din ce in ce mai mult, mi se pare că i se potrivește de minune...ca și opțiuni, mașina beneficiază de pachetul Select - climatronic, cotiera centrala, faruri ceata, park pilot, app Connect , volan îmbrăcat în piele...Foarte mulțumit de jucărie, se simte diferența față de Polo, și avem până acum 4000 km împreună...Ca și upgrade, am in plan niste jante de aliaj, comenzi pe volan și schimbarea plafonierei, cu una cu suport de ochelari...
    2 points
  4. Spre exemplificare, o poza fără HDR... Înainte am avut mașina roșie, și nu apărea efectul de mai sus... Trebuie sa ne învățăm cu albul?
    2 points
  5. O masina frumoasa si potenta Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    2 points
  6. Salutari. Stiu ca masina este noua dar de la prima poza pusa mi-a sarit in ochi o diferenta de culoare intre usa fata si cea spate , pe partea soferului. Sunt eu singurul caruia i se pare asta ?
    2 points
  7. Exact, era foarte curata, nici o murdarie in ea, nimic. Si locasul filtrului era complet curat, desi telefonul nu mi-a focusat chiar bine unde era motorina, dar se vede si asa. Fiindca oriunde citesc, toti zic ca la noi motorina este foarte murdara si maxim la 15 000km se schimba filtrul ca distrugi motorul... in schimb la noi cu aerul plin de praf este problema. Filtrele de aer si polen chiar erau murdare , desi acum am facut schimbul dupa numai 12 000 km.
    2 points
  8. Chiar daca aceasta remarca nu face obiectul acestui thread, daca ne raportam la poza si citatul postat de @detinator , in combinatia celor 2 "inventii" ale canadianului Andrew- 2microns, spanul produs de CP4 ramane in filtrul respectiv si atat. Datorita modificarii traseului de motorina care ajunge in partea de inalta presiune a pompei, oricat span s-ar face intre rola & axul pompei, spre injectoare si rampa, iti ajunge doar motorina curata/filtrata. In situatia de fata, daca iti face pompa span... tot ramai pe drum, adica platforma si ce mai e nevoie, doar ca la reparatie, schimbi doar pompa si filtrul si nu tot sistemul de injectie. ✌️
    2 points
  9. Chestia aia e total inutila. Spanul produs de pompa se duce direct in injectoare si in regulatorul de pe rampa apoi spre rezervor.. Cand cititi ..trebuie si sa intelegeti. Faptul ca spanul se intoarce in rezervor mi se pare dauna cea mai mica. Il pot lasa acolo si pun filtru 1 micron inainte de CP3. Problem solved. Atat timp cat de filtru nu trece nimic, masina merge mult si bine. Ei puneau filtrul ala pe retur sa nu murdareasca rezervorul. Cu ce te ajuta asta cand tu esti ramas pe autostrada la 1000km de casa?
    2 points
  10. Nu ma intereseaza ce e dupa, ma intereseaza ca mizeria ce trece de filtrul original nu intre in pompa si sa compromita iar tot sistemul pompa-injectoare- rampa. Dupa pompa nu se poate pune nici un filtru , presiune prea mare. In cazul de fata ar fi inutil deoarece cp3 nu produce span. Deci in cazul in care mizeria mai trece de filtrul original, cel de 1 micron isi face datoria ptr 35-40.000 km Case closed.
    2 points
  11. In sfarsit după aproape 8 luni masina mea așteaptă transport de la fabrică.
    2 points
  12. Nu, ei angajeaza pe aia care le aduc bani, care fac componentele mai ieftine... Cost saving, etc.... Deci, pas la angajare. Ca idee e ok asa cum ai zis, ca funcționare
    1 point
  13. Da, dar teoretic nici asa nu e ok. Nu vb despre duze... Ci oglinzi. Vara, pe ploaie, întra în parcare subterana... Se aburesc instant și asa rămân. Atunci ai vrea sa poți sa le pornești.... Dar nu poți. Contrar mașinilor VAG, la BMW oglinzile se încălzesc încet, permanent.... Acolo sa vezi bucurie pe ploaie.... Când abia ai pornit mașina. Deci... Fiecare producător cu soluțiile lui...
    1 point
  14. Da. Du-l spre - 1.5
    1 point
  15. Cp3 vine dintr-o perioada cand lucrurile erau facute sa dureze. Drept dovada utilitarele si tirurile cu milioane de km parcursi. La zeci de pompe desfacute personal, inca nu am vazut nici o uzura anomala, suprafetele au inca pe ele tratamentul DLC. Trecut-au 18 ani si pompele inca merg O pompa cp3 o invarti la mana extrem de usor ..o cp4.2 trebuie sa pui parghie mare pe ea sa o invarti, deduc ca stresul pe componente e mult mai mic la cp3. Ca orice lucru mecanic..totul se poate strica, e clar. CP4.2 pica si pe bitdiurile recente ..cam trist progresul asta in materie de pompe.
    1 point
  16. Operatiunea 1: eliminarea saculetului cu silicati. A durat maxim 10 minute pt ca am scos si o parte din antigelul din vas
    1 point
  17. @iahimmihai E normal asa.
    1 point
  18. Ai încercat să-l reglezi și nu se modifica valoarea?
    1 point
  19. Dupa 5 luni fara masina,am trecut la un golf 6 gti tornado red foarte frumos. Desi este de 10 ani masina nu vad sa-si arate varsta pe strada in comparatie cu altele mai noi. De la masini de 120,135 de cai la 210 e o diferenta uriasa,nici nu ma asteptam sa fie chiar asa stock,nu se compara cu ce am condus pana acum. Dotarile nu sunt wow ,dar suntem destule pentru mine,cel putin momentan: versiunea la "navigatie" 510 faruri automate pilot automat dublu climatronic cornering(desi se aprinde doar seara cand si farurile sunt aprinse ) coming home oglinzi electrice si incalzite dar nu sunt si rabatabile electric oglinda retrovizoare este heliomata sistem presiune anvelope temperatura ulei(nu stiu sa folosesc asta) kit de pana(desi are loc de o roata) Modificari actuale si viitoare: Am vopsit toate elementele gti,oglinzile negru lucios inclusiv jantele pe 17(pe care o sa le tin pentru iarna,iar vara o sa iau unele pe 18) Azi imi vine comanda cu niste bucati de colant tot negru lucios si folii pentru stopuri si faruri foarte deschise+am comandat niste pleoape foarte mici pana la primavara cand voi cauta niste faruri interesante si stopuri Tot la primavara o sa-mi comand un roof spoiler negru lucios sau carbon . Las pozele sa vorbeasca
    1 point
  20. Ma bucur enorm ca este cum zici tu. Nu de alta dar nu suntem straini de masini avariate la transport , reparate de reprezentanta si vandute "ca noi".
    1 point
  21. pe centrala electrica, RLS subsistem.
    1 point
  22. Superba combinatia culoare - jante! Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  23. Da, asa sunt concepute din fabrica. Generatia asta de motoare merge "mai cald".
    1 point
  24. Salut. Nu am gasit topic separat, asa ca postez aici problema mea având legătură cu senzorii de parcare. Am achizitionat recent un Passat CC - 2011. Mașina este prevazuta cu buton Park Assist, însă nu pot activa funcția. Apăs butonul și nu se întâmplă nimic. De la unele persoane am înțeles că asistentul de parcare este însoțit întotdeauna de senzori de parcare laterali, alte persoane mi-au spus că nu. Mașina are doar senzori în partea din față și din spate, nu și pe lateral. Am bagat-o pe tester și nu a apărut nicio eroare în acest sens. Dacă mașina nu ar avea funcția de asistență la parcare, nu văd rostul butonului. Mă poate lămuri cineva? Mulțumesc.
    1 point
  25. @puricele , @Rave , mulțumesc! Cu senzorii s a lămurit, cât despre poze, atât mi a permis forumul..
    1 point
  26. Foarte frumos si la un pret imbatabil. S-o stapanesti linistit! @puricele Park Pilot inseamna doar senzorii, Park Assist este asistentul care parcheaza "singur" si acela vine si cu senzorii laterali
    1 point
  27. Eu cand am spus ca nu pot sa recomand la nimeni cu buna credinta sa isi cumpere motorizarea asta (CAVD) fara sa schimbe distributia si pistoanele cu cele de pe CTHD nu m-a luat nimeni in seama... Ma repet pentru a 10-a oara: Eu cand mi-am pus pistoanele forjate masina nu consuma exagerat de mult ulei relativ la ce povesti sunt aici si aveam compresie perfecta (facusem test cu cateva saptamani inainte) iar la demontare mecanicul mi-a spus ca segmentii nu mai aveau multe zile. Un set de pistoane KS e 1500 lei, originale ~1000E, idem forjate, manopera nu ar trebui sa treaca de 2000 lei. Nu vad de unde cifra de 3kE "minim". Daca exista damage colateral pui motor SH si schimbi pistoanele oricum.
    1 point
  28. BC color nu am vrut, vreau sa pastrez displayul si aspectul original, iar despre cei de la zada tech nu stiam. E simplu motivul pentru care am ales varianta asta: 77 de lei cheltuiti pana acum si placerea de a face ceva personal. Voi vedea doar presiunea facuta de turbina pentru ca fiind sh am nevoie sa o monitorizez, iar altceva deocamdata nu am nevoie sa stiu.
    1 point
  29. Manopera difera, cel putin in Bucuresti, daca vii cu produsele tale-asta daca ti se accepta resp produse. Indiferent de cat de repede / incet se misca mecanicul, pretul taxat va fi acelasi-fabrica normeaza resp lucrare de intretinere. Ora de manopera difera de la brand la brand, precum si la tipul de masina, in cazul aceluiasi brand. Nu va fi de ex acelasi cost ptr un polo, ca ptr un passat, cum nici nu va fi la fel ptr phaeton vs passat.-difera ptr clasa la care sunt incadrate vehiculele respective.
    1 point
  30. Pff, si eu care credeam ca ne zici ceva de modul ăla E... dar tu ne ții in suspans... Arată bine jurnalul, spor la adunat km! E ok revizia la 15k, nu vad rostul de mai des decat daca trece anul.
    1 point
  31. eu am aproximativ un an si vreo 23000km de la reconditinare si inca sunt ok ,facute la o firma din Buzau
    1 point
  32. Aspectul final după fixator ,2 zile de uscare și apoi hidratare....
    1 point
  33. Am inchis si luna August, cu aproape 5300km... Am dat o fuga pana in Croatia ( Novalja - Zrce ). Intr-o zi am fugit si la Split si Zadar. La retur ne-am oprit si la Plitvice. Au fost si multe drumuri nationale, unde limita de viteza si-a spus cuvantul, dar in rest s-a mers bine. Croatii merg BINE Doar pe partea de Croatia, 2445km, medie de 92kmh si 7,1% consum ( 3 adulti, porcbagaj plin, si AC la blana ). Se simte bine diferenta intre mers pe zi la 35grd si mers seara/noaptea la 25grd. Cel putin la retur, noaptea, de la Budapesta la Oradea, 312km, medie de 110kmh si 6,9% consum. Partea de suport pt cotul mainii stangi, devine tot mai enervanta. E foarte nasoala pozitia, nu mi-am gasit nicicum o pozitie comfortabila, decat daca las mainile foarte jos, dar parca simt ca nu am un control foarte bun al covrigului. Mi-a placut ca in astia 2500km nici n-am "simtit" vreo regenerare ( nu ca nu si-ar fi facut ) dar ce inseamna ritm sustinut si multe autostrazi... habar n-ai ca ai un filtru de particule pe masina. Avand in vedere ca s-au adunat multi km destul de repede, si facuti in regim extraurban, ma gandesc daca sa mai las revizia pana la 15k ( in loc de 10k, la cat as face-o in mod uzual ) ?? In rest masina s-a comportat impecabil, mentine lejer un ritm mai sustinut, totul in parametrii si in grafic. Dupa mai bine de 10k km, uleiul e acolo unde trebuie, la max.
    1 point
  34. Eu de cativa ani m-am imprietenit cu Mobil 1 de care sunt foarte multumit. Dar eu am mers pe M1 ESP 0W30. Momentan am mai bine de 10.000km, cu un BiTDI resoftat si rulat in conditii peste medie, doar luna asta am facut mai bine de 5000km, si nu a consumat nimic ( cel putin nu sesizabil, pe joja uleiul fiind acolo unde trebuie, adica la max ) Mobil 1 "Formula" sunt modele mai vechi, cu alta compozitie.
    1 point
  35. N-ai înțeles nimic, am zis ca pot pleca pe 20% fara frana de mana tocmai pentru ca stiu sa folosesc ambreajul si era vorba de un Logan nu de Golf care imi face probleme si pe plat dar nu mereu. Și ca sa intelegi si mai bine ca e o problema, la fel face si cand o conduce si alta persoana cu experienta. Dupa ce am condus fara probleme peste 30 autovehicule cred ca stiu sa folosesc un ambreiaj. Pe viitor abtine-te sa comentezi aiurea.
    1 point
  36. In primul rand sa o stapanesti sanatos! Grija la turbina ca obisnuiau sa mai pice loturile din 2013-2014. Legat de mentenanta - in functie de buget si stilul de condus: - schimb ulei + filtru motor la 8-12-15.000km - ulei haldex as recomanda la *maxim* 2 ani (chiar anual daca se poate) si mare atentie si la filtru (nu se schimba dar poate fi curatat - se da pompa jos si in 10 minute e inapoi pe masina) - ulei + filtru DSG (numai pe original) la 40-50.000km. N-as astepta 60.000 - al meu era pamant dupa 40.000km. - bujii (originale, nu risca cu aftermarket, pot fi sensibile) la 20-30.000km. @vdragos MTM e la fel de "acceptat" ca Racechip sau orice alt producator de cutiute minune mai mult sau mai putin invizibile la garantie. Ce poate strica la DSG ? Pai, crezi ca e ok sa maresti cuplul fara sa maresti si presiunea pe ambreiaje ? Pe termen lung zic. E o intrebare retorica, nu e locul unde sa pornim o discutie in acest sens Stiu ca sunt la moda powerbox-urile dar nu vor putea inlocui un soft (bun, nu de la colt de strada) niciodata. Am avut si si - nu pot fi comparate. DSG-ul resoftat rezista eroic pana la valori apropiate de dublul celor din fabrica (600CP/800Nm). "Safe" ar fi undeva pe la 530-550CP si 650Nm.
    1 point
  37. Pai as vrea sa renunt din doua motive: ma tem sa nu afectez cutia DSG, plus ca saltul de putere de la GTi-ul 5 cu stage 1 la R-ul stock este suficient... vreau sa ma plictisesc cat mai tarziu de el si sa il tin cat mai aproape de stock
    1 point
  38. Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?
    1 point
  39. Treaba cu cheile keyless go este un pic mai speciala. Multa vreme emiteau mai tare dar erau usor de prins semnalul lor cu aparatura speciala de catre hoti, dupa care puteau reproduce orice, chiar sa plece lejer cu masina. Din ce am citit dupa un timp unele marci efectiv au inceput sa micsoreze puterea de emitere al cheilor keyless, in acest caz chiar daca tu actionezi manual o deschidere/inchidere usi tot pe acel semnal mai slab trece ordinul respectiv. Si da, cheile keyless go emit in continuu, de aici si problemele cu multe masini sparte sau furate... Cele clasice emit doar cat timp este apasat butonul deci pot fi si puternice ca si emitere semnal fiindca dureza o secunda-doua, aproape imposibil de masurate daca nu stau panda chiar aproape de masina ta... In cazul meu am chei simple tip briceag... Sincer nu cred ca ar fi o problema reala. Mai mult una de siguranta.
    1 point
  40. Am facut o mica cercetare personala, pe care as vrea sa o impartasesc cu voi. In septembrie trebuie sa schimb uleiul la masina din semnatura. Ultimele 2 revizii le-am facut la PBN, unde au bagat ulei Castrol Edge LL si acum vreau sa ma duc la AVIA cu uleiul luat de mine (PBN nu accepta). Asadar m-am apucat sa ma informez putin despre uleiurile de pe piata. Pentru fiecare ulei cu norma VW 504/507, am descarcat fisa tehnica si am trecut datele in tabelul de mai sus. Acolo unde este semnul (-) nu exista date in fisa. Pentru fiecare caracteristica in parte , am trecut valoarea din fisa, si un punctaj acordat de catre mine. De exemplu, Sulphated ash, la un ulei este bine sa aiba o valoare cat mai mica. Dintre cele 6 uleiuri analizate, Motul Specific are valoarea cea mai mica, deci primeste 4 puncte, Ravenol are urmatoarea valoare, deci primeste 3p, iar restul uleiurilor au a 3-a ce mai mica valoare si primesc 2 puncte. In coloana Description am mentionat ce se urmareste (valoare mai mai mare, sau mai mica) La Base Oil am scris ce fel de ulei de baza este folosit (PAO , HC sau PAO + HC) Scorul final este dat de media aritmetica a punctajelor individuale. A reiesit urmatorul clasament: 1. Ravenol VMP USVO 5W30 2. Motul X-Clean 8100 5W40 - demnetionat aici, ca in ciuda cifrei 40, se pare ca acest ulei are vascozitate cinematica mai buna decat ravenolul 5w30 3. Mobil 1 ESP 5W30 4. Motul Specific 504/507 5W30 si LiquiMoly TopTec 4200 5W30 5. Castrol EDGE LL 5W30 - se poate remarca faptul ca acest ulei este intr-adevar LongLife, deoarece Total Base Number (TBN) este mult mai mare fata de celelalte uleiuri analizate As mai adauga ca este destul de clar de ce consumul de combustibil nu va scadea cu uleiul Ravenol (asa cum am vazut in niste posturi anterioare): are indicele HTHS destul de ridicat, ceea ce inseamna ca va proteja mai bine motorul decat ar face-o un ulei cu un HTHS mai mic, dar va sacrifica economia de combustibil. Referitor la consumul de ulei: sa nu uitam ca motoarele TSI sunt motoare cu injectie directa (baga benzina direct in cilindru, in fata supapelor de admisie, spre deosebire de motoarele cu port injection, care baga benzina prin spatele supapelor de admisie, curatandu-le). Va intrebati ce treba are consumul de ulei cu injectia directa. Uleiul , la temperaturi inalte se volatilizeaza (indicele NOACK) si ajunge sa se amestece cu gazele de carter si apoi este impins inapoi in admisie prin PCV. Motoarele cu injectie directa ca si TSI-urile noastre vor aduna din acest motiv niste depuneri foarte urate pe supape, care in timp nu-si vor mai face treba cum trebuie si se va ajunge la miss-fire in cilindrii. Deci o parte din uleiul care dispare intre 2 schimburi este volatilizat si apoi reintrodus prin admisie , unde se depune pe supape, condenseaza in galeria de admisie, si eventual este ars in cilindrii. De aceea este recomandata folosirea unui ulei cu o valoare NOACK cat mai mica. Concluzia mea personala este ca nu exista uleiul perfect dar pot exista uleiuri echilibrate. Sper sa va fie de folos aceste informatii si va astept cu drag sa veniti cu orice corectie sau sa adaugati mai multe info daca aveti.
    1 point
  41. șurub injectoare: WHT003187 oring intermediar injector: WHT000884 oring cupru capăt injector: 03L130519 clemă furtun retur: 03L130447 oring cauciuc mufă retur: WHT005301 3.3x1.4 pentru furtun retur 03L130235P verde
    1 point
  42. Variante de bagat in seama ar mai fi pe Opel... Astra sau Insignia 1.4l, 1.8l, 2l chiar mai noi spre 2016 ...vin si cu gpl din fabrica... Turbo sau MPI chior...E5 si E6 unele...
    1 point
  43. @dolmarfan ți-am spus că dacă faci diagnoză zi de zi vei avea mereu alte valori. Dacă nu ai bătaie de injector, dacă nu tremură, merge în trei, pornește greu, stai potolit și pregătește-te de sărbători. Dacă e să cadă elementul piezzo, ăla nu te anunță.
    1 point
  44. Eu am 340 k km si am doar unul schimbat pana acum?
    1 point
  45. Eu ma mir ca tu nu stii absolut nimic despre motorizarea pe care o conduci. Segmentii de la pistoane sunt ingusti, se umplu cu depuneri, nu mai etanseaza, se rup, si pierzi toata compresia intr-un final. Masina trebuia sa iti consume ceva ulei pana sa ajungi aici. Ai ignorat total aceasta problema? Apoi, ca solutii daca nu mai ai compresie sunt urmatoarele 2 mari si late: - motor SH dar testat cu garantie 6 luni- - desfacut motorul tau, unde se depisteaza problemele (care pot fi cam asa: segmenti si piston rupt, cilindru piston bloc motor ovalizat sau zgariat de la pistonul defect, supape indoite de la proasta functionare, depuneri pe ele etc. Reparatia inseamna o revizie capitala cu pistoane gen3 noi (toate 4) bloc motor alezat inclusiv la cilindri, segmenti noi, inlocuit supape daca este cazul (Se verifica cu ceas comparator daca sunt indoite). Daca ai supape indoite, o sa pierzi compresie. Aici ai nevoie de un mecanic priceput, care sa stie ce sa faca, cum sa verifice tot, sa inlocuiasca piesele necesare, si cel mai important sa foloseasca cheia dinamometrica. Nu stiu daca trebuie sa inlocuiesti si distributia, daca desfaci motorul. In orice caz, 2000-3000euro minim pt reparatia cu desfacut motorul, cu riscul sa dai de un Dorel care sa-l faca prost. Masina mai valoareaza 4500-5500E, merita?
    0 points
  46. Am dus-o direct la VW dacă tot m-a lăsat baltă lângă München. Mi-au verificat-o cap coadă și mi-au spus că 3 cilindrii sunt foarte murdari, nu mai funcționează corect și nu sunt siguri dacă pereții sunt avariați. Mi-au spus că mi-o pot repara abia peste 3 săptămâni pentru aprox 8000€ ? merg acum spre un privat să văd ce zice ...
    0 points
  47. E normal. E noua. Cand nu intra nu o forta, ca o cârâi de pomana. Daca nu intra, bagata a 2-a,apoi R intra f usor. După vreo 7000km isi da drumul. E normal. E noua. Cand nu intra nu o forta, ca o cârâi de pomana. Daca nu intra, bagata a 2-a,apoi R intra f usor. După vreo 7000km isi da drumul.
    -1 points
  48. Filtru habitaclu = filtru polen care e 40 ron la passat ul meu?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!