Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.09.2019 în toate secţiunile

  1. Ceas digital boost - montaj si adaptare in niste ceasuri de proba, apoi la mine pe masina. Loc neobisnuit, pentru discretie maxima. La inceput arata asa
    4 points
  2. @Muale HA ! don't push it ! ca poate facem camere 360 grade Tesla Style In alta ordine de idei am curatat si trapa , aplicand tutorialul de mai jos : Daca tot urmeaza un numar mare de KM am zis ca nu strica si o verificare a geometriei : Incheiata cu foarte mici ajustari pe fata , dar nu alarmante . Volanul sta 100% drept si masina merge 100% drept asa mergea si inainte dar stiti cum e , mai bine sa previi decat sa combati. Si in ultima parte am activat inca un MOD important al masinii...... Concediu MODE ON ! Asa ca am montat portbagajul Thule ( Motion 800 ) actualul Motion XL astfel am marit capacitatea de transport cu 460 Litri Aproape 5 ani de la achizitie si inca se tine bine , am reusit sa il menajez doar cu zgarieturi minore Lubrifiat balamale , deschis si curatat incuietori si suporti de prindere , aplicat vaseina de protectie pe margini pentru izolare cat mai buna iar la sfarsit o ceara solida de la Turtle , pentru ca .....de ce nu ?
    4 points
  3. Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.
    3 points
  4. Am inchis si luna August, cu aproape 5300km... Am dat o fuga pana in Croatia ( Novalja - Zrce ). Intr-o zi am fugit si la Split si Zadar. La retur ne-am oprit si la Plitvice. Au fost si multe drumuri nationale, unde limita de viteza si-a spus cuvantul, dar in rest s-a mers bine. Croatii merg BINE Doar pe partea de Croatia, 2445km, medie de 92kmh si 7,1% consum ( 3 adulti, porcbagaj plin, si AC la blana ). Se simte bine diferenta intre mers pe zi la 35grd si mers seara/noaptea la 25grd. Cel putin la retur, noaptea, de la Budapesta la Oradea, 312km, medie de 110kmh si 6,9% consum. Partea de suport pt cotul mainii stangi, devine tot mai enervanta. E foarte nasoala pozitia, nu mi-am gasit nicicum o pozitie comfortabila, decat daca las mainile foarte jos, dar parca simt ca nu am un control foarte bun al covrigului. Mi-a placut ca in astia 2500km nici n-am "simtit" vreo regenerare ( nu ca nu si-ar fi facut ) dar ce inseamna ritm sustinut si multe autostrazi... habar n-ai ca ai un filtru de particule pe masina. Avand in vedere ca s-au adunat multi km destul de repede, si facuti in regim extraurban, ma gandesc daca sa mai las revizia pana la 15k ( in loc de 10k, la cat as face-o in mod uzual ) ?? In rest masina s-a comportat impecabil, mentine lejer un ritm mai sustinut, totul in parametrii si in grafic. Dupa mai bine de 10k km, uleiul e acolo unde trebuie, la max.
    2 points
  5. Tare si excursia si suportul, dar ai grija, baza de silicon a suportului daca sta mult in caldura isi schimba proprietatile si pateaza sau ataca plasticul de pe bord (multi au patit-o cu tot felul de solutii asemanatoare).
    2 points
  6. Gata! Am facut-o si p-asta . Acum aratam si sunam "the part". Evacuare catback Golf 7R + open valve + resonator delete . Din pacate, inca nu am gasit o varianta prin care sa facem functionale si valvele, dar am decis sa le pastrez "just in case" pentru cand se va gasi o solutie...
    2 points
  7. Nu ma intereseaza ce e dupa, ma intereseaza ca mizeria ce trece de filtrul original nu intre in pompa si sa compromita iar tot sistemul pompa-injectoare- rampa. Dupa pompa nu se poate pune nici un filtru , presiune prea mare. In cazul de fata ar fi inutil deoarece cp3 nu produce span. Deci in cazul in care mizeria mai trece de filtrul original, cel de 1 micron isi face datoria ptr 35-40.000 km Case closed.
    1 point
  8. Salut Bogdan, Sa vad daca mi le citeste cu Torque Pro (long trim fuel nu mi-l citea de ex.). Pana acum codul de eroare nu a mai reaparut dupa > 500 km
    1 point
  9. Daca apare totusi span pe undeva, ar fi bine sa fie filtru si dupa, nu doar inainte, pt protejarea circuitului de injectie
    1 point
  10. No, sa facem o petiție către VW.... ?. Ai dreptate... Dar din păcate, asa funcționează, încă de la platformele anterioare
    1 point
  11. Am dus-o direct la VW dacă tot m-a lăsat baltă lângă München. Mi-au verificat-o cap coadă și mi-au spus că 3 cilindrii sunt foarte murdari, nu mai funcționează corect și nu sunt siguri dacă pereții sunt avariați. Mi-au spus că mi-o pot repara abia peste 3 săptămâni pentru aprox 8000€ ? merg acum spre un privat să văd ce zice ...
    1 point
  12. Masina s-a vandut ( posesor din BV ). Vom vedea daca proprietarul va continua topicul.
    1 point
  13. Pe 09 centr.electr., in long coding, debifezi resp optiune.
    1 point
  14. Când regenerează activ apare și simbolul din imagine precum și un sunet deosebit. Referitor la câți km a făcut regenerarea activă, poți vedea în fișierul log din apk. Îți recomand să îl citești pe laptop deoarece are extrem de multe pagini, în funcție de cât ai folosit aplicația.
    1 point
  15. 1.6 tdi, 90 cai, CAYB, la 140 nu face regenerare pasiva pe autostrada. Mai trebuie ori sa adaug km la viteza, ori sa fie urcari lungi ca sa se intample.
    1 point
  16. Am testat si eu regenerarea pasiva in seara asta pe autostrada, scade si soot mass measured, deci, teoretic, daca mergi doar in regim de autostrada(~140) e posibil sa nu-ti porneasca niciodata regenerarea activa(repet, doar teoretic, deoarece nu poti merge doar pe autostrada cu masina). Asta daca nu cumva exista si vreun timer setat pentru un interval maxim de timp intre regenerari, sau o alta conditie in afara de limita maxima pentru soot).
    1 point
  17. ceara solida ajuta la vanta. Scade cx cutiei?
    1 point
  18. @detinator am doua bidoane in bucatarie, si cu o lingurita am gustat din fiecare. Sunt la fel. Cauta fisele tehnice la ele, si nu mai pune intrebari stupide.
    1 point
  19. Almost done, m-a transpirat putin astazi dar e fain de tot interiorul, trebuie sa ma obisnuiesc cu atata negru.
    1 point
  20. Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?
    1 point
  21. Pai ..pentru ca sunt uleiuri foarte bune cu care lumea in general este foarte multumita ? Eu am 3 schimburi la activ, folosesc doar Mobil 1 ESP , schimbat la aprox 10.000 Km.
    1 point
  22. vezi daca la load management apare ACTIVE - daca da, de la incarcare/baterie este.
    1 point
  23. Am pus discuri si placute ate (nu eco) si nu am nici o problema, sunt luate tot de la autokarma. Poate ai o problema la masina... sau nu s-au montat conform discurile, sunt prea multe variabile. Eu sunt patit cu etrierii spate care ramaneau blocati si in felul asta imi distrugeau si placutele si discurile. Ca o solutie buna pt verificare, la un centru itp unde verifica franele, mergi si plateste un teste de frane (30 ron) si vezi daca ai franari egale pe fiecare axa si daca functioneaza corect etrierii, eu de acolo as incepe. Urmatoarea etapa ar fi sa masori planeitatea butucilor la rulmenti, daca nu sunt aia ovalizati.
    1 point
  24. Mai stergem praful, in viteza Revizie ulei + filtre, totul oem ca de obicei ✔️ Soft motor + cutie ✔️ done ? Masuratori dragy 0-100 5,0s (cu 2 oameni in masina, prostii grele prin portbagaj, roata rezerva etc... Probabil merge 4,9s cu o sg persoana si portbagaj golit). Comparand cu alte masini cu aceleasi cifre, acelasi motor si greutate se aproximeaza undeva la 380cp cu 750nm ~. Nu voi sti decat peste ceva timp cifre concrete, cand se vor rezolva mici probleme cu dyno-ul de la tunerul respectiv. Masina se comporta exemplar pana acum si abia astept un drum mai lung . ???✈️✈️✈️ O poveste amuzanta: eram la o benzinarie, alimentasem si stateam la coada sa achit. La o pompa langa mine ajunsese un Arteon rosu, R line.. delicios. Prin zona erau si 2 tipi care discutau despre masina, se uitau spre ea (nu stiam daca la a mea sau la arteon)... Au iesit ei din benzinarie si s au uitat la a mea efectiv ignorand 100% Arteon-ul ???, literally s-au tot uitat dupa ea mergand in continuare. Stiam si stiu in continuare ca am ales masina care trebuie ?.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!