Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.09.2019 în toate secţiunile

  1. Mai stergem praful, in viteza Revizie ulei + filtre, totul oem ca de obicei ✔️ Soft motor + cutie ✔️ done ? Masuratori dragy 0-100 5,0s (cu 2 oameni in masina, prostii grele prin portbagaj, roata rezerva etc... Probabil merge 4,9s cu o sg persoana si portbagaj golit). Comparand cu alte masini cu aceleasi cifre, acelasi motor si greutate se aproximeaza undeva la 380cp cu 750nm ~. Nu voi sti decat peste ceva timp cifre concrete, cand se vor rezolva mici probleme cu dyno-ul de la tunerul respectiv. Masina se comporta exemplar pana acum si abia astept un drum mai lung . ???✈️✈️✈️ O poveste amuzanta: eram la o benzinarie, alimentasem si stateam la coada sa achit. La o pompa langa mine ajunsese un Arteon rosu, R line.. delicios. Prin zona erau si 2 tipi care discutau despre masina, se uitau spre ea (nu stiam daca la a mea sau la arteon)... Au iesit ei din benzinarie si s au uitat la a mea efectiv ignorand 100% Arteon-ul ???, literally s-au tot uitat dupa ea mergand in continuare. Stiam si stiu in continuare ca am ales masina care trebuie ?.
    4 points
  2. In primul rand sa o stapanesti sanatos! Grija la turbina ca obisnuiau sa mai pice loturile din 2013-2014. Legat de mentenanta - in functie de buget si stilul de condus: - schimb ulei + filtru motor la 8-12-15.000km - ulei haldex as recomanda la *maxim* 2 ani (chiar anual daca se poate) si mare atentie si la filtru (nu se schimba dar poate fi curatat - se da pompa jos si in 10 minute e inapoi pe masina) - ulei + filtru DSG (numai pe original) la 40-50.000km. N-as astepta 60.000 - al meu era pamant dupa 40.000km. - bujii (originale, nu risca cu aftermarket, pot fi sensibile) la 20-30.000km. @vdragos MTM e la fel de "acceptat" ca Racechip sau orice alt producator de cutiute minune mai mult sau mai putin invizibile la garantie. Ce poate strica la DSG ? Pai, crezi ca e ok sa maresti cuplul fara sa maresti si presiunea pe ambreiaje ? Pe termen lung zic. E o intrebare retorica, nu e locul unde sa pornim o discutie in acest sens Stiu ca sunt la moda powerbox-urile dar nu vor putea inlocui un soft (bun, nu de la colt de strada) niciodata. Am avut si si - nu pot fi comparate. DSG-ul resoftat rezista eroic pana la valori apropiate de dublul celor din fabrica (600CP/800Nm). "Safe" ar fi undeva pe la 530-550CP si 650Nm.
    4 points
  3. Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.
    3 points
  4. @detinator am doua bidoane in bucatarie, si cu o lingurita am gustat din fiecare. Sunt la fel. Cauta fisele tehnice la ele, si nu mai pune intrebari stupide.
    3 points
  5. Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?
    3 points
  6. Am vazut acum. Inteleg ca e un spare parts 4E0 121 176.
    1 point
  7. @Muale HA ! don't push it ! ca poate facem camere 360 grade Tesla Style In alta ordine de idei am curatat si trapa , aplicand tutorialul de mai jos : Daca tot urmeaza un numar mare de KM am zis ca nu strica si o verificare a geometriei : Incheiata cu foarte mici ajustari pe fata , dar nu alarmante . Volanul sta 100% drept si masina merge 100% drept asa mergea si inainte dar stiti cum e , mai bine sa previi decat sa combati. Si in ultima parte am activat inca un MOD important al masinii...... Concediu MODE ON ! Asa ca am montat portbagajul Thule ( Motion 800 ) actualul Motion XL astfel am marit capacitatea de transport cu 460 Litri Aproape 5 ani de la achizitie si inca se tine bine , am reusit sa il menajez doar cu zgarieturi minore Lubrifiat balamale , deschis si curatat incuietori si suporti de prindere , aplicat vaseina de protectie pe margini pentru izolare cat mai buna iar la sfarsit o ceara solida de la Turtle , pentru ca .....de ce nu ?
    1 point
  8. Așa cum sunt datele de mai sus, ar fi trebuit să înceapă regenerarea pasivă. Chiar zilele trecute am observat la mine acest fapt. Diferență era că filtrul era la mai mult de 70% când a început. Din păcate nu a durat mult deoarece era drum drept și atingeam repede viteza legală. Este un nonsens totuși regenerarea pasivă, pentru că temperatura ridicată înaintea filtrului o atingi prin ardere multă de combustibil ce duce defapt la încărcarea mai repede a filtrului.
    1 point
  9. Hey! Sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine. ? In ceea ce priveste "cutiuta magica", da-o jos si arunc-o, cat mai departe de tine si de masina ta cu putinta. La noi la service (aici vorbesc doar pe partea de Audi, nu de VW, dar fac pariu ca se aplica si la ei), aceste "cutiute" nu sunt acceptate sub nicio forma, mai ales cand se invoca garantia - poate sa fie ea ABT, MTM, Racechip/Racebox etc. si atestata de n documente. Este daunatoare pentru DSG, dar si pentru motor, care nu mai functioneaza in parametri normali. Stiu, e fun, dar nu e cea mai buna si safe varianta pentru un plus de putere. Am cativa clienti care ar putea sa iti povesteasca experienta lor, usor horror, de altfel. Get rid of it and enjoy the ride! ?
    1 point
  10. La mine nu a trecut niciodata de 104 grade, regim sportiv sau viteza ridicata pe autostrada germana. Ulei 0w20 din fabrica. Un ulei full sintetic este intradevar rezistent (130-140 de grade C stiam si eu) , insa daca iti tunezi masina si mergi ca nenea din clip ar trebui sa schimbi destul de des uleiul, mult mai des decat o recomanda manualul
    1 point
  11. Gen3 are gazele de esapement distribuite mai destept, a.i iti incalzeste antigelul mult mai rapid, nu ai observat ca ajungi la temperatura de lucru mult mai rapid? o sa vezi iarna ce diferenta mare e. Temperatura este absolut normala, citeste manualul, pana la 130 C esti safe. Uite, for fun, temperatura uleiului o ai sus, bineinteles, are modificari pe masina, si da, nu o sa ajungi la un asemenea regim de lucru.
    1 point
  12. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  13. Pentru Stage 1 si box-ul asta, nu. Daca vrei mai mult de atat, si o sa vrei, vorbeste cu @C Z R O sa-ti explice el ce si cum.
    1 point
  14. Pai ..pentru ca sunt uleiuri foarte bune cu care lumea in general este foarte multumita ? Eu am 3 schimburi la activ, folosesc doar Mobil 1 ESP , schimbat la aprox 10.000 Km.
    1 point
  15. Gata! Am facut-o si p-asta . Acum aratam si sunam "the part". Evacuare catback Golf 7R + open valve + resonator delete . Din pacate, inca nu am gasit o varianta prin care sa facem functionale si valvele, dar am decis sa le pastrez "just in case" pentru cand se va gasi o solutie...
    1 point
  16. bidoanele, ca aspect, sint (sau erau) identice si cu cele de la Quantum, deci nu cred ca ne putem baza pe forma bidoanelor
    1 point
  17. multumesc colegului @Blazer pentru ideea cu tavita ?
    1 point
  18. Eu am lucrat vrea trei ani prin 2000 pe un diesel 1.6 si cutie cu 4 trepte,si tin sa spun ca stiu in mare ce poate masina am batut tara cu ea marea parte din km facuti prin Bucuresti,o masina deloc complicata,practica si foarte utila ca volum, am invatat si mecanica tot pe ea de la cutie data jos schimbat ambreiaj pana la reparatie capitala a motorului,am mers cu ea un an cu chiulasa sparta,per ansamblu m-am indragostit de ea,si acum ca m-am mutat la curte vreau sa restaurez una si sa o pastrez pt excursii.Sper sa duc proiectul la capat,ca nu e nici ieftin,ce vreau sa fac.Din pacate modele ca westfalia sau syncro sunt prea scumpe pentru bugetul meu.Iar ca taxe am primit raspunsul si nu este mai departe de un logan cea ce o face usor de intretinut.
    1 point
  19. Mai usor cu nivelul de calitate ca sunt satul de nivelul de calitate al marelui grup VW . Si la masini electrice iar sunt in urma fata de concurenta ! Exact ca la motoare au trecut ultimii la diesel common rail si sa vazut calitatea . Am venit si eu ca prostul la pomul laudat !
    -1 points
  20. Ai dorit sa încerci un produs nou. Data următoare vei încerca alt ulei, nu? Total Ineo ll folosit de tine acum este mai ieftin cu circa 8-10 euro fata de uleiul original. Probabil ca și calitativ ii este inferior. De regula, prețul reflecta calitatea unui produs în raport cu concurenta.
    -1 points
  21. @bogdan_16v multumim de info, si eu am tot 0.11 incarcare la 173.000 aprox, acelasi motor, CFGB intrebare: de unde ai informatia ca 9821 e ultima versiune pre-dieselgate? eu stiam ca toate cele cu 9 in fata sint cu dieselgate
    -1 points
  22. Închei cu lămuririle. Îmi pare rau sa o spun dar am ajuns la concluzia ca nu merita sa îmi bat capul. Sint f mulți factori care duc la regenerări dese sau mai rare. Dar Numa din citit pe ici pe colo nu ai sa înțelegi niciodată.Eu îți spun din practica , ce vad pe anumite mașini care le cunosc, modul cum sint conduse, pe unde umbla, întreținerea. Nu raportez ce spun sau nu țin cont de mașinile exploatate incorect, uzate sau care fac parcurs doar oraș. eu am scris mai sus, cu ceva pagini in urma ca, softul dieselgate e ok pt cei din vest care merg mult pe autostrada, la noi sint scurte, cu accelerați repetate și demaraje nu reusesti mare lucru. Cu dieselgate nu Reușești sa urci temperatura in dpf sa intervină reg pasiva, decât la viteze destul de mari, peste 140km/h. Nu sint diferențe majore între dieselgate și soft original ? nu ma mai apuc se enumăr aici ce diferențe sint, pe care le simte motorul și la urma urmei buzunarul nostru. ma faci sa rad. Mai aprofundează și aici ma refer la TDI cr din 2008 pana in 2012 sau 2011 pe sfârșit. Din 2012 pe sfârșit și început 2013, softurile orig sint f apropiate de ce face un dieselgate. duminica plăcută.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!