Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.08.2019 în toate secţiunile

  1. Salutare! De ieri am trecut de la fostul Mk5 GTI pe care l-am ingrijit si mi-a fost aproape din 2012. Am facut trecerea la Mk7 R din mai multe motive...initial visam la un GTI Performance Pack nou dar m-am temut de ca nu ma va impresiona destul si ca mereu voi visa la un .:R . Asadar dupa ceva cautari am ramas la masina pe care o prezint aici. Este vorba de un Golf 7 R din 2014, cu destul de multe dotari. Dupa ce am primit multe sfaturi utile aici pe forum am hotarat sa iau DSG, cu care ma impac din ce in ce mai bine. Apoi am vrut sa aiba ACC si DCC. Culoarea cred ca este cea mai nefavorabila unui Golf 7 si anume negru...macar bine ca are perla in el. Din pacate nu are trapa si din pacate are tapiserie de piele . Masina are 55.000km, full istoric, toate lucrarile au fost facute la dealer VW si a fost cumparata de la un dealer din Germania. Postez si cateva imagini. Pe cat de bine ma pricep la Golf 5 GTI ( pot sa imi dau doctoratul in el ), pe atat sunt de nestiutor la Mk7. Inca ma gadesc unde sa postez intrebarile de teama de a nu incalca regulamentele forumului. Sper ca aici sa reusesc cu ajutorul vostru sa ii fac o mentenanta cat mai corecta si sa il am intr-o stare cat mai apropiata de idealul meu de maniac si vreau ca acest topic sa devina unul care sa ii ajute pe posesorii de 7R in a gasi raspunsul la multe intrebari de care ma lovesc si eu si ma voi lovi in continuare.
    13 points
  2. Sa o stapanesti sanatos. In mod normal, scoti powerboxul si gata. Cand te obisnuiesti cu puterea stoc, vinzi powerboxul si faci un soft corect ?
    3 points
  3. Pentru Stage 1 si box-ul asta, nu. Daca vrei mai mult de atat, si o sa vrei, vorbeste cu @C Z R O sa-ti explice el ce si cum.
    2 points
  4. Almost done, m-a transpirat putin astazi dar e fain de tot interiorul, trebuie sa ma obisnuiesc cu atata negru.
    2 points
  5. Pai ..pentru ca sunt uleiuri foarte bune cu care lumea in general este foarte multumita ? Eu am 3 schimburi la activ, folosesc doar Mobil 1 ESP , schimbat la aprox 10.000 Km.
    2 points
  6. @detinator am doua bidoane in bucatarie, si cu o lingurita am gustat din fiecare. Sunt la fel. Cauta fisele tehnice la ele, si nu mai pune intrebari stupide.
    1 point
  7. 1 point
  8. Bravo, bravo si iar bravo! Atat!
    1 point
  9. Salutare. Acelasi cod motor il am si eu, dar pe un Golf 6 GTD (nu e 4x4). Am avut update-ul de soft dieselgate facut in Germania (9979), iar ulterior am facut downgrade la ultima versiune pre-dieselgate (9821). Dupa downgrade intervalul regenerarilor a ramas la fel (aprox 300-350km) si incep sa cred (vazand ca tu ai un soft chiar mai vechi decat al meu) ca asta e intervalul la care se regenereaza acest motor (poate ca fiind mai puternic decat cele de 1.6 si implicit arde mai multa motorina - cele de 1.6 am vazut ca se regenereaza si la 700-1000km cu soft pre-dieselgate). In poza atasata a pornit regenerarea la 75% incarcare (17g soot mass calculated), ceea ce nu am observat sa se intample cu soft-ul dieselgate (9979), acesta pornind regenerarea la aprox 23-24g soot mass calc. Teoretic, daca nu ar fi pornit la 75%, pana la 100% as mai fi putut parcurge aprox. 150km, deci regenerarea s-ar fi facut la ~500km. Poate mai sunt colegi cu CFGB, care ne pot spune care este comportamentul in cazul regenerarilor la masinile lor. Downgrade am facut relativ recent si nu am foarte multe regenerari de atunci, dar cred ca regenerarile astea la 75% pornesc la drumuri lungi - am observat 2 pana acum, iar in alt caz, cand am facut drumuri mai scurte regenerarea a pornit mai tarziu, la 95%. Si eu merg constant cand se face regenerarea, deoarece am observat ca atunci temp filtrului sta in jur de 600grade, iar post-injectiile sunt mai mari. Am 0.11 oil ash la 174XXX km.
    1 point
  10. Și eu folosesc gama asta,se găsesc la Norauto și sunt ft ieftine,undeva la 6lei
    1 point
  11. Pe mine m-ar deranja sa nu bata de la distanta, am deschis masina de la balcon de la etajul 3 de mai multe ori cand cineva din familie sau din prieteni a vrut sa ia sau sa lase ceva la masina fara sa fie nevoie sa cobor sau sa le dau cheia.
    1 point
  12. nu, cu motorul cald, la relanti vezi cat e STFT-ul (sa zicem ca e +21) , apoi cand accelerezi daca valoarea lui scade spre 0 , asta indica pierderi de vaccum cauzate de furtune sparte in admisie sau garnituri care nu etaseaza. Am gresit eu mai sus e vorba de short term fuel trim (STFT), asta o sa scada de la valoare mare spre 0, oricum le monitorizezi pe ambele. incearca sa stergi eroarea si vezi ce si cum mai apare, uneori si o benzina proasta poate genera erori de genul.
    1 point
  13. Gata! Am facut-o si p-asta . Acum aratam si sunam "the part". Evacuare catback Golf 7R + open valve + resonator delete . Din pacate, inca nu am gasit o varianta prin care sa facem functionale si valvele, dar am decis sa le pastrez "just in case" pentru cand se va gasi o solutie...
    1 point
  14. Buna ziua tuturor. Revin asupra topicului meu. Am avut probleme cu chiulasa masinii prezentate anterior care nu s-au mai putut remedia. Prin urmare vehicolul s-a schimbat. Planul meu ramane acelasi doar ca dat fiind faptul ca masina achizitionata este model diferit (B7), are optiuni diferite, asa ca lista a suferit putine modificari dupa cum urmeaza: Obiectiv: RS4 cabrio replica Masina asadar Audi A4 B7 8H 2006 - 1.8T manual FWD dotari stock: - ESP & ABS - climatronic - geamuri electrice - oglinzi electrice neincalzite - scaune fata neincalzite - computer de bord - inchidere centralizata - Audi Concert - volan S-line - trim-uri interioare culoare argintiu - jante S-line R18 - parbriz incalzit plan tuning vizual: - bara fata RS4 B7 - grila fata RS4 B7 black - faruri B7 bixenon cu day-line - bara spate RS4 - evacuare RS4 - oglinzi exterioare RS4 (aluminiu mat) - jante RS4 - ceasuri bord RS4 - volan RS4 - plafoniera RS4 - RNS-E - implementare buton start engine - deschizatoare portiere interioare RS4 - pedale RS4 - covorase RS4 - interior culoare crem - scaune fata electrice + incalzite plan tuning tehnic: stage 3 Deoarece masina este provenienta UK planul include conversie pozitie volan partea stanga. Imi propun inca un an de pribegie dupa care ma voi intoarce in Romania asa ca o biectivul va fi satisfacerea exigentelor actuale si viitoare pentru inmatricularea RO.
    1 point
  15. Ai setata avertizare de viteza?
    1 point
  16. Pentru ca poate testul de emisii se face de obicei in range-ul respectiv de temperaturi nu afara in zapada la cold start, poate ca ar fi fost un soc prea mare ca diferenta de temperatura,poate pentru ca atunci cand e mai rece afara uleiul e mai putin vascos deci ar fi fost o uzura nejustificata daca ar fi facut ca toti dracii atunci. Nu stiu sa iti zic nici eu, imi dau cu presupusul
    1 point
  17. Salut si bine ai venit! An 2016 si 196.000km, astia sunt km adevarati. Daca venea in tara e posibil sa fi fost afisata cu 90.000km Am o slabiciune pt break-urile care arata bine, sa te poarte fara probleme!
    1 point
  18. Zile libere, soare si plimbare. Mai bagam si cateva poze cu rapita inflorita?
    1 point
  19. Sa vina vara, gata am pus rotile de vara, acelasi model alta culoare iar pe cele vechi cred ca le pastrez de iarna nu merita vandute pe cateva sute de lei cand la autosoft au luat-o in sus de tot cu preturile( aproape 200 ron schimb de anvelope pe 17 cu azot si toate cele, fara spalare si saci ca daca le musti si pe astea dai 250 sa schimbi niste roti). In rest toate bune am montat si footrest-ul, se pune super usor, va urma sa vopsesc bara spate si un detailing la exterior plus protectie. Spor la km.
    1 point
  20. Vine vine primavara, ne pregatim de noul sezon cu cateva imbunatatiri, am luat maneta tempomat, footrest de audi tt(a venit si cu pedale oem la pachet) plus cateva maruntisuri, o boxa dreapta originala ca a mea si-a dat duhul, un cheder ciupit la usa soferului, 2 anvelope noi de vara si un set de jante similare cu ce am acum doar ca sunt reconditionate si au o culoare mai inchisa. Saptamana asta s-a gandit un nene in trafic ca bara mea spate vopsita anul trecut e prea lucioasa si s-a oprit in mine, asa ca am facut azi constatare si se va vopsi in primavara la pachet cu aripa fata dreapta care in partea de jos are inceput de rugina(o voi schimba), greu se gaseste una buna fara rugina. Km 255.000 povestea continua.
    1 point
  21. 253300km si inca o revizie, de data asta ceva mai maricica sa zic asa: -ulei liqui moly 5w40 leichtlauf high tech plus toate filtrele purflux si knecht. -placute fata ate care daca va vine sa credeti nu le-am mai schimbat din 2012 si aveau nici mai mult nici mai putin de 143000km , cele de pe stanga mai aveau profil destul , una de pe dreapta pe interior era aproape la fier. -bucse bascula ambele si cea mare si cea mica lemforder(cele mici erau din 2004 cele originale) -flanse amortizoare kayaba. In rest ne miscam bine vor urma in primavara bujii noi si placute si discuri spate si cam atat in rest se prezinta foarte bine la varsta ei. Iarna asta am reusit performanta sa o spal de fiecare data fara sa fie atinsa de vreo carpa de la spalatoriile auto, doar spalat si plecat asa cu ea sau spalata de mine la self service si sters cu microfibrele mele doar cand a fost vremea mai frumoasa in rest doar spalat fara sters(s-a deschis un lukoil nou la hornbach pe dn1 cu instalatie noua si este perfect
    1 point
  22. Eu va sfatuiesc sa nu va bazati foarte foarte mult pe VAG DPF cand considerati caracteristicile filtrului si perioada regenerarilor. Ca sa intelegeti cum functioneaza orice interfata, acestea citesc niste valori de pe niste canale de la o adresa (01 Engine de obicei) unde stiu ele ca se afla ECU. Aplicatia stie in prealabil pe ce canale ce fel de valori serveste ECU, astfel dupa achizitia datelor populeaza aceste campuri cu valorile citite. Problema este ca nu toate versiunile de soft de ECU sunt unitare, nu toate furnizeaza acelasi lucru pe acelasi canal, dar aplicatia VAG DPF nu este asa de dezvoltata si intretinuta incat sa stie toate lucrurile acestea. Pana si VCDS mai da rateuri, dar nu pentru mult timp, suportul este excelent. Sunt si canale pe care ECU furnizeaza valori cu label destul de intuitiv, dar acestea le puteti vedea doar cu o interfata VCDS.
    0 points
  23. Buna ziua, Trebuie sa schimb ventilatorul mic de pe radiator, daca il demontez pe cel mare prima data oare reusesc sa-l scot pe cel mic cu tot cu placa pe care e montat? (masina din semnatura)
    -1 points
  24. Treaba cu cheile keyless go este un pic mai speciala. Multa vreme emiteau mai tare dar erau usor de prins semnalul lor cu aparatura speciala de catre hoti, dupa care puteau reproduce orice, chiar sa plece lejer cu masina. Din ce am citit dupa un timp unele marci efectiv au inceput sa micsoreze puterea de emitere al cheilor keyless, in acest caz chiar daca tu actionezi manual o deschidere/inchidere usi tot pe acel semnal mai slab trece ordinul respectiv. Si da, cheile keyless go emit in continuu, de aici si problemele cu multe masini sparte sau furate... Cele clasice emit doar cat timp este apasat butonul deci pot fi si puternice ca si emitere semnal fiindca dureza o secunda-doua, aproape imposibil de masurate daca nu stau panda chiar aproape de masina ta... In cazul meu am chei simple tip briceag... Sincer nu cred ca ar fi o problema reala. Mai mult una de siguranta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!