Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.08.2019 în toate secţiunile

  1. Gata! Am facut-o si p-asta . Acum aratam si sunam "the part". Evacuare catback Golf 7R + open valve + resonator delete . Din pacate, inca nu am gasit o varianta prin care sa facem functionale si valvele, dar am decis sa le pastrez "just in case" pentru cand se va gasi o solutie...
    17 points
  2. Gata ! It is Done ! Am bifat tot ce mai aveam restant pe lista inainte de concediu si anume : - Am montat panourile de butoane si am tras cablurile necesare pentru viitoarele "proiecte" . Tot la Cristi @Al Bundy am apelat bineinteles. E ce trebuie acum ! In sfarsit functioneaza si mult ravnitul buton OFFROAD ! abea astept sa ii testam functiile in concediul ce va urma . Si o priveliste de ansamblu pentru noile butoane : - Daca tot eram la Cristi , l-am rugat sa verifice si un zgomot ciudat cu care m-am ales la geamul din dreapta spate , la coborare se auzeau niste zgomote ciudate care nu erau de la sticla geamului , acest lucru s-a rezolvat dupa dezasamblare si gresare macara : - Si in ulltimul rand , am decis sa schimb si camera de trafic de "backup" , cea care era conectata la navigatie . In ultima perioada abea mai pornea ,cred ca s-a "prajit" de la soare asa ca am cumparat o noua camera , care nu este conectata la navigatie , dar care este controlata prin aplicatie de Android si care are Wifi : Modelul este Xiaomi 70mai Eu version : Tot la Cristi am apelat pentru a trage un traseu separat in panoul de sigurante pentru alimentarea pe contact a camerei . Modelul acesta este destul de celebru , fiind nominalizata ca "Best budget dashcam on the planet " . Asa ca sa vedem ce ii poate pielea , momentan este in teste pot sa dau un verdict mai detaliat dupa cateva saptamani de folosire , ce imi place cel mai mult este ca nu mai trebuie sa scot cardul din ea pentru a lua inregistrarea , se descarca prin WIFI. Un minus al camerei este aplicatia ei , nu este compatibila cu Android 8.1 Mobile cel de pe navigatie , din pacate nu pot vizuazilza imaginea pe navi , dar este perfect compatibila cu orice android dedicat smartphone asa ca pentru ajustare si vizualizare folosesc telefonul. Montata destul de subtil zic eu , cu toate cablurile ascunse , circuit separat , siguranta dedicata ..... Profi style Imaginea din video arata cam asa : Pentru mai multe info despre camera filmul de mai jos este suficient sa va faceti o idee : In weekend urmeaza inca o curatare de trapa "ca la carte" , le-am pus la fiecare 3 luni in calendar cu monitorizare permanenta intre "operatii" . Inca nu a ajuns sa sacadeze sau sa scoata zgomote dupa 3 luni de la curatare , dar nici nu mai vreau sa ajung in acel stadiu. De saptamana viitoare plecam in concediu ! Plecam linistiti cu zero probleme si cu zero pitici pe creier ramasi restanti
    6 points
  3. Am probabt si eu de curiozitate faza cu cheia si functioneaza din toate partile de la distante considerabile. Pe de alta parte, nu m ar deraja deloc daca au functiona doar intr un perimtru restrans deoarece tot trebuie sa pun mana pe maner ca sa deschid usa asa ca degeaba deblochez masina de la 20m daca tot trebuie sa vin langa ea ca sa deschid usa...
    2 points
  4. Pe mine m-ar deranja sa nu bata de la distanta, am deschis masina de la balcon de la etajul 3 de mai multe ori cand cineva din familie sau din prieteni a vrut sa ia sau sa lase ceva la masina fara sa fie nevoie sa cobor sau sa le dau cheia.
    1 point
  5. @yanq face de 1 minut pana la umplere apoi sterge pe cele mai vechi , asta e si scopul principal . Filmari mai am restante de pus dar nu am timp , dupa concediu mai mult ca sigur vor urma Sunt destule drumuri planuite dar sa fie si timp de editare si postare . @john_skoda faza cu ceasul este datorata faptului ca o pornesti cu modul WIFI OFF , prima setare din aplicatia de pe telefon. Atunci cand ramane fara baterie interna se reseteaza , iar cand pornesti masina nu are cu ce sa se sincronizeze. Daca o pornesti cu modul WIFI on nu vei mai avea aceasta problema . Cei care au facut aplicatia camerei sunt cam "vulpoi" si obtin toate setarile necesare din telefonul conectat. De asta dai accept la greu la instalarea aplicatiei Sa vedem cu urmatorul update daca rezolva anumite probleme cunoscute momentan exista anumite "issue" cunoscute care asteapta bug fix. Interesant este ca suporta card de 64gb si asa poti scoate aprox 7 ore de filmare din camera cu filmulete de 1 min format MP4 de ~154MB . Dar la banii astia , ma bucur ca inca se aprinde
    1 point
  6. Vali, da... am schimbat si pompa de apa. OEM a fost in jur de 650-700 RON cred. POMPA APA OE VW 04L121011L - 560 RON - acum la Epiesa.
    1 point
  7. Mie mai mult imi place faptul ca sta deschis. Ala original tot trebuie agatat de ceva sa stea deschis sa poti turna linistit
    1 point
  8. La mine basinuta a venit umflat/ros nu stiu cum sa ma exprim exact acolo unde flexeaza, nu stiu cat va rezista oricum nu l-am montat inca pt ca nu sint convins ca merita efortul. Mai ales de cand am aceasta minunata palnie
    1 point
  9. Aparent am bifat si eu provocarea verii de pe forum : capacul de cauciuc de la vasul de lichid de parbriz : Din cate am reusit sa investighez @vdragos este cel care a dat tonul pentru acest challange el a fost primul conquistador care a descoperit si folosit gura de la fantana tineretii Challange Completed ! La Tiguan 5n2, doar in pozitia de mai sus se poate monta fara sa atinga nimic in jur inchis/deschis. Oricum ca parere personala , dupa ce am pus mana sa vad si eu cum e , mi se pare ca este o basina supraevaluata care da bine in poze .... poate ma razgandesc in timp.
    1 point
  10. Doar dupa specificatii . (uleiul cel mai bun e cel care iti permiti sa-l inlocuiesti mai des) Fuchs e foarte ok
    1 point
  11. Ieri am mai bagat aproape 1000km, Oradea - Cluj - Sebes - Sibiu - Brasov - Moiecu de Sus ( drum in lucru, semafoare, pierdut minim 30min stand pe loc... ) - Brasov - Sighisoara - Cluj ( intrat in Cluj la Vivo! ) - Oradea. In a doua parte a zilei, Brasov - Oradea, destul de lejer traficul, pentru asteptari... am fost surprins. 981km, medie de 74kmh, si consum de 7.0%. Asta include o prima portiune pana la Sibiu mers mai alert fiind dimineata si trafic mai lejer, dupa care am mers normal, nici fortat nici la consum. Am depasit cam tot ce s-a putut unde s-a putut. Prima gherla a dat-o navigatia, cand pe A10, la Aiud ( navigatia avand update de harti 2019 proaspat actualizate ) ma forta sa o tin pe A10 in continuare pana la Sebes, el vazand o ca pe o autostrada finalizata. Ok boss, dar aici nu-i Germania, unde poate bucata aia era finalizata pana la update-ul de harti A doua a fost cu portiunea (foarte mica) de autostrada de la Tg Mures spre Turda, pe care o vedea, dar insista sa ma duc pe drumul national. N-am inteles de ce. In rest, o zi flawless, masina comportandu-se impecabil din toate punctele de vedere. Foarte comfortabila, dupa aproape 1000km am ajuns acasa intr-o stare foarte decenta dpdv al oboselii ( totusi traficul si atentia sporita pe DN-urile patriei isi spun un pic cuvantul ) Incepe sa-mi placa tot mai mult aceasta bucata de fier
    1 point
  12. Am si eu o problema cand ridic stergatoarele sa schimb lamele, imi loveste in capota, care sa fie problema?
    1 point
  13. wtf! wow! rahat! ? Bine ca nu erai pe Germania sa fi fost dubla viteza de rulare... Sper sa nu lasi lucrurile asa, sa le duci anvelopa, sunt curios ce "gasesc" ei
    1 point
  14. Fenomenul este unul cat se poate de normal in acest caz: noile placute si discuri, avand grosime mai mare decat cele uzate, au impins pistonasele in cilindrii etrierilor, scazand astfel volumul acestora. In acest mod, diferenta de volum de lichid din cilindrii este preluata de vasul de expansiune.
    1 point
  15. Salut. Am si eu un Passat 1.9 TDI 131 CP cu mici probleme.Ce ma deranjeaza in momentul de fata este lichidul de frana la care ii creste nivelul in recipient.Nu am apucat inca sa-l schimb, iar probleme nu am sesizat la franare. Am scos din lichid deja de 3 ori. Apelez la colegii de pe forum pentru ca dragii nostri mecanici habar n-au de nimic. Cel putin din experienta mea de pana acum...Tin sa mentionez ca nu am gasit nimic pana acum in legatura cu acest aspect. Multumesc si va doresc o zi buna.
    1 point
  16. Nu e vorba de un singur senzor. Compar reactia senzorilor de la un BMW cind trec printr-un culoar ingust cu reactia senzorilor de la Ateca. Daca as lasa frinarea automata activa n-as mai inainta
    0 points
  17. Din cate stiu eu este recomandat ca lichidul de frana si antigelul a se schimba odata la fiecare 2 ani. Cu antigelul mai merge mai mult timp ,atata timp cat ai concentratia optima,dar la lichidul de frana ,chiar daca acum nu simti,la vara ti se va inmuia frana si vei sesiza aceste lucru si nu vei stii de unde. Sunt multe persoane(aici includ si mecanicii de cartier)care zic "lasa d-le ca merge,n-are treaba",atata timp cat nu se intampla ceva sau sa se strice vreun lucru.Ca si romanu,se duce la doctor cand il doare ceva... :D
    -1 points
  18. Sau mai simplu tragi de ele si le aduci in pozitia necesara. Se misca foarte usor.?
    -1 points
  19. Povestiri istorice. @cryst7ano La Mol ai bagat ieftinache sau gama scumpa? Daca vorbim de gama scumpa, e normal, deoarece aditivii te-au fentat. Oricum, eu bag iarna d-aia scumpa, nu conteaza retailerul (pentru "pornire usoara", cu toate ca si cu aia ieftina porneste la fel) iar vara de unde apuc. Cred ca la masinile vechi nu conteaza asa mult "calitatea" motorinei...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!