Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.08.2019 în toate secţiunile

  1. Din cate am inteles golf 7 si passat b8 nu mai au aceasta problema. Este adevarat ?
    3 points
  2. 268000km si povestea continua, in week am avut un mic tur de forta cu 1100km in 2 zile prin tara, ce ma bucura la masina asta este ca dupa un drum de 500km ajumg fara dureri de spate sau diverse la destinatie. Saptamana asta am reusit sa gasesc un interior de fr complet in stare foarte buna cu tot cu fete de usi negre, sper pe saptamana viitoare sa il montez. Pe partea de intretinere am schimbat ventilatorul mare de pe radiator ii cedase treapta 2 de putere si se oprea compresorul de clima. Am mai schimbat bobinele toate 4 , le ajung 150k km de la ultimul schimb plus revizie facuta la gpl. Prin toamna vor urma discuri si placute noi pe spate plus schimb lichid de frana si nu sunt sigur daca sa umblu la ambreiaj preventiv, are totusi 270k km aproximativ, eu detin masina de cand avea 3 ani vechime si 40000km si nu am umblat la el niciodata.
    3 points
  3. Gata ! It is Done ! Am bifat tot ce mai aveam restant pe lista inainte de concediu si anume : - Am montat panourile de butoane si am tras cablurile necesare pentru viitoarele "proiecte" . Tot la Cristi @Al Bundy am apelat bineinteles. E ce trebuie acum ! In sfarsit functioneaza si mult ravnitul buton OFFROAD ! abea astept sa ii testam functiile in concediul ce va urma . Si o priveliste de ansamblu pentru noile butoane : - Daca tot eram la Cristi , l-am rugat sa verifice si un zgomot ciudat cu care m-am ales la geamul din dreapta spate , la coborare se auzeau niste zgomote ciudate care nu erau de la sticla geamului , acest lucru s-a rezolvat dupa dezasamblare si gresare macara : - Si in ulltimul rand , am decis sa schimb si camera de trafic de "backup" , cea care era conectata la navigatie . In ultima perioada abea mai pornea ,cred ca s-a "prajit" de la soare asa ca am cumparat o noua camera , care nu este conectata la navigatie , dar care este controlata prin aplicatie de Android si care are Wifi : Modelul este Xiaomi 70mai Eu version : Tot la Cristi am apelat pentru a trage un traseu separat in panoul de sigurante pentru alimentarea pe contact a camerei . Modelul acesta este destul de celebru , fiind nominalizata ca "Best budget dashcam on the planet " . Asa ca sa vedem ce ii poate pielea , momentan este in teste pot sa dau un verdict mai detaliat dupa cateva saptamani de folosire , ce imi place cel mai mult este ca nu mai trebuie sa scot cardul din ea pentru a lua inregistrarea , se descarca prin WIFI. Un minus al camerei este aplicatia ei , nu este compatibila cu Android 8.1 Mobile cel de pe navigatie , din pacate nu pot vizuazilza imaginea pe navi , dar este perfect compatibila cu orice android dedicat smartphone asa ca pentru ajustare si vizualizare folosesc telefonul. Montata destul de subtil zic eu , cu toate cablurile ascunse , circuit separat , siguranta dedicata ..... Profi style Imaginea din video arata cam asa : Pentru mai multe info despre camera filmul de mai jos este suficient sa va faceti o idee : In weekend urmeaza inca o curatare de trapa "ca la carte" , le-am pus la fiecare 3 luni in calendar cu monitorizare permanenta intre "operatii" . Inca nu a ajuns sa sacadeze sau sa scoata zgomote dupa 3 luni de la curatare , dar nici nu mai vreau sa ajung in acel stadiu. De saptamana viitoare plecam in concediu ! Plecam linistiti cu zero probleme si cu zero pitici pe creier ramasi restanti
    2 points
  4. bateria si incarcarea alternatorului sunt ok? ABS-ul e un mare consumator de asta se aprinde doar la pornire, posibil baterie slaba
    1 point
  5. Da, asa ma gandeam si eu. Am mai gasit o discutie si aici unde a fost la service si i-a schimbat BCM si apoi si-a revenit distanta de actionare la cheie. Eu inchei aici problema asta, nu o sa dau nici 20 mil pe un alt BCM si nici 10 mil pe o cheie, ma descurc si de la distanta mica. P.S. am verificat si am BCM 5Q0 937 086 BD si conform ETKA s-a utilizat din 03.11.2014 pana in 25.05.2015 pe frecventa 434 Mhz. Dar sunt si BCM pe 433 Mhz (toate dupa 25.05.2015) si 315 Mhz (cateva in perioada initiala specificata). La fel se regasesc si chei. Poate de aici difera range-ul la colegii cu acelasi model de masina.
    1 point
  6. Treaba cu cheile keyless go este un pic mai speciala. Multa vreme emiteau mai tare dar erau usor de prins semnalul lor cu aparatura speciala de catre hoti, dupa care puteau reproduce orice, chiar sa plece lejer cu masina. Din ce am citit dupa un timp unele marci efectiv au inceput sa micsoreze puterea de emitere al cheilor keyless, in acest caz chiar daca tu actionezi manual o deschidere/inchidere usi tot pe acel semnal mai slab trece ordinul respectiv. Si da, cheile keyless go emit in continuu, de aici si problemele cu multe masini sparte sau furate... Cele clasice emit doar cat timp este apasat butonul deci pot fi si puternice ca si emitere semnal fiindca dureza o secunda-doua, aproape imposibil de masurate daca nu stau panda chiar aproape de masina ta... In cazul meu am chei simple tip briceag... Sincer nu cred ca ar fi o problema reala. Mai mult una de siguranta.
    1 point
  7. Cumpără un senzor nou, Bosch sau original. Postează valorile filtrului de particule.
    1 point
  8. Ca idee, pentru aerisirea unui singur etrier - e drept, cu doua pistoane, am consumat aproape jumatate de borcanas de lichid (al masinii). Cu metoda clasica cu pedala insa. Pentru tot circuitul - trebuie sa te opresti dupa 2 etrieri aerisiti si sa verifici nivelul si sa completezi.
    1 point
  9. da, ai dreptate, sa dai din maneta in jos sa o treci pe sport e solutia, si nici nu e asa complicat Merci, incepem sa ne imprietenim desi e grea despartirea de la FR si trecerea la "autobuz"
    1 point
  10. VAG LL III e acelasi ulei cu Aral Super Tronic Longlife III, asta pentru @florin71. Ravenol e ok, dar scump, de asta nu vreau sa-l folosesc. L-am avut in motor schimbul trecut. Mobil 1 s-a scumpit si el si au schimbat reteta de curand. Eu folosesc uleiuri mai ieftine cu fise tehnice bune, si rezultate bune in analize. Interval de schimb 10.000km sau 100-120ore functionare. Acum am Shell 0w30 AV-L acelasi ulei cu Shell 0w30 C2/C3. 150 ron un bidon de 5 litri. Le cumpar din Germania online, de exemplu acolo Mobil 1 ESP 5w30 este 220 ron-5 litri, de asta prefer Shell.
    1 point
  11. Vezi ca ai nevoie doar de fusta de vr6, nu de toata bara. Eu am toba de la milltek dedicata pt golf 4 si merge perfect pe fusta asta, doar ca diametru interior unde se prinde colieru este mai mare fata de evacuarea ta stock si trebuie sa faci o reductie, eu am facut alta evacuare ca aveam nevoie. Apropo... ar fi pacat sa nu ii faci un soft, ar face in jur de 200 cai ?
    1 point
  12. Mai adaug cate ceva la colectie. -capacele de la vasul pt lichidul de servo si filtrul de aer -semnalizare secventiala Am terminat cu instalatia electrica la senzorii de parcare fata, doar decupajul a mai ramas in bara. https://youtu.be/neh6phCzTw8
    1 point
  13. UPDATE: 90.000 km (14.000 km de la inlocuirea motorului) Aseara am depasit cifra de 90.000 km, dupa 4 ani si 9 luni de cand am masina. Motorul nou merge si trage foarte bine, fara nici un pic de ulei consumat in cei 14.000 km de la inlocuire. Intre timp am mai schimbat un bec Osram Nightbreaker, la peste un an de la ultima inlocuire. Am facut si o igienizare la instalatia de clima, pentru ca imi aparuse un miros neplacut. Altfel, nimic de semnalat. In ciuda evenimentului neplacut cu motorul, sunt in continuare foarte multumit de masina.
    1 point
  14. Intre timp.. s-a mai facut una alta pe masina. Pachetul complet de america (bara fata si spate). Jante audi S3 8L 17x7.5 cu cauciucuri 185/35 (inca nu am cheful necesar sa le vopsesc in gri-ul lor OEM ?). Pachet GTI complet (bandouri, arcade) vopsite in culoarea masinii, mai trebuie sa vopsesc pragurile cu bumper spray si sa le pun sus. ce mai urmeaza e.. o alta suspensie cu drop mai mare, nu am fitmentul dorit. ?
    1 point
  15. ar trebui sa te asiguri ca: 1. Pornesti de la ultima versiune de software OEM ca baza pentru tuning. Obligatoriu downgrade de la softurile dieselgate daca cumva masina are asa ceva, pentru ca lovesc in fiabilitatea motorului ( EGR folosit exagerat, presiune marita in rampa, etc ) 2. Obligatoriu procedura de recalibrare a cantitatii minime de motorina injectate 3. Dyno inainte si dupa cu logurile aferente. asta cu 130CP e fix vraja marii. Am lucrat personal peste 200 de 1,6TDI, stiu f bine ce zic.
    1 point
  16. 262.000km and counting: -am montat astazi la colegul Cristi(al bundy) maneta de tempomat ne pregatim de vacanta. -am schimbat si boxa dreapta fata care decedase de ceva vreme. -la 260k am bifat o revizie de ulei intermediara sa zic, am dat jos LM hightech 5w40 ca nu mi-a placut cum se auzea motorul cu el(dupa reprize de mers pe autostrada la viteze mai mari devenea mai zgomotos), de consumat nu a consumat gram de ulei in 8000km cat l-am avut si am revenit la Lm10w40 mos2 cu care se impaca mult mai bine am eu impresia, cel putin in aceleasi conditii se aude normal si dupa mers de autostrada iar la rece nu am sesizat diferente. Pt iarna viitoare o sa incerc ceva 5w40 de la motul sau ravenol sa vedem cum se comporta. am gasit si o poza mai veche de acum 5 ani cred, before and after?
    1 point
  17. M-am decis in sfarsit sa prezint si eu modul in care imi fac curatarea si mentenanta trapei pentru masina mea : Tiguan 5N2 - 2013 - 4motion . Metoda care urmeaza a fi descrisa este inspirata din multe surse video si text dar si asistare personala la o astfel de operatie intr-o reprezentanta oficiala VW din Romania .Este mult imbunatatita fata de ce am vazut ca se aplica prin reprezentanta care nu poate fi descris decat ca "apa de ploaie" , operatie pentru care am fost taxat ~175 ron pentru "Mententanta" care a durat maxim 20 minute timp in care am urmarit "de pe bara" ce se intampla cu masina mea . Operatia care urmeaza sa o descriu poate sa dureze intre 2 si 4 ore, asta depinde de fiecare in parte cat de atent la detalii este si cat de mult se bucura de satisfactia lucrului bine facut. Pentru mine operatia a durat aproximativ 4 ore. Operatia de Mententanta/Curatare Trapa se imparte in 2 mari categorii : 1) Lubrifiere/curatare trapa 2) Curatare si desfundare scurgeri (4 la numar pentru trapa PANORAMICA) In urmatorul post va fi atins doar punctul 1 de mai sus . Avand in vedere ca am facut recent operatia de curatare scurgeri , fara sa documentez spre rusinea mea , aceasta va urma la urmatoarea scadenta a acestei operatii. Warning ! Solutiile , echipamentele si uneltele de mai jos au fost alese personal considerand ca aduc un plus operatiei si usureaza volumul de munca . NU sunt recomandate oficial de producatorul VW . Operatia a fost efectuata de 5 ori pana acest moment in decurs de 1 an , iar micile efecte secundare ale procedurii/solutiilor de mai jos vor fi detaliate corespunzator . Efecte secundare care nu afecteaza mecanic , structural sau operational trapa panoramica ! Prin urmatoarea procedura am constatat ca se rezolva urmatoarele "bube" ale trapei panoramice : - Sacadarea trapei la deschidere si inchidere - Glisarea greoaie a trapei pe sina de culisare - Zgomote ale trapei (troncanit la trecerea prin gropi sau denivelari) - Scartait puternic/moderat la urcarea bordurilor sau in cazuri generale de flexare a caroseriei La mine trapa avea deja 2 luni de la ultima curatare si se prezenta un urmatorul fel : Sa incepem : 1) Pentru aceasta operatie eu folosesc urmatoarele "ingrediente " : La acestea se adauga si un pulverizator standard de gradina si aprox 3 litri de apa : 2) Operatia de curatare o sa devina destul de "messy" asa ca de la inceput , parasolarul trebuie rulat pana la capat si portiunea deschisa a trapei trebuie blocata/protejata cu ceva pentru ca mai mult ca sigur o sa ajunga praf, vaselina , picaturi....etc pe tapiterie in interior . Eu am rezolvat aceasta problema prin decuparea unei bucati de carton care deserveste ca protectie dar si ca "masa de lucru" pe care imi pot depozita ingredientele in timpul operatiei. 3) Se pulverizeaza cu (5)WD40 multifunctional in toate canalele laterale din partea frontala a trapei (cele din imaginea de mai jos) apoi se folosesc pensulele pentru agitarea mizeriri de pe suprafetele pulverizate. Aceasta etapa este una dintre cele mai laborioase care nu se poate estima , este in functie de fiecare trapa cat de murdara/curata este. Aici este nevoie de multa rabdare , nu va grabiti , repetati operatia de pulverizare daca este necesar , recomand ca procesul de pulverizare / agitare sa fie facut de 3 ori . In timpul acestei operatii mai mult ca sigur veti gasi reziduri de mizerie inchegate cu "fosta" vaselina care a fost folosita pentru trapa . Moment in care una din uneltele de la punctele 12->20 va fi la indemana pentru adunarea acesteia. Greu de descris ca si proces , deoarece este de la caz la caz. 4) Dupa ce ati agitat foarte bine zona cu pensula si WD40 se trece la prima etapa de clatire . Se va folosi pulverizatorul de gradina dar nu cu prea multa presiune , se va stropi intreaga portiune frontala a trapei in directia : Din Spate spre Fata . Jetul de apa nu trebuie sa fie orientat catre partea din spate deoarece toata mizeria va calatori in portiunea greu accesibila a trapei: 5) In timpul acestei operatii se testeaza si scurgerile frontale ale trapei daca sunt sau nu infundate . Apa trebuie sa curga pe partea care se face clatirea si foarte important de retinut : TREBUIE SA CURGA APA IN ACELASI RITM IN CARE ESTE TURNATA ! Asa va dati seama ca scurgerea este cu probleme la "vezica" sau este sanatoasa si curata ! Scurgerile sunt pozitionate langa bucsele de la basculele fata stanga/dreapta. Operatiile de la punctul 3 si 4 se repeta pana se considera curata partea frontala a trapei. 6) Se trece la partea din Spate a trapei : 7) Dupa aplicarea solutiei (5)WD40 se repeta operatia de clatire in urmatorul fel : Se introduce (15)Spatula de plastic intre cheder si marginea trapei pentru despartirea unui orificiu prin care se poate pulveriza apa pentru curatare. Operatia se poate face in ambele sensuri in aceasta situatie , mentiune ca trebuie aplicata si la partea din spate a trapei. De asemenea se poate face si cu trapa deschisa daca indemanarea este pe masura. Nu uitati ca aceasta operatie se face pe tot perimetrul partii din spate a trapei. 8.) In timpul acestei clatiri din partea din spate , se verifica si scurgerile spate daca sunt "sanatoase" . Acestea sunt pozitionate exact in spatele rotilor , in spatele carenajelor . Exact ca la cele din fata , fluxul apei care se scurge trebuie sa fie egal cu cel de apa turnata , in caz contrar .....e de rau sau cel putin e "pe vine" raul. Operatia de clatire/curatare se efectueaza pana se considera curata in ochii celui care munceste. 9) Dupa operatia de clatire , se usuca cat de bine se poate toate zona cu lavetele microfibre/servetelele iar apoi se aplica un strat subtire de (6)Vaselina siliconica WD40 pe toata suprafata proaspat curatata . Apoi pentru curatarea canalelor interne se foloseste o carpa cu microfibra curata in urmatorul fel : Se "indeasa" laveta folosind (18)Accesoriul T cu carlig in capat , apoi se foloseste acesta pentru miscarea lavetei dealungul canalului in care este introdusa . Operatia se face din SPATE catre FATA ! Laveta va aduna tot excesul de vaselina siliconica dar si toate rezidurile ramase in urma clatirii. Operatia se repeta de cate ori este necesar pe ambele canale ale trapei si pe ambele parti. Daca este necesar , schimbati microfibra care oricum va fi contaminata cu vaselina veche ramasa. 10) Pentru uscarea suplimentara se foloseste sprayul cu aer comprimat pentru eliminarea apei ramase . Nu se sufla direct in gaurile de scurgere ale trapei , in rest se poate folosi la liber arbitru pentru uscarea sinelor. Ca sa va faceti o idee -> 1 tub ajunge pentru 1 curatare. 11) In procesul de curatare/agitare cu pensula /clatire nu trebuie uitate "balamamele" trapei . Si acestea trebuie curatate si sterse in functie de dexteritatea fiecaruia. Toate operatiile de mai sus se aplica si pentru acestea . Se pot folosi si lavete de microfibra umede pentru aceasta operatie. 12) Daca toate procesele de mai sus se considera implinite de catre utilizator , atunci se poate trece la partea de lubrifiere. Cu mentiunea importanta ca toate zonele trebuie sa fie uscate (fara apa) pentru a incepe acest proces. Aici intervin sculele mentionate mai sus dupa indemana fiecarui utilizator. Eu personal am gasit cel mai convenabil folosirea betisoarelor de urechi si pus si simplu a degetelor cu manusi pentru lubrifiecrea canalelor de curculare a trapei : Sunt 3 puncte de "slide" . Principalul este cel in care este introdus betisorul galben de mai jos , al doilea este in sageata de sus iar al treilea sub sina din sageata de mai sus. Acestea se pot observa destul de usor ca sunt potiuni cu zgarieturi longitudinale specifice miscarolor inainte/inapoi. Aici se aplica (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY , cantitatea aplicata nu trebuie sa fie in exces , suprafata totala trebuie steasa usor cu o laveta microfibra pentru indepartarea vaselinei excesive. Cu rabdare o sa vedeti ca este destul de usor de aplicat. (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY se aplica si pe bratele laterale ale paravantului ,aceasta parte se freaca de trapa la fiecare inchidere si trebuie lubrifiata si curatata corespunzator. Pentru lubrifiere vin utile (17)Accesoriu inelar carlig pentru lubrifiere spatii stramte dar si (19)Betisoare curatare urechi . Fiecare decide in functie de indemanarea propie. 13) Dupa operatia de lubrifiere , se trece la curatarea si tratarea chederelor folosind solutiile de la punctele 9,10,11 in functie de alegerea fiecaruia. In functie de locul in care trebuie aplicata fiecare recipient are rolul lui specific . Chederele trebuie acoperite pe tot perimetrul si absolut toata suprafata cu solutia lor de tratament. Se asteapta cateva minute apoi tot excesul de solutie se va sterge usor cu o laveta cu microfibre . Aceiasi operatie se aplica si la chederul de mijloc care trebuie si el curatat si lubrifiat : 14) Dupa ce se aplica solutia de tratament de chedere se inchide complet trapa . Se foloseste solutia (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY impreuna cu (15)Spatula de plastic in urmatorul mod: Se pune cate putina vaselina pe varful spatulei apoi se introduce spatula intre cheder si marginea trapei pe tot perimetrul acesteia . Spatula nu se forteaza! se apasa usor intre cele doua folosind miscari sus/jos pana cand aceasta operatie devine usor se efectuat si spatula intra usor intre cele doua. Se repeta operatia pe tot perimetrul trapei : Inclusiv in partea din spate : Sa fiti pregatiti cu multa rabdare pentru acest proces ! Mie personal mi-a luat 1 ora din totalul operatiei . In timpul acestor manevre foarte multe impuritati vor iesi la iveala in vaselina ramasa pe varful spatulei. Pregatiti o carpa cu microfibra pentru stergerea varfului spatulei periodic pentru a nu introduce vaselina contaminata in orificiile stramte. 15) Dupa ce terminati intreg perimetrul trapei se sterge tot excesul de vaselina cu servetele uscate sau lavete microfibra iar rezultatul final ar trebui sa arate in urmatorul fel : 16) Se pune trapa pe pozitia "Aerisire" pentru a avea acces la marginea din spate a acesteia. Se foloseste (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY aplicata direct cu degetul pe suprafata de contact a trapei cu chederul transversal de mijloc , dar si pe terminatia de plastic a trapei : Inca odata , excesul de vaselina se sterge cu laveta sau servetelul. 17) Pentru balamamele trapei se foloseste (1)Vaselina pe baza de Litiu cu punct de picurare ridicat +240C am observat ca aceasta tine mai bine decat (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY in aceste locuri , dar nu este exclus ca se poate folosi si (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY . Pentru aplicarea vaselinei pe balamale se folosesc (20)Diverse pensule scolare( marimi 6->10) 18) Se deschide apoi trapa la maxim si se incepe tratarea chederelor pe partea interioara pe tot perimetrul : 19) In interior trebuie curatata si sina parasolarului folosind betisoare de urechi . Se face cu miscari din Spate spre Fata ! Tot un betisor de urechi va fi folosit pentru lubrifierea acestei sine folosind (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY . Asigurativa ca ati reusit sa parcurgeti cu vaselina intreaga suprafata a sinei parasolarului. Cu rabdare ! Nu va grabiti ca sa nu uitam ca acum lucram la "interioare" si nu trebuie sa dam pe "langa" sau sa picure ceva pe jos..... Tot excesul de vaselina se sterge cu o laveta curata . Si cred ca am cam incheiat .......cu rabdare putem sa obtinem ce ne-am propus . La final trapa va arata asa : Iar de functionat , va functiona impecabil: Efectele negative ale procedurii de mai sus ar fi: - Dupa 1 sau 2 zile tot perimetrul exterior al trapoi va trebui sa fie sters cu o laveta microfibra pentru ca va elimina tot excesul de vaselina odata ce caroseria va incepe sa "lucreze" . - Vaselina (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY am vazut ca tine destul de bine la praf , in sensul ca nu aduna asa de mult ! dar din pacate mai aduna acei fulgi albi care sunt specifici sezonului actual. La o simpla spalare de masina acestia cad fara probleme. Am reusit totusi in perioada asta de cand am masina sa experimentez ce inseamna trapa deschisa si trapa inchisa ( folosita doar ca moon roof) iar concluzia mea a fost una "socanta" Am stat si 2 luni fara sa deschid trapa iar apoi am folosit si trapa periodic, iar in final am lasat trapa deschisa in parcare acolo unde vremea a permis . Concluzia? Nu este nimic mai daunator trapei decat sa fie lasata deschisa atunci cand este masina parcata , exemplu mai jos: Este incredibil cata mizerie se poate acumula in locurile FIX in care nu te astepti atunci cand trapa este lasata deschisa sau doar rabatata. Nivelul de mizerie cumulat in 2 saptamani aproape ca era echivalent cu cel din primele poze ale acestui post cu adagarea ca in sinele trapei mai gasesti si alte surprize : frunze , bete, rahat de pasare......va imaginati voi. Reziduri care se duc direct spre scurgerile trapei cu prima ocazie. In cele 2 luni in care nu am deschis trapa , nivelul de mizerie era semnificativ mai mic dar totusi era prezent. Pe scurt : NU lasati trapa deschisa atunci cand masina este parcata ! Stiu ca este util dar luati in considerare cele de mai sus apoi decideti singuri daca merita sau nu sa lasati trapa deschisa.
    1 point
  18. Zile libere, soare si plimbare. Mai bagam si cateva poze cu rapita inflorita?
    1 point
  19. Am rezolvat-o singur pana la urma, scriu aici solutia pentru ca sigur mai sunt si alti colegi care s-au lovit sau se vor lovi de treaba asta. Semnalul de REM nu se poate lua din spatele RNS'ului, sau cel putin nu fara alte modificari (codari, tras fire si populat pini, etc). Cel mai simplu eu am gasit un fir in blocul de lumini, l-am verificat cu un creion de tensiune, nu stiu exact de la ce e, un fir gri cu maro, cert este ca sub'ul primeste tensiune pana scot cheia din contact, ceea ce doream de la bun inceput. Case solved, se poate inchide. Multumesc!
    1 point
  20. Masinuta mea a primit cel mai frumos upgrade ever. ?
    1 point
  21. Buna! Dupa 1700km de la resoftare (Octavia 1.6 cayc) ambreiajul mi se pare ca se strica imediat. Am folosit masina cu grija, n-am facut acceleratii bruste, a scazut si consumul... Voi ati mai avut probleme dupa resoftare?
    -1 points
  22. Si la mine citeste 0 incarcarea, dar cred ca este problema de versiune VCDS coroborat cu versiunea sw din ECU. La fel cred ca este si mai sus, nu trebuie sa faca nimic, eventual sa scaneze cu o interfata originala.
    -1 points
  23. Ai dorit sa încerci un produs nou. Data următoare vei încerca alt ulei, nu? Total Ineo ll folosit de tine acum este mai ieftin cu circa 8-10 euro fata de uleiul original. Probabil ca și calitativ ii este inferior. De regula, prețul reflecta calitatea unui produs în raport cu concurenta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!