Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.08.2019 în toate secţiunile

  1. 268000km si povestea continua, in week am avut un mic tur de forta cu 1100km in 2 zile prin tara, ce ma bucura la masina asta este ca dupa un drum de 500km ajumg fara dureri de spate sau diverse la destinatie. Saptamana asta am reusit sa gasesc un interior de fr complet in stare foarte buna cu tot cu fete de usi negre, sper pe saptamana viitoare sa il montez. Pe partea de intretinere am schimbat ventilatorul mare de pe radiator ii cedase treapta 2 de putere si se oprea compresorul de clima. Am mai schimbat bobinele toate 4 , le ajung 150k km de la ultimul schimb plus revizie facuta la gpl. Prin toamna vor urma discuri si placute noi pe spate plus schimb lichid de frana si nu sunt sigur daca sa umblu la ambreiaj preventiv, are totusi 270k km aproximativ, eu detin masina de cand avea 3 ani vechime si 40000km si nu am umblat la el niciodata.
    3 points
  2. iar etrierii arata cam asa...clar pe viitor voi sabla puntea spate si fuzetele fata, ca sa fie totul cat mai clean
    3 points
  3. mai adaugam una-alta
    2 points
  4. Eu am octavia tot cfhc, facuta tot la Catalin in octombrie si am peste 10000, inca e bine
    2 points
  5. Te-ai pus pe treaba serioasa. Buna alegere a anvelopelor! Si eu sunt fan Continental Probabil unul dintre cele mai ingrijite Golf-uri IV
    2 points
  6. Ieri am facut personal prima conversie pe 1.6 tdi de la Continental la Bosch CP3 Urmeaza sa pun filtru de 1 micron ptr a nu infecta cu span noul sistem, injectoare noi si voi face ceva teste pe strada sa vad daca totul functioneaza corect. Ptr moment sunt optimist.
    2 points
  7. Dacă nu vă plictisesc prea tare am mai compilat câte ceva...
    2 points
  8. Dacă reapar aceste erori, trebuie înlocuit modulul abs, din păcate.
    1 point
  9. Mai adaug cate ceva la colectie. -capacele de la vasul pt lichidul de servo si filtrul de aer -semnalizare secventiala Am terminat cu instalatia electrica la senzorii de parcare fata, doar decupajul a mai ramas in bara. https://youtu.be/neh6phCzTw8
    1 point
  10. reconditionarea lor a costat cca 600Ron, asta incluzand tot, sablat, vopsit, schimbat garnituri. Am mers pe reocmandarea unui bun prieten care a mai facut la el si a trimis si acum cu mine un alt set de RS6, daca vrei iti pot da datele sale in privat, este din Bucuresti tipul. Am gasit o bara, chiar pe culoarea mea, de VR6 cu cutout pentru tipsuri duble, o s-o iau, intrebarea ar fi, ce tipsuri se potrivesc? P&P nu e nimic, mai ales ca toba mea am vazut ca are 2 iesiri dar orientate in jos, deci oricum e de taiat si sudat, dar m-ar ajuta sa stiu ce tipsuri sa iau.
    1 point
  11. Scurgerile sunt ok... Verificate... La fel la încă 2 mașini... La o torențială intra apa... Uzual nu... La mine am într-adevăr o scurgere dar e belita mai jos în dreptul bordului... Ar trebui sa desfac o căruță... Pe aia am astupat-o... Restul sunt ok...
    1 point
  12. Da sa mai încerce și cu alta versiune de vcds sau cu altceva să vadă exact cat are ....dacă sa umblat tu știi ...dar dacă e așa se va bloca filtrul in scurt timp ....cum spui că de la ultimul regen are 300 și ceva este bine
    1 point
  13. Pompa continental produce span la fel ca celelalte, , injectorul 1 era plin de span in capul de intrare . Le-am trimis la reconditionat pe toate 4. Pana vineri sper sa pot face loguri in diverse conditii de mers, inclusiv mers la 100% load pe treptele mari. Am sa postez cand am noutati.
    1 point
  14. Si la mine citeste 0 incarcarea, dar cred ca este problema de versiune VCDS coroborat cu versiunea sw din ECU. La fel cred ca este si mai sus, nu trebuie sa faca nimic, eventual sa scaneze cu o interfata originala.
    1 point
  15. O mare problema la astea de trape e ca intra apa pe la cheder... De schimbat e de porc...e vreo 400RON dar problema e ca trebuie dat plafonul jos... Eu m-am linistit si am dat cu vaselina de jur imprejur, sa etanseze... Siguranta vreau sa o scot deoarece are prostul obicei sa se deschida cand vrea muschiul ei...am vazut asta la mai multe Passaturi... Eu initial am zis ca e de la buton pe care l-am schimbat...nu era de acolo... Mai grav ca se deschide inclusiv iarna
    1 point
  16. Sâmbăta pe 24.08 am făcut și eu acest retrofit la Cătălin la Bacau. Era doar un început minor de span (câteva fire infirme doar în filtru, nu și în pompa). Mașina e un touran 2012 cu 196.000 km motor cfhc de 140 de cai. Ținând cont ca îmi place mașina și vreau sa o mai țin o perioada buna, am trecut la cp3. Am deja 800 km în care mașina a mers normal. La turații de 1800 și pana pe la 2500 zgomotul de pompa se aude diferit - parca e un fasait ușor în loc de tacanit. Peste turația asta, la fel ca inainte. Revin cu feedback pe la 10.000 km. Mulțumesc pt ajutor lui Mac și lui Cătălin.
    1 point
  17. Este revoltator ca la o masina achizitionata noua, primul proprietar, in primii ani de garantie (inteleg ca este in primii 2 ani cu garantia de producator), sa nu iti mai plece masina de pe loc (din cauza ambreiajului sau orice altceva) si sa nu ti-o repare pe garantie, sa te coste 8500 lei constatarea + reparatia, spunandu-ti ca este "exploatare necorespunzatoare". Este definita undeva in certificatul de garantie in limba romana, pe care trebuia sa ti-l dea si sa ti-l explice la achizitia masinii ce inseamna "exploatare necorespunzatoare" si ce componente nu se schimba in garantie? In afara de situatiile mentionate mai sus de userul @Ebi in care un ambreiaj intradevar se prajeste, caz in care daca ai facut asta nu mai are sens sa insisti pe garantie, dar daca ai mers normal cu masina, zi de zi, fie in oras drept (cum e Bucurestiul) sau pe dealuri (Cluj sau Iasi samd), chiar daca conducatorul masinii este o femeie incepatoare (daca nu a facut cele de mai sus), nu se poate arde ambreiajul unei masini pana la stadiul sa nu mai plece masina. Sunt tare curios ce au constatat ei acolo, sa iti dea raport scris detaliat si cu poze, sa arate de unde provine problema, uzura si de ce s-a intamplat. Ei au istoric foarte mare, iti dai seama ca au vazut sute de cutii de viteza si stiu cand sunt defect de fabricatie si cand sunt din cauze de utilizare excesiva/necorespunzatoare.
    1 point
  18. Pt ca ASR ul este o funcție a pompei ABS... Și care lucrează împreună cu Ecu motor, pt antipatinare. De aceea era important și ce avem pe ABS. Oricum, pe motor trebuiau șterse erorile și văzut numai acelea care persista. No, toată lumea are un cablu.. Și face diagnoze... La o diagnoza, trebuie sa ii spui/rezolvi ce trebuie schimbat. Dacă ți-au zis ABS... Înseamnă că au verificat și își asuma...
    1 point
  19. Ti-ai mai pus 2 cai ?
    1 point
  20. Cealalta (ieftina): pui telefonul in suport ?
    1 point
  21. S-a incheiat capitolul GTI Masina a plecat de la mine la 122.000Km, ultima revizie fiind facuta la 121.000km. Omul era pasionat, se citea pe el ca o sa aiba grija de masina, sa speram ca asa va fi. ii urez bafta , benzina buna si sa se bucure de ea. O masina pe care o detin de noua timp 12 ani, motor fiabil, doar sa ai grija de ea la timp. Ne mutam pe A4 acum... Bafta in continuare !!!
    1 point
  22. @jamal_bao imi place combinatia, cum ziceam, cel putin spoiler-ul fata de ed25 nu ma incanta. Mersi pentru sugestii Intre timp lucrarile continua si m-am afundat tot mai mult, nu am reusit sa scot senzorii vechi de ABS de pe fuzete, asa cam nu am decat sa-i schimb si pe aceia. Maine sper sa imi ajunga si etrierii de la reconditionat, de abia ii astept :).
    1 point
  23. Gata si 4 motion! Cutie mai scurta, sa ma ajute cu plecarea de pe loc, am studiat raportul cel mai convenabil, si chiar e ok. Inainte la 100 kmh era cam subturata cu treapta 6, acum e perfect si la plecare, si la drum lung. Planetare refacute pt ca s-a modificat lungimea ansamblului cutie+motor, a trebuit sa fac o placa adaptoare intre cutie si cutie de transfer pt a iesi cu un unghi corect catre spate. Cardan refacut complet, grup si planetare spate tot asa din mai multe componente (am studiat in programe nuturile de pe diferite axe in asa fel sa se pupe lungimile, imi place ca la vw poti face multe combinati, fara sa fie nevoie de sudura sau alte soluti proaste, poti combina multe piese intre ele, cu un rezultat la fel de bun ca originalul) Suporti pentru grup, alta evacuare pt ca prima data facusem pe traseul cardanului. Partea faina e ca pot actiona spatele la buton, dar si mai fain, este ca pot regla cat sa prinda spatele intre 0 si 50% Initial il facusem 50 - 50 la buton, dar pe asfalt apar tensiuni la viraj, asa ca e undeva la 30 % spatele, cand apas butonul. In felul asta am scapat de vasco cuplajul pacatos de t4, acum este hidraulic, pe sistemul de golf 4. Sincer, la primul test am ramas cu gura cascata, nu as fi crezut ca pot urca pe unde am urcat cu ea, usor fara demaraj, aproape de relanti, 1 treapta scurta e foarte de folos in situatia asta. Ma declar multumit, a fost o luna de munca si pt treaba asta, dar acum macar o pot folosi in mai multe situati dupa bunul plac. Cand am timp, pun si ceva poze. Spor la mesterit!
    1 point
  24. Eu zic sa-ti analizezi stilul de condus si daca esti sigur ca nu ai gresit cu nimic, trebuie sa insisti sa-ti schimbe ambreiajul in garantie. Adica ai dat masina imprumut la cineva care a facut drifturi? Te-ai impotmolit si ai iesit doar dupa indelungi incercari si cu miros de ambreiaj ars? Ai remorcat alta masina? La stationarea in panta tragi frana de mana sau tii masina pe loc din ambreiaj si-l uzezi in 2 minute cat altii in 10000 Km? La mers iti odihnesti stangul pe pedala de ambreiaj, sau langa? La reprezentanta vor desface ambreiajul, il vor analiza, vor face poze si-ti vor da un raport oficial. Nu cred ca au nici un interes sa te insele pentru ca daca este vina producatorului, vor factura lucrarea mai departe. Nu platesc ei din buzunar. Daca totul este perfect mai putin uzura totala si albastreala care arata supraincalzirea ambreiajului, platesti tu.
    1 point
  25. Mazda nu vinde MPI in EU; din 2013 vinde doar motoare cu injectie directa si raport de compresie destul de mare: 14:1 si 13:1. Motorul 1.5t nu consuma ulei ci are problema cu diluarea lui cu benzina. Faptul ca Honda n-a fost in stare sa scoata un motor bun cu turbina si injectie directa nu inseamna ca toti producatorii scot motoare turbo proaste. In primul rand vezi cand s-a facut schimbul de ulei la DSG ultima oara iar apoi verifica nivelul uleiului; ai sanse mari sa nu-ti consume ulei; fa reviziile la timp dupa planul de service sau chiar mai repede (8-10k km daca mergi urban). Al meu EA888 2.0TSI a mers ireprosabil si nu a consumat deloc ulei (cel putin nu vizibil pe joja) in 27.000km cat l-am avut.
    1 point
  26. Pai trapa o sa fie una cu fotocelule ceea ce vara imi face ca la interior sa fie putin mai racoros! Trapa va produce curent care alimenteaza motorasul de la aeroterma. Treaba e testata si motorasul incepe sa se invarta inca de la 1.5V,deci chiar daca nu va produce incontinuu +12v motorasul se invarte la o turatie data in functie de tensiunea care ajunge la el.
    1 point
  27. Am aproape 100.000km detin masina de la 54.000km. -30.000km schimbat butuc cheie volan pe garantie - stopuri spate fisurate defect de montaj la primii ani de productie- -schimbat amortizoare pe la 70.000km din cauza gropilor si drumurilor din Buc+ jante 18- vina utilizator - de pe la 80.000km clapeta de la rezervor prezinta o usoara ezitare/blocare, in sensul ca actuatorul electric nu deblocheaza mereu usa rezervor- urmeaza sa-l schimb. Alte probleme nu exista, erori nu sunt, totul functioneaza bine (clima, geamuri, senzori) uzura la interior nu exista la 100.000km. Intretinerea ieftina, costul ron/km mic, motor+cutie ok. Per total multumit.
    1 point
  28. Astazi am reusit sa pornesc masina, sa mai incarc bateria si sa ridic masina. Boltarul acela e pus acolo fiindca am o pierdere la roata spate dreapta. Am terminat cu retrofiturile care le-am luat de pe donatoare si testat, exceptia cea de la xenon nu am reusit sa o testez ca nu am bloc de lumini(l-am împrumutat) iar pt comenzi trebuie sa caut un casetofon. Maine urmeaza testul pt trapa electrica cu fotocelule. Intre timp am facut instalatia electrica pentru senzori parcare fata cat se poate de frumos si original. In bara voi folosi cablaj original de la senzori si de acolo am facut cablaj pana in spate unde am fixat calculator. Am scos pini din mufa din bara si am cablat pana in stalp A dreapta unde am folosit pini noi in mufa verde de aici plecand pana la calculator folosind fire cu pini noi sertizat, deci 0 legaturi. Momentan butonul pentru activarea senzorilor fata nu e montat, inca sunt indecis daca sa folosesc butonul de Sharan sau de Superb insa am adus pana in mufa verde stalpul A dreapta un fir pentru activarea senzorilor. Daca as gasi butonul crem de superb ar iesi excelent. Am demontat bandourile de pe usi si maine ma apuc de pregatitul bandourilor cu crom. Azi am avut ajutor la indepartarea benzii cu care au folosit lipite ? Am gasit la dezmembrari 2 seturi de grile stricate de Superb si am reusit sa fac din 2 unu bun, free deci mai bine nu se poate. Am schimbat smd-urile si toate bune si frumoase.
    1 point
  29. Si niste poze de la munte de saptamana trecuta.
    1 point
  30. Salut oameni cu probleme la suspensie pe perne aer (ca nu ne-a fost buna aia clasica). Scriu indicatii pt un Touareg 7L (R5) 2006, motor 2.5. Daca nu va mai porneste compresorul, adica nu se mai ridica masina de la sol, primul lucru gratis ce puteti face e Pasul 1 Cautati daca nu v-a sarit siguranta de sub sezutul de la sofer. Ca sa ajungeti acolo, cei care au scaun electric, trebuie sa aveti o cheie speciala cu cap M10, desfaceti 2 suruburi din fata jos de la scaun, dupa care scaunul se rabateaza pe spate si aceti acces la baterie si la cateva sigurante care sunt montate acolo, printre care si siguranta noastra de 40A. Una MARE ...o vedeti voi. Daca nu va descurcati cu scaunul dati o carutare pe youtube la "Remove The Battery VW 7L Touareg" si gasiti multe tutoriale video, unul ca acesta . La mine dupa ce am schimbat siguranta. totul a revenit la normal, dar m-am pus cu aceasta ocazie sa schimb si releul de comanda a compresorului. Cel cu codul VW 8D0 951 253A Pasul 2 Daca siguranta e buna si totusi nu merge, trebuie schimbat releul (cod original VW 8D0 951 253A) care comanda pornirea oprirea compresorului. Acel releu care OBLIGATORIU daca aveti Touareg pe perna aer, trebuie schimbat, caci cel original, 100% se va strica si va ramane cuplat in cazul cel mai rau sau decuplat. Al meu noroc ca am citit pe acest forum, in acest topic, si multumesc lui Tombstone - " situatia mea a fost provocata de releu...releu care a dus la distrugerea compresorului." si voctav "Sfat:schimbati releul periodic(la cca 40-50.000 km) au fost destule cazuri de compresoare pocnite din cauza asta" si m-am pus de am schimbat releul(la un electrician-prieten), iar prietenul meu, a desfacut releul original sa vada cum arata si era pe pragul de a crapa. Adica contactele alea de argint platina ce or fi, ca doua pastilute mici, erau puscate , sfarmate. Deci clar urma sa ramana lipite din cauza contactului imperfect sau caz fericit sa nu mai faca contact. Localizare Releu compresor perne aer TOUAREG. Si acum sa va spun unde e localizat, ca am cautatttttttttttt pe tot internetul si nimic, a trebui sa desfac jumatate de masina. Povestile astea sub volan...da e adevarat, pe acolo e, dar ...nu langa volan ci deasupra pedalelor de frana. Foarte foarte jos nu sus sub volan. Deci, deasupra pedaleleor fara/acceleratie trebuie dat jos un capac, dupa care se vede FUNDUL releelor, trebuie eliberata o piedica care lasa un suport pe care sunt mai multe relee printre care daca e original, e unul pe care scrie mare 373. Releu Gri scris gros "373" cu negru Am atasat poza. Acela e releul minune. Deci retineti ca uitandu-va de jos la el, nu-l veti vedea, decat dupa ce dati jos acel suport care tine releele in piciore. Dupa ce schibati acest releu, daca restul e ok, ar trebui sa mearga. Pasul 3 Daca releul merge prea mult, inseamna ca aveti o scurgere. Cu spuma de verificat tevile de gaz daca nu au scurgeri, trebuie verificate toate imbinarile. Deci un service specializat sau pur si simplu elevator si bagat pe sub ea, la perne mai ales exact unde intra furtunul in ele acolo mai pierd aer, este un oring. Compresorul daca nu mai merge exista kit de reparatie, pe la 300lei. NU stiu cine repara, inca nu am avut nevoie. Sper ca v-am fost si eu de folos cu ceva. Am simtit ca e nevoie sa dau ceva inapoi pt acel sfat care mie mi-a salvat compresorul. O zi buna.
    1 point
  31. Ai dorit sa încerci un produs nou. Data următoare vei încerca alt ulei, nu? Total Ineo ll folosit de tine acum este mai ieftin cu circa 8-10 euro fata de uleiul original. Probabil ca și calitativ ii este inferior. De regula, prețul reflecta calitatea unui produs în raport cu concurenta.
    0 points
  32. Da, rostul cumpararii unei masini noi nu mai este deloc evident daca garantia are aceeasi utilitate ca.. o bucata de ziar
    0 points
  33. Am vorbit acum cu ei si mi-au spus ca trebuie inlocuite volant si ambreiajul deoarece s-au supraincins si ca reparatia la ei costa undeva la 7500 RON. Mi-au explicat ca nu se poate face in garantie si ca daca nu sunt de acord cu pretul sa vin si sa o duc la alt service, pretul pentru demontarea cutiei fiind 860 RON. Nu sunt la prima masina si e prima oara cand intampin probleme de genul. Nu cred ca stilul de condus este problema.
    0 points
  34. bujiile influenteaza, testat de mine...Denso cu distanta electrozi 0.7mm aveam consum exterior de 7%, pus niste bosch (zice iridium dar nus daca is iridium...oricum are electrodul ascutit..) initial aveau distanta electrozi la 0.7mm, marit la 1.1mm...am consum de 5.5-5.7% pe exterior (noaptea..4 oameni in masina + bagaje fara AC) si am scos 5.8 - 6 % ziua cu AC pornit pe exterior. Cazanul e cel din semnatura, 1.6 16V, (intradevar e diferenta si intre TFSI si aspiratul meu) consumul mediu afisat de CB dar la drumurile facute recent nu am simtit o gaura asa mare in buget. Uleiul folosit un 5w30 LL cum zice la manual. Pe orasul iasi suge cam 8.5 -9 % vara. Si un MAP/MAF murdar face ca in timp sa creasca consumul. o clapeta murdara, ...Personal mai curat la cativa ani senzorul MAP si clapeta, daca iau o masina SH, pe langa revizie, curat si clapeta si MAP-ul si schimb si bujiile din start, care oricum merg aprox 30.000km
    0 points
  35. Atata timp cat ai Brief mare si Brief mic o poti inmatricula. Cand se da spre casare se decupeaza seria de sasiu de pe masina si se retine Brieful mare.
    -1 points
  36. https://automais.autosport.pt/noticias/aqui-esta-o-volkswagen-id3-praticamente-sem-camuflagem/ Pe ce te bazezi? Vad ca ioniq face 200km din 28kwh adica mediu 14kwh/100km. Golful pe hârtie face 12,5 în teste scos sub 12kwh/100km!
    -1 points
  37. la mine "nu se compara" inseamna diferente de minim 40-50%. asa mari sunt? ca daca sunt pana in 15% sunt irelevante. incep sa conteze altele mai mult, comfort, calitate, putere etc.
    -1 points
  38. @powershot mai sus am postat un tabel cu km in bord si gradul de incarcare DPF, din datele culese de aici, si se verifica. Nu inteleg ce inseamna "nu te pune nimeni sa crezi". Nu vrei tu sa nu mai insisti atat? Prefer sa fac un numitor comun din ce scriu zeci/sute de oameni decat sa ma bazez doar pe ce zici tu. Multumesc pt intelegere. Ti-am zis eu ca daca spun simpla mea opinie in urma downgrade-ului o sa nasc polemici. N
    -1 points
  39. presiunea diferentiala variana in primul rand in functie de turatie, per total, o sa renunt la presiune dif, nu cred ca merita urmarita in tabel. trimite, te rog. nu ai mentionat daca ai dieselgate sau nu. Si eu cred la fel, cantitatea de carburant trecuta prin DPF e ceea ce conteaza in final. Daca si cu dieselgate si fara, regen-urile pornesc la 23-24 grame soot, nu vad cum ar putea fi diferente asa mari intre distante daca consumul e acelasi (sau dif nesemnificative) cu ambele versiuni de soft.
    -1 points
  40. -1. Daia arde Amazonul. Frumoase peisaje. Anvelopele banuiesc ca sunt de vara.
    -1 points
  41. @sergiu_88 stai linistit, se intampla si la altii. i20-ul sotiei la numai 1 an si 5100 km ambreiajul are probleme, si la fel ... nu vor sa-l schimbe.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!