Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.08.2019 în toate secţiunile

  1. S-a incheiat capitolul GTI Masina a plecat de la mine la 122.000Km, ultima revizie fiind facuta la 121.000km. Omul era pasionat, se citea pe el ca o sa aiba grija de masina, sa speram ca asa va fi. ii urez bafta , benzina buna si sa se bucure de ea. O masina pe care o detin de noua timp 12 ani, motor fiabil, doar sa ai grija de ea la timp. Ne mutam pe A4 acum... Bafta in continuare !!!
    5 points
  2. iar etrierii arata cam asa...clar pe viitor voi sabla puntea spate si fuzetele fata, ca sa fie totul cat mai clean
    3 points
  3. @xdx cand le-am vazut la tine deja erau comandate de doua saptamani dar cand le-am vazut am avut parte de sentimentul acela .....
    3 points
  4. Dacă nu vă plictisesc prea tare am mai compilat câte ceva...
    2 points
  5. Eu daca voi pati asa ceva si nu imi rezolva pe garantie, nu mai cumpar nimic nou vreodata din grupul VAG.
    2 points
  6. @jamal_bao imi place combinatia, cum ziceam, cel putin spoiler-ul fata de ed25 nu ma incanta. Mersi pentru sugestii Intre timp lucrarile continua si m-am afundat tot mai mult, nu am reusit sa scot senzorii vechi de ABS de pe fuzete, asa cam nu am decat sa-i schimb si pe aceia. Maine sper sa imi ajunga si etrierii de la reconditionat, de abia ii astept :).
    2 points
  7. Salut tuturor, astazi, dupa foarte multe luni de asteptare a ajuns Tiguanul. (inutil sa spun ca trecerea de la Leon FR la asta e ca si cum ai pune un leu in cusca...) O problema mare pe care o am acum este ca desi setez in modul individual cutia de viteze pe sport, dupa ce opresc si repornesc motorul cutia de viteze trece automat in modul standard (D). Are cineva idee cum sa fac ca sa nu trebuiasca sa selectez la fiecare pornire modul de condus individual, si cutia sa plece in (S) si dupa repornirea motorului? Varianta cu modul "Sport" nu este o optiune pentru ca nu-mi place directia extrem de tare care este presetata in modul sport. In caz ca are vreo importanta, este vorba despre un Tiguan allspace, 2.0 TDI 150CP 4Motion Automata + DCC
    1 point
  8. @cip86 pe A4 B7 nu sunt asemenea probeleme.
    1 point
  9. 1 point
  10. Și încă una până unde am putut intra cu mașina mergând la Ochiul Beiului, destul de prost drumul, dar cu grijă am ajuns.
    1 point
  11. este un blind spot pentru masinile prevazute cu senzori de parcare frontali.
    1 point
  12. Eu am ales o varianta combinata : eleron si praguri de gti si spoilerele de pe bara fata si spate de v6 . Acum depinde de gusturi.
    1 point
  13. Gata si 4 motion! Cutie mai scurta, sa ma ajute cu plecarea de pe loc, am studiat raportul cel mai convenabil, si chiar e ok. Inainte la 100 kmh era cam subturata cu treapta 6, acum e perfect si la plecare, si la drum lung. Planetare refacute pt ca s-a modificat lungimea ansamblului cutie+motor, a trebuit sa fac o placa adaptoare intre cutie si cutie de transfer pt a iesi cu un unghi corect catre spate. Cardan refacut complet, grup si planetare spate tot asa din mai multe componente (am studiat in programe nuturile de pe diferite axe in asa fel sa se pupe lungimile, imi place ca la vw poti face multe combinati, fara sa fie nevoie de sudura sau alte soluti proaste, poti combina multe piese intre ele, cu un rezultat la fel de bun ca originalul) Suporti pentru grup, alta evacuare pt ca prima data facusem pe traseul cardanului. Partea faina e ca pot actiona spatele la buton, dar si mai fain, este ca pot regla cat sa prinda spatele intre 0 si 50% Initial il facusem 50 - 50 la buton, dar pe asfalt apar tensiuni la viraj, asa ca e undeva la 30 % spatele, cand apas butonul. In felul asta am scapat de vasco cuplajul pacatos de t4, acum este hidraulic, pe sistemul de golf 4. Sincer, la primul test am ramas cu gura cascata, nu as fi crezut ca pot urca pe unde am urcat cu ea, usor fara demaraj, aproape de relanti, 1 treapta scurta e foarte de folos in situatia asta. Ma declar multumit, a fost o luna de munca si pt treaba asta, dar acum macar o pot folosi in mai multe situati dupa bunul plac. Cand am timp, pun si ceva poze. Spor la mesterit!
    1 point
  14. Momentan astept un raspuns de la Porsche Romania. Ma gandeam ca daca nu primesc un raspuns in viitoarele zile sa contacte si VW Germania. Stiti cumva daca exista vreo modalitate de a-i contacta in afara de formularul de pe site? Multumesc din nou.
    1 point
  15. UPDATE: 90.000 km (14.000 km de la inlocuirea motorului) Aseara am depasit cifra de 90.000 km, dupa 4 ani si 9 luni de cand am masina. Motorul nou merge si trage foarte bine, fara nici un pic de ulei consumat in cei 14.000 km de la inlocuire. Intre timp am mai schimbat un bec Osram Nightbreaker, la peste un an de la ultima inlocuire. Am facut si o igienizare la instalatia de clima, pentru ca imi aparuse un miros neplacut. Altfel, nimic de semnalat. In ciuda evenimentului neplacut cu motorul, sunt in continuare foarte multumit de masina.
    1 point
  16. Ma surprinde la fiecare drum cum se poate mula pe orice stil de condus... daca vrei sa mergi incet si relaxat ( si cu al 3 lea proaspat membru de la famiglia ) isi da toata silinta sa fie o masina care tine cu casa, daca te grabesti, e acolo pentru tine, si nu te face de ras, te sustine ( cat si cum poate, in cazul in care nu esti un inconstient ). DCC-ul isi face treaba foarte bine, diferentele intre moduri fiind destul de sesizabile. In mod normal utilizez modul individual unde suspensia e pe comfort si cutia in D sau S, dupa caz. Afara, in marea majoritate a cazurilor, mers pe modul sport, fiind mult mai responsiva. Daca esti maniac, cred ca te poti apropia si de 5% consum, dar nu asta e ideea. Dar se poate Totodata, ce ma enerveaza enorm, este suportul pentru cotul mainii stangi... nu ai o pozitie relaxanta pt mana stanga. Panoul de usa se termina destul de sus, iar rama de sprijin unde sunt si butoanele pt geamuri, este destul de jos amplasata... ciudat. Va fi o luna lunga, deja am aproape 2500km si mai urmeaza inca aproape tot atat in urmatoarele zile...
    1 point
  17. @Marius golf5, eroarea postata de tine poate avea sau poate nu avea legatura cu topicul Lumini /lampi usa / portiera. La o cautare rapida pe forum, am gasit o eroare similara cu a ta: Si inca una : De asemeni, pe ross-tech, eroarea apare in felul urmator: 00470 - Combination comfort Databus in Single Wire: Open Circuit . A se remarca cuvantul Combination de pe site-ul ross-tech, versus cuvantul Company din poza de la tine, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca folosesti o clona de VCDS care e posibil sa nu functioneze cum trebuie. Incerca si cu o interfata originala si vezi daca ai aceleasi erori. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00470 In afara de acea eroare, ce simptome are ? Nu se aprind liminile din usi / nu merg geamurile electrice, nu se incuie-descuie usile...etc?
    1 point
  18. Salut. Pozele iti cer ajutorul pentru ca nu se descurca sa spuna prea multe despre masina.
    1 point
  19. Ai avut si GTD ? Uoau...
    1 point
  20. Pentru ca de aici am aflat de 6V0955485...am luat 2buc, 23Lei/buc de la PBN. Initial cand le-am primit am fost putin dezamagit din cauza sistemului de flexare al capacului, insa dupa ce am inceput sa le folosesc imi plac. Nu stiu cat o sa tina, cauciucul pare totusi de calitate, insa la pretul asta se pot inlocui fara a sta pe ganduri. Multumesc celor care au semnalat palnia respectiva. Posibil sa fiu OT pe jurnal, daca deranjeaza poate se muta posturile in alt topic daca s-a mai vorbit despre acest capac/palnie.
    1 point
  21. schimbat lichid frana ( si eliminare aer instalatie - lucru vazut la golirea instalatiei si reumplerea cu lichid nou ) si totul este perfect ...un sistem de franare foarte foarte ...bun !!!!
    1 point
  22. Nu am reușit sa fac mare lucru inseara,am pus doar VAG-ul și doar cu contactul pus, la o temperatura exterioara de 14 grade aveam asa: -pe Engine minus 6,3 grade -pe Instrumente 5 grade. Sa am eu asa un ghinion sa cumpăr termostat defect? O sa încerc și variantele lui lupo_bv, problema este timpul....
    0 points
  23. Multumesc frumos. Fiecare cu gusturile si ‘piticii lui’. Eu nu cred ca o evacuare dubla se face numai la motoarele cu multi cai.
    -1 points
  24. Intrebare de ce ai schimbat uleiul la cutie ? La cutiile de viteza manuale nu se schimba uleiul . La DSG da la 60 de mii dar la manuala......
    -1 points
  25. Cealalta (ieftina): pui telefonul in suport ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!