Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.08.2019 în toate secţiunile

  1. Daca este week-end este si munte... Lacul Vulturilor este o destinație ocazională pentru aventurierii 4x4 însă oare câți dintre ei au urcat și pe muntele la poala caruia se află lacul? La ascensiunea cu mașina mă refer ? Deci - Vârful Mălâia. Al doilea ca și altitudine din Masivul Siriu ( după Vf. Bocârnea aflat în proximitatea lui)...si pe care Kodiaq-ul l-a cucerit cu succes?
    5 points
  2. Ma surprinde la fiecare drum cum se poate mula pe orice stil de condus... daca vrei sa mergi incet si relaxat ( si cu al 3 lea proaspat membru de la famiglia ) isi da toata silinta sa fie o masina care tine cu casa, daca te grabesti, e acolo pentru tine, si nu te face de ras, te sustine ( cat si cum poate, in cazul in care nu esti un inconstient ). DCC-ul isi face treaba foarte bine, diferentele intre moduri fiind destul de sesizabile. In mod normal utilizez modul individual unde suspensia e pe comfort si cutia in D sau S, dupa caz. Afara, in marea majoritate a cazurilor, mers pe modul sport, fiind mult mai responsiva. Daca esti maniac, cred ca te poti apropia si de 5% consum, dar nu asta e ideea. Dar se poate Totodata, ce ma enerveaza enorm, este suportul pentru cotul mainii stangi... nu ai o pozitie relaxanta pt mana stanga. Panoul de usa se termina destul de sus, iar rama de sprijin unde sunt si butoanele pt geamuri, este destul de jos amplasata... ciudat. Va fi o luna lunga, deja am aproape 2500km si mai urmeaza inca aproape tot atat in urmatoarele zile...
    3 points
  3. @xdx cand le-am vazut la tine deja erau comandate de doua saptamani dar cand le-am vazut am avut parte de sentimentul acela .....
    2 points
  4. Wow ce tare e chestia asta numită "cruise control"! 90km de autostradă, viteza stabilită, relax. Îmi place senzația pe care o ai, când accelerează după ce am frânat și îi dau ok din nou sau când urcă un deal. Money well spent! PS: cine nu are CC, să își cumpere și să își facă retrofit!
    2 points
  5. Daca tot sunteti nerabdatori , doua din ele vreau sa comande barierele de la resedinta mea . Nu vreau sa dau mai multe detalii acum , nu sunt sigur ca va merge 100% asa ca ramane sa vedem . Si vad ca @Muale le ghiceste , led barrrrrrrrrr
    2 points
  6. Ce e chestia aia de lângă număr ? Scapa de farurile alea...urate cu spume...
    2 points
  7. Salutare. Am un Passat B8 din 2016 cu urmatoarea problema: la fiecare pornire nu am sunet. Daca intru in meniul de update de firmware, stau 4 secunde si ies de acolo apare si sunetul dar numai pana la urmatoarea oprire. Am facut o verificare la reprezentanta si mi-au spus ca trebuie schimbata unitatea din torpedou dar costa enorm, aproape 4000 de euro. Unitatea multimedia este Discover Pro, codul unitatii din torpedou este 3g0035043c. Ce solutii recomandati?
    1 point
  8. Și încă una până unde am putut intra cu mașina mergând la Ochiul Beiului, destul de prost drumul, dar cu grijă am ajuns.
    1 point
  9. Gata si 4 motion! Cutie mai scurta, sa ma ajute cu plecarea de pe loc, am studiat raportul cel mai convenabil, si chiar e ok. Inainte la 100 kmh era cam subturata cu treapta 6, acum e perfect si la plecare, si la drum lung. Planetare refacute pt ca s-a modificat lungimea ansamblului cutie+motor, a trebuit sa fac o placa adaptoare intre cutie si cutie de transfer pt a iesi cu un unghi corect catre spate. Cardan refacut complet, grup si planetare spate tot asa din mai multe componente (am studiat in programe nuturile de pe diferite axe in asa fel sa se pupe lungimile, imi place ca la vw poti face multe combinati, fara sa fie nevoie de sudura sau alte soluti proaste, poti combina multe piese intre ele, cu un rezultat la fel de bun ca originalul) Suporti pentru grup, alta evacuare pt ca prima data facusem pe traseul cardanului. Partea faina e ca pot actiona spatele la buton, dar si mai fain, este ca pot regla cat sa prinda spatele intre 0 si 50% Initial il facusem 50 - 50 la buton, dar pe asfalt apar tensiuni la viraj, asa ca e undeva la 30 % spatele, cand apas butonul. In felul asta am scapat de vasco cuplajul pacatos de t4, acum este hidraulic, pe sistemul de golf 4. Sincer, la primul test am ramas cu gura cascata, nu as fi crezut ca pot urca pe unde am urcat cu ea, usor fara demaraj, aproape de relanti, 1 treapta scurta e foarte de folos in situatia asta. Ma declar multumit, a fost o luna de munca si pt treaba asta, dar acum macar o pot folosi in mai multe situati dupa bunul plac. Cand am timp, pun si ceva poze. Spor la mesterit!
    1 point
  10. Am zis sa mai sterg putin praful pe aici, insa spre deosebire de Golf, aici chiar nu am ce sa scriu. Masina are 4 ani si 5 luni si doar 24.000km. I-am pus si ei Osram-uri Nightbreaker. I rest doar revizii, ITP si benzina.
    1 point
  11. Da, fiecare vede ce vrea desi ai pozat pagina. Tu vezi numai 504 00, eu vad ca scrie 508 00.
    1 point
  12. Din cate stiu motoarele turbo benzina cu GPF au nevoie musai de 0w20, la service autorizat am primit aceeasi informatie. Pentru cele fara GPF se poate pune si 0w30 sau 5W30. La masina din semnatura am completat cu castrol 0w20 LL IV pentru ca acest tip de ulei a fost pus din fabrica, desi nu are filtru de particule.
    1 point
  13. Si eu stiu ca la motoarele noi pe benzina cu GPF tot 0W20 se pune.
    1 point
  14. Cred ca cine are motoare de tip nou cu filtru de particule la benzina, GPF, are in carte trecuta norma de ulei 508 00 unde vascozitatea este 0w20.
    1 point
  15. Nu cumva ai anvelope self sealing?. Mai nou asa vin in DE. Chiar acum 1 luna a luat un amic un Tiguan, 34 k km, fara rezerva si fara kit pana.
    1 point
  16. Ambreiajul sport își arată avantajul, deceleratul e destul de rapid iar frana o folosesc doar la nevoie. Pe langa asta incerc sa anticipeze ce treapta sa folosesc funcție de fiecare situație și asta m-a făcut să țin masina 10 ani și vom mai sta o perioadă pentru că nu dezamageste, zâmbesc de fiecare dată când o conduc. Chiar daca am condus multe ore într-o zi tot îmi place iar senzațiile sunt pe măsură.
    1 point
  17. De prin Băile Herculane. Cu poliția nu am avut probleme că nu am fost oprit. Din cate am citit farurile sunt aprobate EU. Am schimbat pentru prima oară de când s-a născut plăcuțele fata, spate și cică ar mai fi ținut încă vreo 10mii km.
    1 point
  18. Unele poze sunt făcute de sus...iar Kodi este jos. Asta însemnând că a existat si ascensiune pe jos... Poluare? In urma trecerii "ursului" nu a ramas mai nimic. Dioxidul de carbon a fost deja asimilat de vegetatie iar urmele anvelopelor vor disparea probabil după prima ploaie. Însă conservele și pet-urile drumeților per pedes sunt în continuare în jurul lacului și pe munte... Anvelopele, da sunt cele de vară cu 35k km (minus vreo 5-7k cu cele de iarnă). Atât timp cât solul este stâncos iar vegetația nu e umedă anvelopele nu sunt impediement la ascensiune. Singurul inconvenient care necesita atentie sporita este garda la sol... Si cutia dsg uneori mai dă senzatii pe ascensiune. La urcarile sustinute abordate in forță are uneori variații de putere in sensul ca iti da senzatia ca va ramane fară forță la un moment dst pana sa ajungi sus dar isi revine inainte sa rămână. Probabil e optimizarea care nu o lasa sa se tureze mai mult decat considera ca are nevoie...
    1 point
  19. Murdara pe drum de tara. Si am mai montat switchul de lumini de polo 6r
    1 point
  20. Dacă e sâmbătă e zi de curățenie! și un consum de vineri dimineața, în oraș, cu copiii în vacanță! Deci chiar se poate În altă ordine de idei, dacă nu mai pornește Start&stop-ul, înseamnă că e timpul să schimbați bateria! Acum îmi "pleacă" la sfert și mie!
    1 point
  21. Salut. Pozele iti cer ajutorul pentru ca nu se descurca sa spuna prea multe despre masina.
    1 point
  22. Ce avem noi aici ?! un GTI in familia mik ? Super faina jucăria ! Ma așteptam după prima postare sa văd totuși o mașina in 2 uși ! Oricum ar fi sa o stăpânești sănătos și sa o transformi in pocket rocket curând ! Si apropo de Facelift la Golf, singurul golf care a primit Facelift este Golful 7 in rest cum au ieșit de pe poarta fabricii in primele luni așa s-a terminat ediția. Poate cu unele opțiuni extra, dar fără modificări estetice / tehnice notabile ! Niste idei ? Alte jante după cum bine spuneai anterior și poate un pachet anniversary sau R32 și e ce trebuie ! *( o poza de motivare ) Spor Mihai !
    1 point
  23. Aici e doar o mica parte! Crede-ma, omul e 'nebun'! Si mai sunt cativa ca el, foarte putini ce-i drept...:(
    1 point
  24. Și am mai bifat azi ceva: switch lumini cu senzor de lumină și poziție "Auto". De la acesta la acesta (acum am toate butoanele satinate) Am tras firul de la senzor foarte ascuns, aproape nu se vede l-am strâns în compartimentul siguranțelor și am făcut o probă Totul este ok. În plus, face o temporare de 10-12 secunde și rămân pornite pozițiile și stopurile, un pseudo follow me home, care se activează și la închiderea/deschiderea din cheie. Sunt foarte mulțumit. Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  25. Supape, arcuri supape sport, chiulasa portata/polishata, volant usurata, senzor detonatie si doua capete de planetare:
    1 point
  26. gata avem masinaria 1.5 tsi cu dsg style
    1 point
  27. Incerca la Autok9...eu sunt forte multumit de ei!
    1 point
  28. Da, am inlocuit toate busoanele unde s-a pus ulei. Ulei Diferential = G052145S2 ( necesar 2 litrii = 1 fata +1 spate) si 4 busoane N90281802 (2 fata + 2 spate) Ulei Cutie Viteze manuala= G052171A2(necesar approx 2.3 litri) si 2 busoane N10037105 Ulei Haldex= G060175A2(necesar approx 750 ml) si 1 buson golire N91082701 plus 1 buson umplere N90281802 Filtru Haldex de la BorgWarner=2003085(Include si suruburille)
    1 point
  29. @Motorider Iti recomand cu caldura Mobil 1 ESP 5W-30 pe care sa il schimbi pana in 10k km. Eu asta folosesc de la bun inceput si sunt extrem de multumit. Motorul CZDA este o mica bijuterie si merita sa il intretii cu ulei de calitate. Tine de el, este ultimul benzinar Otto de la VAG fara filtru de particule sau alte artificii. Peste cativa ani va fi la fel de cautat pe piata SH precum este iVTEC-ul aspirat de la Honda. PS. Din ce am citit, Ravenol este o firma care chiar face si munca de cercetare & dezvoltare, nu doar mixeaza baze de uleiuri cu diversi aditivi (cum face, spun gurile rele, Motul, par examplu)
    1 point
  30. Asa cum zicea si Ionescu George mai sus, cel mai bun ulei pentru TSI este Ravenol VMP USVO 5W30. Urmatoarele 2 variante imediat dupa Ravenol, ar fi: Mobil 1 ESP Formula 5W30 sau Motul Specific 504/507 SAE 5W30. Toate variantele de mai sus se gasesc la vanzare. PS: Eu as merge pe Ravenol, chiar daca e un pic mai scump - are cele mai bune specificatii
    1 point
  31. Salutare, retrofiturile la Skoda Octavia 3 vrs continua, de data aceasta am montat camera marsarier High OEM cu spălător cod 5NA827566D. Atenție ca aceasta camera se montează pe mai multe modele din grupul VAG, prin urmare veți avea nevoie de softul aferent Skoda Octavia 3 Facelift . Am sa atașez și câteva poze după montare și calibrare. Pentru orice informație suplimentară va stau la dispoziție in limita timpului disponibil. Ps. Doresc sa menționez faptul ca nu prestez servicii contra cost, tot ajutorul pe care l-am oferit membrilor acestui forum a fost GRATIS, din pasiune și din dorința de a ajuta și alte persoane.
    1 point
  32. Nimic inca. Ma bate gandul sa iau una din dezmembrari si sa o reconditionez pe aia. Ca nu am timp sa stau cu masina pe dreapta pana rezolv eu cu pompa de frana. Si cand o pun pe cea reconditionata, sa pun si tulumba de frana noua. Sau pt 300 lei, sa cumpar o pompa noua de frana. Dar vedem. Deja am bagat o "caciula de bani" in frane si o sa mai bag ca nu-mi pare rau! Rezultatul e pe masura. Sambata am schimbat lichidul de frana, complet. Am fost un pic cam darnic, si am consumat 1.3-1.4 litri de lichid. Aerisit si ambreiajul. Deci, tot lichidul e nou. Merge foarte ok aparatul respectiv de schimbat lichidul de frana. Acum...sa vedem cand termin cu franele fata. Asta pentru ca trebuie sa schimb si rotile de iarna sa trec la 16" si deja se aduna cheltuielile. In plus, ramane de facut ASAP: - Reparat evacuarea. Sper sa reusesc sa o fac pana in Concediu. - Reparat pragurile. Tinichigerie... trebuie sa refac partea de jos, desi nu sunt in stare foarte grava, dar unul e spart si nu vreau alte complicatii. - Geometria rotilor. - pana in concediu. Ah, da. Aparent am scapat de eroarea de airbag. Aparent doar, deoarece si data trecuta dupa 1 luna fara eroare se gandea ca m-am obisnuit asa si ...."piuuuuuu" cand ti-era lumea mai draga! Pana data viitoare, las cateva poze de ieri, de la Raul Sadului. Drumuri bune!
    1 point
  33. Un traseu "ușor" de vară, dupa o zi de ploaie...
    1 point
  34. Uultima poza cu etrierii inainte de montare. Pana la urma am schimbat : aerisitoarele , culisele , garniturile , pistonasele
    1 point
  35. @yanq Sa stii ca! Nu stiu cum de am reusit sa-mi gasesc o zona neasfaltata, ca o mini-caldera, plina cu noroi si apa - dar dressing-ul de anvelope (coafura) rezista! @C Z R Ti-am raspuns in privat @Muale Ce ochi format ai! Anyway, trecand la urmatorul punct pe lista, desi a durat ceva mai mult decat ma asteptam, aproape am terminat si cu Stage 1 .:R - la interior . Vineri am ridicat volanul de la tapiter si parca nu ma mai satur de el . Grosimea a crescut de la 40mm la ~44mm, finisaj in piele semi-perforata + piele lisa si substrat de material anti-perspirant. Si fiindca maneta de la schimbatorul de Golf 7R avea mansonul mai lat decat cel de la Tiguan, initial, am fost nevoit sa-i fac 2 pliuri - lucru ce-mi statea pe creier, deci am refacut si mansonul in piele lisa + capacelul superior in piele semi-perforata, pentru a se asorta cu noul design al volanului. Evident, totul condimentat cu un strop de culoare, asortata cu liniile ceasurilor de bord si a etrierelor . Un Before - After: Si rezultatul final:
    1 point
  36. Eu pana nu voi avea ocazia sa testez AID la drum lung si noaptea, nu sunt convins. De ce? Pentru ca e foarte frumos colorat, animatii, tot felul de informatii, e clar directia viitorul, insa pare si complicare de dragul faptului ca se poate si ca e inca un gadget. Apoi faptul ca nu e un ecran LED, adica sa fie acel negru pe care nu il pot atinge cele LCD, mi s-ar parea obositor de condus noaptea. Apoi de ce sa am atatea informatii afisate pe cluster in acelasi timp? La ce ma ajuta in timp real toate acele date? Sa ma uit mai mult la ele decat la drum :D. Daca e sa va uitati in clip sunt afisate consumul mediu, instant, autonomia, viteza in cifre..pe langa functiile clasice ale unui cluster. Stiu ca sunt mai multe moduri, insa tot mi se pare ca inafara de o harta frumos pusa in centru cand e cazul de navigatie restul sunt niste inflorituri. Genul de cluster foarte elegant, care nu arata scos dintr-un joc video este de pe vechiul A6 C7.
    1 point
  37. La Passat dacă încui de două ori din cheie se blochează ușile cu posibilitatea deblocării din interior. Poate e la fel. Sent from my S500 using Tapatalk 2
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!