Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.08.2019 în toate secţiunile

  1. Și am mai bifat azi ceva: switch lumini cu senzor de lumină și poziție "Auto". De la acesta la acesta (acum am toate butoanele satinate) Am tras firul de la senzor foarte ascuns, aproape nu se vede l-am strâns în compartimentul siguranțelor și am făcut o probă Totul este ok. În plus, face o temporare de 10-12 secunde și rămân pornite pozițiile și stopurile, un pseudo follow me home, care se activează și la închiderea/deschiderea din cheie. Sunt foarte mulțumit. Weekend plăcut tuturor!
    3 points
  2. Murdara pe drum de tara. Si am mai montat switchul de lumini de polo 6r
    2 points
  3. Mi-am luat inima în dinți și m-am dus la Auto Crew pe str. Ghimbaselului, în urma recomandărilor de pe acest forum. După diagnoză a rezultat senzor ABS dreapta, defect. Am stabilit data și urmează să mă duc să-l schimbe. Sunt foarte mulțumit de modul cum a decurs vizita mea in service. Revin cu impresii după ce schimb senzorul.
    1 point
  4. Nu sunt specialist, dar văd că dpf-ul a încercat de 6 ori regenerarea și nu a putut să o facă. Motivele pot fi multe.
    1 point
  5. Dacă e sâmbătă e zi de curățenie! și un consum de vineri dimineața, în oraș, cu copiii în vacanță! Deci chiar se poate În altă ordine de idei, dacă nu mai pornește Start&stop-ul, înseamnă că e timpul să schimbați bateria! Acum îmi "pleacă" la sfert și mie!
    1 point
  6. Buna! Ma gandesc sa cumpar un VW Polo (motor de 1.0, benzina) nou de la un dealer respectabil din Bucuresti. Ce anume vreau sa aiba (in ordinea importantei): 1. Transmisie automata 2. Frane calibrate astfel incat plaja de actiune a pedalei de frana sa fie cat mai mare (sa nu puna frana imediat ce mangai putin pedala) 3. Integrare Apple CarPlay 4. Geamuri fumurii pe spate Nu sunt un conducator agresiv, chiar merg cu viteza legala (spre disperarea pasagerilor :)). La masini ma pricep cat ma pricep la rachete (stiu ca trebuie pusa benzina si service-ata corect) si nu imi place sa schimb masini (Polo-ul pe care il urmaresc as vrea sa-l tin cel putin 10 ani de acum incolo). Am discutat deja la dealeri (Midocar si Porche) si pana acum se pare ca nu exista Polo-uri cu transmisie automata pentru drive-test. Mi s-a propus sa fac drive test pe manuala, insa prefer totusi o masina cat mai aproape de ceea ce voi cumpara. Din experienta voastra, va rog mult sa-mi spuneti ce anume trebuie verificat la masina cand o voi lua/testa pentru a evita discutii/reparatii inutile dupa ce am plecat de acolo cu masina. Am spus foarte clar dealer-ului (si au acceptat toti) ca nu dau banul (suma finala minus avans) decat DUPA ce verific masina mea si sunt OK cu ce e acolo. Va multumesc mult pentru orice sfaturi si nu uitati ca sunt aproape complet afon la detalii tehnice (insa stiu sa folosesc Google sa ma documentez). O zi excelenta, Cristi.
    1 point
  7. Mda, nu ar fi vorba de economie dar de la 520 ron cat este un kit original de placute pana la 900, 1000 ron.... si daca platesc 800 ron la un alt service tot ma declar multumit Inteleg ca trebuie sa traiasca si reprezentantele dar ...
    1 point
  8. Am postat si in zona de service. De regula toate lucrarile le fac la reprezentanta chiar daca ma costa mai mult dar de data asta un pitic s-a revoltat rau de tot
    1 point
  9. Ma tin in continuare de prostii. Stiam ca o ureche de jos de la farul din dreapta e rupta asa ca am cautat un alt far ca sa remediez problema. Darapoi am avut alte idei.... sa fac o schimbare de look si sa pastrez doar rama neagra si mijlocul oglinda. asa ca am cautat o oglinda de far stanga. Nu am gasit dar am gasit un far.Si am incepus s negociez la pret si pana la urma am primit o propunere de nerefuzat. asa ca am luat o pereche de faruri .Acum am 5 faruri Si daca tot o sa mai demontez pe la masina am zis sa schimb si vasul de antigel si pe cel de lichid de parbriz care avea o gaura pe la jumatatea lui. Acum ramane sa ma hotarasc la varianta finala pentru faruri mai ales ca am luat si becuri noi.
    1 point
  10. uite aici tot ce ai nevoie https://drive.google.com/drive/folders/1e2wOakjuoCdu5cna_6-RWCVsR_pV8exC?usp=sharing
    1 point
  11. Am aproape 100.000km detin masina de la 54.000km. -30.000km schimbat butuc cheie volan pe garantie - stopuri spate fisurate defect de montaj la primii ani de productie- -schimbat amortizoare pe la 70.000km din cauza gropilor si drumurilor din Buc+ jante 18- vina utilizator - de pe la 80.000km clapeta de la rezervor prezinta o usoara ezitare/blocare, in sensul ca actuatorul electric nu deblocheaza mereu usa rezervor- urmeaza sa-l schimb. Alte probleme nu exista, erori nu sunt, totul functioneaza bine (clima, geamuri, senzori) uzura la interior nu exista la 100.000km. Intretinerea ieftina, costul ron/km mic, motor+cutie ok. Per total multumit.
    1 point
  12. De Raven sa nu aud in viata - 3 persoane apropiate , masini diferite , dupa trecere la Ravenol toate masinile au inceput sa manance ulei, si nu putin ! Astazi am primii 500 km facuti cu uleiul acesta si motorul suna mult mai bine decat cu Castrol , asta e clar Sa vedem testul " mancarii" de ulei acum , dupa 5000 il verific
    1 point
  13. Să nu te sperii de voturile colegilor, am avut și eu acest ulei și nu mi-a consumat deloc în aproape 11k de km. Nu am fost atent la sunetul motorului atunci. Am pus Ravenol VMP (nu usvo) și a consumat aproape 800ml. Sunetul era într-adevăr foarte ok. Acum am original și în aproape 3k de km nu a consumat și se aude bine motorul (este totuși uleiul proaspăt).
    1 point
  14. Destul de recent am facut si eu aceasta trecere de la frana pe tambur la frana pe disc. Situatia a fost clara pentru mine pentru ca aveam de ales intre a schimba tamburii si sabotii de franare pentru ca aveau uzura sau sa fac conversia la frane pe disc. Asa ca am cumparat 2 etrieri, portetrieri,tablele de protectie din dezmembrari. Etrieri erau intr-o stare foarte buna si aici ma refer ca nu erau blocati,cu garnituri bune si nu a fost nevoie decat sa ii vopsesc. De asemenea au fost vopsite tablele de protectie si portetrierii. Am cumparat piese noi si anume rulmentii, conductele de frana,cablurile de la frana de mana, 4 suruburi de la fixarea portetrierului,8 suruburi pentru fixarea fuzetei si 2 sigurante de la cablul franei de mana. Totodata am luat si 2L de lichid de frana pentru a schimba lichidul in tot sistemul de franare. Puteam recupera suruburile fuzetei dar erau destul de ruginite si am zis ca mai bine le pun noi. Conversia in sine a durat in jur de 6,5 ore si a fost facuta de mine. Pot spune ca dupa toata aceasta munca rezultatele au fost mai mult decat multumitoare si anume ca masina franeaza mult mai bine si nu o mai simt ca se lasa pe fata pe franare asa cum facea inainte. Daca aveti intrebari si va pot raspunde o voi face cu placere. Va las si cateva poze.
    1 point
  15. Ai primit niste sfaturi foarte bune pe care ai decis sa le igoniri. Din punctul meu de vedere NICI un motor nu ar trebui sa consume ulei (nemaivorbind de consumul tau care pentru mine pare mare). Dar VW are mereu alte tampenii de explicatii in maneca. Am avut 2 x Oltcit, Alfa benzina/diesel, Renault diesel, O2 diesel, Polo benzina, 307 diesel. Dintre toate, doar O2 papa vreo 200-250ml ulei la 4 luni de zile iar la Oltcit foarte rar mai completam cate putin (gen un 200-300 ml intre revizii - dar nu mereu). In rest nu am stiut niciodata ce inseamna a "completa" cu ulei intre schimburi (mereu am facut reviziile la 10.000 Km).
    1 point
  16. S a mai discutat de multe ori!castrol e bun daca il iei din germania sa stii ca nu e falsificat!!in rest eu folosesc ravenol vmp 5w30 si am trecut la ravenol wiv lll 5w30!sunt bune amandoua cu conditia sa nu fie contrafacute!
    -1 points
  17. Daca ai un motor compatibil cu uleiul de motor Mobil 1 0W40 New Life , te rog sa il incerci. Daca rulezi pe distante foarte lungi cu viteze de peste 140km/h, atunci motorul va papa ulei.
    -1 points
  18. Daca ai luat masina de 2 luni, cand uleiul avea ~5 luni, ai rulat-o deja 4000km in Bucurest probabil, deja e timpul sa-l schimbi, nu sa mai faci inca 4000km cu el. Am scris cu 2 post-uri mai sus ca noi in Romania avem viteze medii stupid de mici, adunam KM in foarte multe ore de functionare ale motorului. Uleiul nu stie de KM, stie de ore, temperatura, cicluri de incalzire-racire, contaminare cu carburant de la porniri dese. P.S. Conform fisei tehnice din 22 ianuarie 2019 ARAL HighTronic G 5w30 nu indeplineste vreo norma ceruta de VAG pentru TSI si nu a indeplinit niciodata. In trecut Aral sustinea ca e "recomandat" acest ulei pentru norma 502(12 luni/15000km), dar niciodata nu a avut aprobarea producatorului, iar acum nici macar nu-l mai recomanda. Fisa tehnica e tristuta si incompleta, ca la toate uleiurile slabe. Ai o tona de uleiuri mult mai bune, Ravenol VMP USVO fiind cel mai bun ulei pentru tine. https://www.aral-lubricants.de/en/lubricants/aral-engine-oils/engine-oils-for-passenger-cars/?tx_araldatasheets_productdatasheets[dataSheet]=212&tx_araldatasheets_productdatasheets[key]=aral_hightronic_g_5w-30_europe_%26_africa_english_pdb_467221.pdf&tx_araldatasheets_productdatasheets[action]=downloadPdf&tx_araldatasheets_productdatasheets[controller]=DataSheet&cHash=b27c532ad23538aae3d90b4b71024f7c
    -1 points
  19. @Motorider Iti recomand cu caldura Mobil 1 ESP 5W-30 pe care sa il schimbi pana in 10k km. Eu asta folosesc de la bun inceput si sunt extrem de multumit. Motorul CZDA este o mica bijuterie si merita sa il intretii cu ulei de calitate. Tine de el, este ultimul benzinar Otto de la VAG fara filtru de particule sau alte artificii. Peste cativa ani va fi la fel de cautat pe piata SH precum este iVTEC-ul aspirat de la Honda. PS. Din ce am citit, Ravenol este o firma care chiar face si munca de cercetare & dezvoltare, nu doar mixeaza baze de uleiuri cu diversi aditivi (cum face, spun gurile rele, Motul, par examplu)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!