Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.08.2019 în toate secţiunile

  1. A ajuns in sfarsit si panoul de butoane corect Dar si o mica supriza pe langa , daca tot fac o treaba si desfac inca odata , macar sa pun si panoul de butoane superior cu toate butoanele existente in configurator din grupul VW : Panou + Mufa OE Butoanele acestea suplimentare au si ele scop , pentru proiectele de viitor.........
    4 points
  2. Ma tin in continuare de prostii. Stiam ca o ureche de jos de la farul din dreapta e rupta asa ca am cautat un alt far ca sa remediez problema. Darapoi am avut alte idei.... sa fac o schimbare de look si sa pastrez doar rama neagra si mijlocul oglinda. asa ca am cautat o oglinda de far stanga. Nu am gasit dar am gasit un far.Si am incepus s negociez la pret si pana la urma am primit o propunere de nerefuzat. asa ca am luat o pereche de faruri .Acum am 5 faruri Si daca tot o sa mai demontez pe la masina am zis sa schimb si vasul de antigel si pe cel de lichid de parbriz care avea o gaura pe la jumatatea lui. Acum ramane sa ma hotarasc la varianta finala pentru faruri mai ales ca am luat si becuri noi.
    3 points
  3. Ce avem noi aici ?! un GTI in familia mik ? Super faina jucăria ! Ma așteptam după prima postare sa văd totuși o mașina in 2 uși ! Oricum ar fi sa o stăpânești sănătos și sa o transformi in pocket rocket curând ! Si apropo de Facelift la Golf, singurul golf care a primit Facelift este Golful 7 in rest cum au ieșit de pe poarta fabricii in primele luni așa s-a terminat ediția. Poate cu unele opțiuni extra, dar fără modificări estetice / tehnice notabile ! Niste idei ? Alte jante după cum bine spuneai anterior și poate un pachet anniversary sau R32 și e ce trebuie ! *( o poza de motivare ) Spor Mihai !
    2 points
  4. Cum mai prindem nitel timp liber - hop mai facem cate un mic upgrade . Am comandat acum ceva timp niste semnalizatoare oglinzi cu efect dinamic. Daca tot nu avem in faruri, macar in oglinzi... Evident, marca China! . Ce ma interesa mai mult era sa cresc intensitatea luminoasa a acestora, pentru ca cele OEM abia daca se vad ziua... Rezultatul este, sincer, peste asteptari (care oricum nu erau prea mari...). Pana la urma, imi plac si bifeaza cateva chestii pe care le cautam, ocazie cu care facem un scurt review. Pros: - sunt MULT mai puternice decat cele OEM (AM au 42 diode led vs. OEM cu 1 dioda led) - efectul dinamic (secvential) este foarte pronuntat si, personal, imi place tare - carcasa este semi-fumurie mata si completeaza frumos aspectul de oglinzi negre Cons: - calitatea capacului interior nu este la nivelul celor OEM - cele OEM aveau o placa de circuite in interior, fata de China unde sunt vizibile fire suspendate... NU se vad din exterior, dupa montaj. - cotele de masura au o deviatie de pana in ~1mm la mufa de alimentare sau la distantierele de prindere Atasez si cateva photo pentru comparatie. In poza cu intreaga masina - erau toate cele 4 semnalizatoare aprinse (faruri + oglinzi), dar oglinda pasagerului avea lampa OEM, in timp ce cea a soferului avea secventiale. Cateva clipuri de prin online: Siiiiii... "Marvel Post-Credits Teaser" ?. Saga continua!
    2 points
  5. Pe mine m-a zăpăcit postul tău, sa nu te superi.... Poate sunt eu obosit... Dar incearca sa explici un pic mai exact
    1 point
  6. Și am mai bifat azi ceva: switch lumini cu senzor de lumină și poziție "Auto". De la acesta la acesta (acum am toate butoanele satinate) Am tras firul de la senzor foarte ascuns, aproape nu se vede l-am strâns în compartimentul siguranțelor și am făcut o probă Totul este ok. În plus, face o temporare de 10-12 secunde și rămân pornite pozițiile și stopurile, un pseudo follow me home, care se activează și la închiderea/deschiderea din cheie. Sunt foarte mulțumit. Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  7. Supape, arcuri supape sport, chiulasa portata/polishata, volant usurata, senzor detonatie si doua capete de planetare:
    1 point
  8. gata avem masinaria 1.5 tsi cu dsg style
    1 point
  9. Ti-am vazut masina in oras acuma recent, erai la semafor, "un lup in blana de oaie".. Pare un passat normal , ca sutele de passaturi din oras, dar defapt... o mica bestie.. Sa o stapanesti sanatos in continuare
    1 point
  10. aparatul inseriat cu instalatia, iar capota ori inchisa ori simulata inchisa si incuiata masina, abia atunci intra in standby
    1 point
  11. @detinator sa intelegem ca tu, cu aceeasi palnie, pui si ulei si lichid de parbriz ?
    1 point
  12. unde ai gasit? pune si linkul, nu doar interpretarea ta. cred ca e mai simplu, sint 2 parametri acolo urmariti: km, consum si timp de la ultimul regen. In functie de acestea s epoate calcula viteza medie si consumul mediu deci... o cantitate de combustibil arsa se cam stie cat soot va lasa in urma. O estimare simplu de acut si destul de precisa. @nicusan 0.07 oil ash reprezinta 40% din limita la care e considerat infundat 100% de producator oil ash si oil ash limit sint date fie in grame fie in litri in functie de versiunea de soft, masina, model, an productie, sau la unele sint date in ambele (si litri si grame, la mine de ex asa este) oil ash mass in grame: limita 70 grame la motoarele EA289, 80 grame la cele mai noi EA288 oil ash volume in litri: 0,175 litri 0,07 = 40% din 0,175
    1 point
  13. hmm, vad ca tu l-ai impins mai jos si se aseaza mai bine... la mine a intrat destul de greu, l-am bagat doar cu prima buza. trebuie sa-l dau jos sa reiau operatiunea Da, si eu am bagat capacul original in portbagaj ca am dubii ca revin la el, vedem in timp cat de repede se coace si imbatraneste cauciucul asta...
    1 point
  14. Asa cum am promis, am revenit cu detalii. Am fost cu masina si dupa seria VIN apare update si informare despre acesta problema, recunoscuta de producator. Am citit informarea oficiala in care este sepcificat exact ce patim fiecare dintre noi. A fost un soft pentru remediere dar care nu remedia aceasta problema iar in acest moment in sistem apare cu soft in lucru, o noua versiune. Nu am pus softul vechi si mai astept 1-2 saptamani pentru noua versiune. Asa ca, in concluzie problema este cunoscuta dar trebuie sa avem putina rabdare pana apare versiune de soft finala care o sa rezolve problema. Revin cu amanunte cand o sa apara aceasta versiune, pana atunci degeaba mergeti in service.
    1 point
  15. Am reusit sa gasesc un alt difuzor..... si ce se mai vede in poza . asta pentru ca respectivele piese mai dadeau rateuri din cand in cand.
    1 point
  16. Buna ziua tuturor. Revin asupra topicului meu. Am avut probleme cu chiulasa masinii prezentate anterior care nu s-au mai putut remedia. Prin urmare vehicolul s-a schimbat. Planul meu ramane acelasi doar ca dat fiind faptul ca masina achizitionata este model diferit (B7), are optiuni diferite, asa ca lista a suferit putine modificari dupa cum urmeaza: Obiectiv: RS4 cabrio replica Masina asadar Audi A4 B7 8H 2006 - 1.8T manual FWD dotari stock: - ESP & ABS - climatronic - geamuri electrice - oglinzi electrice neincalzite - scaune fata neincalzite - computer de bord - inchidere centralizata - Audi Concert - volan S-line - trim-uri interioare culoare argintiu - jante S-line R18 - parbriz incalzit plan tuning vizual: - bara fata RS4 B7 - grila fata RS4 B7 black - faruri B7 bixenon cu day-line - bara spate RS4 - evacuare RS4 - oglinzi exterioare RS4 (aluminiu mat) - jante RS4 - ceasuri bord RS4 - volan RS4 - plafoniera RS4 - RNS-E - implementare buton start engine - deschizatoare portiere interioare RS4 - pedale RS4 - covorase RS4 - interior culoare crem - scaune fata electrice + incalzite plan tuning tehnic: stage 3 Deoarece masina este provenienta UK planul include conversie pozitie volan partea stanga. Imi propun inca un an de pribegie dupa care ma voi intoarce in Romania asa ca o biectivul va fi satisfacerea exigentelor actuale si viitoare pentru inmatricularea RO.
    1 point
  17. Am gasit si eu modul E. Saptamana viitoare voi avea niste drumuri care vor cumula aprox 2000km, si voi testa pe autostrada sa vad daca se simte vreo diferenta sau nu. Am mai bifat un milestone, adica un binemeritat consum extraurban de aproape 9%. Un X6 M50d a fost foarte "neplacut" surprins ?? de un "banal" Passat
    1 point
  18. E posibil sa ti se fi dereglat avansul la schimbarea distributiei sau mecanicul sa nu-l fi reglat cum trebuie. Citeste mai multe despre reglajul avansului injectiei pe topicul dedicat:
    1 point
  19. Salutare, retrofiturile la Skoda Octavia 3 vrs continua, de data aceasta am montat camera marsarier High OEM cu spălător cod 5NA827566D. Atenție ca aceasta camera se montează pe mai multe modele din grupul VAG, prin urmare veți avea nevoie de softul aferent Skoda Octavia 3 Facelift . Am sa atașez și câteva poze după montare și calibrare. Pentru orice informație suplimentară va stau la dispoziție in limita timpului disponibil. Ps. Doresc sa menționez faptul ca nu prestez servicii contra cost, tot ajutorul pe care l-am oferit membrilor acestui forum a fost GRATIS, din pasiune și din dorința de a ajuta și alte persoane.
    1 point
  20. Pompa 36mm , capac tacheti si alte maruntisuri.
    1 point
  21. Nu va mai obositi sa solicitati ,nu va raspunde nimeni...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!