Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.08.2019 în toate secţiunile
-
Cum mai prindem nitel timp liber - hop mai facem cate un mic upgrade . Am comandat acum ceva timp niste semnalizatoare oglinzi cu efect dinamic. Daca tot nu avem in faruri, macar in oglinzi... Evident, marca China! . Ce ma interesa mai mult era sa cresc intensitatea luminoasa a acestora, pentru ca cele OEM abia daca se vad ziua... Rezultatul este, sincer, peste asteptari (care oricum nu erau prea mari...). Pana la urma, imi plac si bifeaza cateva chestii pe care le cautam, ocazie cu care facem un scurt review. Pros: - sunt MULT mai puternice decat cele OEM (AM au 42 diode led vs. OEM cu 1 dioda led) - efectul dinamic (secvential) este foarte pronuntat si, personal, imi place tare - carcasa este semi-fumurie mata si completeaza frumos aspectul de oglinzi negre Cons: - calitatea capacului interior nu este la nivelul celor OEM - cele OEM aveau o placa de circuite in interior, fata de China unde sunt vizibile fire suspendate... NU se vad din exterior, dupa montaj. - cotele de masura au o deviatie de pana in ~1mm la mufa de alimentare sau la distantierele de prindere Atasez si cateva photo pentru comparatie. In poza cu intreaga masina - erau toate cele 4 semnalizatoare aprinse (faruri + oglinzi), dar oglinda pasagerului avea lampa OEM, in timp ce cea a soferului avea secventiale. Cateva clipuri de prin online: Siiiiii... "Marvel Post-Credits Teaser" ?. Saga continua!4 points
-
Aparent am bifat si eu provocarea verii de pe forum : capacul de cauciuc de la vasul de lichid de parbriz : Din cate am reusit sa investighez @vdragos este cel care a dat tonul pentru acest challange el a fost primul conquistador care a descoperit si folosit gura de la fantana tineretii Challange Completed ! La Tiguan 5n2, doar in pozitia de mai sus se poate monta fara sa atinga nimic in jur inchis/deschis. Oricum ca parere personala , dupa ce am pus mana sa vad si eu cum e , mi se pare ca este o basina supraevaluata care da bine in poze .... poate ma razgandesc in timp.4 points
-
unde ai gasit? pune si linkul, nu doar interpretarea ta. cred ca e mai simplu, sint 2 parametri acolo urmariti: km, consum si timp de la ultimul regen. In functie de acestea s epoate calcula viteza medie si consumul mediu deci... o cantitate de combustibil arsa se cam stie cat soot va lasa in urma. O estimare simplu de acut si destul de precisa. @nicusan 0.07 oil ash reprezinta 40% din limita la care e considerat infundat 100% de producator oil ash si oil ash limit sint date fie in grame fie in litri in functie de versiunea de soft, masina, model, an productie, sau la unele sint date in ambele (si litri si grame, la mine de ex asa este) oil ash mass in grame: limita 70 grame la motoarele EA289, 80 grame la cele mai noi EA288 oil ash volume in litri: 0,175 litri 0,07 = 40% din 0,1752 points
-
Multumesc pentru sfat, sper sa fie ok si in aceasta combinatie, sincer eu nu am tinut cont de acest aspect mai la nicio masina, in general a fost ok, le aleg si in functie de review-uri pe aceste combinatii. Ieri m-am apucat de desfacut, practic dau jos discurile si placutele, curat etrierii, poert-etrierii, si inlocuiesc tot ceea ce nu este in regula. Pana acum sunt placut surprins de starea caroseriei pe sub aparatorile de plastic, arata neasteptat de bine si fara rugina. Partea mai putin buna este ca discurile si aparatorile de noroi ale discurilor sunt ruginite bine, oricum discurile le schimbam dar si aparatorile trebuie intrucat sunt coapte, le ajung 20 de ani cred. Pentru ca tot desfac pe spate, pentru a schimba acele aparatori trebuie si rulmentii dati jos, asa ca ii schimb si pe aceia. In schimb furtunele au fost schimbate si la fel si garniturile la etrieri, daca nu chiar etrierii poate, arata prea bine sa aiba 20 de ani. Imi place ca e usor de lucrat la masina si e totul destul de simplu, cu exceptia ruginii de pe la suruburi, dar am avut noroc si toate s-au desfacut :).2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu, dar probabil acum asiguri un contact corespunzător. Desfă mufa și verifica și contactele în interior, dacă mai face1 point
-
Ma tin in continuare de prostii. Stiam ca o ureche de jos de la farul din dreapta e rupta asa ca am cautat un alt far ca sa remediez problema. Darapoi am avut alte idei.... sa fac o schimbare de look si sa pastrez doar rama neagra si mijlocul oglinda. asa ca am cautat o oglinda de far stanga. Nu am gasit dar am gasit un far.Si am incepus s negociez la pret si pana la urma am primit o propunere de nerefuzat. asa ca am luat o pereche de faruri .Acum am 5 faruri Si daca tot o sa mai demontez pe la masina am zis sa schimb si vasul de antigel si pe cel de lichid de parbriz care avea o gaura pe la jumatatea lui. Acum ramane sa ma hotarasc la varianta finala pentru faruri mai ales ca am luat si becuri noi.1 point
-
Eu in locul tau m-as enerva si le-as schimba singur. In fata este chiar usor, in spate mai greu ca trebuie rotite pistoanele in timp ce sunt impinse. Poate gasesti si pe youtube.1 point
-
La mine in modul E, se activeaza si coasting'ul. Pe romaneste, cand iau piciorul de pe acceleratie, "o scoate pe liber"1 point
-
Deci modul E afecteaza doar raspunsul motorului? Nu-ti ofera un "mers" mai econom? Atunci n-am ce testa Plin dupa plin, km trec repede. La inceputul lunii viitoare se fac 10k de cand am schimbat uleiul, si il voi schimba iar. In cei aproape 8000km de la schimb, uleiul e tot la maxim, si au fost pusi la munca de multe ori toti caii ( chiar si cei veniti ulterior ). Cred ca voi merge tot pe Mobil 1 ESP 0W30. Chiar e o masina foarte polivalenta. Poate sa mearga si foarte tare, poate fi si economa ( ok, nu ca un 1.6TDI ), incap multe in ea, si se si pierde in peisaj, fiind o masina banala. Asta imi place cel mai mult, simplitatea. Nu bate la ochi, iar daca ii ceri ceva, e mereu acolo sa ajute, sa faca sa fie bine, sa nu fie rau1 point
-
Vreau si eu un sfat pentru gasirea unui service skoda care sa accepte piese aduse de clienti, mai precis vreau sa fac un schimb de placute fata la masina din semnatura, la brady mi-au cerut 900 ron la avia 1000 si nu accepta piese aduse de clienti. Am gasit aceleasi placute originale la 522 ron si vreau sa le folosesc pe acestea la schimb. Pana la urma nu este vorba de bani, as fi facut si la preturile astea, ci de principiu ... nu stiu de ce am impresia ca astia iti baga mana si-ti fura din buzunar. Mi se pare exagerat pretul. Si in alta ordine de ideii, initial mi-au spus ca am senzor de uzura placute, ulterior mi-au spus ca nu mai am, desi o consultare dupa VIN arata ca masina are senzorii respectivi. Multumesc1 point
-
e la fel de ditamai cat capacul asta dar evident trebuie sa o pui undeva. Eu o bag in unul din cele 2 mici buzunare cu buton din portbagaj (de care multi uitam si le tinem goale oricum). E micuta si merge si la busonul de ulei (desi diametrul acolo e ceva mai mic si intra f putin). Eu unul pun lichid de parbrij cam o data la 2-3 luni (evident depinde de anotimp si km parcursi)1 point
-
@horry_bv da l-am pus mai jos , dar la mine acolo e linia in care intra piciorusele de cauciuc. Daca dai cu putina vaselina siliconica , intra imediat , lubrifiat si usor @gmtiby2016 iti las PRV . @detinator nu am unde sa tin ditamai palnia in portbagaj , nu am renuntat la capacul vechi , este inca in portbagaj al meu. @mad_kat ai dreptate ca nu am ce face , dar stii cum e cu trendurile astea , vezi si tu la toata lumea si vrei si tu.....sa vezi cum e ... daca ma intrebi pe mine asta intra in categoria asta: Faptul ca sta deschis singur este singurul avantaj real care il are fata de cel traditional ! Dar sa vedem la iarna cum se comporta cand or fi afara -20 grade1 point
-
Cum adica o mica parte din costul reparatiei? Nu mai induceti oamenii in eroare..la fel si cu lista Euroins. Omul poate sa-si repare masina unde doreste (PUNCT) si nu va scoate nici un leu din buzunar.1 point
-
Mie mai mult imi place faptul ca sta deschis. Ala original tot trebuie agatat de ceva sa stea deschis sa poti turna linistit1 point
-
Asa cum am promis, am revenit cu detalii. Am fost cu masina si dupa seria VIN apare update si informare despre acesta problema, recunoscuta de producator. Am citit informarea oficiala in care este sepcificat exact ce patim fiecare dintre noi. A fost un soft pentru remediere dar care nu remedia aceasta problema iar in acest moment in sistem apare cu soft in lucru, o noua versiune. Nu am pus softul vechi si mai astept 1-2 saptamani pentru noua versiune. Asa ca, in concluzie problema este cunoscuta dar trebuie sa avem putina rabdare pana apare versiune de soft finala care o sa rezolve problema. Revin cu amanunte cand o sa apara aceasta versiune, pana atunci degeaba mergeti in service.1 point
-
Va rog sa ne intoarcem la DPF care nu are nimic pretios in el si care ar functiona la infinit daca nu ar acumula acea cenusa pe care o vedem ca oil ash in VCDS. Din toate studiile pe care le-am vazut cenusa care nu se poate arde si ramane permanent in DPF este un rezultat inevitabil al "contaminarii" procesului de ardere cu uleiul din motor. Asta este si motivul principal pentru care producatorii au norme de ulei speciale pentru motoarele cu DPF. O alta posibila cauza pentru care un DPF s-ar putea defecta iremediabil, ar fi temperatura prea mare a gazelor de evacuare, substratul cermaic din care este facut DPF-ul avand un punct de topire de aprox 1200 grade C. Valoare de incarcare a DPF-uli este calculata printr-un algorithm care are ca input-uri: volumul de aer care intra in motor (masurat cu ajutorul MAF-ului), temperatura gazelor de evacurare si diferenta de presiune masurata direct pe DPF. Ce nu stiu exact si nu am vazut o explicatie plauzibila pana acum este diferenta intre valoare calculata si valoarea masurata a soot-ului pe care o vedem in VCDS. LE: Se pare ca am gasit raspunsul la calculated vs measured, este oarecum ce ma asteptam sa fie. Pe scurt sunt doua modele matematice care estimeaza gradul de incarcare al DPF-ului. Modelul "soot mass calculated" este mai conservativ si ia in calcul profilul de exploatare al motorului (ex. engine load) in estimarea gradului de incarcare. Modelul "soot mass measured" ia in calcul volumul de aer care intra in motor, temperatura gazelor de evacuare si diferenta de presiune pe DPF, valori culese direct prin senzorii dedicati. Pe scurt, modelul "soot mass measured" este influentat si de regenerarea pasiva, ceea ce inseamna ca valorea calculata intre regenerarile active poate sa cresca sau sa scada. Celalalt model este gandit sa reprezinte cel mai rau caz si valoarea calculata creste continuu pana la o valoare presetata cand se declanseaza regenerarea activa. Evident, este multa matemtica in spate, simulari si teste care au dus la dezvoltarea acestor modele. Detaliile exacte le stiu doar cei care au participat activ in acest proces de dezolvare si testare sau cei care au acces la documentatia "secreta" a VW.1 point
-
Unde anume e cureaua cu functionare in ulei, ca eu nu o vad?1 point
-
La reprezentanta iti pune pe 0. Ce ai tu acolo e mic. Fa cum vrei. Eu l.as pune pe max minus 1.5.1 point
-
Este un feature de siguranta, confort pentru orice masina. Gandeste-te iarna, toata mizeria aia aruncate de masinile din fata obtureaza iluminatul maxim. Ce preferi: opresti din timp in timp sa stergi farurile sau lasi spalatoarele sa-si faca treaba singure? La cele cu xenon este obligatoriu, deoarece intensitatea luminoasa este mult mai mare si se creeaza un efect de halou deranjant pentru ceilalti participanti la trafic.1 point
-
In aceste 4 zile libere am zis sa mai fac o plimbare cu Silver Arrow. Constanta-Delta-Lac Razim-Manastirea Cilic Dere- Manastirea Cocos-Lacul Iacobdeal-Muntii Macin-Braila-Constanta. Intre timp am facut 4500km iar joi am programare la Avia pentru a verifica daca se poate pune noul soft pentru 1.5 TSI si pentru reglarea farurilor ceva mai sus. In rest, benzina si la drum Si aici o mica frana brusca pusa de masina desi vazusem doar ca sunt niste flori, ea a simtit ceva mai grav si nu m-a lasat sa ating. Buna treaba, alta data poate sa fie ceva mai tare. Aici Skoda Connect care a stiut sa ma duca pana pe ponton :). Iar aici prima trecere cu bacul1 point
-
Dacă în lista de service-uri Omniasig aferentă poliției tale Casco sunt și cele din rețeaua Porsche, atunci repară mașina la unul dintre ele, iar reparația se va face doar cu piese originale.1 point
-
GRESIT. (partial deoarece aici se intreaba dpdv al "victimei", ce spui este pentru service-uri)) Asa la o prima cautare: https://www.rcapedia.ro/decontarea-directa-rca/ Mai pe scurt, cand faci asigurarea RCA, platesti ceva in plus, iar in caz ca esti "lovit", deci nu esti vinovat, reparatia va fi achitata de asiguratorul la care ai facut RCA, nu de catre asiguratorul vinovatului.1 point
-
Rusul a folosit varianta cu 2 jeturi, dar exista variante și cu 3 sau 4 jeturi, care bat pe interior, mijloc și exterior. Așa, acoperi cam toată suprafața parbrizului - exact ce căutam . Np . Nu pot spune ca stropeau prost cele originale, dar se poate clar mai bine . Chiar le recomand ca un upgrade simplu și ieftin. Da, trebuie montate invers ca jetul dinspre exterior sa nu bată peste/lângă masina , fiind concepute pentru mașini cu parbriz mai lat (Audi A6/A8). In poza atașata de tine, este exemplificat modelul cu 2 jeturi (mijloc+exterior). Exista variante și cu 3 și cu 4 jeturi. Se potrivesc și pe B7. Da, se potrivesc cam pe toată gama VW AG ? Posibil sa fie prost reglata sau înfundată. Ar trebuie sa între pe garantie, totuși... Pretul variază in funcție de modelul ales - de la ~70 lei/buc cele cu 2 jeturi, pana la ~180 lei/buc cele cu 4 jeturi. Asta pentru cele cu încălzire...1 point
-
Problema exista si la DSG. Eu am DSG si am acelasi simptome.. poate nu se simt atat de tare ca la cutie manuala.. dar se simt..masina mu merge in nici un caz cum ar trebui sa mearga. Probleme am la pornire cand e motorul rece.. relantiul fluctueaza grav de cele mai multe ori.. cateodata totusi se intampla ca relantiul sa fie aproape Ok. Iar la partea de acceleratii am aceleasi simptome ca si ceilalti.. dupa ce temp la ulei ajunge la 90 de grade incepe sa mearga mai bine dar trage tot cu pauze. in fine.. azi am avut termin la VW pt Update. Nu au facut nimic pt ca nu exista inca Update pt Steuergerät-ul meu. Sunt mai multe tipuri si in prezent sunt Update-uri numai pt 2-3 din ele.1 point
-
Da la cat ,la 30000? Crezi ca faci vreo economie?De unde atata incredere in producator si mai ales in VAG?1 point
-
Gusturile nu se discuta ?. Il prefer inchis la culoare.1 point
-
Salut, Nici nu au trecut doua luni de zile de la ultima vizita in service si m-am vazut nevoit sa revin, fix in aceasta perioada a concediilor cand aveam cea mai mare nevoie de masina. In timp ce utilizam masina, mi-a aparut in bord mesajul "baterie descarcata" cu recomandarea sa opresc masina. Din pacate, in situatia in care ma aflam la acel moment, oprirea masinii nu era indicata, astfel incat am conitnuat drumul pana la destinatie. Masina a stat in repaus pana a doua zi, cand se pare ca bateria s-a regenerat si masina a pornit. Am plecat spre Avia Pantelimon si dupa 10 minute, a aparut acelasi mesaj, referitor la bateria descarcata. Dupa o zi de investigatii in service am aflat ca alternatorul este problema, fiind necesara inlocuirea acestuia. Durata de aducere a piesei de la fabrica din Cehia este de minim 5 zile lucratoare. Dezamagirea este cu atat mai mare cu cat am optat pentru o masina noua, tocmai din dorinta de a nu intampina situatii de genul acesta, cand masina se strica "peste noapte", fiind nevoit sa ma prezint cu ea din doua in doua luni in service, avand ca rezultat stricarea planurilor de concediu. Din pacate nu detin informatii referitoare la primirea unei masini la schimb atunci cand lasi masina in service, nu stiu daca cei de la Avia detin aceasta politica pentru ca nu am solicitat masina la schimb, dar cu siguranta mi-ar fi prins bine. Este primul auto achizitionat de la Skoda si sunt extrem de suparat si dezamagit de calitatea pieselor utilizate pentru aceasta masina, incat ma gandesc serios sa nu mai achizitionez niciodata masini de la acest producator, atat de iubit si laudat in Romania.1 point
-
@ska rezervorul pentru mqb ar trebui sa fie la fel, totusi, stai bine cu 65litri, eu mai mult de 57 nu am bagat vreodata si era pe drojdie, max 15km ramasi in bord. Rezervorul as fi vrut sa fie 80 de litri, dar asa e cand ai platforma de golf. Iei cu tine o canistră si asta e, ca in epoca de aur a lui Ceașcă. Internele ranforsate sunt ok, dar nu vad cu ochi buni complicatiile pe partea de turbo, faptul ca sunt doua turbine, traseele de admisie, racire aer, modul de lucru al turbinelor, clapeți, senzori, etc... acolo poate iesi prost. Dar, zic ca întâi sa ne bucurăm de ele. Are cineva info despre cum ar trebui condus un biturbo diesel? Probabil că turat pe toata plaja de eficiență a turbinelor, nu in disperare ci cu moderație, dar eram curios daca cineva a studiat aspectul ăsta. PM ca sa nu stricăm aici.1 point
-
1 point
-
David,nu crede in CB pt.ca oricum astea sunt mituri(niciodata nu am crezut in povestile CB) consumul adevarat se face doar de tine la pompa,restul sunt aberatii. eu ce ar trebui sa fac atunci cand imi arata consum la relanti de 1,2-1,3 cu motor cald si culmea 0,7-0,8 consum relanti cu motor rece.am schimbat tot ce se putea schimba ca sa nu mai vad consumul ala criminalde 1,3 la relantila cald fara nimic pornit doar motorul si atat(faruri stinse,aer oprit,muzica inchisa,etc)am fost la tester si nu a gasit nimic ne la locul lui,dar am cumparat senzor de temperatura apa,senzor de presiune interculer,senzor debitmetru,valva de vacum,etc si rezultatul acelasi:teapa CB...AHA si nu stiu ce mai tre sa fac sa pot sa vad si eu ca nu imi mai arata eronat toate datele. daca exista cineva pe forum ca mine patit...il rog sa ma invete ce tre sa mai schimb,ca eu nu am multa minte si mai schimb in continuare pina o sa vad o data CB sa imi arate corect consumurile :)1 point
-
Conteaza cum arata? Este concurs de frumusete care are cel mai frumos filtru? Masina respectiva a fost servisata ca la carte respectand recomandarile oficiale. A zis constructorul sa schimbe lichidul de frana la 3 ani apoi dupa 2 ani? Asa a facut. A zis producatorul sa schimbe filtrul de motorina la 90.000 Km? Exact asa a facut. Nu s-a infundat, nu a avut probleme, ba chiar un filtru nou lasa sa traca particule mai mari prin el decat un filtru folosit in termenul dat de producator. Mai daunator este sa schimbi filtrul anual la garaje de cartier fara amorsare lasand sa mearga pe uscat pompa de inalte. La masinile pe benzina de ex. filtrul de combustibil nu se schimba niciodata.-1 points
-
Pe ebay.de se gaseste kitul complet la pret ok, sunt magazine de piese , trimit in Ro fara probleme transportul nu e foarte scump iar calitatea e de Germania. Unii spun ca nu e diferenta calitate, eu vad ca e, am inceput sa compar in urma cu 10 ani.-1 points
-
1. Mai am o masina care e luata tot de noua si care dupa 400.000km si 12ani face reviziile tot la 15.000 cum a spus producatorul. Si nu are probleme. 2. Tehnica a evoluat de acum 10 ani. E normal ca materialele si consumabilele folosite sa fie mai calitative. 3. Daca nu aveam incredere in vag luam altceva. 4. Masina are garantie 4 ani sau 120.000km 5. Masina a ajuns la mine la jumatatea lunii mai. Am facut 14.000 pana acum. Mai am de facut o vacanta de aproape 10.000km la sfarsitul lunii. Dupa cum estimez eu cei 30.000 vor fi atinsi maxim la jumatatea lui octombrie. Eu iti garantez ca dupa 30.000 km in 6 luni uleiul meu va arata mai bine ca unul dintr-o masina care a facut 10.000 in 2 ani.-1 points
-
1.5 TSI e zgomotos doar la plecarea de pe loc, nu si dupa aceea (vorbesc cel putin de Skodele cu 1,5 TSI). Cat despre soft, sunt convins ca pana la urma se va gasi o un soft ca lumea, dar se va sacrifica ceva ( ex: se va reduce cuplul sau va creste consumul). Motorul 1.2 TSI a fost lansat in 2010 si se ineca la pornire (uneori dadeai de 4 ori la cheie pana pornea). Clientii, nemultumiti ca si acum, au sarit cu gura ca nu le convine. Si Volkswagen a inceput sarabanda sofutilor: a lansat unul, motorul tot se inceca dar lua si din putere. Apoi pe al doilea, pe al treilea, si tot asa mai departe ca nici eu nu mai tin minte cate au fost. Pana la urma, prin vara lui 2011 problema a fost 100% rezolvata, dar cu pretul scaderii drastice a cuplului in vit I si II (abia se misca masina in aceste viteze). Dupa aceea, prin 2012, au mai scos inca un soft, asa zis de optimizare, pe care mi l-am pus si eu si intr-adevar, masina era mai liniara in acceleratii, fara poticneli si cresteri bruste de putere. Ma rog, 1,5 TSI e abia la al doilea soft...la 1,2 TSI cred ca au fost vreo 6 pana au rezolvat problema (cam la fiecare 3 luni mai scoteau unul). Deci rabdare, colegi, mai dureaza...-1 points
-
Exact pentru astfel de ''asiguratori'', dar și pentru "'bulgăroaice'' etc consider că este necesară polița Casco (emisă de un asigurator serios). Fiecare își asumă consecințele deciziilor sale ref. la încheierea sau nu a unei polițe Casco. Soluția ai citit-o mai sus: fie faci reparația la unul din service-urile din lista Euroins (cu consecințele de rigoare - piese AM / SH etc), fie la reprezentanță, achiți tu reparația, transmiți factura către Euroins și apoi vei primi de la Euroins o (mică) parte din costul reparației.-1 points
-
Decontare directa-service-ul are un acod cu asiguratorul prin care nu mai e nevoie de acceptul de plata al acestuia. Practic a reparat masina si ti-o da inainte sa intre banii de la asigurator. Varianta cealalta-accept de plata-primesti masina dupa ce are banii sau ai achitat tu devizul de plata.-1 points
-
Este diferenta calitate intre piesele vandute in Ro si cele din Germania, sunt mult mai calitative cele din DE,ma refeream la piese AM. La cele originale difera sigur pretul (mai mic in DE) nu stiu daca si calitatea.-1 points
-
-1 points
-
Daca ai vedea cum arata dupa 150.000 km o curea de asta minune cu functionare in ulei te-ai crucii. Eu am vazut si era praf, plina de crapaturi ,gata sa se rupa.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00