Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.08.2019 în toate secţiunile

  1. Intre timp am incaltat-o cu numerele definitive. Suntem pregatiti de concediu! AMR 10 zile. Am trecut pragul de 5000 km. Cu weekendul prelungit am zis sa testam "inaltimile" din Romania asa ca, am dat o tura pe Transalpina (pe directia Sebes-Novaci). La coborare dupa Ranca a fost o ceata cum nu am vazut nicioadata. ACC identifica masina din fata, dar eu nu vedeam nimic! Avand in vedere ca intotdeauna am tranzitat Ungaria doar pe autostrazi, cu exceptia Budapestei nu prea am vazut nimic. Am zis sa profitam de timp si sa o luam 2 zile prin tara vecina, pe cat posibil pe drumuri secundare. Tare dragute localitatile de pe malul lacului Balaton si foarte frumoasa zona de nord a lacului. La un moment dat GPS-ul m-a scos de pe E71 spre Veszprem si am trecut prin niste zone viticole tare pitoresti. Pentru ca era deja tarziu mi-a fost cam greu sa mai opresc pentru poze... ?. Promit data viitoare... Seara am ajuns la Budapesta iar a doua zi in drum spre casa am facut o oprire de cateva ore la aquapark-ul din Miskolc - http://barlangfurdo.hu/en. Pentru o experienta inedita merita cateva ore.
    3 points
  2. Ce-i drept mie nu prea imi transpira mainile dar totusi, 50.000km, aproape dublu fata de tine si arata ca nou ? Ai gresit pH-ul baiatul meu
    3 points
  3. Eu nu inteleg nebunia asta cu rotile iesite in afara, jante nu stiu de care, pentru ca simplu : tu din masina nu le vezi?. Oricum, interesanta investigatie?, pentru pasionati.
    3 points
  4. Am vazut si ceva miraculos: consum sub 7%. Ruta a fost Brasov - Sibiu cu ac pornit si 1 adult + bagaje. Fiind foarte aglomerat nu am trecut de 100 km/h. Inainte de a intra in traficul de Sibiu aveam chiar 5.9% dar nu am apucat sa fac poza: Dupa ce am ajuns la destinatie prin oras aglomerat a crescut: E zic ca e un rezultat exceptional pentru 2.0 TSI.
    2 points
  5. Sa nu mergeti la pariuri vreodata ca e clar Nu folosesc nimic si nici sotia. Explicatia e mult mai usoara, nu trebuie sa va ganditi la scenarii: pur si simplu materialul este prost calitativ. Poate (!), cu atat mai mult in combinatia de volan incalzit..nu stiu si nici nu ma intereseaza. Stiu doar atat: la cat a costat masina, dupa 3 ani si la 30k km (cat avea cand am inceput sa observ), asa ceva este inadmisibil (puteam sa ii dau si cu aftershave, ca nu trebuia sa arate asa). Poate pun o poza diseara cu volan de piele la 307 SW din 2005 si 193k Km...
    2 points
  6. Am schimbat si eu capacul acela enervant de la lichidul de parbriz, cu cel de silicon de la Skoda
    2 points
  7. Un traseu "ușor" de vară, dupa o zi de ploaie...
    2 points
  8. Dupa 6 luni de asteptare am ajuns vineri in posesia unei Skoda Karoq 1.5 TSI DSG, Gri Business cu optionale: jante aliaj Triton, airbag-uri laterale spate, bare longitudinale plafon de culoare argintie si ornamente cromate geamuri, duze stropitoare parbriz incalzite, elemente suplimentare protectie sasiu, intelligent light assistant, KESSY - sistem access keyless + alarma, lane assistant si blind spot detection, oglinzi exterioare pliabile electric, ornament pasaj roti, parbriz incalzit, parking assistant, pregatire telefon cu Bluetooth (incarcare wireless), protectie podea portbagaj cu fata dubla, sistem VarioFlex, sistem de navigatie Amundsen (cu optiunile Connect-3ani si Infotainment-1an - urmeaza sa ajunga si cardul cu hartile), travel assistant si traffic sign recognition, virtual cockpit, volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi + padele selectare DSG). Am adaugat la livrare covorase cauciuc, covorasul median spate, aparatori noroi.
    1 point
  9. Gata..acu am inteles mai bine... Daca nu gasesti inele de centrare mai ai 2 variante...mai compmicate ce-i drept... Pui filet helicoil pe cate 2 gauri ale distantierului sau... Flanse mai mari....care se prind pe butuc si janta se prinde in ele...minim 23mm am gasit eu pt mine...
    1 point
  10. Se pare ca nu am mai postat de ceva vreme aici?. Masina a implinit 3 ani de cand este in posesia mea, am reusit in acesti 3 ani sa parcurg 27.000 km cu ea?. Ultima revizie a fost mai in amanunt, am decis sa fie o revizie "la sange". La o inspectie vizuala, majoritatea bucsilor din partea din spate a masinii erau imbatranite, asa ca am decis sa le schimb pe toate. in partea din fata, am schimbat aproape tot, cu mici exceptii?.
    1 point
  11. La ideea de turbo am cam renuntat, am tot urmarit piata si am observat ca se depreciaza pretul masinii mult mai repede daca este turbo. Creste pretul considerabil, normal, in urma investitiei, dar scade foarte repede pretul masinii. Pe langa asta nu prea as vrea sa stric "feng shui-ul", raspunde excelent la accelerari, 0 lag si nici nu urmaresc o masina cu x cai.Motorul este super rezistent si nu vreau sa stric asta. Am gasit si ceva pe la o firma de tuning si imi place foarte mult graficul dupa resoftare. In urma deciziei, un wish list update?: -admisie Forge -manifold Supersprint -resoftare motor stage 2 -resoftare cutie
    1 point
  12. Dupa o mini excursie Campina (PH) - Thassos (GR), am avut un consum mai mult decat decent cu masina plina ochi, 2 adulti + 1 copil: Si retur:
    1 point
  13. Ionescu George, da...asa este Motulul pus de mine are norma 502. Am intrat acum la ei pe site si am vazut. Se pare ca initial nu am citit cu atentie. Si mie mi se parea ciudat ca pe norma 504 sa fie o vascozitate de 5W40. Mersi inca odata - ma apuc de refacut tabelul.
    1 point
  14. Nimic inca. Ma bate gandul sa iau una din dezmembrari si sa o reconditionez pe aia. Ca nu am timp sa stau cu masina pe dreapta pana rezolv eu cu pompa de frana. Si cand o pun pe cea reconditionata, sa pun si tulumba de frana noua. Sau pt 300 lei, sa cumpar o pompa noua de frana. Dar vedem. Deja am bagat o "caciula de bani" in frane si o sa mai bag ca nu-mi pare rau! Rezultatul e pe masura. Sambata am schimbat lichidul de frana, complet. Am fost un pic cam darnic, si am consumat 1.3-1.4 litri de lichid. Aerisit si ambreiajul. Deci, tot lichidul e nou. Merge foarte ok aparatul respectiv de schimbat lichidul de frana. Acum...sa vedem cand termin cu franele fata. Asta pentru ca trebuie sa schimb si rotile de iarna sa trec la 16" si deja se aduna cheltuielile. In plus, ramane de facut ASAP: - Reparat evacuarea. Sper sa reusesc sa o fac pana in Concediu. - Reparat pragurile. Tinichigerie... trebuie sa refac partea de jos, desi nu sunt in stare foarte grava, dar unul e spart si nu vreau alte complicatii. - Geometria rotilor. - pana in concediu. Ah, da. Aparent am scapat de eroarea de airbag. Aparent doar, deoarece si data trecuta dupa 1 luna fara eroare se gandea ca m-am obisnuit asa si ...."piuuuuuu" cand ti-era lumea mai draga! Pana data viitoare, las cateva poze de ieri, de la Raul Sadului. Drumuri bune!
    1 point
  15. Tocmai ca stiu ce inseamna normele, saps, noack si cu ce se mananca VST. Acel Motul ales de tine uita-te atent ca nu are norma 504, ci 502 la fel ca VST. Norma 507 e oricum norma de DIESEL, deci pentru benzinare VAG discutam de norma 502 pentru 12luni/15.000km respectiv 504 24/30000 conform manualului. Nu stiu sa existe ulei cu norma 504 si vascozitate 5w40 in acelasi timp. De asta am introdus in discutie Ravenol VST, din moment ce are aceeasi norma ca Motul ales de tine, credeam ca stii asta. Ca idee 2.0TFSI vine cu cerinte de 5w30 504 sau 5w40 502, pe cand TSI-urile vin doar cu specificatia 504 5w30. La un modest 1.2TSI baga linistit orice ulei decent care are aprobare pentru norma ceruta si schimba-l la 7-8000 daca mergi predominant urban si inchei balciul, nu-ti mai bate capul ca nu mergi la curse. Merg eu cu Ravenol VST USVO 5w40, ulei de strada, in 2.0TFSI cu putere crescuta cu peste 75% si am zero probleme. Ca e Ravenol VMP USVO probabil cel mai bun 504 nimic de comentat, dar stai linistit ca nu-i sar pistoanele prin capota si lesina turbina anual daca bagi Motul, Liqui Moly, Valvoline, Mobil One si le schimbi cand trebuie. In Bucuresti nu se aplica ce scrie in manual, intra la utilizare in conditii dure si o tona de ore de functionare pana aduni 7-8000km si temperaturi de peste 40c vara. Nemtii fac 20-30.000km mai repede decat facem noi 5000km in capitala cu 15-20km/h in medie, dar noua ni se pare schimbat "prea des" la 7-8000km. Poti sa bagi mama Ravenolului, ca tot mananca omor in capitala.
    1 point
  16. DE ce iti cre RAR hartia de omologare? DAca sistemul este montat corect cu senzorii de autoleveling si spalatoare nu iti cere nimeni nimic.
    1 point
  17. 1 point
  18. In reprezentanta au montat ATE si nu "originale"? Ai testat daca se incalzeau/incalzesc jantele asa cum ne plangem multi pe aici? Ai verificat daca chiar sint uzate?
    1 point
  19. Pai si tu nu poti sa verifici daca mai merg sau nu? De multe ori mecanici te baga la cheltuiala aiurea. 10.000 este extrem de putin. Placutele Ate nu se uzeaza usor , minim 50.000 ar trebui sa duca.Ai asistat la inlocuirea anterioara?
    1 point
  20. Eto, acum cca 2 ani m-a lovit în spate un tip cu un Logan ce avea RCA la Euroins. Am făcut amiabila, am sunat la Euroins pentru programare și am mers pentru constatare undeva pe Șoseaua Morarilor. Pe urmă, cu constatarea făcută, m-am dus la Porsche București Vest. Aceștia nu aveau decontare directă dar au demontat bara spate și au făcut o reconstatare detaliată, cu poze, detalii tehnice etc. Ei au contactat Euroins, au prezentat un deviz estimativ și după vreo 2 zile au primit acceptul. Eu în această perioadă am mers cu mașina așa mototolită. Pe urmă, am convenit cu Porsche București Vest data la care se vin pentru reparație și totodată am stabilit la sediul lor pentru închirierea unui Golf, prin intermediul partenerului AVIS. Am dus mașina la reparat, am încheiat contract de închiriere pentru Golf (aproape nou, cca. 40 euro pe zi) și am revenit după 5 zile. Am plătit factura de reparații în care era rubrică și pentru închirierea Golfului. Cu această factură m-am dus la sediul Euroins, prin Pipera Voluntari, am depus la ei actele și după exact 30 zile mi-au virat toți banii în cont bancar. Reparația a fost aproape 10.000 lei iar inițial mi se oferiseră cam 1900 lei ca să o repar la servicele din Morarilor, de unde îmi dădeau la schimb pentru 2 zile un Logan super jegos/cleios pe interior. I-am refuzat politicos și am urmat pașii precizați.
    1 point
  21. Intentiile sunt bune, dar cam gresite criteriile. In primul rand compari 5w30 cu 5w40, in al 2-lea rand vascozitatea la rece e bine sa fie cat mai mica, nu cat mai mare, ca sa ai flow de ulei adecvat si rapid la pornire. Vascozitatea la cald trebuie sa fie adecvata cerintelor motorului respectiv si adecvata conditiilor de utilizare, nu cat mai mare cu putinta, ca asa bagi 20w60 si inchei balciul conform graficului tau unde vascozitatile cele mai mari la 40/100c sunt cele mai bune. Ca idee, un ulei MULT peste acel Motul X-clean 8100 5w40 este Ravenol VST USVO. Daca voiai sa bagi Motul in comparatie, au si ei uleiuri de strada 5w30 cu norma 504. Totusi, daca tu vrei ulei pentru 1.2tsi baga clar 5w30, nu 5w40.
    1 point
  22. Salutare, N-am mai scris nimic de ceva vreme... Dupa intoarcerea din Thassos, la sfarsitul lunii Iulie am fost plecat 1 sapt in zona Apuseni, am facut vreo 1500 Km in 6 zile Si cum oameni #$#$%^% sunt peste tot prin Romania, m-am intors de acolo cu asa ceva pe portiera dreapta spate: Cum situatia nu putea fi lasata asa (chiar daca nu era atat de deranjant) si la Casco nu am dorit sa apelez, mi-am facut programare si ieri am mers la baietii de la Turbocon unde am rezolvat problema indoiturii. Fiind acolo am profitat de ocazie si am inchis si mica buba din parbriz pe care o aveam de cand lumea: Rezultatul (mai ramane sa aplic retusul aferent): Astazi am avut alta programare, de data aceasta la Brady pentru schimb placute frana fata si lichid frana - 1100 lei. M-am cam speriat degeaba in sensul ca mai mergeau placutele considerand ca mai aveau 4mm carne pe ele (dar deh...mi-au spus in urma cu 4000 Km ca sunt tocite spre 80% si am zis sa nu stau pana se aprinde beculetul, sa nu risc sa devina prea subtiri, sa se dezintegreze si sa zgarii discurile cumva..). In prezent am 38650 Km si cam asa arata placutele vechi. Next time, daca o fi sa mai tin masina atat timp, o sa le tin un pic mai mult eventual. In alta ordine de idei , asteptand azi pe la Skoda, m-am urcat in noul Superb si mi-a placut, avea pachetul de piele crem cu scaune electrice si ventilate, foarte tare masina, spatioasa. Bine...vreo 39000 EUR un 2.0 TDI, dar asta e alta discutie In rest, toate bune, cu o singura exceptie: volanul s-a facut foarte naspa, nu stiu de ce...calitate slaba a pielii + probabil ca e si incalzit..DAR, inca nu ma deranjeaza atat de mult incat sa il inlocuiesc.
    1 point
  23. Teoretic e mai ok sa se descrie bateriile in Ah dar practic e mult mai complicat. Singurii care fac asta sunt cei de la BMW la I3 si e mai dificil de comparat bateria I3-ului cu ceilalti competitori de pe piata cand toti ceilalti declara capacitatea in kW. Pentru utilizatorii normali, masinile au consumul afisat in kW/100km, statiile sunt in kW si charger-ul masinii este tot in kW, e mult mai simplu pentru toata lumea sa fie si bateriile masinilor tot in kW. Asa poti sa calculezi mult mai rapid cat poti sa mergi cu un plin sau in cat timp se incarca masina la o anumita statie. In loc sa faci conversii din Ah in kWh poti sa folosesti regula de 3 simpla si gata. Daca bateria masinii este de 45kW si am un consum de 15kW/100km inseamna ca pot sa merg aproape 300 km cu masina, e o chestie pe care o poate face oricine... Nu este neaparat 100% ok tehnic, nu, dar este mai usor pentru toata lumea. Adica eu nu as vrea sa am rezervorul masinii masurat in metri cubi, consumul in l/100km si pompele sa calculeze in... nu stiu... l/ora Si, oricum, cei care stiu diferenta asta pot face conversiile usor si inteleg despre ce e vorba.
    1 point
  24. Am facut o mica cercetare personala, pe care as vrea sa o impartasesc cu voi. In septembrie trebuie sa schimb uleiul la masina din semnatura. Ultimele 2 revizii le-am facut la PBN, unde au bagat ulei Castrol Edge LL si acum vreau sa ma duc la AVIA cu uleiul luat de mine (PBN nu accepta). Asadar m-am apucat sa ma informez putin despre uleiurile de pe piata. Pentru fiecare ulei cu norma VW 504/507, am descarcat fisa tehnica si am trecut datele in tabelul de mai sus. Acolo unde este semnul (-) nu exista date in fisa. Pentru fiecare caracteristica in parte , am trecut valoarea din fisa, si un punctaj acordat de catre mine. De exemplu, Sulphated ash, la un ulei este bine sa aiba o valoare cat mai mica. Dintre cele 6 uleiuri analizate, Motul Specific are valoarea cea mai mica, deci primeste 4 puncte, Ravenol are urmatoarea valoare, deci primeste 3p, iar restul uleiurilor au a 3-a ce mai mica valoare si primesc 2 puncte. In coloana Description am mentionat ce se urmareste (valoare mai mai mare, sau mai mica) La Base Oil am scris ce fel de ulei de baza este folosit (PAO , HC sau PAO + HC) Scorul final este dat de media aritmetica a punctajelor individuale. A reiesit urmatorul clasament: 1. Ravenol VMP USVO 5W30 2. Motul X-Clean 8100 5W40 - demnetionat aici, ca in ciuda cifrei 40, se pare ca acest ulei are vascozitate cinematica mai buna decat ravenolul 5w30 3. Mobil 1 ESP 5W30 4. Motul Specific 504/507 5W30 si LiquiMoly TopTec 4200 5W30 5. Castrol EDGE LL 5W30 - se poate remarca faptul ca acest ulei este intr-adevar LongLife, deoarece Total Base Number (TBN) este mult mai mare fata de celelalte uleiuri analizate As mai adauga ca este destul de clar de ce consumul de combustibil nu va scadea cu uleiul Ravenol (asa cum am vazut in niste posturi anterioare): are indicele HTHS destul de ridicat, ceea ce inseamna ca va proteja mai bine motorul decat ar face-o un ulei cu un HTHS mai mic, dar va sacrifica economia de combustibil. Referitor la consumul de ulei: sa nu uitam ca motoarele TSI sunt motoare cu injectie directa (baga benzina direct in cilindru, in fata supapelor de admisie, spre deosebire de motoarele cu port injection, care baga benzina prin spatele supapelor de admisie, curatandu-le). Va intrebati ce treba are consumul de ulei cu injectia directa. Uleiul , la temperaturi inalte se volatilizeaza (indicele NOACK) si ajunge sa se amestece cu gazele de carter si apoi este impins inapoi in admisie prin PCV. Motoarele cu injectie directa ca si TSI-urile noastre vor aduna din acest motiv niste depuneri foarte urate pe supape, care in timp nu-si vor mai face treba cum trebuie si se va ajunge la miss-fire in cilindrii. Deci o parte din uleiul care dispare intre 2 schimburi este volatilizat si apoi reintrodus prin admisie , unde se depune pe supape, condenseaza in galeria de admisie, si eventual este ars in cilindrii. De aceea este recomandata folosirea unui ulei cu o valoare NOACK cat mai mica. Concluzia mea personala este ca nu exista uleiul perfect dar pot exista uleiuri echilibrate. Sper sa va fie de folos aceste informatii si va astept cu drag sa veniti cu orice corectie sau sa adaugati mai multe info daca aveti.
    1 point
  25. Salut, revin cu update pe topicul cu pornitul greu...dupa spuselor celor de pe forum si video-ul cu golful, m.am dus la Porsche Timisoara si am cerut sa mi se schimbe capacul si ventilul VVT(variable valve timing - pentru cei care nu stiu, ca si eu am cautat de ma luat naiba...ca daca scrii pe google vvt iti arata orice mai putin aceste piese :)). De atunci am pornit masina de 5 ori, dupa ce a stat mult timp si merge din prima....o sa mai revin cu informatii peste o luna sa vedem daca mai apare pornirea grea. La Porsche Timisoara m.a costat aprox 1600 de lei cu totul. alte service.uri au refuzat sa schimbe piesele ca nu sunt identice...piesele au design nou atat capacul cat si ventilul, insa sunt " plug and play", fara adaptari sau alte modificari. cod piese: 03L109096B carcasa VVT(700 lei) 03L906455C supapa pozitionala(ventil VVT 450 lei) o zi faina!
    1 point
  26. Salutare din nou. Momentan, am 5000 km cu Ravenol si sunt multumit. Sunt curios cum o sa se prezinte in continuare uleiul, avand in vedere ca in 5000 km ar trebui schimbat. Intre timp, am mai facut catev chestii esentiale. Pentru ca placutele spate se apropiau de uzura dezastruoasa si nu-mi placeau deloc cum prindea frana de mana si frana spate implicit, am cumparat un set de etriere de 41mm, le-am slefuit bine, curatat bine peste tot, degresat si vopsit, scos tot mecanismul din ele, inlocuit garnituri, pistonase,, culise, suruburi, etc. Absolut totul e nou pe spate in afara de portetriere si corpul etrierelor. Inainte discurile si placutele: Procesul de restaurare a etrierelor fata (pt 312mm) si spate (au ramas alea de 232mm, dar cu pistonase de 41mm. Consider ca etrierele cu pistonase de 41mm sunt mai bune, deoarece au o forta de franare mai mare. Evident, vopsite in Jazz Blue (LW5Z). Dupa o saptamana ...cam asa trebuie sa arate niste discuri spate: Pe fata, mai am de cumparat butuci noi si rulmenti noi. Sa le montez in fuzetele de 288/312 si apoi pot sa ma apuc de montat. Sunt foarte incantat de cum functioneaza frana spate. Cu frana de mana trasa nu poti pleca de pe loc. Daca tragi frana de mana in mers, se blocheaza rotile spate. Which is good. Extremely good. Ar trebui sa fiu si mai incantat de frane dupa ce fac un schimb complet de lichid de frana cu aparatul asta: (300 lei, la 3 masini din curte, isi scoate banii). Apoi, ca tot nu a avut ce face cainele ala care s-o sinucis stricandu-mi bara fata, am gasit la cineva bara OEM cu buza V6. Luata chiar de pe un V6 4 motion. Vopsita si asta in Lw5Z, masina deja arata altfel (de fapt, asta era ideea, sa arate mai bine:) La un meet cu cativa pasionati de MK4, printre care si fratele meu In parcare la birou, langa #Antonia lui @Alexey27 ...pazindu-se una pe alta Si un alt cadru, surprins cand ieseam de la posta din localitatea unde locuiesc Si gata cu postul asta lung ... ca mai am si treaba! Drumuri bune va doresc!
    1 point
  27. Am compilat iesirea din weekend. Chiojdu (cu pauza la Casa cu Blazon a BNR de pe bancnota de 10 lei ? si Piatra Rotării, singurul loc cunoscut ce s-a păstrat din istorie unde dacii făceau sacrificii umane trimițând mesageri către Zamolxe, acele scobituri in piatra erau pentru colectarea sângelui) - Slon - Vama Buzaului (cu popas la memorialul Tabla Buții) Dupa o asa plimbare relaxantă prin golul alpin evident că a urmat și un snop intreg de morcovi la coborârea spre Vama Buzăului
    1 point
  28. Poate ajuta asta: https://www.ebay.it/itm/2-LED-T10-SMD-BIANCO-XENON-Lampade-Luci-Per-Targa-e-Posizione-W5-12V/401657891249?hash=item5d84ad09b1:g:sY8AAOSwefBZx2Ve
    1 point
  29. Nu sta in garaj, dar am zis ca e suficient parbrizul, scaunele fata si volanul incalzite. Mi-am impus sa nu trec peste un anumit prag financiar. Ma gandesc ca trebuie sa fie ceva nou si "data viitoare"
    1 point
  30. Daca ai drumuri multe pe afara statia e sfanta. De multe ori am patit sa fie accident, si sa fie semnalat pe waze dar nici un detaliu. Mereu am aflat ma multe informatii prin statie, inclusiv rute alternative, au fost cazuri cand mi-au zis din fata daca se mai poate trece sau a venit politia si a blocat circulatia. Ca sa nu mai zic ca pot sa intreb prin statie daca am traseu nou, unde pot sa opresc sa fie mancarea ok, sau orice alt tip de informatie (service, vulcanizare etc). In Ro in deplasarile mele dese prin tara si drumurile lungi o foloseam mereu, mai ales ca eram singur in masina 99% din timp si aveam drumuri de sute de km, ma plictiseam. Este adevarat ca se discuta prostii si se injura, dar pur si simplu le ignoram. Acu de cand nu mai sunt in tara, nu o mai folosesc deloc. Pe autostrada oricum respect limitele, nu simt nevoia sa meerg mai tare, in Austria este interzisa statia ca si camera auto, iar cand vin acasa, am un tronson de 80km pe drum national, unde incerc sa merg cat mai legal. Este vorba de partea vama Petea- Satu Mare- Baia Mare.
    1 point
  31. @SSorin @DragosR va descurcati doar cu waze si la echipajele de politie in masini nemarcate si la cele in miscare? cele marcate si in stationare apar imediat pe waze, dar pt cele nemarcate si in miscare nu ma pot incredere in waze.
    1 point
  32. Nu ajuta nici un ulei, trebuie desfacut motorul si reparat total.
    1 point
  33. Nici un ulei nu e 100% sintetic, cel mai sintetic are 40% ulei de sinteza restul aditivi si hidrocracat.
    1 point
  34. Va salut, A intrat o doamna in mine, am facut amiabila, totul ok pana acum. Problema e ca dansa are asigurarea la Euroins si cei de la reprezentanta SKODA m-au anuntat ca nu lucreaza cu Euroins ca sunt rai platnici. Ce e de facut in cazul acesta? Exclud "service-urile autorizate" cu care are Euroins contract gen "Ghita Marcel Service PFA". Tin sa specific ca nu am Casco, nici nu am de ce sa am pentru ca nu am facut in 16 ani de permis nici 1 accident din vina mea
    0 points
  35. Pot sa-ti spun ca mai repede am vazut echipaje anuntate pe Waze decat pe statie, de asta am si renuntat la statie. In plus, e liniste in masina, nu mai aud tot felul de injuraturi si alte discutii "filozofice" Si sincer sa fiu, mai este vorba si de comoditate. Mi-era cam greu sa montez antena, statie, cabluri.... In concluzie, prefer Waze.
    -1 points
  36. @AXE, Ramai pe 5W30 , sfatul meu ca si fost proprietar al aceluiasi tip de masina si motor din acelasi an de productie. Cu 5w40 o sa omori turbo, am trait-o si pe asta . Neamtul meu facuse ultimele 3 revizii cu 5W40 iar la mine a murit turbina , cost 1200 Ron + revizie iar baietii de la reconditionari turbo au zis ca uleiul nu si-a facut treaba,s-a calit axul central in timp si a tasnit uleiul din turbo pe tot motorul .Dupa reconditionare eu si actualul proprietar (un coleg de serviciu cu care ma vad aproape zilnic)am mai facut peste 50.000Km in 3 ani fara probleme( cu schimburi la 10.000 - 11.000 km ) .Uleiuri folosite Castrol 5W30 LL si LM Top Tec 4200 LL . Nu vreau sa te conving de nimic doar iti spun din propria experienta... P.S: Motul X-Clean+ e un ulei mediocru spre slab, eu l-am folosit pe Seat 1.4 TSI 122 CP , cod motor CAXC si l-am schimbat dupa 2000-3.000 km , zgomot pronuntat la motor si porniri galagioase dupa schimbarea distributiei ,probleme rezolvate cu Ravenol VMP 5W30. Recomandarile pt motoarele TSI daca citesti postarile din peste 100 pagini sunt : Ravenol VMP, LM Top Tec 4200, Fuchs , Valvoline , etc toate 5W30 cu schimbat uleiul la max 15.000 KM!! Consum atat de mare 1L/1000 KM poate evidentia probleme la motor sau pierderi!!!
    -1 points
  37. Frumoasa jucaria. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Ai pus de toate pe ea dar ai ratat webasto. Masina sta in garaj?
    -1 points
  38. Am Nexen allseason pe un Ford fiesta. Sunt ok, dar la calduri mari sunt mai zgomotoase pana pe la 70km/h. La franare ok. Dar e o masina de mers doar in oras, eventual un drum de 150 km undeva toamna. Daca mergi mult cu masina mai bine ia dedicate. La multi km vei avea si o uzura pe masura, care va fi mai mare ca la anvelopele de vara
    -1 points
  39. La un rulaj mai mare de 15-20k pe an, parerea mea e ca merita sa iei anvelope dedicate. Mai ales daca mai si drumuri extraurbane.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!