Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2019 în toate secţiunile

  1. Un traseu "ușor" de vară, dupa o zi de ploaie...
    8 points
  2. In ultima perioada am observat ca atunci cand ating viteze de croaziera , incepand cu 120kmh incep niste trepidatii subtile care eu tot le puteam pe seama pietrelor . Dar am observat ca trepidatia creste foarte mult odata ce depasesc aceste viteze . Fiind nevoit sa tin pasul intr-o coloana de masini , am vazut ca este destul de "groasa" situatia si m-am pus sa investighez. Prima etapa era clara :curatat anvelopele de toate pietrele si apoi am mai facut un test ! FAIL tot lafel face... A doua etapa a fost sa echilibrez anvelopele inca odata ( curatate in prealabil de pietre) FAIL tot lafel face.... A treia etapa a fost sa verific jantele , pe aparat sa vad ca nu sunt strambe FAIL tot lafel face... A patra etapa a fost sa schimb anvelopele intre ele pe jante , ca deh.....poate e una deformata cu toate ca nu arata ....FAIL tot lafel face... Deja aveam spume..... Am zis sa actionez cu calm si fara nervi asa ca am luat sa despic firul , sa iau in calcul ce am mai facut eu la masina sa cauzeze asta si am ajuns la distantierele eibach.... am zis initial ca nu are cum dar am zis sa elimin si asta de pe lista : A cincea etapa , am dat jos distantiere si am facut o tura .....ce sa vezi ! NU MAI FACE ! Moment in care toate emotiile trec prin corp .....fericit ca am gasit cauza dar plin de spume ca nu stiam exact de ce , le-am masurat cand le-am pus si veneau foarte bine asa ca .....sa investigam si mai amanuntit: Am dat jos iar rotile , am curatat bine toti butucii si am masurat inca odata diametrele : Bucutul de janta si diametrul interior al distantierului erau la perfectie ! masurate de mai multe ori si lafel mi-a dat ! Aceasta este si masuratoarea facuta initial la achizitia distantierelor. Totul bine pana aici : Apoi am masurat si diametrul esterior al distantierului versus diametrul inelului jantei , moment in care iar m-au luat toate spumele : Diferenta este de ~1 milimetru intre cele doua ! Muream de spume ca nu imi venea sa cred ca mi-a scapat acest lucru la achizitia lor ...... eu masurand doar diametrle interioare . De aici era si problema , janta nu se centra perfect pe distantier si imi dadea acel tremurat ! Mai precis avea joc destul de mare in marja acelui milimetru : Am inceput sa caut inele de centrare , dar ghici ce .....de 1 mm sau mai bine zis de 0.95 mm nu exista dar inca nu am renuntat la idee si inca caut. Solutia era simpla ...sa scot distantierele , dar din pacate a inceput sa imi placa acest look cu rotile iesite mai inafara iar solutia aleasa pentru un compromis a fost sa aplic banda de teflon de 0.1 mm grosime. Rezultatul a fost acesta : Intr-adevar a dat roade , tremuratul a disparut complet ! Momentan am 200km cu ele deja facuti , sa vedem cat o tine . Il tin sub monitorizare. Intre timp facem si un mail frumos cu poze si filmulet catre Eibach sa vedem ce au de zis . Sa nu intelegeti gresit ca este vorba doar de o bucata ! Toate 4 distantierele au iesit la masuratoare identice ! Iar toate jantele sunt la masuratoare lafel , asa am exclus variantele : ori sunt jantele strambe sau vre-un distantier are defect de fabricatie.
    4 points
  3. Eto, acum cca 2 ani m-a lovit în spate un tip cu un Logan ce avea RCA la Euroins. Am făcut amiabila, am sunat la Euroins pentru programare și am mers pentru constatare undeva pe Șoseaua Morarilor. Pe urmă, cu constatarea făcută, m-am dus la Porsche București Vest. Aceștia nu aveau decontare directă dar au demontat bara spate și au făcut o reconstatare detaliată, cu poze, detalii tehnice etc. Ei au contactat Euroins, au prezentat un deviz estimativ și după vreo 2 zile au primit acceptul. Eu în această perioadă am mers cu mașina așa mototolită. Pe urmă, am convenit cu Porsche București Vest data la care se vin pentru reparație și totodată am stabilit la sediul lor pentru închirierea unui Golf, prin intermediul partenerului AVIS. Am dus mașina la reparat, am încheiat contract de închiriere pentru Golf (aproape nou, cca. 40 euro pe zi) și am revenit după 5 zile. Am plătit factura de reparații în care era rubrică și pentru închirierea Golfului. Cu această factură m-am dus la sediul Euroins, prin Pipera Voluntari, am depus la ei actele și după exact 30 zile mi-au virat toți banii în cont bancar. Reparația a fost aproape 10.000 lei iar inițial mi se oferiseră cam 1900 lei ca să o repar la servicele din Morarilor, de unde îmi dădeau la schimb pentru 2 zile un Logan super jegos/cleios pe interior. I-am refuzat politicos și am urmat pașii precizați.
    3 points
  4. Esti mai greu cu 15 kg conform ELSA. Afirmatia ramane in picioare
    3 points
  5. Consumă fix cât un R ?
    3 points
  6. In reprezentanta au montat ATE si nu "originale"? Ai testat daca se incalzeau/incalzesc jantele asa cum ne plangem multi pe aici? Ai verificat daca chiar sint uzate?
    1 point
  7. @john_skoda La 13 mm nu cred ca se pune problema de iesit in afara , doar la adus la linia aripii... Daca nu intorci capul spre masina cel putin de 2 ori dupa ce parchezi .....nu ai cum sa intelegi de ce le-am pus @deenman Mersi de pont, o sa caut folosind aceste informatii.
    1 point
  8. Eu nu inteleg nebunia asta cu rotile iesite in afara, jante nu stiu de care, pentru ca simplu : tu din masina nu le vezi?. Oricum, interesanta investigatie?, pentru pasionati.
    1 point
  9. Deci...se poate, numai trebuie sa iti cunosti drepturile ca si consumator. Daca " inghitim" tot ce vor asiguratorii sa nu ne asteptam la calitate. E normal ca un asigurator sa incerce sa isi diminueze costurile, dar la fel de bine nu poate eluda legea.
    1 point
  10. Pai si tu nu poti sa verifici daca mai merg sau nu? De multe ori mecanici te baga la cheltuiala aiurea. 10.000 este extrem de putin. Placutele Ate nu se uzeaza usor , minim 50.000 ar trebui sa duca.Ai asistat la inlocuirea anterioara?
    1 point
  11. 1 point
  12. Da ..si nu, depinde.. Ma indoiesc serios ca R-ul hatch al tau e la fel de greu ca Alltrack-ul sau ca tu mergi in afara cu 2/3+1 si atatea bagaje.
    1 point
  13. pai daca curge ,nu e clar ca ori ai rezervorul spart , ori conducta fisurata? ridic-o pe un elevator si vezi pe unde curge........
    1 point
  14. Eu merg cu 2.7 si vara si iarna. Poti pune la 2.4 care e cumva presiune de confort.
    1 point
  15. GRESIT. (partial deoarece aici se intreaba dpdv al "victimei", ce spui este pentru service-uri)) Asa la o prima cautare: https://www.rcapedia.ro/decontarea-directa-rca/ Mai pe scurt, cand faci asigurarea RCA, platesti ceva in plus, iar in caz ca esti "lovit", deci nu esti vinovat, reparatia va fi achitata de asiguratorul la care ai facut RCA, nu de catre asiguratorul vinovatului.
    1 point
  16. Decontare directa-service-ul are un acod cu asiguratorul prin care nu mai e nevoie de acceptul de plata al acestuia. Practic a reparat masina si ti-o da inainte sa intre banii de la asigurator. Varianta cealalta-accept de plata-primesti masina dupa ce are banii sau ai achitat tu devizul de plata.
    1 point
  17. Specifici atat de intepat ca in 16 ani de permis n-ai facut niciun accident ca si cum ai spune ca nu-ti faci asigurare de sanatate ca in 16 nu te-ai intepat niciodata singurel dar acum ti-a taiat o doamna jugularasi mai ai putin si mori Casco nu-l faci pentru tine, casco il faci petru altii...fara asigurare, tampiti, vandalism, furt, stihii, etc. Deci poate ar fi bine sa-l iei inconsiderare, sau, macar, decontare directa. Eu am folosit decontarea directa si cand am fost lovit de sofer cu asigurare la acelasi asigurator. M-am dus cu amiabila, am facut constatarea, am dus masina la ce service am vrut, am avut masina la schimb, 0 batai de cap. in acest caz nu poti obliga o reprezentanta sa lucreze cu un anumit asigurator si nici un anumit asigurator sa plateasca dauna la ce reprezentanta vrei tu. Poti sa incerci, e plin netul de fiorosi care ii dau inainte cu "judecata" dar nu obtin nimic. Cel mai simplu pentru tine e sa alegi cel mai bun service din ce au sau sa otii un deviz cinstit de la reprezentanta unde vrei sa repari si sa incerci sa indupleci asiguratorul sa plateasca. either way, good luck nici eu n-am avut niciun accidet din vina mea in 16 ani, de fapt niciodata. dar am avut ghinion de meseriasi destul de des.
    1 point
  18. Salut Am o Skoda O3 1.6 TDI si as vrea sa schimb turbina. Aveti idee daca pot face inlocuirea cu o turbina de motor 2.0? Trebuie sa schimb si galeria? Se potriveste galeria de pe Skoda 2.0 TDI? Ma puteti indruma catre cineva care se ocupa cu asta? Apreciez orice sfat Multumesc
    1 point
  19. Am compilat iesirea din weekend. Chiojdu (cu pauza la Casa cu Blazon a BNR de pe bancnota de 10 lei ? si Piatra Rotării, singurul loc cunoscut ce s-a păstrat din istorie unde dacii făceau sacrificii umane trimițând mesageri către Zamolxe, acele scobituri in piatra erau pentru colectarea sângelui) - Slon - Vama Buzaului (cu popas la memorialul Tabla Buții) Dupa o asa plimbare relaxantă prin golul alpin evident că a urmat și un snop intreg de morcovi la coborârea spre Vama Buzăului
    1 point
  20. Cum nu e nimic de șurubărit sau lustruit....destinația: pe munte!
    1 point
  21. Nu cred sa fie alta decat la reprezentanta din Ro dar pretul e sigur mai corect, e pret de Nora.
    1 point
  22. Cand dai o caruta de bani pe acei 150cp, ai vrea sa mearga ca una de 150cp, nu ca una de 100cp. Adica acei 150cp sa nu fie doar pe hartie ??
    1 point
  23. Se vede motorizarea mai mare si greutatea suplimentara (4drive, DSG). Ieri am dat o fuga la bulgari. Cta - Vama Veche (doar vreo 10 min de stat la vama) - Nisipurile de Aur - Balchik - Negru Voda (fara asteptat la vama) - Constanta. 300 km, la dus (pana la Balchik) am avut 6.1% (ai mei, cu o Fiesta 1.4tdci, aveau 5.1%), iar la intoarcere am mers mai repede si per total am scos 6.4% (2 adulti + 1 copil, fara bagaje)
    1 point
  24. nu are rost sa transformam acest topic intr-un versus 1.2 Tsi contra 1.5 Tsi. Pe hartie o fi ca pe hartie, in viata reala insa e mai placut sa conduci (in oras, repet) un Polo 1.2 tsi manual in 6 trepte chiar si fara tuning decat un Golf 1.5Tsi tot manual si tot in 6 trepte. Pana si cutia la Golf nu are aceeasi usurinta in care "aluneca" schimbatorul la Polo. Cred ca ce sustine yeeeeman are sens, fiindca exact asa se simte, acceleratia e mai putin responsive la Golf. Inteleg ca graficele si cifrele spun alt insa pe mine ma intereaza cum se simte o masina si ce senzatii iti transmite. Doar condusul este una din marile placeri ale noastre. Mie imi pare rau ca nu am avut ocazia sa testez un Golf cu acest motor, la momentul cand m-am hotarat asupra achizitiei nu era nici o masina disponibila la test drive pe o raza de 100Km in jurul Bucurestiului. Asa ca am facut test drive cu T-Roc si nu mi-a placut deloc insa agentul de vanzari a sustinut ca e o alta cutie pe Golf si ca trage mai bine... iar eu ca prostul l-am crezut Motivul ptr care pun astfel de afirmatii aici este ptr a deschide ochii altora care, imbatati de bucuria achizitei unei masini, poate nu sunt suficient de atenti la anumite detalii si le trec cu vederea. Eu le recomand sa testeze cat mai bine acest motor inainte de a da comanda sau a inmana banii unui vanzator. Iar celor carora le place motorul le urez sanatate si sa se bucure de masina - suntem destul de diferiti in gusturi si asta e foarte bine. Viitorul suna a Gti
    1 point
  25. Astea nu se ridica prin presiunea de lichid si coboara singure?
    1 point
  26. Cele originale costa de 3 ori mai mult si nu vad ce ar putea justifica pretul
    1 point
  27. nu, nu are nicio treaba modulul confort la modelul tau, cu partea de pornire. Tu trebuie doar sa vezi de ce nu ai alimentare tu, pe masina
    1 point
  28. Colegii care va "incapatanati" sa urmati Elsa sau alte "porcarii". Romanul stie cel mai bine. Revizie in spatele blocului, ulei 2T in motorina si exemplele pot continua. Si dupa aia, ghiciti cine se plange pe forumuri. P.S. nu detin service auto si nu sustin ca doar service-urile de reprezentanta sunt bune.
    1 point
  29. Poate dupa vreo 3 ani de la aparitie. Cam atunci ar fi gata testele cu motorul , la cum merge industria auto in ziua de azi,
    1 point
  30. Am cerut redeschiderea thread-ului pt ca am remediat si problemele descrise mai sus demult si am omis sa postez (de fapt, s-a inchis imediat). Dupa ce am mers la 3 electricieni diferiti si nu au reusit sa ii dea de cap, am rezolvat singur. Pe partea soferului, era schimbat motorasul de la geamul electric cu un altul de pe masina cu volan pe dreapta, care, practic, era identic cu cel de pe dreapta masinii mele, fara calculatorul care comanda toate geamurile s.a.m.d. si asta a cauzat toate problemele pe care le-am descris in thread. Am inlocuit motorasul cu unul de masina cu volan pe stanga si totul a functionat perfect.
    1 point
  31. Inlocuire galerie si posibil inlocuire garnitura capac culbutori
    0 points
  32. Salutare stimați colegi. Am si eu o rugăminte in special colegilor cu octavia 3 Combi 1.6 tdi sa imi spuna si mie la rezervor care din cele 3 (parca ) variante aveți setată caci eu cand mi am setat "refuel quantiti" am umblat si la varianta de capacitate a rezervorului si nu mai stiu care varianta era setată de fabrica. Acum cand alimentezi cu 100 lei circa 16 l se duce acul la jumătatea rezervorului de la rosu ...stiu ca rezervorul ar avea 55l capacitatea...acum cand am alimentat aveam la prima linie mai mare sub jumătate si imi spunea ca trebuie sa alimenteze cu 25 l si eu am pus 18l si imi mai spune sa alimenteze cu 5 l pana la plin dar acul este la 3/4...după părerea mea cred ca ar trebui să mai alimentezi real cu 10l pana la plin...
    0 points
  33. Salut. Ma confrunt de 1 an cu aceeasi problema. Ce ai mai rezolvat? Eu am facut urmatoarele: - prima oara, curatate culisoarele, dar fara succes. Se incalzeau in continuare - apoi degresat tablite, reverificate, etc - fara succes - alt mecanic - dat jos cilindri din etrier, inlocuiti cu kit, degeaba. Acceeasi incalzire - alt mecanic - inlocuit etriere. Pare sa fi rezolvat problema. Dupa 4 luni, pare sa se infierbinte din nou spatele.
    0 points
  34. Salut, Nici nu au trecut doua luni de zile de la ultima vizita in service si m-am vazut nevoit sa revin, fix in aceasta perioada a concediilor cand aveam cea mai mare nevoie de masina. In timp ce utilizam masina, mi-a aparut in bord mesajul "baterie descarcata" cu recomandarea sa opresc masina. Din pacate, in situatia in care ma aflam la acel moment, oprirea masinii nu era indicata, astfel incat am conitnuat drumul pana la destinatie. Masina a stat in repaus pana a doua zi, cand se pare ca bateria s-a regenerat si masina a pornit. Am plecat spre Avia Pantelimon si dupa 10 minute, a aparut acelasi mesaj, referitor la bateria descarcata. Dupa o zi de investigatii in service am aflat ca alternatorul este problema, fiind necesara inlocuirea acestuia. Durata de aducere a piesei de la fabrica din Cehia este de minim 5 zile lucratoare. Dezamagirea este cu atat mai mare cu cat am optat pentru o masina noua, tocmai din dorinta de a nu intampina situatii de genul acesta, cand masina se strica "peste noapte", fiind nevoit sa ma prezint cu ea din doua in doua luni in service, avand ca rezultat stricarea planurilor de concediu. Din pacate nu detin informatii referitoare la primirea unei masini la schimb atunci cand lasi masina in service, nu stiu daca cei de la Avia detin aceasta politica pentru ca nu am solicitat masina la schimb, dar cu siguranta mi-ar fi prins bine. Este primul auto achizitionat de la Skoda si sunt extrem de suparat si dezamagit de calitatea pieselor utilizate pentru aceasta masina, incat ma gandesc serios sa nu mai achizitionez niciodata masini de la acest producator, atat de iubit si laudat in Romania.
    0 points
  35. Lucrez pe un seat Ibiza 2011,1.2 tdi varianta full si am câteva nelămuriri astfel ca poate cineva ma poate lamuri si pe mine. In prima zi când am lucrat pe masina aceasta la 97 de km mi-a consumat 5.7 litri.a 2 a zi la 125 km parcursi mi-a consumat 9.7 litri.mentionez ca in ambele situatii am circulat numai in oras.de asemenea mai mentionez ca atunci când am alimentat de fiecare data in rezervor a intrat o cantitate neinsemnata de combustibil,cantitatea cea mai mare intrând in acea rezerva.Adevarul este ca eu mici mu prea stiu cum este cu acea rezerva de combustibil,daca initial se consuma din ea sau din rezervor.mai mentionez ca in prima zi când mi-a consumat 5.7 la % calculatorul de bord îmi arata un consum de 6.7%. A 2 a zi când mi-a consumat 9.7 la 125 km calculatorul de bord îmi indica un consum de 5.8% si in ambele situatii nu am folosit aerul condiționat.va rog mult daca ma poate lamuri si pe mine cineva ce se întâmplă ptr ca nu mai inteleg nimic.
    -1 points
  36. Nu motoarele si injectoarele si pompele sunt de vina ci motorina prea uscata. Adauga 2T in motorina si scapi de grija problemelor. In occident motorina se aditiveaza cu Bio ceeace ii creste putin ungerea de aceea cad mai rar pompele si injectoarele dar si acolo cad. Baga ulei si scapi de probleme garantat! PS. Cunosc un mecanic la un service dedicat VW in Bucuresti care si-a dus masina VW motor CR la 500.000km cu pompa originala bagand ulei 500ml la fiecare plin. Iti dau numarul lui daca vrei. Eu sunt un pic mai 'milos' si bag 250ml la fiecare plin..si nu orice ulei. Este un topic dedicat pe forum..cauta-l ! Fiecare face cum crede,e democratie, insa unii baga mana mai adanc in buzunar decat altii...
    -1 points
  37. ... conteaza ce ochi sint pe laptop si ... meseria.
    -1 points
  38. Eu zic ca va "cocsati" prea tare....? ca "m-a depasit Hiluxu' " sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse. De aia 1.2TSI are 110 cai si 1.2 TCE are 130, sau 1.5 TSI are 150 si 1.5 de la Honda are 182 de cai, etc. Probabil se puteau scoate si din TSI mai multi cai /cuplu dar ar fi fost probleme cu emisiile, consumul, bla bla bla... Sau poate...CULMEA...alte motoare sunt mai reusite ca TSI-ul ?...asta e viata... de ce credeti ca un Golf de 150 de cai tre' sa fie "cea mai tare masina de pe strada" ? ? bucurati-va mai mult de masini, de comfort, de motoare, "asa prapadite" cum sunt ele... Ca idee , eu am 1.2 TSI si nu am nicio problema la depasiri sau la mers mai alert. E adevarat ca ma mai "face" cate un Hilux din cand in cand sau un A6 4.2 Bi-turbo, sau un Maseratti, sau .... un Logan grabit si nervos ! da' acu' serios...asta va preocupa ?
    -1 points
  39. Am un Golf 1.5 TSI 150CP si cand va aud cu Loganurile de 90CP ma umfla rasul. Eu marea majoritate a depasirilor le fac in treapta a 6-a (diesel style), iar daca nu sunt atent masina urca rapid la viteze mult peste limita legala. Tineti cont ca toate noile motoare vin cu cutii mai lungi pentru consumuri optimizate si ca treptele scurte de viteza sunt istorie. Trebuie sa munciti mai bine cutia si sa bifati optiunea cu modurile de conducere, unde aveti modul Sport pentru performante mai bune. Bifand acea optiune, pe langa raspunsul mai rapid al acceleratiei, vi se intareste si directia (care e foarte moale in modul standard) si, eventual, amortizoarele adaptive.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!