Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.08.2019 în toate secţiunile
-
Anul asta am ales iar Croația ca și anul trecut. Problema la noi e că ne plictisim rapid așa că am ales 3 cazari sa vedem mai multe. Am inceput pe Istria intr un sat cetate fortăreață numit Labin. Casa in care am stat noi avea 300ani+. A doua cazare am avut o pe Cres in localitatea cu același nume. Aici am fost la cea mai cunoscută plaja Lubenice (1 ora drumul până jos -o ora înapoi cu diferența de nivel de 600m). Ultima cazare incepe azi și e in Losinj spre sudul.insulei. Preturi foarte mici, mâncare bună, ca turiști predomina nemții și italienii. Subordonat slovenii și austriecii. Apa calda, plaje multe, oameni multi la plajele cu nisip, la cele mai aventuroase nu e nimeni. Plajele la care mergem noi sunt izolate mers pe jos 15-60min. Câteva poze, daca are cinneva nevoie de informații întrebați că răspund cu plăcere. Sa nu uit, am venit din Viena prin Slovenia -Lubliana pe lângă Italia Triestre și am coborât spre Istria. Deci drumu Ro - Croația nu știu cum e.5 points
-
Hello Hello! Azi am terminat instalatia electrica pentru priza cu 13 pini,insa problema cu senzorii de parcare inca n-am dibuito. https://youtu.be/sFm7XeBRczc3 points
-
2 points
-
Salutare, N-am mai scris nimic de ceva vreme... Dupa intoarcerea din Thassos, la sfarsitul lunii Iulie am fost plecat 1 sapt in zona Apuseni, am facut vreo 1500 Km in 6 zile Si cum oameni #$#$%^% sunt peste tot prin Romania, m-am intors de acolo cu asa ceva pe portiera dreapta spate: Cum situatia nu putea fi lasata asa (chiar daca nu era atat de deranjant) si la Casco nu am dorit sa apelez, mi-am facut programare si ieri am mers la baietii de la Turbocon unde am rezolvat problema indoiturii. Fiind acolo am profitat de ocazie si am inchis si mica buba din parbriz pe care o aveam de cand lumea: Rezultatul (mai ramane sa aplic retusul aferent): Astazi am avut alta programare, de data aceasta la Brady pentru schimb placute frana fata si lichid frana - 1100 lei. M-am cam speriat degeaba in sensul ca mai mergeau placutele considerand ca mai aveau 4mm carne pe ele (dar deh...mi-au spus in urma cu 4000 Km ca sunt tocite spre 80% si am zis sa nu stau pana se aprinde beculetul, sa nu risc sa devina prea subtiri, sa se dezintegreze si sa zgarii discurile cumva..). In prezent am 38650 Km si cam asa arata placutele vechi. Next time, daca o fi sa mai tin masina atat timp, o sa le tin un pic mai mult eventual. In alta ordine de idei , asteptand azi pe la Skoda, m-am urcat in noul Superb si mi-a placut, avea pachetul de piele crem cu scaune electrice si ventilate, foarte tare masina, spatioasa. Bine...vreo 39000 EUR un 2.0 TDI, dar asta e alta discutie In rest, toate bune, cu o singura exceptie: volanul s-a facut foarte naspa, nu stiu de ce...calitate slaba a pielii + probabil ca e si incalzit..DAR, inca nu ma deranjeaza atat de mult incat sa il inlocuiesc.2 points
-
Se vorbea de cele fiabile. Pentru celelalte, informatiile pe forumurile din Romania sunt putine. Honda a renuntat la aspirat si a scos un turbo care manaca ulei cum respira. Or mai fi si alte exemple. La mazda inca e la putere 2.0 mpi iar la toyota 1,6 mpi, cu diverse artificii ingineresti.2 points
-
Salutari, De curand am dat avansul pentru un Golf Comfortline 1.0 TSI la PBN. Am pus, pe langa ce are standard Comfortline-ul (acc, jante aliaj si diverse altele) : Pachet drumuri grele (merg destul de des la țară si imi place sa stiu ca e putin mai inalta) Radio cd composition media + app connect Clima Camera marsarier Scaune Ergoactiv (masajul l-am probat si nu e cine stie ce, dar sotia vroia scaune incalzite si mi-a placut mai mult materialul de la ele si cum se simt pentru cei 200 de euro diferenta fata de pachetul de iarna) Roata de rezerva normala Culoarea argintiu Am avut ocazia sa probez masina la Auto Mitric Suceava (un test drive ca la carte, jos palaria, am semnat documentele, mi-au dat masina si cheile si m-au lasat sa imi dau seama singur si urban si extra-urban daca masina este pe gustul meu). Se simte putin ca are punte spate daca tragi de ea pe un drum virajat si are si niste vibratii la relanti usoare (3 cilindri, iar masina de test era destul de uzata, fiind folosita ca înlocuitoare la service), dar per total mi s-a parut comoda, compacta, bine insonorizata, potrivita si pentru sotie sa o mai conduca din cand in cand si, indraznesc sa zic, destul de distractiva la condus. Am avut si masini cu putere mult mai mare anterior, dar nu am simtit-o submotorizata deloc, am observat ca aici pe forum e de rau daca mentionezi viteze din 3 cifre, dar urca bine, zgomotul de 3 cilindri e chiar dragalas ( parca e jumatate de Porsche) si ai si ceva cuplu, per total e mai agila ca 1.6 tdi zic eu. Cam atat deocamdata, incepe luni rabla si am de adunat hartii, voi reveni cand am vesti despre ea. Pana una alta, ma interesez dupa un set de aparatori de noroi, am vazut ca in configurator nu mai apar, nici ca accesorii, am gasit pe net si originale ( presupun ca de la golf 7 anterior de facelift) si after-market.. A mai montat cineva? As vrea sa nu fie totusi de bricolat la ele.1 point
-
Dupa ce am vandut masina veche am ramas o perioada in asteptare pana am gasit ceva ce imi place cu adevarat, si bifeaza cel putin o serie de dotari pe care mi le dorisem de mult timp. Dupa scurte cautari am gasit cateva Passat-uri, luat telefonul, sunat/discutat/ mers- vazut. Am ramas la cel din poze, azi am sa fac mai in detaliu, ce postez sunt la repezeala ce aveam prin telefon. Ca specificatii : Passat B7 / 2012 - 2.0 TDI - DSG6 Ca dotari mai aparte se remarca - ceasuri MFD color 3D - webasto programabil + telecomanda - scaune perforate / incalzite / ventialte + masaj. Pregatire carkit Iphone Portbagaj electric. Masina a fost prinsa de gheata pe capota, motiv pentru care e de alta nuanta. De schimbat / facut in perioada urmatoare : 1. Volant nou 2. Schimb ulei DSG 3. Resoftare In rest, merge foarte bine, nu bate nimic pe ea deocamdata, distributia si uleiul s-au facut in Martie.1 point
-
Legat de etrieri, este perfect adevarat ca munca necesara pentru vopsirea lor acasa este nejustificat de grea. Legat de aspect... a iesit decent, doar ca a doua oara ii duc la powdercoating direct , asta fiindca nuanta este destul de pretentioasa, iar in cazul in care nu e bine aplicata arata dubios. Nu am masurat dB dupa antifonare si a trecut destul de mult timp de atunci, nu pot spune acum cat de mare e diferenta. Totusi geamurile subtiri si in general constructia cu economie a masinii o face putin zgomotoasa pt gustul meu. L.E - totusi in ultima imagine lumina ii pune bine in valoare1 point
-
Am citit prima postare, am mai citit inca o data si am revenit si am citit si a 3-a oara. Multa pasiune la mijloc. Din masina originala a mai ramas doar numele ? Spor la treaba in continuare.1 point
-
Pentru cei care au problema foggy headlights bulb eu am reusit la a mea sa le curat impecabil ( a trebuit sa desfac carcasa filtrului de aer pentru a avea acces mai bun pe partea stanga), scule necesare: - rabdare - sarma - servetele umede de sters bordul cele siliconice, exclus cele pe baza de alcool ca pot albii sau distruge plasticul din interior daca nu esti atent! Urmatoarea etapa va fii sa sterg interiorul plasticului de la exteriorul farului... ma furnica mainile deja ? Nu pune-ti intrebart de genul " de ce nu ai dat farul jos ca este mai simplu"... la xenon adaptiv ai acces limitat doar pe la becul de cornering ?1 point
-
Am facut o mica cercetare personala, pe care as vrea sa o impartasesc cu voi. In septembrie trebuie sa schimb uleiul la masina din semnatura. Ultimele 2 revizii le-am facut la PBN, unde au bagat ulei Castrol Edge LL si acum vreau sa ma duc la AVIA cu uleiul luat de mine (PBN nu accepta). Asadar m-am apucat sa ma informez putin despre uleiurile de pe piata. Pentru fiecare ulei cu norma VW 504/507, am descarcat fisa tehnica si am trecut datele in tabelul de mai sus. Acolo unde este semnul (-) nu exista date in fisa. Pentru fiecare caracteristica in parte , am trecut valoarea din fisa, si un punctaj acordat de catre mine. De exemplu, Sulphated ash, la un ulei este bine sa aiba o valoare cat mai mica. Dintre cele 6 uleiuri analizate, Motul Specific are valoarea cea mai mica, deci primeste 4 puncte, Ravenol are urmatoarea valoare, deci primeste 3p, iar restul uleiurilor au a 3-a ce mai mica valoare si primesc 2 puncte. In coloana Description am mentionat ce se urmareste (valoare mai mai mare, sau mai mica) La Base Oil am scris ce fel de ulei de baza este folosit (PAO , HC sau PAO + HC) Scorul final este dat de media aritmetica a punctajelor individuale. A reiesit urmatorul clasament: 1. Ravenol VMP USVO 5W30 2. Motul X-Clean 8100 5W40 - demnetionat aici, ca in ciuda cifrei 40, se pare ca acest ulei are vascozitate cinematica mai buna decat ravenolul 5w30 3. Mobil 1 ESP 5W30 4. Motul Specific 504/507 5W30 si LiquiMoly TopTec 4200 5W30 5. Castrol EDGE LL 5W30 - se poate remarca faptul ca acest ulei este intr-adevar LongLife, deoarece Total Base Number (TBN) este mult mai mare fata de celelalte uleiuri analizate As mai adauga ca este destul de clar de ce consumul de combustibil nu va scadea cu uleiul Ravenol (asa cum am vazut in niste posturi anterioare): are indicele HTHS destul de ridicat, ceea ce inseamna ca va proteja mai bine motorul decat ar face-o un ulei cu un HTHS mai mic, dar va sacrifica economia de combustibil. Referitor la consumul de ulei: sa nu uitam ca motoarele TSI sunt motoare cu injectie directa (baga benzina direct in cilindru, in fata supapelor de admisie, spre deosebire de motoarele cu port injection, care baga benzina prin spatele supapelor de admisie, curatandu-le). Va intrebati ce treba are consumul de ulei cu injectia directa. Uleiul , la temperaturi inalte se volatilizeaza (indicele NOACK) si ajunge sa se amestece cu gazele de carter si apoi este impins inapoi in admisie prin PCV. Motoarele cu injectie directa ca si TSI-urile noastre vor aduna din acest motiv niste depuneri foarte urate pe supape, care in timp nu-si vor mai face treba cum trebuie si se va ajunge la miss-fire in cilindrii. Deci o parte din uleiul care dispare intre 2 schimburi este volatilizat si apoi reintrodus prin admisie , unde se depune pe supape, condenseaza in galeria de admisie, si eventual este ars in cilindrii. De aceea este recomandata folosirea unui ulei cu o valoare NOACK cat mai mica. Concluzia mea personala este ca nu exista uleiul perfect dar pot exista uleiuri echilibrate. Sper sa va fie de folos aceste informatii si va astept cu drag sa veniti cu orice corectie sau sa adaugati mai multe info daca aveti.1 point
-
Specifici atat de intepat ca in 16 ani de permis n-ai facut niciun accident ca si cum ai spune ca nu-ti faci asigurare de sanatate ca in 16 nu te-ai intepat niciodata singurel dar acum ti-a taiat o doamna jugularasi mai ai putin si mori Casco nu-l faci pentru tine, casco il faci petru altii...fara asigurare, tampiti, vandalism, furt, stihii, etc. Deci poate ar fi bine sa-l iei inconsiderare, sau, macar, decontare directa. Eu am folosit decontarea directa si cand am fost lovit de sofer cu asigurare la acelasi asigurator. M-am dus cu amiabila, am facut constatarea, am dus masina la ce service am vrut, am avut masina la schimb, 0 batai de cap. in acest caz nu poti obliga o reprezentanta sa lucreze cu un anumit asigurator si nici un anumit asigurator sa plateasca dauna la ce reprezentanta vrei tu. Poti sa incerci, e plin netul de fiorosi care ii dau inainte cu "judecata" dar nu obtin nimic. Cel mai simplu pentru tine e sa alegi cel mai bun service din ce au sau sa otii un deviz cinstit de la reprezentanta unde vrei sa repari si sa incerci sa indupleci asiguratorul sa plateasca. either way, good luck nici eu n-am avut niciun accidet din vina mea in 16 ani, de fapt niciodata. dar am avut ghinion de meseriasi destul de des.1 point
-
sunt si teste facute cu uleiul la 100 de grade,nu vad dc nu ar fi relevante atat timp cat toate uleiurile sunt testate in aceleasi conditii pt a vedea tabelul click pe link si apoi click stanga https://www.youtube.com/redirect?q=https%3A%2F%2Fdocs.google.com%2Fspreadsheets%2Fd%2F1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg%2Fedit%3Fusp%3Dsharing&redir_token=8FG_JL8eSFkOpKxBk8U87SueaNh8MTU2NTkzMjY1M0AxNTY1ODQ2MjUz&v=05mIPPeSjfA&event=video_description1 point
-
mai sunt teste,poti face o comparatie si cu alte uleiuri care le ai mai folosit1 point
-
1 point
-
So... this happened - Embleme (cerculete + A7) piano black - Colantat tot chrom-ul piano black - Folie faruri + stopuri smoked (ceva de bun simt... arata f ok in realitate si nu afecteaza cu nimic) - Folie geamuri fata ceramica cu protectie UV + Infrared etc etc. Toate facute la Luk Customs, foarte ok baiatul, calitate/pret nota 10 Planuri de viitor... visez la un kit RS7 sau macar o fusta de RS/S7 .. la trimuri interior carbon (RS7 look) .. jante de RS pe 20 negre .. oh well... mai avem destui ani la dispozitie Ce intorcea in trecut capete pe strada... dupa shadow line si modificarile recente .. suceste gaturi la greu =)) Pentru cei ce vor sa fie up to date cu pozele masinii mele, cautati pe instagram: Audi A7 Havana ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Primul contact cu gibonii. Am găsit mașina cu stergatoarele ridicate. Zgâriată vopdeaua de pe cantul capotei și stergatorul puțin avariat. Masina a fost parcată intr-un loc unde nu incurca sau bloca pe nimeni, nu era pe drum public. A forțat atât de tare încât am găsit ambele ștergătoare in poziția service0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00