Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.08.2019 în toate secţiunile

  1. Eu am reviziile la 30.000km sau 2 ani. Si cum mai am 8.600km sau 61 de zile nu cred ca o sa ajung la 30.000km in astea 2 luni. Si eu sunt curios in ce consta revizia, in afara schimbarii filtrului de polen, asa ca sigur o sa impartasesc ce si cum.
    2 points
  2. Salut, revin cu update pe topicul cu pornitul greu...dupa spuselor celor de pe forum si video-ul cu golful, m.am dus la Porsche Timisoara si am cerut sa mi se schimbe capacul si ventilul VVT(variable valve timing - pentru cei care nu stiu, ca si eu am cautat de ma luat naiba...ca daca scrii pe google vvt iti arata orice mai putin aceste piese :)). De atunci am pornit masina de 5 ori, dupa ce a stat mult timp si merge din prima....o sa mai revin cu informatii peste o luna sa vedem daca mai apare pornirea grea. La Porsche Timisoara m.a costat aprox 1600 de lei cu totul. alte service.uri au refuzat sa schimbe piesele ca nu sunt identice...piesele au design nou atat capacul cat si ventilul, insa sunt " plug and play", fara adaptari sau alte modificari. cod piese: 03L109096B carcasa VVT(700 lei) 03L906455C supapa pozitionala(ventil VVT 450 lei) o zi faina!
    2 points
  3. Dupa ce am vandut masina veche am ramas o perioada in asteptare pana am gasit ceva ce imi place cu adevarat, si bifeaza cel putin o serie de dotari pe care mi le dorisem de mult timp. Dupa scurte cautari am gasit cateva Passat-uri, luat telefonul, sunat/discutat/ mers- vazut. Am ramas la cel din poze, azi am sa fac mai in detaliu, ce postez sunt la repezeala ce aveam prin telefon. Ca specificatii : Passat B7 / 2012 - 2.0 TDI - DSG6 Ca dotari mai aparte se remarca - ceasuri MFD color 3D - webasto programabil + telecomanda - scaune perforate / incalzite / ventialte + masaj. Pregatire carkit Iphone Portbagaj electric. Masina a fost prinsa de gheata pe capota, motiv pentru care e de alta nuanta. De schimbat / facut in perioada urmatoare : 1. Volant nou 2. Schimb ulei DSG 3. Resoftare In rest, merge foarte bine, nu bate nimic pe ea deocamdata, distributia si uleiul s-au facut in Martie.
    1 point
  4. Important este sa se inteleaga ca , la incheierea unei polite RCA, evident la una dintre societatile cu "nume si renume" bun , contra unei sume de bani, in plus fata de cat costa polita simpla, exista posibilitatea de a fi despagubit de acea societate, nu de cea a vinovatului. (Din pacate sunt, inca, multi care spun, nu doar gandesc: RCA-ul nu e pentru mine, l-am lovit, ii dau asigurarea , sa se descurce.)
    1 point
  5. Probabil cat un CAVD. Nu știu de București dar în Cluj în cele mai prielnice condiții (seară, fara AC) te poți aștepta și un pic sub 7, la ora de vârf cu AC, dublu.
    1 point
  6. Tot nu am poze cu masina curata ? . am uitat sa fac la spalatorie si am mers pe drumuri mai prafuite. azi m-am ocupat putin de interior pentru ca era ceva praf si mizerie. mai am de curatat plafonul si centurile . din pacate nu prea au avut grija cum au lucrat . mai sunt destule chestii care nu mi-au placut la final dar macar am masina acum. o sa le rezov eu cu timpul. am apucat sa montez difuzoarele de dsp dar din pacate unul este ars. si era sa uit. nu mi-au montat folia de protectie pe prag pentru ca au "uitat" in ce pozitie era montata. poate ma ajuta un golec sa fac masuratori pe masina lui si sa le montez.
    1 point
  7. E mai simplu sa apelezi la site: https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v1/oww/101/ROU/ENG/1/
    1 point
  8. Doar la reprezentanta. E posibil ca la un service obisnuit sa refuze devizul de plata sau sa puna AM a-l diminua. Daca iti accepta, fa constatarea la reprezentanta, nu la Claim Expert.
    1 point
  9. Teoretic e mai ok sa se descrie bateriile in Ah dar practic e mult mai complicat. Singurii care fac asta sunt cei de la BMW la I3 si e mai dificil de comparat bateria I3-ului cu ceilalti competitori de pe piata cand toti ceilalti declara capacitatea in kW. Pentru utilizatorii normali, masinile au consumul afisat in kW/100km, statiile sunt in kW si charger-ul masinii este tot in kW, e mult mai simplu pentru toata lumea sa fie si bateriile masinilor tot in kW. Asa poti sa calculezi mult mai rapid cat poti sa mergi cu un plin sau in cat timp se incarca masina la o anumita statie. In loc sa faci conversii din Ah in kWh poti sa folosesti regula de 3 simpla si gata. Daca bateria masinii este de 45kW si am un consum de 15kW/100km inseamna ca pot sa merg aproape 300 km cu masina, e o chestie pe care o poate face oricine... Nu este neaparat 100% ok tehnic, nu, dar este mai usor pentru toata lumea. Adica eu nu as vrea sa am rezervorul masinii masurat in metri cubi, consumul in l/100km si pompele sa calculeze in... nu stiu... l/ora Si, oricum, cei care stiu diferenta asta pot face conversiile usor si inteleg despre ce e vorba.
    1 point
  10. Am facut o mica cercetare personala, pe care as vrea sa o impartasesc cu voi. In septembrie trebuie sa schimb uleiul la masina din semnatura. Ultimele 2 revizii le-am facut la PBN, unde au bagat ulei Castrol Edge LL si acum vreau sa ma duc la AVIA cu uleiul luat de mine (PBN nu accepta). Asadar m-am apucat sa ma informez putin despre uleiurile de pe piata. Pentru fiecare ulei cu norma VW 504/507, am descarcat fisa tehnica si am trecut datele in tabelul de mai sus. Acolo unde este semnul (-) nu exista date in fisa. Pentru fiecare caracteristica in parte , am trecut valoarea din fisa, si un punctaj acordat de catre mine. De exemplu, Sulphated ash, la un ulei este bine sa aiba o valoare cat mai mica. Dintre cele 6 uleiuri analizate, Motul Specific are valoarea cea mai mica, deci primeste 4 puncte, Ravenol are urmatoarea valoare, deci primeste 3p, iar restul uleiurilor au a 3-a ce mai mica valoare si primesc 2 puncte. In coloana Description am mentionat ce se urmareste (valoare mai mai mare, sau mai mica) La Base Oil am scris ce fel de ulei de baza este folosit (PAO , HC sau PAO + HC) Scorul final este dat de media aritmetica a punctajelor individuale. A reiesit urmatorul clasament: 1. Ravenol VMP USVO 5W30 2. Motul X-Clean 8100 5W40 - demnetionat aici, ca in ciuda cifrei 40, se pare ca acest ulei are vascozitate cinematica mai buna decat ravenolul 5w30 3. Mobil 1 ESP 5W30 4. Motul Specific 504/507 5W30 si LiquiMoly TopTec 4200 5W30 5. Castrol EDGE LL 5W30 - se poate remarca faptul ca acest ulei este intr-adevar LongLife, deoarece Total Base Number (TBN) este mult mai mare fata de celelalte uleiuri analizate As mai adauga ca este destul de clar de ce consumul de combustibil nu va scadea cu uleiul Ravenol (asa cum am vazut in niste posturi anterioare): are indicele HTHS destul de ridicat, ceea ce inseamna ca va proteja mai bine motorul decat ar face-o un ulei cu un HTHS mai mic, dar va sacrifica economia de combustibil. Referitor la consumul de ulei: sa nu uitam ca motoarele TSI sunt motoare cu injectie directa (baga benzina direct in cilindru, in fata supapelor de admisie, spre deosebire de motoarele cu port injection, care baga benzina prin spatele supapelor de admisie, curatandu-le). Va intrebati ce treba are consumul de ulei cu injectia directa. Uleiul , la temperaturi inalte se volatilizeaza (indicele NOACK) si ajunge sa se amestece cu gazele de carter si apoi este impins inapoi in admisie prin PCV. Motoarele cu injectie directa ca si TSI-urile noastre vor aduna din acest motiv niste depuneri foarte urate pe supape, care in timp nu-si vor mai face treba cum trebuie si se va ajunge la miss-fire in cilindrii. Deci o parte din uleiul care dispare intre 2 schimburi este volatilizat si apoi reintrodus prin admisie , unde se depune pe supape, condenseaza in galeria de admisie, si eventual este ars in cilindrii. De aceea este recomandata folosirea unui ulei cu o valoare NOACK cat mai mica. Concluzia mea personala este ca nu exista uleiul perfect dar pot exista uleiuri echilibrate. Sper sa va fie de folos aceste informatii si va astept cu drag sa veniti cu orice corectie sau sa adaugati mai multe info daca aveti.
    1 point
  11. Nu inteleg de ce trebuie ca eu sa suport consecintele unei fapte de care nu sunt vinovat? Nu ar fi mai normal ca vinovatul sa suporte aceste consecinte? Adica daca s-a zgarcit, si a luat cel mai ieftin RCA din Romania, acest lucru sa vina cu riscurile lui. Nu ai platit un RCA premium, ai facut accident, sunt probleme la despagubire, diferenta o platesti din buzunarul tau tati, ca cel mai ieftin RCA ai stiut sa alegi.
    1 point
  12. lasati porcariile gen Castrol,lukoil,aral daca nu sunt din sursa sigura.Eu am luat doar de la importator in ultimii ani.Chiar anul asta am cumpărat la 2 bidoane mi l-au trimis gratis.Am mai luat de la ei înainte si la fel a fost.Ma declar mulțumit.
    1 point
  13. Doar dupa specificatii . (uleiul cel mai bun e cel care iti permiti sa-l inlocuiesti mai des) Fuchs e foarte ok
    1 point
  14. Testele de acest gen au relevanta zero deoarece nu indeplinesc conditiile reale din motor .
    1 point
  15. Nu e nici o problema bro, ai incredere in producator. De la 14 la 30.000km cu uleiul asta mai completezi de 2 ori ?. Asa ca sa-ti iei cu tine 1-2 litri pt completat. Pe scurt, ca nu e nici topicul potrivit pentru asta: un ulei are o anumita vascozitate (5w30 trebuie sa fie intre 10 si 12 indice cinematic vascozitate la rece (40 C)). Uleiul rulat se uzeaza, se contamineaza cu benzina, devine mai fluid. In timp scade sub vascozitatea ceruta de producator si se transforma intr-o alta norma (0w20 sa zicem) acelasi lucru se intampla si cu indicele de vascozitate la 100 C. Un ulei cu alta norma decat cea data de producator inseamna uzura. Producatorul recomanda 30.000km pentru regimul de mers si traficul din Vest. La 200km autostrada in toata tara nu merge 30.000km, dar e masina ta, garantia ta, banii tai. Succes.
    1 point
  16. Da la cat ,la 30000? Crezi ca faci vreo economie?De unde atata incredere in producator si mai ales in VAG?
    1 point
  17. Si eu am aceeasi problema..dupa ce am adus o in tara si am facut schimbul a inceput sa se auda. Prima data am pus ulei om dupa am pus ulei castrol si tot asa cam 2000 de km nu s a auzit nimic si dupa iar belea....am fost la unu care cica e cel mai tare in materie vw in iasi (coso) si a zis ca daca ma deranjeaza 100 de mil in buzunar si zgomotul produs sa schimb distributia...toata problema ar fi un intinzator care se dezamorseaza si ca nu sunt singurul cu aceasta problema...distributia nu are cum sa sara. Din cate am mai vb in stanga in dreapta la toate motoarele 3.0 e problema cu asta..un amic merge de 4 ani cu aceast zgomot la audi a6. Astept sa se mai strice ceva pr a necesa sa dau motorul jos.
    1 point
  18. Ce sa mai completezi... schimba-l direct,vezi manualul pentru norma.
    1 point
  19. @voinea La fel se poate intampla si cu masina stock. Plecari in forta de pe loc (una dupa alta) sau regim de turatii 3500 - 4500 rpm mare parte din timp. Daca clientul pricepe ca resoftarea se face pentru un plus de putere, nu pentru a transforma masina in una de drag race, atunci masina va trai mult si bine. In caz contrar, poate distruge masina si fara resoftare.
    1 point
  20. aia din foto nu e nici o sonda, ci bobina de aprindere pentru benzinare.
    1 point
  21. Asta e o bobina de inductie....nu senzor.
    1 point
  22. Sonda asta a dat eroare prima dată.
    1 point
  23. Probabil zici ca il mai rodezi un pic...dar te rog...nu-l subtura in ultimul hal, doar de dragul consumului ca pe termen lung mai mult rau faci decat bine... este masina ta, faci ce vrei cu ea, dar un asemenea consum arata clar folosirea masinii intr-un fel... ai un motor potent, o masina superba, foloseste-o ca atare fara sa incalci legile, iar daca te iei dupa acel shift indicator, nu te astepta la multe bune legat de turbina, etc ... Numai bine si multi km fericiti in spatele volanului
    1 point
  24. @liviu. eu respect ce zice producatorul asa cum am facut la toate masinile pana acum. Deci nu o sa schimb uleiul la 15.000. @caddy.fan problema este ce ulei s-a pus in motor.502,504 sau 508. Din ce am mai cautat ar fi 508 avand in vedere ca am gpf. Dar nu as vrea sa fac mix de uleiuri si de aceea intrebam. Poate are cineva date concrete privind acest aspect.
    -1 points
  25. 1. Mai am o masina care e luata tot de noua si care dupa 400.000km si 12ani face reviziile tot la 15.000 cum a spus producatorul. Si nu are probleme. 2. Tehnica a evoluat de acum 10 ani. E normal ca materialele si consumabilele folosite sa fie mai calitative. 3. Daca nu aveam incredere in vag luam altceva. 4. Masina are garantie 4 ani sau 120.000km 5. Masina a ajuns la mine la jumatatea lunii mai. Am facut 14.000 pana acum. Mai am de facut o vacanta de aproape 10.000km la sfarsitul lunii. Dupa cum estimez eu cei 30.000 vor fi atinsi maxim la jumatatea lui octombrie. Eu iti garantez ca dupa 30.000 km in 6 luni uleiul meu va arata mai bine ca unul dintr-o masina care a facut 10.000 in 2 ani.
    -1 points
  26. cu fuchs am mers mult timp,e ok...am zis sa mai schimb si l am ales pe asta
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!