Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.08.2019 în toate secţiunile

  1. In 2009 am cumparat prima mea masina: o Skoda Octavia 2.0 FL 1.9 TDI. Am avut o relatie fericita, umbrita doar de un compresor A.C. care a crapat pe drumul spre Grecia. Prin iarna lui 2018 am inceput sa cochetez cu ideea de a face un upgrade. Avand o experienta placuta cu prima Skoda, recunosc ca de la inceput am fost un pic partinitor. Ce criterii principale am avut: O motorizare suficient de puternica, care sa imi permita sa fac depasiri in conditii de siguranta. Nu sunt vitezoman de fel, nu sunt genul care nu suporta sa stea in spatele cuiva si o tine in crosetari, dar o motorizare puternica imi da o liniste interioara si ma face sa stau si mai linistit in asteptarea unei ferestre pentru depasire Toate sistemele de siguranta disponibile. Sa fie! Sper sa nu am niciodata nevoie de ele, dar sa fie acolo. Un portbagaj pe masura celei vechi. La fiecare plecare in Grecia reusim sa umplem portbagajul la limita si mai avem si prin interior! Sa fie benzina. In cei 10 ani cu diesel-ul am facut 120.000 km, deci sa zicem sa am amortizat diferenta benzina-diesel. Ca urmare nu prea fac asa multi km cat sa justifice un diesel. Cutie automata a.i. sa-i fie drag si sotiei sa o conduca. Ce masini am pus in balanta: Skoda Octavia Pro: Spatioasa, portbagaj imens, motorizarea 1.5 TSI mi se parea ideala Contra: Farurile… a durat ceva pana m-am obisnuit cu ele. Mazda 6 Pro: Arata bine si la interior si la exterior. Farurile LED dinamice care moduleaza si faza lunga. Pachete cu de toate. Contra: Motorizarile benzina nu m-au entuziasmat. Cutiile automate cu convertizor de cuplu pareau ca taxeaza performanta (in specificatii erau mai lente cu 1sec pe plaja 0-100km). Nu pot spune daca in viata reala ai simti sau nu diferenta… Portbagaj relativ mic, 480l, pentru o masina atat de mare. Honda Civic Pro: Motorizare interesanta. Portbagaj decent: 540l. O gramada de feature-uri prezente direct in pachetul de baza. In final am ales Skoda Octavia 2.0 TSI 190hp, echiparea Style. Pentru 1.5 TSI trebuia sa astept 10 luni. In timpul asta, m-am gandit ca iese noul model! In plus, prin oras ma deplasez cu trotineta electrica iar in exterior 1.5 TSI si 2.0 TSI sunt foarte apropiate ca si consum. Optionale: PSC Adaptive Cruise Control si Front Assistant PE4 Airbag-uri laterale spate 8SP Blocuri optice spate TOP LED 3LH Cod intern 0,-- 0,-- $07 Cod intern CleverPack PFC Driving Mode Selection PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS (Adaptive Frontlight System) si instalatie de spalare a farurilor cu verificarea nivelului de lichid pentru spalare PCR Jante aliaj Trius 7Jx17" antracit cu anvelope 225/45 R17 PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie PWJ Lane assistant si Blind spot detection PW4 Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD PJA Roata de rezerva de uz temporar 0,-- 0,-- WBC Scaune fata sport si ornamente praguri interioare 7X1 Senzori parcare spate 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta PL6 Volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon) K1K1 culoare: Blue race Scaune fata/spate incalzite Parbriz incalzit USB pentru locurile din spate (aparent vin automat cu scaunele spate incalzite) Ce imi place: Masina se simte bine, este mult mai stabila decat Octavia 2, suspensia nu mi s-a parut excesiv de tare in oras. Motorul este super. Iti da siguranta, calm. Rar am avut nevoie de modul sport. Puternic cand ai nevoie dar si econom daca mergi linistit. Dupa 4000km (probabil ca 90% in exterior) am o medie de 6.6l. Pe concediul in Grecia am reusit un 6l (140km/h pe autostrazi, 100km/h in rest). Pe drumul spre tara am reusit si 5.3l si sunt destul de multe sate, curbe stranse. In oras e mai greu… cel mai mic consum a fost 8.4 intr-o seara cand orasul era liber. In rest, am vazut si 10, 12, 15, 16. Daca par obsedat de consum, sa stiti ca asa este! Vin de pe un diesel si tranzitia este grea… KESSY este grozav. Nu mai trebuie sa caut cheia prin rucsac, borseta. Portbagajul se deschide/inchide automat, fara sa faci nimic special. Soaterea de biciclete si trotinete devine mai usoara. ACC este grozav. Trebuie totusi sa realizezi ca tu, ca sofer, anticipezi mai prompt intentiile celorlati soferi. Cand o masina iti intra in fata, tu vei frana mai din timp si mai lin decat ACC-ul. Android auto. Navigatie, comenzi vocale. Fain sa alegi muzica doar spunand: “Play Arctic Monkeys”. Cutia automata este si pe placul meu si al sotie. Acum nu mai este nevoie sa beau ca sa o conving sa conduca Ce nu prea imi place: Blind spot detection nu bipaie. Asta a fost o dezamagire majora la care nu ma asteptam! OK, clipeste un led in oglinda, dar daca am uitat sa ma uit in oglinda si trag ca morunul de volan?!?!?! Pentru astfel de cazuri l-am luat! Oricum imi reglez oglinzile a.i. sa nu am unghi mort! Ca si plus, daca ai si Lane asist-ul activat, semnalizezi si incepi sa schimbi banda, iar el vede masina, iti va trage de volan ca sa te tina pe banda. Problema este ca nu stai tot timpul cu Lane assist activat! Lane assist este uneori ciudat. In special in curbe, traiectoria calculata de tine nu este identica cu a lui si te mai trezesti ca trage de volan. Este….neplacut.... Da, reactia fireasca este sa te opui miscarii a.i. Masina ramane pe traiectoria calculata de tine, dar tot e ciudat!!! Am uitat sa pun Intelligent Light Assist-ul, cel care schimba automat faza lunga. Pachetul style avea deja un Light Assist si le-am incurcat. Urasc feature-urile astea cu nume asemanatoare. Nu puteau sa-i zica “Asistent faza lunga”? Ca doar asta face. Atat, si nimic altceva! Ecranul de infotainment cu pozitionare clasica. Noile modele de masini il pun cat mai sus, a.i. chiar daca te uiti in el sa vezi cat mai mult din carosabil. Nu m-am gandit la asta initial, dar acum imi cam pare rau... Parbrizul incazit cu rezistente. Dealer-ul imi zisese initial ca este pe alt sistem, un coating, dar nu a fost asa. Cand conduci catre rasarit sau apus, razele de soare sunt sparte in adevarate curcubee: rosu, verde, galben, portocaliu. Sper sa isi ia revansa in iarna. Reflexiile interioare. La Octavia 2 nu aveam nici una! Aici: grila de dezaburire parbriz se proiecteaza pe parbriz. Grilele cromate ale gurilor de ventilatie se proiecteaza pe geamurile laterale in zona oglinzilor. Mai scapi de ele cu ochelari polarizati dar tot mi se pare o grava eroare de proiectare. Farurilele LED bateau extrem de jos. La 90km/h in exterior, noaptea, te simteai nesigur. Nu am vazut nimic adaptiv. Indiferent de viteza luminau la fel, foarte aproape de botul masini. Am fost la dealer sa le ridic, a zis ca intr-adevar bateau jos, dar nu am mai facut un drum pe timp de noapte ca sa le testez. De asemenea, am fost un pic dezamagit sa aflu ca AFS-ul la skoda nu face nimic cu faza lunga. “Adaptiv” la mazda inseamna ca jongleza si cu faza lunga, nu doar cu cea scurta. Sa-mi fie invatatura de minte si sa fac research-ul mai atent pe viitor. Parca spatiile de depozitare (cotiera, buzunare) erau mai mari in Octavia 2 Poate ca par cam multe minusuri, dar cred ca sunt din cauza ca ma asteptam sa fie totul daca nu perfect, macar mai bine decat la cea veche . Anyway, sper ca cele observate de mine sa ajute si pe altii care vor sa aleaga o Octavia.
    2 points
  2. Am facut o mica cercetare personala, pe care as vrea sa o impartasesc cu voi. In septembrie trebuie sa schimb uleiul la masina din semnatura. Ultimele 2 revizii le-am facut la PBN, unde au bagat ulei Castrol Edge LL si acum vreau sa ma duc la AVIA cu uleiul luat de mine (PBN nu accepta). Asadar m-am apucat sa ma informez putin despre uleiurile de pe piata. Pentru fiecare ulei cu norma VW 504/507, am descarcat fisa tehnica si am trecut datele in tabelul de mai sus. Acolo unde este semnul (-) nu exista date in fisa. Pentru fiecare caracteristica in parte , am trecut valoarea din fisa, si un punctaj acordat de catre mine. De exemplu, Sulphated ash, la un ulei este bine sa aiba o valoare cat mai mica. Dintre cele 6 uleiuri analizate, Motul Specific are valoarea cea mai mica, deci primeste 4 puncte, Ravenol are urmatoarea valoare, deci primeste 3p, iar restul uleiurilor au a 3-a ce mai mica valoare si primesc 2 puncte. In coloana Description am mentionat ce se urmareste (valoare mai mai mare, sau mai mica) La Base Oil am scris ce fel de ulei de baza este folosit (PAO , HC sau PAO + HC) Scorul final este dat de media aritmetica a punctajelor individuale. A reiesit urmatorul clasament: 1. Ravenol VMP USVO 5W30 2. Motul X-Clean 8100 5W40 - demnetionat aici, ca in ciuda cifrei 40, se pare ca acest ulei are vascozitate cinematica mai buna decat ravenolul 5w30 3. Mobil 1 ESP 5W30 4. Motul Specific 504/507 5W30 si LiquiMoly TopTec 4200 5W30 5. Castrol EDGE LL 5W30 - se poate remarca faptul ca acest ulei este intr-adevar LongLife, deoarece Total Base Number (TBN) este mult mai mare fata de celelalte uleiuri analizate As mai adauga ca este destul de clar de ce consumul de combustibil nu va scadea cu uleiul Ravenol (asa cum am vazut in niste posturi anterioare): are indicele HTHS destul de ridicat, ceea ce inseamna ca va proteja mai bine motorul decat ar face-o un ulei cu un HTHS mai mic, dar va sacrifica economia de combustibil. Referitor la consumul de ulei: sa nu uitam ca motoarele TSI sunt motoare cu injectie directa (baga benzina direct in cilindru, in fata supapelor de admisie, spre deosebire de motoarele cu port injection, care baga benzina prin spatele supapelor de admisie, curatandu-le). Va intrebati ce treba are consumul de ulei cu injectia directa. Uleiul , la temperaturi inalte se volatilizeaza (indicele NOACK) si ajunge sa se amestece cu gazele de carter si apoi este impins inapoi in admisie prin PCV. Motoarele cu injectie directa ca si TSI-urile noastre vor aduna din acest motiv niste depuneri foarte urate pe supape, care in timp nu-si vor mai face treba cum trebuie si se va ajunge la miss-fire in cilindrii. Deci o parte din uleiul care dispare intre 2 schimburi este volatilizat si apoi reintrodus prin admisie , unde se depune pe supape, condenseaza in galeria de admisie, si eventual este ars in cilindrii. De aceea este recomandata folosirea unui ulei cu o valoare NOACK cat mai mica. Concluzia mea personala este ca nu exista uleiul perfect dar pot exista uleiuri echilibrate. Sper sa va fie de folos aceste informatii si va astept cu drag sa veniti cu orice corectie sau sa adaugati mai multe info daca aveti.
    2 points
  3. Noua lege a asigurarilor iti permite sa ti repari masina in orice service autorizat fara sa te mai lovesti de refuzul asiguratorului sau al reparatorului. Daca nu vor sa ti o reapare sa iti dea scris refuzul si cu el te duci la ASF si la OPC sa vedem ce parere au. Asta cu ne rezervam dreptul de a selecta clientela e doar in cluburi.
    2 points
  4. Doar dupa specificatii . (uleiul cel mai bun e cel care iti permiti sa-l inlocuiesti mai des) Fuchs e foarte ok
    2 points
  5. Rusul a folosit varianta cu 2 jeturi, dar exista variante și cu 3 sau 4 jeturi, care bat pe interior, mijloc și exterior. Așa, acoperi cam toată suprafața parbrizului - exact ce căutam . Np . Nu pot spune ca stropeau prost cele originale, dar se poate clar mai bine . Chiar le recomand ca un upgrade simplu și ieftin. Da, trebuie montate invers ca jetul dinspre exterior sa nu bată peste/lângă masina , fiind concepute pentru mașini cu parbriz mai lat (Audi A6/A8). In poza atașata de tine, este exemplificat modelul cu 2 jeturi (mijloc+exterior). Exista variante și cu 3 și cu 4 jeturi. Se potrivesc și pe B7. Da, se potrivesc cam pe toată gama VW AG ? Posibil sa fie prost reglata sau înfundată. Ar trebuie sa între pe garantie, totuși... Pretul variază in funcție de modelul ales - de la ~70 lei/buc cele cu 2 jeturi, pana la ~180 lei/buc cele cu 4 jeturi. Asta pentru cele cu încălzire...
    2 points
  6. In conditiile reale nu se intalnesc aceste materiale (un rulment care freaca o tija filetata) si nici forta de frecare din clip.
    2 points
  7. Testele de acest gen au relevanta zero deoarece nu indeplinesc conditiile reale din motor .
    2 points
  8. O sa scriu acest post ca un punct de plecare pentru cei care nu stiu prea multe despre masinile electrice si cauta informatii despre ele. Asadar, ce este o masina electrica? O masina electrica este o masina normala care are in locul unui motor termic unul electric. Energia necesara functionarii acestui motor electric este luata din diverse surse, pentru simplitate ne vom referi doar la cele echipate cu baterii si vom ignora masinile cu pila de combustie (hidrogen) si altele. Transmisia este asigurata de catre o cutie cu o singura viteza, nu pentru ca nu se pot monta cutii cu mai multe viteze, ci pentru ca nu prea are rost. Avantajele motorului electric sunt cuplul instant, disponibil inca de la start, si silentiozitatea. Teoretic aici ar trebui sa intre si fiabilitatea si costul mic de exploatare dar cred ca suntem inca prea la inceput ca sa ne putem pronunta exact asa ca o sa le omit. Dezavantajele motorului nu prea exista dar masinile electrice au, si tin mai mult de baterie decat de motor, si anume range-ul si timpul de incarcare. Range-ul se calculeaza cam ca la o masina termica, motorul consuma X/100Km si rezervorul, bateria in acest caz, poate tine Y. Cate X intra in Y inseamna cate sute de km putem merge cu masina, la fel ca la o masina termica, diferenta este ca nu vorbim despre litri/100Km ci de kiloWatts ora (kWh)/100Km. Range-ul, la fel ca la o masina termica, nu este un numar fix ci variaza in functie de consum si consumul, iarasi la fel ca la o masina termica, poate varia in functie de stil de condus, trafic, recuperari, temperatura, folosirea AC-ului si altele. Spre deosebire de o masina termica, sau similar unor masini mild-hibrid, masina electrica poate recupera energie atunci cand decelereaza, sau cand coboara niste pante, si aceasta energie poate incarca bateria. Acest lucru poate duce la situatii oarecum stupide cand, plecand din varful muntelui intr-o continua coborare cu o viteza constanta, masina sa incarce in loc sa consume: Mai toate discutiile despre masinile electrice ajung mereu in acelasi punct, anume range si timp de incarcare, asa ca o sa ne axam pe acestea. Range-ul este simplu, cu o baterie cat mai mare si un consum cat mai mic obtii un range mai mare. Deja avem masini pe piata, si urmeaza sa se lanseze mai multe, cu 400-500 km range pe piata, cam cat obtin eu de la masina termica (benzina), asa ca acesta incepe sa nu mai devina o problema ci incepe sa conteze si mai mult timpul de incarcare. Incarcarea bateriei unei masini electrice se poate face in mai multe moduri. Bine, practic e unul singur, se baga in priza dar hai sa vedem cat de mult conteaza de care priza Exista prize AC (curent alternativ) si DC (curent continuu) si masina are un charger integrat pentru ambele. Ca sa putem obtine un timp de incarcare trebuie sa luam in calcul cea mai mica valoare care exista dintre toate acestea. Adica: 1. AC. Masina se poate incarca la priza normala (230V) folosind un adaptor: Problema este ca timpul de incarcare este destul de lung. Avand in vedere ca se pot obtine vreo 2,2-2,3 kWh din priza casnica, asta inseamna 2,2-2,3 kilowatts in fiecare ora, trebuie sa impartim capacitatea bateriei la acesti 2,3kWh si astfel obtinem timpul de incarcare, in ore, al bateriei. La o baterie de 50kWh, de ex, dureaza cam 24 de ore o incarcare full la priza casnica. Din fericirea acesta nu este singurul mode de incarcare al bateriei, mai avem si posibilitatea de incarcare la o statie AC. Aceste statii sunt de diferite puteri: 7-11-22-43 kWh, adica pot livra 7-11-22-43 kilowatts in fiecare ora. Teoretic ar trebui sa fie la fel, impartim capacitatea bateriei la puterea statiei si obtinem timpul de incarcare. Daaaar nu e atat de simplu! Mai intai trebuie sa vedem cu cat poate incarca masina de la aceste statii si acest lucru difera de la model la model. e-Up!-ul meu poate incarca maxim 3,6kWh pe conectorul Typ2 al unei statii AC. Zoe poate incarca pana la 50kWh dar nu are incarcare DC (modelul viitor va avea). Asa ca timpul de incarcare este dat de cea mai mica valoare disponibila, cea a charger-ului masinii, cu toate ca statia poate livra mult mai mult de atat. Unele masini incarca mai mult/repede, altele mai incet, aveti grija ce cumparati! Apoi, pentru cei grabiti, exista varianta incarcarii rapide la statii DC. Si aici se aplica regula cea mai mica valoare da timpul de incarcare. e-Up!-ul meu poate incarca cu 50kWh la statii DC, ceea ce inseamna ca incarca bateria de 18kWh in vreo 20 de minute, dar exista si unele statii de 20kWh asa ca acolo sunt limitat de puterea statiei. In acelasi timp, noul ID 3, si nu numai el, cica poate incarca cu 125kWh dar la o statie de 50kWh va incarca doar cu 50kWh. Incarcarea rapida nu este constanta, insa, si pe la 75-80% din incarcare va limita puterea pentru a nu stresa foarte tare bateria si a-i prelungi durata de viata. Aceleasi limitari sunt si la temperaturi extreme, atat frig cat si cald, cand masina va limita puterea de incarcare pentru a proteja bateria. Din aceasta cauza timpul de incarcare va creste atat la temperaturi sub 0 grade cat si la temperaturi de peste 30 de grade Celsius. Unele masini, mai scumpe, au o funtie de pre-incalzire a bateriei care a permite o incarcare mai rapida iarna. Altele au si un sistem de management termic al bateriei care previne incalzirea/racirea extrema a acesteia si, astfel, ajuta atat timpul de incarcare cat si durata de viata a bateriei care nu mai este supusa la schimbari extreme de temperatura. Exista mai multe tipuri de conectori de incarcare, atat AC cat si DC, dar in Europa cei mai folositi sunt Typ2 pentru AC si CCS pentru DC si cele mai multe masini sunt lansate cu acesti conectori. Chiar si masini din alte piete sunt lanstate in Europa cu acesti conectori. Hyundai, care vine dintr-o piata unde predomina CHAdeMO (standard de incarcare DC) se vinde cu CCS si Model 3, care are un conector exclusiv Tesla in SUA, se vinde cu conector CCS in Europa. Nu stiu ce altceva sa mai scriu dar daca am omis ceva sau credeti ca ar trebui sa exemplific ceva mai amanuntit, spuneti-mi!
    1 point
  9. GTI VS R32 ? In cazul meu R32 a castigat meciul! Masina abia a iesit la lumina, are o poveste destul de complicata.SASE ani de zile a stat. KM:109.000km Asadar am de a face cu un 3.2 benzina aspirat dotat mediu,poate cam puturos, care momentan e in service?.Pentru linistea si siguranta mea am cumparat variatoare noi, kit distributie, intreg sistemul de frana EBC.La placute am optat, bluestuff fata si yellowstuff spate.Masina va benefica si de schimb ulei cutie si haldex, inclusiv lichid de frana, ulei motor, antigel. Wish list: Arcuri H&R Bari antiruliu VWR Finala Supersprint Jante OE
    1 point
  10. Alege un ulei full sintetic care respecta norma impusa de producator si inlocuieste-l la 10.000 maxim 15.000 km . Daca ai de unde lua Fuchs pune-l cu incredere. Recomad si : Shell,Valvoline,LM,Ravenol ...
    1 point
  11. Tot nu am poze cu masina curata ? . am uitat sa fac la spalatorie si am mers pe drumuri mai prafuite. azi m-am ocupat putin de interior pentru ca era ceva praf si mizerie. mai am de curatat plafonul si centurile . din pacate nu prea au avut grija cum au lucrat . mai sunt destule chestii care nu mi-au placut la final dar macar am masina acum. o sa le rezov eu cu timpul. am apucat sa montez difuzoarele de dsp dar din pacate unul este ars. si era sa uit. nu mi-au montat folia de protectie pe prag pentru ca au "uitat" in ce pozitie era montata. poate ma ajuta un golec sa fac masuratori pe masina lui si sa le montez.
    1 point
  12. Problema este din unitatea lor. Greu de zis ce ai de facut, fără sa faci diverse improvizații.... Pe care oricum nu le-aș face, pt o astfel de unitate
    1 point
  13. Am mai facut ceva si pe la Rapid...ca sa nu se simta neglijata.
    1 point
  14. 1K0121251AK (1050 lei pe original). Eventual Hella (450 lei) sau măcar un Nissens (395 lei).
    1 point
  15. Teoretic e mai ok sa se descrie bateriile in Ah dar practic e mult mai complicat. Singurii care fac asta sunt cei de la BMW la I3 si e mai dificil de comparat bateria I3-ului cu ceilalti competitori de pe piata cand toti ceilalti declara capacitatea in kW. Pentru utilizatorii normali, masinile au consumul afisat in kW/100km, statiile sunt in kW si charger-ul masinii este tot in kW, e mult mai simplu pentru toata lumea sa fie si bateriile masinilor tot in kW. Asa poti sa calculezi mult mai rapid cat poti sa mergi cu un plin sau in cat timp se incarca masina la o anumita statie. In loc sa faci conversii din Ah in kWh poti sa folosesti regula de 3 simpla si gata. Daca bateria masinii este de 45kW si am un consum de 15kW/100km inseamna ca pot sa merg aproape 300 km cu masina, e o chestie pe care o poate face oricine... Nu este neaparat 100% ok tehnic, nu, dar este mai usor pentru toata lumea. Adica eu nu as vrea sa am rezervorul masinii masurat in metri cubi, consumul in l/100km si pompele sa calculeze in... nu stiu... l/ora Si, oricum, cei care stiu diferenta asta pot face conversiile usor si inteleg despre ce e vorba.
    1 point
  16. Exact pentru astfel de ''asiguratori'', dar și pentru "'bulgăroaice'' etc consider că este necesară polița Casco (emisă de un asigurator serios). Fiecare își asumă consecințele deciziilor sale ref. la încheierea sau nu a unei polițe Casco. Soluția ai citit-o mai sus: fie faci reparația la unul din service-urile din lista Euroins (cu consecințele de rigoare - piese AM / SH etc), fie la reprezentanță, achiți tu reparația, transmiți factura către Euroins și apoi vei primi de la Euroins o (mică) parte din costul reparației.
    1 point
  17. Salut, revin cu update pe topicul cu pornitul greu...dupa spuselor celor de pe forum si video-ul cu golful, m.am dus la Porsche Timisoara si am cerut sa mi se schimbe capacul si ventilul VVT(variable valve timing - pentru cei care nu stiu, ca si eu am cautat de ma luat naiba...ca daca scrii pe google vvt iti arata orice mai putin aceste piese :)). De atunci am pornit masina de 5 ori, dupa ce a stat mult timp si merge din prima....o sa mai revin cu informatii peste o luna sa vedem daca mai apare pornirea grea. La Porsche Timisoara m.a costat aprox 1600 de lei cu totul. alte service.uri au refuzat sa schimbe piesele ca nu sunt identice...piesele au design nou atat capacul cat si ventilul, insa sunt " plug and play", fara adaptari sau alte modificari. cod piese: 03L109096B carcasa VVT(700 lei) 03L906455C supapa pozitionala(ventil VVT 450 lei) o zi faina!
    1 point
  18. Specifici atat de intepat ca in 16 ani de permis n-ai facut niciun accident ca si cum ai spune ca nu-ti faci asigurare de sanatate ca in 16 nu te-ai intepat niciodata singurel dar acum ti-a taiat o doamna jugularasi mai ai putin si mori Casco nu-l faci pentru tine, casco il faci petru altii...fara asigurare, tampiti, vandalism, furt, stihii, etc. Deci poate ar fi bine sa-l iei inconsiderare, sau, macar, decontare directa. Eu am folosit decontarea directa si cand am fost lovit de sofer cu asigurare la acelasi asigurator. M-am dus cu amiabila, am facut constatarea, am dus masina la ce service am vrut, am avut masina la schimb, 0 batai de cap. in acest caz nu poti obliga o reprezentanta sa lucreze cu un anumit asigurator si nici un anumit asigurator sa plateasca dauna la ce reprezentanta vrei tu. Poti sa incerci, e plin netul de fiorosi care ii dau inainte cu "judecata" dar nu obtin nimic. Cel mai simplu pentru tine e sa alegi cel mai bun service din ce au sau sa otii un deviz cinstit de la reprezentanta unde vrei sa repari si sa incerci sa indupleci asiguratorul sa plateasca. either way, good luck nici eu n-am avut niciun accidet din vina mea in 16 ani, de fapt niciodata. dar am avut ghinion de meseriasi destul de des.
    1 point
  19. Am făcut o nouă alimentare din Republica Moldova, ambelor mașini, ajungând cu rezervoarele destul de ”goale”, respectiv range-ul indicând 10 km la Golf și 25 km la Tiguan, în momentul în care am intrat în benzinărie. În total au intrat 65,2 litri in Golf (rezervor declarat de VW de 55 litri) și 74,9 litri în Tiguan (rezervor declarat de VW de 64 litri). De când a ”sărit” pompa, am stat și picurat carburant in rezervor, lăsând spuma să iasă încă 3-4 minute la fiecare mașină. Dacă vă veți gândi că am luat ”țeapă” la pompă, nu e așa, întrucât am avut și două canistre, una de 5 litri și alta de 10 litri și s-au umplut cu exact atât carburant. Am căutat o poză cu rezervorul de Tiguan și uitându-mă la toate protuberanțele și la conducta de alimentare, inclin să cred că VW se gândește că poate omul e prost și deși range-ul îi indică 0 km, el va căuta să mai meargă și umplând toate acele spații, va asigura o rezervă suplimentară. Oricum, diferența aia de 10 litri, înseamnă mai mult de 100 km în plus de condus, pentru 3-4 minute de stat în plus la alimentat, pentru ambele mașini. Diferența în bani, pentru ambele mașini a fost de 148 de lei, față de exact aceleași sortimente de la noi (26 de lei la benzină și 122 de lei la motorină), iar timpul petrecut dus-întors a fost de aproximativ două ore. Am comandat și spira highline de airbag pentru a inlocui spira mea highline , pentru a termina retrofitul manetei de tempomat. Cred că luni va ajunge la mine și probabil cel târziu marți, o voi monta. Am găsit și un eleron de R, dar din păcate nu îl pot achiziționa momentan, din cauza restricțiilor bugetare impuse de soție , așa că sper să mai găsesc unul mai încolo. Weekend prelungit plăcut tuturor și drumuri bune celor care pleacă!
    1 point
  20. mai sunt teste,poti face o comparatie si cu alte uleiuri care le ai mai folosit
    1 point
  21. Ti-a luat ceva - timp efort si bani, insa ai ajuns la Passat-ul corect in final! Felicitari pentru perseverenta!
    1 point
  22. Cum adica nu lucreaza? Sigur nu au decontare directa cu ei, dar iti pot repara masina. Fac deviz, il dau la asigurator si asteapta acceptul de plata. Pana nu vine nu iti poti ridica masina...decat daca platesti tu devizul.
    1 point
  23. Ia ce ti-am scris. Touranul mai nou are 3 manete si are AL. Din codare indici pilot pe maneta semnal sau pe maneta separata.
    1 point
  24. Azi m-am plimbat cu masina . Dar mai am de facut mici retusuri. Asa ca aici nu e rezultatul final dar e pe aproape
    1 point
  25. Pai ei nu pot impune ce motor sa iei.. sunt multi care si-au luat 2.0 tsi pt ca se pare ca nu au probleme. Sunt si unii care si-au luat banii care i-au dat pe masina noua. VW a fost obligat sa plateasca fara sa se deduca din pret uzurura masinii...
    1 point
  26. mda...in Romania nu cred ca se vor da banii inapoi la cineva. Poate sa se constituie posesorii de 1.,5 tsi intr-o asociatie a ,,tepuitilor'' si sa dea Vag in judecata... Toutsi, din curiozitate, ce alte motorizari le-au dat la schimb? eu unul spre exemplu nu as da 1,5 tsi pe 1.0 tsi.
    1 point
  27. @gabip deci nu stiu ce scrie in etka despre TPI-urile astea. Stiu doar ca la dealer-ul unde merg eu nu s-a mai utilizat acel TPI. Directiva de la VW. de asemenea urmaresc niste forum-uri de aici in care altii cu asemenea motoare zic acelasi lucru. Explicatia e ca acest TPI a aparut intai pt Seat.. s-au apucat sa-l puna pe masini dar nu a dat rezultate.. unele chiar au inceput sa mearga mai rau decat inainte(majoritatea) iar la f putini problema s-a remediat. Iar VW isi da f mult silinta in a rezolva problema pt ca cel putin aici majoritatea care au aceste motoare sunt afectati, iar ei trebuie sa rezolve dupa lege problema cat de repede posibil. pe mine m-au sunat sapt trecuta joi sa-mi spuna ca nu m-au uitat dar ca inca nu e nici un update disponibil. Astazi (luni) m-au sunat ca noul update a aparut. Am programare miercuri. Sunt curios ... Daca nu se rezolva am de gand sa-i las pana la sfarsitul anului, apoi am sa-i dau in judecata. Cum am mai zis.. sunt multi care si au luat banii inapoi sau au primit alta cu alta motorizare.
    1 point
  28. Am aproape 100.000km detin masina de la 54.000km. -30.000km schimbat butuc cheie volan pe garantie - stopuri spate fisurate defect de montaj la primii ani de productie- -schimbat amortizoare pe la 70.000km din cauza gropilor si drumurilor din Buc+ jante 18- vina utilizator - de pe la 80.000km clapeta de la rezervor prezinta o usoara ezitare/blocare, in sensul ca actuatorul electric nu deblocheaza mereu usa rezervor- urmeaza sa-l schimb. Alte probleme nu exista, erori nu sunt, totul functioneaza bine (clima, geamuri, senzori) uzura la interior nu exista la 100.000km. Intretinerea ieftina, costul ron/km mic, motor+cutie ok. Per total multumit.
    1 point
  29. Eu am folosit de acestea. Peste tot pe unde am putut. Lumineaza foarte bine si inca functioneaza si nici o eroare. Lumina alb, nu albastra. Gasiti pe olx(sau din china mai ieftin).
    1 point
  30. Passat Variant BiTDI 240cp 4motion. pentru 1300km, Germania ( 100km nationale, limite de 30/50/70kmh ), restul autostrazi cam fara limita de viteza, intrat prin Munchen, Austria, Ungaria si Oradea ca destinatie finala, in Germania mers cum s-a putut , iar in Austria si Ungaria, in limita legala plus marja necesara evitarii problemelor cu radarele fixe sau mobile, consumul a fost de 6,6%. Acest consum a fost calculat la pompa, in urma alimentarilor, CB uitand sa-l resetez ( oricum nici nu stiam cum sa-l resetez atunci ) Austria are acum portiuni de autostrada unde limita este de 140kmh, intr un anumit interval orar. Inca n-am consumat un plin "de oras", dar ma astept la o medie de 8,5-9, la un mers normal, SS dezactivat, si cutia 75% in S. Oradea nu e un oras foarte mare, si ne ajuta foarte mult si centura orasului pentru a fi traversat
    -1 points
  31. sunt si teste facute cu uleiul la 100 de grade,nu vad dc nu ar fi relevante atat timp cat toate uleiurile sunt testate in aceleasi conditii pt a vedea tabelul click pe link si apoi click stanga https://www.youtube.com/redirect?q=https%3A%2F%2Fdocs.google.com%2Fspreadsheets%2Fd%2F1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg%2Fedit%3Fusp%3Dsharing&redir_token=8FG_JL8eSFkOpKxBk8U87SueaNh8MTU2NTkzMjY1M0AxNTY1ODQ2MjUz&v=05mIPPeSjfA&event=video_description
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!