Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.08.2019 în toate secţiunile

  1. In 2009 am cumparat prima mea masina: o Skoda Octavia 2.0 FL 1.9 TDI. Am avut o relatie fericita, umbrita doar de un compresor A.C. care a crapat pe drumul spre Grecia. Prin iarna lui 2018 am inceput sa cochetez cu ideea de a face un upgrade. Avand o experienta placuta cu prima Skoda, recunosc ca de la inceput am fost un pic partinitor. Ce criterii principale am avut: O motorizare suficient de puternica, care sa imi permita sa fac depasiri in conditii de siguranta. Nu sunt vitezoman de fel, nu sunt genul care nu suporta sa stea in spatele cuiva si o tine in crosetari, dar o motorizare puternica imi da o liniste interioara si ma face sa stau si mai linistit in asteptarea unei ferestre pentru depasire Toate sistemele de siguranta disponibile. Sa fie! Sper sa nu am niciodata nevoie de ele, dar sa fie acolo. Un portbagaj pe masura celei vechi. La fiecare plecare in Grecia reusim sa umplem portbagajul la limita si mai avem si prin interior! Sa fie benzina. In cei 10 ani cu diesel-ul am facut 120.000 km, deci sa zicem sa am amortizat diferenta benzina-diesel. Ca urmare nu prea fac asa multi km cat sa justifice un diesel. Cutie automata a.i. sa-i fie drag si sotiei sa o conduca. Ce masini am pus in balanta: Skoda Octavia Pro: Spatioasa, portbagaj imens, motorizarea 1.5 TSI mi se parea ideala Contra: Farurile… a durat ceva pana m-am obisnuit cu ele. Mazda 6 Pro: Arata bine si la interior si la exterior. Farurile LED dinamice care moduleaza si faza lunga. Pachete cu de toate. Contra: Motorizarile benzina nu m-au entuziasmat. Cutiile automate cu convertizor de cuplu pareau ca taxeaza performanta (in specificatii erau mai lente cu 1sec pe plaja 0-100km). Nu pot spune daca in viata reala ai simti sau nu diferenta… Portbagaj relativ mic, 480l, pentru o masina atat de mare. Honda Civic Pro: Motorizare interesanta. Portbagaj decent: 540l. O gramada de feature-uri prezente direct in pachetul de baza. In final am ales Skoda Octavia 2.0 TSI 190hp, echiparea Style. Pentru 1.5 TSI trebuia sa astept 10 luni. In timpul asta, m-am gandit ca iese noul model! In plus, prin oras ma deplasez cu trotineta electrica iar in exterior 1.5 TSI si 2.0 TSI sunt foarte apropiate ca si consum. Optionale: PSC Adaptive Cruise Control si Front Assistant PE4 Airbag-uri laterale spate 8SP Blocuri optice spate TOP LED 3LH Cod intern 0,-- 0,-- $07 Cod intern CleverPack PFC Driving Mode Selection PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS (Adaptive Frontlight System) si instalatie de spalare a farurilor cu verificarea nivelului de lichid pentru spalare PCR Jante aliaj Trius 7Jx17" antracit cu anvelope 225/45 R17 PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie PWJ Lane assistant si Blind spot detection PW4 Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD PJA Roata de rezerva de uz temporar 0,-- 0,-- WBC Scaune fata sport si ornamente praguri interioare 7X1 Senzori parcare spate 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta PL6 Volan incalzit multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon) K1K1 culoare: Blue race Scaune fata/spate incalzite Parbriz incalzit USB pentru locurile din spate (aparent vin automat cu scaunele spate incalzite) Ce imi place: Masina se simte bine, este mult mai stabila decat Octavia 2, suspensia nu mi s-a parut excesiv de tare in oras. Motorul este super. Iti da siguranta, calm. Rar am avut nevoie de modul sport. Puternic cand ai nevoie dar si econom daca mergi linistit. Dupa 4000km (probabil ca 90% in exterior) am o medie de 6.6l. Pe concediul in Grecia am reusit un 6l (140km/h pe autostrazi, 100km/h in rest). Pe drumul spre tara am reusit si 5.3l si sunt destul de multe sate, curbe stranse. In oras e mai greu… cel mai mic consum a fost 8.4 intr-o seara cand orasul era liber. In rest, am vazut si 10, 12, 15, 16. Daca par obsedat de consum, sa stiti ca asa este! Vin de pe un diesel si tranzitia este grea… KESSY este grozav. Nu mai trebuie sa caut cheia prin rucsac, borseta. Portbagajul se deschide/inchide automat, fara sa faci nimic special. Soaterea de biciclete si trotinete devine mai usoara. ACC este grozav. Trebuie totusi sa realizezi ca tu, ca sofer, anticipezi mai prompt intentiile celorlati soferi. Cand o masina iti intra in fata, tu vei frana mai din timp si mai lin decat ACC-ul. Android auto. Navigatie, comenzi vocale. Fain sa alegi muzica doar spunand: “Play Arctic Monkeys”. Cutia automata este si pe placul meu si al sotie. Acum nu mai este nevoie sa beau ca sa o conving sa conduca Ce nu prea imi place: Blind spot detection nu bipaie. Asta a fost o dezamagire majora la care nu ma asteptam! OK, clipeste un led in oglinda, dar daca am uitat sa ma uit in oglinda si trag ca morunul de volan?!?!?! Pentru astfel de cazuri l-am luat! Oricum imi reglez oglinzile a.i. sa nu am unghi mort! Ca si plus, daca ai si Lane asist-ul activat, semnalizezi si incepi sa schimbi banda, iar el vede masina, iti va trage de volan ca sa te tina pe banda. Problema este ca nu stai tot timpul cu Lane assist activat! Lane assist este uneori ciudat. In special in curbe, traiectoria calculata de tine nu este identica cu a lui si te mai trezesti ca trage de volan. Este….neplacut.... Da, reactia fireasca este sa te opui miscarii a.i. Masina ramane pe traiectoria calculata de tine, dar tot e ciudat!!! Am uitat sa pun Intelligent Light Assist-ul, cel care schimba automat faza lunga. Pachetul style avea deja un Light Assist si le-am incurcat. Urasc feature-urile astea cu nume asemanatoare. Nu puteau sa-i zica “Asistent faza lunga”? Ca doar asta face. Atat, si nimic altceva! Ecranul de infotainment cu pozitionare clasica. Noile modele de masini il pun cat mai sus, a.i. chiar daca te uiti in el sa vezi cat mai mult din carosabil. Nu m-am gandit la asta initial, dar acum imi cam pare rau... Parbrizul incazit cu rezistente. Dealer-ul imi zisese initial ca este pe alt sistem, un coating, dar nu a fost asa. Cand conduci catre rasarit sau apus, razele de soare sunt sparte in adevarate curcubee: rosu, verde, galben, portocaliu. Sper sa isi ia revansa in iarna. Reflexiile interioare. La Octavia 2 nu aveam nici una! Aici: grila de dezaburire parbriz se proiecteaza pe parbriz. Grilele cromate ale gurilor de ventilatie se proiecteaza pe geamurile laterale in zona oglinzilor. Mai scapi de ele cu ochelari polarizati dar tot mi se pare o grava eroare de proiectare. Farurilele LED bateau extrem de jos. La 90km/h in exterior, noaptea, te simteai nesigur. Nu am vazut nimic adaptiv. Indiferent de viteza luminau la fel, foarte aproape de botul masini. Am fost la dealer sa le ridic, a zis ca intr-adevar bateau jos, dar nu am mai facut un drum pe timp de noapte ca sa le testez. De asemenea, am fost un pic dezamagit sa aflu ca AFS-ul la skoda nu face nimic cu faza lunga. “Adaptiv” la mazda inseamna ca jongleza si cu faza lunga, nu doar cu cea scurta. Sa-mi fie invatatura de minte si sa fac research-ul mai atent pe viitor. Parca spatiile de depozitare (cotiera, buzunare) erau mai mari in Octavia 2 Poate ca par cam multe minusuri, dar cred ca sunt din cauza ca ma asteptam sa fie totul daca nu perfect, macar mai bine decat la cea veche . Anyway, sper ca cele observate de mine sa ajute si pe altii care vor sa aleaga o Octavia.
    4 points
  2. Azi m-am plimbat cu masina . Dar mai am de facut mici retusuri. Asa ca aici nu e rezultatul final dar e pe aproape
    2 points
  3. Primele doua secunde reprezinta lagul la care fac referire, acceleratia a fost cickdown
    2 points
  4. ....desi nu sunt fan Golf MK4, parerea mea fiind ca e generatia cea mai nereusita dintre Golf-uri, am totusi un soft spot pentru GTi si R. Imi place motorul 1.8T care in ciuda varstei e unul foarte bun si cu mai putine probleme fata de astea noi, de generatiile TFSi cu bubele lor. Mi-a cazut cu tronc masinuta, am vazut intr-o zi anuntul, m-am tot uitat la el cateva zile pana am decis sa sun sa stabilesc o intalnire. Nu ma asteptam sa fie mare lucru de capul masinii insa m-am inselat, masinuta e intr-o stare foarte buna mecanic si optic, cu tipicele sale probleme de interior(fetele de usi au textilul dezlipit, mai cate un greieras) dar altfel nu prea am ce sa-i reprosez, oricum nu aveam mari asteptari pe partea asta de la un Golf(vechi), masina este din ''99 totusi, are 20 de anisori :). In schimb motorul e senzatie, chiar si in varianta de 150cp mi se pare foarte agil, caroseria fiind usoara se descurca de minune, trage foarte bine, pacat insa ca e cutia scurta pe tr. a 5a, dar poate pe viitor ii pun una de FL in 6 rapoarte. Nu are jantele originale ci niste Rial pe 17 cu spacere de 15mm H&R pe spate, le-as vrea pe cele de R32, suspensia e una reglabila, nu tocmai pe placul meu, aici probabil voi merge pe Bilstein B8 cu Eibach Pro Kit si ii trebuie o revizie a franelor, adica discuri si placute all around. Imi plac scaunele Recaro care pe langa suportul bun si arata foarte bine in ciuda varstei, are climatronic, trapa, 4 geamuri electrice, imi sunt suficiente astea :). Vor urma si poze ceva mai tarziu.
    1 point
  5. Și... Și. Cele de pe B7, B6 FL, au maneta separata. Și acelea nu merg la tine, deoarece acestea nu au contactul pe coloana volan, ci separat
    1 point
  6. Este cutia lenta, nu ai ce face...
    1 point
  7. daca vroiai altceva de la motorul asta , trebuia sa iei Cayenne
    1 point
  8. @Muale Da, sunt tot perdea, doar ca au si cateva jeturi suplimentare. Nu numai in colturi, ci si pe mijloc. Personal, ce ma deranja cel mai tare era ca in colturile parbrizului nu ajungea suficienta apa si mai mult intindeam mizeria cu stergatoarele... Acum, problem solved . Cred ca ar ajuta si in cazul tau, jetul de pe mijloc ajungand destul de sus (in functie de cum sunt reglate). @C Z R Da, sunt varianta incalzita (exista si fara, daca se doreste). Pot adauga si eu o filmare cand ajung acasa, la masina, dar la prima strigare, adaug de pe YT. P.S: Ai un stalker consecvent cu "downvote"
    1 point
  9. Dupa schimbul de lichid de frana, la un prim test de mers "la consum - 2000 de ture in orice treapta", fara franari, am observat ca discurile pe spate erau reci ca pe fata. Doresc sa mentionez, ca inainte de a face schimbul, am "testat" lichidul cu un creion electronic, si parea sa contina apa. Revin, dupa un drum catre de 180 de km, cu detalii.
    1 point
  10. Mașina a primit ceva atenție înainte de ITP pe care l-am trecut fără probleme. Mai în detaliu, schimbat toate 4 bujii care erau arse, pompa de motorină din rezervor tot arsă plus o curățare de rugină, chituire și vopsire la colțurile haionului, care ruginiseră destul de urât, deși haionul a fost făcut în 2014, treabă de mântuială se pare. Din păcate mașina pornește un pic mai greu, asta după ce a stat cu rezervorul gol vreo luna și apoi nu a pornit. S-a schimbat și filtrul de motorină, dar tot nu s-au ameliorat pornirea, o ia la a 2-3 învârtire nu la sfert cu a pornit în ultimii 10 ani.
    1 point
  11. hai ca am reusit sa descarc cateva de pe telefon, asadar iata masinuta Deocamdata nu i-am facut mare lucru, imediat dupa ce am luat-o i-am ridicat putin suspensia pe fata, era prea joasa si loveam in speed bumper, si am cateva pe strada unde locuiesc, plus teava de la intercooler de sub masina era scpata din prindere si facea un scartait, freca pe bucsa ei. Planuri ar fi destule, asa cum am zis, in prima faza ma voi ocupa de partea de frane, o revizie a motorului si apoi la interior, dar toate astea cred ca vor mai astepta intrucat stau foarte rau cu timpul, in curand vine si al doilea copilas, asa ca deocamdata o dezmortesc in weekend-uri cand o mai scot la o plimbare. Nu-mi plac foarte mult jantele, desi sunt foarte usoare am observat cand le-am dat jos sa reglez suspensia.
    1 point
  12. @vdragos Alea le-ai postat dupa! Sunt dragute si par a fi utile, dar rareori depasesc numarul de 2 pungi de cumparaturi cat sa nu-mi fie suficiente cele 2 carlige existente. Totusi, la cat costa, parca devin mai utile . Merci, merci, @bubu182 ! Cat de mult plus valoare aduce, vom vedea dupa soft . Teoretic, ar fi ok inclusiv pentru S2, dar dup-aia incepe sa fie limitata, mai mult din cauza tubulaturii, turbo-elbow si a filtrului. Legat de soft, vedem intai S1 si apoi facem pasul cel mare... Atunci o sa fie nevoie sa revizitam subiectul admisiei, evacuarii etc. ca sa ne bucuram din plin de tot ce o sa poata motorul ?. Tuneri - only the best, doar sa treaca perioada concediilor. Right, @C Z R ? @kkhheelloo Da, acelea sunt P/N-urile stropitorilor.
    1 point
  13. Multumesc (cu intarziere), @Bakkra ! New update: Am implinit 20.000! Mai stergem si praful putin prin zona, cu ocazia asta... Desi este perioada concediilor, nici p-aproape nu suntem de a avea timp liber pentru a ma ocupa de tot ce mi-as dori (si nici de vreun concediu nu se pune problema ). Mai facem cate ceva micut pe ici-colo, mai facem un "mod" in anticiparea S1-ului etc. Cate ceva sa potolim piticul nerabdator de pe umar . Cel mai important - am purces la a face "airbox mod" + "hot weather inlet plug" + "snowgrate removal". In speta, s-a modificat CAI-ul OEM de la o gura de admisie, la doua, s-a acoperit admisia de aer cald/ventilatia compartimentului motor cu capac OEM pentru tarile calde si s-a eliminat gratarul (snowgrate-ul) de amortizare sunet din interiorul airbox-ului. Personal, nu am avut cum sa fac masuratori before-after, dar p-afara s-a mai experimentat cu acest mod, cu rezultate foarte pozitive, pana la S2 inclusiv. De la S3, deja vorbim de necesitatea unui debit marit prin modificarea/inlocuirea filtrului, a tubulaturii, turbo elbow si/sau turbo muffler. Ca rezultat imediat, am sesizat o imbunatatire a raspunsului acceleratiei, masina da senzatia ca trage mai de jos si pana mai sus decat inainte si si-a facut aparitia un sunet mai pronuntat (mai gros) al admisiei in WOT. Si, ca masuri anti-a-nu-face-nimic : - am schimbat capacul rezervorului de lichid de parbriz cu varianta Skoda Scala/Karoq, tip palnie (multumesc, @vdragos, pentru postare!): - am schimbat stropitorile de parbriz cu varianta de Audi, care acopera si colturile acestuia (spray+jeturi) - evident, puse invers ca sa bata cum trebuie - stanga Audi, dreapta originale: P.S: Nu luati in seama cantitatea impresionanta de mizerie care era pe masina!
    1 point
  14. Nu stiu sigur.. 1A cred. Am conectat un samsung J5 + la el.
    1 point
  15. respecta diametrul interior,in rest pot sa fie si cu invelis metalic
    1 point
  16. Hmmm...am citit tot topicul si vad ca inca mai sunt multe nelamuriri...drept pentru care voi explica putin schema de pricipiu... Mai intai de toate...trebuie sa intelegem cum functioneaza acest sistem... Vacuum-ul este generat de pompa de vacuum...la motoarele non-pd chiar asa se numeste pe cand la cele pd este vorba de pompa tandem Vacuum-ul creat alimenteaza 3 electrovalve controlate de catre ECU respectiv 1-N75 controleaza actuatorul turbo 2-N18 controleaza EGR-ul 3-N239 controleaza o capsula vacumatica ,ea actionand clapeta shutt off Aceste valve...dupa cum se observa in poza au cate 3 stutz-uri...exceptie facand N239 care are doar 2... Pe stutz-ul nr1 se alimenteaza electrovalva cu vacuum...dupa care stutz-ul nr 2 este cel care comanda iar pe stutz-ul numarul 3 se elimina excesul de vacuum Drept urmare..in sistem ar fi 3 circuite reliefate in schema editata... Circuitele rosi sunt circuitele de alimentare al electrovalvelor...dupa cum se observa din pompa de vacuum se duce cate un circuit cate fiecare stutz nr 1 al electrovalvelor Circuitele negre sunt cele de comanda...adica circuitele dintre fiecare valva...respectiv stutz-ul nr 2 si actuatoarele comandate N75 ====> actuatorul turbo N18 ====> EGR-ul N239===>capsula vacumatica ,ea actionand clapeta shutt off Circuitele albastre sunt cele de eliberare a excesului de vacuum...respectiv din stutz-ul nr 3 in carcasa filtrului de aer Furtunasele de vacuum sunt de 2 dimensiuni...respectiv N 02035327 cel subtire de 3,5x2 N 0202821 cel gros de 5x3 In chema de jos voi raspunde la intrebarea "care sunt cele groase si care sunt cele subtiri?"...Respectiv Rosu- N 02035327 cel subtire de 3,5x2Albastru - N 0202821 cel gros de 5x3Atentie..dupa cum se observa si in schema...din N75 se pleaca cu furtun gros...dupa care printr-o reductie se continua cu furtun subtire pana in actuatorul turboCam atat ar fi de spus..nu comentez care sunt mai bune pentru ca nu am folosit furtunase de nici un fel pana acum...dar de cate ori le-am verificat si am aprofundat schema am ajuns sa o inteleg si sa o invat pederost :))Somn usor :))
    1 point
  17. Salutari, Sunt pe grup de cativa ani deja si m-am gandit sa va prezinte masina mea axi honey-ul si pentru a tine un "istoric" al modificarilor. Initial am luat b6'le in martie 2015 motor BKP 140 cai cutie DSG, adus din Danemarca. Culoare LA7T - sedan NT 15 AXI. Imediat mi-am luat un RNS510 si mi-am pus proiectoare. Dupa maxim un an deja aveam probleme cu pompa de ulei. Mi-a picat o data si am gasit un kit (made in spain) cu lant, intinzator, ax.. nu a durat 3 luni, a picat intinzatorul. Am decis sa trec la pompa de 1.9 si de atunci nu am mai avut probleme cu uleiul. Mi-am luat ceasuri de b7 albe, trimuri. In 3 ani am mai schimbat si un injector, volant si ambreiajele la cutie (desi nu trebuia, era de fapt o valva in mecatronic). In decembrie 2017 mi-am luat un interior piele full incalzire si electric de b7 break UK, colegul mecatronic mi-a facut conversia de la scaunul dreapta > stanga (memorii) + reparatii bureti. In ianuarie am vandut RNS-ul si mi-am luat un android (imi pare rau acum dar na..) Am montat navigatia, am pus si interiorul si a 2a zi am avut accident, ca pagube toata fata, mai putin motor, airbag volan si plansa bord sarite. Repede am luat una similara din UK pentru caroserie, si am facut transplantarea. Ca optiuni am cautat sa aiba ce nu aveam eu, si avea trapa (cat mi-am dorit-o, chiar voiam sa tai masina pt una), senzori parcare, carlig, cutie manuala si sistem audio 200W Am luat motorul meu, l-am pus pe caroseria de uk, am luat cutie de directie (cealalta era crapata), turbo reconditionat (cel de uk mai sa o ia pe ulei) + restul de piese pt conversie. La DSG am renuntat si am lasat cutia manuala de pe cea de anglia. Asa ca vechiul 15 AXI s-a dus la dezmembrari si noul NT 16 AXI i-a luat locul. Inca mai am piese de vanzare in caz ca.. ? Ca optiuni am: - ceasuri color 2D - camera marsarier sub sigla VW - trimuri de b7 cu ceas analogic functional - can de B7 - navigatie android - senzori parcare - trapa - calculatoare usi de b7 - suporta orice - interior full electric piele cu memorii si incalzire + bancheta - fete de portiera de b7 piele cu warning lights si lumini ambientale "ciaina" pe viitor caut sa pun oem - egr anulat + stage 1 - undeva la 180 de cai - climatronic de b7 digital cu aux heat - retrofit la schimbator si butoane de b7 pe mijloc - jante 18" interlagos - footlights - faruri xenon am, urmeaza un retrofit la bi-xenon - autohold - tempomat - oglinzi electrice cu incalzire - grile iluminate bord - sistem audio blaupunkt cel de 200W de la VW cu amplificator sub scaun si 2 difuzoare in portierele fata - in portbagaj inca un amplificator alpine + cutie subwoofer speciala pt vw - centrala electrica 3C8 .. AC - 30 bit pt urmatoarele retrofituri, suporta cam tot ce are BCM-ul - am ales varianta asta, decat sa trec la BCM - can 7N .. Q - necesar la ceasul analogic, urmeaza sa il schimb cu un model mai nou BL sau update daca suporta - modul comfort cu kessy, inca nu e montat - caut restul de piese pt retrofit complet la kessy Mai urmeaza retrofituri, pe lista ar fi: - parbriz de b7 cu camera - kessy (cum ziceam mai sus) - oglinzi de b7 cu functie de mirror down (la dat inapoi sa coboare oglinda dreapta) + heliomare pe amandoua - volan golf 7 R line - evacutare dubla - kit r line exterior (fusta, praguri..) Cam asta ar fi, masina mea de suflet pot zice, la cati bani mi-a mancat si am bagat in ea.
    0 points
  18. right ? Sa ne pui si noua filmare si/sau poza cu duzele astea ca ne-ai facut curiosi Sunt tot incalzite, nu ?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!