Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.08.2019 în toate secţiunile
-
2 points
-
@Emy D și mie imi place mai mult cu xenon, dar dacă îmi tot arde motorul de la stergatoare sau centrala electrica ?. Până la următoarea păsărică va rămâne așa !2 points
-
Personal imi place mai mult cum se vede cu Xenon. Lumina este mai bine conturata, focalizata si parca lumineaza mai bine drumul. In plus, cu xenon sigur nu o sa mai ai eroare in bord.2 points
-
Dupa cum spune si in titlu, aceasta e problema cu care m-am confruntat azi, Porneste si dupa 1 sec se opreste. Prima data am crezut ca e eroare de IMMO, dar martorul de IMMO nu clipea. Bun, urc in casa (noroc ca eram in fata blocului meu si nu in alta parte), iau laptopul si interfata si cobor la masina. Scanez de erori si NU gasesc eroare pe motor, IC, confort., nicaieri. Aplic procedura de stergere a cheilor, ca am si codul pin pe acel breloc de plastic. Sterg cheile, incerc sa pornesc si apare eroarea de immo. Rescriu cele 2 chei (nu mi-a mers din prima ca operatiunea de la logare pana la memorarea celei de-a 2 chei trebuie facuta in 60 sec si eu am depasit), sterg erorile si dau sa pornesc, facea la fel. Sigurantele toate bune. Cand am pozitiile puse si dau la automat se stingea bordul si pozitiile masinii, lucru care pana atunci parca nu facea. INTREBARE: La voi, cu pozitiile puse, cand dai la automat se stinge iluminarea bordului si pozitiile masinii?, inclin sa cred ca NU. M-am mai jucat eu cu cheia in contact si la a 'nspea actionare a pornit dar NU s-au mai stins luminile din bord. Nu a mai dat rateuri de pornire poana acum seara si am pornit-o de vreo 30 ori. Acum studiez schemele de Golf IV si nu imi dau seama ce treaba au luminile bordului cu contactul. Sa fie dus ceva din partea electrica a contectului (ignition switch)? Am postat la Golf ca electrica si motoarele sunt la fel,deci si simptomele. A, sunt si mai multe golfuri decat octavii. Stergerea si codarea cheilor s-a facut ca aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...20&start=20 postul 22.1 point
-
1 point
-
1.5 TSI e zgomotos doar la plecarea de pe loc, nu si dupa aceea (vorbesc cel putin de Skodele cu 1,5 TSI). Cat despre soft, sunt convins ca pana la urma se va gasi o un soft ca lumea, dar se va sacrifica ceva ( ex: se va reduce cuplul sau va creste consumul). Motorul 1.2 TSI a fost lansat in 2010 si se ineca la pornire (uneori dadeai de 4 ori la cheie pana pornea). Clientii, nemultumiti ca si acum, au sarit cu gura ca nu le convine. Si Volkswagen a inceput sarabanda sofutilor: a lansat unul, motorul tot se inceca dar lua si din putere. Apoi pe al doilea, pe al treilea, si tot asa mai departe ca nici eu nu mai tin minte cate au fost. Pana la urma, prin vara lui 2011 problema a fost 100% rezolvata, dar cu pretul scaderii drastice a cuplului in vit I si II (abia se misca masina in aceste viteze). Dupa aceea, prin 2012, au mai scos inca un soft, asa zis de optimizare, pe care mi l-am pus si eu si intr-adevar, masina era mai liniara in acceleratii, fara poticneli si cresteri bruste de putere. Ma rog, 1,5 TSI e abia la al doilea soft...la 1,2 TSI cred ca au fost vreo 6 pana au rezolvat problema (cam la fiecare 3 luni mai scoteau unul). Deci rabdare, colegi, mai dureaza...1 point
-
hopa! că și io o pății... avusei un drum galati-năvodari și retur, iar la-ntoarcere am oprit să fac niște precupețe fericite (roșii, ardei, etc...) când am scos cheia din contact, volanul a făcut o rotire 90* spre stânga și s-a blocat la pornire a-nceput să facă mișcări sacadate dreapta-stânga și nu putea fi controlat cu mâna nu mi s-a aprins niciun martor în bord, iar un camionagiu, oprit și el, mi-a rezolvat problema „băbește”: -a decuplat bateria mașinii, m-a lăsat 5 minute fără curent, apoi la recuplare mașina a mers corect! binevoitorul mi-a spus că ei fac asta (camion volvo) cel puțin odată pe săptămână, că o iau razna niște senzori de la supraîncălzire voi merge să fac un test și revin cu info „digitale”1 point
-
hai ca am reusit sa descarc cateva de pe telefon, asadar iata masinuta Deocamdata nu i-am facut mare lucru, imediat dupa ce am luat-o i-am ridicat putin suspensia pe fata, era prea joasa si loveam in speed bumper, si am cateva pe strada unde locuiesc, plus teava de la intercooler de sub masina era scpata din prindere si facea un scartait, freca pe bucsa ei. Planuri ar fi destule, asa cum am zis, in prima faza ma voi ocupa de partea de frane, o revizie a motorului si apoi la interior, dar toate astea cred ca vor mai astepta intrucat stau foarte rau cu timpul, in curand vine si al doilea copilas, asa ca deocamdata o dezmortesc in weekend-uri cand o mai scot la o plimbare. Nu-mi plac foarte mult jantele, desi sunt foarte usoare am observat cand le-am dat jos sa reglez suspensia.1 point
-
Eu nu gasesc nimic concret, nici macar poze cu injectoarele la motoare din dezmembrari. Dar daca tu zici ca au, atunci e. Dar ce pot sa-ti spun sigur ca modelele noi nu mai au, nici pentru Europa, asa ca adio golf 8 pt tine: https://www.vwroc.com/forums/topic/30203-golf-r-2019-wltp-looses-mpi-dual-injection/page/24/#comments Si cu ocazia asta am aflat si de ce se pune acea "pre-incalzire catalizator la motoarele mai mici 1.2-1.4 tsi" ca sa mascheze relantiul haotic generat de acumularile de carbon. Well done VW, genius!1 point
-
Eu am pe mașină led-uri H7 pe scurta de aproximativ 2 ani, nici o problema. Am vrut sa evit bec xenon de la bun inceput când am schimbat farurile (upgrade).1 point
-
Și comparația de azi. Lumina în lupa stângă pare puțin defocalizată, are o ușoara umbră luminoasă. Lumina este ok, mi puțin intensă decât la xenon, dar neașteptat de bună totuși. Am să mai ies la un test în afara localității, deși cu Golful nu am de gând să fac astfel de drumuri. Va las și pe voi să vedeți diferențele (sunt aceleași poze dar cu lipire pe orizontală și apoi pe verticală). Per ansamblu sunt mulțumit, nemulțumirea vine de la eroarea stocata si martorul din bord...1 point
-
1 point
-
Stiu cazuri cu 500k km cu pompa si inj originale. Dupa noroc.1 point
-
Batranul Golf tocmai a trecut de 217.000 km si maine o sa ii fac un service de ulei cu Shell Helix Ultra 0W40. Timpul si-a pus amprenta din punct de vedere estetic pe el asa ca la finalul lunii August o sa il trimit la "spital" pentru 5 saptamani. Acum e ca un batranel de 70 de ani cu articulatii bune si inima de tanar de 20 de ani. Sper sa vina de acolo ca nou.1 point
-
Salutare din nou. Momentan, am 5000 km cu Ravenol si sunt multumit. Sunt curios cum o sa se prezinte in continuare uleiul, avand in vedere ca in 5000 km ar trebui schimbat. Intre timp, am mai facut catev chestii esentiale. Pentru ca placutele spate se apropiau de uzura dezastruoasa si nu-mi placeau deloc cum prindea frana de mana si frana spate implicit, am cumparat un set de etriere de 41mm, le-am slefuit bine, curatat bine peste tot, degresat si vopsit, scos tot mecanismul din ele, inlocuit garnituri, pistonase,, culise, suruburi, etc. Absolut totul e nou pe spate in afara de portetriere si corpul etrierelor. Inainte discurile si placutele: Procesul de restaurare a etrierelor fata (pt 312mm) si spate (au ramas alea de 232mm, dar cu pistonase de 41mm. Consider ca etrierele cu pistonase de 41mm sunt mai bune, deoarece au o forta de franare mai mare. Evident, vopsite in Jazz Blue (LW5Z). Dupa o saptamana ...cam asa trebuie sa arate niste discuri spate: Pe fata, mai am de cumparat butuci noi si rulmenti noi. Sa le montez in fuzetele de 288/312 si apoi pot sa ma apuc de montat. Sunt foarte incantat de cum functioneaza frana spate. Cu frana de mana trasa nu poti pleca de pe loc. Daca tragi frana de mana in mers, se blocheaza rotile spate. Which is good. Extremely good. Ar trebui sa fiu si mai incantat de frane dupa ce fac un schimb complet de lichid de frana cu aparatul asta: (300 lei, la 3 masini din curte, isi scoate banii). Apoi, ca tot nu a avut ce face cainele ala care s-o sinucis stricandu-mi bara fata, am gasit la cineva bara OEM cu buza V6. Luata chiar de pe un V6 4 motion. Vopsita si asta in Lw5Z, masina deja arata altfel (de fapt, asta era ideea, sa arate mai bine:) La un meet cu cativa pasionati de MK4, printre care si fratele meu In parcare la birou, langa #Antonia lui @Alexey27 ...pazindu-se una pe alta Si un alt cadru, surprins cand ieseam de la posta din localitatea unde locuiesc Si gata cu postul asta lung ... ca mai am si treaba! Drumuri bune va doresc!1 point
-
Intre timp.. s-a mai facut una alta pe masina. Pachetul complet de america (bara fata si spate). Jante audi S3 8L 17x7.5 cu cauciucuri 185/35 (inca nu am cheful necesar sa le vopsesc in gri-ul lor OEM ?). Pachet GTI complet (bandouri, arcade) vopsite in culoarea masinii, mai trebuie sa vopsesc pragurile cu bumper spray si sa le pun sus. ce mai urmeaza e.. o alta suspensie cu drop mai mare, nu am fitmentul dorit. ?1 point
-
@detinator , in conditii de temperaturi pana in ~22 grade, vara e alta poveste, tin cam 1-2 saptamani (maxim) pe canicula. Hai sa continuam in privat discutiile despre cartonase daca mai aveti intrebari etc... ca sa nu-mi iau vreun avertisment ceva, merci1 point
-
1 point
-
Auto variant pe Mihalache sunt cam cei mai buni din Bucuresti. Daca nu va face presiunea la roti înainte de geometrie, dați jos mașina de pe stand și plecați.1 point
-
Vezi ca-ti patineaza ambreiajul daca atunci cand schimbi intr-o viteza superioara turatiile nu coboara.1 point
-
Aveti atasate mai multe informatii culese de pe un forum dedicat MMI. Sper sa fie de folos colegilor care intampina oricare dintre problemele expuse in cadrul pdf-urilor. How to recover a bricked Audi MMI 3G.pdf MMI 3G Boardbook Installation.pdf MMI 3G Enable Green Menu.pdf MMI 3G Firmware Emergency.pdf MMI 3G Firmware-Update.pdf MMI 3G Map Installation.pdf MMI 3G Plus and RNS850 Special Activation.pdf MMI 3G Region Conversion.pdf1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00