Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.08.2019 în toate secţiunile
-
GTI VS R32 ? In cazul meu R32 a castigat meciul! Masina abia a iesit la lumina, are o poveste destul de complicata.SASE ani de zile a stat. KM:109.000km Asadar am de a face cu un 3.2 benzina aspirat dotat mediu,poate cam puturos, care momentan e in service?.Pentru linistea si siguranta mea am cumparat variatoare noi, kit distributie, intreg sistemul de frana EBC.La placute am optat, bluestuff fata si yellowstuff spate.Masina va benefica si de schimb ulei cutie si haldex, inclusiv lichid de frana, ulei motor, antigel. Wish list: Arcuri H&R Bari antiruliu VWR Finala Supersprint Jante OE8 points
-
Salutare din nou. Momentan, am 5000 km cu Ravenol si sunt multumit. Sunt curios cum o sa se prezinte in continuare uleiul, avand in vedere ca in 5000 km ar trebui schimbat. Intre timp, am mai facut catev chestii esentiale. Pentru ca placutele spate se apropiau de uzura dezastruoasa si nu-mi placeau deloc cum prindea frana de mana si frana spate implicit, am cumparat un set de etriere de 41mm, le-am slefuit bine, curatat bine peste tot, degresat si vopsit, scos tot mecanismul din ele, inlocuit garnituri, pistonase,, culise, suruburi, etc. Absolut totul e nou pe spate in afara de portetriere si corpul etrierelor. Inainte discurile si placutele: Procesul de restaurare a etrierelor fata (pt 312mm) si spate (au ramas alea de 232mm, dar cu pistonase de 41mm. Consider ca etrierele cu pistonase de 41mm sunt mai bune, deoarece au o forta de franare mai mare. Evident, vopsite in Jazz Blue (LW5Z). Dupa o saptamana ...cam asa trebuie sa arate niste discuri spate: Pe fata, mai am de cumparat butuci noi si rulmenti noi. Sa le montez in fuzetele de 288/312 si apoi pot sa ma apuc de montat. Sunt foarte incantat de cum functioneaza frana spate. Cu frana de mana trasa nu poti pleca de pe loc. Daca tragi frana de mana in mers, se blocheaza rotile spate. Which is good. Extremely good. Ar trebui sa fiu si mai incantat de frane dupa ce fac un schimb complet de lichid de frana cu aparatul asta: (300 lei, la 3 masini din curte, isi scoate banii). Apoi, ca tot nu a avut ce face cainele ala care s-o sinucis stricandu-mi bara fata, am gasit la cineva bara OEM cu buza V6. Luata chiar de pe un V6 4 motion. Vopsita si asta in Lw5Z, masina deja arata altfel (de fapt, asta era ideea, sa arate mai bine:) La un meet cu cativa pasionati de MK4, printre care si fratele meu In parcare la birou, langa #Antonia lui @Alexey27 ...pazindu-se una pe alta Si un alt cadru, surprins cand ieseam de la posta din localitatea unde locuiesc Si gata cu postul asta lung ... ca mai am si treaba! Drumuri bune va doresc!6 points
-
Nu e nici o problema bro, ai incredere in producator. De la 14 la 30.000km cu uleiul asta mai completezi de 2 ori ?. Asa ca sa-ti iei cu tine 1-2 litri pt completat. Pe scurt, ca nu e nici topicul potrivit pentru asta: un ulei are o anumita vascozitate (5w30 trebuie sa fie intre 10 si 12 indice cinematic vascozitate la rece (40 C)). Uleiul rulat se uzeaza, se contamineaza cu benzina, devine mai fluid. In timp scade sub vascozitatea ceruta de producator si se transforma intr-o alta norma (0w20 sa zicem) acelasi lucru se intampla si cu indicele de vascozitate la 100 C. Un ulei cu alta norma decat cea data de producator inseamna uzura. Producatorul recomanda 30.000km pentru regimul de mers si traficul din Vest. La 200km autostrada in toata tara nu merge 30.000km, dar e masina ta, garantia ta, banii tai. Succes.4 points
-
Am compilat iesirea din weekend. Chiojdu (cu pauza la Casa cu Blazon a BNR de pe bancnota de 10 lei ? si Piatra Rotării, singurul loc cunoscut ce s-a păstrat din istorie unde dacii făceau sacrificii umane trimițând mesageri către Zamolxe, acele scobituri in piatra erau pentru colectarea sângelui) - Slon - Vama Buzaului (cu popas la memorialul Tabla Buții) Dupa o asa plimbare relaxantă prin golul alpin evident că a urmat și un snop intreg de morcovi la coborârea spre Vama Buzăului4 points
-
....desi nu sunt fan Golf MK4, parerea mea fiind ca e generatia cea mai nereusita dintre Golf-uri, am totusi un soft spot pentru GTi si R. Imi place motorul 1.8T care in ciuda varstei e unul foarte bun si cu mai putine probleme fata de astea noi, de generatiile TFSi cu bubele lor. Mi-a cazut cu tronc masinuta, am vazut intr-o zi anuntul, m-am tot uitat la el cateva zile pana am decis sa sun sa stabilesc o intalnire. Nu ma asteptam sa fie mare lucru de capul masinii insa m-am inselat, masinuta e intr-o stare foarte buna mecanic si optic, cu tipicele sale probleme de interior(fetele de usi au textilul dezlipit, mai cate un greieras) dar altfel nu prea am ce sa-i reprosez, oricum nu aveam mari asteptari pe partea asta de la un Golf(vechi), masina este din ''99 totusi, are 20 de anisori :). In schimb motorul e senzatie, chiar si in varianta de 150cp mi se pare foarte agil, caroseria fiind usoara se descurca de minune, trage foarte bine, pacat insa ca e cutia scurta pe tr. a 5a, dar poate pe viitor ii pun una de FL in 6 rapoarte. Nu are jantele originale ci niste Rial pe 17 cu spacere de 15mm H&R pe spate, le-as vrea pe cele de R32, suspensia e una reglabila, nu tocmai pe placul meu, aici probabil voi merge pe Bilstein B8 cu Eibach Pro Kit si ii trebuie o revizie a franelor, adica discuri si placute all around. Imi plac scaunele Recaro care pe langa suportul bun si arata foarte bine in ciuda varstei, are climatronic, trapa, 4 geamuri electrice, imi sunt suficiente astea :). Vor urma si poze ceva mai tarziu.3 points
-
Cosmin Diferenta dintre 13 si 7 pini e pentru cei care tracteaza rulote, adica cea cu 13 pini iti ofera posibilitatea sa adaugi un pin cu +12v permanent pentru iluminatul interior, prize din rulota, etc Al-2-lea avantaj, daca ramai fara baterie poti da curent la masina prin priza. Nu am de gand sa tractez rulote, insa nu se stie niciodata ? In legatura cu trapa nu se taie, decupeaza absolut nimic, pur si simplu se decapseaza plafonul din sudura si se pune altul cu trapa... insa cine stii cand va veni momentul acela. Plafonul e prins in puncte de sudura si sudura liniara, se taie sudura si se pune altul exact la fel. Bineinteles intre ele se va pune si un mastic pentru caroserie. Astea is poze de la o lucrare recenta facuta la un prieten, nu de mine, de mine doar sfaturile cum sa o faca. Lucrarea a iesit foarte bine si are deja 2 luni bune fara probleme cu apa.3 points
-
Mai interesati-va inainte sa puneti 5w30 in motoarele noi cu gpf. Daca producatorul specifica in carte ca motorul are norma 508.00, asta puneti. Spre deosebire de normele vechi, 508.00 nu e compatibil cu normele vechi, cum 507.00 era compatibil cu 505.00 de ex. Iar legat de increderea in dealeri, nu va mai puneti baza 100% in ce zic ei, mai ales cand e vorba de schimbari recente. problema la gandirea ta e ca ei trebuie sa faca profit. Profit nu faci cu masini care nu calca ani de zile in service3 points
-
hai ca am reusit sa descarc cateva de pe telefon, asadar iata masinuta Deocamdata nu i-am facut mare lucru, imediat dupa ce am luat-o i-am ridicat putin suspensia pe fata, era prea joasa si loveam in speed bumper, si am cateva pe strada unde locuiesc, plus teava de la intercooler de sub masina era scpata din prindere si facea un scartait, freca pe bucsa ei. Planuri ar fi destule, asa cum am zis, in prima faza ma voi ocupa de partea de frane, o revizie a motorului si apoi la interior, dar toate astea cred ca vor mai astepta intrucat stau foarte rau cu timpul, in curand vine si al doilea copilas, asa ca deocamdata o dezmortesc in weekend-uri cand o mai scot la o plimbare. Nu-mi plac foarte mult jantele, desi sunt foarte usoare am observat cand le-am dat jos sa reglez suspensia.2 points
-
2 points
-
Azi au venit în sfârșit becurile cu led H1 cu leduri Samsung (așa se laudă chinezul). Nerăbdător m-am și apocat de demontat și montat. Am scos beciurile și droserele pentru xenon după care am studiat puțin becurile cu led. Am observat că soclul care se monteaza pe lupă și in care intră becul, se poate demonta pentru a putea fi fixat mai ușor. După probă, am identificat și cuplat plusul și masa si am inchis farul pentru o probă. Lumina este albă spre 5000k, se aprind imediat, nu necesita timpul de încălzire, ca la xenon. Le-am reglat și aștept întunericul să fac o probă . Din păcate dau eroare în bord și rămâne și după stergerea cu vcds. Revin după ce fac și pozele pe întuneric. Mâine e zi de alimentat mașinile, ambele fiind aroape goale și abia aștept să le fac plinul. Pentru că mi-a mai făcut figuri bateria de la Tiguan, am comandat alta, Varta Silver Dynamic AGM. După ce o schimb, cred că anumite manifestări vor disparea.2 points
-
2 points
-
2 points
-
mi-ar placea sa lucrez intr-o fabrica auto, as putea spune ca e un vis, insa nu exista asa ceva in zona mea ? dar lucrez in automatizari...2 points
-
Da la cat ,la 30000? Crezi ca faci vreo economie?De unde atata incredere in producator si mai ales in VAG?2 points
-
2 points
-
@gabip deci nu stiu ce scrie in etka despre TPI-urile astea. Stiu doar ca la dealer-ul unde merg eu nu s-a mai utilizat acel TPI. Directiva de la VW. de asemenea urmaresc niste forum-uri de aici in care altii cu asemenea motoare zic acelasi lucru. Explicatia e ca acest TPI a aparut intai pt Seat.. s-au apucat sa-l puna pe masini dar nu a dat rezultate.. unele chiar au inceput sa mearga mai rau decat inainte(majoritatea) iar la f putini problema s-a remediat. Iar VW isi da f mult silinta in a rezolva problema pt ca cel putin aici majoritatea care au aceste motoare sunt afectati, iar ei trebuie sa rezolve dupa lege problema cat de repede posibil. pe mine m-au sunat sapt trecuta joi sa-mi spuna ca nu m-au uitat dar ca inca nu e nici un update disponibil. Astazi (luni) m-au sunat ca noul update a aparut. Am programare miercuri. Sunt curios ... Daca nu se rezolva am de gand sa-i las pana la sfarsitul anului, apoi am sa-i dau in judecata. Cum am mai zis.. sunt multi care si au luat banii inapoi sau au primit alta cu alta motorizare.1 point
-
1 point
-
Acum, nu am auzit astfel de cazuri... Dar cine știe. Ce face chinezul...1 point
-
Ma gandeam si eu la un d-ala de schimbat lichidul. La *atatea masini in curte, si la mine... O singura precizare - placutele spate nu ajungeau la uzura dezastruoasa. Erau deja acolo ?1 point
-
alt cretin care da o groaza de bani hotilor de la Anaf... Cam ca mine asa Foarte faina si cu curaj alegerea! Da, pare un pic puturos VR-ul la prima vedere, insa daca e in mintile lui si ii inveti comportamentul poate fi spectaculos - cuplat cu Haldexul. Iar sunetul nu il mai gasesti la nici un downsize actual, iar plaja de cuplu se obtine acum doar cu tot felul de combinatii turbine, compresoare etc. Keep us posted si nu mai fi asa zgarcit cu pozele1 point
-
1 point
-
1 point
-
@mad_kat Pai nici eu nu am mers doar cu Bolful in timpul asta, ba chiar au fost ani in care nu am facut nici 5k. Cred ca pe langa astia 100 cu bolful, am cel putin 25-30k cu Tiguanul in perioada asta de timp. In alta ordine de idei, am facut un fit-test cu bara originala pe care o tineam in debara acasa. Vine perfect, urmeaza sa o vopsesc (cred ca o voi face eu cu mainile mele) si sa o montez sa am si eu in sfarsit linii ok la botul masinii.1 point
-
Intre timp.. s-a mai facut una alta pe masina. Pachetul complet de america (bara fata si spate). Jante audi S3 8L 17x7.5 cu cauciucuri 185/35 (inca nu am cheful necesar sa le vopsesc in gri-ul lor OEM ?). Pachet GTI complet (bandouri, arcade) vopsite in culoarea masinii, mai trebuie sa vopsesc pragurile cu bumper spray si sa le pun sus. ce mai urmeaza e.. o alta suspensie cu drop mai mare, nu am fitmentul dorit. ?1 point
-
Nuu , nici cea mai mica intentie , sunt doar curios experienta cuiva care a mers cu acest ulei , am avut mereu "teama" sa schimb uleiul cu care ma simteam un siguranta sa zic asa , si anume Mobil , dar la masina asta i-am pus Castrol cum zice producatorul insa zgomotos motorul cu el , nu a papat deloc ulei insa zgomotos , acum am pus uleiul asta si sunt asa cu jumate de inima fiind prima data cand incerc un alt ulei , dar am mai intrebat in stanga dreapta si toata lumea spune sa stau linistit ! Ps : La ce sa ma laud ca e 50 lei litrul nu e vre-un ulei la 50 euro litrul ?1 point
-
1 point
-
@hazard555, acolo este o bucata de tub pneumatic cu d=4mm pusa intre chederele de sus astfel incat sa tina presiune @cascadoru, azi am fost in showroom cum mi-ai zis. Se pare ca e catifea acolo sus. Cam toate masinile aveau. Am luat o banda textila adeziva (care se pune la cabluri) si am pus de curiozitate la fel pe muchie sa vad daca se mai aude. Si eu innebunesc cu greierasi in masina. Inca nu am testat dar va anunt. Oricum solutia cea mai buna e propusa de @vdragos cu banda adeziva transparenta pusa pe caroserie in zona de sus acolo. O sa caut sa vad ce gasesc de calitate dar daca stiti ceva, va rog sa-mi spuneti sa dau comanda. Ma gandeam la asta sau asta . Ultima e banda antialunecare.1 point
-
1 point
-
Multumesc mult de recomandare !!! De la "treb'e un injector nou, Sefu' " pe la altii, am ajuns la Otopeni cu "aveti doar o garnitura rupta, v-o inlocuim in 15 min" ?1 point
-
Intrebare: nu bate in spoiler? adica vibratiile nu te deranjeaza? @ c0a : nu cred ca l-a costat foarte mult, eu personal sunt de parere ca daca a avut curaj sa posteze ii si place.1 point
-
@liviu. eu respect ce zice producatorul asa cum am facut la toate masinile pana acum. Deci nu o sa schimb uleiul la 15.000. @caddy.fan problema este ce ulei s-a pus in motor.502,504 sau 508. Din ce am mai cautat ar fi 508 avand in vedere ca am gpf. Dar nu as vrea sa fac mix de uleiuri si de aceea intrebam. Poate are cineva date concrete privind acest aspect.0 points
-
ce tampenie......si ce daca a fost data la casat in germania? ce legatura are cu inmatriculatul in ro? atat timp cat tehnic e in stare ok , ce il intereseaza pe rar ca nemtii au casat-o?0 points
-
Are pentru ca statul a dat o suma pentru a o scoate din circulatie. Romanasul o cumpara ca noua si uite asa s-au umplut soselele de epave de nu mai avem loc.-1 points
-
Castrol 5w30 LL cu norma VW 504 00. Manualul recomandă 502 / 504 sau 508 , eu zic că mijlocul e alegerea OK.-1 points
-
1. Mai am o masina care e luata tot de noua si care dupa 400.000km si 12ani face reviziile tot la 15.000 cum a spus producatorul. Si nu are probleme. 2. Tehnica a evoluat de acum 10 ani. E normal ca materialele si consumabilele folosite sa fie mai calitative. 3. Daca nu aveam incredere in vag luam altceva. 4. Masina are garantie 4 ani sau 120.000km 5. Masina a ajuns la mine la jumatatea lunii mai. Am facut 14.000 pana acum. Mai am de facut o vacanta de aproape 10.000km la sfarsitul lunii. Dupa cum estimez eu cei 30.000 vor fi atinsi maxim la jumatatea lui octombrie. Eu iti garantez ca dupa 30.000 km in 6 luni uleiul meu va arata mai bine ca unul dintr-o masina care a facut 10.000 in 2 ani.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00