Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.08.2019 în toate secţiunile

  1. Cum nu e nimic de șurubărit sau lustruit....destinația: pe munte!
    9 points
  2. Am compilat iesirea din weekend. Chiojdu (cu pauza la Casa cu Blazon a BNR de pe bancnota de 10 lei ? si Piatra Rotării, singurul loc cunoscut ce s-a păstrat din istorie unde dacii făceau sacrificii umane trimițând mesageri către Zamolxe, acele scobituri in piatra erau pentru colectarea sângelui) - Slon - Vama Buzaului (cu popas la memorialul Tabla Buții) Dupa o asa plimbare relaxantă prin golul alpin evident că a urmat și un snop intreg de morcovi la coborârea spre Vama Buzăului
    6 points
  3. GTI VS R32 ? In cazul meu R32 a castigat meciul! Masina abia a iesit la lumina, are o poveste destul de complicata.SASE ani de zile a stat. KM:109.000km Asadar am de a face cu un 3.2 benzina aspirat dotat mediu,poate cam puturos, care momentan e in service?.Pentru linistea si siguranta mea am cumparat variatoare noi, kit distributie, intreg sistemul de frana EBC.La placute am optat, bluestuff fata si yellowstuff spate.Masina va benefica si de schimb ulei cutie si haldex, inclusiv lichid de frana, ulei motor, antigel. Wish list: Arcuri H&R Bari antiruliu VWR Finala Supersprint Jante OE
    5 points
  4. @mad_kat Pai nici eu nu am mers doar cu Bolful in timpul asta, ba chiar au fost ani in care nu am facut nici 5k. Cred ca pe langa astia 100 cu bolful, am cel putin 25-30k cu Tiguanul in perioada asta de timp. In alta ordine de idei, am facut un fit-test cu bara originala pe care o tineam in debara acasa. Vine perfect, urmeaza sa o vopsesc (cred ca o voi face eu cu mainile mele) si sa o montez sa am si eu in sfarsit linii ok la botul masinii.
    2 points
  5. Mai interesati-va inainte sa puneti 5w30 in motoarele noi cu gpf. Daca producatorul specifica in carte ca motorul are norma 508.00, asta puneti. Spre deosebire de normele vechi, 508.00 nu e compatibil cu normele vechi, cum 507.00 era compatibil cu 505.00 de ex. Iar legat de increderea in dealeri, nu va mai puneti baza 100% in ce zic ei, mai ales cand e vorba de schimbari recente. problema la gandirea ta e ca ei trebuie sa faca profit. Profit nu faci cu masini care nu calca ani de zile in service
    1 point
  6. Eu am întrebat la ridicarea mașinii si dealerul mi-a răspuns Castrol 5w30, motor cu GPF. Norma....n-o știa..
    1 point
  7. 1. Mai am o masina care e luata tot de noua si care dupa 400.000km si 12ani face reviziile tot la 15.000 cum a spus producatorul. Si nu are probleme. 2. Tehnica a evoluat de acum 10 ani. E normal ca materialele si consumabilele folosite sa fie mai calitative. 3. Daca nu aveam incredere in vag luam altceva. 4. Masina are garantie 4 ani sau 120.000km 5. Masina a ajuns la mine la jumatatea lunii mai. Am facut 14.000 pana acum. Mai am de facut o vacanta de aproape 10.000km la sfarsitul lunii. Dupa cum estimez eu cei 30.000 vor fi atinsi maxim la jumatatea lui octombrie. Eu iti garantez ca dupa 30.000 km in 6 luni uleiul meu va arata mai bine ca unul dintr-o masina care a facut 10.000 in 2 ani.
    1 point
  8. @Andrei1980 daca iei kitul de alimentare totul e plug&play. Gasesti pozitia optima a camerei, duci firul pe sub ornamente pana la tabloul de sigurante care se afla sub volan. Scoti o siguranta(eu am preferat sa o scot pe cea de la bricheta). Siguranta scoasa se introduce in adaptorul primit in kitul de alimentare. Adaptorul se introduce in tablou in locul sigurantei. Conectorul camerei(fir rosu) se cupleaza si el la adaptor Conectorul negru se cupleaza la masa. Pentru asta e deajuns o cheie de 10 sau un torx cu care desfaci unul din suruburile care fixeaza tabloul de sigurante si il pui acolo dupa care strangi surubul la loc. Mentionez ca asta e montaj clasic pentru camera pornita doar cand contactul este pus si camera se opreste automat cand opresti motorul.
    1 point
  9. @liviu. eu respect ce zice producatorul asa cum am facut la toate masinile pana acum. Deci nu o sa schimb uleiul la 15.000. @caddy.fan problema este ce ulei s-a pus in motor.502,504 sau 508. Din ce am mai cautat ar fi 508 avand in vedere ca am gpf. Dar nu as vrea sa fac mix de uleiuri si de aceea intrebam. Poate are cineva date concrete privind acest aspect.
    1 point
  10. Pregatiri pentru bara de US, portbagajul de US, instalatie noua cu 13 pini pt trailer si sidemarker
    1 point
  11. Si eu am aceeasi problema..dupa ce am adus o in tara si am facut schimbul a inceput sa se auda. Prima data am pus ulei om dupa am pus ulei castrol si tot asa cam 2000 de km nu s a auzit nimic si dupa iar belea....am fost la unu care cica e cel mai tare in materie vw in iasi (coso) si a zis ca daca ma deranjeaza 100 de mil in buzunar si zgomotul produs sa schimb distributia...toata problema ar fi un intinzator care se dezamorseaza si ca nu sunt singurul cu aceasta problema...distributia nu are cum sa sara. Din cate am mai vb in stanga in dreapta la toate motoarele 3.0 e problema cu asta..un amic merge de 4 ani cu aceast zgomot la audi a6. Astept sa se mai strice ceva pr a necesa sa dau motorul jos.
    1 point
  12. Are pentru ca statul a dat o suma pentru a o scoate din circulatie. Romanasul o cumpara ca noua si uite asa s-au umplut soselele de epave de nu mai avem loc.
    1 point
  13. Exista spray-uri de curatare supape care se dau inainte de schimbul de ulei, dupa debimetru inspre galeria de admisie, si functioneaza. Problema de segmenti e la toate tsi-urile pana in 2011, si 2.0 tsi consuma ulei, si 1.4 tsi consuma ulei, unele mai mult altele mai putin. Pe unele masini exista port injectie, cu 4 injectoare extra care curata supapele (leon 5f cupra, golf R, si posibil si altele).
    1 point
  14. Mda, se topise plasticul de pe langa partea metalica, iar contactele erau afumate, cu putin cositor se rezolva. Elasticitatea metalului din buton nu e foarte grozava pentru a facilita contactul. Din acest punct de vedere ledurile par a fi necesare pentru a scadea consumul curentului si a evita topirea plasticului. Atentie la demontarea plafonierei, plasticul e cam moale si se rup clamele.
    1 point
  15. Eu am vazut la un mecanic foarte bun cum schimba lichidul si de atunci tot asa procedez. Practic desfac ventilele de aerisire ale etrierilor si las sa curga, prima data pe spate apoi pe fata. La ventile atasez cate o bucatica de furtun si o sticluta de 0,5l pentru a colecta lichidul uzat. Pe masura ce curge singurul lucru de care am grija e sa fie mereu vasul plin. In sticlute se vede diferenta de culoare pe masura ce curge, la inceput mai inchis la culoare apoi clar si curat. Este o metoda simpla, prin cadere, singurul dezavantaj ar fi ca dureaza ceva dar nu mai mult de o ora.
    1 point
  16. Un kit de distributie e in jur de 400 de lei,nicidecum 1450.Nici cu manopera nu ajungi la suma asta.Cascati ochii mai bine,altfel se casca portofelul,mai ales ca acum e o revolutie in rindul astora care au depistat ca se pot face bani si fara sa ai habar prea mult...Cind mai zici ca "merge destul de ok",e clara treaba.
    1 point
  17. Bagă km colegu și bucură-te de ea. Și eu cred că ating luna asta pragul de 90.000 km.
    1 point
  18. Intre timp.. s-a mai facut una alta pe masina. Pachetul complet de america (bara fata si spate). Jante audi S3 8L 17x7.5 cu cauciucuri 185/35 (inca nu am cheful necesar sa le vopsesc in gri-ul lor OEM ?). Pachet GTI complet (bandouri, arcade) vopsite in culoarea masinii, mai trebuie sa vopsesc pragurile cu bumper spray si sa le pun sus. ce mai urmeaza e.. o alta suspensie cu drop mai mare, nu am fitmentul dorit. ?
    1 point
  19. Esp si ss sunt butoane care sunt alimentate pe plus, la apasare trimit plus si aprinderea ledului de confirmate se face de catre modulul respectiv trimitand masa. Off road, cele de park si cel de tpms sunt pe invers, trimit masa la apasare si aprinderea ledului se face de catre modul trimitand plus. De asta nu a mers.
    1 point
  20. Arcuri....anvelope....scut..... buna de OffRoad masina dar totusi ii lipseste ceva , acel ceva ma apasa inca de la achizitie . Initial am cautat un Tiguan Track&Style (varianta noua de Track&Field) cea cu botul ascutit , cu ungiul de la bara din fata de 28grade si cu.....butonul OFF ROAD Nu am putut sa trec peste acest aspect asa ca de cateva luni de zile m-am decis sa ma documentez si sa vad ce presupune adaugarea acestui buton......pana la urma e doar un buton , ce poate sa fie asa de complicat? Lasa in seama VW sa te surprinda ce inseamna un lucru simplu La mine panoul de butoane actual este acesta: ESP , PARK PILOT si SENZORI DE PARCARE Am vrut sa iau un panou care contine toate aceste butoane chiar daca unul va ramane nefolosit. In primul rand am comandat un panou de test , sa vad si eu despre ce e vorba si in ce ma bag : Surprinderea mare a fost sa vad ca panoul de butoane este ca un "intreg" nu sunt butoane separate ba mai mult decat atat toata placa de circuite uneste toate butoanele : Mai mult decat atat fiecare buton de plastic are o forma specifica si se potriveste doar in pozitia dedicata din panoul de butoane adica cele doua butoane de mai sus nu pot fi inversate pe acel panou din cauza formei interioare a acestora. Bun....... vazand acestea, am inceput sa ma documentez , dupa cum o sa vedeti mai jos , nu m-am documentat destul de bine . Pana la urma am facut rost de un potential cod de panou care sa contina butoanele dorite de mine : ESP , C/S , PARK PILOT ,SENZORI PARCARE si OFFROAD. Impins de la spate ca am gasit la colegii RUSI o procedura detalita de adaugare a butonului OFFROAD pe un Tiguan 2011 , mi-am luat si eu inima in dinti si am comandat al doilea panou de butoane conform codului care am presupus eu ca este bun. Dar nu a fost sa fie...... In loc de butonul OFF ROAD a venit cu START/STOP ......ca deh....VW a facut o procedura foarte simpla in comandarea acestor butoane si a dat foarte putine optiuni utilizatorului din care sa aleaga: peste 40 la numar......(spuse cu extra ironie in caz ca nu ati prins de la inceput) , dar la momentul acesta inca nu intelesesem complet cum functioneaza codificarea acestora. Ca sa va faceti o idee ce inseamna asta ca si codificare si configurare cu un mic exemplu : si inca nu am terminat...... Panoul nr 2 comandat a venit cu codul : 5N1 927 137 BA XSH .... Va imaginati fata mea cand am vazut asta dar , in mintea mea de gaina (pasionat cu gandire pozitiva ) am zis ca pot sa transform situatia asta in favoarea mea , cu experienta mea vasta prin dezasambarea primului panou cumparat am zis ca pot sa schimb ultima tasta cu una care "scrie OFF ROAD" pe ea avand in vedere ca butonul de OFFROAD cat si cel de START STOP sunt SINGLE FUNCTION ( adica o apasare / o actiune) . Asa ca intra in peisaj al treilea panou cumparat (moment in care eu inca nu stiam care sunt configuratiile de coduri) , unul care avea mult asteptatul buton OFFROAD dar caruia ii lipseau celalalte butoane : Sa vezi ce s-au umflat penele pe mine cand am primit butonul , mare nerabdare sa ajunga acasa pe masa de operatie sa ajung in sfarsit la forumula finala de butoane.....asa ca dupa cateva ore de ....... am ajuns la varianta finala "frankestein" : Si rezultatul final : Ca sa vedeti si voi , interioarele acestor butoane sunt toate diferite si ca ansamblu si ca circuite : Dar ce mai conteaza? Nici nu imi mai pasa de VW in acest moment , sau cum erau construite , dupa 3 luni de cautari , mailuri si intrebari ....aveam exact panoul de butoane care il vroiam..... asa ca am facut programare cat de repede posibil la @Al Bundy pentru instalarea panoului si activarea functiilor aferente. Nu am mentionat inca , pentru ce atata bataie de cap? Pai cam asta e ce am gasit eu ca face acest buton mic : 5 features of the Offroad Button on the Track&Field Tiguan - Hill Descent Control - Pull-off Assist - Secondary ABS program (ABS Plus) - Haldex clutch sensitivity increase to suit the uneven terrain - Individual wheel breaking via ABS with ABS Plus active Minciuni frumoase vandute in brosurile promo de la vremea respectiva , sau poate chiar sunt cuvinte adevarate , urma sa aflu si eu in curand.... Am ajuns in sfarsit si la Cristi (Al Bundy) pentru instalre , explicandui si lui situatia si cu transplantul de boton ....toate detaliile ..... Dupa mult efort si variante epuizate nu am reusit sa ii dam de cap din cauza nenorocitului de buton de START STOP( cel in locul caruia am pus butonuld e OFFROAD) , din toate butoanele posibile START STOP are "masa" pe Plus fapt ce a facut imposibila folosirea lui pentru ON/OFF dar si imposibil de aprins LEDUL din interior. ......ce sa mai zic la momentul ala am simtit cum imi danseaza un ochi de nervi ....senzatia aia nasoala de ficat in gura sau mai pe scurt zis ....dead inside..... Dupa ce m-am sfatuit cu Cristi am decis ca mergem mai departe cu Retrofitul , in sensul ca trage firele necesare corespunzator in centrala , activeaza toate functiile si ramane apoi sa comand panoul de butoane corect pentru "folosirea functiei" . Zis si facut , dupa ce toate au fost trase si activate am testat cu panoul de butoane de mai sus" cel cu offroad initial" si a mers ! pentru cateva secunde cat am test am vazut si eu martorul de OFFROAD aprins in bord : Imi revenea si mie vederea si se mai duceau din petele care le vedeam in fata ochilor..... La final , am decis ca o sa pun totusi panoul nou , chiar asa de forma .....sa nu plec totusi fara sa simt si eu la vedere o diferenta , chiar daca acum functia este activata ! Multumesc lui Cristi pentru sfaturi si pentru ca m-a ajutat sa fac rost si de codul corect de panou ! Acum doar asteptarea ramane !!!! Bestia nu poate fi eliberata pana nu am noul panou de butoane . Dupa aceasta incurcatura , in cursa spre intelegerea VW si a modului cum a gandit aceste codificari de butoane am ajuns la o concluzie :
    1 point
  21. Ok, atunci nu ai cum sa afirmi ca substanta asta nu e de ajuns. Acum 2 ani am curatat prima data, depunerile erau mult mai “vizibile” si nu tin minte sa fi folosit altceva mai “hardcore”, doar ca atunci nu m-a dus capul sa scufund piesele in solutie direct, ci am bagat inauntru si lasat la inmuiat. Tot ce zic e ca merita incercat.
    1 point
  22. Salutare. Nu am mai scris de ceva timp pentru ca mașina mai mult a stat pana acum vreo doua luni, eu mergând zilnic cu o Bora cu GPL ???. Dar asta nu înseamnă că am stat pe loc tot timpul asta; am făcut schimbul de ulei cu Liqui Moly 5W30 longlife 3, iar pentru ca tot. I erm mulțumit de cum arata vopseaua, un prieten care chiar e cel mai bun din zona mea pe polish auto, a făcut vopseaua sa arate aproape ca noua. Am primit și o noua comanda de produse de detailing pe care bineînțeles le am utilizat pana acum. Pentru cei ce fac tratament hidrofob cu aquapel, trebuie sa știe ca ștergea geamurilor tratate este mai dificila, cu orice ai șterge rămân ușoare umbre pe suprafața. Mereu am zis ca nu o sa o fac resoftare, dar uite ca s a întâmplat și asta. Am ales sa fac modificarea asta la AMC Motorsport Brașov, rezultatul fiind aproximativ 260 de cai și 380 NM. Pentru 187k de km motorul e în stare foarte bună și lucrurile au mers ca toate. Urmează sa mai primesc un colet undeva prin septembrie, dar mai mult detalii după ce vad în ce stare ajung piesele.
    1 point
  23. Ai vazut tu alta benzina fara E10? In Romania nu s-au schimbat masini sau motoare cu probleme grave .Pentru ce au motoarele voastre nici nu va baga in seama.
    1 point
  24. este foarte util sistemul ptr cei ce nu il au eu avandu-l , nu imi e util , asa ca il dezactivez imediat ce pornesc motorul , a intrat in reflex de ce ? ca sa justific cei 2400 lei platiti impozit local ... asta apropo de cei 100 de lei care trebuie dati in plus cand il dezactivezi si evident , ca sa nu fac ping-pong cu asemenea motor daca s-ar opri dupa 5 secunde de stat pe loc , ar fi ok , dar el se opreste imediat ce nu se mai misca masina ... penibil
    1 point
  25. Nu e nici o problema bro, ai incredere in producator. De la 14 la 30.000km cu uleiul asta mai completezi de 2 ori ?. Asa ca sa-ti iei cu tine 1-2 litri pt completat. Pe scurt, ca nu e nici topicul potrivit pentru asta: un ulei are o anumita vascozitate (5w30 trebuie sa fie intre 10 si 12 indice cinematic vascozitate la rece (40 C)). Uleiul rulat se uzeaza, se contamineaza cu benzina, devine mai fluid. In timp scade sub vascozitatea ceruta de producator si se transforma intr-o alta norma (0w20 sa zicem) acelasi lucru se intampla si cu indicele de vascozitate la 100 C. Un ulei cu alta norma decat cea data de producator inseamna uzura. Producatorul recomanda 30.000km pentru regimul de mers si traficul din Vest. La 200km autostrada in toata tara nu merge 30.000km, dar e masina ta, garantia ta, banii tai. Succes.
    0 points
  26. Da la cat ,la 30000? Crezi ca faci vreo economie?De unde atata incredere in producator si mai ales in VAG?
    0 points
  27. Castrol 5w30 LL cu norma VW 504 00. Manualul recomandă 502 / 504 sau 508 , eu zic că mijlocul e alegerea OK.
    0 points
  28. Ce sa mai completezi... schimba-l direct,vezi manualul pentru norma.
    0 points
  29. Ravenol * Ps : Avea si TopTec 4200 la service insa nu stiu care e diferenta intre ele
    0 points
  30. De Raven sa nu aud in viata - 3 persoane apropiate , masini diferite , dupa trecere la Ravenol toate masinile au inceput sa manance ulei, si nu putin ! Astazi am primii 500 km facuti cu uleiul acesta si motorul suna mult mai bine decat cu Castrol , asta e clar Sa vedem testul " mancarii" de ulei acum , dupa 5000 il verific
    0 points
  31. ce tampenie......si ce daca a fost data la casat in germania? ce legatura are cu inmatriculatul in ro? atat timp cat tehnic e in stare ok , ce il intereseaza pe rar ca nemtii au casat-o?
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!